Vind het ook wel fors, maja hoop wissels en paar keer VAR-momentjes. Duurde toch telkens wel even.ElPaco schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:56:
Hoezo 7 minuten extra nu? Lijkt me vrij fors.
Ik zie het al. Het was zodat Bruma nog tijd had om zijn goal te maken!Snowdog schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:58:
[...]
Vind het ook wel fors, maja hoop wissels en paar keer VAR-momentjes. Duurde toch telkens wel even.
Mooi goaltje. Als hij zo blijft spelen voor in de Eredivisie nog wel een ok speler om erbij te hebben (alleen jammer dat 'ie dan 15 miljoen heeft gekost ofzo).ElPaco schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:02:
[...]
Ik zie het al. Het was zodat Bruma nog tijd had om zijn goal te maken!
Als er maar 3 minuten extra zijn scoren ze in 90+3, zijn er 5 dan scoren ze in 90+5. Ik krijg het idee dat de scheids pas affluit nadat PSV een goal in de extra tijd heeft gemaakt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Feyenoord krijgt Mbappe JR voor een seizoen van Man Utd.
Hopelijk nog een alternatief voor Viergever. Want die mogen ze denk ik in Eindhoven houden.
Hopelijk nog een alternatief voor Viergever. Want die mogen ze denk ik in Eindhoven houden.
Groningen tweede helft niks meer zag ik.
Gakpo is wel de man bij PSV hoor
Ze noemen hem niet voor niets iedere wedstrijd koning GakpoHarribo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:30:
Er van uitgaande dat Feyenoord niet uit zn slof schiet met de huursom lijkt mij dat een prima speler om een seizoen te overbruggen. Hopelijk nog een verdediger erbij, en geen Viergever dan had je net zo goed Fer kunnen houden.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:25:
Feyenoord krijgt Mbappe JR voor een seizoen van Man Utd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mwah laatste 20 minuten ofzo was Groningen weer even de betere partij. Je kan zeggen dat liet PSV toe, maar dat was imo niet echt geval en Groningen had nog wat kansjes en 1 dikke kans. Had toch nog wel zoiets van laat die 4-3 nu maar niet vallen, want dan zou het zomaar nog 4-4 kunnen worden.Harribo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:30:
Deed me een beetje denken aan het eerste seizoen Schmidt met zo'n inzinking in de 2e helft. Gelukkig herstelden ze daarna weer een beetje, maar Groningen speelde best ok in sommige fases. Uitslag wel beetje geflatteerd.
Ja en toch gaat het zo vaak zo tegen psv dat het geen toeval meer isSnowdog schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 22:43:
[...]
Mwah laatste 20 minuten ofzo was Groningen weer even de betere partij. Je kan zeggen dat liet PSV toe, maar dat was imo niet echt geval en Groningen had nog wat kansjes en 1 dikke kans. Had toch nog wel zoiets van laat die 4-3 nu maar niet vallen, want dan zou het zomaar nog 4-4 kunnen worden.
Deed me een beetje denken aan het eerste seizoen Schmidt met zo'n inzinking in de 2e helft. Gelukkig herstelden ze daarna weer een beetje, maar Groningen speelde best ok in sommige fases. Uitslag wel beetje geflatteerd.
Trouwens, vond het ook wel apart dat Madueke er alweer bij rust uitging, ondanks dat hij niet goed speelde. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Madueke daar zelf blij mee is of dat hij dermate moe zou zijn dat hij niet verder kan (en hierna is het toch interlandbreak).
Hoop niet dat Schmidt nu alweer bezig is met een tweede conflict met een jong talent te creëren.. Want zo begon de ellende met Ihattaren volgens mij ook wel een beetje. Als je Sangare laat staan, laat Madueke dan ook lekker doorspelen.
Jammer dat ze daar verder niet naar vragen in het interview na de wedstrijd.
Hoop niet dat Schmidt nu alweer bezig is met een tweede conflict met een jong talent te creëren.. Want zo begon de ellende met Ihattaren volgens mij ook wel een beetje. Als je Sangare laat staan, laat Madueke dan ook lekker doorspelen.
Jammer dat ze daar verder niet naar vragen in het interview na de wedstrijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 28-08-2021 22:52 ]
Gloeiende, Senesi nog geblesseerd. Hopelijk duurt het niet te lang. Dat de selectie dun is, wisten we. Dat het wedstrijd 2 al misging is dan wel ruk. De verdediging staat echt anders zonder hem.
Na deze wedstrijd gelukkig een interland break. Lijkt me dan voldoende tijd om te herstellen toch?PWM schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:11:
Gloeiende, Senesi nog geblesseerd. Hopelijk duurt het niet te lang. Dat de selectie dun is, wisten we. Dat het wedstrijd 2 al misging is dan wel ruk. De verdediging staat echt anders zonder hem.
Gelukkig was er een VAR
ik zie dat de dames van Feyenoord die nu ook spelen voor staan, leuk voor ze bij hun debuut!
De verdedigende organisatie was compleet weg, Feyenoord mag van geluk spreken dat FC Utrecht deze kans er niet in kreeg
Malacia gaat echt nie lekker vandaag…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
De trieste constatering op basis van de eerste helft, is dat Feyenoord loopt te slapen en Utrecht de bovenliggende partij is. Slot heeft werk te doen zo.OMX2000 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:50:
Malacia gaat echt nie lekker vandaag…
En wéér een gigantische misser van Higler
Senesi wordt gemist. En we hebben een extra CV nodig niet per se nog een aanvaller.dr.lowtune schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:56:
[...]
De trieste constatering op basis van de eerste helft, is dat Feyenoord loopt te slapen en Utrecht de bovenliggende partij is. Slot heeft werk te doen zo.
Niet de eerste fout van Higler in het nadeel van Feyenoord, alleen nu kan de VAR niks doen.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:58:
Dit was toch gewoon een goede tackle op de bal? Hier was verder niks aan de hand volgens mij..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En als het een overtreding was had het rood moeten zijn, want die speler had daarna vrije doortocht naar de goal. Heel raar gefloten.
Zo tegen de verhouding in Maar ik klaag niet
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Lekker zo vlak voor rust ookElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:01:
Wat een heerlijke aanval zeg! Totaal niet verdient maar echt mooi uitgespeeld. Die crosspass
Maher Misschien een ander voorbeeld geven dan 'schaap', de post is helaas multi-interpretabel en dat wil ik voor zijn
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2021 21:11 ]
Reageert inderdaad te fel op de overtreding van Til, Toornsta is overigens nog een gradatie erger met zijn actie daarnaremco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:03:
Maher vervelend mannetje zeg.
Til haalt hem toch gewoon neer? Was gewoon smerig van Til, ik zou daar ook gefrustreerd van raken.remco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:03:
Maher vervelend mannetje zeg.
Dit was slecht verdedigd, score is nu wel meer in verhouding met het vertoond spel.
Jammer de Bammer.
Feyenoord moet concluderen dat de aanval de beste verdediging is.
Feyenoord moet concluderen dat de aanval de beste verdediging is.
Heel de wedstrijd al vervelend, met als toppunt die schwalbeElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
[...]
Til haalt hem toch gewoon neer? Was gewoon smerig van Til, ik zou daar ook gefrustreerd van raken.
Dit was slecht verdedigd, score is nu wel meer in verhouding met het vertoond spel.
Welke? Pas rond minuut 20 ingeschakeldremco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
[...]
Heel de wedstrijd al vervelend, met als toppunt die schwalbe
[ Voor 22% gewijzigd door Napo op 29-08-2021 13:06 ]
Hopelijk Feyenoord de 2e helft beter, want dit gaat nergens over. Van zo'n ploeg als Utrecht moet je gewoon winnen.
Klopt ook wel een beetje. Die felheid van Maher vind ik geen issue. Zou mij in een wedstrijd alleen maar meer motiveren, en ik ga de hele wedstrijd lopen zuigenElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
[...]
Til haalt hem toch gewoon neer? Was gewoon smerig van Til, ik zou daar ook gefrustreerd van raken.
Dit was slecht verdedigd, score is nu wel meer in verhouding met het vertoond spel.b
Ik kijk niet heel de wedstrijd, maar die actie waar Til geel voor kreeg was absoluut geen schwalbe, zelfs @toolkist zou dat geen schwalbe noemenremco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
[...]
Heel de wedstrijd al vervelend, met als toppunt die schwalbe
Ik kan die kop van Janssen echt niet hebben. Goede speler bij Utrecht hoor. Maar tegen top ploegen is hij altijd aan het zeiken, schreeuwen, zeuren, aanstellen en schoppen.
Dat was absoluut geen schwalbe haha, doelde op een actie in de eerste minuten.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Ik kijk niet heel de wedstrijd, maar die actie waar Til geel voor kreeg was absoluut geen schwalbe, zelfs @toolkist zou dat geen schwalbe noemen
Ah niet gezien, mea culpa. Dan zitten we in ieder geval op 1 lijnremco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:08:
[...]
Dat was absoluut geen schwalbe haha, doelde op een actie in de eerste minuten.
Til speelt zwak, hele middenveld draait weer eens ouderwets niet waardoor het hele spel vast staat.
alles kan off-topic
Meer concurrentie
Daar is de voorsprong.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Utrecht wordt dit jaar door alle analisten zowat getipt als de potentiële nummer 4 of zelfs 3, boven AZ en Vitesse. Van “zo’n ploeg als Utrecht” uit winnen is oprecht best wel een opgave. Goed ingespeeld elftal met al vrij lang dezelfde kern.dr.lowtune schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:06:
Hopelijk Feyenoord de 2e helft beter, want dit gaat nergens over. Van zo'n ploeg als Utrecht moet je gewoon winnen.
Achterstandcarpebios schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:24:
Daar is de voorsprong.
Til wordt gewoon voor die hoekschop naar de grond getrokken?
Waarom geen tweede geel? Malacia wordt gematst zeg.
XXXVI
Dat is een schwalbe
Had Malacia moeten wisselen…
Omdat het geen overtreding was? De grotere vraag lijkt mij waarom de VAR niet ingrijpt?ephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:25:
Wat ontzettend dom van die Malacia, zo inkomen.
Die moet je niet laten starten tegen Noorwegen.
[ Voor 8% gewijzigd door VDS91 op 29-08-2021 13:26 ]
Vond die andere meer een pingel, want daar mis je door contact volledig de bal. De commentator denkt er anders over zo te zien.
Tomorrow is not today!
Bizar dat Higler nog mag fluiten, wat een fouten zeg!!
En daar is nummer 3, even de baby terug leggen in bed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gaan we weer hoorVDS91 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:26:
Wat ontzettend dom van die Malacia, zo inkomen.
Die Higler is nog een grotere grap dan Turpin
Kut kinderen achter het doel die allerlei zooi naar Bijlow gooien. Jong geleerd oud gedaan zullen we maar zeggen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Feyenoord krijgt straks nog rood gok ik zo
Tomorrow is not today!
Zonder Elia ben je gewoon een stuk sterkerdonleone83 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
Utrecht wordt dit jaar door alle analisten zowat getipt als de potentiële nummer 4 of zelfs 3, boven AZ en Vitesse. Van “zo’n ploeg als Utrecht” uit winnen is oprecht best wel een opgave. Goed ingespeeld elftal met al vrij lang dezelfde kern.
Waarschijnlijk heeft Higler in de rust gezien dat hij er volledig naast zatephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:25:
alles kan off-topic
Als je een penalty geeft hoor je ook geel te geven. En ja, ik vond m ook makkelijk gegeven.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:26:
[...]
Omdat het geen overtreding was? De grotere vraag lijkt mij waarom de VAR niet ingrijpt?
XXXVI
En nu weer. Wat een misbaksel van een scheidsrechter zeg.Ankona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
Waarschijnlijk heeft Higler in de rust gezien dat hij er volledig naast zat
Ja Higler staat echt heel slecht te fluiten. Zonde van de wedstrijd want die was heel leuk.ephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
Als je een penalty geeft hoor je ook geel te geven. En ja, ik vond m ook makkelijk gegeven.
Feyenoord zal nu wel domme acties gaan uithalen (zoals die van Toornstra net) en met een man of 9 eindigen, tenslij slot heren als Malacia en Toornstra er uit haalt voor ze hun 2e geel krijgen.
Feyenoord verliest niet van Higler maar van zichzelf.
alles kan off-topic
Feyenoord is ook gewoon slecht vandaag. Geen discussie voor nodig.
Higler en Feyenoord is geen gelukkig huwelijk, nooit geweest.remco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
En nu weer. Wat een misbaksel van een scheidsrechter zeg.
Feyenoord komt vandaag gewoon niet best voor de dag, Utrecht wel. Ik heb een pesthekel aan Utrecht en hun fans, maar de stand is wel in lijn met het wedstrijdbeeld helaas.
Maar Higler helpt wel een handjeAnkona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:31:
We staan terecht achter, maar Higler helpt zeker niet mee!Ankona schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:31:
Ik denk dat je ook wel ziet dat de selectie te krap is. Senesi doet niet mee, maar los van hoe goed Hendriks is zijn Trauner en Malacia ook een stuk minder.
Higler en geen enkele club... Marchanderend mannetje bahbah...dr.lowtune schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:31:
[...]
Higler en Feyenoord is geen gelukkig huwelijk, nooit geweest.
Feyenoord komt vandaag gewoon niet best voor de dag, Utrecht wel. Ik heb een pesthekel aan Utrecht en hun fans, maar de stand is wel in lijn met het wedstrijdbeeld helaas.
Maar goed ik heb de TV (nou ja ziggo go) aangezet (was net met groot onderhoud aquarium bezig) dus Feyenoord haalt er nog wel een gelijkspel uit
Vooral Til speelt als een krant. Die verdedigers kunnen nergens heen en alleen wat breien tot het fout gaat.ph4ge schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:33:
Ik denk dat je ook wel ziet dat de selectie te krap is. Senesi doet niet mee, maar los van hoe goed Hendriks is zijn Trauner en Malacia ook een stuk minder.
alles kan off-topic
2-1 had afgekeurd kunnen worden
3-1 onterechte penalty
Eerste helft onterechte penalty
Onterechte gele kaart voor Malacia
Higler waardeloos!!
3-1 onterechte penalty
Higler waardeloos!!
Inderdaad verschrikkelijk. Maar je wilt niet beweren toch dat de voorsprong onterecht is?remco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:37:
2-1 had afgekeurd kunnen worden
3-1 onterechte penalty
Higler waardeloos!!
XXXVI
We staan dik terecht achter, zoals ik al eerder zeiephymerous schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:38:
[...]
Inderdaad verschrikkelijk. Maar je wilt niet beweren toch dat de voorsprong onterecht is?
Klasse van die assistent, Higler even corrigeren.
[ Voor 32% gewijzigd door VDS91 op 29-08-2021 13:42 ]
Dat is ook geen penalty, klopt.
Je mag wel verwachten dat Higler na deze wedstrijd wat ervaring mag opdoen in de KKD. In de eredivisie heeft hij niks te zoeken.
Heeft Feyenoord mensen die ze voor Malacia, Linsen, Toornstra kunnen brengen? Die 3 spelen zo af en toe met vuur met hun kaarten/acties.
Benieuwd naar de herhaling van deze actie. Ik zie niet echt wie van de 2 de bal raakt.
Heeft Feyenoord mensen die ze voor Malacia, Linsen, Toornstra kunnen brengen? Die 3 spelen zo af en toe met vuur met hun kaarten/acties.
Benieuwd naar de herhaling van deze actie. Ik zie niet echt wie van de 2 de bal raakt.
Als je zo vaak gecorrigeerd moet worden en zulke opzichtelijke fouten maakt, ben je gewoon af!!
Hij komt hier al jaren mee weg, dus reken er maar niet op.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:42:
Je mag wel verwachten dat Higler na deze wedstrijd wat ervaring mag opdoen in de KKD. In de eredivisie heeft hij niks te zoeken.
Een scheids vanwege onkunde naar de KKD sturen lijkt me ook niet de manier om de kwaliteit van de KKD op enig niveau te krijgen. Ontzettend zwak als scheidsrechter, positieve is de assistent die hem nu corrigeertElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:42:
Mij ook niet, maar dat is doorgaans wel hoe het gaat toch?Napo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:43:
[...]
Een scheids vanwege onkunde naar de KKD sturen lijkt me ook niet de manier om de kwaliteit van de KKD op enig niveau te krijgen. Ontzettend zwak als scheidsrechter, positieve is de assistent die hem nu corrigeert
We kunnen ook doen dat de VAR bij Higler altijd mag ingrijpen, zodat het tenminste wat eerlijker is
Geen idee wat er met Higler aan de hand is. Vond hem de laatste tijd wel goed maar nu twee wedstrijden echt zwaar onvoldoende.
alles kan off-topic
Wat slecht verdedigd en wat slecht ingeschoten zeg
Tomorrow is not today!
Of Higler een jaar achter de VAR schermen zetten zodat ie elke situatie 5x kan bekijken voor ie moet oordelen.ElPaco schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Mij ook niet, maar dat is doorgaans wel hoe het gaat toch?
We kunnen ook doen dat de VAR bij Higler altijd mag ingrijpen, zodat het tenminste wat eerlijker is
Tsja maar wie heeft Slot nog op de bank zitten?remco112 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:43:
Als je zo vaak gecorrigeerd moet worden en zulke opzichtelijke fouten maakt, ben je gewoon af!!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Een speler van Feyenoord als scheidsrechter lijkt me een unieke situatiesnmght schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:48:
[...]
Tsja maar wie heeft Slot nog op de bank zitten?
Veel slechter dan Higler zullen ze het niet doenNapo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:49:
[...]
Een speler van Feyenoord als scheidsrechter lijkt me een unieke situatie
Mahi draagt een BH? Of wat is dat? Haha
Tomorrow is not today!
hartslagmeter gok ik zoSydney08 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:55:
Mahi draagt een BH? Of wat is dat? Haha
Utrecht Utrecht Utrecht… maak die 4-1 nou eens. Straks loop je tegen ongelukkige 3-2 aan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022