Die keeper kan volgende week toch niet weer zo'n goede dag hebben?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Moet wel zeggen dat het er allemaal leuk uitziet van Madueke doet maar dat het toch steeds niet tot kansen leidt. Van Bruma weten we dat hij niet kan voetballen maar wel kan scoren.carpebios schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:32:
Wat is dit voor een wissel?
alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vind maar eens de ruimte waar je die snelheid kan benutten. Erg lastig. Het helpt ook niet dat beide teams eigenlijk het liefst op de counter spelen.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:34:
Zwakke plek van Benfica heb ik volgens mij ontdekt, ze zijn op snelheid te kloppen. Gakpo, Madueke
De laatste 2 sowieso. Was de 1e niet op Götze?PWM schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:34:
Alle 3 de gele kaarten waren op Gapko?
Mwah. Hij duikt en vliegt lekker, maar elke keeper had deze ballen wel gehad.Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:36:
Die keeper kan volgende week toch niet weer zo'n goede dag hebben?
FOUT!PWM schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:38:
[...]
Mwah. Hij duikt en vliegt lekker, maar elke keeper had deze ballen wel gehad.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schijnbaar zit de halve Europese top in het stadion voor madueke. Hoe minder ze hem zien, hoe beter het is voor PSV gok ik zocarpebios schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:32:
Wat is dit voor een wissel?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Beetje show is hij niet vies van inderdaad. Beentjes lekker omhoog trekken.PWM schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:38:
[...]
Mwah. Hij duikt en vliegt lekker, maar elke keeper had deze ballen wel gehad.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voor 3 minutenElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:43:
Zometeen Zahavi er uit voor Vertessen denk ik, kijken of hij op snelheid nog wat kan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hoop van niet.ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:43:
Zometeen Zahavi er uit voor Vertessen denk ik, kijken of hij op snelheid nog wat kan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze gooien er met de pet naar idd..Hackus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:42:
Zie maar weinig inzet/speellust bij PSV
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Bij een vrije trap of hoekschop is het dat nooitQuad schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:48:
Ergens denk ik dat wisselen bij een dood spel moment nooit een goed idee is.
Nou, 8 dan 😉ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:45:
[...]
We hebben net een kwartier staan wisselen, mag hopen op meer dan 3 minuten
[...]
Zahavi is leeg.
Aanvallend boeit het niet zo denk ik, maar verdedigend ontregelt het je defensie meestal wel, zeker bij een tweevoudige wissel.Deadsy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:48:
[...]
Bij een vrije trap of hoekschop is het dat nooit
⏩ PVOutput☀️
En hoe lang kijk je al?Hackus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:42:
Zie maar weinig inzet/speellust bij PSV
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Gegarandeerd, met dank aan Mark.Deadsy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:49:
Denken jullie dat de UEFA dit nog gaan omzetten naar regulier 5-0 winst voor PSV vanwege die 4 dubbele wissel?
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 18-08-2021 22:50 ]
Nu net, 3 minuten, … uh 8
Hangt er van af, als ze verder maar 1x hebben gewisseld niet, want dan heb je gewoon 2 wissel momenten die je toevallig tegelijk doet.Deadsy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:49:
Denken jullie dat de UEFA dit nog gaan omzetten naar regulier 5-0 winst voor PSV vanwege die 4 dubbele wissel?
Regulier dubbele winst.Deadsy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:49:
Het grapje is dat de commentator het over driedubbel en vierdubbel heeft. Wiskundig gezien heb je het dan over respectievelijk 6 en 8 spelers.ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:50:
[...]
Hangt er van af, als ze verder maar 1x hebben gewisseld niet, want dan heb je gewoon 2 wissel momenten die je toevallig tegelijk doet.
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nouja, zo dus.carpebios schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:52:
Hoe kan je nu zo buitenspel staan
⏩ PVOutput☀️
Je hebt ook trainers die zo onrustig zijn dat ze 6 keer wisselen....snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:52:
Schmidt is wel aangenaam rustig langs de lijn. Kunnen sommige coaches een voorbeeld aan nemen.
Absoluut en volgens mij een terechte score, dat zullen we nog wel vernemen van de Xg adepten.Hackus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:52:
1-2 is toch netjes uit bij Benfica.
Dat is een bommeldingMaarten_E schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Je hebt ook trainers die zo onrustig zijn dat ze 6 keer wisselen....
Plus 100.
Verwijderd
Sterker zeker niet, gevaarlijker ja door de mindere verdediging van PSV. Gelijkspel was zeker meer terecht gezien de kansen van PSV.snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Absoluut en volgens mij een terechte score, dat zullen we nog wel vernemen van de Xg adepten.![]()
PSV had kansen op meer maar Benfica toch sterker en gevaarlijker over 90 minuten voor mijn gevoel.
Eigenlijk best een interessant punt, de vierde man kan prima de wissel begeleiden, hoeft het spel niet voor stil te liggen. Bij de pupillen werkt het ook prima en geen seconde vertraging.Quad schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:48:
Ergens denk ik dat wisselen bij een dood spel moment nooit een goed idee is.
alles kan off-topic
Verzin toch eens een list, jonge vriend!
Nouja, je moet gewoon winnen en dan ben je door. Als je over 2 wedstrijden niet 1 x kan winnen, dan verdien je het sowieso niet. Lijkt me best prima uitgangspositie, zeker nadat je 2-0 achterstond. Een 2-2 was betere uitslag geweest imo (nouja, beter qua spelbeeld), maar goed. Dit is in principe ook prima.ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:55:
1e helft was niet best, 2e helft was prima. Hopelijk kunnen we dit in Eindhoven afmaken als we 2 goede helften op de mat kunnen leggen. 1 goal verschil moet kunnen.
Het is niet slecht.Hackus schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:52:
1-2 is toch netjes uit bij Benfica.
[list][/list]Maarten_E schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Verzin toch eens een list, jonge vriend!
Je kunt het ook omdraaienFleximex schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:56:
De 2-2 zat er in. Maar ik heb toch wel vertrouwen in de return. De eerste helft was Benfica wat beter, maar vooral door toedoen van een slordig PSV.
De tweede helft was PSV beter doordat het zelf scherp was en er kort op zat.
Erop knallen in de thuiswedstrijd met het publiek erachter. Komt goed
Een quote van Olivier B. Bommel.
Gewoon winnen maar als PSV 2-1 thuis speelt wordt het verlengen. Dus minimaal 2 doelpunten verschil winnen anders verlengen of direct EL.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Nouja, je moet gewoon winnen en dan ben je door.
Ik wist niet dat bommelding een ding was.
Nouja, klopt, uitdoelpunten tellen sowieso niet meer, dus bij win met 1 doelpunt verschil is het altijd verlengen, maar goed, penalties, dat is een loterij. Als je op die manier verliest dan doe je het ook gewoon goed en ik denk dat het thuisvoordeel in dat gevoel genoeg is om je erdoorheen te trekken. Kan echter natuurlijk altijd tegenvallen.PolarBear schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Gewoon winnen maar als PSV 2-1 thuis speelt wordt het verlengen. Dus minimaal 2 doelpunten verschil winnen anders verlengen of direct EL.
Euhhhhh..... uitdoelpunten zijn nog altijd net zo geldig als thuisdoelpunten. Zou wat zijn...Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:01:
[...]
Nouja, klopt, uitdoelpunten tellen sowieso niet meer,
alles kan off-topic
Mwah, als je wat in de CL te zoeken wilt hebben (zeker vanuit pot 4) dan moet je gewoon winnen. Anders wordt het sowieso niks. Dit Benfica gaat waarschijnlijk ook geen potten breken daar.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:13:
Ik zit mij wat te ergeren merk ik.
Interviews : "gewoon volgende week pakken."
Dat is niet "gewoon"! Je zult écht alles op alles moeten zetten!
Nou ik loop niet positief te zijn over volgende week itt wat men op tv roept. Je hebt verloren en niet zonder reden. Mooi spel heb je niks aan, het gaat om de doelpunten.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
Mwah, als je wat in de CL te zoeken wilt hebben (zeker vanuit pot 4) dan moet je gewoon winnen. Anders wordt het sowieso niks. Dit Benfica gaat waarschijnlijk ook geen potten breken daar.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 18-08-2021 23:27 ]
"Dit galatassaray", "dit midtjylland", "dit Ajax", "dit Benfica"... Ik begin wel een patroon te herkennen.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
Mwah, als je wat in de CL te zoeken wilt hebben (zeker vanuit pot 4) dan moet je gewoon winnen. Anders wordt het sowieso niks. Dit Benfica gaat waarschijnlijk ook geen potten breken daar.
Denk dat je tegen dit Benfica best 2 kan scoren.. Gaat zeker lastig worden maar zie potentie PSV had hier gewoon minimaal gelijk moeten spelenExo81 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:31:
Ik snap de euforie niet helemaal, het lijkt wel alsof psv met 2-1 heeft gewonnen. Het gaat echt ontzettend lastig worden. benfica kan in eindhoven gaan doen waar ze goed in zijn: loeren op de counter en alles gaan frustreren.
Ja de potentie, koop je niks voor.dglavimans schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:32:
[...]
Denk dat je tegen dit Benfica best 2 kan scoren.. Gaat zeker lastig worden maar zie potentie PSV had hier gewoon minimaal gelijk moeten spelen
Nouja, ik zeg ook niet dat ze makkelijk gaan winnen, maar persoonlijk vind ik dit best een ok uitslag en ben best positief. Als ze het niet halen, ook geen probleem. Da's dan jammer, maar dan verdienen ze het ook niet.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:26:
[...]
Nou ik loop niet positief te zijn over volgende week itt wat men op tv roept. Je hebt verloren en niet zonder reden. Mooi spel heb je niks aan, het gaat om de doelpunten.
Altijd dat domme nationalistische geneuzel hier op de tv.
Voor mij is 60% kans dat Benfica door gaat en 40% dat Psv door gaat. Kortom, zwaar aan de bak.
Te simpel.. Hoezo geen toevalHarribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Ja de potentie, koop je niks voor.
Het is geen toeval dat die tweede niet viel, dat is ook kwaliteit.
Ik geloof meer in Benfica dan Psv maar ik hoop dat ik ongelijk krijg
Inderdaad! Net als bij de JC-schaal.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:26:
[...]
Je hebt verloren en niet zonder reden. Mooi spel heb je niks aan, het gaat om de doelpunten.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik zeg het zo expliciet omdat ik juist vind dat je het niet kan omdraaien. Het eigen balverlies doet PSV de das om in de eerste helft waardoor de ruimtes om het veld te groot werden.Exocet schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Je kunt het ook omdraaien
De eerste helft was Benfica wat beter, doordat het zelf scherp was en er kort op zat.
De tweede helft was PSV beter, maar vooral door toedoen van een slordig Benfica.
Meedoen is belangrijker dan winnen, het gaat vooral om de pot geld die klaarstaat.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
alles kan off-topic
Winnen levert 2,8 miljoen premie op.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:35:
[...]
Meedoen is belangrijker dan winnen, het gaat vooral om de pot geld die klaarstaat.
PSV was de hele wedstrijd beter, alleen misten ze een paar dingen.Mark31 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:16:
Tegen Portugezen en Italianen komen meer dingen aan te pas.
Vaak zijn hun een kei om een wedstrijd kapot te maken.
1e helft Benfica beter, 2e helft PSV.
Wat ik vooraf aangaf, Rafa vs Mwene was de doodsteek.
alles kan off-topic
Ongeacht wat het resultaat gaat worden vrees ik dat het niet echt een leuke wedstrijd gaat worden inderdaad.Exo81 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:31:
Ik snap de euforie niet helemaal, het lijkt wel alsof psv met 2-1 heeft gewonnen. Het gaat echt ontzettend lastig worden. benfica kan in eindhoven gaan doen waar ze goed in zijn: loeren op de counter en alles gaan frustreren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar met de aanvallers van PSV kunnen ze zo maar de 1-0 maken en dan is het maar de vraag of Benfica een ander type spel kan spelen.Exo81 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 23:31:
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 19-08-2021 09:34 ]
Ik verwacht niet dat Benfica ander spel gaat spelen als het 1-0 wordt voor PSV. Uitdoelpunten tellen niet dubbel.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:26:
[...]
Maar met de aanvallers van PSV kunnen ze zo maar de 1-0 maken en dan is het maar de vraag of Benfica een ander type spel kan spelen.
De tevredenheid is wel vreemd, je hebt immers verloren, maar ze maken nog goede kans om door te gaan.
Overwinningen in de CL zou ik absoluut niet uitvlakken. Als je tegen een kleintje moet pak je zomaar 2,8 miljoen 'premie' gratis en voor niks. Stel je wint 3x in je hele CL campagne dan heb je de begroting van Fortuna al overstegen. Heeft Ajax vorig jaar flink geld gekost in elk geval met name uit bij Atalanta. In het Parool heeft volgens mij ooit iets gestaan dat ze die premies speciaal apart zetten bij Ajax maar waar het voor gebruikt wordt specifiek weet ik niet.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:35:
[...]
Meedoen is belangrijker dan winnen, het gaat vooral om de pot geld die klaarstaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 19-08-2021 09:57 ]
1e helft was Benfica sterker, buiten de 2 goals om was Yaremchuk kans 1v1 gemist geen buitenspel het is dat Drommel hem houd anders was het 3-0 geweest tegen een halve kans van Gakpo.Ankona schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:20:
[...]
PSV was de hele wedstrijd beter, alleen misten ze een paar dingen.
Verdedigend was PSV best wel slordig in het dekken van de aanvallers. Hierdoor kon Benfica er met wat geluk toch twee in prikken.
Aanvallend was PSV niet erg scherp en stonden ze erg vaak buitenspel. (Buitenspel staan kan doordat aanvallers op het randje loopacties maken, maar komt ook vaak doordat aanvallers lui zijn in het te laat / onvoldoende terug lopen)
Benfica gaat ook kansen krijgen.Exocet schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:26:
[...]
Maar met de aanvallers van PSV kunnen ze zo maar de 1-0 maken en dan is het maar de vraag of Benfica een ander type spel kan spelen.
De tevredenheid is wel vreemd, je hebt immers verloren, maar ze maken nog goede kans om door te gaan.
Die heeft PSV toch gewonnen?
Casa de Papel.Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
Wat gaan jullie vanavond kijken?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Feyenoord all day, err day!Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
Denk dat ik voor Feyenoord ga.
Ik ga voor Vitesse, Feyenoord gaat sowieso wel winnen (denk ik).Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
Ik zal er deze keer maar niet weer over beginnenOPSLAGHOND schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:01:
Ik weet zeker dat er heel erg weinig mensen waarde aan xG hechten, toch @snmght ?
Feyenoord, Vitesse interesseert me bar weinig.Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
Dat zou wel eens echt een pot kunnen worden die je na 20 min uitzetSnowdog schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Ik ga voor Vitesse, Feyenoord gaat sowieso wel winnen (denk ik).
Geen. Vanavond lekker zelf sporten.Deadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
alles kan off-topic
Die komt pas 3 september
Ik hopelijk de 2e helft. We verwachten midden september onze 2e zoon en vrouwlief heeft ons opgegeven voor een of andere opfris borstvoedingscursusDeadsy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:48:
[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 19-08-2021 17:24 ]
XXXVI
Ben je bang dat je niet meer weet hoe je aan die tepels moet zuigen?ephymerous schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
Die komt pas 3 september
[...]
Ik hopelijk de 2e helft. We verwachten midden september onze 2e zoon en vrouwlief heeft ons opgegeven voor een of andere opfris borstvoedingscursus
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq