PSGTerranova schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:20:
Ik ga alvast uit van City Real en Milan. Dan kan het alleen maar meevallen
Nee, ben ik niet bang voor. Die falen toch ondanks al hun geld
Verdorie wat duurt dat lang, ik lees de poules straks wel
XXXVI
Elke keer, doe gewoon de loting en dan de awards. Mensen die er wat om geven blijven toch wel hangen, de rest irriteer je gewoonephymerous schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:27:
Verdorie wat duurt dat lang, ik lees de poules straks wel
https://eredivisie.nl/nie...-stadionschermen-te-zien/
Vanaf dit weekend var replays toegestaan in de stadions.
Vanaf dit weekend var replays toegestaan in de stadions.
Even serieus, ook nog eens per team een filmpje van enkele seconden. Hebben ze 4 uur tv te vullen ofzo?
Voegt ook weinig toe om te kijken, zie de poules straks wel.
Dit. Had hem er even op staan, maar weet weer precies waarom ik het nooit kijk.dutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:41:
Voegt ook weinig toe om te kijken, zie de poules straks wel.
Gewoon groep A joh..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Groep C, F of G zou prima zijn
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Fingers crossedGynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:52:
Groep C, F of G zou prima zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Iig geen A
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waarom mag Atalanta Bergamo niet in groep B (Atletico en Liverpool)?
Vitesse 1-0
Hoop dat ze winnen, nog een Nederlandse club in de ECL
Hoop dat ze winnen, nog een Nederlandse club in de ECL
[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 19:03 ]
Sporting en Dortmund ook niet verkeerd
Ben er wel blij mee, leuk begin van hopelijk een lange campagne.Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:03:
Sporting en Dortmund ook niet verkeerd
Formerly known as Ragdoll
Grote kans dat je Milan krijgt uit pot 4 omdat ze niet bij Inter, Atalanta of Juve mogen
Irritant dat de live score voor de ECL nog niet in Google staat.
Formerly known as Ragdoll
IS Besiktas tegenwoordig van hetzelfde niveau als Galatasaray?
Mooie loting voor Ajax, in die poule zou je in principe (evt met een beetje geluk) door moeten kunnen in de CL.
Hier hadden we (als Ajacied zijnde) allemaal vooraf voor getekend, wellicht ‘hoop’ je uit pot 4 uiteindelijk op een wellicht zwakker team maar het had net zo goed AC Milan kunnen zijn.
Overwintering in de CL mag zeker het doel zijn nu! 🙂
Overwintering in de CL mag zeker het doel zijn nu! 🙂
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Beetje ongebalanceerde groepen wellicht maar wel leuk! In ider geval kunnen de zamenzweringstheorien weer even de kast in.
Prima poule, daar mag je niet over klagen en zal er best wat mogelijk moeten zijn.
Als Ajax zijn vorm terugkrijgt, dan is deze poule mogelijk en kunnen ze de volgende ronde halen. Dus laten we daar op hopen.
Tomorrow is not today!
Zeker waar normaal gesproken maar we zijn het seizoen zwak gestart, hebben zeer matige keepers en hebben het in betere vorm ook laten liggen tegen een te pakken Atalanta bijvoorbeeld.Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:12:
Mooie loting voor Ajax, in die poule zou je in principe (evt met een beetje geluk) door moeten kunnen in de CL.
Moeten het dus zien. Maar overwintering in de CL is haalbaar en überhaupt door na de winter moet wel lukken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik zit te kijken naar groep A, Messi tegen Ronaldo... als ik de geruchten mag geloven.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet kansloos lijkt me
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ala Belg zijnde voorspel ik toch echt een heeel slecht seizoen voor België. Ploegen niet op niveau, voorrondes al helemaal een ramp (zelfs huidige wedstrijden), loting in CL compleet ongunstig.
Geen mooie tijden 😂
Geen mooie tijden 😂
Here's to you Nicola and Bart
Als ten Hag bv Tagliafico in de hand weet te houden (geen rode kaarten), Haller op het lijstje staat en Berghuis op staat.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
loekf2 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:17:
[...]
Als ten Hag bv Tagliafico in de hand weet te houden (geen rode kaarten), Haller op het lijstje staat ontbreekt en Berghuis op staat.
Groep B is dus de Group of Death, Ajax heeft zeker een kans.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik klaag daar zeker over. Niet qua kansen om door te gaan, want die lijken hoger dan afgelopen jaren, maar qua type tegenstanders. Dit wordt gegarandeerd minimaal vier zaadpotten (en waarschijnlijk twee keer op de kloten krijgen), maar goed, we gaan er gewoon weer voor zittendutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:13:
Prima poule, daar mag je niet over klagen en zal er best wat mogelijk moeten zijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vind het lastig de tegenstanders in te schatten, ik zou zeggen een kansje op CL overwinteren, maar je kan ook zomaar 4de worden. Niet gegarandeerd EL zoals vorige seizoenen.
Gezien de huidige vorm van Ajax moet je al blij zijn met plek 3, maar als ze het niveau kunnen opkrikken, heb je kans op meer.
Groep G was wel lekkerder geweest zo te zien. Maar in A of B wil je ook niet zitten. Ben benieuwd wanneer ten Hag klaar is met puzzelen en hoe het er dan uit ziet.
PSV had tegen Bayern en Barca gemoeten, dat was pittig geweest
(ik weet dat er met de loting allerlei extra regels gelden en dat je het in principe niet zo 1 op 1 kan stellen, maar nu had het gekund).
Atletico stelt niets voor johtoolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:11:
Die poule B daarentegen.. nu al poule des doods
Verwijderd
Benfica zat in pot 3. PSV zou in pot 4 hebben gezeten. Of het had gekund? Misschien wel niet.ElPaco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:25:
PSV had tegen Bayern en Barca gemoeten, dat was pittig geweest(ik weet dat er met de loting allerlei extra regels gelden en dat je het in principe niet zo 1 op 1 kan stellen, maar nu had het gekund).
Niet echt wedstrijden om naar uit te kijken voor Ajax… spelen tegen een Portugese en Turkse ploeg is niet echt boeiend. Dortmund daarentegen is wel wat interessanter. Ik had liever wat zwaardere en meer sprekende tegenstanders gezien… Ajax is in een volgende ronde, mochten ze deze halen, waarschijnlijk toch kansloos.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is al bekend welke groep je treft in de volgende ronde?
Europees overwinteren moet het doel zijn, als je dan ver in de EL kan komen in plaats van 1 CL knockout ronde is dat ook prima, maar dan moet het niet daar ook na 1 ronde klaar zijn.
Europees overwinteren moet het doel zijn, als je dan ver in de EL kan komen in plaats van 1 CL knockout ronde is dat ook prima, maar dan moet het niet daar ook na 1 ronde klaar zijn.
Verwijderd
Nee, het wordt groepswinnaar vs een nummer twee. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet tegen elkaar loten.dutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:35:
Vitesse mag van mij wel de tweede maken, de kansen lijken er te zijn en dan zal Anderlecht hopelijk gebroken zijn.
De vorm op basis van 3 wedstrijden aan het begin van het seizoen. Je volgt Ajax nog niet zo lang denk ik?Exocet schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:22:
Gezien de huidige vorm van Ajax moet je al blij zijn met plek 3, maar als ze het niveau kunnen opkrikken, heb je kans op meer.
Juventus en Chelsea hebben wel een simpele groep zo te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door PolarBear op 26-08-2021 19:46 ]
Dat is nu het voordeel, de vorm kan elke wedstrijd verschillen. Daarnaast is de Europees toch altijd een wedstrijd op zich dus we weten het pas als ze hem daadwerkelijk spelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV is in vorm en heeft een goed team zo hoor ik al weken. Zitten wel in de Europa League. Het kan inderdaad verkeren.Gonadan schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:46:
Dat is nu het voordeel, de vorm kan elke wedstrijd verschillen. Daarnaast is de Europees toch altijd een wedstrijd op zich dus we weten het pas als ze hem daadwerkelijk spelen.
Niemand hier? Wat een kut 2e keeper heeft mijn Feyenoord
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Qua coefficient punten en geld is overwinteren in de CL aantrekkelijker dan EL twee of drie rondes na overwintering.dutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:35:
Achtste finale CL is 5 bonuspunten (dus een heel punt voor Nederland) en 9,5 miljoen euro. Heb je nog geen wedstrijd gespeeld.
Overwinteren en dan naar de EL is 0 bonuspunten en 5 ton.
Ik kijk met een half oog, maar vind het ook maar een keeper van niets.Agent47 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:48:
Niemand hier? Wat een kut 2e keeper heeft mijn Feyenoord
Heerlijk toch samen op de camping op een camping zender. Het is maar goed dat ik het geluid uitzet van het gekakel van al die BN'ers. 😅
Feyenoord moet nu wel gaan oppassen, het kan hard gaan als er nog 2 doelpunten vallen.
Feyenoord moet nu wel gaan oppassen, het kan hard gaan als er nog 2 doelpunten vallen.
Zo kennen we Feyenoord weer. Nog een rode kaart en het gaat nog spannend worden.
De tweede keeper + wissel Burger, maken Feyenoord niet bepaald sterker.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:02:
Heerlijk toch samen op de camping op een camping zender. Het is maar goed dat ik het geluid uitzet van het gekakel van al die BN'ers. 😅
Je zou zeggen dat het nu toch wel goed moet gaan met Vitesse, maja heb het gevoel dat je het nooit weet met dit Vitesse.
Wat een ontzettende prachtige aanval van Vitesse die eindigde in een net zo prachtige goal
Waar is Feyenoord mee bezig?
Ik zie die wedstrijd niet, zijn ze zo slecht of...?
En keeper Schubert... Man man... Wordt je dood nerveus van
Nou in-der-daad stomme fouten af en toeSnowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:06:
[...]
Je zou zeggen dat het nu toch wel goed moet gaan met Vitesse, maja heb het gevoel dat je het nooit weet met dit Vitesse.
En keeper Schubert... Man man... Wordt je dood nerveus van
[ Voor 68% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 20:08 ]
Burger en Marciano spelen mee. Dramatisch!Harribo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:07:
https://www.facebook.com/AZAlkmaarHollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:04:
FB schijnt AZ zometeen uit te zenden, iemand toevallig een link?
Denk vooral onderschatting en niemand voetbalt voor zijn plezier in dat soort landen.Harribo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:07:
Feyenoord op kunstgrasHollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:08:
[...]
Denk vooral onderschatting en niemand voetbalt voor zijn plezier in dat soort landen.
Tja Burger....remco112 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:08:
[...]
Burger en Marciano spelen mee. Dramatisch!
Ik zie nog niets, moet je perse de app installeren en je aanmelden?
https://fb.watch/7DAFI0fxNt/HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:09:
[...]
Ik zie nog niets, moet je perse de app installeren en je aanmelden?
Je zit niet toevallig in het buitenland?
Dat maakt denk ik niet zoveel uit, ik zit wel in het buitenland en werkt hier zonder problemen.DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:10:
[...]
https://fb.watch/7DAFI0fxNt/
Feyenoord moet gewoon vol gas spelen, anders komen de zwakheden naar boven. Zoals bij bij heel veel ploegen.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:08:
[...]
Denk vooral onderschatting en niemand voetbalt voor zijn plezier in dat soort landen.
Thanks!DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:10:
[...]
https://fb.watch/7DAFI0fxNt/
Nee, maar ik gebruik wel social blokkers, via de app gaat het wel prima. Ook fijn om een popup beeld te gebruiken.
Dit is helaas ook waarExocet schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:22:
Mocht het zo blijven, vind ik het wel positief. Even voetjes op de vloer en de tekortkomingen duidelijker.
Kom op zeg, even een paar mindere wedstrijden maar ook perioden goed spel (nouja tegen PSV iig), komt wel goed met Ajax. Die groep gaan ze wel minimaal 3e worden.
Wel vreemd dat ESPN dit niet uitzend, maar het schijnt dat Celtic de rechten heeft en die vroegen iets te veel geld. Tenminste zo heb ik het begrepen?
Edit: Gefeliciteerd FEY! kunnen we nu overschakelen naar AZ.
[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 26-08-2021 20:17 ]
2-1 Feyenoord!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Az kunnen we vergeten vrees ik
Feyenoord en Vitesse moeten het dan maar doen
Feyenoord en Vitesse moeten het dan maar doen
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 20:18 ]
Vitesse op 2-0, ook lekker!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
De rechten liggen bij de thuisspelende club. AZ vond de aanbiedingen te laag.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:16:
Wel vreemd dat ESPN dit niet uitzend, maar het schijnt dat Celtic de rechten heeft en die vroegen iets te veel geld. Tenminste zo heb ik het begrepen?
Ben je toevallig aan het kijken? De stream lijkt ontzettend te haperen hier.Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:17:
lekker begin AZ...
Ah, hier werkt de stream prima. Dus dat is iets aan jouw zijde vrees ik.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Ben je toevallig aan het kijken? De stream lijkt ontzettend te haperen hier.
Dus de aanbieding die ESPN aan AZ heeft gedaan als ik het goed begrijp?Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
De rechten liggen bij de thuisspelende club. AZ vond de aanbiedingen te laag.
Dat wist ik overigens niet, is dat nieuw of altijd zo geweest?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022