Nu 3-1 Aggregate?Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:20:
AZ 1-1, misschien nog kansje...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yep, maar na met 1-0 achter te komen na 3 minuten leek het wel heel kansloos, nu nog 83 minuten om 2 goals te maken. Zie het niet echt gebeuren, maar wie weet. Als ze goed spelen vandaag moet het te doen zijn zou je zeggen. Geen idee hoe goed of slecht dit AZ is.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat wist ik, maar was even kwijt wat de uitslag was in Schotland.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:22:
[...]
Ja, uit goals tellen niet meer mee.
Merci!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op YouTube wordt ook wat uitgezonden..DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:10:
[...]
https://fb.watch/7DAFI0fxNt/
Je zit niet toevallig in het buitenland?
[YouTube: https://youtu.be/aiRDhuyLZN4]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Alleen die van de groepsfase en de play-offs CL worden collectief verkocht door de UEFA.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Dus de aanbieding die ESPN aan AZ heeft gedaan als ik het goed begrijp?
Dat wist ik overigens niet, is dat nieuw of altijd zo geweest?
Die van de overige voorronden liggen altijd bij de thuisspelende clubs.
Ik wilde een quote van Eenhoorn op zoeken maar de website van AZ is overbelast.
Nee hoor… neutrale toeschouwer die hoopt dat Vitesse als Nederlandse ploeg door gaat
Maar ik zie een hoop theater bij Vitesse, liggen en rollen veel, continue opstootjes. Gewoon opvallend. En Anderlecht trapt er in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Raad wie a.s. zondag de tegenstander is die daar ook graag intrapt...Han schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:29:
[...]
Nee hoor… neutrale toeschouwer die hoopt dat Vitesse als Nederlandse ploeg door gaat
Maar ik zie een hoop theater bij Vitesse, liggen en rollen veel, continue opstootjes. Gewoon opvallend. En Anderlecht trapt er in
Dat mag dus niet, haal maar gauw weg.
Gewoon niet bekijken hier over de Chromecast, echt niemand anders dit issue? Met YT is dat allemaal geen probleem, maar daarover zenden ze helaas niet uit.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De camera staat niet op een goed statief, of zwenkt in ieder geval in de horizonrichting.DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:34:
Lijkt wel of dat veld bij Feyenoord hartstikke bol is.
2-1
Wordt billen knijpen laatste 10 minuten
Edit : brengt Letsch Buitink voor Openda... Wordt minder dus... Nu maar hopen
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 20:40 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik hoop dat alle NL clubs doorkomen, het is goed voor onze competitie, zeker ook voor de fans na een heel seizoen zonder* moesten.Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:41:
AZ iig op 2-1, dat nice, maar Vitesse ziet er niet best uit, Anderlecht stukken beter de laatste... hoop minuten...
AZ bijna op 3-1.
Darfalou ook
Verschrikkelijk, kon Letsch echt geen andere brengen?
Az is wel een karakter ploeg, wie weet
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 20:45 ]
Bijlow en Marciano is nogal een verschil. Misschien doet Senesi ook weer mee.Hackus schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:42:
Dit verlies geeft geen goede moed voor zondag tegen FC Utrecht
Ben blij dat we nu verliezen, met beide beentjes op de grond!
[ Voor 6% gewijzigd door remco112 op 26-08-2021 20:49 ]
Schubert maakt meerdere fouten in de wedstrijd, elke wedstrijd weer
Nog 2 minuten
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 20:49 ]
Gaat oa om teamspirit natuurlijkremco112 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:48:
[...]
Bijlow en Marciano is nogal een verschil. Misschien doet Senesi ook weer mee.
Ben blij dat we nu verliezen, met beide beentjes op de grond!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Here's to you Nicola and Bart
Edit: lees alle Nederlandse ploegen hebben de kwalificatie rondes overleefd.
[ Voor 30% gewijzigd door Gynnad op 27-08-2021 06:12 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
hoop dat er niet 3 daar van in de conference league spelenGynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:53:
5 ploegen in de groepsfase van een Europees toernooi, voor het laatst volgens mij in 2008 (!)
Voor de punten maakt dat niet heel erg veel uit, in de Europa League kun je alleen wat meer bonuspunten krijgen als je doorstroomt naar de knock-outDeadsy schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:55:
[...]
hoop dat er niet 3 daar van in de conference league spelen
Voor de punten is het denk ik beter dat er 5 zijn dan dat AZ naar de EL gaat en Vitesse eruit ligt? Geen idee, maar zat het me net even af te vragen. Denk dat dit al een vrij goed scenario is, als AZ nu nog even kan winnen, dan zou het helemaal top zijn.Deadsy schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:55:
[...]
hoop dat er niet 3 daar van in de conference league spelen
AZ is nu toch nog niet door? Ik kom nu op Ajax,PSV,Feyenoord,Vitesse, dat is 4 toch?Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:53:
5 ploegen in de groepsfase van een Europees toernooi, voor het laatst volgens mij in 2008 (!)
Edit: Az is playoff EL, bij verlies CoL, my bad.
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 26-08-2021 20:58 ]
Wel geluk dat we drie toernooien hebben nu natuurlijk!Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:53:
Als AZ verliest, dan komen ze in de Conference League. Als win, dan EL.Maarten_E schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:57:
[...]
AZ is nu toch nog niet door? Ik kom nu op Ajax,PSV,Feyenoord,Vitesse, dat is 4 toch?
Dacht dat AZ playoff CoL was, my bad.Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:58:
[...]
Als AZ verliest, dan komen ze in de Conference League. Als win, dan EL.
Nee dus, sbs heeft de eerste keuze. Hopelijk mag espn de andere wedstrijd wel op fox uitzenden.DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:57:
Gaat fox nu de hele conference League uitzenden?
* ElPaco is trots!
Kunnen we allemaal wel vinden dat de ConfL minder is enzo, maar het boeit me niet. Nu dus 6x5 = 30 wedstrijden waarbij we punten kunnen pakken. Kunnen we de eredivisie niet een jaartje stil leggen en ons volledig focussen op het Europees voetbal?
Hadden ze alleen vorige week moeten doen...ElPaco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:04:
5 ploegen in de Europese groepsfase!
* ElPaco is trots!
Kunnen we allemaal wel vinden dat de ConfL minder is enzo, maar het boeit me niet. Nu dus 6x5 = 30 wedstrijden waarbij we punten kunnen pakken. Kunnen we de eredivisie niet een jaartje stil leggen en ons volledig focussen op het Europees voetbal?
Misschien wordt de NL competitie wat onderschat, al zijn er genoeg spelers mislukt in het buitenland.AntraXxX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:54:
Top dit voor Vitesse en het NL voetbal, een mooie klap tegen België!
Handig zo'n Android tv boxje
Vind het echt een verschrikkelijke zender dat SBS: veel reclame en laag niveau.DoeEensGek schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:01:
[...]
Nee dus, sbs heeft de eerste keuze. Hopelijk mag espn de andere wedstrijd wel op fox uitzenden.
Ach, realistisch gezien heeft PSV veel meer te zoeken in de EL dan de CL.Maarten_E schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:05:
[...]
Hadden ze alleen vorige week moeten doen...
Ik kan me er al niet echt meer druk over maken, we spelen (allemaal) Europees!
Zou het niet onderschat noemen, we presteren gewoon beroerd in Europa doorgaans. Dit jaar gaat het best goed so far. Mooi ook dat dat beroerde jaar nu gaat wegvallen en dat dit jaar nu al beter is (denk ik?) en dat er waarschijnlijk nog wel heel wat punten bij gaan komen. Dat komt de komende 5 jaar wel weer van pas.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:06:
[...]
Misschien wordt de NL competitie wat onderschat, al zijn er genoeg spelers mislukt in het buitenland.
Omhoog zullen we niet snel gaan, maar iig deze positie (of om en nabij deze positie) vasthouden is al wat als je bedenkt dat die een hele tijd ook op de tocht stond.
Leuke potjes! Alleen jammer van Besiktas, daar had ik liever een andere club gezien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Na het gelijkspel van PSV eergisteren kwamen we op 3.000, 0.100 hoger dan het seizoen wat gaat wegvallen. Met de potjes van vandaag gaan we dus sowieso hoger komen. Stel dat iedereen 2 potjes wint dan kan je tov vandaag nog eens 10 punten bijschrijven. Dan komt Frankrijk in zicht (Portugal is over Frankrijk heen nu).Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
Zou het niet onderschat noemen, we presteren gewoon beroerd in Europa doorgaans. Dit jaar gaat het best goed so far. Mooi ook dat dat beroerde jaar nu gaat wegvallen en dat dit jaar nu al beter is (denk ik?) en dat er waarschijnlijk nog wel heel wat punten bij gaan komen. Dat komt de komende 5 jaar wel weer van pas.
Omhoog zullen we niet snel gaan, maar iig deze positie (of om en nabij deze positie) vasthouden is al wat als je bedenkt dat die een hele tijd ook op de tocht stond.
En de commentators dan .... De Leo Oldenburgers en Koert Westermans... Dat niveau.... BrrrHollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:07:
[...]
Vind het echt een verschrikkelijke zender dat SBS: veel reclame en laag niveau.
Maar dat zijn wel 10 punten / 5 = 2 punten voor land. Geen idee hoeveel Frankrijk er gaat verliezen na dit jaar en hoeveel ze erbij gaan krijgen, maar ik denk dat het moeilijk wordt om dat verschil te overbruggen. Zelfs als PSV had gewonnen van Benfica, was het verschil met Portugal waarschijnlijk al heel lastig geworden? Heb er een tijdje terug eens naar gekeken, maar kan het me niet meer helemaal herinneren.ElPaco schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:13:
[...]
Na het gelijkspel van PSV eergisteren kwamen we op 3.000, 0.100 hoger dan het seizoen wat gaat wegvallen. Met de potjes van vandaag gaan we dus sowieso hoger komen. Stel dat iedereen 2 potjes wint dan kan je tov vandaag nog eens 10 punten bijschrijven. Dan komt Frankrijk in zicht (Portugal is over Frankrijk heen nu).
Dortmund is wel de zwaarste tegenstander.Superkiwi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:09:
Ik zie nu de loting voor de CL.
Leuke potjes! Alleen jammer van Besiktas, daar had ik liever een andere club gezien.
Deze ochtend was dit de virtuele tussenstand:Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:15:
[...]
Maar dat zijn wel 10 punten / 5 = 2 punten voor land. Geen idee hoeveel Frankrijk er gaat verliezen na dit jaar en hoeveel ze erbij gaan krijgen, maar ik denk dat het moeilijk wordt om dat verschil te overbruggen. Zelfs als PSV had gewonnen van Benfica, was het verschil met Portugal waarschijnlijk al heel lastig geworden? Heb er een tijdje terug eens naar gekeken, maar kan het me niet meer helemaal herinneren.
De virtuele stand voor het seizoen 2022/2023
5. Portugal 34.550
6. Frankrijk 32.081
7. NEDERLAND 30.200
8. Schotland 27.200
9. België 23.200
10. Oekraïne 22.200
11. Oostenrijk 21.300
Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:15:
[...]
Maar dat zijn wel 10 punten / 5 = 2 punten voor land. Geen idee hoeveel Frankrijk er gaat verliezen na dit jaar en hoeveel ze erbij gaan krijgen, maar ik denk dat het moeilijk wordt om dat verschil te overbruggen. Zelfs als PSV had gewonnen van Benfica, was het verschil met Portugal waarschijnlijk al heel lastig geworden? Heb er een tijdje terug eens naar gekeken, maar kan het me niet meer helemaal herinneren.
:strip_exif()/f/image/cYRgNQRKR9yQIgtChW06EWMO.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier zijn de resultaten van vanavond nog niet in verwerkt. Bij ons gaat er 2.900 vanaf, bij Frankrijk 11.500. Wij hebben dit seizoen al een punt meer.
Ja, dat ziet er nog altijd vrij lastig uit dan, als je bedenkt dat PSG een goeie kans heeft de CL te gaan winnen dit seizoen (en het iig ver gaan schoppen). En dan kijken we nog niet eens naar de overige ploegen, die het ongetwijfeld wat minder zullen doen, maar alsnog wel wat potjes gaan winnen waarschijnlijk.Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:23:
[...]
Deze ochtend was dit de virtuele tussenstand:
5. Portugal 34.550
6. Frankrijk 32.081
7. NEDERLAND 30.200
8. Schotland 27.200
9. België 23.200
10. Oekraïne 22.200
11. Oostenrijk 21.300
Daar zie ik NL niet zo snel 2 punten op inlopen (ik neem aan dat die bonus van de punten die wij gaan verliezen en zij gaan verliezen hierbij al eraf zijn).
Besiktas, starring : Batshuayi, Lens, Hutinchson (ex Psv) en en en Vida, de knipoog KroaatSuperkiwi schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:09:
Ik zie nu de loting voor de CL.
Uh Az mist echt (te) veel kansen zeg
Speelt Hutchinson nog? Da's wel verrassend, da's toch al een hele tijd geleden bij PSV. Lens zal ook wel over zijn beste tijd heen zijn zou je zeggenHarribo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:32:
[...]
Besiktas, starring : Batshuayi, Lens, Hutinchson (ex Psv) en en en Vida, de knipoog Kroaat
Maar Ajax op dreef hoeft ze volgens mij niet te vrezen
Az speelt wat minder nu
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 26-08-2021 21:41 ]
Ongelofelijk dat spelers als Vida dan toch nog een club vinden.Harribo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:32:
[...]
Besiktas, starring : Batshuayi, Lens, Hutinchson (ex Psv) en en en Vida, de knipoog Kroaat
AZ gaat nu voor alles-of-niets?
Damn dat was wel een enorme kans voor AZ. Vraag me af of het geen buitenspel was, maar hoe krijg je hem er niet in. De Zahavi van AZ, alleen dan niet eens op doel.HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Ongelofelijk dat spelers als Vida dan toch nog een club vinden.
AZ gaat nu voor alles-of-niets?
Tja wat moet je dan
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Denk het niet, ik zag geen stream zonder mij aan te melden.ST10©DE schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:56:
Hmm ik heb geen Facebook, kan ik het alsnog kijken?
Voor het commentaar hoef je het niet te doen, dat is verre van neutraal.
Heb Engels commentaar! Rechtsboven staat “premiersports 1 live”,HollowGamer schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:58:
[...]
Denk het niet, ik zag geen stream zonder mij aan te melden.
Voor het commentaar hoef je het niet te doen, dat is verre van neutraal.
Schotland op 8?Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:23:
[...]
5. Portugal 34.550
6. Frankrijk 32.081
7. NEDERLAND 30.200
8. Schotland 27.200
9. België 23.200
10. Oekraïne 22.200
11. Oostenrijk 21.300
Spel is opzich prima. Alsnog blij dat we met 5 clubs Europees voetbal spelen
Ja, dit gaat hem niet meer worden.krissie100 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:05:
Helaas, maar ook vandaag worden er gewoon weer te weinig kansen in het netje geschoten...
Spel is opzich prima. Alsnog blij dat we met 5 clubs Europees voetbal spelen
Edit: lekker dat die scheids te vroeg afluit,. ook midden in een aanval.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 26-08-2021 22:10 ]
Als er meer dan 10 seconden was verstreken had ik het op z'n minst nog begrepen. Dit slaat inderdaad nergens op.Zingo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:09:
Wat is dit kansloos, in de aanval affluiten voor de extra tijd voorbij is. Dat kan echt niet als je het mij vraagt. Echt kansloos dit.
Ik vind het meer kansloos hoe ze de vele kansen missenZingo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:09:
Wat is dit kansloos, in de aanval affluiten voor de extra tijd voorbij is. Dat kan echt niet als je het mij vraagt. Echt kansloos dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Misschien is het wel goed juist dat Nederlandse ploegen hier in voor komen. Net wat makkelijker coëfficiënten punten sprokkelen en financieel scheelt het niet zoveel als in de Europa league.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nouja, ik had wel het idee dat het er ook weer niet zoveel waren. Die twee ballen van die buitenspeler waren gewoon goed ingeschoten en goed gekeept. Dan heb je nog die kopbal van Martens Indi en die enorme kans voor die nieuweling (ben z'n naam ff kwijt). Kan gebeuren, dat die er niet ingaan.Harribo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:13:
[...]
Ik vind het meer kansloos hoe ze de vele kansen missen
Ik vind eigenlijk vooral dat ze nog een hele periode zo rommelig hebben gespeeld, waarin ze geen balbezit hadden elke bal naar voren ging zonder resultaat en eigenlijk Celtic de (halve) kansen kreeg de slechtste fase. Maarja, zo'n wedstrijd moet je eigenlijk wel kunnen winnen met 2 doelpunten verschil.
Denk dat al onze ploegen het wel ok gaan doen in de CoL, dus wat dat betreft misschien nog niet eens zo slecht.
Inderdaad! Ook mooi voor AZ en Vitesse dat ze ervaring op kunnen doen met Europese wedstrijden.Quad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:14:
Maar mooi 5 clubs in Europa, positief blijven.
AZ? Die doen het doorgaans vrij goed in Europa, zou zeggen dat die doorgaans boven hun kunnen presteren in Europa, hoewel dat trauma van de EUFA-cup toen ze tegen ??? speelden er nog goed inzit.ST10©DE schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:21:
[...]
Inderdaad! Ook mooi voor AZ en Vitesse dat ze ervaring op kunnen doen met Europese wedstrijden.
Toen ze zoveel beter waren, maar in de laatste minuut (of minuten) alsnog verloren. Volgens mij was het ook een Portugese ploeg, maar het zou ook zomaar een andere ploeg kunnen zijn geweest.
Met Co Adriaanse en van Galen er nog bij. Geen idee meer wat het precies was. Wat betreft AZ en hun prestaties in Europa hier echter echt geen klachten...
Maar dat is al een tijdje geleden. Bij het huidige team hebben vrij weinig spelers ervaring met deze doordeweekse Europese wedstrijden. En de coach ook niet.Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
AZ? Die doen het doorgaans vrij goed in Europa, zou zeggen dat die doorgaans boven hun kunnen presteren in Europa, hoewel dat trauma van de EUFA-cup toen ze tegen ??? speelden er nog goed inzit.
Toen ze zoveel beter waren, maar in de laatste minuut (of minuten) alsnog verloren. Volgens mij was het ook een Portugese ploeg, maar het zou ook zomaar een andere ploeg kunnen zijn geweest.
Met Co Adriaanse en van Galen er nog bij. Geen idee meer wat het precies was. Wat betreft AZ en hun prestaties in Europa hier echter echt geen klachten...
Mwah, ze deden het vorig jaar ook niet slecht (op die laatste wedstrijd na, dat is dan jammer, maar ook zware poule) en een paar jaar geleden (of was het zelfs het jaar ervoor) ook niet. AZ doet het altijd vrij ok in Europa heb ik het idee.ST10©DE schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:36:
[...]
Maar dat is al een tijdje geleden. Bij het huidige team hebben vrij weinig spelers ervaring met deze doordeweekse Europese wedstrijden. En de coach ook niet.
Dit jaar zal echter wat lastiger worden en als Koopmeiners nog weg zou gaan, nog veel lastiger, maar ik vind alsnog dat je AZ en Vitesse hier niet als "gelijkwaardige ploegen" kan aanspreken.
https://www.vi.nl/nieuws/...-akkoord-over-ekkelenkamptoolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
En een paar miljoen voor een bankzitter met een eenjarig contract? Geloof er niks van. Met 1 miljoen en 10% doorverkoop mag je heel blij zijn.
3 miljoen + doorverkoop%
Overmars doet het weer.
Verbaasde mij ook nogal
Float like a butterfly, sting like a bee.
https://www.ed.nl/psv/psv...ders-op-een-rij~a75e18b0/
Dus.. blijkbaar 3 miljoen en doorverkooppercentage.. Hoe dan?toolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Bankzitten kan ie toch al prima?
Die jongen moet lekker naar Twente, Heerenveen of Vitesse gaan. Mooi niveau voor hem en nog steeds een prima salaris.
En een paar miljoen voor een bankzitter met een eenjarig contract? Geloof er niks van. Met 1 miljoen en 10% doorverkoop mag je heel blij zijn.
Oepsie, kom ik een beetje laat mee aanzetten dusSempy schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-akkoord-over-ekkelenkamp
3 miljoen + doorverkoop%
Overmars doet het weer.
[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 27-08-2021 00:03 ]
3-2 in de halve finale tegen Sporting Portugal (onze tegenstander in de CL) was dat, in 2005Snowdog schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
AZ? Die doen het doorgaans vrij goed in Europa, zou zeggen dat die doorgaans boven hun kunnen presteren in Europa, hoewel dat trauma van de EUFA-cup toen ze tegen ??? speelden er nog goed inzit.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2021 00:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
10 duimpjes voor iets wat onjuist is. Misschien wel een record?Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:53:
2010/11 PSV, Ajax, Twente, Utrecht en AZ
2009/10 PSV, Ajax, Twente, AZ en Heerenveen
2008/09 was het laatste seizoen van de UEFA cup. Andere opzet met een eerste ronde in september en een groepsfase met slechts 4 wedstrijden. Zes clubs in de groepsfase.dat seizoen.
Ik zeg het wellicht niet helemaal goed, maar nu zijn alle ploegen door naar de groepsfase, terwijl in 2010/11 Feyenoord werd uitgeschakeld in de Play-offs van de Europa League tegen Gent.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 05:42:
[...]
10 duimpjes voor iets wat onjuist is. Misschien wel een record?
2010/11 PSV, Ajax, Twente, Utrecht en AZ
2009/10 PSV, Ajax, Twente, AZ en Heerenveen
2008/09 was het laatste seizoen van de UEFA cup. Andere opzet met een eerste ronde in september en een groepsfase met slechts 4 wedstrijden. Zes clubs in de groepsfase.dat seizoen.
In 2009/10 werd NAC in de play-offs van de Europa League uitgeschakeld door Villarreal.
Met andere woorden dit seizoen zijn alle ploegen die zich voor Europees voetbal hebben gekwalificeerd doorgedrongen tot de groepsfase, dat was in de door jou genoemde jaren niet.
Coëfficiëntenvolksfeest!!
— Michel Abbink (@sportzeloot) 26 augustus 2021
✅ 5 clubs in de groepsfase
✅ Na 13 jaar geen zomerse afhaker
✅ Score 2017/18 overtroffen
✅ CL-groep met kansen voor Ajax
✅ Prachtige stunt Vitesse
✅ Plek 7 extreem stevig in handen
✅ Frankrijk moet oppassen
✅ Gibraltar nadert België pic.twitter.com/gdS0r0zWpu
Portugal is op dit moment nog ver weg, maar hebben nog maar 4/6 teams in Europa en in de Champions League alle 3 de ploegen een pittige loting.Gynnad schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:23:
[...]
5. Portugal 34.550
6. Frankrijk 32.081
7. NEDERLAND 30.200
8. Schotland 27.200
9. België 23.200
10. Oekraïne 22.200
11. Oostenrijk 21.300
4 punten overbruggen in 1 seizoen is wellicht veel maar het kan zijn dat we een aardig eind in de buurt gaan komen.
Virtuele stand subtop coëfficiëntenranglijst 2022/2023
5. Portugal 34.550
6. Frankrijk 32.248
7. NEDERLAND 30.600
[ Voor 8% gewijzigd door Gynnad op 27-08-2021 06:21 ]
Verwijderd
Correct, maar 2008/09 had dus wel een andere opzet en het is dus niet meer één op één te vergelijken.Gynnad schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 06:11:
[...]
Ik zeg het wellicht niet helemaal goed, maar nu ..
In 2008/09 speelde alleen Fc Twente een voorronde CL. Vijf clubs die allemaal één eerste ronde Uefa Cup moesten spelen in september/oktober. Een groepsfase met vier clubs en vier wedstrijden.
Zou Abbink betaald krijgen voor de onzin die hij op Twitter zet?
- Score 2017/18 overtroffen = correct.
Maar dat deed NL in
2018/19 3.600
2019/20 4.000
zelfs nog beter na de voorronden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2021 06:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022