Klopt maar ze zijn ook vrij gevaarlijk over de flank van Max.ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:48:
Met de rust Mwene er maar uit denk ik he? Heeft nog geen bal goed geraakt, snapt niet wat de rest van het team wil en het meeste gevaar van Benfica komt van zijn kant.
Ramalho is ook continu de rotzooi van Mwene aan het ruimen, waardoor die niet aan voetballen toe komt.
Eerste tegenstander van formaat he. Ajax was dat niet in die vorm. Met 11 niet en met 10 zeker niet.Fleximex schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:44:
Ik dacht dat PSV effectief was deze seizoensstart. Maar dit is wel een niveautje hoger qua effectiviteit...
Dit Benfica lijkt in goede doen. Geen idee of zij al begonnen zijn aan de competitie maar daar lijkt het wel op?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Al 2 rondes, en Benfica heeft al 1 voorronde gehad.snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Eerste tegenstander van formaat he. Ajax was dat niet in die vorm. Met 11 niet en met 10 zeker niet.
Dit Benfica lijkt in goede doen. Geen idee of zij al begonnen zijn aan de competitie maar daar lijkt het wel op?
Dus die hebben dan toch al 4 echte wedstrijden gehad.
Maar als ze gevaarlijk zijn aan die kant is Boscagli niet weg uit het midden om Max te helpen, dus uiteindelijk vaak minder gevaarlijk dan wanneer ze over de flank van Mwene komen.Deadsy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Klopt maar ze zijn ook vrij gevaarlijk over de flank van Max.
Ik geloof 1 voorronde en 1 competitie ronde, dus 3 'echte' duels. Blijkbaar hebben zij hun selectie ook al sinds het EK op orde. Het is wat dat betreft zuur, absoluut de lastigste die PSV kon treffen in de play-offs.snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Eerste tegenstander van formaat he. Ajax was dat niet in die vorm. Met 11 niet en met 10 zeker niet.
Probleem is dat er in Pröpper geen vuur zit.Fleximex schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:48:
Sangaré heeft deze wedstrijd een beetje het Pablo Rosario syndroom. Dan kun je wel regelmatig aanvallen eruit halen, maar als veel aanvallen van Benfica bij balverlies van diezelfde Sangaré beginnen. Tja.
Zet Pröpper er maar in.
Dat is veel sloom breed tikken.
Ik zou 442 gaan spelen als ik Schmidt was.
2 spitsen.
Want Madueke komt zijn man wel voorbij maar Zahavi word in zijn eentje door 2 man gedekt, daar komt die bal niet.
Maar Psv kan leren van dit Benfica.
Kijk eens hoe snel ze verdedigend weer staan met netjes 2x4 man in 2 rijen.
Gewoon routine bij ze.
Geen schande dit.
Dat gaan we even aan Mark van Bommel vragen…Fleximex schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:49:
Hoe vaak mag er gewisseld worden?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
liever tikkie breed dan, zolang het aan iemand met hetzelfde shirtje isHarribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:52:
[...]
Probleem is dat er in Pröpper geen vuur zit.
2 spitsen.
Want Madueke komt zijn man wel voorbij maar Zahavi word in zijn eentje door 2 man gedekt, daar komt die bal niet.
Gewoon routine bij ze.
Geen schande dit.
Ah 6x dus duidelijkST10©DE schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:53:
[...]
Dat gaan we even aan Mark van Bommel vragen…
Als Zahavi door twee man gedekt wordt zou ik hem lekker laten staan, hebben de andere aanvallers meer ruimteHarribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:52:
[...]
2 spitsen.
Gewoon routine bij ze.
Geen schande dit.
alles kan off-topic
Mwah als het niet een paar cm buitenspel was, was het 1-1 geweest en het is niet alsof Benfica zoveel kansen heeft gehad. Dan kan je wel zeggen efficient, maar het is gewoon geluk (nouja die 2e dan). En zo gecontroleerd spelen ze het allemaal ook niet.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:52:
[...]
2 spitsen.
Gewoon routine bij ze.
Geen schande dit.
Het zit gewoon even tegen en het loopt natuurlijk niet helemaal geweldig, maar het is (nouja was) toch niet echt zo'n uitgemaakte zaak. Vandaag zit het (itt tegen Ajax tot de 2-0) alleen even tegen.
Wat PSV vooral moet doen is de eigen verdedigers de opdracht geven een beetje op hun man te letten. Die spelers van Benfica komen niet vaak voor het doel, maar er staat er dan wel vaak een onvoorstelbaar vrij.
alles kan off-topic
Video-editor van de UEFA:
"Wie stoppen we in de For Equal Game spotjes? Messi in clubkleuren, die gaat toch nooit weg bij Barcelona"
"Wie stoppen we in de For Equal Game spotjes? Messi in clubkleuren, die gaat toch nooit weg bij Barcelona"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alleen Zahavi staat voor het doel dan.Ankona schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:
[...]
Als Zahavi door twee man gedekt wordt zou ik hem lekker laten staan, hebben de andere aanvallers meer ruimte
Helaas
Het is gewoon kwaliteit van Benfica om zo alert en dodelijk te zijn voor het doel.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:
[...]
Mwah als het niet een paar cm buitenspel was, was het 1-1 geweest en het is niet alsof Benfica zoveel kansen heeft gehad. Dan
En verder mag Psv wat de bal hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 18-08-2021 22:04 ]
Ik zie het nog wel goed komen!
Malen Madueke in de 89e, 90e en 91e minuut!!
Malen Madueke in de 89e, 90e en 91e minuut!!

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-08-2021 22:03 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hello darkness my old friend
I’ve come to talk with you again
#europaleague
I’ve come to talk with you again
#europaleague
Theater is begonnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij die tweede werd een belangrijk kopduel verloren. Maar hij viel verder wel iets gelukkig ja.Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:
[...]
Mwah als het niet een paar cm buitenspel was, was het 1-1 geweest en het is niet alsof Benfica zoveel kansen heeft gehad. Dan kan je wel zeggen efficient, maar het is gewoon geluk (nouja die 2e dan). En zo gecontroleerd spelen ze het allemaal ook niet.
Het zit gewoon even tegen en het loopt natuurlijk niet helemaal geweldig, maar het is (nouja was) toch niet echt zo'n uitgemaakte zaak. Vandaag zit het (itt tegen Ajax tot de 2-0) alleen even tegen.
Zit vandaag niet mee voor de Nederlandse teams...
yup 2-0 voor Celtic.krissie100 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:06:
Az valt toch wel mee? Celtic is volgens mij best een aardige club die ook in eredivisie leuk mee zou kunnen komen. Daar staat het nog maar 2-0.krissie100 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:06:
alles kan off-topic
AZ was tweede helft veel sterker, 300% kans op 1-1 en totaal tegen de verwachting eigen doelpunt en 2-0..Ankona schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
Az valt toch wel mee? Celtic is volgens mij best een aardige club die ook in eredivisie leuk mee zou kunnen komen. Daar staat het nog maar 2-0.
Tegen deze keeper zou ik hem niet vanaf daar proberen erin te schieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die derde moet niet vallen. Althans niet voor de mannen in het rood.
Blauw bedoel je?snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:09:
Die derde moet niet vallen. Althans niet voor de mannen in het rood.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoppa! Nu hangt ie wel!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Driehonderd procent nog wel. En dan niet scoren. Statistisch gezien niet eens mogelijk, wat een pech.krissie100 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
AZ was tweede helft veel sterker, 300% kans op 1-1 en totaal tegen de verwachting eigen doelpunt en 2-0..
JAAAA GAKPO
LEKKER VOOR JE STINK ERIN @#€_--+)PORTUGEZN!!!!
LEKKER VOOR JE STINK ERIN @#€_--+)PORTUGEZN!!!!
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
BAM!
BAM
Pfft...Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:09:
[Streamable: 21-08-18 22-06-28]
De hollandse ziekte in optima forma.
https://old.reddit.com/r/...alkmaar_james_forrest_61/

⏩ PVOutput☀️
Deze had de keeper eens niet.
Lekker, nog een transfer target voor de geniddelde derderangs premier league club met teveel geld, Gakpo.
Al die achteruit lopende verdedigers. Snap dat nooit echt
Ik zag 'm naast gaan, blijkt ie erin te zitten...
Netjes hoor
Netjes hoor

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geen extra doelpunten weg geven graag. Benfica kan dodelijk zijn
2-1 is een resultaat wat recht te trekken is
2-1 is een resultaat wat recht te trekken is
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 18-08-2021 22:11 ]
Toch wel jammer ...Maarten_E schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Godzijdank dat die dubbele uitdoelpunten niet meer meetellen.

Ga je nu Gakpo vergelijken met Veltman?snmght schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:11:
Lekker, nog een transfer target voor de geniddelde derderangs premier league club met teveel geld, Gakpo.
Psv moet beter verdedigen.
Maar nu Benfica aanvalt, kan je misschien ook counteren
Leuke pot zo
Maar nu Benfica aanvalt, kan je misschien ook counteren
Leuke pot zo
Tja, dat is makkelijker dan op het juiste moment instappen. Zo camoufleer je je tekortkomingenVos schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:11:
Al die achteruit lopende verdedigers. Snap dat nooit echt
Ik ben voetbal aan het kijken en zij ligt al op bed. Volgende keer weer.Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:10:
Nu erop en erover AUB
En Benfica staat weer terug met 10 man achter de bal.
Zo'n mis pass van Ramalho... Dat zie je nauwelijks dus bij Benfica
Zelfde bij Sangare, dat moet beter tegen een team als Benfica
Zelfde bij Sangare, dat moet beter tegen een team als Benfica
Pffff, die bal alsmaar inleveren!
AZ is het Willem II van vorig jaar. Die club is dusdanig leeggekocht dat ze nu niet meer EL waardig zijn.LZ86 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:14:
Hopen dat PSV het nog recht trekt. AZ is wel klaar.
alles kan off-topic
Die eindigen rechterrijtje met het huidige spelAnkona schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
AZ is het Willem II van vorig jaar. Die club is dusdanig leeggekocht dat ze nu niet meer EL waardig zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2021 22:18 ]
"Als zij de bal hebben, kunnen zij alleen maar fouten maken." - voltallige PSV-selectie.
Die is in het algemeen erg goed en stabiel, weinig op echte fouten te betrappen. En ook geen groot ego.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:17:
Ben wel blij met scheidsrechter Brich
Pröpper erin.
PSV op dit moment wel de betere ploeg, goed om te zien.
Niet te zien dat Götze een winnende goal maakte op een WK finale daar...
Niet te zien dat Götze een winnende goal maakte op een WK finale daar...
Begint beetje als Benfica - Ajax te voelen, met beter/aanvallender Ajax die op achterstand komt en zich terug knokt. Zou mooi zijn als PSV het ook lukt en de 2-2 kan maken.
Wat doet die nu...
Blijft lastig in te schatten tegen Portugezen, die geven wel vaker de indruk dat de ander beter is om vervolgens zelf toe te slaan.Maarten_E schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:22:
PSV op dit moment wel de betere ploeg, goed om te zien.
Is hij ooit wereldkampioen geworden?Niet te zien dat Götze een winnende goal maakte op een WK finale daar...
Als AZ niet doorgaat tegen Celtic hebben ze wel groepsfase Conference League? Schema’tje iemand
?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ja.AntraXxX schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:26:
Als AZ niet doorgaat tegen Celtic hebben ze wel groepsfase Conference League? Schema’tje iemand?
⏩ PVOutput☀️
Klopt, zal morgen het bijgewerkte schema wel even plaatsenAntraXxX schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:26:
Als AZ niet doorgaat tegen Celtic hebben ze wel groepsfase Conference League? Schema’tje iemand?
Jammer, er mag ook wel eens een klutsbal ingaan voor PSV.
Gakpo wordt steeds beter en beter in deze wedstrijd. Heeft dubbele dekking maar komt er zo makkelijk langs steeds. Madueke heeft afgelopen weken goed als bliksemafleider gediend
Snap niet als je dan toch zo laat vlagt, kan je dan niet gewoon op VAR wachten? Corner beter dan achterbal?
Driedubbele wissel? 6 spelers?
⏩ PVOutput☀️
@AntraXxX
/f/image/Wz1ctZegWBRHsYBCqmtuvcgr.png?f=fotoalbum_large)
Link naar volledige afbeelding op imgbb
GS=group stage/groepsfase, PO=playoffs (4e ronde)
CL=Champions League, EL=Europa League, ECL=European Conference League.
/f/image/Wz1ctZegWBRHsYBCqmtuvcgr.png?f=fotoalbum_large)
WEER NIET! AAAAAAH ik word gek
Sangare....
⏩ PVOutput☀️
Het gemiddelde Ikea Billy-schema is eenvoudiger.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]
Het eerste wat ik dacht. En gelijk moest ik aan Mark van Bommel denken….Quad schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:28:
Driedubbele wissel? 6 spelers?
Die Sangria is echt een zwakke schakel bij PSV.
Zo gaan vaker dit soort wedstrijden, je moet dit soort kansen echt afmaken anders achtervolgt je hetElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:29:
Geen hands trouwens? Jammer! Het zit Benfica wel mee, die hebben over geluk niks te klagen.
Ik zou absoluut niet klagen als PSV reglementair 3-0 wint..ST10©DE schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:29:
[...]
Het eerste wat ik dacht. En gelijk moest ik aan Mark van Bommel denken….
En dan al helemaal tegen ploegen van de linkerhelft op het Iberisch schiereiland.Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:30:
[...]
Zo gaan vaker dit soort wedstrijden, je moet dit soort kansen echt afmaken anders achtervolgt je het
Het ergste is nog dat ze er geld voor hebben betaaldPolycom schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:29:
Die Sangria is echt een zwakke schakel bij PSV.
Nee wat? Een vierdubbele wissel volgens de commentator? 8! Nieuwe spelers?
⏩ PVOutput☀️
Bruma voor Madueke, als je het hebt over een bak minder kwaliteit op het veld. Ik hoop dat Bruma er 2 intikt.
Wat is dit voor een wissel?
Advocaat die Robben wisselt…..carpebios schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:32:
Wat is dit voor een wissel?
kunnen we even extra negatief over hem gaan doen?Snowdog schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:32:
Bruma? Lijkt me niet de juiste wedstrijd...
Misschien dat hij er dan 2 maakt
Almeida lijkt op Suarez met snor.
Zwakke plek van Benfica heb ik volgens mij ontdekt, ze zijn op snelheid te kloppen. Gakpo, Madueke
Lekker gekeept hoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022