Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 311 Laatste
Acties:
  • 483.196 views

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:28
Mark31 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:16:
Ikben wel benieuwd naar hoeveel transfers psv nog kan realiseren.
Vorige week melden Schmidt nog 5 spelers extra wilde hebben.
In 10 dagen is dat echt veel.
Ajax wil bijvoorbeeld alleen nog maar een snelle aanvaller, die kans acht ik al klein.
Waarschijnlijk zal er veel vanaf hangen of PSV CL haalt of niet. Als ze dat halen zal er wat extra geld vrij komen en zullen spelers ook sneller willen komen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Gynnad schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:19:
[...]

Waarschijnlijk zal er veel vanaf hangen of PSV CL haalt of niet. Als ze dat halen zal er wat extra geld vrij komen en zullen spelers ook sneller willen komen.
Dat geloof ik, maar niemand wil hun bepalende spelers verkopen in de laatste weken van de transfermarkt

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:11
Mark31 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:33:
[...]

Dat geloof ik, maar niemand wil hun bepalende spelers verkopen in de laatste weken van de transfermarkt
Nouja, grote teams niet, maar dat soort spelers zullen ze sowieso niet kunnen halen (want te duur). Voor de rest zullen het een soort afdankertjes of overbodige spelers van de grote clubs worden (a la de Jong) of goede spelers bij kleinere clubs die je wel los kan weken door iets meer te bieden dan gebruikelijk. Door de relatief lage prijs valt dat qua kosten waarschijnlijk wel mee. Denk dat niet zo'n probleem is.

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:38:
Wat gisteren ook mooi was om te zien bij Feyenoord was het plezier dat er vanaf spat. Heerlijk hoe Sinistera en de andere donkere jongens een dansje doen bij de doelpunten, en dan hard lachen als een kaaskop als Linssen scoort en er een vogeltjesdans uitgooit. Verschillende karakters en achtergronden die lol hebben met elkaar tijdens een belangrijke wedstrijd. oOo

Het chagrijn wat over en rond de ploeg hing het hele seizoen en van de zomer is helemaal omgeslagen onder Slot. Je ziet wat een slok op een borrel het kans schelen als je er een paar rotte appels uit haalt. Los van dat Slot tactisch vele malen beter blijkt dan Advocaat weet hij de jongens ook mentaal goed te raken, en ontstaat er op het oog een vriendenteam.

Het zal niet elke week zo makkelijk gaan als de laatste weken, maar er is een heel duidelijk en op het oog stevig fundament gelegd. Dit zou een mooi moment zijn voor "De Vrienden" om op te staan en nog 1 topaankoop (spits) mogelijk te maken zodat de club echt kan doorpakken.
Inderdaad, zou mooi zijn als Feyenoord weer een vuist kan maken in de ED.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ben benieuwd of er volgende week nog publiek toegelaten wordt. Dat gaat wel uitmaken, zeker voor een team dat lekker gesteund door een kolkende kuip boven zichzelf uitstijgt.

Hoe de supporters zich gedragen is voor de regering niet te verkopen. De Jonge heeft al pro-forma een waarschuwing gegeven. Je weet dat het dit weekend weer niet zo gezellig wordt als vorige week dus dan kan de regering niet anders dan geen publiek meer toelaten.

alles kan off-topic

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Ankona schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:22:
Ben benieuwd of er volgende week nog publiek toegelaten wordt. Dat gaat wel uitmaken, zeker voor een team dat lekker gesteund door een kolkende kuip boven zichzelf uitstijgt.

Hoe de supporters zich gedragen is voor de regering niet te verkopen. De Jonge heeft al pro-forma een waarschuwing gegeven. Je weet dat het dit weekend weer niet zo gezellig wordt als vorige week dus dan kan de regering niet anders dan geen publiek meer toelaten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8ISi31CeGXcTRXjM47aj3-BaWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AgBE0ZVjdtI7p3PSdpYyQXT.jpg?f=fotoalbum_large

''Het moet het komende weekend beter dan het de afgelopen weekenden ging'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Als mensen niet gewoon blijven zitten

Niet meer te volgen die clown 8)7

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kom op remco112, een beetje common sense ;)
Hutje mutje op een tribune plek, of alle ruimte in een sponsorloge maken toch echt een wereld van verschil en ik hoop toch echt dat hij niet al die kleine uitzonderingen hoeft te benoemen...

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
toolkist schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:35:
Kom op remco112, een beetje common sense ;)
Hutje mutje op een tribune plek, of alle ruimte in een sponsorloge maken toch echt een wereld van verschil en ik hoop toch echt dat hij niet al die kleine uitzonderingen hoeft te benoemen...
Natuurlijk zijn het andere situaties, maar vind het nogal elitair dat hij lekker vanuit die skybox kan kijken en de 'gewone man' vanzelfsprekend weer de gebeten hond is. Sowieso vind ik die tweederde-maatregel nogal krom, bij Feyenoord gooien ze gewoon complete vakken dicht.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 12:44

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik kan vast op een papiertje geven dat dit natuurlijk totaal niet gaat werken. Dat deed het al niet toen er nog maar 6500 De Kuip in mochten en dat zal het zondag ook écht niet doen.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:08
remco112 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:45:
[...]

Natuurlijk zijn het andere situaties, maar vind het nogal elitair dat hij lekker vanuit die skybox kan kijken en de 'gewone man' vanzelfsprekend weer de gebeten hond is. Sowieso vind ik die tweederde-maatregel nogal krom, bij Feyenoord gooien ze gewoon complete vakken dicht.
Zoals alles met de politiek wel elitair is gericht, de elite wordt toch eigenlijk nooit echt geraakt. Of het nu met deze regels is rondom corona, of om de klimaatregels. De elite heeft al zonnepanelen of schaft deze lachend aan, maar Jan Modaal die niet een skybox kan regelen, maar wel naar de voetbal wil, moet ook verplicht eigenlijk de portemonnee trekken.

Maar goed, de maatregelen (2/3e gevuld) zijn ook gewoon erg krom, en de politiek zou hier niets aan doen, ware het niet dat er weerstand op komt, o.a. vanuit de evenementen branche.
Aan de andere kant hadden we als het echt veel besmettingen op zou leveren na de eerste wedstrijden met publiek toch alweer een stijging moeten zien? Dus een onderbouwing om het toe te staan op deze manier is er. De enige onderbouwing om het niet meer toe te staan is dat het aan andere ondernemingen (festivals) niet uit te leggen is en ze die gewoon pertinent niet toe willen staan vooralsnog.

Voetbal:
Vitesse is maar een rare ploeg, als ze in de eerste speelronde nu net zo speelden als tegen Anderlecht, hadden ze gemakkelijk gewonnen. De wedstrijd had wel heel erg 2 gezichten, eerst de een beter, dan de ander, vind 3-3 wel een goede afspiegeling.

Feyenoord
Goede wedstrijd gezien (alleen 2e helft gezien, maar dat komt omdat ik zelf voetbaltraining had en thuiskwam in de rust ) waarbij de eerste helft in samenvatting.
Zit gewoon plezier in de jongens, strijd op en erg leuk om naar te kijken. Wel viel Elfsborg me erg tegen, wanneer je ziet dat Malmö bijna CL heeft gehaald en zij daar kort bij staan.
De rondes daarvoor gingen ook erg gemakkelijk bij dat team. (Ruim / eenvoudig gewonnen en door).

Al kan dat ze tegenvielen ook door Feyenoord zelf komen natuurlijk, vind het nog maar moeilijk geloven hoe ze nu voetballen, als je dat vergelijkt met de laatste jaren.
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:46:
Ik kan vast op een papiertje geven dat dit natuurlijk totaal niet gaat werken. Dat deed het al niet toen er nog maar 6500 De Kuip in mochten en dat zal het zondag ook écht niet doen.
Er wordt door de media maar al te graag naar Feyenoord gewezen, maar het gebeurt overal. Net als de boete voor op de trap staan. Staat los van de Kuip of Feyenoord. Clubs met een (erg) fanatieke aanhang hebben hier altijd moeite mee.

[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 20-08-2021 17:02 ]

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:31
Ankona schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:22:

Het is misschien meer voor het coronatopic, maar wellicht moeten we niet de supporters aanspreken maar de lui die weigeren zich te laten vaccineren. 75% van de ziekenhuisliggers is niet volledig gevaccineerd, en aangezien de grootste groep daarvan (80% 40+ leeftijd in de ziekenhuizen) wel de kans op volledige vaccinatie heeft gehad vind ik het echt armoedig als we daarom de stadions weer gaan sluiten. Los nog even van het feit dat dit vooralsnog geen superspread events zijn gebleken.

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:45:
[...]

Iedereen die begrijpt wat ze met 2/3e bedoelen, maar diverse clubs maken er gewoon misbruik van dat het niet tot op de komma nauwkeurig beschreven staat.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
Het spandoek bij de Graafschap - NAC richting de Jonge was wel mooi :+

Overigens PEC nog slechter dan NEC :D

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 20-08-2021 23:03 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:09

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:59:
[...]
Clubs met een (erg) fanatieke aanhang hebben hier altijd moeite mee.
Als fanatieke aanhang aanhanger heb ik hier geen problemen mee; laat die lui maar lekker sfeer maken.
En sfeer maken werkt nu eenmaal beter schouder aan schouder.
Ter illustratie:
Schouder aan schouder: oOo *O* oOo oOo *O* oOo oOo
Anderhalve meter ertussen: -O- ___ :O ___ :/ ___ :| ___ :X ___ -O- ___ }:| ___ :/

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 20-08-2021 23:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 2
Zaterdag 18:45u
sc Heerenveen v RKC
20u
PSV v SC Cambuur
Sparta v Heracles
21u
FC Groningen v FC Utrecht
-
Zondag 12:15u
FC Twente v Ajax
14:30u
Feyenoord v Go Ahead Eagles
16:45u
Vitesse v Willem II

reeds gespeeld
NEC v PEC Zwolle 2-0

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 16-11 13:31
Ondertussen is Heerenveen Rkc best vermakelijk!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

OMX2000

By any means necessary...

Dat Cambuur komt lekker voor de dag! Leuk om te kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

OMX2000 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:18:
Dat Cambuur komt lekker voor de dag! Leuk om te kijken.
Maar is het zelfmoord... Mee proberen te spelen voor een ploeg als Cambuur is tricky.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 21-08-2021 20:25 ]

• Snowdog
Mooie 2-0 wel, maar waarom moet daar in godsnaam voor buitenspel worden gecheckt? Die ene centimeter als het dat al zou zijn geweest... dat doen ze in de PL dan wel beter dit seizoen?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Maarten_E al twee keer een hele fraaie BAM.
Zit je niet te kijken?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oi! Wat een misser van Zahavi :D

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:10
Vos schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:24:
Maar is het zelfmoord... Mee proberen te spelen voor een ploeg als Cambuur is tricky.
Als je vooraf toch al weet dat je waarschijnlijk gaat verliezen dan toch vooral lekker ballen...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 09:01
Superkiwi schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:26:
@Maarten_E al twee keer een hele fraaie BAM.
Zit je niet te kijken?
24 uur van Le Mans jonguh! ;)

Daar hebben ze ook een BAM maar dan in de vangrail. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 21-08-2021 20:41 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Halloooo Jumbo 8)
Daar hebben ze ook een BAM maar dan in de vangrail. :+
_O-

• Vos

Vos

AFCA

hoevenpe schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:40:
[...]

Als je vooraf toch al weet dat je waarschijnlijk gaat verliezen dan toch vooral lekker ballen...
Of gewoon een muur bouwen en meer kansen hebben op een punt? ;)

• Snowdog
Vos schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:50:
[...]

Of gewoon een muur bouwen en meer kansen hebben op een punt? ;)
Nouja, ik weet het niet, tot de 1-0 leek het best lekker te gaan bij Cambuur en hadden ze de betere kansen en het betere van het spel. Na die 1-0 was dat echter snel voorbij en knalde PSV er ineens voorbij. Had het idee dat die keeper vooral ook maar even bleef liggen omdat het anders binnen een paar minuten 3-0 was geweest.

Maar goed, stel ze scoren in die openingsfase zelf de 1-0, denk dat het dan best een lastige wedstrijd kan worden voor PSV. Lastig te voorspellen alleen. Vond Cambuur in de beginfase iig wel vrij aardig spelen.

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:51:
[...]

Nouja, ik weet het niet, tot de 1-0 leek het best lekker te gaan bij Cambuur en hadden ze de betere kansen en het betere van het spel. Na die 1-0 was dat echter snel voorbij en knalde PSV er ineens voorbij. Had het idee dat die keeper vooral ook maar even bleef liggen omdat het anders binnen een paar minuten 3-0 was geweest.

Maar goed, stel ze scoren in die openingsfase zelf de 1-0, denk dat het dan best een lastige wedstrijd kan worden voor PSV. Lastig te voorspellen alleen. Vond Cambuur in de beginfase iig wel vrij aardig spelen.
Ik heb de statistieken ook niet, maar mijn gevoel is dat meevoetballen als degradatiekandidaat niet de meeste kans is op een punt of punten.

• Snowdog
Vos schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:56:
[...]

Ik heb de statistieken ook niet, maar mijn gevoel is dat meevoetballen als degradatiekandidaat niet de meeste kans is op een punt of punten.
Voordeel is wel dat als je altijd zo speelt, dat je het waarschijnlijk tegen andere degradatiekandidaten ook beter doet, want die kunnen niet veel meer dan een muur opzetten (al is dat soms ook in die duels nog heel effectief natuurlijk).

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFD7_BylOT3TaxV-F5wlIsW445g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:04
Jezus, wat slecht verdedigd door PSV zeg. Zo ga je nooit winnen van Benfica.

• Snowdog
Zingo schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:26:
Jezus, wat slecht verdedigd door PSV zeg. Zo ga je nooit winnen van Benfica.
Nouja, heb je die 1-0 van Benfica gezien? Daarnaast is dit niet de normale verdediging, np. Wel verdiend dat Cambuur ook een goaltje maakt, nu PSV nog 2, dan is het wel prima.

• Zingo
  • Laatst online: 22:04
Potverdorie, die tackle is mij toch echt te extreem. Minimaal een gele kaart, maar als je zo inkomt kan je net zo goed die andere kleur krijgen.

Edit: Oei, dat had zomaar een penalty kunnen zijn. Die arm had daar echt niets te zoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door Zingo op 21-08-2021 21:43 ]

• Snowdog
Echt hoe krijgt PSV het voor elkaar om niet die 4e te maken. Die Vertessen blijft ook echt niet mijn favoriete speler. Behalve zijn snelheid lijkt hij meestal maar weinig te brengen. Vraag me soms wel af wat Schmidt in hem ziet.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
Groningen - Utrecht 1e helft.
Groningen iets beter en grote kansen gemist

Utrecht leunt wel erg op Kerk.

Slechtste man is scheidsrechter Makkelie. Fluit vaak verkeerd. Zowel Groningen als Utrecht worden benadeeld. Zijn collega's corrigeren hem blijkbaar ook niet.

• Maarten_E
Snowdog schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:49:
Echt hoe krijgt PSV het voor elkaar om niet die 4e te maken. Die Vertessen blijft ook echt niet mijn favoriete speler. Behalve zijn snelheid lijkt hij meestal maar weinig te brengen. Vraag me soms wel af wat Schmidt in hem ziet.
Que?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Wel met je eens over Vertessen.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 14:31
Henk de Jongh daar op de achtergrond met Noni. Mooi beeld.

PSN: bollsie

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
Makkelie heel erg slecht. Duwen in de rug mag gewoon

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:01
Dat PSV heeft het best op orde dit seizoen, tot nu toe.

Nu is het maar tegen Cambuur, maar als PSV gallery play gaat spelen, dan staat het denk ik wel.

Nu dinsdag de Portugezen nog over de knie leggen, en het echte spel kan gaan beginnen.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:05:
[...]

Voordeel is wel dat als je altijd zo speelt, dat je het waarschijnlijk tegen andere degradatiekandidaten ook beter doet, want die kunnen niet veel meer dan een muur opzetten (al is dat soms ook in die duels nog heel effectief natuurlijk).
Net als NEC vorige week in de Arena zwaaien ze vantevoren al met de witte vlag. Dat soort teams hebben wat mij betreft dus geen zak te zoeken in de Eredivisie en onderstrepen voor mij alleen maar dat de Eredivisie fors (1/3e) verkleind moet worden.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 14:47

snmght

imho dan he

2 gespeeld, 6 punten, spelers gespaard - iedereen fit voor Benfica. Topsportklimaat. Danke Roger!
QFT van Voetbalzone. Geen speld tussen te krijgen. Transfer van de zomer zou dan ook Schmidt naar Ajax zijn.

Zou hij daar stiekem ook over dromen en uit correctheid zijn contract uitdienen om daarna Erik op te volgen?

Ik misschien wel.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Maarten_E
toolkist schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Net als NEC vorige week in de Arena zwaaien ze vantevoren al met de witte vlag. Dat soort teams hebben wat mij betreft dus geen zak te zoeken in de Eredivisie en onderstrepen voor mij alleen maar dat de Eredivisie fors (1/3e) verkleind moet worden.
Niet helemaal mee eens.

Voor NEC was het als promovendus de eerste wedstrijd van het seizoen uit tegen Ajax. Ze zullen wel systemen hebben, maar niet gespeeld tegen tegenstanders van het kaliber Ajax. Dan vind ik het niet vreemd dat ze zeker in de beginfase compleet overlopen worden. Als je kijkt naar de tweede wedstrijd vrijdag tegen PEC, thuiswedstrijd en tegen een vergelijkbare tegenstander, dan loopt het een stuk beter. Of moet een club á la PEC er ook meteen uit want ze verliezen met 2-0 van een promovendus. Die logica kan je dan ook toepassen.

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:46:
[...]

Niet helemaal mee eens.

Voor NEC was het als promovendus de eerste wedstrijd van het seizoen uit tegen Ajax. Ze zullen wel systemen hebben, maar niet gespeeld tegen tegenstanders van het kaliber Ajax. Dan vind ik het niet vreemd dat ze zeker in de beginfase compleet overlopen worden. Als je kijkt naar de tweede wedstrijd vrijdag tegen PEC, thuiswedstrijd en tegen een vergelijkbare tegenstander, dan loopt het een stuk beter. Of moet een club á la PEC er ook meteen uit want ze verliezen met 2-0 van een promovendus. Die logica kan je dan ook toepassen.
Die coach zei het voor de wedstrijd anders al. Als je als promovendus naar de Arena moet en jezelf en de competitie een beetje serieus neemt, dan timmer je de boel dicht achterin en maak je er vanaf minuut 1 een vervelende wedstrijd van. Maar nee in NL gaan we lekker voetballen uit tegen de kampioen, als promovendus.

Het achterin volbouwen is ook geen garantie op succes, maar stukken beter dan het achterin enorme gaten laten ontstaan.

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Nouja heb NEC tegen Ajax niet gezien, maar Cambuur zag er voor de 1-0 echt niet slecht uit. Ik bedoel wat wil je dan? Het Mourinho Chelsea die niks weggeven? Ik heb het idee dat dat het niet zoveel beter maakt. Dit is gewoon onze competitie. Ik vond Cambuur echt best goed spelen bij tijd en wijle..

En dan kan je het wel inkrimpen, maar als de enorme inkomensverschillen zo groot blijven op basis van de Europese cups, dat gaat dat ook helemaal niks helpen. Dan kan je het hele gebeuren net zo goed opheffen? Dan kom je al gauw bij een Europese Super League uit, waarbij ook wij gewoon in de Keukenkampioen Divisie spelen. Is dat zoveel beter? Lijkt mij niet.....

• Maarten_E
Slim noem ik het niet nee, maar verliezen zouden ze toch wel tegen Ajax. (Althans, dat zit in de lijn ter verwachtingen.) Wellicht dat de trainer van NEC het dan zag als een soort verkapt oefenduel om systemen te proberen, ook als is het ongebruikelijk.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:57:
[...]

Nouja heb NEC tegen Ajax niet gezien, maar Cambuur zag er voor de 1-0 echt niet slecht uit.
Dat is precies het probleem. Het ziet er even leuk uit, en uiteindelijk rijden ze met 4-1 naar huis. Oh wat hebben ze de 1e 10-15 minuten toch leuk meegevoetbald tegen PSV zonder 4 basisspelers.
Maarten_E schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:58:
Slim noem ik het niet nee, maar verliezen zouden ze toch wel tegen Ajax. (Althans, dat zit in de lijn ter verwachtingen.) Wellicht dat de trainer van NEC het dan zag als een soort verkapt oefenduel om systemen te proberen, ook als is het ongebruikelijk.
Dat zeg ik, de witte vlag is vantevoren al gezwaaid.
Zie je in Italië echt niet gebeuren hoor, de nr 18 die eens even lekker naïef gaat aanvallen uit tegen Juve.

[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 22-08-2021 00:08 ]

• Maarten_E
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:06:
[...]

Dat is precies het probleem. Het ziet er even leuk uit, en uiteindelijk rijden ze met 4-1 naar huis. Oh wat hebben ze de 1e 10-15 minuten toch leuk meegevoetbald tegen PSV zonder 4 basisspelers.
Maarja, was dat ook niet het makke van de Nederlandse clubs tegen grotere clubs in Europa tot aan een paar jaar terug?
Kijk naar PSV-Barcelona van een paar jaar terug. PSV voetbalt meer dan leuk mee, wat kansjes voor Luuk de Jong uit een corner tot aan het eerste half uur, vervolgens gooit Barcelona het tempo omhoog et voilá, 3-0 voor Barcelona.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:06:
[...]

Maar wat verwacht je dan precies van clubs die een 1m begroting hebben tegen clubs die een 100m (of meer) begroting hebben? Dat is toch logisch? Dat kan je het aantal clubs wel terugnemen tot 12, maar dan staat de onderste nog altijd met een begroting van 5m ofzo tegen een begroting van 100(+)m? Wat heeft het voor zin?

Moeten we voetbal nu echt puur op geld gaan inbouwen? Dan ontkom je er niet aan dat je een Europese league krijgt, en dan ontkom je er ook niet aan dat wij als Nederland niet bij de top gaat horen. En al zou dat wel zo zijn, maakt dat het beter? Ik vind het vrij kortzichtig...

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:09:
[...]

Maarja, was dat ook niet het makke van de Nederlandse clubs tegen grotere clubs in Europa tot aan een paar jaar terug?
Kijk naar PSV-Barcelona van een paar jaar terug. PSV voetbalt meer dan leuk mee, wat kansjes voor Luuk de Jong uit een corner tot aan het eerste half uur, vervolgens gooit Barcelona het tempo omhoog et voilá, 3-0 voor Barcelona.
Klopt helemaal. En dus moet je tegen het oude Barca achterin ook geen open huis houden, maar heel vervelend gaan spelen zodat die spelers alleen maar geïrriteerd raken en zich daar op richten ipv de grote Barca rondo.
Of je moet echt overtuigd zijn dat er wat te halen valt met je aanvallendere tactiek, dan is het natuurlijk wel anders.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:15:
[...]

Klopt helemaal. En dus moet je tegen het oude Barca achterin ook geen open huis houden, maar heel vervelend gaan spelen zodat die spelers alleen maar geïrriteerd raken en zich daar op richten ipv de grote Barca rondo.
Of je moet echt overtuigd zijn dat er wat te halen valt met je aanvallendere tactiek, dan is het natuurlijk wel anders.
Nouja, ik denk dat het hele Europese voetbal gewoon een andere inrichting moet krijgen. Ik bedoel Barca is gewoon totaal falliet, maar ze hebben blijkbaar nog altijd betere/duurdere spelers dan een FC Emmen wat het wel helemaal volgens de regels speelt.

Anyway, dit is een enorm probleem, maar ik denk dat als wij in Nederland wel gewoon vast kunnen houden aan onze waarden (en de Eredivisie) dat dit wel het nationale voetbal in ieder geval ten goede komt. Wellicht lopen we een achterstand op ten opzichte van het internationale voetbal, maar die strijd is toch al lang verloren.

Het is geweldig dat Ajax het deze jaren zo geweldig doet, maar dit is echt niet de norm en uiteindelijk zal het een uitzondering en zelfs iets dat nooit meer voorkomt zijn.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:14:
[...]

Maar wat verwacht je dan precies van clubs die een 1m begroting hebben tegen clubs die een 100m (of meer) begroting hebben? Dat is toch logisch? Dat kan je het aantal clubs wel terugnemen tot 12, maar dan staat de onderste nog altijd met een begroting van 5m ofzo tegen een begroting van 100(+)m? Wat heeft het voor zin?

Moeten we voetbal nu echt puur op geld gaan inbouwen? Dan ontkom je er niet aan dat je een Europese league krijgt, en dan ontkom je er ook niet aan dat wij als Nederland niet bij de top gaat horen. En al zou dat wel zo zijn, maakt dat het beter? Ik vind het vrij kortzichtig...
Met je 10m budget ga je geen betere spelers hebben dan Ajax nee. Dus moet je niet proberen om beter te gaan voetballen dan ze.
Met de kont in de 16 hangen en elke bal wegrossen waar je spits achteraan mag rennen is stukken makkelijker dan eens even met lekker verzorgd voetbal Ajax weg proberen te tikken.
En sure, je verliest waarschijnlijk nog steeds. Maar op die manier heb je er wel alles aan gedaan en je geeft de topclubs echt veel meer weerstand.
Aan het uitrollen van de rode loper zoals nu gedaan wordt heb je in ieder geval niks.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:22:
[...]

Met je 10m budget ga je geen betere spelers hebben dan Ajax nee. Dus moet je niet proberen om beter te gaan voetballen dan ze.
Met de kont in de 16 hangen en elke bal wegrossen waar je spits achteraan mag rennen is stukken makkelijker dan eens even met lekker verzorgd voetbal Ajax weg proberen te tikken.
En sure, je verliest waarschijnlijk nog steeds. Maar op die manier heb je er wel alles aan gedaan en je geeft de topclubs echt veel meer weerstand.
Aan het uitrollen van de rode loper zoals nu gedaan wordt heb je in ieder geval niks.
Niet mee eens, aan allebei heb je helemaal niets. Tenzij je uitzonderlijke kwaliteiten hebt, bereik je met een team dat alleen voor de eigen goal hangt ook helemaal niets.

Ik krijg het idee dat je de Eredivisie wil inkrimpen om dat soort teams te weren, maar vervolgens zegt dat de teams die dan de bodem vormen maar die speelvorm moeten aannemen? Want laten we eerlijk zijn, dat is wel wat er zou gebeuren. Ik heb het idee dat je er helemaal niets mee oplost en uiteindelijk is een eerlijkere verdeling van de gelden de enige oplossing (zou ik zeggen).

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:24:
[...]

Niet mee eens, aan allebei heb je helemaal niets. Tenzij je uitzonderlijke kwaliteiten hebt, bereik je met een team dat alleen voor de eigen goal hangt ook helemaal niets.

Ik krijg het idee dat je de Eredivisie wil inkrimpen om dat soort teams te weren, maar vervolgens zegt dat de teams die dan de bodem vormen maar die speelvorm moeten aannemen? Want laten we eerlijk zijn, dat is wel wat er zou gebeuren. Ik heb het idee dat je er helemaal niets mee oplost en uiteindelijk is een eerlijkere verdeling van de gelden de enige oplossing (zou ik zeggen).
Ik zeg dat de clubs die nu de onderste regionen bezetten beter zo kunnen spelen dan naief met als resultaat open huis achterin. Clubs als Heracles, Groningen etc kunnen het de topclubs nu al lastig maken omdat ze daar meer kwaliteit hebben dan bij Cambuur en NEC enzo en zich niet bij voorbaat al neerleggen bij een verlies.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 01:15:
[...]

Ik zeg dat de clubs die nu de onderste regionen bezetten beter zo kunnen spelen dan naief met als resultaat open huis achterin. Clubs als Heracles, Groningen etc kunnen het de topclubs nu al lastig maken omdat ze daar meer kwaliteit hebben dan bij Cambuur en NEC enzo en zich niet bij voorbaat al neerleggen bij een verlies.
Ik denk alleen dat het uiteindelijk geen enkel verschil gaat maken, dan kan je nu die clubs prijzen voor hun beter voetbal, maar als zij het laagste zouden zijn in die voetbalpiramide en moeten vasthouden aan hun bestaan, dan krijg je bij die clubs hetzelfde.

Het is niet alsof hun budget zoveel hoger is. En ik denk dat clubs als een RKC of Cambuur dat af en toe ook kunnen. Net als dat bij Heracles en Groningen maar af en toe het geval is (nouja die laatste misschien bij Ajax wat vaker).

• Gynnad
Vandaag tegen Twente, historisch gezien toch niet de makkelijkste wedstrijd voor Ajax. Maar een overwinning moet er normaal gesproken vandaag toch inzitten gezien het krachtsverschil.

14-01-2021 FC Twente Ajax 1-3
01-12-2019 FC Twente-Ajax 2-5
20-12-2017 FC Twente-Ajax 1-1 (Beker)
02-12-2017 FC Twente-Ajax 3-3
11-12-2016 FC Twente-Ajax 1-0
12-09-2015 FC Twente-Ajax 2-2
18-10-2014 FC Twente-Ajax 1-1
19-10-2013 FC Twente-Ajax 1-1
02-03-2013 FC Twente-Ajax 0-2
29-04-2012 FC Twente-Ajax 1-2

Verwijderd

Gynnad schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 09:27:
Vandaag tegen Twente, historisch gezien toch niet de makkelijkste wedstrijd voor Ajax.
Voor Fc Twente de moeilijkste competitiewedstrijd sinds het seizoen 2010/11

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5-Jgu4d-pLpaEvN0NVGB98wa5M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RQbiR7VIYXoiZ8NIuLdwEcg8.png?f=user_large

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:09
Verschil is wel dat we Huntelaar er vanmiddag niet bij hebben :+ .

Wat was dat vorig seizoen een heeeeerlijke ontlading op een belangrijk punt voor de competitie toen!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 01:26:
Het is niet alsof hun budget zoveel hoger is. En ik denk dat clubs als een RKC of Cambuur dat af en toe ook kunnen. Net als dat bij Heracles en Groningen maar af en toe het geval is (nouja die laatste misschien bij Ajax wat vaker).
Wel dus. Je hebt nu wat clubs met 7.5-8.5m. Streep je de onderste 6 weg obv budget ga je al richting 13 miljoen, 70% meer dan de onderste 3-4 clubs.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Wel dus. Je hebt nu wat clubs met 7.5-8.5m. Streep je de onderste 6 weg obv budget ga je al richting 13 miljoen, 70% meer dan de onderste 3-4 clubs.
Ja, het budget waarvoor een Ajax of PSV 1 speler haalt, geweldig. Zodra die clubs voor lijfsbehoud moeten spelen, dan worden het ook gewoon park the bus clubs. Ik denk echt niet dat het niveau erop vooruit zal gaan, maar goed, daar zijn de meningen verdeeld over waarschijnlijk.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58fMPL4-qYT1eZw8H5Dbrb684Vw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ojcPXh6IFtTteDUaCufFUd9j.png?f=user_large

Zondag 22 augustus 2021 om 12:15 uur in Enschede (Grolsch Veste);

Twente vs Ajax

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWiZzyhD-Onv7-fDJYkyMvVXCQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JJyNXGGXvQzniOUucxPNi9QC.png?f=user_large

Poll: Twente vs Ajax
Winst Ajax
Winst Twente
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403801&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWiZzyhD-Onv7-fDJYkyMvVXCQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JJyNXGGXvQzniOUucxPNi9QC.png?f=user_large

Laatste wedstrijd Ajax;
Ajax vs NEC : 5 - 0

Laatste wedstrijd Tegenstander;
Fortuna vs Twente : 2 - 1

Voorgaande 4 wedstrijden tussen Ajax en Tegenstander in de Eredivisie;
2017-2018 Eredivisie 11-02-2018 Ajax-FC Twente 2-1 (1-0)
2019-2020 Eredivisie 01-12-2019 FC Twente-Ajax 2-5 (2-1)
2020-2021 Eredivisie 05-12-2020 Ajax-FC Twente 1-2 (0-1)
2020-2021 Eredivisie 14-01-2021 FC Twente-Ajax 1-3 (0-1)

Topscorers Ajax;

Dusan Tadic: 2
Sébastien Haller: 1
Noussair Mazraoui: 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K__UDL1E3T0qi0zBIlBmuKVb5sQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/axzhefHbbGXIqYc0G4fAoMuF.png?f=user_large

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Wordt gewoon 3-1 voor ajax ofzo natuurlijk.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Snowdog schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:09:
[...]

Ja, het budget waarvoor een Ajax of PSV 1 speler haalt, geweldig. Zodra die clubs voor lijfsbehoud moeten spelen, dan worden het ook gewoon park the bus clubs. Ik denk echt niet dat het niveau erop vooruit zal gaan, maar goed, daar zijn de meningen verdeeld over waarschijnlijk.
Ik denk dat een topclub het toch moeilijker heeft tegen Heerenveen dat de bus parkeert dan tegen Cambuur dat de bus parkeert. Het is ook gewoon simpel: verdeel je de beste spelers over twaalf clubs of over achttien clubs? Bij het eerste houd je sterkere clubs over.

Er werd altijd lacherig gedaan over de kleine Schotse league maar die was in die tijd toch een stuk succesvoller dan nu volgens mij. En ik zie dat meer zitten dan de fusie met België.

• Gynnad
Samba bank vandaag

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Mooie doeken wel van Vak P. Hopelijk eens eenvoudig winnen van Twente.

XXXVI

• DoeEensGek
Goeie muziek! Daar in twente.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leo Driessen ... Bah!

• DoeEensGek
Mooi zo'n applaus! Veel mooier als een minuut stilte als je het mij vraagt.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 13:02
Higler strikes again, dat die vent uberhaupt op het veld mag staan

• ephymerous
Die Highler meet weer eens met twee maten.

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Zo vasthouden en dan verongelijkt zijn dat je geel krijgt 8)7

• DoeEensGek
Je kan ook gewoon vragen als je een ajax shirtje wil.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat een domme onnodige kaart ...

• Terranova
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:27:
Zo vasthouden en dan verongelijkt zijn dat je geel krijgt 8)7
En het publiek dan ook? Zelfs als je diehard supporter ben moet je weten dat dit geel is

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vreselijke stervende zwanen van Twente, kunnen zo door naar de schouwburg in Enschede. Dramaqueens.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ephymerous
Het tempo van Ajax moet simpelweg omhoog. Dan komen die Tukkers niet meer in de duels.

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Haha Higler, wat een dwaas.

• Quad
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Ga weg Higler.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:29:
Vreselijke stervende zwanen van Twente, kunnen zo door naar de schouwburg in Enschede. Dramaqueens.
Dit weer... Higler trapt er steeds in.

• Terranova
Higler higler toch. Dan had je die vent van Twente net ook geel moeten geven

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 15:20
ephymerous schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:33:
Het tempo van Ajax moet simpelweg omhoog. Dan komen die Tukkers niet meer in de duels.
Dat en die bal van tadic 1op1 na de terugspeelbal moet of in de goal of bij een spits belanden.

Ajax maakt het zichzelf weer zo moeilijk

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En maar tegen Klaassen op lopen in de hoop dat de arm te hoog is zodat er weer een kaart kan worden aangesmeerd…. Toppertjes

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fc Twente weet Ajax goed te ontregelen en Ajax verzuimt het tempo eens omhoog te doen en niet te verzanden in irritaties.

Wordt een lange wedstrijd zo om te kijken.

Tweakers Discord

• ephymerous
Twents anti voetbal dat wordt gesteund door Highler. Hopelijk lijkt hij in de rust even een paar momenten terug.

/edit
Verdorie, en daarom geen Haller! }:| }:|

/edit2
Die simpele bal op Berghuis had ik kunnen geven. Haller verspeelt ‘m :/

[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2021 12:50 ]

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

VAR momentje?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het lijkt Getafe wel, continu zuigen maar zelf niets kunnen incasseren.

• Joostje123
  • Laatst online: 20:37
Als dit geen rood is weet ik het ook niet meer

Dit is gewoon een slaande beweging, waarbij die hem ook nog raakt...

[ Voor 43% gewijzigd door Joostje123 op 22-08-2021 12:52 ]

• Vos

Vos

AFCA

Wat was het, een pets of veeg op zijn hoofd? Kom je goed weg.

Duidelijk dat Ajax ook geïrriteerd is dat het niet loopt.

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 22-08-2021 12:52 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-11 15:06

Agent47

I always close my contracts.

Heeft alvarez geluk hier. Wat een dom gedrag zeg

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• DoeEensGek
Joostje123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:51:
Klopt is geen Rood.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je weet het ook niet meer dus.

• Gynnad
Ook niet handig van Alvarez, maar als dit rood zou zijn, zou dat de elleboog op Martinez natuurlijk ook zijn

• toolkist
  • Niet online
Dan weet je weinig...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34

Player1S

Probably out in the dark

Var wordt alleen gebruikt om te kijken of een bal wel helemaal stil ligt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Agent47

Agent47

Dat Twente speelt ook anti-voetbal zeg. Jemig. Beetje duiken, beetje kaarten proberen aan te smeren.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:07
Tja, Twente speelt irritant, maar Ajax gaat daar net zo hard in mee. Hier had zeker geel op zijn plaats geweest en ik vind die kaart voor Klaassen ook terecht. Ajax zou dit anders moeten aanpakken.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vreemd geen var moment, daar komt Ajax goed weg. Speel je eigen spel en ga toch niet mee in dat spel van Jans.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:51:
Wat was het, een pets of veeg op zijn hoofd? Kom je goed weg.

Duidelijk dat Ajax ook geïrriteerd is dat het niet loopt.
Hij had in ieder geval pijn op een andere plek dan dat ie geraakt werd, en leek vlak voor Alvarez wat deed nog even om te draaien om wat te zeggen tegen Alvarez...

• Terranova
Let ik ff niet op, gebeurd er wat.

Ik zag alleen de nasleep. Twente speler neer en Alvarez op z'n voet gestaan? Watskeburt?

• Joostje123
  • Laatst online: 20:37
Higler laat gewoon weer eens zien. Waarom hij niet hoort te fluiten.

• Agent47

Agent47

*knip*
Die discussie gaan we dus iets voeren.

[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 22-08-2021 12:55 ]

• Quad

Quad

Doof

Ajax had beter Bas Dost kunnen kopen dan Haller, had minder gekost en kan beter voetballen.
Zo sneu om te zien dat Haller dus écht niet kan voetballen.

Maar Ajax maakt ook geen gebruik van de kwaliteiten die hij wel heeft, ofwel weinig vrij spelen of voorzetten geven.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 50 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022