Volvo is ook van deze werkgevert ja, maar andere werkgever?
Ik zit hier met een hele leuke groep collegae om mij heen, krijg werkelijk alle vrijheid om zelf mijn werk in te plannen en uit te voeren, mag zelf weten of ik veel thuis werk of op kantoor als ik niet bij klanten zit, heb een prima salaris etc etc.
Ik weet wat ik heb, niet wat ik krijg. Een betere sfeer dan nu heb ik nooit eerder meegemaakt, en ik heb een vaste aanstelling, weet wat ik van ze kan verwachten en wat zij van mij verwachten, werd enorm geholpen toen ik vanwege mijn hoogbejaarde ouders zorgverlof nodig had. Echt geen probleem en nergens moeilijk over doen.
Ook niet toen dat enkele maanden opnieuw nodig bleek.
Ik nader de 60, nog twee leasewagens incl de huidige nieuwe, en dan is het pensioen tijd. Laat mij die 10 jaar maar eens lekker relaxed en met zekerheid doorkomen, ik heb genoeg gelazer gehad in het verleden met bezuinigingsrondes, collegas die vieze spelletjes speelden waardoor ik op enig moment bijna ontslagen werd, gelukkig kon ik aantonen dat ik niets met het voorval te maken had wat daartoe bijna leidde en moest men alles terugtrekken. Was een opzetje van enkele smiechten. Daarna weer 3 werkgevers in 5 jaar (tussen 2006 en 2011) steeds als je net je vaste aanstelling zou krijgen bezuinigingen waardoor alle tijdelijke contracten werden afgezegd en nieuwe aanstellingen bevroren. De laatste was de huidige, en die kwam zijn beloftes waar nu 12 jaar geleden. EN de laatste 12 jaar waren een verademing.
Mooie wereldreizen kunnen maken voor ze, 2 dagen NY, erna 4 dagen Beijing, vele landen in Azie, Afrika, Zuid en Noord Amerika, Midden Oosten, en wat Europa... man... ik denk er niet over weg te gaan omdat ICT wat al teveel bezorgdheid aan de dag legt. Je moet het in het grote geheel zien.
Nu de verplichte EV, sinds 1-1-2022 verplicht en alles wat brandstof verstookt is verboden. Ja, tijden veranderen, bedrijven verduurzamen, wij ook.
Ik heb die XC40 P6 nu ruim 3 weken, en ik heb gewoon zin domweg te gaan rijden zo fantastisch rijdt dit!
Dit had ik bij een ander bedrijf niet voor elkaar gekregen, niet makkelijk in ieder geval.