"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo'n mooie snelle kaats aanval en dan krijgt Haller de bal
Ok, dan ben ik weer gerust gesteld.Gynnad schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:29:
[...]
Ik woon zelf in Noord-Brabant, maar dit is een screenshot van de Instagram pagina van Jetro Willems
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
12,5 toch?Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:33:
Denzel Dumfries officieel overgenomen door Inter, 15 miljoen.
Ik quote de NOS hier:
Wellicht 12.5 + 2.5 bonus?Oranje-international Dumfries verruilt PSV voor Internazionale
Denzel Dumfries verlaat PSV om aan de slag te gaan bij Internazionale, de club van trainer Simone Inzaghi. De verdediger heeft een contract getekend voor vier jaar.
Voor PSV, dat naar verluidt 15 miljoen euro krijgt van de Italiaanse club, is het geen verrassing dat Dumfries vertrekt. Drie weken geleden zei trainer Roger Schmidt er al rekening mee te houden het dit seizoen zonder de rechtsback te moeten doen.
Edit:
@Exocet 12.5 en 2.5 dus blijkbaar.Volgens transferexpert Fabrizio Romano houdt PSV een transfersom van 12,5 miljoen euro over aan de verkoop van Dumfries. Dat kan aan de hand van variabele bonussen, afhankelijk van de sportieve prestaties van de verdediger en/of de club, nog oplopen gedurende de contractduur. Dat zou neerkomen op nog eens 2,5 tot 3 miljoen euro. Het Eindhovens Dagblad sprak over 'eenvoudig haalbare bonussen'. Daarmee komt het totaal alsnog uit tussen de vijftien en twintig miljoen euro, zoals PSV vanaf het eerste moment heeft verlangd voor het afkopen van het nog twee jaar doorlopende contract van de captain van afgelopen seizoen.
[ Voor 32% gewijzigd door Maarten_E op 14-08-2021 22:36 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
InderdaadMaarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:35:
[...]
Ik quote de NOS hier:
[...]
Wellicht 12.5 + 2.5 bonus?
Official and confirmed. Denzel Dumfries joins Inter on a permanent deal for €12.5m plus add ons to PSV Eindhoven. 🔵🇳🇱 #Inter #transfers
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 14 augustus 2021
⏩ PVOutput☀️
Nou laat Berghuis maar eens uithalen uit die vrije trap
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Adres, bitte.Typhone schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:40:
Labyad hoger in de pikorde dan Berghuis? Kick me in the nuts please!

Ben een PSV'er, mikken is niet mijn sterkste kant...
Voor vandaag dan de situatie. Op rechts'buiten' zijn Berghuis, Neres en Martha opties. Maar voor de spits hebben ze Tadic (nu gewisseld) en ... Haller. Linksbuiten is ook al karig, gelukkig speelt Tadic bijna altijd. Maar het is toch wel te hopen dat er wat jeugd goed weet door te breken op linksbuiten en centrum.
Gewoon rammen zoals Madueke afgelopen weekMaarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kudus en die andere Braziliaan zijn er ook nog. Maar inderdaad ook veel Ajax onwaardige spelers als Haller, Labyad, Pasveer, Ekkelenkamp en Magallan.Dadona schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:44:
Het gaat zo vaak over brede selecties van Ajax en PSV. Maar ik vind het bij Ajax nog wel meevallen eigenlijk. Op de bank zitten nu twee keepers, twee spelers die direct/indirect in de etalage staan (Ekkelenkamp en Neres), Magallan mag ook al weg geloof ik.
Voor vandaag dan de situatie. Op rechts'buiten' zijn Berghuis, Neres en Martha opties. Maar voor de spits hebben ze Tadic (nu gewisseld) en ... Haller. Linksbuiten is ook al karig, gelukkig speelt Tadic bijna altijd. Maar het is toch wel te hopen dat er wat jeugd goed weet door te breken op linksbuiten en centrum.
[ Voor 83% gewijzigd door ephymerous op 14-08-2021 22:51 ]
XXXVI
Antony is er ook nog. Mocht Neres vertrekken dan is de rechterkant wel goed dubbel bezet. Maar waar zou Neres heen moeten?Dadona schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:44:
Het gaat zo vaak over brede selecties van Ajax en PSV. Maar ik vind het bij Ajax nog wel meevallen eigenlijk. Op de bank zitten nu twee keepers, twee spelers die direct/indirect in de etalage staan (Ekkelenkamp en Neres), Magallan mag ook al weg geloof ik.
Één van hen kan zich beter focussen op een rol aan de linkerkant. Tadic zal daar veel spelen maar als Haller er niks van blijft bakken kan hij ook in de valse spits rol belanden, dan is er plek op links.
Een echte keeper zal er wel komen als Onana weg is.
Nouja, het is alsnog vrij breed toch?Dadona schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:44:
Keepers:
- Stekelenburg
- Pasveer
- Gorter
Verdedigers:
- Timber
- Schuurs
- Mazraoui
- Rensch
- Blind
- Martinez
- Tagliafico
Middenveld:
- Alvarez
- Klaassen
- Gravenberch
- Kudus
Aanvallers:
- Neres
- Tadic
- Haller
- Berghuis
- Antony
Dit zijn allemaal basis waardige spelers, en Blind / Martinez kunnen ook op het middelveld uit de voeten. Lijkt mij toch een vrij brede selectie als je 19 basis waardige spelers hebt.
(Kudus zou ik maar wat graag zien spelen, maar die is meer geblesseerd dan fit helaas. )
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Conclusie: voorbarig?OMX2000 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:14:
Conclusie: Berghuis ligt niet goed in de groep.
Gravenberch echt slap vandaag. Hij had ook gewoon een paar keer moeten scoren. Je zag hem zelf ook balen.
Berghuis zie je ook niet echt renderen.
In Europees zouden ze bij mij op de bank zitten.
Laat ik net geen ten Hag zijn....
Fortuna respect voor. Knap gedaan weer
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 14-08-2021 23:20 ]
Harribo schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:19:
Fc Twente verloren, fijn, heb het niet zo op opscheppers.
Gravenberch echt slap vandaag. Hij had ook gewoon een paar keer moeten scoren. Je zag hem zelf ook balen.
Berghuis zie je ook niet echt renderen.
Fortuna respect voor
6 - Steven Berghuis created six chances for @AFCAjax against N.E.C., more than any other player on the pitch; Berghuis was directly involved in an Eredivisie goal in the Johan Cruyff Arena for the first time in his career. Welcome. pic.twitter.com/mIPtEbtchu
— OptaJohan (@OptaJohan) 14 augustus 2021
Maar komt zijn man niet voorbij en scoort niet.
Nou ja zolang hij anderen laat scoren
Ziyech passeerde ook niet, was ook een geweldige speler.Harribo schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:22:
Ok geeft ie goed aan dus. Assists.
Maar komt zijn man niet voorbij en scoort niet.
Nou ja zolang hij anderen laat scoren
Lol. Ik mag toch lekker stoken.
Die jongen moet wennen, hij is niet gewend dat er betere spelers om hem heen staan.OMX2000 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:14:
Conclusie: Berghuis ligt niet goed in de groep.
Ik weet niet of het aan de naam ligt maar ik ben het volledig met je eens
Want het is allemaal niet zo kut met Ajax: het enige chagrijn ontstaat puur uit vergelijking met psv en het 0-4 verlies. En dat was natuurlijk zuur (al was het tot rode kaart erg goed) maar negativisme vanwege die uitslag is zo voorbarig. Geef dit team ff de tijd om alle automatismes (met berghuis) erin te krijgen waarna Ten Hag de Ajax diamant in perfectie zal slijpen. Ik geloof echt dat dit team erg hoge ogen gaat gooien dit seizoen: iedereen weet wat er gevraagd wordt en afgelopen twee jaar heeft er best veel tegengezeten bv scheids bij chelsea, hartproblemen Blind en blessuregevallen. Als dat Ajax dit seizoen nou eens bespaard blijft dan worden ze gewoon kampioen met grote kans CL overwintering

Roepen is genoeg...Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Berghuis is een voormalig Feyenoorder. Die beginnen altijd onderaan de pikorde. Daar is niks mis mee.ephymerous schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:40:
Haha wat heeft Berghuis gedaan dat Labyad hoger ik de pikorde staat bij vrije trappen? Dat is echt een belediging
Maar als Berghuis gewoon goed en degelijk speelt, stijgt hij wel in de pikorde. Dus het gaat allemaal wel goedkomen met Berghuis. Effe doorbijten.
Edit: @Exo81 De wedstrijd die met 4-0 werd verloren zegt vrij weinig. Die paar momenten dat Ajax echt gas gaf, liet PSV naar adem happen. Dat is voorlopig genoeg. Ajax kan nog steeds goed voetballen.

De Wereldcup is het echte doel, en dat is ook publiekelijk uitgesproken. We willen de Europacup winnen, en daarna worden we wereldkampioen. Dat is best een stoere uitspraak in een wereld waar geld het speelveld oneerlijk maakt. Daar mag je Ajax ook op afrekenen als het mislukt.
Ik hoop serieus dat de andere Nederlandse clubs het eens goed gaan doen in Europa. Dat ze voor volk en vaderland voetballend tenondergaan als ze de onderliggende partij zijn in het spelletje.
PSV moet gewoon eens de poulefase overleven. Dat is al winst. Feyenoord moet gewoon lekker aanrommelen en hopen op de volgende ronde. Volgens mij kan je niet veel meer aan de Rotterdammers vragen. Van Vitesse weet ik niks, maar een beetje je best doen kan geen kwaad.
Edit2: @ephymerous Labyad spartelt nog wat, maar staat volgens mij sowieso onderaan de ladder. Laat die twee spelers maar lekker met elkaar dollen. Berghuis zal wel winnen, want die speler levert ooit een veelvoud op. Labyat is een gemiddelde voetballer. Niet echt slecht, maar clubs zullen nooit de hoofdprijs betalen voor deze speler.
Als we Berghuis kunnen optuigen en hem het Ajaxpepertje in zijn reet kunnen steken, dan hebben we aan hem een prima aanwinst, en als je hem toch wilt verkopen, dan is ie straks 30+ miljoen waard. Daar krijgen ze bij Feyenoord nog een centje van mee van, dus iedereen zal met een glimlach het bed induiken.
edit 3: Laatste edit.
Ik zou als Ajax Itaharen van PSV kopen. Toen die gast op zijn best speelde, was het een heel prima speler die je ook in Ajax kan inpassen. En de trainer van PSV en Itaharen liggen elkaar niet, dus Itaharen zal wel in de verkoop gaan. Een miljoentje of 5 moet genoeg zijn om hem te kopen. En Itaharen staat niet onwelwillend tegenover Ajax. En wees eerlijk, we zien liever spelers goed voetballen en plezier hebben, dan dat ze ergens wegrotten bij een club in het buitenland.
[ Voor 77% gewijzigd door mavaros op 15-08-2021 10:08 ]
Om Berghuis maak ik me geen zorgen. Het gaat me meer om Labyad. Die heeft nog nooit enige waarde gehad voor Ajax.mavaros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:45:
[...]
Berghuis is een voormalig Feyenoorder. Die beginnen altijd onderaan de pikorde. Daar is niks mis mee.
Maar als Berghuis gewoon goed en degelijk speelt, stijgt hij wel in de pikorde. Dus het gaat allemaal wel goedkomen met Berghuis. Effe doorbijten.
XXXVI
En, heb ik nog iets gemistExocet schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:13:
[...]
Dan mis je wellicht de eerste goal voor Ajax van Berghuis
Zelfde gevoel hier.ephymerous schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 09:22:
[...]
Om Berghuis maak ik me geen zorgen. Het gaat me meer om Labyad. Die heeft nog nooit enige waarde gehad voor Ajax.
Al zal er vast wel iemand met statistiekjes op de proppen komen dat Labyad in enkele belangrijke wedstrijden belangrijke goals heeft gemaakt. Maar ja, dat deden Charisteas en Machlas vast ook wel eens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, de eerste officiële betrokkenheid van Berghuis bij een Ajax goal
Exocet in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022"
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2021 10:12 ]
Machlas 2002, een mislukte schwalbe tegen Feyenoord, die toch op de stip ging voor gelijkmaker.Superkiwi schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:10:
[...]
Maar ja, dat deden Charisteas en Machlas vast ook wel eens.
Ik zei al Ajax speelde 1e helft voor de rode kaart tegen PSV helemaal niet slecht , sterker nog , voetballend waren ze de betere, alleen de restverdediging is ruk.
Nu is Alvarez terug, restverdediging zag er een heel stuk beter uit , en voetballend blijft het goed.
1e helft NEC vernederd, 2e helft gas terug genomen, dus ik maak me totaal geen zorgen , tegen PSV was een Incident , want als je zag de 1e half uur , hoe makkelijk Ajax door de defensie van PSV kwam.
Afgekeurde goal toen van Haller , Kopbal Berghuis , en de kopbal van Klaassen, tov 2 counters van Madueke.
Toppie..
Ik blijf het zeggen , zo slecht is dit Ajax niet , moet Edson wel blijven, die zorgt voor de balans.
Tja wat is een mislukte Schwalbe? Als Robben het doet tegen Mexico vinden we het allemaal fantastisch.PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Machlas 2002, een mislukte schwalbe tegen Feyenoord, die toch op de stip ging voor gelijkmaker.
Niet zo door je Feyenoord-bril kijken PWM; het was gewoon een dikke overtreding
*Kiwi rent snel weg
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2021 10:17 ]
Ze deden er wel erg lang over gisteren om te kijken of die bal over de lijn was.
Ik had wel verwacht dat (de opvallend gebruinde maar dat terzijde) Nijhuis een 'bzzzz, bzzzz' op zijn horloge zou krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2021 10:25 ]
Prima, kon ik alleen niet opmaken uit je post
Zo herinner ik mij nog 1 van TomassonPWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Machlas 2002, een mislukte schwalbe tegen Feyenoord, die toch op de stip ging voor gelijkmaker.
Die van ADO tegen Ajax blijft toch wel de mooiste
Edit: hier zitten ze allebei in filmpje:
https://sportnieuws.nl/vi...elopen-10-jaar-videopoll/
Ohja en koning Schwalbe Mertens’ niet vergeten natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door Martinusz op 15-08-2021 12:11 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:12:
[YouTube: 2002 (March 3) Ajax Amsterdam 1-Feyenoord 1 (Dutch Eredivisie)]Superkiwi schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:16:
Niet zo door je Feyenoord-bril kijken PWM; het was gewoon een dikke overtreding![]()
*Kiwi rent snel weg
Niet overruled door de VAR en dus gewoon een overtreding.
Het was van beide wat
Verwijderd
In die tijd werd de VAR nog thuis op de bank gedaan achteraf..Superkiwi schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:35:
[...]
Niet overruled door de VAR en dus gewoon een overtreding.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pnZZA8NYDEZrVKW8xcicv23h.png?f=user_large)
Gewoon passen over 10 meter zonder druk lukt soms niet eens.
En Groningen kan 3 x 100% kansen niet afmaken, tja...houdt het op natuurlijk.
Slappe boel dit
Gisteren niets kunnen zien maar vanochtend opende ik even het mooie twitterplatform en dan zie je beelden van deze potentiele overtreding en dan vraag ik me toch af wanneer iets wel en wanneer iets niet als buitensporige inzet gezien kan worden.toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:40:
Lijkt me toch een overtreding
Mafkees pic.twitter.com/5vlwtXTJZR
— Jasper (@Jasper_Nijmegen) 15 augustus 2021
Waarbij de mafkees in de tweet niet het onderwerp is!
- Is het uberhaupt een overtreding of niet
- Is de knie hoog of is het hoofd laag
- Zou je het spel moeten stilleggen vanwege potentieel hoofdletsel (ongeacht of het een overtreding is of niet)
Nijhuis begreep na afloop in eerste instantie niet waarom er een interviewaanvraag was, hij was zich van geen kwaad bewust. 'Ik was verbaasd dat ik voor de camera moest komen', zei hij bij ESPN, waarna hij vertelde over het moment. 'Ik sta in het veld en zie een speler van Ajax inkomen die de bal wegspeelt en daarna is er een botsing met een speler van NEC. Zo zie ik dat op het veld, dus ik laat doorgaan. En mijn VAR ziet eigenlijk hetzelfde.'
De scheidsrechter bekeek daarna tijdens het interview de beelden nog eens en veranderde niet van mening: 'Kijk, hier zie je de bal komen. En hier komt hij, hij speelt de bal en daarna komt hij in contact met de speler. Voor mij is dit gewoon een normaal duel, hoor. Dit is gewoon de bal spelen. Een hoofdblessure? Ja, dat kan. Hij komt er tegenaan en dan kun je het spel stilleggen. Heel veel mensen kunnen dat een overtreding vinden, maar als ik dat beeld zo zie, dan vind ik het een normaal uel.'
⏩ PVOutput☀️
Pracht van een goal.Quad schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:05:
Holy moly, de 2-1 voor Groningen.
@DoeEensGek Mag ik een herhaling aanvragen?
[ Voor 255% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-08-2021 14:23 ]
Gelukkig toch nog, ik werd echt wat gek van al die kansen missen
Stond er niet iemand van FC Utrecht te dichtbij?Als drie of meer spelers van de verdedigende partij een ‘muurtje’ vormen, dan moeten alle aanvallers op ten minste 1 meter van het ‘muurtje’ blijven totdat de bal in het spel is.
Ik lig languit op de bank
-1 ...DoeEensGek schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Ik lig languit op de bank. Je zal ff moeten kijken op reddit of twitter.
Het viel me vooral op toen Cambuur de druk erop zette na de rust (1e helft niet gezien) dat Groningen zowel tegen Cambuur als het veld speelden. Zoveel momenten waarbij Groningen spelers onder druk opeens de bal niet konden controleren, weggleden of simpelweg vielen..Harribo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:28:
Wat een prachtig doelpunt van Groningen.
Gelukkig toch nog, ik werd echt wat gek van al die kansen missen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Echt elk jaar hoor ik dit soort kreten. Waar is dat in hemelsnaam op gebaseerd? Alsof Utrecht ook maar in de buurt komt van de top 3. Plek 5-6 is Maximaal haalbaar voor ze
Tja Elia is weg, dus ze zijn er sterker op gewordenVerwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:41:
Wie doet het commentaar bij Utrecht - Sparta. Wedstrijd is 2 minuten bezig, en dan zegt hij: Utrecht gaat de top 3 aanvallen?
Echt elk jaar hoor ik dit soort kreten. Waar is dat in hemelsnaam op gebaseerd? Alsof Utrecht ook maar in de buurt komt van de top 3. Plek 5-6 is Maximaal haalbaar voor ze
⏩ PVOutput☀️
Mijn dank is groot!
Heeft Mazraoui niet eens ooit rood gekregen in een belangrijk duel voor een soortgelijke overtreding? Volgens mij in dat goede CL jaar maar kan zijn dat ik me vergis.Napo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 14:02:
[...]
Gisteren niets kunnen zien maar vanochtend opende ik even het mooie twitterplatform en dan zie je beelden van deze potentiele overtreding en dan vraag ik me toch af wanneer iets wel en wanneer iets niet als buitensporige inzet gezien kan worden.
[Embed]
Waarbij de mafkees in de tweet niet het onderwerp is!Waarbij de uitleg van Nijhuis overigens ook enigszins twijfelachtig is
- Is het uberhaupt een overtreding of niet
- Is de knie hoog of is het hoofd laag
- Zou je het spel moeten stilleggen vanwege potentieel hoofdletsel (ongeacht of het een overtreding is of niet)
[...]
Ik gok - maar corrigeer mij als ik fout zit - dat je op dit moment doelt?Typhone schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:59:
[...]
Heeft Mazraoui niet eens ooit rood gekregen in een belangrijk duel voor een soortgelijke overtreding? Volgens mij in dat goede CL jaar maar kan zijn dat ik me vergis.
Heeft ze toen wel indirect de titel opgeleverdNapo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Ik gok - maar corrigeer mij als ik fout zit - dat je op dit moment doelt?
[YouTube: Mazraoui krijgt rode kaart | Ajax - PSV | VAR Moment]

[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 15-08-2021 16:03 ]
Ah ik was vergeten dat dat tegen PSV was. Die semi onnozele blik ook van hem op het moment dat die rode kaart komt. Lutser!Napo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Ik gok - maar corrigeer mij als ik fout zit - dat je op dit moment doelt?
[YouTube: Mazraoui krijgt rode kaart | Ajax - PSV | VAR Moment]

Ik denk dat ik ga proberen in de die bloemenperk te staan.
Ik ga Tram 23 gebruiken en kijk wel hoe ver we komen. Tot dan in ieder geval
Ik ga m'n tent van zolder halen, sta ik helemaal vooraanPWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:19:
Kan iemand helpen? Nu de Coolsingel in verbouwd is, wat is de juiste plek eind april/begin mei?
[Afbeelding]
Ik denk dat ik ga proberen in de die bloemenperk te gaan.
Hij zou es met de keeper aan de overkant (Bijlow) moeten praten over hoe je een bal tegenhoudt ipv em eruit proberen te kijken.
Fijn dat PWM en jij mee willen vieren dat oud Feyenoorder Berghuis kampooen met Ajax is geworden tegen die tijdBombvis schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:24:
[...]
Ik ga m'n tent van zolder halen, sta ik helemaal vooraan
Dat is in 2034 vast wel klaarPWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:19:
Kan iemand helpen? Nu de Coolsingel in verbouwd is, wat is de juiste plek eind april/begin mei?
[Afbeelding]
Kunnen we ze divisies niet gewoon benoemen zoals ze zijn in de voetbalpiramide? Eredisie, eerste divisie (doei Keuken Kampioen Divisie), tweede divisie (doei Jack's League) enz.
Volgens mij kun je op dat bankje achter de boom prima uithuilenPWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:19:
[Afbeelding]
In die lantaarnpaal hangen natuurlijk!PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:19:
[Afbeelding]
Edit: en 0-3

Dat kan maar je snapt zelf vast ook wel waarom ze dit doen. Als je problemen hebt met commercialiteit heb je de verkeerde sport om te volgen uitgekozenNapo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:40:
Vreemde gewaarwording, was even aan het kijken naar welke clubs nu aan de KNVB beker meedoen en dan zie je de clubs die meedoen uit blijkbaar de "Jack’s League".
Kunnen we ze divisies niet gewoon benoemen zoals ze zijn in de voetbalpiramide? Eredisie, eerste divisie (doei Keuken Kampioen Divisie), tweede divisie (doei Jack's League) enz.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik hoop maar dat het pure onkunde was, anders mag ie wel de nodige wedstrijden op de tribune zitten.remco112 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:05:
Wat een belachelijke overtreding zeg.
Van de scheidsrechter bedoel jetoolkist schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:06:
[...]
Ik hoop maar dat het pure onkunde was, anders mag ie wel de nodige wedstrijden op de tribune zitten.
Edit
Bij Willem II hebben ze wel heel veel reclame langs het veld weten te plaatsen... 3 hoog, op sommige plekken zelfs 4
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 15-08-2021 18:16 ]
Dat ook ja.PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:12:
[...]
Van de scheidsrechter bedoel jeDit was toch een overtreding die je als leidsman toch in 1x juist zou moeten kunnen beoordelen.
Kan Slot niet beter wat belangrijke jongens wisselen? Til bijvoorbeeld, daar zou ik voorlopig toch erg voorzichtig mee zijn.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022