Twente mist kwaliteit. Ze kunnen nu alleen hopen op een beetje geluk.OMX2000 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Pffff zijn de BTC fanboys ook hier geïnfiltreerd?![]()
Maar, echt als Twente maar 10% beter speelde was Ajax vandaag afgestraft. Enorm slordig voetbal vandaag.
Zoals Leo Driessen ook riep het is gewoon pupillen voetbal. Wat een zaad pot.OMX2000 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:01:
[...]
Pffff zijn de BTC fanboys ook hier geïnfiltreerd?![]()
Maar, echt als Twente maar 10% beter speelde was Ajax vandaag afgestraft. Enorm slordig voetbal vandaag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het doel qua ranking is het inhalen van Portugal en de beste te worden achter de grote competities met het grote geld. En dan ook vooral niet meer terugvallen want een paar mindere jaren en we zitten weer achter pakweg de Belgen op plek twaalf.Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:49:
[...]
Dus wat is het doel precies, of zie jij dat anders?
Daarvoor heb je een competitie nodig met daarin meerdere clubs die ook in de EL of CL de groepsfase kunnen overleven, afhankelijk van de loting uiteraard. Daarvoor heb je een interessante competitie nodig die spelers uitnodigt om er te komen of juist langer te blijven spelen. Dan wil je spelers en geld concentreren want een competitie met pakweg vier keer Ajax-PSV lijkt me dan aanlokkelijker dan meerdere potjes zoals tegen NEC of Cambuur.
Het maximaal haalbare voor Twente was nipt winnen, nipt verliezen of nipt gelijkspelen.DoeEensGek schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:02:
[...]
Twente mist kwaliteit. Ze kunnen nu alleen hopen op een beetje geluk.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ajax lijkt op, hoe hard hebben ze getrained deze week? Normaal is dat nooit zo
Ongelooflijk
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo. Tijdrekken afgestraft
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Slecht gekeept
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Godverdomme, Ajax wordt geen kampioen dit jaar en dat heeft niets met de spelers te maken 
Je moet je doodschamen als je een relaxte voorbereiding hebt en dit laat zien.Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:04:
Ajax lijkt op, hoe hard hebben ze getrained deze week? Normaal is dat nooit zo
[ Voor 60% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2021 14:06 ]
XXXVI
Tijd voor Grolsch begrijp ik?Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:04:
Mooi! Dik en dik verdiend!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Huntelaar er dan maar weer erin?
Terecht doelpunt.
Terecht doelpunt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij lag er mooi in, maar op basis van wat is dit verdiend vraag ik mij af?Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:04:
Mooi! Dik en dik verdiend!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
“Je moet NU scoren”
Pröpper:”Ok, coach”
Pröpper:”Ok, coach”
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heerlijk zo'n "consequente" Higler... Blind in de rug lopen? Geen probleem.
Maar wat een wanprestatie zeg... Lekker lucht aan het dekken Klaassen?
Maar wat een wanprestatie zeg... Lekker lucht aan het dekken Klaassen?
Verwijderd
*knip*
Op deze manier is je post alleen maar een troll.
Op deze manier is je post alleen maar een troll.
[ Voor 65% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2021 10:45 ]
Clubvoorkeur denk ik.Outerspace schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:05:
[...]
Hij lag er mooi in, maar op basis van wat is dit verdiend vraag ik mij af?
Dit is het 1e schot waar Stekelenburg op moest duiken.
En nu geen Huntelaar brengen, dat beviel mij totaal niet.
alles kan off-topic
Dat Ajax zelf er niets van bakt en zodoende geen afstand neemt. Het is niet alsof Ajax een onneembare verdediging heeft.Outerspace schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:05:
[...]
Hij lag er mooi in, maar op basis van wat is dit verdiend vraag ik mij af?
Het zijn anders toch echt de spelers die het hier heel hard laten liggen en geen enkele poging doen zich uit dit gekloot te voetballen.ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:05:
Godverdomme, Ajax wordt geen kampioen dit jaar en dat heeft niets met de spelers te maken
Ten Hag moet eerder ingrijpen, maar dan nog.
Lijkt wel of Ajax gewoon niet is ingespeeld op elkaar.
Het tijdrekken van Ajax? Dan vraag je er gewoon om. Stekelenburg is in meerdere opzichte een goede vervanger van OnanoTerranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:06:
[...]
Clubvoorkeur denk ik.
Dit is het 1e schot waar Stekelenburg op moest duiken.
Pröpte notabene Pröpper 'm erin. Positieve noot, geen verliespartij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zekers, maar ik denk dat dat met de huidige opzet ook mogelijk is. En natuurlijk klinkt Ajax - PSV 4x leuk, maar maakt dat de competitie ook echt leuker? Denk je dat spelers die naar de Bundesliga of de PL gaan, zitten te wachten op wedstrijden tegen Burnley of Greuther Fürth? Maar goed, eindeloze discussie waarschijnlijk.D-e-n schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:03:
[...]
Het doel qua ranking is het inhalen van Portugal en de beste te worden achter de grote competities met het grote geld. En dan ook vooral niet meer terugvallen want een paar mindere jaren en we zitten weer achter pakweg de Belgen op plek twaalf.
Daarvoor heb je een competitie nodig met daarin meerdere clubs die ook in de EL of CL de groepsfase kunnen overleven, afhankelijk van de loting uiteraard. Daarvoor heb je een interessante competitie nodig die spelers uitnodigt om er te komen of juist langer te blijven spelen. Dan wil je spelers en geld concentreren want een competitie met pakweg vier keer Ajax-PSV lijkt me dan aanlokkelijker dan meerdere potjes zoals tegen NEC of Cambuur.
Dit was gewoon binnen reguliere speeltijd dus tijdrekken of niet had geen ruk uitgemaakt.Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:09:
[...]
Het tijdrekken van Ajax? Dan vraag je er gewoon om. Stekelenburg is in meerdere opzichte een goede vervanger van Onano
Één voordeel, zo slecht spelen en toch niet verliezen
Vier jaar lang met miljoenen smijten en nog steeds geen antwoord op dit type tegenstander. Hoe graag ik het Labyad en de zijnen ook wil aanrekenen…toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:07:
[...]
Het zijn anders toch echt de spelers die het hier heel hard laten liggen en geen enkele poging doen zich uit dit gekloot te voetballen.
Ten Hag moet eerder ingrijpen, maar dan nog.
XXXVI
Wel lekker gewisseld dus door Ten Hag
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Aan de Ajax supporters;
Waarom blind? Die kan het toch niet meer belopen?
Waarom blind? Die kan het toch niet meer belopen?
Daar gaaat het niet om als je tijdrekt en niet gewoon normaal voetbalt tegen twente...toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:11:
[...]
Dit was gewoon binnen reguliere speeltijd dus tijdrekken of niet had geen ruk uitgemaakt.
Dan verdien je het ook niet om te winnen..
Ik sta liever na speelronde 34 bovenaanVerwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:12:
Feyenoord even met 3-0 winnen en we staan bovenaan. Wat zeker moet lukken
Wij ook hoor
5-0 moet ook lukken.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:12:
Feyenoord even met 3-0 winnen en we staan bovenaan. Wat zeker moet lukken
Tja, met deze vorm ga je het tegen elke Eredivisie club lastig krijgen. Blind... die heeft werkelijk alles verkeerd gedaan.
Je weet tegenwoordig nooit hoelang het seizoen duurt.
alles kan off-topic
3 wedstrijden gespeeld, waarvan 2 erg matig. En zo vroeg al puntverlies. #tenhagout al trending?
Zolang Ajax niet bovenaan staat gewoon 34 wedstrijden, minimaal.Ankona schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:14:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is zo!Ankona schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:14:
[...]
Tijdrekken kan ik het mee eens zijn, maar met "niet normaal voetbalt" raak je mij kwijt. Zijn lange ballen naar voren rossen dan ook niet normaal voetbal?Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:12:
[...]
Daar gaaat het niet om als je tijdrekt en niet gewoon normaal voetbalt tegen twente...
De wedstrijd zelf verdiende m.i. geen winnaar. Ajax kon niet doordrukken en FC Twente hield goed stand. Niet een hele spannende pot om naar te kijken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zonder tijdrekken was het niet ineens wel verdiend...Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:12:
[...]
Daar gaaat het niet om als je tijdrekt en niet gewoon normaal voetbalt tegen twente...
Totale off-day van 8 spelers en dus laat je ze 65 minuten aanklooien voordat je ingrijpt.. Echt hoe dan?
Nou Overmars, Haller slijten ergens in een zandbak en een fatsoenlijke spits halen. Met Haller in de ploeg speel je met 10 man. Wat een machteloos team, onbegrijpelijk aangezien het nagenoeg compleet is gebleven. Met deze ploeg de CL in over enkele weken is missie kansloos. En Blind, wtf? Die is het helemaal kwijt, moet gewoon op de bank.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit soort potjes gaat Feyenoord en PSV ook nog krijgen. Ajax start traditioneel kut aan het seizoen. Volgende week ook nog Vitesse, wat de afgelopen seizoenen ook niet makkelijk.
Denk dat dit een PSV seizoen wordt, die zijn we in vorm. Ajax heeft nog geen hele goede wedstrijd neergelegd, redelijke potjes tegen de invallers van Bayern en Leipzig en een oefenpotje tegen een onthutsend zwak NEC.
De eerste tegenstander die fatsoenlijk druk zet en het is een gelijk spel.
PSV is wel gewoon in vorm en mochten ze winnen van Benfica dan krijgen ze nog een grote boost in vertrouwen. Met alle respect maar dit Feyenoord is 'm ook niet, die leggen het ook vierkant af tegen dit PSV.
PSV is wel gewoon in vorm en mochten ze winnen van Benfica dan krijgen ze nog een grote boost in vertrouwen. Met alle respect maar dit Feyenoord is 'm ook niet, die leggen het ook vierkant af tegen dit PSV.
We zijn net 2 wedstrijden bezig...Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:23:
Denk dat dit een PSV seizoen wordt, die zijn we in vorm. Ajax heeft nog geen hele goede wedstrijd neergelegd, redelijke potjes tegen de invallers van Bayern en Leipzig en een oefenpotje tegen een onthutsend zwak NEC.
Gaat PSV naar de Euopa League komende week na weer een verlies tegen Benfica verliezen ze vertouwen en verliezen ze de komende wedstrijd in de eredivisie van FC Groningen. Net zo waarschijnlijk.Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:23:
PSV is wel gewoon in vorm en mochten ze winnen van Benfica dan krijgen ze nog een grote boost in vertrouwen.
Mwah, zie dat niet zo snel gebeuren. PSV draait gewoon goed en hebben het elftal goed verbeterd. Buiten dat is Groningen tot nu ook niet echt overtuigend. Denk dat PSV ook wel in staat is om de wedstrijd tegen Benfica thuis naar zich toe te trekken.PolarBear schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:31:
[...]
Gaat PSV naar de Euopa League komende week na weer een verlies tegen Benfica verliezen ze vertouwen en verliezen ze de komende wedstrijd in de eredivisie van FC Groningen. Net zo waarschijnlijk.
Respect als PSV een volledig jaar in vorm blijft, niet dat ik dan zou klagen hoorKrukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:23:
Van Bommel had als coach tot de winterstop op 1 wedstrijd na alles gewonnen in de eredivisie, uiteindelijk werd Ajax vrij makkelijk kampioen.
Senesi vroeg gewisseld met op het oog een serieuze hamstring blessure. Dat is een forste tegenvaller voor Feyenoord.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus. Ajax biedt blijkbaar 14m op Daramy, een speler van Kopenhagen (die bevestigen het bod).
Ik denk laat ik eens op transfermarkt kijken wat voor soort speler het is...
Favoriete plek? Rechtsbuiten.....
Tsja, maar dat was van BommelElPaco schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:37:
[...]
Respect als PSV een volledig jaar in vorm blijft, niet dat ik dan zou klagen hoor![]()
Van Bommel had als coach tot de winterstop op 1 wedstrijd na alles gewonnen in de eredivisie, uiteindelijk werd Ajax vrij makkelijk kampioen.
Tuurlijk is een seizoen lang, maar qua spelers en spel, moet dit voor PSV goed te doen zijn. Ajax is niet ingespeeld, lijkt bij tijd en wijle nu al oververmoeid en heeft een trainer waar je lange discussies over kunt voeren
Dat inderdaad en kijk vorig jaar terug, ik vond PSV in alle 4 de wedstrijden tegen AZ en Feyenoord beter en wat krijgen ze uiteindelijk? 1 punt ofzo? PSV heeft het sowieso tegen Feyenoord nooit makkelijk (nouja na die 10-0), dus dat soort wedstrijden zijn altijd een "gamble".ElPaco schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:37:
[...]
Respect als PSV een volledig jaar in vorm blijft, niet dat ik dan zou klagen hoor![]()
Ik zou op dit moment nog geen enkele conclusie trekken, wat mij betreft is Ajax nog altijd de favoriet, maar dan moeten ze wel spelen zoals ze in de 1e helft een tijdje deden tegen PSV in de JC-schaal.
Het zal bovenin in ieder geval een stuk spannender worden, de kampioen gaat echt geen 10 punten los staan. Zo'n gat zie ik nog wel ontstaan tussen top 2 en de nr 3 (voor mij Feyenoord), puur omdat die nog steeds geen hele brede selectie hebben en het dus maar afwachten wordt hoe een aantal maanden lang lang 2 wedstrijden in de week gaat vallen.
Rechtsbuiten? Logisch ...toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:41:
Dus. Ajax biedt blijkbaar 14m op Daramy, een speler van Kopenhagen (die bevestigen het bod).
Heeft Daramy ooit voor Utrecht gespeeld?
Wat een warrige scheidsrechter.
Zoals vorig seizoen?Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:41:
[...]
Tsja, maar dat was van BommelIk schat Schmidt toch wel wat hoger in wat dat betreft, qua keuzes in de wedstrijden en qua tactisch inzicht.
PSV heeft zo al 6 extra wedstrijden gespeeld,we weet wat dat in december voor vermoeidheid oplevert. Er is natuurlijk een kans dat PSV ongeslagen het kampioenschap gaat halen, maar de kans is veel groter dat je er nog helemaal niets over kan zeggen op dit moment.Tuurlijk is een seizoen lang, maar qua spelers en spel, moet dit voor PSV goed te doen zijn. Ajax is niet ingespeeld, lijkt bij tijd en wijle nu al oververmoeid en heeft een trainer waar je lange discussies over kunt voeren
Even een artikeltje erbij gezocht.Quad schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:46:
Dus Ajax heeft een bod gedaan op een buitenspeler van Kopenhagen. Alsof de club dun in de spoeling zit.
https://www.nu.nl/voetbal...gen-aanvaller-daramy.html
Ligt het aan mij of is tweakers traaag?FC Kopenhagen benadrukt dat er nog geen akkoord met Ajax is gesloten over de transfersom voor de negentienjarige Daramy, die als linksbuiten een vaste waarde is bij de Deense recordkampioen. Het Deense BT Sport meldde eerder dat Ajax een bod tussen de 12 en 14 miljoen euro heeft uitgebracht op Daramy.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 22-08-2021 14:49 ]
Wat een wanprestatie.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Snap niet helemaal dat ze hem 'm linksbuiten noemen. Hij is een rechtspoot en staat volgens mij ook bij Kopenhagen vaker rechts buiten dan links.DoeEensGek schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:47:
[...]
Even een artikeltje erbij gezocht.
https://www.nu.nl/voetbal...gen-aanvaller-daramy.html
[...]
Ligt het aan mij of is tweakers traaag?
Inderdaad, Tweakers is vandaag net zo traag en slecht als Ajax.snmght schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:49:
Wat een wanprestatie.
Mooi toch om even weg te dromen zo na twee speelrondes haha.toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:43:
Het zal bovenin in ieder geval een stuk spannender worden, de kampioen gaat echt geen 10 punten los staan.
Ik vind die Burger helemaal niks. Ook geen uitstraling ofzo..
Zal wel komen doordat ie de laatste paar wedstrijden op links stond.Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:50:
[...]
Snap niet helemaal dat ze hem 'm linksbuiten noemen. Hij is een rechtspoot en staat volgens mij ook bij Kopenhagen vaker rechts buiten dan links.
Maar, ik snap er nog steeds helemaal niks van. Al is het in ieder geval weer eens een jonge speler ipv 26+
Ondertussen in huize * DoeEensGekOPSLAGHOND schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:51:
[...]
Inderdaad, Tweakers is vandaag net zo traag en slecht als Ajax.

Mjah, bij Kopenhagen hebben ze Singh vaak rechtsbuiten staan, dat is dan puur uit noodzaak dat Daramy links staat want een andere goede links hebben ze niet.toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Zal wel komen doordat ie de laatste paar wedstrijden op links stond.
Maar, ik snap er nog steeds helemaal niks van. Al is het in ieder geval weer eens een jonge speler ipv 26+
Had liever gezien dat Ajax een goede linksback erbij had gehaald, ook met het oog op het nog mogellike vertrek van Tagliafico.
Gefeliciteerd!DoeEensGek schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:57:
[...]
Ondertussen in huize * DoeEensGek
[Afbeelding]
Wat mij betreft is prio 1 een talentvolle spits. Desnoods nog een keer bellen naar RBL nu Brobbey toch echt meerdere spelers voor zich lijkt te hebben.Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:58:
[...]
Mjah, bij Kopenhagen hebben ze Singh vaak rechtsbuiten staan, dat is dan puur uit noodzaak dat Daramy links staat want een andere goede links hebben ze niet.
Had liever gezien dat Ajax een goede linksback erbij had gehaald, ook met het oog op het nog mogellike vertrek van Tagliafico.
Achterin zit het wel goed, qua middenveld... Tja ik zou gewoon PSV bellen en vragen wat Ihattaren moet kosten.
Dat was wel het idee inderdaad met Sulemana, maar dat is niet doorgegaan. Brobbey zal ik me niet over uitlatentoolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:04:
[...]
Wat mij betreft is prio 1 een talentvolle spits. Desnoods nog een keer bellen naar RBL nu Brobbey toch echt meerdere spelers voor zich lijkt te hebben.
Achterin zit het wel goed, qua middenveld... Tja ik zou gewoon PSV bellen en vragen wat Ihattaren moet kosten.
Hoe is de situatie met Bergwijn eigenlijk, Ajax probeert m al een tijdje los te weken toch? Hansen lijkt ook wel steeds meer klaar te zijn voor Ajax-1, maar dat is natuurlijk nog geen vaste waarde.
Voor mij is de LB positie toch ook wel belangrijk. Mocht Tagliafico vertrekken (of weer is een rode kaart pakken) dan hebben we eigenlijk geen echte linksback en dan sta je straks in de Champions League weer met bijv. een Douglas op die positie.
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 22-08-2021 15:13 ]
Dat is mijn patatboerph4ge schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:44:
Wat een warrige scheidsrechter.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik hoop dat ie beter kan bakken dan fluiten
Foutloos bakken kan ie wel, alleen jammer dat ie al twee keer onze gezinspatat heeft laten vallenph4ge schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:14:
Ik hoop dat ie beter kan bakken dan fluiten
Lol, Champions League… met dit niveau mag je hopen dat je er snel uit ligt. Alle focus op de Eredivisie om CL kwalificatie af te dwingen. Overigens kunnen zowel Rensch als Blind LB indien nodig.Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
Dat was wel het idee inderdaad met Sulemana, maar dat is niet doorgegaan. Brobbey zal ik me niet over uitlaten
Hoe is de situatie met Bergwijn eigenlijk, Ajax probeert m al een tijdje los te weken toch? Hansen lijkt ook wel steeds meer klaar te zijn voor Ajax-1, maar dat is natuurlijk nog geen vaste waarde.
Voor mij is de LB positie toch ook wel belangrijk. Mocht Tagliafico vertrekken (of weer is een rode kaart pakken) dan hebben we eigenlijk geen echte linksback en dan sta je straks in de Champions League weer met bijv. een Douglas op die positie.
Bergwijn staat vandaag in de basis, die gaat echt niet vertrekken.Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
Dat was wel het idee inderdaad met Sulemana, maar dat is niet doorgegaan. Brobbey zal ik me niet over uitlaten
Qua linksback, je hebt nog steeds Blind, Martinez en Rensch die daar kunnen spelen. Meer lijkt me niet nodig.
Mjah, dat is wat kortzichtig natuurlijk. Dat het huidige niveau niet CL-waardig is betekent niet dat je dan maar alles moet laten en niet je best mogelijke elftal moet zien neer te zetten.Erapaz schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:15:
[...]
Lol, Champions League… met dit niveau mag je hopen dat je er snel uit ligt. Alle focus op de Eredivisie om CL kwalificatie af te dwingen. Overigens kunnen zowel Rensch als Blind LB indien nodig.
Blind als LB trekt dat niet meer, dat hebben we vorig seizoen al een paar keer gezien en Rensch is natuurlijk ook geen echte linksback. De spoeling op die positie is gewoon heel dun momenteel.
Nu zal Feyenoord deze pot wel gaan winnen, maar het gevoel groeit wel dat Feyenoord vandaag zelfs niet na 200 minuten gaat scoren, het zit niet echt mee zeg maar, de bal wil er niet in tot nu toe
Verwijderd
Het is te hopen dat Feyenoord meer gaat laten zien in de 2e helft als ze op de eerste plaats willen komen…
Misschien kunnen we gewoon Jans verbieden om te coachen, die kerel zit Ajax best vaak dwars.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik weet niet hoor, maar denk dat GA heel blij was dat het rust is.Han schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:18:
Nu zal Feyenoord deze pot wel gaan winnen, maar het gevoel groeit wel dat Feyenoord vandaag zelfs niet na 200 minuten gaat scoren, het zit niet echt mee zeg maar, de bal wil er niet in tot nu toe
Lol, Ajax steekt niet in de beste vorm helaas , maar lange tijd leek het erop dat Ajax alsnog zou winnen tot de zondag schot van Propper.
Iedereen was slecht vandaag, maar om daarmee al de rest van het seizoen aan te halen is lachwekkend, altijd zo erg waan van de dag in de voetballerij .
Vorige jaar verloren we in de Arena van Twente, en in Enschede hadden we veel geluk met Huntelaar in de laatste minuten.
Twente is sterker dan Cambuur en of Heracles bijvoorbeeld
Iedereen was slecht vandaag, maar om daarmee al de rest van het seizoen aan te halen is lachwekkend, altijd zo erg waan van de dag in de voetballerij .
Vorige jaar verloren we in de Arena van Twente, en in Enschede hadden we veel geluk met Huntelaar in de laatste minuten.
Het is eerder andersom, waarom je druk maken om de CL als de eredivisie als te hoog gegrepen is op het moment?Krukar schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:18:
[...]
Mjah, dat is wat kortzichtig natuurlijk. Dat het huidige niveau niet CL-waardig is betekent niet dat je dan maar alles moet laten en niet je best mogelijke elftal moet zien neer te zetten.
Blind als LB trekt dat niet meer, dat hebben we vorig seizoen al een paar keer gezien en Rensch is natuurlijk ook geen echte linksback. De spoeling op die positie is gewoon heel dun momenteel.
Beetje koffiedik kijken nog wel toch? Transfers kunnen nog gebeuren, in de winter weer, zware blessures, Europese ontwikkelingen. Genoeg redenen waarom een club heel anders gaat presteren dan nu lijkt.toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 14:43:
Het zal bovenin in ieder geval een stuk spannender worden, de kampioen gaat echt geen 10 punten los staan. Zo'n gat zie ik nog wel ontstaan tussen top 2 en de nr 3 (voor mij Feyenoord), puur omdat die nog steeds geen hele brede selectie hebben en het dus maar afwachten wordt hoe een aantal maanden lang lang 2 wedstrijden in de week gaat vallen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo leek het er lang op dat Ajax zou winnen dan? Het grootste deel van de 2de helft leek het toch meer de kant van Twente op te vallen, Ajax was vooral bezig met tegenhouden en tijdrekken, een minuut of 30 lang, die 1-1 zat er al tijden aan te komen.Mark31 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:22:
Lol, Ajax steekt niet in de beste vorm helaas , maar lange tijd leek het erop dat Ajax alsnog zou winnen tot de zondag schot van Propper.
Overigens, voor mijn part baseer ik mijn mening niet op alleen deze wedstrijd. Tot nu toe heb ik alles gezien, ook in de voorbereiding en ik zie dat Ajax gewoon heel veel moeite heeft om de vom te vinden. Verschillende spelers spelen al sinds wedstrijd 1 van de voorbereiding ondermaats en er is heel veel geschuif geweest met posities, maar de 'click' is er (nog) niet.
Ook in de wedstrijd tegen NEC, waar het gewoon makkelijk ging door verkeerde keuzes van NEC, oogde Ajax niet al te best.
Beetje opzichtige trol onderhand. Het is al vaker het probleem gebleken dat Ajax niet altijd de juiste mentaliteit laat zien in eredivisiewedstrijden. Het vrij makkelijk behalen van het kampioenschap vorig jaar zal zeker niet hebben bijgedragen aan het verbeteren daarvan.Erapaz schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:23:
Het is eerder andersom, waarom je druk maken om de CL als de eredivisie als te hoog gegrepen is op het moment?
Maar goed, het is nu één wedstrijd die altijd al lastig is. Vorige week was het minder een probleem. Toch verbazingwekkend hoe snel men graag conclusies wil trekken over de kwaliteit van clubs.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind dat absoluut geen trol. Het lijkt gewoon 10x stroever te gaan dan eerder. Alsof ze zich alleen nog kunnen motiveren voor de top wedstrijden. De laatste maanden van vorig seizoen waren nou ook niet bepaald sprankelend.Gonadan schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:33:
[...]
Beetje opzichtige trol onderhand. Het is al vaker het probleem gebleken dat Ajax niet altijd de juiste mentaliteit laat zien in eredivisiewedstrijden. Het vrij makkelijk behalen van het kampioenschap vorig jaar zal zeker niet hebben bijgedragen aan het verbeteren daarvan.
Maar goed, het is nu één wedstrijd die altijd al lastig is. Vorige week was het minder een probleem. Toch verbazingwekkend hoe snel men graag conclusies wil trekken over de kwaliteit van clubs.
Sorry, absoluut niet bedoeld om te trollen. Dit overkomt Ajax heel vaak, zelfs vorig jaar, toen werd er wel gewonnen maar ook ruk gespeeld. Welke wedstrijd tegen een goede tegenstander hebben ze vorig jaar goed gespeeld?Gonadan schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:33:
[...]
Beetje opzichtige trol onderhand. Het is al vaker het probleem gebleken dat Ajax niet altijd de juiste mentaliteit laat zien in eredivisiewedstrijden. Het vrij makkelijk behalen van het kampioenschap vorig jaar zal zeker niet hebben bijgedragen aan het verbeteren daarvan.
Dit is na de Johan Cruijff schaal toch ook weer een duidelijke indicatie dat PSV veel beter (in vorm) is.toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Ik vind dat absoluut geen trol. Het lijkt gewoon 10x stroever te gaan dan eerder. Alsof ze zich alleen nog kunnen motiveren voor de top wedstrijden. De laatste maanden van vorig seizoen waren nou ook niet bepaald sprankelend.
Ze zullen echt nog een flinke stap moeten maken anders sta je in december al met 10 punten achter
Ik hoop dat Jans ooit eens naar Ajax mag om te coachen. Een van m'n favoriete coaches.Gonadan schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:21:
Misschien kunnen we gewoon Jans verbieden om te coachen, die kerel zit Ajax best vaak dwars.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSV en AZ in de beker bijvoorbeeld, compleet verdiend gewonnen.Erapaz schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
Sorry, absoluut niet bedoeld om te trollen. Dit overkomt Ajax heel vaak, zelfs vorig jaar, toen werd er wel gewonnen maar ook ruk gespeeld. Welke wedstrijd tegen een goede tegenstander hebben ze vorig jaar goed gespeeld?
Oh nee alsjeblieft niet.Quad schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:40:
[...]
Ik hoop dat Jans ooit eens naar Ajax mag om te coachen. Een van m'n favoriete coaches.
Jong Ajax prima, daar mag ie lekker de schoolmeester uithangen. Maar het 1e?
"Tegen een goede tegenstander"Exocet schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:40:
[...]
PSV en AZ in de beker bijvoorbeeld, compleet verdiend gewonnen.
Wat een bizar slechte scheidsrechter weer. pfffffffffffffffff
Dat ontkent niemand, maar stellen dat de Eredivisie te hoog gegrepen is slaat natuurlijk nergens op. Eerste divisie niveau is toch echt nog wel wat anders.toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Ik vind dat absoluut geen trol. Het lijkt gewoon 10x stroever te gaan dan eerder. Alsof ze zich alleen nog kunnen motiveren voor de top wedstrijden. De laatste maanden van vorig seizoen waren nou ook niet bepaald sprankelend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja wat is goed. Gaat het om resultaten of sprankelend en overtuigend spel?Erapaz schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:39:
Sorry, absoluut niet bedoeld om te trollen. Dit overkomt Ajax heel vaak, zelfs vorig jaar, toen werd er wel gewonnen maar ook ruk gespeeld. Welke wedstrijd tegen een goede tegenstander hebben ze vorig jaar goed gespeeld?
Als we het seizoen van halve finale CL pakken dan ligt de lat al snel hoog, maar ik ben het met je eens dat het vorig jaar wel te vaak te weinig overtuigend was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022