HenryP schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:03:
Je citeert net de verkeerde stukken tekst uit mijn bericht. Dus, heb je ze er wel eens op aangesproken of schrikt die persoon/personen met hoody en gsm je zo erg af? Heb je al eens contact gezocht met het bedrijf en heb je jouw ervaring al eens met hun gedeeld.
Als dit niks heeft opgeleverd, dan zou de tip van Juancho nog iets op kunnen leveren: een bericht op social media posten.
Nee ik heb ze er nog niet op aangesproken, wellicht als ik het weer aantref dan wel.
Contact met het bedrijf zou kunnen, maar het lijkt mij eerder correcter dit met de beheerder van de laadhub op te nemen, in dit geval Fastned.
Dit keer had ik er tabak van, had een vermoeiende ochtend achter de rug en een even zo vermoeiende middag in het vooruitzicht met veel overleg nog. Geen zin in allerlei besognes, dus toen ik voldoende had de kabel eruit gehaald en ben vertrokken.
Maar ik gaf het hier alleen maar aan met het idee van jongens, ik heb mijn eerste snellaad ervaring achter de rug en dat is gewoon wat minder goed bevallen door deze mensen.
Overigens heb ik in mijn achtergrond door een eerder beroep dat ik bijna 20 jaar heb beoefend, een zesde zintuig voor ongure situaties gekregen (omgeving waar je echt, maar dan ook echt altijd op je hoede moest zijn, en beroepshalve ga ik hier verder niets meer over zeggen dan alleen dit: dat zesde zintuig en die ogen in je rug raak je nooit meer kwijt), en dat zesde zintuig speelde behoorlijk op hier. Wellicht dat een ander het minder intimiderend had ervaren, bij mij gingen de nekharen goed overeind zeg maar.
En nee, juist met die achtergrond ben ik helemaal niet bang om hoodies aan te spreken, maar ik wil dat niet meer. Ben niet voor niets iets anders gaan doen 15 jaar geleden.