Ik herken idd precies dit gedrag. Op mijn andere apparaten kan ik met spotify de sessie seamless overnemen van het ene naar het andere apparaat. Behalve in de autoLargamelion schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:33:
[...]
Die koppeling is er wel degelijk hoor want het werkt soms wel. Ik vermoed echter dat de sync in de wagen achterloopt. Vermoedelijk gebeurt die pas op het moment dat je start en Spotify opent en niet op de achtergrond.
Jij luistert waarschijnlijk nooit podcasts want waarom zou je willen dat een podcast in de wagen weer verder gaat waar die gestopt is in de wagen als je al verder geluisterd hebt op een ander apparaat? Moet je vervolgens manueel gaan doorspoelen tot je weer zat waar je laatst gestopt bent? Voor muziek denk ik er net hetzelfde over.
@ron65 ja 2.9. Dezelfde avond als ik van de dealer kwam nog geüpdatet (vrijdag).
De implementatie is sowieso niet helemaal lekker. Want ik heb het idee dat audiokwaliteit “zeer hoog” ook niet werkt. Via CarPlay hoor ik op audiokwaliteit “normaal” hetzelfde soort geluid als spotify in de auto. Maar als ik de kwaliteit bij beiden op “zeer hoog” zet klink spotify via CarPlay vele malen beter…