Ik verwarm een half uur voor. Als ik korter voor verwarm ligt het verbruik in de eerste km's flink hoger. Verder is de auto altijd lekker warm (geen problemen met beslagen ramen), hij blaast ook niet onmundig en het stuur blijft ook warm. Van koude benen geen sprake en dat ondanks mijn lange benen
Ik heb overigens in de week dat ik de auto heb nog geen enkel issue gehad met de software. De dealer heeft bij mij 2.5 geinstalleerd. Als ik dan al die berichten zo lees lijkt er toch iets niet goed te gaan met die automatische installaties via de lucht.
Wel een opmerking over de PA, die heb ik hier ook al eerder heb gelezen. Het is niet normaal dat je bijna je rechter spiegel eraf rijdt als je op de linker rijstrook rijdt. Ik ga hier een melding van maken. Zonder PA maar met ACC loopt de auto wel als een trein (als je vlot van rijstrook wisselt hoef je amper bij te remmen of gas te geven), line assist vind ik dan voldoende.
Ps. Nog geen ervaring met snelladen overigens, want met een bereik van circa 300 - 350 km (wat ik toch wel erg netjes vind) en genoeg 11kw laders bij klanten is snelladen (vooralsnog) niet nodig.
[
Voor 5% gewijzigd door
Bartelomeus op 22-12-2022 09:06
]