[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.108 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:12:
[...]

Van de scheidsrechter bedoel je :p Dit was toch een overtreding die je als leidsman toch in 1x juist zou moeten kunnen beoordelen.

Edit

Bij Willem II hebben ze wel heel veel reclame langs het veld weten te plaatsen... 3 hoog, op sommige plekken zelfs 4
Het is mr Respect he, die kan er geen klap van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:59:
[...]

Dat kan maar je snapt zelf vast ook wel waarom ze dit doen. Als je problemen hebt met commercialiteit heb je de verkeerde sport om te volgen uitgekozen
Het is meer dat het een steeds twijfelachtiger niveau bereikt. Initieel was het bebording om het veld en een sponsor op het shirt. Alles en iedereen wordt vermarkt puur voor wat inkomstenstromen wat deels natuurlijk begrijpbaar is.

Het is wachten op spelers die zichzelf Mark "Albert Heijn" van der Maarel gaan noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geel? Donkerrood als je zo als een malloot inkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:01:
Mooi dat Bijlow al in het Oranje is. Zn redding in de beginfase was cruciaal, anders had het heel anders gelopen.
Vorig seizoen won Feyenoord met 1-4 na een 1-0 achterstand en dat was met Fer en Diemers in de basis.

Met die overwinning was Feyenoord koploper op dierendag na 4 speelronden op doelsaldo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44
Napo schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:21:
[...]

Het is meer dat het een steeds twijfelachtiger niveau bereikt. Initieel was het bebording om het veld en een sponsor op het shirt. Alles en iedereen wordt vermarkt puur voor wat inkomstenstromen wat deels natuurlijk begrijpbaar is.

Het is wachten op spelers die zichzelf Mark "Albert Heijn" van der Maarel gaan noemen :+
Ja daar is het wachten inderdaad op zeg haha xD

:F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10 15:38
Blessuretijd Bannis doet het weer. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25

Quad

Doof

Feyenoord speelt leuk. Op de 2 wedstrijden na in de Conference League zie je dat het als een team opereert en dat ze veel plezier hebben met elkaar en in het spelletje.

Ik ben wel enthousiast over Feyenoord. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Lord Trauner!!! _/-\o_

Bijlow laat vandaag ook zien dat hij gewoon dé Oranje-keeper gaat worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 09:10

Vos

AFCA

remco112 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:43:
Lord Trauner!!! _/-\o_

Zou mooi zijn als hij van die blessures af komt. Een goeie keeper is wel nodig op zich voor Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 05:16
Na 10 minuten naar Feyenoord gekeken te hebben in de samenvatting weet ik een ding zeker.

Feyenoord doet een serieuze gooi om Dancing Stars te winnen. Of ze echt goed kunnen voetballen is een ander verhaal.

Willem II kan in ieder geval totaal niet voetballen. Dat is wel duidelijk. Gossiemijne, wat is Willem II slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:34

OMX2000

By any means necessary...

mavaros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:07:
Na 10 minuten naar Feyenoord gekeken te hebben in de samenvatting weet ik een ding zeker.

Feyenoord doet een serieuze gooi om Dancing Stars te winnen. Of ze echt goed kunnen voetballen is een ander verhaal.

Willem II kan in ieder geval totaal niet voetballen. Dat is wel duidelijk. Gossiemijne, wat is Willem II slecht.
NEC speelde gisteren nog een categorie slechter.

Feyenoord speelde solide. Niet uitmuntend, maar netjes. Ze hadden er nog wel 1 of 2 erin mogen schieten.

Ajax had er gisteren minstens 3 meer in moeten schieten.

Maar dat zegt niks. Ajax acht ik nog steeds het beste team, PSV zit daarachter. Iets dichter daarachter dan ik vooraf verwachtte. Maar onderling kunnen het wel leuke potjes worden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• remco112
mavaros schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:07:

Je baseert je mening op 10 minuten samenvatting? :D

Moeite om toe te geven dat Feyenoord gewoon goed begint?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14-10 08:41

Typhone

Who Dares Wins

Met een in elkaar gekakt AZ, een verzwakt Vitesse een altijd wisselvallig FC Utrecht ga ik Feyenoord een serieuze kans geven mee te blijven doen. De ondergrens zie ik voorlopig nog niet bij ze. Was tegen FC Dritta denk ik een kwestie van conditie maar vandaag tegen Willem II wel goed gespeeld en de betere partij. Willem II is thuis niet altijd de makkelijkste voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waarom is dat tweede doelpunt van Groningen niet afgekeurd? Overduidelijk gevaarlijkspel, hij schopt bijna het hoofd van de verdediger mee het doel in.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:28:
Met een in elkaar gekakt AZ, een verzwakt Vitesse een altijd wisselvallig FC Utrecht ga ik Feyenoord een serieuze kans geven mee te blijven doen. De ondergrens zie ik voorlopig nog niet bij ze. Was tegen FC Dritta denk ik een kwestie van conditie maar vandaag tegen Willem II wel goed gespeeld en de betere partij. Willem II is thuis niet altijd de makkelijkste voor zover ik weet.
Zou het tegen Dritta geen conditie noemen, conditioneel was het niet zo enorm slecht, maar team speelde gewoon slecht. Niet op elkaar ingespeeld en de verdediging was zo lek als een mandje. Heb de wedstrijd vandaag niet gezien, maar ga zo eens een samenvatting opzoeken. Het lijkt erop dat Feyenoord toch wel een stukje sterker is dan verwacht (puur op basis van de uitslag).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Veel spelers die nu moeten opstaan met een coach die ook begrijp dat je de jeugd kansen moet geven. Zoals gezegd had ik Advocaat vorig jaar in januari eruit geflikkerd dan was Feyenoord 6 maanden verder geweest in hun progressie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Ik vond Feyenoord niet erg goed spelen vandaag. Enorm slordig. Het is dat Willem II zo extreem zwak was dat ze het amper door hadden hoe kwetsbaar Feyenoord eigenlijk was.

(En Kokcu was weer dramatisch. Iedere keer als de centrale verdedigers via hem de opbouw wilden opstarten kaatste hij hem direct zonder te kijken weer terug naar achteren. Schijnt nog altijd een groot talent te zijn maar na 3 jaar nog steeds geen enkele goede wedstrijd ben ik wel een beetje klaar met die prutser)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kokcu is de Labyad van Feyenoord denk ik haha. Sinisterra was goed, Til vond ik gevaarlijk maar zo heel slecht vond ik Feyenoord zeker niet. Heb in totaal tussen het foodpreppen door 60-70 minuten live gezien en de rest gehoord maar dat ze nog zoekende zijn en toch met 0-4 van het veld stappen vind ik een compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:36:
Veel spelers die nu moeten opstaan met een coach die ook begrijp dat je de jeugd kansen moet geven. Zoals gezegd had ik Advocaat vorig jaar in januari eruit geflikkerd dan was Feyenoord 6 maanden verder geweest in hun progressie.
Bannis heeft vorig seizoen in de eerste seizoenshelft negen invalbeurten gekregen onder Advocaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Vanmiddag met veel meer plezier gekeken dan het hele vorige seizoen onder Advocaat. Het zal niet iedere wedstrijd zo foutloos of goed zijn als vanmiddag maar het geeft in ieder geval vertrouwen naar een leuk spelend Feyenoord in de toekomst.

Dat Advocaat door iedereen nog steeds zo de hemel in geprezen wordt in de media is mij dan ook een raadsel. In die paar weken dat Slot er nu ziet is er veel leuker voetbal te zien. Er zit een idee achter, er worden variaties gedaan in corners en dergelijke. Je ziet duidelijk dat hij de spelers het vertrouwen geeft in tegenstelling tot een Advocaat. Kan dan ook niet wachten tot die Feyenoord docu uitkomt.

Op naar donderdag!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahaha alsof utrecht boven Feyenoord zou eindigen. hou op zeg.

het mes snijd aan 2 kanten, Feyenoord supporters verwachten te veel, de rest van nederland die niet voor feyenoord is, trapt ze helemaal de grond in alsof ze niks kunnen, en waarom ze uberhaupt nog in de eredivisie spelen. wordt er wel een beetje moe van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:11:
[...]
Over twee weken is het op de zondag Utrecht - Feyenoord in de derde speelronde drie dagen na Elfsborg - Feyenoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2021 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Over twee weken is het op de zondag Utrecht - Feyenoord in de derde speelronde drie dagen na Elfsborg - Feyenoord.
en?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

het mes snijd aan 2 kanten, Feyenoord supporters verwachten te veel, de rest van nederland die niet voor feyenoord is, trapt ze helemaal de grond in alsof ze niks kunnen, en waarom ze uberhaupt nog in de eredivisie spelen. wordt er wel een beetje moe van
En wat was je verwachting vorig seizoen van Vitesse vs Feyenoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
[...]

Nou ga je wel van het uiterst negatief interpreteren van je quote naar het andere extreme. Ik denk dat Feyenoord hier best wel credits krijgt hoor. Zeker na die wedstrijden tegen Dritta waarin iedereen het idee had dat dit Feyenoord totaal ging mislukken. Nu ziet alles er alweer zoveel positiever uit voor Feyenoord.

Hoef je niet moe van te worden, het gaat een leuk jaar worden in de Eredivisie, laten we de sfeer niet bederven met dit soort "uit de tent lokken"-berichtjes zou ik zeggen. Ik zie Ajax persoonlijk als de grote favoriet, PSV als een kleine kanshebber als alles goed loopt en Feyenoord, wie weet. Ik zie ze als grotere concurrent voor PSV dan PSV een concurrent voor Ajax is.

PSV is sowieso erg goed in verliezen tegen Feyenoord, als dat dit seizoen weer gaat gebeuren, dan kan ik me nog voorstellen dat ze het best lastig kunnen hebben om 2e te eindigen. Hoewel iedereen er nu al vanuit gaat dat Ajax/PSV 1 en 2 worden. Mjah, we gaan het wel zien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 09:10

Vos

AFCA

[...]

de rest van nederland die niet voor feyenoord is, trapt ze helemaal de grond in alsof ze niks kunnen, en waarom ze uberhaupt nog in de eredivisie spelen. wordt er wel een beetje moe van
Euh ok? Geen idee waar jij dit soort berichten leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-10 14:54
Nou, ik verwacht Feyenoord dit jaar weer 'gewoon' 3e. Hopelijk weet Vitesse dan wel weer 4e te worden, Utrecht schat ik sowieso lager in en hopelijk heeft AZ echt teveel kwaliteit ingeleverd. Er staan veel jonge jongens in het veld dus als ze een beetje op elkaar ingespeeld zijn moet het kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:43:
Lord Trauner!!! _/-\o_

Trauner veroorzaakte eigenlijk nog wel een penalty last minute, maar zag er verder degelijk uit ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dat zegt ie toch helemaal niet?
Alleen dat de subtop zwakker wordt->minder kans op puntverlies->misschien wel langer mee blijven doen om kampioenschap.
Want dat bedoelt ie natuurlijk en niet langer meedoen om de degradatieplaatsen...
Dus waarom je een positief bericht nou zo agressief negatief benadert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik zou nog eens goed lezen wat ik schreef. Daar staat duidelijk niet dat Utrecht het Feyenoord lastig gaat maken. Wel dat ik verwacht dat Feyenoord bovenin mee gaat doen om de prijzen. Zoals ik eerder al eens zei: de Kuip zit ook weer vol en daar kunnen in de regel alle teams vanaf plek 8 niet mee omgaan dus vaker 3 punten in de tas dan andersom.

Wie Feyenoord de grond in trapt heb ik nog niet gespot hier overigens dus je trekt vreemde conclusies uit een positieve post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 18:46
PWM schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:19:

Ik ga Tram 23 gebruiken en kijk wel hoe ver we komen.
Dit is een reactie die buiten de fatsoensnormen treedt

Vanavond met paps en broerlief naar Jong Ajax - Dordt. *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 16-08-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04

Superkiwi

Hoi doei

Met een in elkaar gekakt AZ, een verzwakt Vitesse een altijd wisselvallig FC Utrecht ga ik Feyenoord een serieuze kans geven mee te blijven doen.
Eens.
Ik heb Feyenoord naar een 3e plaats geschoven, gevolgd door respectievelijk Vitesse, AZ en Utrecht.
Zolang ze maar niet van ons winnen en geen eerste worden gun ik ze alles ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:46:
[...]

Eens.
Ik heb Feyenoord naar een 3e plaats geschoven, gevolgd door respectievelijk Vitesse, AZ en Utrecht.
Zolang ze maar niet van ons winnen en geen eerste worden gun ik ze alles ;)
Het meest gunstige is als Feyenoord een positieve reeks neerzet in de weken voor Ajax. Ergens ebt er dan altijd een enorme druk door dat Ajax te pakken moet zijn en vrijwel altijd (sinds ik het volg) gaat dat fout. Blijf het altijd heel apart vinden welke weerslag dat heeft op Feyenoord. Hetzelfde als PSV met Ajax. De keren dat ik Ajax (ruim) heb zien winnen van PSV zijn niet op één hand te tellen. Andersom daarentegen... vaak zat.

Vrijwel altijd als je het niet verwacht dan geeft Ajax thuis tegen PSV, Feyenoord thuis tegen Ajax enz. Ben benieuwd hoe die wedstrijden dit seizoen gaan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik vind mensen (ook Telegraaf/AD/VI) opeens weel heel positief doen over Feyenoord. Ze hebben een mooie pot gehad tegen Madrid. Nu ook een relatief goede pot tegen Willem II.

Maar het lijkt erop dat omdat we nu van zover gekomen zijn na de 2 dramatische wedstrijden vorige maand, dat daardoor het gevoel is gekomen dat het nu fantastisch gaat. Luzern en Willem II zijn gewoon wedstrijden die de nummers 3-6 van Nederland eenvoudig moeten winnen. Feyenoord voldoet daar nu dus aan.

Ik geloof ook wel dat Feyenoord 3de moet kunnen worden, maar dat is het dan ook echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
PWM schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:54:
Ik vind mensen (ook Telegraaf/AD/VI) opeens weel heel positief doen over Feyenoord. Ze hebben een mooie pot gehad tegen Madrid. Nu ook een relatief goede pot tegen Willem II.

Maar het lijkt erop dat omdat we nu van zover gekomen zijn na de 2 dramatische wedstrijden vorige maand, dat daardoor het gevoel is gekomen dat het nu fantastisch gaat. Luzern en Willem II zijn gewoon wedstrijden die de nummers 3-6 van Nederland eenvoudig moeten winnen. Feyenoord voldoet daar nu dus aan.

Ik geloof ook wel dat Feyenoord 3de moet kunnen worden, maar dat is het dan ook echt wel.
Ik ben ook positief over wat ik nu van Feyenoord zie maar het enthousiasme in de media vind ik wat overdreven. De wedstrijd van gisteren vond ik dus helemaal niet zo goed. Erg slordig en weinig opbouw. Het is dat Willem II extreem slecht is dat ze de slordigheden niet afstraften, ook zonder opbouw af en toe Feyenoord toch voor de goal lieten komen en een keeper hadden die er alleen voor de formaliteit stond.

De punten zijn binnen en de wedstrijden tegen Lucern en Atletico geven hoop. We zijn geen kampioenskandidaat maar goed bovenin meedoen moet gewoon kunnen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

We wachten gewoon 3 speelrondes in de eredivisie af. Lijkt me dat het dan duidelijker wordt hoe Feyenoord er echt voor staat. Dan heb je ook tegen Utrecht gespeeld.

Maar ik hoop dat de frisheid en fun erin blijft. En ja iedereen in de media roept het, een goede spits die wat toevoegt aan het team zou fijn zijn. En ik hoop dat de jonkies ook wat gaan bijdragen en ons gaan verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
OMX2000 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:38:
We wachten gewoon 3 speelrondes in de eredivisie af. Lijkt me dat het dan duidelijker wordt hoe Feyenoord er echt voor staat. Dan heb je ook tegen Utrecht gespeeld.

Maar ik hoop dat de frisheid en fun erin blijft. En ja iedereen in de media roept het, een goede spits die wat toevoegt aan het team zou fijn zijn. En ik hoop dat de jonkies ook wat gaan bijdragen en ons gaan verrassen.
Die goede spits... is het misschien geen toeval dat Jorgensen, Vente, Bozenik en Bannis eigenlijk allemaal net niet lekker uit de verf komen/kwamen en dat een veredelde middenvelder/vleugeldraver het als stand in het eigenlijk het beste doet?

Misschien is 4-3-3 niet helemaal het systeem voor de spelers en zouden we 4-4-2 moeten spelen met zoveel aanvallende middenvelders.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ankona schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Die goede spits... is het misschien geen toeval dat Jorgensen, Vente, Bozenik en Bannis eigenlijk allemaal net niet lekker uit de verf komen/kwamen en dat een veredelde middenvelder/vleugeldraver het als stand in het eigenlijk het beste doet?

Misschien is 4-3-3 niet helemaal het systeem voor de spelers en zouden we 4-4-2 moeten spelen met zoveel aanvallende middenvelders.
Goede. Nou zijn die systemen met die veel opkomende backs een beetje achterhaald. Sterker nog Malacia is soms voorin rechts te vinden, en doet het aanvallend ook goed.

Maat laten die “spits” dan een efficiente goaltjesdief noemen. Dat zou welkom zijn.

Oh en watskebeurt zolang met Conteh en Balde? Spelen die ooit weer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
OMX2000 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:07:
Geblesseerd maar wel op de weg terug. Dan is de selectie voorin weer wat breder.

Overigens doet Feyenoord het gewoon prima, dat mag de media best een keer zeggen. Ik ben benieuwd wanneer de conclusie wordt getrokken dat Advocaat een rol speelde bij het dramatische spel/resultaat van vorig seizoen (met name 2e seizoenshelft)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Niet. In de media zitten teveel vriendjes van advocaat die hem de hand boven het hoofd houden. Prima kerel hoor maar een zwaar gedateerde speelstijl. Zie je ook bij Mourinho, die loopt tegen hetzelfde probleem aan en gelukkig maar.

Laten we hopen dat er nog wat spelers aangetrokken kunnen worden de komende weken. En wellicht nog wat overbodige spelers vertrekken.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:47
ph4ge schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

Geblesseerd maar wel op de weg terug. Dan is de selectie voorin weer wat breder.

Overigens doet Feyenoord het gewoon prima, dat mag de media best een keer zeggen. Ik ben benieuwd wanneer de conclusie wordt getrokken dat Advocaat een rol speelde bij het dramatische spel/resultaat van vorig seizoen (met name 2e seizoenshelft)
Die conclusie gaat getrokken worden zodra Slot dit met Feyenoord wat langer laat zien. Het seizoen is nog zo pril ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
ephymerous schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Die conclusie gaat getrokken worden zodra Slot dit met Feyenoord wat langer laat zien. Het seizoen is nog zo pril ;)
Voorlopig al meerdere wedstrijden beter gespeeld dan de beste wedstrijd onder Advocaat, met volgens de media minder goed materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:43:
[...]Voorlopig al meerdere wedstrijden beter gespeeld dan de beste wedstrijd onder Advocaat, met volgens de media minder goed materiaal.
Voorlopig ook al meerdere wedstrijden slechter gespeeld dan de slechtste wedstrijd onder Advocaat. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:51:
[...]

Voorlopig ook al meerdere wedstrijden slechter gespeeld dan de slechtste wedstrijd onder Advocaat. ;)
Nah, Drita en ADO was een gemiddelde wedstrijd onder Advocaat, inclusief trots dat er niet verloren is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PWM schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:54:

Dat werd in 2016-2017 ook gezegd maar toen bleek het team Feyenoord wel in staat het kampioenschap te pakken. Feyenoord speelt gewoon een heel andere stijl dan voorheen uit wat ik gezien heb. Met de beperkte middelen en de positieve resultaten is dat gewoon prima.

Ben het overigens wel met je eens met dat opportunisme. Zag vanochtend Gravenberch een 7.5 krijgen bij VI en Alvarez een 7. Nou die cijfers mag je minimaal omdraaien en een 6,5 voor Gravenberch was realistischer geweest. Maar sommige media blijven ook hun stokpaardjes hebben helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het blijven natuurlijk meningen en daar zal zelden iets uitkomen waar iedereen het mee eens is.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Dit Feyenoord is denk ik gewoon een team dat leuk kan spelen maar ook vrij slecht kan spelen.
Denk dat ze op het moment meer dan goed genoeg zijn om 3e te worden.

Vitesse is flink minder zonder Tanane, en AZ heeft echt flink ingeleverd.
Maar dat zou bij Feyenoord ook nog kunnen gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:30:
Dat werd in 2016-2017 ook gezegd maar toen bleek het team Feyenoord wel in staat het kampioenschap te pakken.
2016/17 was de selectie van 2015/16 versterkt met Jørgensen, Berghuis en Brad Jones.

Dit Feyenoord is in de breedte niet sterker geworden.

Komende donderdag waarschijnlijk zonder Jahanbakhsh en zonder de niet speelgerechtigde Aursnes. Dan komt Fer dus weer in het elftal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:53:
[...]

2016/17 was de selectie van 2015/16 versterkt met Jørgensen, Berghuis en Brad Jones.

Dit Feyenoord is in de breedte niet sterker geworden.

Komende donderdag waarschijnlijk zonder Jahanbakhsh en zonder de niet speelgerechtigde Aursnes. Dan komt Fer dus weer in het elftal.
Fer op het middenveld is zo'n ramp nog niet. Fer deed centraal achterin gekke dingen de afgelopen weken, maar centraal op het middenveld is hij heus niet ineens verleerd. Dat je een Fer achter de hand hebt als derde/vierde keuze geeft eigenlijk aan dat de selectie zo smal nog niet is, Burger is er ook nog voor die positie. Het is eerder voorin waar het smal is, zeker met blessures en geen vertrouwen in Bannis en Bozenik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

OMX2000 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:07:
[...]

Conteh stond afgelopen zaterdag alweer in de basis bij de U21 tegen Kozakken Boys

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 05:16
Superblij dat VI weer begonnen is.

Een luchtige blik op een spelletje is een welkome afwisseling.

Oja, Berghuis gaat echt wel goedkomen bij Ajax. Dwazen die te vroeg op enter drukken heb je altijd, en al dat gedreig is niet goed te praten. Maar als Berghuis straks 3 doelpunten maakt, dan wordt ie op een schild door de stad gedragen.

Hup Berghuis. De Rotterdamse furie die door Ajax de juiste weg op wordt geleid. Ik zie vele briefjes van 200 euro uit de lucht vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zie ik nou tot mijn schrik dat ADO al twee keer gewonnen heeft in de KKD? Die -3 punten zouden fijn zijn. No offense naar mensen persoonlijk maar ADO en FCDB blijf ik rampzalige clubs vinden en laat nu net die tweede op de 1e plaats staan opeens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
mavaros schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:28:
Superblij dat VI weer begonnen is.

Een luchtige blik op een spelletje is een welkome afwisseling.

Oja, Berghuis gaat echt wel goedkomen bij Ajax. Dwazen die te vroeg op enter drukken heb je altijd, en al dat gedreig is niet goed te praten. Maar als Berghuis straks 3 doelpunten maakt, dan wordt ie op een schild door de stad gedragen.

Hup Berghuis. De Rotterdamse furie die door Ajax de juiste weg op wordt geleid. Ik zie vele briefjes van 200 euro uit de lucht vallen.
Berghuis had de meeste kansen gecreeerd in speelronde 1 in de eredivisie, namelijk 6.
Kan me nog kansen van Haller rand 16 en 2e helft Gravenberch die eigenlijk niet te missen waren, beide uit voortzettingen van Berghuis, anders had Berghuis al op 3 assist gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:24:
Zie ik nou tot mijn schrik dat ADO al twee keer gewonnen heeft in de KKD? Die -3 punten zouden fijn zijn. No offense naar mensen persoonlijk maar ADO en FCDB blijf ik rampzalige clubs vinden en laat nu net die tweede op de 1e plaats staan opeens.
Seizoen is nog lang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:24:
Je kan ook een klein beetje normaal doen. Zal vast je mening zijn maar dit is niet de eerste keer dat je je afkeer tov Den Haag moet delen hier. Hou het lekker bij je eigen club.. Vind het eerlijk gezegd een beetje triest worden..

[ Voor 12% gewijzigd door m0nk op 17-08-2021 10:39 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

m0nk schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:37:
[...]

Je kan ook een klein beetje normaal doen. Zal vast je mening zijn maar dit is niet de eerste keer dat je je afschuw tov Den Haag moet delen hier. Hou het lekker bij je eigen club.. Vind het eerlijk gezegd een beetje triest worden.. Ik heb ook niet veel met jou club, moet ik dan ook elke keer mijn afkeer hier posten..
Dat mag jij vinden en zoals gezegd in die post moet je je dat niet persoonlijk aantrekken. Jij genoot ook toen Ajax er met 0-4 afging tegen PSV en dat is jouw goed recht. Trouble om de wedstrijden bij ADO ken ik van zoveel anderen al gedurende langere tijd dat het niet terug te voeren is naar alleen Ajax. Ken de verhalen van NAC, Vitesse, VVV, PSV, FC Utrecht maar die halen zelden tot nooit het nieuws want niet interessant voor de massa. Tel daarbij op dat ADO steeds het voortouw neemt (in negatieve zin) wanneer het gaat over het toestaan van uitsupporters en mijn mening is al snel gevormd. Vergeet niet dat de juridische basis tussen ADO en Feyenoord daarvoor hetzelfde is.

NAC heeft vroeger jarenlang dezelfde status gehad (periode 1998-2005) en opeens was het allemaal voorbij en werd het daar anders. Laten we hopen dat het bij ADO ooit op dezelfde manier gaat en dan hoor je mij niet meer over ADO. Nu laat ik de échte randzaken als clubhuizen afbranden even helemaal achterwege.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Nu laat ik de échte randzaken als clubhuizen afbranden even helemaal achterwege.
En dan toch nog posten. Ik laat dit dan ook wel achterwege, de rede waarom Ajax supporters toen niet meer welkom waren https://indebuurt.nl/denh...n-bij-ado-den-haag~72539/

Ik snap sowieso niet waarom je zo hard moet roepen waarom je zo verdrietig bent dat Den Haag en Den Bosch bovenaan staan in de freaking Keuken Kampioen Divisie.. Wat wil je ermee bereiken? Of welke discussie wil je ermee starten? Dat mensen allemaal ja en amen roepen hier en het zo met je eens zijn? Of wil je reacties uitlokken waar geen enkele nuttige discussie uit zal komen? Mag best kritisch zijn op andere clubs maar dat verdekte gebash is gewoon irritant en kinderachtig. Hou het lekker bij je eigen club of de wedstrijden die gespeeld zijn/worden.

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 17-08-2021 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

m0nk schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:48:
[...]

En dan toch nog posten. Ik laat dit dan ook wel achterwege, de rede waarom Ajax supporters toen niet meer welkom waren https://indebuurt.nl/denh...n-bij-ado-den-haag~72539/

Ik snap sowieso niet waarom je zo hard moet roepen waarom je zo verdrietig bent dat Den Haag en Den Bosch bovenaan staan in de freaking Keuken Kampioen Divisie.. Wat wil je ermee bereiken? Of welke discussie wil je ermee starten? Dat mensen allemaal ja en amen roepen hier en het zo met je eens zijn? Of wil je reacties uitlokken waar geen enkele nuttige discussie uit zal komen? Mag best kritisch zijn op andere clubs maar dat verdekte gebash is gewoon irritant en kinderachtig.
Je moet het niet zo ver zoeken. Ik constateer een feit wat ik vermeld hier en aangezien dit het centrale topic is om iets te bespreken zet ik dat hier neer. Daar hoef je verder geen doembeelden bij te gaan halen want als ik dat zou bedoelen zou ik ze hier ook wel neer zetten.

De nuttige vraag die je zou kunnen stellen is hoe het kan dat ADO meedraait in de top van de KKD en dat ze bepaalde zaken goed hebben gedaan. Zelfde als FCDB wat ook geen club is die daar de laatste jaren hoge ogen gooide (ok we zijn pas twee speelrondes onderweg). De Graafschap, FC Volendam etc zijn clubs die je daar eerder zou verwachten in de regel, zeker met alle perikelen die bij ADO spelen. Dus maak je niet zo druk en ik laat het nu voor wat het is voordat ik dalijk argumenten ga weerleggen die niks met mijn punt van doen hebben. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:56:
[...]

Je moet het niet zo ver zoeken. Ik constateer een feit wat ik vermeld hier en aangezien dit het centrale topic is om iets te bespreken zet ik dat hier neer. Daar hoef je verder geen doembeelden bij te gaan halen want als ik dat zou bedoelen zou ik ze hier ook wel neer zetten.

De nuttige vraag die je zou kunnen stellen is hoe het kan dat ADO meedraait in de top van de KKD en dat ze bepaalde zaken goed hebben gedaan. Zelfde als FCDB wat ook geen club is die daar de laatste jaren hoge ogen gooide (ok we zijn pas twee speelrondes onderweg). De Graafschap, FC Volendam etc zijn clubs die je daar eerder zou verwachten in de regel, zeker met alle perikelen die bij ADO spelen. Dus maak je niet zo druk en ik laat het nu voor wat het is voordat ik dalijk argumenten ga weerleggen die niks met mijn punt van doen hebben. d:)b
Ik hoef er ook helemaal geen discussie over hoor verder. Snap alleen niet helemaal wat je wilde bespreken door dit op deze manier te posten vandaar mijn reactie. Ik denk dat het hier ook niet op prijs gesteld word als ik of iemand anders meerdere malen ga roepen dat ik helemaal niets heb met bepaalde clubs en blij zijn als ze degraderen/verliezen of uitgeschakeld worden in een bepaalde competitie.

Wat betreft je vraag, hoe dat kan? De eerste wedstrijd tegen jong Ajax waarbij er 11 piepjonge gasten (bijv die Fitz-Jim) op het veld stonden en voetballend individueel misschien wel stukken beter zijn maar fysiek gewoon veelte veel tekort kwamen en de tweede wedstrijd Volendam die na een vroege voorsprong een rode kaart pakte waarna Den Haag met een man meer vrij eenvoudig kon winnen. En de selectie van Den Haag is helemaal zo slecht nog niet momenteel. Loopt wel wat talent in rond aangevuld met een aantal routiniers. Zijn gelukkig af van al die zogenaamde profs zoals Kramer, Venovic etc en spelen nu een stuk frisser en aanvallender voetbal al zijn sommige spelers nog wel technisch minder begaafd.. Daarnaast, pas 2 wedstrijden gespeeld. Waarschijnlijk 3 punten in mindering dus zal allemaal wel meevallen aan het eind van het seizoen. Bestuur ga ik het niet over hebben, bijna elke Den Haag supporter kotst ze uit momenteel..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou dan zal ik in de toekomst die mening niet meer ventileren omdat ik er geen onnodig kwaad bloed mee wil zetten en dan verblijven we mooi in vrede. Stuk beter toch? *O*

Wat betreft de selectie van ADO: aanpassing aan KKD niveau in roerige tijden vereist meestal wel wat inzet. Inzet die ik vorig jaar niet zag (op het laatst wel een paar keer trouwens) maar die zie je niet zo heel vaak als clubs de eerste wedstrijden in de KKD gaan spelen. Hopelijk komt er een keer wat rust in de tent bij ADO wanneer daar het beleid op orde is. Schrijnend eigenlijk (als je erover nadenkt) dat ADO -3 punten krijgt en Barcelona (jaja verre dwarsstraat ik weet het) lekker in de Primera Division mag blijven ballen met problemen die tig keer groter zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:17:
[...]

Nou dan zal ik in de toekomst die mening niet meer ventileren omdat ik er geen onnodig kwaad bloed mee wil zetten en dan verblijven we mooi in vrede. Stuk beter toch? *O*

Wat betreft de selectie van ADO: aanpassing aan KKD niveau in roerige tijden vereist meestal wel wat inzet. Inzet die ik vorig jaar niet zag (op het laatst wel een paar keer trouwens) maar die zie je niet zo heel vaak als clubs de eerste wedstrijden in de KKD gaan spelen. Hopelijk komt er een keer wat rust in de tent bij ADO wanneer daar het beleid op orde is. Schrijnend eigenlijk (als je erover nadenkt) dat ADO -3 punten krijgt en Barcelona (jaja verre dwarsstraat ik weet het) lekker in de Primera Division mag blijven ballen met problemen die tig keer groter zijn.
(y)

Talent was er vorig jaar ook al maar er waren en er kwamen ook veel routiniers die het wel even zouden doen. Kramer, Mohktar, Vejinovic, Goossens, Pinas en nog een aantal en dat in combinatie met al die trainer wissels en Ruud Brood.. Nu spelen ze in de KKD met jongens die vorig seizoen in de o21 speelden of verhuurd waren. Sem Steijn (zoon van trainer Maurice Steijn), Cain Seedorf (neefje van) en nog wat jonge gasten die aanvallend durven te spelen en plezier uitstralen. En dat aangevuld met een paar "routiniers" en een monster in de spits. Hopelijk wordt Kishna nog fit en hersteld Daryl Janmaat van zijn blessure. Nog geen top elftal maar velen malen leuker om naar te kijken.. :) Afgelopen 2 jaar was elke week een soort van zelf kastijding..

Die 3 punten, Den Haag is er al weken voor gewaarschuwd door de KNVB en de meeste (normale) supporters reageren er ook vrij laconiek op en geven vooral het bestuur de schuld nu. Hopelijk gaat de overname Lentze/Jol deze week door en kan er gebouwd worden aan een stabiele club.. Al vraag ik me af of ik dat ooit nog ga meemaken.. :P

edit: Overigens, nu wel genoeg ADO voor dit topic denk ik.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
m0nk schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:33:

edit: Overigens, nu wel genoeg ADO voor dit topic denk ik.. :+
Ik vind het oprecht tof om te lezen hoe jij of anderen kijken naar clubs als Ado :) Over Ajax, PSV, Feyenoord en in mindere mate AZ hoor en lees je altijd wel wat in de media of hier.

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Ik vind het oprecht tof om te lezen hoe jij of andere kijken naar clubs als Ado :) Over Ajax, PSV, Feyenoord en in mindere mate AZ hoor en lees je altijd wel wat in de media of hier.
En daarbij toegevoegd puur omdat @m0nk de enige is die zich uitlaat over ADO ben ik het niet eens met zijn opmerking: 'nu wel genoeg over ADO'. Als daar interesse over is (en dat heb ik bijv. wel) dan vind ik dat interessant genoeg om over te praten. Lijkt mij dat dat met elke club mogelijk moet zijn of het nu 1, 10 of 100 posts zijn toch?

Dus @m0nk gewoon blijven keuvelen over ADO. Daar is tenslotte het topic voor. Ajax, PSV en Feyenoord komen genoeg langs maar de rest maakt net zo goed onderdeel uit van de competitie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben blij dat jullie er gezamenlijk uitkomen, dat scheelt weer inbreken en posts trashen ;) Het wensen van verliespunten of bijv een faillissement vind ik ook niet netjes, zeker niet als je weet dat het tegen de zere benen van een ander is :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-10 07:04
Typhone schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:30:
[...]

Dat werd in 2016-2017 ook gezegd maar toen bleek het team Feyenoord wel in staat het kampioenschap te pakken. Feyenoord speelt gewoon een heel andere stijl dan voorheen uit wat ik gezien heb. Met de beperkte middelen en de positieve resultaten is dat gewoon prima.
ik vind het oprecht knap wat feyenoord neer weet te zetten qua selectie ondanks de beperkte middelen. Je moet maar hopen dat het lukt ook natuurlijk (ze zijn vatbaarder voor terugslagen, blessures, etc.), maar toch knap dat ze o.a. Til, Jahanbaks en Trauner weten te strikken.

De naam Feyenoord doet toch nog veel klaarblijkelijk.

Uiteindelijk zou je zeggen: PSV en Ajax hebben een veel bredere selectie, en kwalitatief ook beter, maar wie weet als alles goed valt, en bij ajax en psv valt het wat minder, hoe ver ze kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
KingKoning schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:00:
[...]

ik vind het oprecht knap wat feyenoord neer weet te zetten qua selectie ondanks de beperkte middelen. Je moet maar hopen dat het lukt ook natuurlijk (ze zijn vatbaarder voor terugslagen, blessures, etc.), maar toch knap dat ze o.a. Til, Jahanbaks en Trauner weten te strikken.

Uiteindelijk zou je zeggen: PSV en Ajax hebben een veel bredere selectie, en kwalitatief ook beter, maar wie weet als alles goed valt, en bij ajax en psv valt het wat minder, hoe ver ze kunnen komen.
Dat Feyenoord nu lekker draait is voor velen een verrassing. Ik ben er ook blij mee maar verrassend mag het niet zijn met de kwaliteit die in de selectie zit. Zijn allemaal prima top ED voetballers, Bijlow en Malacia zijn op hun plek zo ongeveer het beste wat NL te bieden heeft. (En nee, ik denk niet dat het een kampioenselftal is, daarvoor hebben Ajax en PSV net teveel voorsprong)

Wat mij vooral positief verrast is wat er achter de eerste elf zit. Grote probleem was altijd dat de selectie zo smal was maar dat lijkt nu wel mee te vallen. Elf man tweede keus wist keurig stand te houden tegen Atletico (ok, na een rode kaart, maar toch... Wel een Spaanse kampioen die niet wilde verliezen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:53:
Ik ben blij dat jullie er gezamenlijk uitkomen, dat scheelt weer inbreken en posts trashen ;) Het wensen van verliespunten of bijv een faillissement vind ik ook niet netjes, zeker niet als je weet dat het tegen de zere benen van een ander is :)
Het toewensen van verliespunten moet prima kunnen. Dat is met stip op 2 (na 'goed resultaat eigen club' waar iedereen zelf "stiekem" ook op hoopt elk weekend, dat de concurrent punten verspeelt. Als je dat dan al niet meer uit zou mogen spreken...
Europees gezien, of de faillissementen etc, dat is inderdaad een ander verhaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
KingKoning schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:00:
[...]

Ik heb juist het idee dat het gebrek aan middelen Feyenoord "goed" doet. Zodra meer geld beschikbaar is worden dubieuze aankopen gedaan. De vorige periode dat niets mogelijk was stond er opeens ook een mooie selectie met jeugdspelers op het veld. Het grootste risico voor Feyenoord is dat Slot niet de tijd krijgt om te bouwen. Hopelijk krijgt hij dat wel :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord was blijkbaar al rond met Lammers, maar hij mocht door Atalanta niet buiten de serie A verhuurd worden... Dat zou echt een prima spits zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 15:57
toolkist schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:07:
Feyenoord was blijkbaar al rond met Lammers, maar mocht door Atalanta niet buiten de serie A verhuurd worden... Dat zou echt een prima spits zijn geweest
Ja ook veel beter voor Lammers zelf denk ik.

Nu maar hopen dat ze niet gaan aankomen met Bas Dost, daar zie ik persoonlijk helemaal niets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Groen
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-01-2022
Rendiertje schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:08:
[...]

Ja ook veel beter voor Lammers zelf denk ik.

Nu maar hopen dat ze niet gaan aankomen met Bas Dost, daar zie ik persoonlijk helemaal niets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:04:
[...]

Het toewensen van verliespunten moet prima kunnen. Dat is met stip op 2 (na 'goed resultaat eigen club' waar iedereen zelf "stiekem" ook op hoopt elk weekend, dat de concurrent punten verspeelt. Als je dat dan al niet meer uit zou mogen spreken...
Het is maar de vraag in hoeverre dit ook maar iets goeds doet voor de sfeer in het topic.
Natuurlijk hoopt iemand die voor Ajax/PSV/Feyenoord of welke club dan ook dat een directe concurent punten laat liggen. Het uitspreken dat men hoopt dat men Ajax/PSV/Feyenoord dan verliest voegt echter weer weinig toe, je bent dan niet meer dan bewust aan het schoppen tegen schenen en daar komen dan weer reacties op die het vaker wel dan niet slechter maakt.

Waar zie jij de meerwaarde in zitten van het toewensen van verliesputnen voor club X?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:15:
[...]

Het is maar de vraag in hoeverre dit ook maar iets goeds doet voor de sfeer in het topic.
Natuurlijk hoopt iemand die voor Ajax/PSV/Feyenoord of welke club dan ook dat een directe concurent punten laat liggen. Het uitspreken dat men hoopt dat men Ajax/PSV/Feyenoord dan verliest voegt echter weer weinig toe, je bent dan niet meer dan bewust aan het schoppen tegen schenen en daar komen dan weer reacties op die het vaker wel dan niet slechter maakt.

Waar zie jij de meerwaarde in zitten van het toewensen van verliesputnen voor club X?
Je mag elkaar best een beetje kietelen, zo lang het maar binnen de perken blijft.
Als PWM bv zegt dat ie hoopt dat Ajax elke wedstrijd verliest (meen dat ie een keer zo'n soort uitspraak gedaan heeft), dan kan ik dat echt wel plaatsen en is dat geen troll, geen schop tegen de schenen, maar gewoon die onderlinge "rivaliteit" die je ook hebt als je met vrienden of collega's over voetbal ouwehoert.
Als iemand dat dan niet kan hebben dan ligt dat toch echt aan die persoon en niet aan (in dit voorbeeld) PWM.

Als dat het enige is wat iemand in een topic te melden heeft wordt het al wat anders, maar verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:26:
[...]

Je mag elkaar best een beetje kietelen, zo lang het maar binnen de perken blijft.
Als de post wat meer content bevat en er een kleine knipoog gemaakt wordt naar eigen voorkeur kan dat natuurlijk prima maar een post die enkel en alleen - ongeacht of het door iemand van het meubelair gemaakt wordt - is niet heel constructief noch uitnodigend om nieuwe deelnemer te krijgen.

Als het niveau gaat naar concluderen dat clubs die op een positie in de ranglijst staan en daarbij aangeeft dat iemand het rampzalige clubs vindt is het niets meer dan een troll. Als het nu iemand is die meer post moet daarin weinig uitmaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:24:
[...]

Als de post wat meer content bevat en er een kleine knipoog gemaakt wordt naar eigen voorkeur kan dat natuurlijk prima maar een post die enkel en alleen - ongeacht of het door iemand van het meubelair gemaakt wordt - is niet heel constructief noch uitnodigend om nieuwe deelnemer te krijgen.

Als het niveau gaat naar concluderen dat clubs die op een positie in de ranglijst staan en daarbij aangeeft dat iemand het rampzalige clubs vindt is het niets meer dan een troll. Als het nu iemand is die meer post moet daarin weinig uitmaken.
Het mooie is dat @m0nk inhoudelijk reageert en ik hem wel begrijp. Excuses gemaakt zonder moddergooien en we gaan weer door. Mutual respect is een groot goed tegenwoordig en alleen door te accepteren dat iets verkeerd opgevat kan worden kom je er normaal uit. Gelukkig is dat gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:32:
[...]

Het mooie is dat @m0nk inhoudelijk reageert en ik hem wel begrijp. Excuses gemaakt zonder moddergooien en we gaan weer door. Mutual respect is een groot goed tegenwoordig en alleen door te accepteren dat iets verkeerd opgevat kan worden kom je er normaal uit. Gelukkig is dat gebeurd.
Minus de eerste post van jou en de te verwachten post van @m0nk is het ook prima, vandaar ook zo zonde dat die eerste post zo de toon moet en mag zetten.

Misschien is het ook wel een voordeel voor ADO den Haag dat ze nu wel in de eerste divisie uitkomen en dat ze vanuit daar een basis kunnen leggen. Het bonusseizoen (2020/21) heeft we weinig goeds gedaan en is meer uitstel van executie gebleken. ADO blijft altijd wel een prima club om in de Eredivisie te hebben, er gebeurt altijd wat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Afgelopen weken was het hosanna bij Psv. Terecht.
Maar vanavond is een van de wedstrijden do or die tegen Benfica.
Kijken of het dan nog zo top allemaal is.
Dit zijn ver weg de belangrijkste weken voor psv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:01:
Afgelopen weken was het hosanna bij Psv. Terecht.
Maar vanavond is een van de wedstrijden do or die tegen Benfica.
Kijken of het dan nog zo top allemaal is.
Dit zijn ver weg de belangrijkste weken voor psv.
Nou ja Europa League is ook mooi he ;) Maar de komende weken zijn voor AZ/Vitesse/Feyenoord én PSV cruciaal. Wel of niet Champions League, Europa League, Conference League of zelfs helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
toolkist schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:07:
Feyenoord was blijkbaar al rond met Lammers, maar hij mocht door Atalanta niet buiten de serie A verhuurd worden... Dat zou echt een prima spits zijn geweest
Weer huren zonder optie tot koop? Heb je op langere termijn niets aan als je als club wil doorgroeien en wil gaan aanhaken qua begroting bij PSV en Ajax. Net als Til. Je creëert waarde voor andere clubs.

Op korte termijn wel een betere dan Bannis en Bozinek inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door VDS91 op 18-08-2021 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:06
Pffft |:( Het laatste beetje versplintering van services is daar. Ik ga maar eens wat anders doen.

https://www.fcupdate.nl/v...door-tegenwerking-celtic/

Kraker AZ niet live bij ESPN door tegenwerking Celtic

De wedstrijd tussen Celtic en AZ in de voorronde van de Europa League is vanavond niet live te zien op ESPN. Supporters die de wedstrijd live willen volgen, kunnen alleen terecht bij Celtic TV. Daar kost het bekijken van de wedstrijd 9,99 pond, omgerekend zo'n twaalf euro.
[...]
Voor de liefhebber, dat is op: https://ppv.celticfc.tv/ (Verplichte registreren. Want ik ga nu iedere week kijken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 14:59
Intercity schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:01:
Pffft |:( Het laatste beetje versplintering van services is daar. Ik ga maar eens wat anders doen.
[Twitter]

[...]

Voor de liefhebber, dat is op: https://ppv.celticfc.tv/ (Verplichte registreren. Want ik ga nu iedere week kijken 8)7 )
Zeker ook nog regio gebonden, of valt dat mee?
'Oh u wilt vanuit het Europese vasteland deze website benaderen, dikke pech!'

Maar de return wordt dus enkel op https://az.tv uitgezonden? :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Schandalig van Celtic!

Misschien de welbekende grijze stream-websites proberen? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 11:03
remco112 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:
[...]

Schandalig van Celtic!

Misschien de welbekende grijze stream-websites proberen? :X
En anders reddit.com/r/soccer voor de clips van de goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
ElPaco schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Zeker ook nog regio gebonden, of valt dat mee?
'Oh u wilt vanuit het Europese vasteland deze website benaderen, dikke pech!'

Maar de return wordt dus enkel op https://az.tv uitgezonden? :P
Het lijkt mee te vallen, registratie was vrij makkelijk met alleen een e-mailadres en gebruikersnaam/wachtwoord.

Maar helaas is het niet een eenmalige betaling die je doet. Je moet een credit card toevoegen aan het systeem in Stripe en daarna kunnen ze hem belasten hoe ze maar willen, dus het was al eigenlijk een no-go en nu is het dat nog meer... (Laat staan dat Nederlanders graag met iDEAL willen dokken, en een groot deel niet eens een credit card heeft...)

Het platform dat ze gebruiken is StreamDigital. Ik ben ook benieuwd of er nog een goedkoper alternatief verschijnt en of dat standhoudt :P (Er zit een uniek watermerk in de stream die je kijkt en luistert dus ik gok dat er niet veel zijn: https://streamdigital.tv/antipiracy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Intercity schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:25:
[...]

Het lijkt mee te vallen, registratie was vrij makkelijk met alleen een e-mailadres en gebruikersnaam/wachtwoord.

Maar helaas is het niet een eenmalige betaling die je doet. Je moet een credit card toevoegen aan het systeem in Stripe en daarna kunnen ze hem belasten hoe ze maar willen, dus het was al eigenlijk een no-go en nu is het dat nog meer... (Laat staan dat Nederlanders graag met iDEAL willen dokken, en een groot deel niet eens een credit card heeft...)

Het platform dat ze gebruiken is StreamDigital. Ik ben ook benieuwd of er nog een goedkoper alternatief verschijnt en of dat standhoudt :P (Er zit een uniek watermerk in de stream die je kijkt en luistert dus ik gok dat er niet veel zijn: https://streamdigital.tv/antipiracy)
Toevallig ook gekeken/gezien hoe vaak je op 1 account ingelogd kan zijn? Want anders kunnen AZ supporters nog stream delen. Zullen vast mensen zijn die eerst op laptop/pc kijken en dan naar de wc moeten en de wedstrijd op de telefoon mee willen nemen, dus je zou aannemen meer dan 1x. Ook omdat andere streamingsdiensten vaak meerdere log ins toe staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Zo word de keuze tussen AZ en PSV wel heel eenvoudig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
PolarBear schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:27:
[...]

Nou ja Europa League is ook mooi he ;) Maar de komende weken zijn voor AZ/Vitesse/Feyenoord én PSV cruciaal. Wel of niet Champions League, Europa League, Conference League of zelfs helemaal niets.
Nee joh CL is toch veel prestigieuzer en lucratiever!
Voor het Nederlandse voetbal is het wel een boost en daarmee belangrijk dat Psv de CL haalt.
Maar ja... Benfica he...

Klinkt lekker dat Celtic verhaal... Pffff

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 18-08-2021 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intercity
Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Toevallig ook gekeken/gezien hoe vaak je op 1 account ingelogd kan zijn? Want anders kunnen AZ supporters nog stream delen. Zullen vast mensen zijn die eerst op laptop/pc kijken en dan naar de wc moeten en de wedstrijd op de telefoon mee willen nemen, dus je zou aannemen meer dan 1x. Ook omdat andere streamingsdiensten vaak meerdere log ins toe staan.
Nope, één apparaat it is. (Je mag nog net casten naar je tv, maar ze geven geen enkele garantie dat dat werkt.)

https://ppv.celticfc.tv/page/faqs
Can I access the Live Broadcast on more than one device at the same time?

No. You CANNOT watch the Live Broadcast on more than one device at any one time. If you sign into an additional device while logged in on another, you will automatically be logged out of the first device. Likewise, if you share your details and someone tries to login at the same time as you, it will end your Live Broadcast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:11:
[...]

Nee joh CL is toch veel prestigieuzer en lucratiever!
Voor het Nederlandse voetbal is het wel een boost en daarmee belangrijk dat Psv de CL haalt.
Voor Nederland is het in eerste instantie het belangrijkst dat iedereen Europees voetbal haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
PolarBear schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

Voor Nederland is het in eerste instantie het belangrijkst dat iedereen Europees voetbal haalt.
Dat zou echt extreem lekker zijn :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Intercity schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

Nope, één apparaat it is. (Je mag nog net casten naar je tv, maar ze geven geen enkele garantie dat dat werkt.)

https://ppv.celticfc.tv/page/faqs

[...]
|:( |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 14:59
PolarBear schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:13:
[...]

AZ en PSV hebben sowieso Europees. PSV is al gegarandeerd van EL en AZ van ConfL.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112

Van dikkerdje naar afgetrainde kat! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Wat zou voor Feyenoord beter zijn, hem na dit jaar verkopen en veel voor hem krijgen door lange contract of hem nog langer aan dat contract houden en dan voor minder weg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:19
Het is afwachten wat PSV doet, mochten ze onverhoopt toch niet de CL halen. In het verleden hebben ze er in de EL regelmatig met de pet naar gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:01
[Twitter]

[...]

Ergste is dat als we hieraan gaan beginnen, dat je bij Celtic dan de ene provider hebt, bij ene andere club weer een andere provider en je straks me god niet meer weet wat je waaraan betaald (hebt) om wedstrijden te kijken. Wat mij betreft een (enorm) slechte zet voor het voetbal, dat zal vast initieel meer opleveren, maar na een korte tijd toch echt vooral kijkers gaan kosten en dan krijg je de situatie dat fans weer vooral hun eigen clubje kijken/ sponsoren, dit kan voor kleinere clubs een doodsteek betekenen omdat die niet veel kijkers, en dan ook niet in bulk nog interessant zijn om door een partij aan te bieden, omdat er gewoon onvoldoende animo voor is.

Over vanavond (PSV) ben ik voorzichtig positief, maar Benfica blijft natuurlijk een gevaarlijke tegenstander. AZ is mij de eerste wedstrijd echt tegengevallen, maar kan ook niet heel anders als je een aantal sterkhouders hebt verloren. Denk ook niet dat die het redden vanavond, ook niet met Koopmeijners die mee zou doen, maar laat me graag verrassen.

Ben ook wel benieuwd naar hoe sterk Ajax nu echt is, maar daar moeten we nog even op wachten. NEC was natuurlijk geen graadmeter in die zin dat de weerstand ook echt wel matig/ slecht was, PSV om de JC schaal ook niet in die zin dat zij al lekker in een flow zitten en een paar keer 'om het echie' gespeeld hebben.
Er is niet veel gewijzigd bij Ajax op zichzelf, maar denk dat de voorsprong t.a.v. de achtervolger(s), met name PSV toch wel verkleind is. En ik vind Haller (zeker gezien zijn prijskaartje) wel echt tegenvallen. Hij scoort wel, maar je voetbalt toch vaak met een man minder, dat kan je altijd een keer opbreken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Haller is een type Luuk De Jong, voetballend matig, maar kom je niet onder de druk uit kan je Haller aanspelen die kopsterk is.

Over PSV, verstandig dat ze Teze opstellen ipv Mwene, Mwene is voetballend beter maar positioneel zo slecht.
Tegen Rafa Silva had dat de kop kunnen kosten.
Ben ook benieuwd hoe Ramalho,Boscagli zich houden vs Yaremchuk wat een makkelijk scorende spits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:01
Mark31 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:48:
Haller is een type Luuk De Jong, voetballend matig, maar kom je niet onder de druk uit kan je Haller aanspelen die kopsterk is.

Over PSV, verstandig dat ze Teze opstellen ipv Mwene, Mwene is voetballend beter maar positioneel zo slecht.
Tegen Rafa Silva had dat de kop kunnen kosten.
Ben ook benieuwd hoe Ramalho,Boscagli zich houden vs Yaremchuk wat een makkelijk scorende spits is.
Maar dat bedoel ik ook, Europees zou je onder druk uit kunnen voetballen, maar vind de Jong toch voetballend echt wel beter dan Haller (in elk geval wat hij tot nog toe laat zien). Hoezo voetbalt hij tegen een NEC dan mee, daar kom je nooit onder druk. Zie in Haller meer een pinchhitter, niet een basisspeler. (niet altijd, maar bij Ajax dan doorgaans toch wel)

[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 18-08-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Pompi schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Wat zou voor Feyenoord beter zijn, hem na dit jaar verkopen en veel voor hem krijgen door lange contract of hem nog langer aan dat contract houden en dan voor minder weg?
Met een contract tot en met 2025 kun je hem best twee seizoenen behouden, denk ik. Zal qua transferopbrengst niet heel veel uitmaken, ook doordat er over het algemeen geen gigantische bedragen voor keepers worden neergelegd. Gezien zijn ontwikkeling en onze huidige bondscoach zal het me niets verbazen als hij eerste keeper van Oranje wordt tijdens het WK. Daarna verkopen lijkt me het beste :9~

Vind hem de laatste maanden echt zó bizar goed. Weet nog goed dat ik hem de allereerste wedstrijden verschrikkelijk vond. Nu hopen dat hij lang blessurevrij blijft!
Pagina: 1 ... 44 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022