Als Kompany Magallán wil hebben, dan moet het op de een of andere manier toch geen waardeloze verdediger zijnAjax hoopt opnieuw afscheid te nemen van Lisandro Magallán. Anderlecht wil de 27-jarige verdediger huren. In de gesprekken met de Belgische club is tevens een optie tot koop bedongen.
Als ik kijk naar hoe ze tegen Vitesse speelden zou zelfs Baumgartl een goede verdediger zijntoolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:57:
[...]
Als Kompany Magallán wil hebben, dan moet het op de een of andere manier toch geen waardeloze verdediger zijn
Niemand is waardeloos.toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:57:
[...]
Als Kompany Magallán wil hebben, dan moet het op de een of andere manier toch geen waardeloze verdediger zijn
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oke, ik kon het zo snel niet zien. Leek allemaal wat losjes te hangen. Maar een hartslagmeter zou goed kunnen ja.
Tomorrow is not today!
Die bankzitters bij Feyenoord kijken nogal moe uit het ogen. Gisteren een zware nacht gehad lijkt het.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Anderlecht is natuurlijk afgedaald tot een bedenkelijk niveau. Die Magallán is samen met Labyad en Haller de miskoop van de afgelopen jaren. Ik vind het knap dat Overmars geen geld toe hoeft te geven.toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:57:
[...]
XXXVI
Dan sta je de hele wedstrijd op je horloge te wijzen, heb je een aantal VAR momenten, strafschop, etc. en dan kom je met 3 minuten extra tijd.
Maakt allemaal niet meer uit, maar die Higler heeft echt geen goede dag.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Leerzame pot voor Feyenoord. Iedereen miste scherpte. Nou ja behalve Sini.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Schandalig inderdaad. Maar zelfs met 100 minuten erbij hadden we niet gescoord.ph4ge schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:07:
Dan sta je de hele wedstrijd op je horloge te wijzen, heb je een aantal VAR momenten, strafschop, etc. en dan kom je met 3 minuten extra tijd.![]()
En gister bij PSV de 2e helft 7 minuten, terwijl er op 3 wissels en een goal na niks was gebeurd. Niet te volgen.ph4ge schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:07:
Dan sta je de hele wedstrijd op je horloge te wijzen, heb je een aantal VAR momenten, strafschop, etc. en dan kom je met 3 minuten extra tijd.![]()
Zo hopen dat F1 het ff goedmaakt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En drie VAR momenten ;-)ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:09:
[...]
En gister bij PSV de 2e helft 7 minuten, terwijl er op 3 wissels en een goal na niks was gebeurd. Niet te volgen.
Utrecht wint hem vandaag sterk, dat doen ze goed hoor!
Vitesse ff winnen. Competitie spannend houden hè
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
En dan wordt Fey dus 6e? Lijkt me toch niet.donleone83 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
Utrecht wordt dit jaar door alle analisten zowat getipt als de potentiële nummer 4 of zelfs 3, boven AZ en Vitesse. Van “zo’n ploeg als Utrecht” uit winnen is oprecht best wel een opgave. Goed ingespeeld elftal met al vrij lang dezelfde kern.
Haha, Ten Hag is ook echt grappig. Anthony speelt want die heeft Vitesse de vorige keer helemaal kapot gespeeld en dat weten ze bij Vitesse vast nog wel
Kijken of Ajax mij kan boeien in de eerste 30 minuten, anders gaat F1 op het grote scherm en verhuist Ajax naar de iPad
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het Feyenoord van Slot wat het tegen iedere ploeg moeilijk gaat hebben weer gezien vandaag. Een aantal opvliegers door het seizoen heen, maar verder dezelfde pruts als vorig jaar.
Net zoals de logica dat Benfica PSV helemaal kapot zou gaan spelen als revanche uit 1988.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:16:
Haha, Ten Hag is ook echt grappig. Anthony speelt want die heeft Vitesse de vorige keer helemaal kapot gespeeld en dat weten ze bij Vitesse vast nog wel
Ahh wacht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Transfers zijn nog bezig zowel uitgaande als ingaande. Hebben al veel wedstrijden gespeeld en competitie is net begonnen? Snelle conclusie vind je zelf ook niet?Montaner schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:23:
Het Feyenoord van Slot wat het tegen iedere ploeg moeilijk gaat hebben weer gezien vandaag. Een aantal opvliegers door het seizoen heen, maar verder dezelfde pruts als vorig jaar.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Utrecht uit is altijd lastig, voor elke club. Utrecht had een goede dag, was fitter (geen Europese uitwedstrijd in de benen), en had wat geluk met de scheidsrechter. Dit soort conclusies lijken mij voorbarig.Montaner schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:23:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Middenveld was vorig jaar onvoldoende. Ze hebben nu een aantal nieuwe middenvelders gehaald maar niet echt kwaliteit die het verschil gaat maken.Montaner schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:23:
alles kan off-topic
Waan van de dag.Montaner schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:23:
Als Senesi en Diallo er bij zijn volgende wedstrijd, heb je direct een veel beter team.
En dan maakt ie er toch nog 4 van terwijl er in de extra tijd niks gebeurde.. hij was het dus niet eens met de 4e man.ph4ge schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:07:
ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:16:
Nu staan er in ieder geval nog grotendeels dezelfde spelers op het veldMaarten_E schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:23:
[...]
Net zoals de logica dat Benfica PSV helemaal kapot zou gaan spelen als revanche uit 1988.
Ahh wacht.
Maar hij zal nog niet hardop willen zeggen dat Anthony nog steeds z'n eerste keus is en Berghuis hem nog niet aan het twijfelen heeft gebracht de afgelopen wedstrijden
Heb je Diallo ooit al eens zien spelen?remco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:29:
[...]
Waan van de dag.
Als Senesi en Diallo er bij zijn volgende wedstrijd, heb je direct een veel beter team.
Bam! Goed afgemaakt hoor
[ Voor 74% gewijzigd door ephymerous op 29-08-2021 14:35 ]
XXXVI
BAM! Prachtige actie, prachtige goal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Antony speelt ze helemaal kapot jonguh!
Hakballetje was van Mazraoui, of bedoelde je een andere actie?
Die bedoelde ik, sorry. Maar dat Hakballetje was dikke prima ja.Han schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:37:
[...]
Hakballetje was van Mazraoui, of bedoelde je een andere actie?
Zal automatisch beter zijn dan Linssentoolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:34:
[...]
Heb je Diallo ooit al eens zien spelen?Is nl best wel snel geconcludeerd al.
Het gelijk van Ten Hag, laat het sommigen hier maar niet horen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Grootste wens van Berhuis kwam zojuist in vervulling! Als toeschouwer klappen voor een goal van Ajax, zijn seizoen kan nu al niet meer kapot
Die ‘sprint’ van Blind
Want?ephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:02:
Das geen buitenspel!
Dit is geen buitenspel inderdaad, benieuwd of de var blind is
Had het hinderlijk/op enige wijze deelneme aan het spel buitenspel in mijn gedachten maar dat gaat niet op met zo'n moment.
Haha die Bazoer heeft echt een steekje los. Wat een debiel.
XXXVI
Zou best wel eens kunnen, zo vaak hebben ze dat ook nog niet gehadDeadsy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:05:
De Europese wedstrijd zit ze nog in de benen?
Dan gaat het een zwaar seizoen voor ze wordenTerranova schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:06:
[...]
Zou best wel eens kunnen, zo vaak hebben ze dat ook nog niet gehad
gaat op deze manier weer rood pakkenephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:06:
Haha die Bazoer heeft echt een steekje los. Wat een debiel.
Wat een vreselijke idioot die Bazoer
Bijlow heeft vandaag ook niet geholpen. Het was een mooi begin idd.remco112 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:48:
[...]
Bijlow en Marciano is nogal een verschil. Misschien doet Senesi ook weer mee.
Ben blij dat we nu verliezen, met beide beentjes op de grond!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Geef gelijk maar rood, 't is toch uitstel van executie
Ziet de anti-Antony brigade dit ook? Is toch diep donkerrood deze, snap niet dat de VAR niet ingrijpt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Geel is veel te licht… totaal geen intentie om de bal te spelen, met twee benen er van achteren vol in. Belachelijk.
Rood zou zwaar overdreven zijn. Kijk de herhalingen nog maar eens.snmght schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:11:
Ziet de anti-Antony brigade dit ook? Is toch diep donkerrood deze, snap niet dat de VAR niet ingrijpt.
Twee benen is toch rood?toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:11:
Geel wel terecht, leek harder dan het daadwerkelijk was.
Imo geel prima, was niet zo hard.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 29-08-2021 15:13 ]
BAM! Schiettent
Bam! Jammer dat die bal van Alvarez niet direct zit.
[ Voor 85% gewijzigd door ephymerous op 29-08-2021 15:13 ]
XXXVI
Ja.Deadsy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:13:
Kent iemand die Setford die op de bank zit?
Is kind van de club.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 29-08-2021 15:16 ]
Talentvolle keeper die afwisselt met Gorter bij Jong Ajax. Kan voor Nederland en Engeland spelen, maar heeft gekozen voor EngelandDeadsy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:13:
Kent iemand die Setford die op de bank zit?
Na de onnodige zeperd tegen Twente vorige week gok ik er eerder op dat ze nog wel even doordrukkenjaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:15:
Ajax kennende wordt de einduitslag 3-1
Zou ik gezien mn tweakers poule voorspellen niet ontevreden mee zijnjaapstobbe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:15:
Ajax kennende wordt de einduitslag 3-1
Maar eigenlijk wel
Nee, Klaassen mag eruitVos schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:48:
Pff Klaassen, die mag er in.
BAM! Lekker… doordrukken
BAM! Lekker hoor.. 5-0, dat had ik vooraf niet durven voorspellen
Inderdaad, ik had er een hard hoofd in. Zelfs Haller valt vanmiddag niet heel erg tegenHan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
BAM! Lekker hoor.. 5-0, dat had ik vooraf niet durven voorspellen
/edit
Die moet gewoon zitten Haller
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 29-08-2021 16:03 ]
XXXVI
U zei?ephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:01:
[...]
Inderdaad, ik had er een hard hoofd in. Zelfs Haller valt vanmiddag niet heel erg tegen
Vasthouden, voor een vrije trap van staan, te dichtbij staan bij de hoekschop, het mag allemaal van Makkelie... Ongetwijfeld wegens de stand..
Zou je denken, maar Haller is een vriendje van heDeadsy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:04:
Kom op zet Danilo er eens in
Graag, anders weer een speler die vertrekt omdat hij geen kansen krijgt vanwege een individueel belang.Deadsy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:04:
Kom op zet Danilo er eens in
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Van mij mag ie, niet van het vereiste niveauQuad schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Graag, anders weer een speler die vertrekt omdat hij geen kansen krijgt vanwege een individueel belang.
Oeps, verkeerde topic
[ Voor 97% gewijzigd door Krukar op 29-08-2021 16:25 ]
Haller ook niet, die wordt gewoon constant overgeslagen bij die voorzetten zoals net.toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Van mij mag ie, niet van het vereiste niveau
Moet je maar eens op gaan letten, komt vaak voor
psst, verkeerde topic. Al liet je mij schrikken dat ik verkeerd zatKrukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:24:
Toto zag de koffie bij Red Bull en dacht shit, waarom hebben wij geen koffie?
[Afbeelding]
Verkeerd topic?Krukar schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:24:
Toto zag de koffie bij Red Bull en dacht shit, waarom hebben wij geen koffie?
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Haha ja ik zag het al, jullie waren snelTerranova schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Haller ook niet, die wordt gewoon constant overgeslagen bij die voorzetten zoals net.
Weet ik, die mag van mij ook verkocht worden.Terranova schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Haller ook niet, die wordt gewoon constant overgeslagen bij die voorzetten zoals net.
SC Heerenveen op koers om één van de twee clubs te blijven zonder puntenverlies!
En AZ wil dat zo te zien graag voorkomen
En AZ wil dat zo te zien graag voorkomen
[ Voor 23% gewijzigd door Napo op 29-08-2021 16:59 ]
En Henk Veerman strikes again. Dat is toch de man van Heerenveen. En dat terwijl hij 5 jaar geleden nog te slecht was.
Edit: nog een flipperkast goal en weer gelijk.
Edit: nog een flipperkast goal en weer gelijk.
Da's ook mijn gevoel en ik vrees dan ook nog altijd het moment dat het kwartje bij Berghuis valt dat hij voor de breedte gehaald is. Er zijn natuurlijk genoeg wedstrijden te spelen in een seizoen maar wedstrijden van niveau zijn er een stuk minder.toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:32:
Maar hij zal nog niet hardop willen zeggen dat Anthony nog steeds z'n eerste keus is en Berghuis hem nog niet aan het twijfelen heeft gebracht de afgelopen wedstrijden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mij ook niet. Maar voor de goede serie wedstrijden (tot aan vandaag) waren er veel analisten die dat zeker zagen gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:13:
[...]
En dan wordt Fey dus 6e? Lijkt me toch niet.
Ik begin bijna naar M. van Bergen te verlangen. Dir rechtsvoor heeft nog geen bal goed geraakt.
@remco112 waarschijnlijk dus geen Diallo, is geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Utd <21 volgens voetbalzone.
Definitieftoolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:33:
@remco112 waarschijnlijk dus geen Diallo, is geblesseerd geraakt in een wedstrijd van Utd <21 volgens voetbalzone.
,,Hij is geblesseerd geraakt, het gaat niet door’', zegt Arnesen. ,,Jammer, alles was rond. Ik heb veel met de mensen bij Manchester United gesproken, maar het is verstandiger om hem bij die club te laten herstellen. Het kan wel even duren voor hij terug is.‘’
Wat een kut-dag
Verwijderd
Voetbalzone is wel een van die afvoerputjes. Het is dat anderen het al eerder melden. Dat geeft Arnessen twee dagen voor een vervanger. Bozenik zal toch gewoon vertrekken?toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:33:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/3X6EndnoA7zNaCAaTpmLNjIY.jpg?f=fotoalbum_large)