On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is niet aanwezig. En was gewoon een terechte rode kaart.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:40:
Var momentje?
Begon (zoals verwacht) bij Fer. Wat een schandalig slechte invalbeurt van hem weer.
[ Voor 29% gewijzigd door remco112 op 19-08-2021 21:42 ]
Is er niet in de ECL.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:40:
Var momentje?
Is er überhaupt VAR? Lijkt me niet.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:40:
Var momentje?
Helaas niet, gek genoeg. Hij loopt gewoon tegen hem aan.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:40:
Var momentje?
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 19-08-2021 21:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kennelijk niet op het niveau net onder de top. Waarschijnlijk kunnen er verschillende clubs dat niet betalen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verdomme

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zocht vanmiddag op google op "Feyenoord", om even te kijken wanneer ze moesten spelen. Stond helemaal geen Conference League bij. Dus ik was ook wel even verrast dat er gewoon live voetbal was vandaagMaarten_E schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:50:
Sorry, de Conference League speelt bij mij nog niet helemaal. Compleet vergeten dat er vanavond ook nog Nederlandse clubs speelde. :x
Nu geeft google ook geen live uitslag van beide wedstrijden.
13:37
Slap eigenlijk, zo goed is dat Anderlecht niet
Penalty gemist!
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 21:53 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Daar heb ik nog steeds een trauma van.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:54:
Wat een irritante scheidsrechter, neef van Turpin?
Zal vast. Van mij mogen ze deze scheids en Turpin in een kleedkamer achterlaten en de sleutel weggooien.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:54:
Wat een irritante scheidsrechter, neef van Turpin?
Donderdagen?
Di en Wo Champion's League.
Do Europa League.
Ma en vr zitten te dicht bij het weekend.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je vergeet op slot doen.Maarten_E schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:55:
[...]
Zal vast. Van mij mogen ze deze scheids en Turpin in een kleedkamer achterlaten en de sleutel weggooien.
Kom op, dit Anderlecht moet te doen zijn. Hoop bla bla en 1 goede spits. Rest is middelmaat
Wonder dat die daar heel is weggekomen zeg
Donderdag iddOPSLAGHOND schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:56:
Wat zijn de vaste speeldagen van de Conference League?
Donderdagen?
Do Europa League.
Zal mijn brei avondje wel op moeten gevenOPSLAGHOND schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:56:
Wat zijn de vaste speeldagen van de Conference League?
Donderdagen?
Do Europa League.
Op slot hoeft niet eens, ze zijn te dom om de deurklink te vinden.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:56:
[...]
Je vergeet op slot doen.
Kom op, dit Anderlecht moet te doen zijn. Hoop bla bla en 1 goede spits. Rest is middelmaat
Dat nooit!Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:57:
[...]
Zal mijn brei avondje wel op moeten geven
Hopelijk dan wel op fatsoenlijke tijden.Agent47 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:57:
[...]Donderdag idd
Het valt me wel op dat de focus bij Nederlandse ploegen echt slecht is.
Vitesse geeft een 2-3 weg
Feyenoord pakt domme kaarten
Ajax tegen Tottenham toentertijd in de laatste seconde serieus.
Focus moet echt blijven tot de laatste seconde.
Ik vind deze 20:00 wel lekker. 20:30 is het beste vind ik.OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:01:
[...]
Hopelijk dan wel op fatsoenlijke tijden.
Voor een club als Tottenham is dit toernooi eerder een last gezien het drukke schema. Ze spelen ook met het C elftal.Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:02:
Tottenham is lekker bezig
19:00 uur tot 19:30 uur lijkt me iets beter, dan schakelen kijkers niet massaal naar de Europa League maar kijken ze mogelijk eerst de wedstrijd af.Agent47 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:03:
[...]Ik vind deze 20:00 wel lekker. 20:30 is het beste vind ik.
Tuurlijk is ajax beter met meer geld en spelers en psv ook.
Gaat gewoon een leuke klassieker worden als ze deze energie vasthouden.
En dan vitesse , is toch prachtig.
Ferry slecht inderdaad.LZ86 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:18:
Fer komt erin en meteen gaan ze stuntelen. Ik zou die gast niet meer oipstellen
Zelfde geldt voor Bozenik, wat een gemankeerde voetballer is dat.LZ86 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:18:
Fer komt erin en meteen gaan ze stuntelen. Ik zou die gast niet meer oipstellen
Ik kijk sporadisch nog eens mee en hoop stiekem op goeie resultaten. Maar nu een 1 op 9 halen is echt een domper. Tis nog niet verloren maar ze zullen stevig aan de bak moeten. Voordeel is dat ik voor beide landen supporter. 😀. Al is het maar om de hegemonie van de andere landen te doorbreken.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:33:
Wesley Hoedt hoeft in ieder geval niet in Oranje, slecht
[...]
Nog meer Belgisch leed behalve Anderlecht dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Unrealiac op 19-08-2021 22:26 ]
Here's to you Nicola and Bart
Gewoon rustig brengen als er net iets minder op het spel staat.
Haha er is ook altijd wat te zeiken.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:39:
Die actie van Bijlow is wel de reden dat je hem niet in de basis moet zetten bij de cruciale wedstrijden voor de WK kwalificatie.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sterker nog, dit is de reden dat we hem NOOIT meer moeten oproepen. Het begint allemaal een beetje doorzichtig te worden hier.
Hoezo zeiken? Gewoon een domme actie bij een 5-0 voorsprong. Maar ik begrijp dat we dat niet mogen benoemen.
Voor de rest prima avondje Europees voetbal voor Nederland
Ik zag wel in een flits Feyenoord voorbij komen; weet iemand wat er met de onderste tribune achter de rechtergoal gebeurd is?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja joh, je zit gewoon al meer dan een jaar te wachten totdat hij een keer iets verkeerds doet en je een reden hebt om hem toch af te kraken.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:47:
[...]
Hoezo zeiken? Gewoon een domme actie bij een 5-0 voorsprong. Maar ik begrijp dat we dat niet mogen benoemen.
Voor de rest prima avondje Europees voetbal voor Nederland
Die speler loopt gewoon tegen hem aan en het heeft 0,0 gevolgen. Alsof Bijlow zo'n kaarten pakker is, of bekend staat om z'n domme acties. Alsof zn concurrentie, wie precies?, nooit een rode kaart heeft gepakt.
Verwijderd
Wie moet er dan opgesteld worden? Cillessen die nooit een penalty pakt?Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:39:
Die actie van Bijlow is wel de reden dat je hem niet in de basis moet zetten bij de cruciale wedstrijden voor de WK kwalificatie.
Elke var had dit terug gedraaid, stopt 5 meter voor contact.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:39:
Scheids had niet zn beste dag.
StekelenburgVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Wie moet er dan opgesteld worden? Cillessen die nooit een penalty pakt?
Wat was er dan mis met die actie? Hij was wat te laat om een actie uit te voeren ok, maar dat die aanvaller dan als een blind paard tegen hem op loopt en dat er dan toevallig net een scheidsrechter in het veld staat die geen idee heeft wat er gebeurt.... (normaal was het misschien een doelpunt geweest als die aanvaller gewoon zijn actie afgemaakt had. Ok, kan gebeuren.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:39:
alles kan off-topic
Het enige wat hij nog pakt, is salaris.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Zal wel moeten, bijlow pakt domme kaarten bij 5-0
S/
Wat hebben penalties hiermee te maken, het is geen eindtoernooi.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Ik zou voor de komende wedstrijden een ervaren oranje keeper opstellen, Krul of Cillessen dus.
Ja, met daarvoor 4 man die gewoon geen penalty weggeven. OpgelostVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Verwijderd
Nou mooi. Elke speler doet wel eens iets doms. Niemand meer oproepen en het Nederlands elftal opdoeken is eigenlijk wat je nu zegtupschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Zal wel moeten, bijlow pakt domme kaarten bij 5-0
S/

Want penalty's kun je alleen maar krijgen op een eindtoernooi?Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Wat hebben penalties hiermee te maken, het is geen eindtoernooi.
Berghuis nooit meer oproepen dus! Ik ben voorVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Nou mooi. Elke speler doet wel eens iets doms. Niemand meer oproepen en het Nederlands elftal opdoeken is eigenlijk wat je nu zegt
/sVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Nou mooi. Elke speler doet wel eens iets doms. Niemand meer oproepen en het Nederlands elftal opdoeken is eigenlijk wat je nu zegt
Als in niet serieus
Super blij en trots dat we naar groepsfase gaan. Ben benieuwd naar de loting. Wil nog wel een mooie avond wedstrijd meepakken.
:strip_exif()/f/image/hgQO34iSUsTbNyWezVLsZ3H5.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelf gemaakt?
Dat zeg je alleen maar omdat ie Ajacied isremco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Berghuis nooit meer oproepen dus! Ik ben voor
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 19-08-2021 23:01 ]
Blijft wel feyenoord he.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:59:
Sinds tijden weer is in een goedgevulde Kuip gezeten! Fantastische avond. Prima spel gezien. Malacia, Sini maar ook Pedersen speelde uitstekend. Rode kaart voor Bijlow leek zwaar overdreven. Maar kan ook aan mijn gekleurde bril liggen
Super blij en trots dat we naar groepsfase gaan. Ben benieuwd naar de loting. Wil nog wel een mooie avond wedstrijd meepakken.
[Afbeelding]
Kan gewoon weer billenknijpen worden.
Beetje doorzichtig heSuperkiwi schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Dat zeg je alleen maar omdat ie Ajacied is
Nee, maar daar laat je je keuze toch niet van afhangen? Alsof je elke wedstrijd twee penalties tegen krijgt. En welke keeper pakt de meerderheid van de penalties?remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Want penalty's kun je alleen maar krijgen op een eindtoernooi?
Lijkt me gewoon een veel te groot risico een debutant op goal te zetten voor cruciale wedstrijden. Maar ieder zijn mening hoor.
Heh?Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Wat hebben penalties hiermee te maken, het is geen eindtoernooi.
Ik zou voor de komende wedstrijden een ervaren oranje keeper opstellen, Krul of Cillessen dus.
Jep met een Poco F3 weinig bijzonder, maar de Kuip is al gauw mooi natuurlijk
Om geen topicreport, een weggemodereerde post en/of een tijdelijke ban aan mijn broek te krijgen geef ik je deze keer gelijkLekkerboeie86 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:04:
[...]
Jep met een Poco F3 weinig bijzonder, maar de Kuip is al gauw mooi natuurlijk
Mwaaa dit kan niet meer fout gaanupschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:01:
[...]
Blijft wel feyenoord he.
Kan gewoon weer billenknijpen worden.
Mooi leermoment, en hopen dat het bij 1 wedstrijd schorsing blijft dan kost het hem nog niks ook.PWM schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:40:
Gewoon niet handig van Bijlow. Gelukkig niet de belangrijkste return.
Cillessen heeft recent nog een penalty gepakt tegen misschien wel de beste voetballer aller tijden.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Verder zit Cillessen er niet bij door een blessure en heeft Krul aangetoond tegen Turkije dat hij er heel weinig van kan. Dus gewoon Bijlow.
Ik volg je niet meer. Net benadrukte je dat Bijlow niet opgesteld zou moeten worden door zijn actie en nu omdat het een debutant is.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
Lijkt me gewoon een veel te groot risico een debutant op goal te zetten voor cruciale wedstrijden. Maar ieder zijn mening hoor.
Gezien Bijlow zijn huidige vorm is hij voor mij de absolute nummer 1. En ik denk dat van Gaal er precies zo over denkt. Cillessen wordt niet voor niets bij Valencia vervangen en Krul liet de laatste wedstrijden in Oranje ook niets bijzonders zien.
Tevens vond ik de actie van Bijlow een rode kaart waard. Laten we hopen (en verwachten) dat hij hier van leert, beter nu dan een gigantisch belangrijke kwalificatiewedstrijd.
[ Voor 12% gewijzigd door remco112 op 19-08-2021 23:13 ]
Wat mij betreft beginnen met het opbouwen van een nieuw Oranje gericht op de toekomst en niet alleen de komende anderhalf jaar, met dus ook een keeper gericht op de toekomst. Geef Bijlow dus maar eens de kans.remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:11:
[...]
Ik volg je niet meer. Net benadrukte je dat Bijlow niet opgesteld zou moeten worden door zijn actie en nu omdat het een debutant is.
Gezien Bijlow zijn huidige vorm is hij voor mij de absolute nummer 1. En ik denk dat van Gaal er precies zo over denkt. Cillessen wordt niet voor niets bij Valencia vervangen en Krul liet de laatste wedstrijden in Oranje ook niets bijzonders zien.
Float like a butterfly, sting like a bee.
aardige keeper maar m.i. niet een die door zal groeien tot een echte goede.
alles kan off-topic
Je weet het nooit, over bijlow roepen zn hele carrière al dat hij de beste keeper ooit is.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
aardige keeper maar m.i. niet een die door zal groeien tot een echte goede.
Lees nu hier vanavond dat het een matige keeper is die vaak kaarten pakt.
En dat je beter Stekelenburg ken meenemen of krul
Je weet het nooit.
/s
Volgens mij pakt hij eigenlijk nooit kaarten. Zeker niet vaak.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:28:
[...]
Je weet het nooit, over bijlow roepen zn hele carrière al dat hij de beste keeper ooit is.
Lees nu hier vanavond dat het een matige keeper is die vaak kaarten pakt.
En dat je beter Stekelenburg ken meenemen of krul
Je weet het nooit.
/s
alles kan off-topic
Alleen Bazoer in de basis, Vroegh en Buitink vielen in.upschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:09:
Speelde vitesse met maar 1 Nederlander?
Dat komt ook doordat Manhoef en Doekhi niet mee konden doen.
1x is een incident.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:34:
[...]Volgens mij pakt hij eigenlijk nooit kaarten. Zeker niet vaak.
2x is toeval.
3x of meer is structureel.
Zolang het niet structureel is zal het geen probleem moeten zijn.
Bijlow in Oranje!

In de Eredivisie 1x in 41 wedstrijden, inderdaad niet veel.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Volgens mij pakt hij eigenlijk nooit kaarten. Zeker niet vaak.
Omdat je van je club houd.
Zouden veel meer spelers moeten doen ,dan snel cashen en failliet eindigen
Is Bijlow Feyenoord-supporter? Nooit gewetenupschur schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:44:
Omdat je van je club houd.
Ga nog liever putjes scheppen....remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:45:
[...]
Is Bijlow Feyenoord-supporter? Nooit geweten
Tegen van dr sar en swarts
O, dus je wilt naar Qatar?Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 22:39:
was een leuke pot al had ik nog nooit van Elfsborg gehoord maar goed dat ligt aan mij was ook geen goede ploeg btw ( doet niks af aan de prestatie van Feyenoord)Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:21:
Allenachtig wat heb ik genoten van Feyenoord vanavond in De Kuip 😍 Zo krankzinnig verschil met vorig seizoen. Bizar!
Verder prima potten van zowel Feyenoord als Vitesse. Wat zei ik nou over Feyenoord vorige week of de week daarvoor? Gaat er niet om tegen wie ze spelen maar de spelvreugde lijkt 100% terug te zijn. En dat zorgt ervoor dat de modus operandi 'teamplay' wordt in plaats van een gefrustreerde Berghuis of een niets meer kunnende Jorgensen. Dat in combinatie met een volle Kuip is wel absoluut een puntenbooster van jewelste en daar lieten ze het vorig jaar veel vaker dan normaal gewoon afweten ten tijde van de stilte.
[ Voor 47% gewijzigd door Typhone op 20-08-2021 08:46 ]
You called itDeadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:31:
Kunnen we niet gewoon 2x 5-0 winst voor Feyenoord invullen voor deze ronde?
Dat is gedurende de wedstrijd wel goed gekomen zo te zien.Agent47 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:42:
Dat die Zweden nog geen rood hebben. Vieze schoppen steeds
Beide wedstrijden niet gezien maar 5-0 winnen lijkt me wel een ticket voor de ECL. 3-3 is ook nog geen kansloze missie. Misschien dus eindelijk weer eens 5 teams in de Europese groepsfase.
3 is zeker, 4 zo goed als zeker en 5 zou mooie bonus zijn!

Het chagrijn wat over en rond de ploeg hing het hele seizoen en van de zomer is helemaal omgeslagen onder Slot. Je ziet wat een slok op een borrel het kans schelen als je er een paar rotte appels uit haalt. Los van dat Slot tactisch vele malen beter blijkt dan Advocaat weet hij de jongens ook mentaal goed te raken, en ontstaat er op het oog een vriendenteam.
Het zal niet elke week zo makkelijk gaan als de laatste weken, maar er is een heel duidelijk en op het oog stevig fundament gelegd. Dit zou een mooi moment zijn voor "De Vrienden" om op te staan en nog 1 topaankoop (spits) mogelijk te maken zodat de club echt kan doorpakken.
Wat levert die ECL aan punten op voor het landen-coëfficient?ElPaco schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:06:
[...]
You called it![]()
![]()
[...]
Dat is gedurende de wedstrijd wel goed gekomen zo te zien.
Beide wedstrijden niet gezien maar 5-0 winnen lijkt me wel een ticket voor de ECL. 3-3 is ook nog geen kansloze missie. Misschien dus eindelijk weer eens 5 teams in de Europese groepsfase.
3 is zeker, 4 zo goed als zeker en 5 zou mooie bonus zijn!
Ik geloof hetzelfde als alle andere wedstrijden, 1 punt voor winst, 0,5 voor gelijk en 0 voor verlies. Te delen door het aantal deelnemers van het land aan het begin (dus in NL 5).autje schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:41:
[...]
Wat levert die ECL aan punten op voor het landen-coëfficient?
De reden dat de CL meer oplevert is omdat je bonuspunten krijgt. Zo krijg je 4 bonuspunten voor het behalen van de groepsfase van de CL, die je bijvoorbeeld niet krijgen voor de ECL.
Hoe het zit met bonuspunten voor het halen van volgende rondes weet ik zo niet, dat zal in de CL ook wel hoger zijn dan in de EL en ECL.
Er zijn ook bonus punten te behalen in de ECL, maar die liggen wel lager.ElPaco schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:45:
[...]
Ik geloof hetzelfde als alle andere wedstrijden, 1 punt voor winst, 0,5 voor gelijk en 0 voor verlies. Te delen door het aantal deelnemers van het land aan het begin (dus in NL 5).
De reden dat de CL meer oplevert is omdat je bonuspunten krijgt. Zo krijg je 4 bonuspunten voor het behalen van de groepsfase van de CL, die je bijvoorbeeld niet krijgen voor de ECL.
Hoe het zit met bonuspunten voor het halen van volgende rondes weet ik zo niet, dat zal in de CL ook wel hoger zijn dan in de EL en ECL.
Tevens is er een systeem opgetuigd dat clubs die uitgeschakeld worden in de voorronde van de ECL toch een paar punten krijgen, om het gemiddelde van het land niet te ver naar beneden te halen.Clubs that reach the group stage (4 bonus points for the Champions League).
Group winners (4 bonus points for the Europa League, 2 bonus points for the Europa Conference League).
Group runners-up (2 bonus points for the Europa League, 1 bonus point for the Europa Conference League).
Clubs that reach the round of 16 (5 bonus points for the Champions League, 1 bonus point for the Europa League).
Clubs that reach the quarter-finals (1 bonus point for the Champions League, 1 bonus point for the Europa League).
Clubs that reach the semi-finals or final of the Champions League, Europa League or the Europa Conference League (1 bonus point).
Het is wat vroeg om harde conclusies te trekken, maar we kunnen wel stellen dat een coach weldegelijk invloed heeft op het team en die invloed ook groot kan zijn.ph4ge schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:38:
Het chagrijn wat over en rond de ploeg hing het hele seizoen en van de zomer is helemaal omgeslagen onder Slot. Je ziet wat een slok op een borrel het kans schelen als je er een paar rotte appels uit haalt. Los van dat Slot tactisch vele malen beter blijkt dan Advocaat weet hij de jongens ook mentaal goed te raken, en ontstaat er op het oog een vriendenteam.
Vorige week melden Schmidt nog 5 spelers extra wilde hebben.
In 10 dagen is dat echt veel.
Ajax wil bijvoorbeeld alleen nog maar een snelle aanvaller, die kans acht ik al klein.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022