"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Omdat de VAR dat overgenomen heefttoolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:16:
100% goal, maar waarom geen doellijn technologie?
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
x4
Goedeavond heren!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Is dat systeem dan nu weer in de kuip?toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:16:
Voorlopig mist Haller meer kansen dan dat hij scoort. Vanavond vergeven we het hemGynnad schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:17:
Die mocht er ook wel in
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Dat was toch te duur en niet haalbaar voor elke club?toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:16:
Er is wel een test geweest waarbij het in enkele stadions is gebruikt, maar dat is geen eerlijke situatie.
Geen reden voor Ajax om het niet te hebben en aan te schaffen. Zeker niet aangezien ze thuis aanvallend spelen.dutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:18:
[...]
Dat was toch te duur en niet haalbaar voor elke club?
Er is wel een test geweest waarbij het in enkele stadions is gebruikt, maar dat is geen eerlijke situatie.
Dit moet je uitspelen!
⏩ PVOutput☀️
Dat zal ik het denk ik wel zijn, beetje "onnodige" uitgave als er toch een VAR isdutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:18:
[...]

⏩ PVOutput☀️
De Knvb heeft geen belang bij correcte beslissingen dan? Apart. (Oftewel, sponsor dat dan gewoon.)dutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:18:
[...]
18 sets van dat systeem en bij degradatie gaat het systeem naar de promovendus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sofascore is sowieso altijd erg snel, ze willen ook wel eens een doelpunt melden en die daarna weer corrigeren als het niet zo blijkt te zijn.Quad schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:16:
Wel frappant dat een app als Sofascore al direct meldde dat het een doelpunt was. Die is 2 sec sneller dan m'n lineaire TV.
60.000 per stadion. Dat zou de KNVB toch moeten kunnen faciliteren.dutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:18:
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

NEC is helemaal verkeerd gestart.
Geen idee hoe ze het doen, maar ook nu was de app sneller dan ik 't zag.dutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:20:
[...]
Sofascore is sowieso altijd erg snel, ze willen ook wel eens een doelpunt melden en die daarna weer corrigeren als het niet zo blijkt te zijn.
Verder is het veruit de beste live score app.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Soms wil een tweede helft compleet anders zijn, het kan nog voor NECdutchgio schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
Het gaat hard zo, als Haller net zo scherp zou zijn als Tadic kan het wel een monsterscore worden.
Jij verwacht 4-4?Exocet schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:22:
[...]
Soms wil een tweede helft compleet anders zijn, het kan nog voor NEC
Nee Ajax goedtweakduke schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
Een doelpunt per 5 minuten![]()
NEC is helemaal verkeerd gestart.
In de Premier League hebben ze het wel allebei, vanmiddag werd de doellijntechnologie nog gebruikt.Terranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:19:
[...]
Dat zal ik het denk ik wel zijn, beetje "onnodige" uitgave als er toch een VAR is
Hier was het met beelden te zien maar zoveel camera's zullen ze bij een RKC etc. Ook niet hebben.
Haha ik heb ook weer een paar aannames gezien, het lijkt er niet opTerranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:22:
Ik krijg ondertussen het gevoel dat die goal van Haller een ongelukje was, die kan er echt geen fuck van
XXXVI
Ik heb al twee ballen van z’n voet zien springen vanavond. Alvarez daarentegen dacht ik exact 1 jaar geleden ook van dat hij niet kon voetballen maar inmiddels vind ik die vent onmisbaar. Die lange uitschuifpoten constant overal tussen ziek hoor. Wat een beest!Terranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:22:
Ik krijg ondertussen het gevoel dat die goal van Haller een ongelukje was, die kan er echt geen fuck van
Ajax is goed. Maar dit is gewoon broddelwerk van NEC.
En als die echt een “strijdplan” hadden zou ik morgen al een serieus gesprek hebben met de trainer. Ze hadden de bus moeten parkeren, en taai verdedigen. En hopen op een enkel countertje.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
XXXVI
Ging Haller maar weg, hoe krijgt ie het voor elkaar...
Haller eraf voor Neres en Berghuis in de spits?
⏩ PVOutput☀️
Zou het ook een goede spits zijn?Typhone schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:26:
Hup was ie weer! Edson BEAST Alvarez!
Ajax ligt op een schema van 612 goals deze competitie, 490 meer dan het oude record.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 14 augustus 2021
In alle wedstrijden in de Eredivisie tegen de top 5 krijgt ie niet zoveel ruimte als vandaag en heb je er dus geen *** aan.dglavimans schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:28:
Haller is echt meer dan prima in de Eredivisie.. Ben wel heel bang dat die jullie kan gaan opbreken in de CL als die zo speelt
Klopt, hij maakt ongeveer 1 op de 10 100% kansen ofzo. Dus dat zal net lukken tegen niet top 5 teams.Typhone schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
In alle wedstrijden in de Eredivisie tegen de top 5 krijgt ie niet zoveel ruimte als vandaag en heb je er dus geen *** aan.
20 - Ajax have scored four goals in just 20 minutes against N.E.C., the fastest they have gone 4-0 ahead in a Eredivisie match since 14 August 1966 against Elinkwijk, exactly 55 years ago (19 minutes). Eager. pic.twitter.com/14MCmWFfso
— OptaJohan (@OptaJohan) 14 augustus 2021
Ik heb 6-0 staan in de poule. Maar we staan al op 4-0, terwijl we pas een halfuur bezig zijn. Het gaat dus te snel.
Volgende keer ga ik voor 12-1 ofzo. Dat is realistischer.
Je hebt bij mij afgekeken! Ik had ook 4-0. Laat het dus maar volledig inkakken.Typhone schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:34:
Ik heb 4-0 maar PSV doet ook mee in de competitie dus ik zou 9-0 niet erg vinden vandaag. +7 op PSV na 1 speelronde!
Dat lijkt zeker te gebeurenElPaco schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:36:
[...]
Je hebt bij mij afgekeken! Ik had ook 4-0. Laat het dus maar volledig inkakken.
⏩ PVOutput☀️
Dacht, ik meld het even.
Dat is 3x bam.Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:40:
2-1 Fortuna Sittard!
Dacht, ik meld het even.
Ondertussen zijn ze in Sittard los aan het gaan.
Helaas een antibam.Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:40:
2-1 Fortuna Sittard!
Dacht, ik meld het even.
⏩ PVOutput☀️
Daarom wil ik er ook nog graag een talentvolle spits bij.dglavimans schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:28:
Haller is echt meer dan prima in de Eredivisie.. Ben wel heel bang dat die jullie kan gaan opbreken in de CL als die zo speelt
Misschien is Brobbey iets voor Ajax.toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Daarom wil ik er ook nog graag een talentvolle spits bij.
⏩ PVOutput☀️
Brobbey? Waar heeft hij voor het laatst laten zien dan?
Schijnt een talentje te zijn.Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:43:
[...]
Brobbey? Waar heeft hij voor het laatst laten zien dan?![]()
⏩ PVOutput☀️
Spierballen!!Maarten_E schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:43:
[...]Brobbey? Waar heeft hij voor het laatst laten zien dan?![]()
[edit]Oh ik las wat i.p.v. waar ...
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2021 21:46 ]
Het maakt in dit geval voor de uitslag weinig uit, maar je zou maar aan het eind van de competitie een doelpunt tekort komen die je wellicht had kunnen scoren in de blessure tijd.
Dit is toch gewoon duidelijk? Spel ligt x minuten stil, dus x minuten extra tijd. Var check duurt twee minuten? Twee minuten erbij. Snap hier echt niks van.
Ik hoopte inderdaad dat de geruchten over hem ferughalen klopten maar helaas. Maar goed, er zijn wel meer talentvolle spitsen op de wereld.
Uw wens zorgt ervoor dat Fortuna nu 9 minuten moet doorbuffelen. Eigenlijk had Fortuna al gewonnen. Hadden we nu in de kroeg gezeten en grote verhalen lopen vertellen.
XXXVI
Chielini. Dat is welliswaar een bejaarde beul, maar een prima vervanger voor Blind.Quad schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:09:
@Terranova idem voor Blind. Erg jammer dat er geen 1op1 vervanger voor 'm te vinden is.
Ik heb ergens gelezen dat hij transfevrij is, dus als dat klopt, dan zou ik hem proberen te vangen.
Vandaag in ieder geval nietephymerous schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:13:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Danilo, hopelijk krijgt hij nog wat minuten
Voor de bitterballen?Terranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:16:
Willems zit in de ArenA blijkbaar, mag toch hopen dat ie stiekem een Ajax of NEC fan is
Ook een goeie reden, als't iig maar niet voor een contract is.
Bron?Terranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:16:
Willems zit in de ArenA blijkbaar, mag toch hopen dat ie stiekem een Ajax of NEC fan is
Z'n eigen instagram waar ie een foto van in't stadion deelde.
Edit
[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 14-08-2021 22:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Zie het nu idd ook, mag toch hopen dat hij daar voor de amusement zit, lijkt mij niets voor Ajax ook al is hij transfervrij.Terranova schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:19:
[...]
Z'n eigen instagram waar ie een foto van in't stadion deelde.
Edit; hij kwam bij PSV toen Fred Rutten daar trainer was, die is nu lid van het RVC van NEC, wellicht dus een optie voor NEC.
:strip_exif()/f/image/QuYaMUGk55gk2Alik5RX8lrb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 14-08-2021 22:25 ]
XXXVI
Uw foto is vreemd.Gynnad schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:21:
[...]
Zie het nu idd ook, mag toch hopen dat hij daar voor de amusement zit, lijkt mij niets voor Ajax ook al is hij transfervrij.
[Afbeelding]
Het is en was hier stervensdonker. Als ik uit het raam kijk, kan ik sterren tellen. Zit er zo'n groot verschil tussen hier en daar bij u? Qua daglicht bedoel ik.
Die foto kan ook van voor de wedstrijd zijn. Staan geen spelers op't veld namelijkmavaros schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
Uw foto is vreemd.
Het is en was hier stervensdonker. Als ik uit het raam kijk, kan ik sterren tellen. Zit er zo'n groot verschil tussen hier en daar bij u? Qua daglicht bedoel ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 14-08-2021 22:29 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022