alles kan off-topic
Kan je een flowchart van maken:Deadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:24:
gaat weer een leuk gesprek met Schmidt worden na de wedstrijd
PSV verloren: spelers moe
PSV gewonnen/gelijk: beste tegenstander tot nu toe
Jammer dat Hansie Jr niet op deze wedstrijd zitDeadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:24:
och ik denk niet dat Willem II zich zorgen hoeft te maken. Grim is een goede trainer en die gaan nog aardig wat punten pakken tegen de mindere clubsElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:24:
Moet toch lekker zijn om te weten als club je je letterlijk maar 1 schot op doel moet lossen om met meerdere doelpunten van PSV te winnen. Ik zie het nog zwaar worden tot de winterstop.
En dan? Zit je met een selectie waar niemand iets mee kan. En wie ga je dan als coach aanstellen?Ankona schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:26:
[...]
Ergens is dit voor psv zo slecht niet. Nu kunnen ze zonder enige discussie die coach dumpen.
Gaat niet gebeuren. Die de Jong zit er ook al drie/vier jaar te lang.Ankona schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:26:
[...]
Ergens is dit voor psv zo slecht niet. Nu kunnen ze zonder enige discussie die coach dumpen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee maar Sparta volgende week. Toch lekker, met 10 man verdedigen. Er 1x uit komen en je scoort gegarandeerd en PSV is zo mak als een lammetje. Doet helemaal niks. Er is ook niemand bij PSV die laat zien dat ze er zin in hebben.Deadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:27:
[...]
och ik denk niet dat Willem II zich zorgen hoeft te maken. Grim is een goede trainer en die gaan nog aardig wat punten pakken tegen de mindere clubs
Tomorrow is not today!
Daar ben ik het zeker mee eens. Zijn aankopen zijn tot nu toe meer mis dan hit geweest. Tijd voor hem om te vertrekken, laat Schmidt nog maar even zitten. Schmidt wilde de verdediging versterken, want dat was hard nodig. Zien we nu wel weer!carpebios schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:27:
[...]
Gaat niet gebeuren. Die de Jong zit er ook al drie/vier jaar te lang.
Daarom blijf ik ook nog kijkenDeadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:24:
Zal herr Schmidt Willem 2 nog beter vinden dan Cambuur?
[ Voor 62% gewijzigd door ephymerous op 25-09-2021 18:29 ]
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Goed seizoen van hun tot nu toe
[ Voor 35% gewijzigd door dglavimans op 25-09-2021 18:31 ]
Die 2-1 was geluk ja, maar het was ook niet zo dat PSV echt aanspraak deed op een overwinning toen het 1-1 was. Weinig echt uitgespeelde kansen gezien, alleen die kans met de hele goede redding van WellenreutherMaarten_E schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:29:
Willem II begint toch aardig een reuzendoder te worden, zei het met wat geluk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ojcPXh6IFtTteDUaCufFUd9j.png?f=user_large)
Ajax vs Groningen
• Winst Ajax
• Winst Groningen
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
alles kan off-topic
Vooral van PSV die gewoon geen kansen kan afmaken. Echt te slecht dat je met een dergelijke voorhoede niet in staat bent om een van je 10 enorme kansen af te maken. Veel succes in Europa als dit soort wedstrijden al teveel is.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:30:
Alleen de laatste tien minuten gekeken maareh, was dit dan toch het effect van het thuisvoordeel met de vibe van voor het eerst weer een vol stadion?
Mja, het begint al met spelers die gewoon 0, 0 interesse hebben om te spelen. Ik zie geen inzet.
Ik zie het Feyenoord van vorig jaar terug in PSV. Een eigenwijze coach, zwaar afhankelijk van 1 speler (Zahavi, die wisselvallig is, net als Berghuis was) en onderling lijkt er ook geen topsfeer te zijn.ElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:32:
[...]
Vooral van PSV die gewoon geen kansen kan afmaken. Echt te slecht dat je met een dergelijke voorhoede niet in staat bent om een van je 10 enorme kansen af te maken. Veel succes in Europa als dit soort wedstrijden al teveel is.
Mja, het begint al met spelers die gewoon 0, 0 interesse hebben om te spelen. Ik zie geen inzet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je had nog wel een aantal meer goeie kansen, maar goed... Willem 2 had helemaal geen kansen en PSV heeft er toch zeker een stuk of 5 gehad die er wel in hadden gemogen. Mjah, dat heb je soms I guess. Volgende keer beter.Qu3st schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:31:
[...]
Die 2-1 was geluk ja, maar het was ook niet zo dat PSV echt aanspraak deed op een overwinning toen het 1-1 was. Weinig echt uitgespeelde kansen gezien, alleen die kans met de hele goede redding van Wellenreuther
Nog aan het nagenieten van Willem II? Waar is je uitgebreide voorbeschouwing gebleven?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:31:
[Afbeelding]
Zaterdag 25 september 2021 om 18:45 uur in Amsterdam (De Johan Cruijff Arena);
Ajax vs Groningen
[Afbeelding]
Poll: Ajax vs Groningen
• Winst Ajax
• Winst Groningen
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[Afbeelding]
XXXVI
Geen inzet weet ik niet.. Zie wel opeens een PSV dat 100 speelt en pressie opeens al 2/3 weken helemaal niks klaar spelen.. Nog even en dan is het geen incident meerElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:32:
[...]
Vooral van PSV die gewoon geen kansen kan afmaken. Echt te slecht dat je met een dergelijke voorhoede niet in staat bent om een van je 10 enorme kansen af te maken. Veel succes in Europa als dit soort wedstrijden al teveel is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk dat je subsidie krijgt voor zulke spitsenDeadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:37:
Weet iemand wat de kosten zijn om Vinicius 2 jaar te huren?
Mij is (vriendelijk) verzocht om het bericht bondiger te maken.ephymerous schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:35:
[...]
Nog aan het nagenieten van Willem II? Waar is je uitgebreide voorbeschouwing gebleven?
Dat is goed, zal even kijken of ik tijd voor ze kan maken.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:36:
@dr.lowtune eh ene Gakpo en Madueke willen ff met je praten.
Gakpo was ik inderdaad vergeten, die is ook belangrijk. Maar Madueke, had ik hoge verwachtingen van, maar Schmidt kan het er kennelijk niet uit halen.
Madueke is een toptalent, nog geen topspeler. Gakpo is die overgang nu aan het maken en een heel eind op weg, maar ik zou aan hem ook nog geen team op durven hangen.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:36:
@dr.lowtune eh ene Gakpo en Madueke willen ff met je praten.
De grappen worden steeds slechter hierTerranova schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:41:
Die nieuwe trainer bij Willem II heeft wel Grimpact gehad op de resultaten:+
Tomorrow is not today!
⛔ Trackers of betalen ⛔
Maarrr wel jammer als PSV in zo’n vroeg stadium al afhaakt. Ik hoop dat ze dat nog rechttrekken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hij krijgt een boek van Toon, geschreven door ToonJohanKupers schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:43:
Ik gok dat Schmidt dit jaar geen kerstpakket krijgt van PSV.
De directeur mag wel eens geruimd worden voor een nieuwe samen met de TD. Deze twee clowns hebben PSV nou niet echt beter gemaakt. Daarnaast zit er in de cultuur ook iets mis. Niemand heeft daar plezier in het voetbal. Maar de huidige stijl is zwijgen en verbergen voor de media. De openheid is weg met die communicatieman, die ex psv watched van vi kom even niet op z’n naam. Maar die slappe hap bovenin sijpelt helemaal door tot onder de grasmat.snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:39:
@carpebios wat moet er anders volgens jou? Waar zit het probleem?
Dat is vroeg ja, een selecte groep kan met die druk om gaan zoals een Depay dat ook bij PSV deed op jonge leeftijd. Maar ik draag de vooral aan omdat ik denk dat PSV van meer doelpuntenmakers gebruik kan maken. Dat is een grote kracht die Ajax ook (wellicht in nog grotere mate) heeft. Dat maakt ze als iedereen zijn niveau haalt ook zo lastig te verdedigen gezien het niet van een topper komt die er (relatief) ver bovenuit steekt (Berghuis bij Feyenoord).toolkist schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:43:
[...]
Madueke is een toptalent, nog geen topspeler. Gakpo is die overgang nu aan het maken en een heel eind op weg, maar ik zou aan hem ook nog geen team op durven hangen.
Sverko en Kalley achterin bij Groningen. Dat bleken niet meteen toppers.
Ik hoop dat we, Groningen, niet met 8-0 eraf gaan
Zo slecht is die selectie niet. Iedere coach moet dat wel in de top 3 kunnen houden en ik zie ze potentieel nog altijd als titelkandidaat. Alleen.... het loopt nu voor geen meter en die Schmidt verliest alle verbinding met de realiteit.ElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:27:
[...]
En dan? Zit je met een selectie waar niemand iets mee kan. En wie ga je dan als coach aanstellen?
alles kan off-topic
Het zou ook nergens op slaan je haalt deze coach hij mag spelers helpen aantrekken.. Eruit gooien is echt voor mij totaal niet aan de orde..ElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:27:
[...]
En dan? Zit je met een selectie waar niemand iets mee kan. En wie ga je dan als coach aanstellen?
Wat wil je dan? Dat hij een nieuw contract krijgt?dglavimans schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:48:
[...]
Het zou ook nergens op slaan je haalt deze coach hij mag spelers helpen aantrekken.. Eruit gooien is echt voor mij totaal niet aan de orde..
Wel van Feyenoord, Willem II, etc.JohanKupers schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:43:
Ik gok dat Schmidt dit jaar geen kerstpakket krijgt van PSV.
Precies, je moet de coach vertrouwen geven, ik zou zeggen verlengen en vlug!dglavimans schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:48:
[...]
Het zou ook nergens op slaan je haalt deze coach hij mag spelers helpen aantrekken.. Eruit gooien is echt voor mij totaal niet aan de orde..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bijna hetzelfde als spelers makelaarcarpebios schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:49:
Maar wat moet je doen als directeur en technisch directeur om weg te gaan? Wat een heerlijke baan is dat. Wat aankloten, geld binnenharken en onschendbaar.
Ik denk dat een Arne Slot of Grim best wat uit deze selectie kan halen. Hoewel ik nog moet zien hoe die hun team uit de dip gaan halen. Schmidt toont wel aan dat hij dat niet kan, een team uit de dip halen.Ankona schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:47:
[...]
Zo slecht is die selectie niet. Iedere coach moet dat wel in de top 3 kunnen houden en ik zie ze potentieel nog altijd als titelkandidaat. Alleen.... het loopt nu voor geen meter en die Schmidt verliest alle verbinding met de realiteit.
Edit: heeft die Suslov nu van die gespierde benen, of gewoon een strakke broek?
[ Voor 40% gewijzigd door dr.lowtune op 25-09-2021 18:56 ]
Haha sorry, zodra ik een kans op een woordgrap zie dan neem ik emSydney08 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:43:
[...]
De grappen worden steeds slechter hier
Nou, dat was een prima middag zoWokschotel schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:16:
Vanmiddag met m’n zoontje naar het stadion, lekker Willem II kijken. Best fijn in dit geval zo’n 16.30 wedstrijd.
De islam kan uw vrijheid schaden
Hij ging liever liggen ...Gynnad schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:58:
Man man gewoon schieten
Het resultaat was prima, Willem II speelde niet bepaalt goed
Het is ook gewoon nog 0-0Harribo schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:00:
Ten Hag doet net alsof hij het spannend vind
Ik heb echt nog nooit zo’n onterechte overwinning gezien al vandaag. Maar boeiuhElPaco schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:00:
[...]
Het resultaat was prima, Willem II speelde niet bepaalt goedsfeer op de tribune was trouwens ook prima!
Wellenreuther was echt fantastisch vandaag.
De islam kan uw vrijheid schaden
Hij krijgt een nieuw apparaat om alle energielevels van zijn spelers te kunnen monitoren vanuit huis.Deadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:44:
[...]
Hij krijgt een boek van Toon, geschreven door Toon
[ Voor 24% gewijzigd door Maarten_E op 25-09-2021 19:06 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah de toon is gezet.Maarten_E schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:06:
[...]
Hij krijgt een nieuw apparaat om alle energielevels van zijn spelers te kunnen monitoren vanuit huis.
[Afbeelding]
Dit wilde ik letterlijk posten… belachelijk, we zitten op een kwart en het tijdrekken is begonnen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:09:
23e minuut en al minutenlang tijd gerekt, kun je je voorstellen hoe saai deze wedstrijd zal zijn mocht Groningen scoren.
Wordt was als PSV en Vitesse tegen elkaar moeten. Prijsschieten ohne ende!ParaDroid2 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:10:
Ondertussen in Arnhem heeft Vitesse het weer voor elkaar om binnen no time achter te staan. Afgelopen zei ik het al, elke kans tegen zowat is een doelpunt.. Wat is er toch aan de hand?
Verwacht wel dat het een keer breekt achterin bij Groningen. Ten Hag hoeft nog niet te wisselen
Iets meer tijd dan dit.. We hebben ongeveer 7583 trainers gehad afgelopen jaren. Ik heb nog vertrouwenDeadsy schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:49:
[...]
Wat wil je dan? Dat hij een nieuw contract krijgt?
Blind is misschien traag, maar niet echt zwak. Zoals hij die sliding net in de 16 maakte…. Serious cojones en ervaring.tweakduke schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:12:
Ajax heeft de kansen nog niet benut en verder had ik.dit wel verwacht van Groningen. Fel in de duels en Blind is dan de favoriete zwakke schakel om een counter te doen.
Verwacht wel dat het een keer breekt achterin bij Groningen. Ten Hag hoeft nog niet te wisselen
Met zijn ervaring lost hij het inderdaad vaak goed op. De tegenstander probeert het desondanks weldr.lowtune schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:14:
[...]
Blind is misschien traag, maar niet echt zwak. Zoals hij die sliding net in de 16 maakte…. Serious cojones en ervaring.
Tomorrow is not today!
Ik mag hopen dat de arbitrage gaat ingrijpen op dat kansloze tijdrekken.toolkist schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:17:
Ah Buijs heeft weer 11 poppetjes van papier opgesteld, die omvallen als je ernaar kijkt.
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Feit blijft gewoon, dat PSV heeft verloren van onze buurstad. Willem II heeft de punten en staat fier op de tweede plaats.
Straks komen de supporters terug. Dat is nog het mooiste van het verhaal. Van de oorlogstaal is niks meer over, denk ik. Ja, de kop van Schmidt willen ze waarschijnlijk zien rollen.
Maandag wordt het weer een leuke dag.
Dan hadden wij er tegen de Spurs 2 tegengekregenOPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:19:
10 minuten tijdrekken zou een penalty moeten zijn voor de tegenstander.
De veroorzaker van dat gerek is nu geschorst, dus klopt weltoolkist schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:20:
[...]
Dan hadden wij er tegen de Spurs 2 tegengekregen
Niet voor het eerst, volgens mij zijn zij ongeveer de uitvinders van het tijdrekkenSydney08 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:18:
Groningen is vandaag wel extreem anti voetbal zeg. Snap het van de ene kant wel, maar dit is wel extreem met het tijdrekken steeds. En dat al vanaf minuut 1.
alles kan off-topic
Haha wilde hetzelfde gaan postenQu3st schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:22:
Sinds wanneer speelt Getafe in de Eredivisie?
Flickr PSN ID= cheironnl
Alvarez!
Dat kunnen we gewoon niet tegen dit Ajax.Terranova schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:25:
Mooi, nu maar eens kijken of Groningen wel wil voetballen nu
Is geen schande.
Mooi doelpunt van Alvarez
Nou juichen niet maar schamen ook niet.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:26:
@Harribo Ik zou als ik jou was gewoon voor Ajax juichen ipv je voor Groningen schamen.
Zo de teller niet boven de 4-0 komt vind ik het prima
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022