XXXVI
alles kan off-topic
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
XXXVI
We hebben geen keus. Al tegen mindere teams kunnen we al niet spelen nu, wat verwacht je?ephymerous schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:34:
Sjongejonge de een kopt een bal weg en duikt omver, de ander wijst naar het hoofd “hoofd blessure”. Een uiterst smerig team.
Smerig niet. Wel irritant misschien.
Dat was wat theater van Sverko geloof ik.
Waren we maar wat smeriger, Timber mag gewoon wegdraaien tussen 3 Groningers.
Maak je niet druk, Groningen kan alleen maar tegenhouden
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 25-09-2021 19:36 ]
Dat is denk ik op dit moment de enige manier om dit Ajax uit de tent en uit haar doen te krijgen. Wanneer de spelers zich echt irriteren, dan ligt de focus minder op het voetballen en maakt Groningen wat meer kans.ephymerous schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:34:
Sjongejonge de een kopt een bal weg en duikt omver, de ander wijst naar het hoofd “hoofd blessure”. Een uiterst smerig team.
Nouja gezien alle taktieken waar de voorgaande tegenstanders mee kwamen zijn ze wel enigszins succesvol tot nu toe.jbdeiman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:41:
[...]
Dat is denk ik op dit moment de enige manier om dit Ajax uit de tent en uit haar doen te krijgen. Wanneer de spelers zich echt irriteren, dan ligt de focus minder op het voetballen en maakt Groningen wat meer kans.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
Doet het zo makkelijk lijken
en zal je zien dat ie binnen 5 minuten nu wel scoort
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
5 minuten zijn voorbij!Han schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:56:
Haal Haller er maar uit, die raakt vanavond geen pepernoot.
Dit is z'n normale niveau. Die ene CL uitschieter was ook echt een uitschieter. Gaat ie nooit meer doenHan schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:56:
Haal Haller er maar uit, die raakt vanavond geen pepernoot.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dubbel lekker omdat er weer een dramaqueen bleef liggen
Spannend zeg
Dacht eerst dat dat een overtreding was maar kon door de beugel. Ook Suslov zijn eigen foutOPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:03:
Slagerij Martinez is geopend!
[ Voor 83% gewijzigd door Harribo op 25-09-2021 20:04 ]
Zolang je 100% kansen mist als Ajax dan vind ik het spannend
XXXVI
Ja vanuit Ajax perspectief vind ik ze niet heel scherp voor het doel.ephymerous schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:06:
[...]
Zolang je 100% kansen mist als Ajax dan vind ik het spannend
Maar dat was ook mi terecht steeds de kritiek van van Hag, die zei dat je in de CL het niet altijd kan permitteren zoveel kansen te missen.
En Haller mistte wat kansen nu maar ik vond afgezien van 1 kans, dat die kansen nog niet zo makkelijk allemaal waren
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 25-09-2021 20:11 ]
had iemand deze in de toto?Dirk0s schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:19:
Schmidt: ‘Ik vond ons beter spelen dan tegen Ajax om de Johan Cruijff Schaal’.
Die lijkt ook wel eens wat te gebruiken. Vaak kan ie niet stilstaan, en kijkt alle kanten op, behalve naar de interviewer.Dirk0s schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:19:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
@Qu3st: 'Ik vind ons beter spelen dan tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal'.Dirk0s schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:19:
Eerste helft. Tweede helft viel wel mee mi.Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:17:
Wat een verschrikkelijke jankploeg is Groningen geworden zeg. Bah bah.
Het is Schmidt nietOPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:20:
Wisselen!!!!
Ja en een schop van Alvarez missen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:25:
Dus bij Van Boekel kun je de tegenstander buitenspel zetten met een terugspeelbal ...
Hij maakt twee fouten.
Geen sterk optreden van de arbitrage
Edit : mooi doelpunt van Mazraoui
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 25-09-2021 20:27 ]
Het is 2021, alles kan tegenwoordig.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:25:
Dus bij Van Boekel kun je de tegenstander buitenspel zetten met een terugspeelbal ...
Aanname? Hij schiet in 1 keerHan schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:27:
Prachtig! Wat een pass, wat een aanname, wat een afronding! Top
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Die Martinez is echt een geweldenaar, dat hij vorig jaar nog op de bank zat was ongelooflijk.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:29:
Voor zo ver ik dat mag zeggen, wat heeft Ajax toch een stel klasbakken voor de doelman staan.
Was dat niet omdat hij toen nog niet zo lang bij Ajax speelde en nog moest wennen? Of stond er iemand in die toen als beter werd beschouwd?Qu3st schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:30:
[...]
Die Martinez is echt een geweldenaar, dat hij vorig jaar nog op de bank zat was ongelooflijk.
Tomorrow is not today!
Nee, hij had er al een geweldig jaar op zitten. Maar Ten Hag had moest zo nodig 't wiel weer opnieuw uitvinden.Sydney08 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:31:
[...]
Was dat niet omdat hij toen nog niet zo lang bij Ajax speelde en nog moest wennen? Of stond er iemand in die toen als beter werd beschouwd?
Gelukkig heeft PSV DrommelVerwijderd schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:33:
30 voor en 1 tegen…..niet normaal. En al +22 op PSV. En dat met Pasveer op goal
Niet alleen dat hoor. Hij heeft 't ook geflikt met het passeren van van de Beek en Neres in't CL jaar.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:33:
Dat passeren van Martinez is toch wel een van de fundamenten onder de ETH-out club.
Gelukkig is dit het 1e jaar dat hij niet zo nodig alles om moest gooien in de zomerstop. De jaren daarvoor deed ie het wel en faalde het waardoor ie alsnog terug moest naar 't vertrouwde systeem
Oke, was ik alweer vergeten blijkbaar. Nou, gelukkig speelt hij nu wel ja haha.Terranova schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:32:
[...]
Nee, hij had er al een geweldig jaar op zitten. Maar Ten Hag had moest zo nodig 't wiel weer opnieuw uitvinden.
Tomorrow is not today!
En tegelijk ook een goede invalbeurt grappig genoegBarfman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:36:
Slechte invalbeurt van Daramy
Oneens. Wat ongelukkig in de afronding, maar zijn loop- en passeeracties zijn prima w.m.b.Barfman schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:36:
Slechte invalbeurt van Daramy
KlemvastOPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:37:
Hij heeft 'm gewoon!!!
Tomorrow is not today!
Ajax had er meer moeten afmaken.
Timber vind ik echt goed
Let wel: Ajax wil wereldkampioen worden. Dat wordt je volgens mij niet, doordat je Groningse boeren een beetje laat leven.
edit: Niks ten nadele van de Groningers of noem maar een club in Nederland.
[ Voor 16% gewijzigd door mavaros op 25-09-2021 20:48 . Reden: anders worden mensen boos ]
Groningen heeft laten zien hoe het wel moet imho, in tegenstelling tot Cambuur. Dat je dan nog geen garantie op punten hebt lijkt me evident, daar heb je ook wat geluk bij nodig en een mindere vorm van Ajax, al was Ajax niet heel effectief vandaag.Harribo schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:40:
Ik kan als Groningen supporter niet eens ontevreden zijn.
Ajax had er meer moeten afmaken.
Timber vind ik echt goed
Hoe bedoel je dat dan?mavaros schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:42:
Ik snap niet dat Ajax gewoon alles en iedereen kapotsloopt, zoals Bayern wel doet.
Let wel: Ajax wil wereldkampioen worden. Dat wordt je volgens mij niet, doordat je Groningse boeren een beetje laat leven.
-Bayern staat op 18 punten uit 6 wedstrijden. Met 23 voor en 5 tegen.
-Ajax staat op 19 punten uit 7 wedstrijden. Met 30 voor en 1 tegen.
Nu heeft Ajax natuurlijk punten laten liggen tegen Twente, en daarmee nog iets van het doelsaldo. Maar ze doen het dan toch ook prima? Ajax is niet van het niveau Bayern, de tegenstand is ook vergelijkbaar zwakker lijkt mij?
Nou ja Ajax mist 5/6 100% kansen. De uitslag doet geen recht aan de wedstrijd.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:43:
[...]
Groningen heeft laten zien hoe het wel moet imho, in tegenstelling tot Cambuur. Dat je dan nog geen garantie op punten hebt lijkt me evident, daar heb je ook wat geluk bij nodig en een mindere vorm van Ajax, al was Ajax niet heel effectief vandaag.
XXXVI
Vandaag was het wel lastig gemaakt door het non-voetbal van Groningen. Maar ik ben het wel met je eens. Tegen VVV vorig jaar was een uitzondering, maar normaal stopt Ajax zo rond de rust met voetballen als het al flink voor staat.mavaros schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:42:
Ik snap niet dat Ajax gewoon alles en iedereen niet kapotsloopt, zoals Bayern wel doet.
Dus wat mij betreft een drie dubbele
:strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large)
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vind je? Ik vind van niet… sowieso is het nagenoeg een garantie dat je zelf geen resultaat behaald en dat het ‘slechts’ 3-0 is geworden lag meer aan Ajax zelf dan aan Groningen. Ik vind de (wederom) grote hoeveelheid gemiste kansen echt wel een dingetje.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:43:
Groningen heeft laten zien hoe het wel moet imho, in tegenstelling tot Cambuur. Dat je dan nog geen garantie op punten hebt lijkt me evident, daar heb je ook wat geluk bij nodig en een mindere vorm van Ajax, al was Ajax niet heel effectief vandaag.
Ik kan met mijn pet daar niet bij. Verdien je een paar ton per jaar en train je dag in dag uit. Hoe kan het dat een profvoetballer niet in staat is om 90min rondjes te rennen
Maak je geen zorgen.Han schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:51:
[...]
Vind je? Ik vind van niet… sowieso is het nagenoeg een garantie dat je zelf geen resultaat behaald en dat het ‘slechts’ 3-0 is geworden lag meer aan Ajax zelf dan aan Groningen. Ik vind de (wederom) grote hoeveelheid gemiste kansen echt wel een dingetje.
Ajax hoort 17 van de 20 kansen te missen. Dan weet je dat het goed zit, en mag je op meer hopen.
Ajax is geen killerqueen. Nooit geweest en dat zal bij een goed ajax nooit gebeuren. Als ze willen, maakt een Ajax je wel dood.
Maar het echte gif mis ik. Het is leuk dat je beter bent, maar vrijwel iedereen wilt liever zien dat de tegenstander in stukken wordt gehakt, om daarna op een zilveren schaal aan hetzelfde publiek wordt tentoongesteld.
En ja, deze luxe is niet voor elke supporter van een Nederlandse club weggelegd. Die zijn blij als ze PSV of Feyenoord over de knie kunnen leggen, en zijn heel gelukkig.
Geertruida komt terug van een zware blessure.Tristan schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:01:
Feyenoord gaat zo spelen met Geertruida, de trainer zegt net in de voorbeschouwing dat we moet afwachten of hij 90 min kan spelen.
Ik kan met mijn pet daar niet bij. Verdien je een paar ton per jaar en train je dag in dag uit. Hoe kan het dat een profvoetballer niet in staat is om 90min rondjes te rennen(los van terugkomen van een zware blessure).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja maar… los daar van, toch gek toch?
Gaat wel die kant op zo…. Man man man wat slecht. 2-0 zo weggeven..OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
Gaat gewoon 2 - 3 worden! Precies volgens plan!!
Mag ik jouw glazen bol?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
volgende keer even doorgeven voordat de wedstrijd begint?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
Dan kunnen we tenminste nog wat geld er aan overhouden
Verwijderd
Toch nog gelachen vandaag!OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
alles kan off-topic
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
alles kan off-topic
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 25-09-2021 22:52 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:21:
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022