Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 311 Laatste
Acties:
  • 483.298 views

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:30:
[...]

Dit zit persoonlijk diep bij mij, niet alleen vanwege Ajax, maar ook andere domme pushnotificaties.
Zet ze uit dan?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 20:58
OMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:32:
[...]

*knip* Wat kan zo’n push bericht je schelen. Je verliest vandaag niet door de scheids, niet door de NOS, niet door 5G. Je coach maakte fouten, spelers waren niet fris, en onderschatte Feyenoord.

Evalueren en verder. Beetje jammer dat Ajax het weer zo makkelijk in de schoot geworpen krijgt.
O+ Jij bent ook lief, fijn dat je iedereen even over 1 kam scheert. Kusje.

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 19-09-2021 16:36 . Reden: Quote aangepast ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:53

OMX2000

By any means necessary...

Gek genoeg vind ik een wedstrijd zoals deze een beetje jammer. En dat zeg ik als Feyenoorder. 2-3 was ik gelukkiger van geworden. Nu krijg je 1000 excuses.

Feyenoord was vandaag iets beter en effectiever. Maar er waren echt wel fases waarbij het een beetje billen knijpen was.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
OMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:34:
Gek genoeg vind ik een wedstrijd zoals deze een beetje jammer. En dat zeg ik als Feyenoorder. 2-3 was ik gelukkiger van geworden. Nu krijg je 1000 excuses.

Feyenoord was vandaag iets beter en effectiever. Maar er waren echt wel fases waarbij het een beetje billen knijpen was.
Ben je wel helemaal lekker?! :D

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:51
OMX2000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:34:

Wat ik eerder zei, Feyenoord heeft PSV aangepakt zoals PSV AZ vorige week aanpakte. Helaas er vol ingetrapt.

WoT stats

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Lief zijn voor elkaar het is maar een push-bericht :)

Tweakers Discord

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:05
snmght schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:29:
Oh ja die Obispo, toevallig vanmiddag een discussie gelezen waar een legioen PSV fans hem verder vond dan Timber. Ik vond die discussie voor deze wedstrijd vooral amusant, nu vind ik hem eerder irrelevant. ;)
Wat wil je nou bereiken met dit soort berichten behalve beetje polariseren? Obispo heeft net 3 wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld ofzo. Uiteraard zit die nog niet op niveau Timber. Komt op mij een beetje neer als een made-up verhaaltje om even weer lol te maken. Zelfs als dat niet het geval is, zo kan je ook vast een aantal aanhangers van andere clubs vinden die hun spelers veel te hoog inschatten. Big deal?

Maja verder goed gedaan Fey, raar dat Schmidt maar even denkt met een B-ploeg te gaan spelen hier. Ik weet niet of het uiteindelijk heel veel had uitgemaakt, maar de 2e helft zat er iig iets meer energie in. Als ze dat met het "normale" team hadden kunnen doen, dan was het wel wat beter gelopen waarsch.

Verder kan je er dan ook net zo goed met 4-0 afgaan als met 2-1 verliezen. Hopen dat het wat motivatie geeft en dit niet meer gaat voorkomen de rest van het seizoen (al zal dat vast ook lastig worden).

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:53

OMX2000

By any means necessary...

carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:33:
[...]

O+ Jij bent ook lief, fijn dat je iedereen even over 1 kam scheert. Kusje.
Gozer ik hoor dit letterlijk al 30 jaar. Heb je onder Feyenoorders ook nog wel eens. En ik heb er een hekel aan.

Maar tegelijk. Ik besef met dat ik niet genuanceerd ben in dit forum ;)

Dus kusje terug. Ik hoop echt dat PSV opkrabbelt en het Ajax moeilijk gaat maken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 19:01
Deze uitslag maakt het gelijkspel in de Conf league dan wel weer jammer.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 21:16
PSV verliest hier echt van zichzelf. Dit gebeurt je ook tegen andere ploegen in het linkerrijtje als je zo speelt.

Eerste helft was het druk zetten nog heel methodisch en consistent. Tweede helft met de wissels niet meer.

Als Pröpper en Götze geen hele wedstrijd aan kunnen, wissel je toch pas na minuut 60. Onbegrijpelijk.

Sinisterra vond ik erg goed bij Feyenoord. Balvast en wint regelmatig kopduels van Ramalho en Teze.

• Deadsy
Fleximex schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:40:
PSV verliest hier echt van zichzelf. Dit gebeurt je ook tegen andere ploegen in het linkerrijtje als je zo speelt.

Eerste helft was het druk zetten nog heel methodisch en consistent. Tweede helft met de wissels niet meer.

Als Pröpper en Götze geen hele wedstrijd aan kunnen, wissel je toch pas na minuut 60. Onbegrijpelijk.

Sinisterra vond ik erg goed bij Feyenoord. Balvast en wint regelmatig kopduels van Ramalho en Teze.
Sinisterra vind ik ook de beste speler die ze hebben, moet alleen nog constanter worden.
Ramalho vind ik overschat, snap niet dat hij de voorkeur krijgt voor het centrum boven Teze.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Slot overklast doctor anders Johannes Paulus Schmidt

PSN: Finally_Chris

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Toen Til gewisseld werd kwam er duidelijk meer scherpte in de aanval en werd het gebrei in resultaat omgezet.

0-4 is gewoon een duidelijk resultaat. Ajax had ook geen recht om te miepen toen ze er voor de JC schaal af gingen.

alles kan off-topic

• Snowdog
Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:41:
[...]

Sinisterra vind ik ook de beste speler die ze hebben, moet alleen nog constanter worden.
Ramalho vind ik overschat, snap niet dat hij de voorkeur krijgt voor het centrum boven Teze.
Poeh, vond Teze als centrumverdediger best ok, maar Ramalho is toch echt wel (verreweg) de betere van de twee imo. Het is jammer dat Teze als back nog altijd niet echter lekker werkt imo, maar ik snap wel dat hij als centrumverdediger niet speelt op 't moment.

Heb het idee dat Mwene als back ook wat balvaster is dan Teze. Hij gaat alleen zelden voor de actie en geeft vooral safe balletjes. Teze probeert dat wat meer, maar heb het gevoel dat zijn rendement niet erg hoog is.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Qu3st schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:30:

Wat een geniale plaat dit haha, gebeurd veel op
"HOU ME TEGEN JONGUH"

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Ankona
Waarom speelt Vitesse in uit tenue?

alles kan off-topic

• Deadsy
Snowdog schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:46:
[...]

Poeh, vond Teze als centrumverdediger best ok, maar Ramalho is toch echt wel (verreweg) de betere van de twee imo. Het is jammer dat Teze als back nog altijd niet echter lekker werkt imo, maar ik snap wel dat hij als centrumverdediger niet speelt op 't moment.

Heb het idee dat Mwene als back ook wat balvaster is dan Teze. Hij gaat alleen zelden voor de actie en geeft vooral safe balletjes. Teze probeert dat wat meer, maar heb het gevoel dat zijn rendement niet erg hoog is.
Ramalho is ouder en verder maar laat regelmatig een steek vallen.
Tegen Ajax zag hij er regelmatig slecht uit en had hij geluk dat Ajax de goal niet maakte.
Tegen Soceidad idem.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Airborne denk ik

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Heerlijke pot van Feyenoord. Speelden echt als een collectief, en dodelijk efficiënt. Heb genoten.

Maar wat oogde PSV uitgeput zeg, vanaf pak 'm beet de 70e minuut.

• Snowdog
Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:49:
[...]

Ramalho is ouder en verder maar laat regelmatig een steek vallen.
Tegen Ajax zag hij er regelmatig slecht uit en had hij geluk dat Ajax de goal niet maakte.
Tegen Soceidad idem.
Nouja, ik denk dat we hem wel iets langer moeten geven, en tegen Sociedad speelde hij ook niet heel gelukkig met bv. die uitglijder. Ik heb het idee dat zijn positionering doorgaans vrij goed is. Vandaag was het ook wel weer wat ongelukkig dat hij die bal wegkopt precies in de voeten van Toornstra (bij 3e goal ofzo), maar goed, hij doet ook erg veel goed.

Ik denk dat hij meer goed doet dan Teze zou doen en dat Teze daarnaast ook zijn fouten zou maken als hij daar zou staan en hij brengt ook weer andere zwakheden mee (minder sterk opbouw/coaching), dus vind het wel prima dat Ramalho daar staat.

Wat mij betreft nog altijd een prima speler voor PSV en denk dat ze daar nog wel veel aan gaan hebben, maar goed, nog even afwachten om te zien hoe dat daadwerkelijk gaat uitpakken.

• Fleximex
Vos schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:29:
[...]

Dit blijft ook maar terug komen hé :D
Omdat zelfs het vrouwen elftal met een gelijkspel tegen Tsjechië een pushbericht kregen. Blijft raar.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb een feestje gemist volgens mij. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweakduke

tweakduke

Dit is volgens mij het airborne tenue van Vitesse. Bijna al 0-2 voor FC Twente, eerst al mis gegrabbeld door de keeper bij de vrije trap.

Kan nog wel eens een harde wedstrijd worden.

Tweakers Discord

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Fleximex schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:54:
[...]

Omdat zelfs het vrouwen elftal met een gelijkspel tegen Tsjechië een pushbericht kregen. Blijft raar.
Geen doelpunten en geen pushberichten. Helemaal niets in Eindhoven :+

• Ankona
tweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:55:
Dit is volgens mij het airborne tenue van Vitesse. Bijna al 0-2 voor FC Twente, eerst al mis gegrabbeld door de keeper bij de vrije trap.

Kan nog wel eens een harde wedstrijd worden.
Inmiddels is het 0-2

alles kan off-topic

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:42
Zo wordt het een zeer lang seizoen... Zo'n domme tackle ver over de middenlijn. :(

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Fleximex schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:40:

Druk zetten? Ik heb heel de wedstrijd geen pressing gezien, het ging constant op en neer omdat beiden partijen te gehaast en slordig speelden. Zelfs in de eerste helft werden er enorm veel fouten gemaakt en slechte passes. Psv oogde miss wat vermoeid maar de wissels.....ongelooflijk. Lijkt alsof Schmidt het voetbal wil heruitvinden met z'n gekke wissels. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat zijn positie nog niet ter discussie wordt gesteld.

• ephymerous
  • Laatst online: 01:27
carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:28:
O, de NOS heeft weer een pushbericht gestuurd. Behalve als PSV wint van Ajax in de schaal, dan krijg je niets.
Uitslagen van oefenwedstrijden worden nooit gepushed ;)

XXXVI

• Ankona
carpebios schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:28:
O, de NOS heeft weer een pushbericht gestuurd. Behalve als PSV wint van Ajax in de schaal, dan krijg je niets.
Zie het als een compliment, blijkbaar is dit meer nieuwswaardig omdat het minder in de lijn der verwachting lag.

alles kan off-topic

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Vitesse krijgt goed slaag…

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 20:07
Twente speelt vals, die hadden 5 jaar geleden al failliet moeten zijn.

Nee geen idee wat er met Vitesse thuis aan de hand is, het rondspelen gaat best aardig, maar kansen creëeren lukt niet en elke bal naar voren is een doelpunt.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:35:
[...]

Wat wil je nou bereiken met dit soort berichten behalve beetje polariseren? Obispo heeft net 3 wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld ofzo. Uiteraard zit die nog niet op niveau Timber. Komt op mij een beetje neer als een made-up verhaaltje om even weer lol te maken. Zelfs als dat niet het geval is, zo kan je ook vast een aantal aanhangers van andere clubs vinden die hun spelers veel te hoog inschatten. Big deal?
De hosana berichten van Aadje de Mos over Obispo zeker niet meegekregen?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:47

Superkiwi

Hoi doei

Superkiwi schreef op zondag 19 september 2021 @ 12:18:
Dat wordt 5-1 waarna gelijk de vraag gesteld wordt of er niet meer geld naar de kleintjes moet gaan omdat het gat tussen PSV en de rest te groot is :P
Herstel: de andere clubs moeten meer geld aan Ajax en PSV betalen want zo vinden we natuurlijk nooit aansluiting bij de Europese top.

Dankjewel voor deze slachtpartij @Feyenoord! Ook gelijk het doelsaldo van die Eindhovenaren in de war geschopt, helemaal goed dit d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2021 18:28 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:09:
[...]

De hosana berichten van Aadje de Mos over Obispo zeker niet meegekregen?
Nouja, sinds wanneer heeft die ook maar enige autoriteit? Heb die mening verder idd ook niet meegekregen, maar zijn mening is ongeveer net zoveel waard als die van Valentijn Driessen. Beetje makkelijk zakkenvullen met wat bullshit comments. Anyway, ging verder volgens ook niet over Aadje :P

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een slot bij Heracles - AZ.
Maar de vrije trap van Vloet is er 1 uit het boekje, prachtig.

[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 19-09-2021 18:43 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
Typisch de fase waarin AZ zit, alles wat er in kan vliegen vliegt erin, wedstrijd overigens niet eens gezien, ben het evem zat :D

• Deadsy
Zou AZ in januari nog gaan shoppen?

• krissie100
Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:06:
Zou AZ in januari nog gaan shoppen?
Denk het niet, alleen een nieuwe coach is voldoende.

• tweakduke

tweakduke

Slot die het niet erg vond om eerst Madueke niet te zien spelen en daarna Gakpo eraf zien gaan. Aan zijn reactie te zien, kon hij ook niet helemaal begrijpen.

Aan de beelden te zien waren meer PSV spelers erg vermoeid en Schmidt geeft aan in zijn verklaring dat iedereen erg vermoeid was.

edit:
Dan blijf ik er toch bij dan kun je toch later in de tweede helft wisselen als jongens erdoorheen zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 19-09-2021 19:17 ]

Tweakers Discord

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:59
Feyenoord kan voorlopig weer tien jaar teren op een overwinning. En soort 6-2, maar dan tegen PSV.

En de trainer van PSV moeten ze eens een keer tot de orde roepen. Die heeft kortsluiting in zijn hoofd, als er gewisseld moet worden.

edit: Ajax is de grote winnaar van dit weekend. Dat is altijd mooi meegenomen.

[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 19-09-2021 19:37 ]

• Deadsy
tweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:13:
Slot die het niet erg vond om eerst Madueke niet te zien spelen en daarna Gakpo eraf zien gaan. Aan zijn reactie te zien, kon hij ook niet helemaal begrijpen.

Aan de beelden te zien waren meer PSV spelers erg vermoeid en Schmidt geeft aan in zijn verklaring dat iedereen erg vermoeid was.

edit:
Dan blijf ik er toch bij dan kun je toch later in de tweede helft wisselen als jongens erdoorheen zitten.
Als zo veel spelers moe zijn dan moet de trainer toch eens naar zijn trainingen kijken en het wisselbeleid in de CL kwalificatie wedstrijden.

Probleem voor PSV is dat er niet zo veel spelers zijn met scorend vermogen.

• tweakduke

tweakduke

Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:52:
[...]

Als zo veel spelers moe zijn dan moet de trainer toch eens naar zijn trainingen kijken en het wisselbeleid in de CL kwalificatie wedstrijden.

In het begin van het seizoen met bijvoorbeeld de JC schaal was Ajax nog niet op volle sterkte en had PSV al een paar wedstrijden gehad en speelden al veel makkelijker en sneller met elkaar.

Als je dan door het drukke programma zo'n verval ziet dan kan je dat als excuus gebruiken, maar had je wellicht ook inderdaad anders kunnen trainen of wisselen bij andere wedstrijden.

De winterstop duurt nog wel even en normaal zie je in de weken daarvoor vaak vermoeidheidsklachten door het lange seizoen. PSV heeft dat nu al, dat is niet goed.

Tweakers Discord

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 12:26
Tja, ze zullen het wel op vermoeidheid gooien na een Europees duel.
Wellicht had PSV (van alle Nederlandse clubs) donderdag de sterkste tegenstander, maar als je als profclub en profvoetballer niet 2 duels per week kan spelen omdat vermoeidheid bij een groot deel van je selectie een rol speelt, dan gaat PSV een heel zwaar najaar tegemoet.
Overigens verliezen de andere donderdagclubs ook hun wedstrijden vandaag, daar heb ik niks van gezien.
Maar Ajax oogde gisteren, ondanks de mindere tegenstanders, wel fris en gretig en die hadden ook 3 dagen rust.

• Deadsy
tweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:58:
[...]

In het begin van het seizoen met bijvoorbeeld de JC schaal was Ajax nog niet op volle sterkte en had PSV al een paar wedstrijden gehad en speelden al veel makkelijker en sneller met elkaar.

Als je dan door het drukke programma zo'n verval ziet dan kan je dat als excuus gebruiken, maar had je wellicht ook inderdaad anders kunnen trainen of wisselen bij andere wedstrijden.

De winterstop duurt nog wel even en normaal zie je in de weken daarvoor vaak vermoeidheidsklachten door het lange seizoen. PSV heeft dat nu al, dat is niet goed.
Eens kijken hoe ze het deze week en in het weekend doen.

• tweakduke

tweakduke

Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:06:
[...]

Eens kijken hoe ze het deze week en in het weekend doen.
Woensdag tegen Go Ahead en Zaterdag tegen Willem II. Dan mag ik toch hopen dat de vermoeidheid uit de benen is :)

Tweakers Discord

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
mavaros schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:18:
Feyenoord kan voorlopig weer tien jaar teren op een overwinning. En soort 6-2, maar dan tegen PSV.

En de trainer van PSV moeten ze eens een keer tot de orde roepen. Die heeft kortsluiting in zijn hoofd, als er gewisseld moet worden.

edit: Ajax is de grote winnaar van dit weekend. Dat is altijd mooi meegenomen.
Feyenoord verliest zelden van PSV, dus welk punt je wilt maken, snap ik niet echt.

Feyenoord is voor mij de grote winnaar, Utrecht, Vitesse, AZ die allemaal punten verspelen en je slacht PSV met 0-4 af.
12 - Following his two assists against PSV, Luis Sinisterra has now been involved in more goals than any other Eredivisie player in all competitions in 2021-22 (7 goals & 5 assists). Wonderkid.
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door remco112 op 19-09-2021 20:15 ]

• Deadsy
tweakduke schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:12:
[...]

Woensdag tegen Go Ahead en Zaterdag tegen Willem II. Dan mag ik toch hopen dat de vermoeidheid uit de benen is :)
Tegen Go Ahead denk ik niet.
En als ze dan ook 90min moeten voetballen zal het tegen WIllem II ook moeilijk worden

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:31
Is het te merken aan mijn afwezigheid dat PSV verloren heeft? :+

Had verplichtingen dus de wedstrijd pas laat kunnen volgen, toen was de 0-2 al gevallen en was het kwaad al geschied. Ik dacht dat Van Bommel rare keuze maakte qua wisselbeleid maar dit slaat alles. Prima dat je wil afwisselen om de spelers rust te gunnen maar in zo'n wedstrijd? Doe dat tegen het rechterrijtje, en al helemaal niet tegen een Feyenoord dat behoorlijk sterk begonnen is. En Ajax 13(!) doelpunten ingelopen, sodeknetter.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:52:
[...]

Ik vond het ondertussen irritant worden dat PSV en Madueke helemaal de hemel in geprezen werden na een handvol goede wedstrijden. PSV zou wel even kampioen worden en het gat met Ajax is gedicht. PSV heeft zeker goede spelers maar het lijkt er op dat ze na 50min helemaal op zijn. De bank is vervolgens niet zo ruim. Dat maakt wel een belangrijk verschil met Ajax bijvoorbeeld.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:57
Maarten_E schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:17:
Is het te merken aan mijn afwezigheid dat PSV verloren heeft? :+

Had verplichtingen dus de wedstrijd pas laat kunnen volgen, toen was de 0-2 al gevallen en was het kwaad al geschied. Ik dacht dat Van Bommel rare keuze maakte qua wisselbeleid maar dit slaat alles. Prima dat je wil afwisselen om de spelers rust te gunnen maar in zo'n wedstrijd? Doe dat tegen het rechterrijtje, en al helemaal niet tegen een Feyenoord dat behoorlijk sterk begonnen is. En Ajax 13(!) doelpunten ingelopen, sodeknetter.
Ik mis 4x iets met BAM :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• mavaros
remco112 schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:14:
[...]

Feyenoord verliest zelden van PSV, dus welk punt je wilt maken, snap ik niet echt.

Feyenoord is voor mij de grote winnaar, Utrecht, Vitesse, AZ die allemaal punten verspelen en je slacht PSV met 0-4 af.

[...]
_/-\o_ _/-\o_
Feyenoord teert al een decenium op overwinningen op hun nemesissen. Eerst Ajax, nu PSV. Wij liggen geen seconde wakker van een verliespartij tegen Feyenoord. Ik praat nu als Ajacied. Maar als inwoner van Eindhoven denk ik best wel te weten, dat ook de PSV supporters niet echt wakker liggen van dit verliespotje. Waarom niet? Feyenoord is geen bedreiging voor beide clubs. Die punten kan je dus makkelijk missen op het grote geheel.

En niet Feyenoord is de grote winnaar deze speelronde. Ja, Feyenoord heeft 3 punten gepakt, en dat is leuk, maar alle directe concurenten van Ajax hebben misgepeerd. Ajax staat fier aan kop met 1 punt voorsprong op PSV.

De echte winnaar is Willem II. Dat staat gewoon op de vierde plek in de competitie. Dat had zelfs de grootste optimist in Tilburg niet verwacht.

Gelukkig is de competitie nog pas begonnen, en kan het allemaal nog heel anders worden. Daarom is voetbal leuk om te volgen.

• Maarten_E
Zwijgt! :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

remco112 schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:14:
[...]

Feyenoord is nu acht duels op rij ongeslagen tegen PSV. Het was pas de derde competitie overwinning in Eindhoven in de laatste 15 seizoenen.

Begrijp ik goed dat je de titel al vergeven hebt aan Amsterdam ?

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:56:
[...]

Ik vond het ondertussen irritant worden dat PSV en Madueke helemaal de hemel in geprezen werden na een handvol goede wedstrijden. PSV zou wel even kampioen worden en het gat met Ajax is gedicht. PSV heeft zeker goede spelers maar het lijkt er op dat ze na 50min helemaal op zijn. De bank is vervolgens niet zo ruim. Dat maakt wel een belangrijk verschil met Ajax bijvoorbeeld.
PSV heeft een duidelijk kleinere selectie en minder scorend vermogen in de groep.
Ze zijn te afhankelijk van een paar spelers qua goals, en als je dan een ervan ook nog op de bank zet.

Madueke is echt wel goed, maar is ook nog wisselvallig en men verwacht ook te veel van hem. Hij gaat echt geen 20 goals maken.

En in spelers hypen is de media altijd al goed geweest, niet alleen hier.

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:08:
[...]

Feyenoord teert al een decenium op overwinningen op hun nemesissen. Eerst Ajax, nu PSV. Wij liggen geen seconde wakker van een verliespartij tegen Feyenoord. Ik praat nu als Ajacied. Maar als inwoner van Eindhoven denk ik best wel te weten, dat ook de PSV supporters niet echt wakker liggen van dit verliespotje. Waarom niet? Feyenoord is geen bedreiging voor beide clubs. Die punten kan je dus makkelijk missen op het grote geheel.

En niet Feyenoord is de grote winnaar deze speelronde. Ja, Feyenoord heeft 3 punten gepakt, en dat is leuk, maar alle directe concurenten van Ajax hebben misgepeerd. Ajax staat fier aan kop met 1 punt voorsprong op PSV.

De echte winnaar is Willem II. Dat staat gewoon op de vierde plek in de competitie. Dat had zelfs de grootste optimist in Tilburg niet verwacht.

Gelukkig is de competitie nog pas begonnen, en kan het allemaal nog heel anders worden. Daarom is voetbal leuk om te volgen.
Even vergeten dat Feyenoord nog 1 wedstrijd tegoed heeft? Normaal,gesproken winnen ze van Heracles en staan ze ook op 1 punt van ajax

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:31:
[...]
Even vergeten dat Feyenoord nog 1 wedstrijd tegoed heeft? Normaal,gesproken winnen ze van Heracles en staan ze ook op 1 punt van ajax
De laatste twee thuiswedstrijden tegen Heracles speelde Feyenoord gelijk. Verwacht jij dat Feyenoord in december nog op één punt van Ajax staat?

Feyenoord krijgt in die periode tien wedstrijden in 31 dagen.

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2021/09/19/786367/xxl.jpg
AZ, iek.

• Snowdog
Flashback naar vorig jaar? :P alleen waren ze toen beter in gelijke spelen.

• mavaros
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:31:
[...]

Ik vergeet helemaal niks, maar lig niet wakker van een Feyenoord dat nog 3 punten kan halen tegen Heracles. Zorg er eerst maar voor dat je die drie punten pakt. Daarna mogen jullie meevergaderen.

Het is goed dat Feyenoord ook nog kan meespelen om heel misschien de titel te halen, maar dat is geen zekerheidje. Dus voorlopig is het prijzenswaardig dat die Rotterdammers drie punten uit Eindhoven hebben meegenomen en nog niet al afhaken om de titel.

Maar wat ik al tikte: Ga eerst die 3 punten van Heracles afpakken.

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:52:
[...]

Ik vergeet helemaal niks, maar lig niet wakker van een Feyenoord dat nog 3 punten kan halen tegen Heracles. Zorg er eerst maar voor dat je die drie punten pakt. Daarna mogen jullie meevergaderen.

Het is goed dat Feyenoord ook nog kan meespelen om heel misschien de titel te halen, maar dat is geen zekerheidje. Dus voorlopig is het prijzenswaardig dat die Rotterdammers drie punten uit Eindhoven hebben meegenomen en nog niet al afhaken om de titel.

Ah, de Amsterdamse arrogantie druipt ervanaf. (Of is het jaloersheid?) welterusten

• toolkist
  • Niet online
Niet echt bijzonder als je 4-5 (50%) wedstrijden meer hebt gespeeld dan de rest ;)

• Ankona
Willem II en NEC staan ook wel op plekken waar ik ze gezien hun spel niet zou verwachten.

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:58:
[...]Ah, de Amsterdamse arrogantie druipt ervanaf. (Of is het jaloersheid?) welterusten
Hij woont (vlak) naast Het Philips Stadion, hoe noem je het dan?

Ik heb hier niet gelezen dat bij 3 van de 4 doelpunten de keeper van PSV er ook niet erg best uitzag.
Geen onmogelijk onhoudbare ballen en bij de derde niet eens een poging wagen. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-09-2021 22:22 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
Ankona schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:17:
[...]

Willem II en NEC staan ook wel op plekken waar ik ze gezien hun spel niet zou verwachten.
Grim weet toch altijd wel dat beetje extra uit zijn elftallen te halen.
Dat ze in de top 9 terecht komen verwacht ik eigenlijk wel.

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:52:
[...]

Feyenoord heeft het (met een beetje geluk) gewoon heel goed gedaan. Tuurlijk, ze gaan waarschijnlijk niet tot het einde mee doen voor de titel. Psv en ajax hebben een veel betere en bredere selectie.
Ik snap niet helemaal waarom je zo'n bepaalde toon probeert te zetten. Beetje onnodig.

Los daarvan. Az en Vitesse kunnen we al afschrijven?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord een beetje geluk? Wat is dat voor gelul. Gewoon de betere vanmiddag.

Psv had best veel balbezit en had wat kansjes maar is nooit echt heel dreigend geweest.

Feyenoord is gewoon een outsider. Is het niet voor plek 1 (kampioenschap geloof ik niet in), dan is het zeker wel plek 2. Met deze trainer is dat mogelijk.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:16

Lordy79

Vastberaden

CR1691 schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:17:
Feyenoord een beetje geluk? Wat is dat voor geluk. Gewoon de betere vanmiddag.
1-0 kan geluk zijn. Vooruit 2-0 ook. Maar met 4 doelpunten verschil in de eredivisie winnen, dan ben je gewoon die dag de betere club.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ah, de Amsterdamse arrogantie druipt ervanaf. (Of is het jaloersheid?) welterusten
Welkom, dit is Mavaros en zijn stijl van posten... Heeft verder niks met Amsterdamse arrogantie te maken, hij is net zo Brabants als ik :p

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:37:
[...]

Los daarvan. Az en Vitesse kunnen we al afschrijven?
Yup.
Van de Europese clubs hebben die twee met afstand de kleinste selectie.

Nadeel is dan ook dat er een kans is dat Utrecht of een ander en Europees ticket gaat pakken en dan volgend seizoen er in de voorrondes al uit vliegt

• Typhone
  • Laatst online: 08:11

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:33:
[...]

Welkom, dit is Mavaros en zijn stijl van posten... Heeft verder niks met Amsterdamse arrogantie te maken, hij is net zo Brabants als ik :p
Wa bende gij ok al Brabants jonguh? 😂

Sow net even alles gekeken en teruggekeken na een weekend in de Ardennen. Ik denk dat ik vandaag een hardcore ban had gekregen als Ten Hag de fratsen van Schmidt zou hebben uitgehaald. Wat een totaalmalloot maar laat em lekker zitten zou ik zeggen.

Sporting - Ajax 0-2. Laten we Haller, Antony, Tadic en Berghuis preventief wisselen. Roger ‘verrückt’ Schmidt.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:46

snmght

imho dan he

[...]

Maar jaloers waarop dan precies? Lastig jaloers zijn als je eerste staat.

Ik vind het helemaal mooi, Feyenoord en PSV strijden en Ajax de lachende eerste.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Ankona

Psv had best veel balbezit en had wat kansjes maar is nooit echt heel dreigend geweest.

Feyenoord is gewoon een outsider. Is het niet voor plek 1 (kampioenschap geloof ik niet in), dan is het zeker wel plek 2. Met deze trainer is dat mogelijk.
Precies, denk maar eens na over wat voor een cijfer je Bijlow zou moeten geven. Foutloos, maar ook geen uitblinker. Gewoon omdat hij als een veredelde toeschouwer een vip plekje op het veld had.

alles kan off-topic

• Ankona
Typhone schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:27:
[...]

Wa bende gij ok al Brabants jonguh? 😂

Sow net even alles gekeken en teruggekeken na een weekend in de Ardennen. Ik denk dat ik vandaag een hardcore ban had gekregen als Ten Hag de fratsen van Schmidt zou hebben uitgehaald. Wat een totaalmalloot maar laat em lekker zitten zou ik zeggen.

Sporting - Ajax 0-2. Laten we Haller, Antony, Tadic en Berghuis preventief wisselen. Roger ‘verrückt’ Schmidt.
Ik vind het idee van Schimidt zo slecht nog niet. Niet je team afhankelijk maken van 11 basisspelers maar de hele selectie gebruiken. Als dan een keer iemand uitvalt merk je dat niet, als het een keer niet loopt gooi je het zo om. Verder hou je je (jonge) wisselspelers scherp en ingespeeld.
Probleem is alleen dat het in de praktijk niet werkt. Of nog niet werkt. Zijn de ego's van de voetballers dan echt te groot dat ze niet meer kunnen presteren als ze niet zeker zijn van 90 minuten speeltijd?

alles kan off-topic

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:43
Ankona schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:10:
[...]

Ik vind het idee van Schimidt zo slecht nog niet. Niet je team afhankelijk maken van 11 basisspelers maar de hele selectie gebruiken
gelul in de ruimte je stelt altijd een vast elftal op (vaak je beste spelers) dat is toch gewoon een basis en van daar uit voeg je spelers toe die mee kunnen draaien in een elftal

• toolkist
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:36:
[...]

gelul in de ruimte je stelt altijd een vast elftal op (vaak je beste spelers) dat is toch gewoon een basis en van daar uit voeg je spelers toe die mee kunnen draaien in een elftal
Oh ja Guardiola?
Tuchel?

Qua spelersniveau zeker niet te vergelijken, maar ze spelen ook in een moeilijkere competitie.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 10:59

Qu3st

Je moet toch gewoon je beste spelers opstellen? Helemaal in een topper. En het rust geven van je spelers doe je dan maar bij een voorsprong of in de wedstrijd erop waar in je het wel met je B-garnituur kan redden. Zijn gelul later bij ESPN en NOS dat het ging om rust geven want bang voor blessure, wat een BS verhaal. Recht proberen te lullen wat krom is. Volgende wedstrijd maar de jongens in bubbeltjesplastic het veld opsturen, tijdens trainingen ook geen flinke duels aangaan met elkaar want stel je voor dat ze zich blesseren.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 10:59

Qu3st

toolkist schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:39:
[...]

Oh ja Guardiola?
Tuchel?

Qua spelersniveau zeker niet te vergelijken, maar ze spelen ook in een moeilijkere competitie.
Maar Guardiola en co hebben heel wat betere B-spelers om op te stellen. En in de wedstrijden waar het om gaat stellen ze echt wel de beste spelers op.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik vind het idee van Schimidt zo slecht nog niet. Niet je team afhankelijk maken van 11 basisspelers maar de hele selectie gebruiken. Als dan een keer iemand uitvalt merk je dat niet, als het een keer niet loopt gooi je het zo om. Verder hou je je (jonge) wisselspelers scherp en ingespeeld.
Probleem is alleen dat het in de praktijk niet werkt. Of nog niet werkt. Zijn de ego's van de voetballers dan echt te groot dat ze niet meer kunnen presteren als ze niet zeker zijn van 90 minuten speeltijd?
Denk dat dat meer met teamdynamiek te maken heeft. Vorig jaar betaalde die speelwijze zich al niet uit en de eerste de beste wedstrijd met een wat voller programma en PSV stort meteen ter aarde. Rijmt gewoon niet met het uitspreken van Champions League ambities want dan kan dit niet. Ze waren vroeg fit, faalden tegen Benfica hadden genoeg problemen thuis tegen ik dacht Groningen en Feyenoord loopt met een 0-4 weg in Eindhoven. Dan moet je als coach met je roulatiebeleid (want dan zou dit niet nodig zijn) toch echt vraagtekens gaan plaatsen. Ik lees net op vi.nl dat hij bepaalt en het zo blijft doen dus mij hoor je niet klagen.

• ph4ge
  • Laatst online: 19-11 22:37
Ankona schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:01:
[...]

Precies, denk maar eens na over wat voor een cijfer je Bijlow zou moeten geven. Foutloos, maar ook geen uitblinker. Gewoon omdat hij als een veredelde toeschouwer een vip plekje op het veld had.
Bijlow heeft alleen een paar voorzetjes uit de lucht geplukt, verder niets te doen gehad. Hoewel, een goede keeper is ook enorm belangrijk voor het vertrouwen en de organisatie. Trauner en Senesi kunnen zo spelen omdat er een muur achter hen staat.

PSV heeft volgens mij geen schot tussen de palen gehad en Feyenoord had er nog wel 3 bij kunnen maken. Met iets minder geluk had PSV voor rust ook met een man minder gestaan. Het was een dik verdiende overwinning.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59
Baseman77 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:46:
[...]

Ik ben PSV'er, evenals veel vrienden van mij.
En ik ken eigenlijk niemand die vindt dat PSV gemazzeld heeft.

AZ had in de 1e helft een prima oplossing voor de tactiek van PSV, wat ze 2 kansen opleverden (Pavlidis en Karlsson). Beide keren ging de bal niet eens op doel.
PSV daarentegen creëerde ook weinig, maar scoorde via een geweldig afstandsschot van Boscagli.

De 2e helft hanteerde PSV een wat andere tactiek en werd AZ eigenlijk tandeloos. PSV ging pas druk zetten op de middellijn, hield het veld erg kort en zorgde voor snelle omschakeling, waarbij AZ op eigen helft de bal mocht hebben. In Nederland word je dan al snel beter genoemd, want meer balbezit. Zo kortzichtig en ouderwets, wat je o.a. nog steeds bij veel analisten ziet.

AZ speelde een knappe 1e helft, maar PSV verdedigde prima, maakte gebruik van individuele kwaliteiten en draaide het na rust om.

Ook liet Schmidt wederom zien waarom de kritiek op zijn wisselbeleid onzin is, de wissels waren fris en energiek en verzorgden de 0-2 en 0-3.

VI Pro heeft dat beter door:

[...]
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan dit weekend vond van 't wisselbeleid van Schmidt. Vind je de kritiek nog steeds onzin?

Dit is geen troll, mocht je dat denken, maar een oprechte vraag. Aangezien je één van de weinigen was die het wisselbeleid verdedigde en kritiek afdeed als onzin.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:43
toolkist schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:39:
[...]

Oh ja Guardiola?
Tuchel?

ja goed zo kan ik er ook wel een paar noemen

maar je bent het toch met mij eens dat je gewoon de competitie start met een basis elftal en niet dat je maar blijft wisselen elke wedstrijd in de voorbereiding ja , maar goed dat is misschien het euvel met een grote selectie

ff tussendoor Messi speelde ook als een natte krant :9

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]Ik vind het idee van Schimidt zo slecht nog niet.
Ik ook niet, als ik Schmidt een tip mag geven zou ik zeggen dat hij het nog een paar keer een kans moet geven. :9B

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ph4ge
JanW schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:47:
Ik ben oprecht benieuwd wat je dan dit weekend vond van 't wisselbeleid van Schmidt. Vind je de kritiek nog steeds onzin?

Dit is geen troll, mocht je dat denken, maar een oprechte vraag. Aangezien je één van de weinigen was die het wisselbeleid verdedigde en kritiek afdeed als onzin.
Ik vind dat er wel veel nadruk wordt gelegd op de wissels. Ik denk dat de goal vlak voor rust er keihard inhakte en misschien wel meer invloed had op het mentale spelletje dan de wissels. Daarnaast creëerde PSV voor rust bijna niks, dus aanvallers wisselen ligt dan ook voor de hand (niet dat dat hielp). We weten ook niet hoe fit bepaalde spelers werkelijk waren en de spelers die erin kwamen zijn ook geen koekenbakkers.

Dat gezegd hebbende, dat Gakpo er uit ging was wel lekker, hij was de enige speler van PSV met dreiging en zo'n fluitconcert heeft natuurlijk flinke invloed op het moreel aan beide kanten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:13:
[...]

Ik vind dat er wel veel nadruk wordt gelegd op de wissels. Ik denk dat de goal vlak voor rust er keihard inhakte en misschien wel meer invloed had op het mentale spelletje dan de wissels. Daarnaast creëerde PSV voor rust bijna niks, dus aanvallers wisselen ligt dan ook voor de hand (niet dat dat hielp). We weten ook niet hoe fit bepaalde spelers werkelijk waren en de spelers die erin kwamen zijn ook geen koekenbakkers.

Dat gezegd hebbende, dat Gakpo er uit ging was wel lekker, hij was de enige speler van PSV met dreiging en zo'n fluitconcert heeft natuurlijk flinke invloed op het moreel aan beide kanten.
Feyenoord had zo goed als niks in de melk te brokkelen tot dat moment van de 0-1. Dan ga je als coach wel flinke risico's nemen door je in vorm zijnde spelers te wisselen. Los daarvan zou ik denken dat zo'n wisselbeleid gericht is om je topspelers in topvorm te hebben in topwedstrijden. Niet om je topspelers in topwedstrijden te wisselen om ze fit te houden voor voor GA Eagles uit....

• ph4ge
Typhone schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:16:
Feyenoord had zo goed als niks in de melk te brokkelen tot dat moment van de 0-1. Dan ga je als coach wel flinke risico's nemen door je in vorm zijnde spelers te wisselen. Los daarvan zou ik denken dat zo'n wisselbeleid gericht is om je topspelers in topvorm te hebben in topwedstrijden. Niet om je topspelers in topwedstrijden te wisselen om ze fit te houden voor voor GA Eagles uit....
Waren die spelers in vorm gisteren? PSV creëerde ook niks. Het zou raar zijn als Schmidt niet had ingegrepen, of langer had gewacht. Ik vond persoonlijk alleen de wissel van Gakpo raar, de rest kon ik wel tot op zekere hoogte begrijpen. En achter die wissel van Gakpo zat (kennelijk) een medische reden.

Volgens mij was het probleem voor Schmidt gewoon dat Feyenoord als een huis stond. Schmidt moest wel wat proberen maar de verdediging van Feyenoord was gewoon te sterk gisteren. De 0-1 was een ramp op zich.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:33
OK, mijn analyse dan ook maar O-)

Feyenoord hield PSV tegen, maar kon voorin ook bar weinig, logisch als je Toornstra in de spits zet, die werkt hard, maar staat niet bekend om zijn 20+ goals per seizoen. De 0-1 kwam hard binnen bij PSV en gaf Feyenoord een enorme boost, vooral ook door de timing.

PSV kon ook in de 2e helft geen kansen creëren, ook niet de spelers die gewisseld werden door Schmidt. Feyenoord counterde lekker door en maakte een paar prachtige goals.

Verdiend gewonnen door Feyenoord, niet omdat ze beter waren, maar ze hadden een betere tactiek en het geluk aan hun kant hadden.

Zegt dit iets over het hele seizoen of over het wisselbeleid van Schmidt? Nee, het is gewoon 1 wedstrijd.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

bregweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:31:

Verdiend gewonnen door Feyenoord, niet omdat ze beter waren, maar ze hadden een betere tactiek en het geluk aan hun kant hadden.
Geluk niet. Ik blijf zeggen dat Feyenoord nu een trainer heeft die iets met de spelers doet. Het is onbegrijpelijk dat dit Feyenoord met zulke beperkte middelen zo loopt te spelen. Je hoeft niet de beste spelers te hebben zoals ze wel eens zeggen maar een team kan tot veel in staat zijn.

• Superstick
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 29-06 07:05
bregweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:31:
Zegt dit iets over het hele seizoen of over het wisselbeleid van Schmidt? Nee, het is gewoon 1 wedstrijd.
Het zegt toch wel iets over zijn wisselbeleid, want het is niet de eerste keer. Hij maakt vaker keuzes die door de meesten niet worden begrepen. En ik weet wel dat hij allerlei data tot zijn beschikking heeft, die wij niet zien. Maar ik heb sterk de indruk dat hij daar in doorslaat zo af en toe...

• mavaros
ph4ge schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:47:
[...]

Bijlow heeft alleen een paar voorzetjes uit de lucht geplukt, verder niets te doen gehad. Hoewel, een goede keeper is ook enorm belangrijk voor het vertrouwen en de organisatie. Trauner en Senesi kunnen zo spelen omdat er een muur achter hen staat.

PSV heeft volgens mij geen schot tussen de palen gehad en Feyenoord had er nog wel 3 bij kunnen maken. Met iets minder geluk had PSV voor rust ook met een man minder gestaan. Het was een dik verdiende overwinning.
Het was een dik verdiende overwinning, maar niemand ligt daar wakker van. Ok, de Feyenoordfan had een topmiddag en misschien een wilde nacht. Die hadden het druk.

Maar het lek bij Feyenoord is nog lang niet boven, en PSV heeft een ontsnapte dwaas als trainer. (Sorry, ik kan het niet netter omschrijven.)

Verder is het natuurlijk schandalig hoe Schmidt er een potje van maakt bij PSV. Dat wisselbeleid is waardeloos en zelfs schadelijk voor het team. PSV kan op dit moment geen dubbel elftal opstellen. Ajax komt een eind, maar zelfs die kunnen het zich niet permiteren als er punten binnengeharkt moeten worden. PSV heeft jarenlang tijdens de voorrondes van de Europese bekertoernooien het publiek geschoffeerd met B-elftallen. Gelukkig nemen ze het tegenwoordig wat serieuzer, maar heb je met een losgeslagen trainer te maken. Wat dat betreft schaar ik me achter die meneer met snor, die straks op TV komt op tv kanaal 8. Ga Van Bommel terughalen.

Maar om toch wat positief af te sluiten, al zie ik weinig negatiefs in de reacties.

Hup Feyenoord :)F

En nu begint de normale week weer. Zit ik weer tussen een hele kudde PSV-fans die de hele dag lopen te zeiken dat Feyenoord gewoon opgerold had moeten worden. En ik, verstokte Ajacied, ben een keertje niet aangeschoten wild. Dat is ook weleens een lekkere positie.

Verwijderd

Zeker de betere, maar ook gelukkig. Vooral dankzij dhr. Schmidt. Toch lekker als Madueke niet speelt en Gakpo er af gaat ;)

• ElPaco
Ankona schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:01:
[...]

Drommel stond ook als een veredelde toeschouwer op het veld, 4 schoten op doel, 4 goals :P

Na er een nachtje over te hebben geslapen blijft bij mij maar boven komen, hoe in de wereld haalt Schmidt het in zijn hoofd niet met de sterkste 11 te starten? Doe dat en wissel vervolgens degene die moe zijn/niet in de wedstrijd zitten.

Bij Götze deed hij dat bijvoorbeeld, ik snap wel dat het dan na een helft op is. Enorme aderlating, maar die heeft in ieder geval een helft gespeeld.

Ook een Pröpper met de rust wisselen, die donderdag niet had gespeeld en na de wedstrijd aangaf helemaal niet moe te zijn. Van Ginkel überhaupt niet brengen terwijl die gewoon fit lijkt te zijn. Madueke pas in de 70 minuut ofzo. Ik heb dan liever dat hij de eerste 1 mins speelt. Dan zie je wel hoe lang hij het volhoudt.

Nog een onbegrijpelijke wissel: Vertessen. Die jongen heeft 1 wapen, snelheid in de ruimte. Er was geen ruimte, Feyenoord stond netjes met 9 of 10 man te verdedigen. Dat is toch gewoon een kwelling voor die jongen om dan in het veld te komen?

Maar het belangrijkste is denk ik wel dat Feyenoord stond als een huis en dat Slot de goede taktiek hanteerde. Of het dan door counters 0-2, 0-3 of 0-4 wordt maakt niet eens zo heel veel uit. PSV speelde zichzelf kapot tegen de Rotterdamse muur.

WoT stats

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:57
Overigens ook genoten van de droge humor van Toornstra in het interview achteraf, dat hij ze dagelijks zo maakt :+

Was overigens echt een mooie/goede goal, beheerst met techniek die bal nemen met de juiste snelheid -> keeper kansloos!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Typhone schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:38:
[...]

Geluk niet. Ik blijf zeggen dat Feyenoord nu een trainer heeft die iets met de spelers doet. Het is onbegrijpelijk dat dit Feyenoord met zulke beperkte middelen zo loopt te spelen. Je hoeft niet de beste spelers te hebben zoals ze wel eens zeggen maar een team kan tot veel in staat zijn.
Ik hoop vooral dat Van Gaal dat er bij oranje in weet te krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fleximex
ElPaco schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:44:
[...]
Bij Götze deed hij dat bijvoorbeeld, ik snap wel dat het dan na een helft op is. Enorme aderlating, maar die heeft in ieder geval een helft gespeeld.
Maar dat is dus bullshit. Er zit een rust tussen waar je 15 minuten op adem kan komen. Dan kan je het, hoe vermoeid ook, tot minimaal minuut 60 volhouden.
Verder zag ik Götze in de eerste helft samen met Zahavi consistent druk zetten op de verdediging van Feyenoord. In minuut 40 op dezelfde manier als in minuut 5. Hij zag er niet vermoeid uit...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:54:
[...]

Zeker de betere, maar ook gelukkig. Vooral dankzij dhr. Schmidt. Toch lekker als Madueke niet speelt en Gakpo er af gaat ;)
Beetje zwak om het aan Schmidt te wijten. Hij is ook gewoon door slot afgetroefd qua tactiek en wissels.

• ElPaco
Fleximex schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:22:
[...]

Maar dat is dus bullshit. Er zit een rust tussen waar je 15 minuten op adem kan komen. Dan kan je het, hoe vermoeid ook, tot minimaal minuut 60 volhouden.
Verder zag ik Götze in de eerste helft samen met Zahavi consistent druk zetten op de verdediging van Feyenoord. In minuut 40 op dezelfde manier als in minuut 5. Hij zag er niet vermoeid uit...
Of hij in minuut of 45 of 60 gewisseld wordt maakt niet eens bijzonder veel uit denk ik. Het ging me meer om het starten met je sterkste 11 en pas te wisselen wanneer ze op zijn. Pröpper zag er ook niet vermoeid uit toen hij in de rust werd gewisseld, dus Schmidt was sowieso raar bezig.

Blijft gewoon zuur dat je gevaarlijskte combinaties er uit worden gehaald door je eigen coach. Götze die lekker mag combineren met Madueke, Gakpo en Zahavi is altijd gevaarlijk, hoe moe ze ook zijn. Zorg dat de linie daarzchter fris is en je komt een heel eind verder.

WoT stats

Verwijderd

CR1691 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:22:
[...]

Beetje zwak om het aan Schmidt te wijten. Hij is ook gewoon door slot afgetroefd qua tactiek en wissels.
Wauw. Ik wijt helemaal niets aan Schmidt? Feyenoord en Slot hebben het vooral zelf goed gedaan, ik zeg alleen dat de wissels van Schmidt opmerkelijk waren.
Beetje toxisch draadje aan het worden hier.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:46

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:35:
[...]

Wauw. Ik wijt helemaal niets aan Schmidt? Feyenoord en Slot hebben het vooral zelf goed gedaan, ik zeg alleen dat de wissels van Schmidt opmerkelijk waren.
Beetje toxisch draadje aan het worden hier.
Nou..
maar ook gelukkig. Vooral dankzij dhr. Schmidt.
=/=
ik zeg alleen dat de wissels van Schmidt opmerkelijk waren.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ph4ge
ElPaco schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:34:
[...]

Of hij in minuut of 45 of 60 gewisseld wordt maakt niet eens bijzonder veel uit denk ik. Het ging me meer om het starten met je sterkste 11 en pas te wisselen wanneer ze op zijn. Pröpper zag er ook niet vermoeid uit toen hij in de rust werd gewisseld, dus Schmidt was sowieso raar bezig.

Blijft gewoon zuur dat je gevaarlijskte combinaties er uit worden gehaald door je eigen coach. Götze die lekker mag combineren met Madueke, Gakpo en Zahavi is altijd gevaarlijk, hoe moe ze ook zijn. Zorg dat de linie daarzchter fris is en je komt een heel eind verder.
Als hij laat wisselt klagen we weer dan 'Nederlandse' coaches te lang wachten met ingrijpen. Ik snap ook wel dat hij het in de rust deed, dat is een mooi moment om een nieuw plan neer te zetten en door die goal was duidelijk dat PSV niet te lang door kon gaan met ploeteren.
Martinusz schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:46:
Was overigens echt een mooie/goede goal, beheerst met techniek die bal nemen met de juiste snelheid -> keeper kansloos!
Helemaal onhoudbaar was dat schot ook weer niet. Ik heb de indruk dat zn collega aan de overkant tenminste 1 van die goals gepakt had.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 20-09-2021 11:53 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022