"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Was het maar zoietsAnkona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:27:
[...]
Ben je bang dat je niet meer weet hoe je aan die tepels moet zuigen?
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En de spelers mogen die troep een tijdje in ademen.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Tegen Drita en Luzern hebben ze ook al een boete gehad dus dit is eigenlijk 3

per aspera ad astra
Pedersen moet beter verdedigen.
Volgens mij liggen er kansen voor Feyenoord
[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 20:16 ]
Bl44t
Heerlijk doelpunt
Daarom ben ik geschakeld naar VitesseDeadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:31:
Kunnen we niet gewoon 2x 5-0 winst voor Feyenoord invullen voor deze ronde?
Feyenoord gewoon lekker nu scoren, kunnen ze zo goed als zeker de groepsfase in.
[ Voor 75% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 20:33 ]
Natuurlijk! Al is het wel lekker als de tegenstander de rode loper uitrolt.remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:33:
Wat een gigantisch verschil met vorig seizoen! Zo hoort Feyenoord te spelen! Niet achteruit hangen en wachten op een opvlieging van je beste speler(s).
Natuurlijk is Elfsborg geen wereldploeg, maar vorig seizoen hadden we gewoon achteruit gaan hangen. De intenties zijn dit seizoen compleet andersDeKever schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:35:
[...]
Natuurlijk! Al is het wel lekker als de tegenstander de rode loper uitrolt.
Dat dwingt Feyenoord ook zelf af. Spelen gewoon gretig en goed.DeKever schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:35:
[...]
Natuurlijk! Al is het wel lekker als de tegenstander de rode loper uitrolt.

PSN: xMaurice93
Wat is dit?!remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:38:
GENIETEN!!!!!!!!!!!!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ben heel benieuwd wie er zal gaan banken, Toornstra was de vorige wedstrijden wel de zwakste schakel namelijk.RenaldoN schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:42:
Het eerste seizoen dat toornstra zich niet in het elftal hoeft te knokken. Wat speelt doe al een paar wedstrijden goed zeg. Toornstra en till kan wel echt een mooi koppel worden.
Vorig seizoen Fer 100%remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:43:
[...]
Ben heel benieuwd wie er zal gaan banken, Toornstra was de vorige wedstrijden wel de zwakste schakel namelijk.
Dus nu nog 2-1.
Feyenoord speelt goed en dat Elfsborgs slecht.
Nah prima
Lekker wat vertrouwen tanken voor de ED.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:49:
Sinesterra heeft het naar zijn zin.
Feyenoord speelt goed en dat Elfsborgs slecht.
Nah prima
Sinisterra speelt echt grandioos! Lijkt ook eindelijk verlost van de angst van zijn blessure.Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:49:
Sinesterra heeft het naar zijn zin.
Slot staat de interviewers ook een stuk relaxter te woord dan Advocaat viel me net op. Advocaat kwam op mij best vaak nogal achterdochtig over.remco112 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:33:
Wat een gigantisch verschil met vorig seizoen! Zo hoort Feyenoord te spelen! Niet achteruit hangen en wachten op een opvlieging van je beste speler(s).
Tannane zat eerste helft op de bank.
Nou, ik zou er niet zo snel van uit gaan dat Vitesse gaat overwinterenVDS91 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:06:
[...]
Dit dus. De Conference League zorgt voor punten. De nummers 4 en 5 van Nederland van afgelopen seizoen kunnen zomaar overwinteren. Dat komt nauwelijks tot nooit voor in de EL.
Verwijderd
Don’t feed the trollDeadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:08:
[...]
Nou, ik zou er niet zo snel van uit gaan dat Vitesse gaat overwinteren
Daar gaat het mij helemaal niet om, het gaat mij om het benoemen van de denigrerende en totaal onnodige "Nederlandse subtop''-opmerking. Maar goed, ik ga weer lekker naar mijn club kijken! Veel leuker dan discussiëren hier.ParaDroid2 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:04:
Nou ja, ik ben het er wel mee eens. Een AZ heeft al niet heel veel te zoeken in de EL, Feyenoord verwacht ik ook niet. Sterker nog, ik denk dat Ajax en PSV best ver kunnen komen in de EL, terwijl de CL me te hoog gegrepen lijkt.
Nooit te vroeg juichenHarribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:09:
@remco112 maak je daar niet druk over... Maakt toch niet uit wat voor stempel een club krijgt hier?
Jouw Feyenoord zit in ieder geval mooi in de groepsfase van de ECL
Kom op jongens, we zijn toch geen vrouwen, stoppen met die eeuwige discussie zou ik zeggen.
Geniet van het voetbal nu op tv
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Echt gestoord hoe snel hij isGrudgie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:16:
Ik vind die Pedersen ook goed. Wat kan die lopen zeg.
Als hij gaat werken aan zijn voetballend vermogen heeft Feyenoord goud in handen!
Verwijderd
Alle nieuwelingen zijn een aanwinst, dus vergelijken met vorig jaar wat sommige doen heeft ook weinig nut. Een goede spits is wel erg welkom. En Kokcu speelt nog steeds niet naar behoren.Grudgie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:16:
Ik vind die Pedersen ook goed. Wat kan die lopen zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 19-08-2021 21:20 ]
"De tegenstander is niet zo goed"Harribo schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:19:
Als Psv gisteren al werd bewierrookt, wat zullen ze straks dan wel niet over Feyenoord roepen in het na-geleuter?
Helemaal ongelijk hebben ze dan ook niet
Maar Sinisterra verdient minimaal een pluim, gewoon zakelijk goed de kansen afmaken, daar kan menig Nederlandse spits van leren
Ja zou echt mooi zijn.VDS91 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:21:
Vitesse in de tweede helft stuk sterker dan de eerste helft. Overwinning zit er gewoon in.
Anderlecht heeft die Raman, die is goed, de rest ook niet top of zo.
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 21:23 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zirkzee van Anderlecht is zeer matig. Zou toch even in beeld zijn bij Feyenoord?
Daar mist Feyenoord niks aan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Die Hoedt... hoe heeft dat in godsnaam ooit in het Nederlands elftal gezeten?
[ Voor 69% gewijzigd door VDS91 op 19-08-2021 21:31 ]
Hoe armzalige resultaten
Here's to you Nicola and Bart
Nog meer Belgisch leed behalve Anderlecht dan?Unrealiac schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:32:
Amai, tis niet leuk een Belgische supporter te zijn op deze voetbalavond![]()
Hoe armzalige resultaten
[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 21:34 ]
13:37
Je zou maar supporter van Tottenham zijn, 1-0 achter tegen de nr 12 van Portugal.Unrealiac schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:32:
Amai, tis niet leuk een Belgische supporter te zijn op deze voetbalavond![]()
Hoe armzalige resultaten
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022