Vorig jaar september heb ik een X40 recharge plus online besteld door Care by Volvo. Twee week geleden is de auto afgeleverd bij de lokale dealer: Van Roosmalen Volvo Den Bosch. Afspraak gemaakt met de dealer om de auto op te halen op zaterdag 3 juni. Toen begon het de verkeerde kant op te gaan.
Twee uur voor de afspraak werd ik gebeld door de dealer, omdat het LCD-scherm van de auto kapot was. Hierdoor kon de auto niet afgeleverd worden. Het was een totale verrassing voor mij. De dealer had meer dan 10 dagen de tijd om de auto te controleren, maar ik werd pas twee uur voor het ophalen op de hoogte gebracht van het probleem. Op zaterdag ben ik alsnog naar hun showroom gekomen om de situatie te bekijken. Ik ben zelf de auto gaan controleren. Ik zag inderdaad witte verticale lijnen op het scherm. Voor zover ik weet, is het LCD scherm of de kabel binnenin verbroken. Een medewerker van de dealer heeft beloofd dat er zo snel mogelijk een nieuw LCD scherm besteld en vervangen zal worden. Ik zou tot maandag moeten wachten, want maandag zou een andere collega van hem terug zijn om alles te regelen.
Maandag om 14.00 uur heb ik nog steeds niets gehoord van de dealer. Dus belde ik de dealer en kreeg nog een verrassing: er was nog niets geregeld, want de medewerker kwam net terug van vakantie. Ik werd boos dus ik ben weer naar hun showroom gegaan. Toen kreeg ik te horen dat de monteur het probleem had opgelost door het LCD scherm te resetten.
Inmiddels heb ik direct emails gestuurd naar de manager van de lokale dealer. Nu via de manager hoor ik de derde versie van het verhaal: "Echter op de aansturing in de auto zat storing. We hebben zeker ook de auto uitgelezen en controle uitgevoerd op werking van alle modules. Scherm is / was niet stuk. De aansturing naar het scherm was de boosdoener."
Morgen ga ik de auto ophalen. Hopelijk eindigt het drama hier.
[
Voor 0% gewijzigd door
ijspanda op 06-06-2023 14:10
. Reden: Typo.. ]