Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 311 Laatste
Acties:
  • 483.200 views

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoppa… vol de noppen op de voet, enkel een vrije trap.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-11 15:06

Agent47

I always close my contracts.

Trouwens is dit nu de laatste wedstrijd met publiek? Kan de politiek ook ff naar Twente kijken en niet alleen naar de bovenste ploegen? Dat Vak-P wordt overspoeld door mensen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Higler:
Afbeeldingslocatie: https://www.stickerarea.nl//Files/2/33000/33973/ProductPhotos/Source/45430363.jpg

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:24

Player1S

Probably out in the dark

Agent47 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:55:
Trouwens is dit nu de laatste wedstrijd met publiek? Kan de politiek ook ff naar Twente kijken en niet alleen naar de bovenste ploegen? Dat Vak-P wordt overspoeld door mensen.
Ja want in Rotterdam gebeurde dat bijvoorbeeld niet :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:00

Quad

Doof

Agent47 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:55:
Gisteravond bij Club de Bilbao tegen Barcelona, daar zaten mensen zoals 't zou moeten zijn. Ja het geeft geen sfeer, maar je stadion is toch voor 25% gevuld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Player1S schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:56:
[...]

Dat ontken ik ook niet.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Daar werd ook genoeg ophef over gemaakt afgelopen week.
Daarna kwam de waarschuwing van De Jonge, als je daar dan nog dikke schijt aan hebt als club (ze zullen vast weer niet in durven grijpen in dat vak) dan is de verontwaardiging terecht.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 13:02
Dat is hij al jaren. Maar ik ben nu bang dat hij een "Higlertje" gaat zetten.

Paar jaar geleden bij Twente - Ajax miste hij een penalty moment voor Twente en direct naar rust ging hij enorm marchanderen waardoor Twente aan een punt werd geholpen. Vanaf dat moment heb ik ook een gruwelijke hekel aan die vent

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

[...]

Lees zijn bericht eens goed ;)

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:58:
[...]

Daar werd ook genoeg ophef over gemaakt afgelopen week.
Daarna kwam de waarschuwing van De Jonge, als je daar dan nog dikke schijt aan hebt als club (ze zullen vast weer niet in durven grijpen in dat vak) dan is de verontwaardiging terecht.
Ik weet uit ervaring dat het bij Feyenoord een personeels dingetje is + dat sommige vakken gewoon schijt hebben —> Hele gele zijde ( achter het doel)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:46
Agent47 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:59:
[...]

Ik weet uit ervaring dat het bij Feyenoord een personeels dingetje is + dat sommige vakken gewoon schijt hebben —> Hele gele zijde ( achter het doel)
En het is niet dat veel besmettingen aan voetbal te linken zijn. Lekker laten gaan imho :)

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Overigens prima dat Twente zo speelt, zo maken ze het Ajax tenminste moeilijk.
Aan Ajax om daar een oplossing voor te vinden, daar worden ze uiteindelijk alleen maar beter van.

• Quad

Quad

Doof

Prima redding Unnerstall. Twente heeft een prima ruil gedaan met Drommel.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:51:
Wat was het, een pets of veeg op zijn hoofd? Kom je goed weg.

Duidelijk dat Ajax ook geïrriteerd is dat het niet loopt.
Helaas wel, vorig seizoen vond ik de kracht dat als het niet liep Ajax de wedstrijden toch over de streep trok. Als ze de rust bewaren moet ik goal vanzelf vallen, nu lopen ze inderdaad in de val en gaat het achteruit, iets wat we veel zagen de laatste jaren en wat de ups en downs deels verklaart.

Gelukkig loopt Labyad al warm...

Edit, hehe, Berghius, shirtje van dhgate denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 22-08-2021 13:05 ]

• Agent47

Agent47

ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

En het is niet dat veel besmettingen aan voetbal te linken zijn. Lekker laten gaan imho :)
Ik snap de politiek wel. Het is niet goed te praten. Voelde me ook niet helemaal lekker er tussen, maar dat vergat ik want het was 2 jaar geleden , dus heb genoten.

De politiek kan nu met een stok slaan omdat de festival verenigingen en kroegen nu kunnen zeggen: Kijk in stadions gaat het ook niet goed.

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:00:
[...]

Regels zijn regels, zolang die er zijn heb je je eraan te houden.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

In principe is iedereen ofwel getest of gevaccineerd die binnen komt.

Volgens onderzoek in opdracht van de nos ook nauwelijks extra besmettingen door de wedstrijden.
Op zich moet het gewoon kunnen. Anders kunnen we beter helemaal stoppen met publiek want COVID gaat an sich nooit weg

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Vos

Vos

AFCA

Wanneer heeft Ajax Berghius aangekocht? Van welke club komt hij?

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-08-2021 13:05 ]

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:02:
In principe is iedereen ofwel getest of gevaccineerd die binnen komt.

Volgens onderzoek in opdracht van de nos ook nauwelijks extra besmettingen door de wedstrijden.
Op zich moet het gewoon kunnen. Anders kunnen we beter helemaal stoppen met publiek want COVID gaat an sich nooit weg
Klopt.. Maar dan nog gewoon even wachten tot de regering tot hetzelfde besluit komt en het niet zelf besluiten ;)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
Not sure if serious

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Let op het spelvautje

• Snowdog
  • Laatst online: 07:33
D-e-n schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat een topclub het toch moeilijker heeft tegen Heerenveen dat de bus parkeert dan tegen Cambuur dat de bus parkeert. Het is ook gewoon simpel: verdeel je de beste spelers over twaalf clubs of over achttien clubs? Bij het eerste houd je sterkere clubs over.

Er werd altijd lacherig gedaan over de kleine Schotse league maar die was in die tijd toch een stuk succesvoller dan nu volgens mij. En ik zie dat meer zitten dan de fusie met België.
Je verdeelt alleen niet je spelers, uiteindelijk gaat het gewoon om geld en iedereen die niet meedoet gaat gewoon naar de clubs die het meeste betaalt (dus buitenland als die meer bieden). Je kan natuurlijk zeggen dat je met 12 clubs in Nederland onderling meer geld te verdelen hebt en dus iedereen meer krijgt, maar zo kan je net zo goed beargumenteren dat als het geld dat beschikbaar is onder deze clubs beter wordt verdeeld dat iedereen dat heeft.

En nu is Heerenveen ook wel een mooi voorbeeld natuurlijk, want die hebben een sterke scouting, maar ik denk dat er voldoende relatief goedkope spelers worden aangetrokken die niet onderdoen voor duurdere spelers van anderen.

Anyway, ik snap sowieso niet waarom een eerlijkere verdeling van het beschikbare geld (en nee daarmee bedoel ik niet direct dat elke club evenveel krijgt) direct wordt afgewezen, want dat kan toch niet? Het lijkt mij verreweg de beste oplossing als je echt een goede oplossing voor dit probleem wilt vinden. Dat je dan met kunststukjes komt als maar de helft van de competitie eruit snijden. Sorry, ik begrijp dat niet helemaal en het zal denk ik lang niet zo effectief zijn. Zeker niet als je nog altijd een enorm scheve verdeling van geld hebt.

Ajax niet geweldig die 1e helft, maar verwacht toch wel dat ze het rechtzetten in de 2e.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
[...]

Klopt.. Maar dan nog gewoon even wachten tot de regering tot hetzelfde besluit komt en het niet zelf besluiten ;)
Ik ben in ieder geval pro-vaccinatie plicht indien toegang tot evenement. Uiteraard met uitzondering voor diegene die om medische redenen geen prik kunnen nemen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:17
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGIKIiYvDo0lEpvPTRz_9B1FNVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fT6DEyOGnERzrg5gAvqZ7RuA.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Wat een giller :o

Bijna net zo amateuristisch als het creatieve spel van Ajax :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:07:
die niet meedoet gaat gewoon naar de clubs die het meeste betaalt (dus buitenland als die meer bieden). Je kan natuurlijk zeggen dat je met 12 clubs in Nederland onderling meer geld te verdelen hebt en dus iedereen meer krijgt, maar zo kan je net zo goed beargumenteren dat als het geld dat beschikbaar is onder deze clubs beter wordt verdeeld dat iedereen dat heeft.
Hier klopt natuurlijk helemaal niks van, want dan zijn er clubs die erop achteruit gaan t.o.v. nu.

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Vast een steekje naar Berghuis ;)

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Hier klopt natuurlijk helemaal niks van, want dan zijn er clubs die erop achteruit gaan t.o.v. nu.
Da's waar, maar die clubs kunnen het wel lijden. De aansluiting met de Europese top ga je sowieso verliezen en als onze competitie zo onaantrekkelijk blijft kan je tonnen met geld hebben, maar echt goede spelers gaan echt niet naar de Eredivisie komen hoor.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:11:
Vast een steekje naar Berghuis ;)
Er worden wel vaker foutjes gemaakt bij de belettering. Volgens mij bij Gravenberch ook al eens mis gegaan.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wat zou er door je hoofd gaan als speler als je ziet dat je naam verkeerd erop staat?

• Terranova
Net dat Alvarez moment gezien, valt wel mee toch? Die vent van Twente geeft em ook wel een smerige tikje, moet ie niet zo op reageren. Maar het is wel weer zwaar overdreven van de Twente speler

• Quad

Quad

Doof

PolarBear schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:12:
[...]

Er worden wel vaker foutjes gemaakt bij de belettering. Volgens mij bij Gravenberch ook al eens mis gegaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mU568mZc2vssz7jrb8T6NXKM3P4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uecAGAFBn3Q5jHu1xxtKdSYT.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-11 20:18
Player1S schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:13:
[...]

Wat zou er door je hoofd gaan als speler als je ziet dat je naam verkeerd erop staat?
Gewoon ff lachen en weer door :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Martinusz schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

Gewoon ff lachen en weer door :)
Ik weet het niet hoor. Ik facepalm nog elke keer als ze mijn naam verkeerd typen als ze op mijn mail reageren. Juiste spelling staat er letterlijk in

• Terranova
@PlayerS1 Ik snap het ook niet

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:12:
[...]

Da's waar, maar die clubs kunnen het wel lijden. De aansluiting met de Europese top ga je sowieso verliezen en als onze competitie zo onaantrekkelijk blijft kan je tonnen met geld hebben, maar echt goede spelers gaan echt niet naar de Eredivisie komen hoor.
Hoezo dat?
Feyenoord kan bv 3m minder tv geld wel lijden? Kom op zeg, ff serieus nou.
En wat betreft aantrekkelijkheid van de competitie, die wordt echt niet beter als je de topclubs geld afneemt om aan de kleintjes te geven. Interesse in een competitie komt niet doordat de nummer 12 t/m 18 zo leuk voetballen, die komt toch echt door de top teams.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:14:
Net dat Alvarez moment gezien, valt wel mee toch? Die vent van Twente geeft em ook wel een smerige tikje, moet ie niet zo op reageren. Maar het is wel weer zwaar overdreven van de Twente speler
Ik durf er ook nog wel geld op te zetten dat die gast iets naar Alvarez riep (waarom draait ie anders z'n hoofd nog ff om) en dat Alvarez daarop reageerde. Nog steeds niet slim, maar dat wordt totaal genegeerd.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:19:
[...]

Hoezo dat?
Feyenoord kan bv 3m minder tv geld wel lijden? Kom op zeg, ff serieus nou.
En wat betreft aantrekkelijkheid van de competitie, die wordt echt niet beter als je de topclubs geld afneemt om aan de kleintjes te geven. Interesse in een competitie komt niet doordat de nummer 12 t/m 18 zo leuk voetballen, die komt toch echt door de top teams.
Oneens, een leuke competitie komt omdat alle teams meedoen en er weinig wedstrijden zijn die totale walkovers zijn. Beetje het PL- of Bundesliga-idee. En ja, Feyenoord heeft het wellicht financieel nu moeilijk, maar dat is meer mismanagement dan wat anders. Daarnaast zal Feyenoord als het niet presteert ook weinig hoeven bij te dragen.

• Gynnad
Wissel bij Ajax, Berghuis voor Berghius

• Gynnad
Poh kansje voor FC Twente..

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:07:
[...]
Anyway, ik snap sowieso niet waarom een eerlijkere verdeling van het beschikbare geld (en nee daarmee bedoel ik niet direct dat elke club evenveel krijgt) direct wordt afgewezen
Ik wijs niks af. Sterker nog: ik heb hier al eens voorgesteld om de Europese gelden te verdelen op basis van prestaties gedurende meer jaren. Zo voorkom je dat één club de jackpot krijgt vanwege bijvoorbeeld één puntje meer in de competitie. Zo voorkom je dat clubs alles of niets gaan spelen om met Europees voetbal hun begroting omhoog te krikken.

Maar daarnaast ben ik voor een kleinere competitie. We zijn een klein land en hebben dus een kleinere vijver waaruit we kunnen vissen, zowel qua spelers als geld. Hoe logisch is het dan om bijvoorbeeld maar een eredivisie van tien ploegen te hebben. Je hebt veel meer strijd en je biedt de betere spelers daarmee een veel interessanter plaatje.

• ephymerous
Mijn God… die Haller kan echt niet :o

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Haller is echt een manco voor het voetballend vermogen bij Ajax :|

• Terranova
Driessen kan ook echt niet meer. Zelfs mensen met amper zicht konden zien dat het per ongeluk was, zo'n incident wat elke wedstrijd meerdere keren voor komt. Maar nu is het opeens een rare overtreding?

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Haller en Bozenik zijn broers, kan niet anders.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 13:31
Jaaaaa

• Quad

Quad

Doof

Och och.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hallertoppertje!!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos

Vos

AFCA

Topspits!

• PolarBear
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:26:
Mijn God… die Haller kan echt niet :o
TOP SPITS

• Gynnad
Wereldspits die Haller!

• Agent47

Agent47

Wat een kluts goal

• ephymerous
Wereldspits! Wat een technisch hoogstaand doelpunt :o

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Haller wordt/is een Labyad 2.0

• Terranova
Wat een goal _O- _O- _O- _O- _O-

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:08
Wat een lelijk doelpunt zeg, maar die tellen ook.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DoeEensGek
Dolberg had hem gemist. :+

• toolkist
  • Niet online
Brrr Higler... Twente struikelt over een graspol en krijgt al een vrije trap, maar een elleboog? Nah lekker doorvoetballen.....

• Quad

Quad

Doof

Wel lekker dat die dankzij Pröpper kwam. Beetje karma voor z'n gedrag in de eerste helft.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat een bal, is ie Blind ofzo?

• Han
  • Niet online

Han

Ik denk dat Blind dacht dat er gefloten ging worden vanwege een overtreding van Haller

• Vos

Vos

AFCA

Goed uitgespeelde counter, pff wat speelt Ajax matig.

• Terranova
Ze durven ook geen van allen een steekpass op Haller te geven, viel me vorige wedstrijd ook al op.

• toolkist
  • Niet online
Lekker geconcentreerd voetbal..
Vooral ook niet ingrijpen Ten Hag!

• Agent47

Agent47

Ajax is echt niet scherp

• ephymerous
Ook echt alle spelers met balverlies :X
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:34:
Lekker geconcentreerd voetbal..
Vooral ook niet ingrijpen Ten Hag!
Even wachten tot de 70 minuten voorbij zijn. Ik vind het vooral armoedig dat je na vier jaar miljoenen smijten nog geen antwoord op irritante counterploegen hebt gevonden.

[ Voor 86% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2021 13:37 ]

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:35:
Ook echt alle spelers met balverlies :X
Labyad heeft 0x de bal verloren! :+

• Terranova
Tijd voor Antony, Danilo en Rensch

• DoeEensGek
Wedstrijd kakt in.

• Terranova
Typisch Ten Hag dit ook weer. Hier grijp je toch in

• Snowdog
D-e-n schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Ik wijs niks af. Sterker nog: ik heb hier al eens voorgesteld om de Europese gelden te verdelen op basis van prestaties gedurende meer jaren. Zo voorkom je dat één club de jackpot krijgt vanwege bijvoorbeeld één puntje meer in de competitie. Zo voorkom je dat clubs alles of niets gaan spelen om met Europees voetbal hun begroting omhoog te krikken.

Maar daarnaast ben ik voor een kleinere competitie. We zijn een klein land en hebben dus een kleinere vijver waaruit we kunnen vissen, zowel qua spelers als geld. Hoe logisch is het dan om bijvoorbeeld maar een eredivisie van tien ploegen te hebben. Je hebt veel meer strijd en je biedt de betere spelers daarmee een veel interessanter plaatje.
Dat was in het verleden nooit een probleem voordat het grote geld zijn intrede maakte. Waarom zou dat nu wel een probleem zijn? Ik denk dat voetbal vooral een volkssport is en door het kleiner maken van de competitie, maak je voetbal in zijn algeheel in NL kleiner. Lijkt mij niet nodig.

Sowieso ben ik geen enorm voorstander van het hele huidige beeld waarin NL al is afgezakt naar een land wat een talentenvijver is waarin alles wat enigszins goed is ook direct wordt weggekocht. Door de competitie interessanter te maken zou je dat wellicht kunnen tegengaan. Maar om dat te doen door de competitie kleiner te maken, hmm, lijkt mij niet de juiste weg.

• hoevenpe
  • Laatst online: 07:32
Het meest enerverende van de eerste helft was toch de schrijfwijze van het woord 'Berghius'?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Terranova
Eindelijk, hij grijpt in

• DoeEensGek
Haller hoe mis je die dan?..

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:14
Verdomme zo’n bal moet toch tussen de palen Haller…

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• toolkist
  • Niet online
Gaat ie nou werkelijk 1 van de minst slechte spelers wisselen?

• Vos

Vos

AFCA

Gewoon, mikken naast het doel :+

• Terranova
Ok dan Ten Hag? Waarom haal je blind er niet uit?

• DoeEensGek
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

Gewoon, mikken naast het doel :+
Zelfs per ongeluk kop je deze nog in het doel.

• PolarBear
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:42:
Ok dan Ten Hag? Waarom haal je blind er niet uit?
Blind naar middenveld, lijkt mij sowieso beter.

• ephymerous
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:41:
Gaat ie nou werkelijk 1 van de minst slechte spelers wisselen?
Ik heb me voorgenomen om minder ETH te bashen. Genuanceerd; dit verbaasd me niets ;)

XXXVI

• Terranova
ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

Ik heb me voorgenomen om minder ETH te bashen. Genuanceerd; dit verbaasd me niets ;)
Hij maakt het je niet makkelijk vandaag

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

Dat was in het verleden nooit een probleem voordat het grote geld zijn intrede maakte. Waarom zou dat nu wel een probleem zijn?
Dat is nu dus een probleem omdat het grote geld er is. Je moet je wapenen tegen de grote competities die hun grote afzetgebied helemaal uit nutten. Dat kun je doen door het aantal clubs aan te passen aan het kleinere afzetgebied.

Het is dat of een tweede Denemarken worden met wellicht één club die er bovenuit steekt en de eredivisie enkel nog gebruikt om de reserves een kans te geven.

• toolkist
  • Niet online
Waar mag die Propper allemaal mee weg blijven komen?

• hoevenpe
Gravenbergh en Berghius eruit?
Die waren toch de minst slechten...

• Terranova
hoevenpe schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:47:
Berghuis is logisch, Tadic gaat er niet uit, dus als je Antony gaat brengen moet het wel Berghuis zijn

• Snowdog
D-e-n schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:45:
[...]

Dat is nu dus een probleem omdat het grote geld er is. Je moet je wapenen tegen de grote competities die hun grote afzetgebied helemaal uit nutten. Dat kun je doen door het aantal clubs aan te passen aan het kleinere afzetgebied.

Het is dat of een tweede Denemarken worden met wellicht één club die er bovenuit steekt en de eredivisie enkel nog gebruikt om de reserves een kans te geven.
Nouja, ik zie niet wat het oplost. Je hebt nu een enorm gat van "rijke clubs" naar "arme clubs", dat gat wordt dan iets kleiner, maar je lost er in feite helemaal niets mee op. Alleen dat het verschil iets kleiner wordt , maar nog altijd wel overduidelijk aanwezig is.

Het lijkt mij gewoon niet de juiste oplossing en zeker niet omdat we daarvoor onze huidige competitie moeten opofferen. Daarnaast is het niet alsof je met een dergelijke wijziging ook maar enigszins beter de aansluiting gaat vinden met de landen die boven ons staan in de UEFA ranking? Dus wat is het doel precies, of zie jij dat anders?

• Vos

Vos

AFCA

hoevenpe schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:47:
Berghuis bracht ook niet veel, snap de wissel wel.

• hoevenpe
Terranova schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:49:
Berghuis is logisch, Tadic gaat er niet uit, dus als je Antony gaat brengen moet het wel Berghuis zijn
Haller eruit?

• Terranova
Dan ken jij Ten Hag nog niet :+

• ephymerous
Haller is een vriendje en ook nog eens een duur vriendje. Die spelen altijd ;)

XXXVI

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:14
Beide teams zijn echt zó slordig aan de bal zeg, het balverlies in 1 minuut is niet op twee handen te tellen. De tering.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• DoeEensGek
Onana is weer tijdrekken hoor. :/

• Han
  • Niet online

Han

Ajax doet pijn aan de ogen. Ik zie de 1-1 nog wel vallen en dat zou op basis van het spel van Ajax terecht zijn. Helaas zou de 1-1 op basis van het spel van Twente niet verdient zijn.

• Terranova
Waarom is dit een overtreding? Dit was gewoon op de bal?

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7h6HYP5c/IMG-20210822-WA0003.jpg
Lekker weertje voor in de kuip.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:57

OMX2000

By any means necessary...

ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

Pffff zijn de BTC fanboys ook hier geïnfiltreerd? :+

Maar, echt als Twente maar 10% beter speelde was Ajax vandaag afgestraft. Enorm slordig voetbal vandaag.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Dadona
  • Laatst online: 10-11 03:15
Een paar minuten om te zien wat Ajax kan zonder Haller ;)

De CSL/OT kroeg !

Pagina: 1 ... 51 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022