RigolleM schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:58:
[...]
Nog niet zo lang geleden, zo'n 3 maand ofzo.. moest ik tijdens het tanken telkens in mijn auto terug stappen om de kilometerstand te lezen, wanneer ik voor de zoveelste keer dit was vergeten af te lezen voor het uitstappen. Mijn tankkaart van mijn werkgever vroeg dit telkens... Vandaag hoef ik dit niet meer te doen, maar nu kan ik het makkelijk aflezen vanaf mijn smartphone, bizar hoe het kan keren... Het heeft 7 dagen geduurd eer het bij iOS was opgelost, zal wel zo erg niet zijn om dit te overbruggen?
[...]
Geen last van... MY23 hier, moet toch een maandagmodelletje zijn die van U

Juist niet, ik heb in feite heel weinig problemen met mijn MY23 P6
Gek genoeg begint het de laatste week ineens met traagheid van maps (en niet zo'n klein beetje ook), zit je een adres in te tikken verspringt de cursor ineens weer naar het begin van de regel, en de route inladen duurde vanmiddag ondanks een geode verbinding ruim 3 minuten. Al die tijd een draaiend pijltje met "laden" in beeld.
Dan begint de laatste anderhalve week de camera te flikkeren en nu zelfs een niet beschikbaar melding (overigens 5 minuten later weer prima werkend).
Vervolgens doet ook de ritregistratie ineens niets meer, in de auto wel, daar zie je dat er gelogd is, maar op de telefoon is het niet meer bereikbaar.
Dat heeft volgens mij dan niets meer met een maandagochtend modelletje te maken, dit moeten meer mensen ervaren (camera soms raar doen, maps traag en rittenlogboek niet uit te lezen op de app). Lijkt mij stug dat dat allemaal maandagochtend modelletjes zijn. En dat zie je al, er zijn er al 2 die ook problemen met de camera melden direct boven jouw reactie.
Ik snap wat je bedoelt met dat het een luxeprobleem is dat je de ODO even niet via een app kunt lezen, maar met mijn voorgaande wagen kon dat altijd, en bij deze eerst niet tot het rittenlogboek werd geactiveerd.
Als je al minstens 6 jaar lang gewend bent dat het via de app kan, mis je het direct als het niet meer kan, echt waar
edit: mocht ik hierboven wat aanvallend overkomen, is echt niet zo bedoeld!!
Ik ben wat narrig momenteel, op facebook een bericht over een diesel die spontaan vlam vatte en daaronder weer zo'n reactie "Mooi joh die elektrische rommel. feit blijft dat die elektrische meuk niks is".
ik reageerde erop met "Joh, stop is met die hetze tegen de EV, dit betrof een diesel aangedreven wagen en geen EV,"
Krijg je terug "zeg ik dat? Hahaha ga je nou alleen tegen mij lopen janken? Kijk naar Nederland reacties man jankbak"
Niet echt leuk om "jankbak" genoemd te worden omdat je iemand erop attendeert dat ze een diesel met een EV verwart en nodeloos tegen EV's ageert. Ben een beetje obstinaat ervan momenteel
[
Voor 44% gewijzigd door
ron65 op 29-09-2023 17:39
]