Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Taktiek van Overmars om hem beter te kunnen verkopen.ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:50:
Haha hoe zet je je zelf nog meer te kakken? Nou simpel; breng miskoop Magallan in het veld.
En leuk voor Götze
De groepsfase levert zonder te spelen al 4 punten voor de coëfficiënt lijst op. Dat betekend dat je dus minimaal 4 wedstrijden moet winnen in de Europa League. Laat ze maar lekker gaan, die punten zijn te belangrijk.Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:46:
Ik zit in dubio. De ene kant hoop ik dat PSV de Champions League gaat halen, gun ik ze echt. Maar aan de andere kant heb ik liever al het geld naar Ajax toe.. Ze gaan het nog nodig hebben.
Nico zat met zijn hoofd nog bij de Copa America, daar mag dit allemaal. Voor de rest maak ik me niet zo druk. Zijn nog een aantal spelers die nog niet helemaal op competitie-niveau zijn, maar als ze nu met 11 dit spel op de mat kunnen leggen dan moet je de eerste competitiewedstrijden makkelijk doorkomen. Op het moment dat het echt belangrijk wordt is iedereen weer klaar.
Moet wel meer balans op het middenveld dan dit.
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:53 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ajax kan terug naar de tekentafel!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah, zodat er nog 4-0 kan vallen natuurlijkLZ86 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:50:
Wacht, waarom die Magellan erin
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De tweede helft was ook met 10 man onder de maat van Ajax.
Hhahaahaha. Heb me eigenlijk niet bezig gehouden met hem. Maar Berghuis in dienst van een team is anderd dan wanneer een team in dienst staat van Berghuis.LZ86 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[mbr]knip[/]
Maar verder ben ik helemaal niet zuur hoor!
[Mbr]Lok het dan niet uit[/]
Verder hoop ik dat Feyenoord - Ajax net zo goed voetbal wordt al vandaag. A man can hope.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je kan het gewoon in het feedback topic aangeven, heb ik toen ook gedaan toen een andere mod gek deed, is toen ook wat mee gedaan. Mods zijn ook maar mensen (met soms net als de commentator een clubvoorkeurTerranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:50:
[...]
Ik snap die moderatie ook totaal niet. Als je deze wedstrijd kijkt dan weet je dat Ten Nap niet 100% neutraal is.
Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen hier.
Drooooomen zijn bedrogOMX2000 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Verder hoop ik dat Feyenoord - Ajax net zo goed voetbal wordt al vandaag. A man can hope.
Feyenoord in de huidige staat heeft niets in te brengen tegen een van deze 2 teams
Fijn om weer een topper gezien te hebben.
⏩ PVOutput☀️
PSV kan in het begin van de competitie nu zijn slag slaan.
PSV is de terechte winnaar, maar Ajax is een beter team. Het komt er nu nog niet uit, maar alle tekenen wijzen erop.
Hulde aan PSV.
Ik stop mijn hoofd even in de magnetron om de traantjes te drogen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als Ajax nou met drie doelpunten voor (Chelsea uit) of achter (PSV thuis vandaag) staat… het voorspelbare Erik concept blijft hetzelfde. Dit seizoen zullen meer mensen het gaan zien en komen vanzelf de witte zakdoekjes tevoorschijn.Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:51:
Snap niet dat Ajax zo blijft aanvallen, logisch dit zo .
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2021 21:55 ]
XXXVI
Joh, ik zie PSV liever winnen in de competitie dan in deze beker. Laat ze het dan nog maar eens doen.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:54:
Gefeliciteerd PSV'ers!
Ik stop mijn hoofd even in de magnetron om de traantjes te drogen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Echt totaal niet! Die laatste opmerking ook over de rode kaart, ik vind het, dus het is zodglavimans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:54:
EvertVindt ervan wat je er van vinden wilt.. Hij heeft zo lang commentaar gegeven op wedstrijden die ik keek.. Ga hem wel missen

Als PSV in het begin zijn slag wil slaan, is het toch vooral afhankelijke van Ajax dat dan punten verliest. Nu was het verdedigend matig, maar de rest van de competitie is niet te vergelijken met PSV.Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:53:
Ajax verdedigend wel extreem zwak vandaag. Wordt nog een lastig verhaal dit in orde te maken voor de competitie.
Iddautje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:50:
Goede oefenwedstrijd, weet je meteen waar je nog aan moet werken.
Nico zat met zijn hoofd nog bij de Copa America, daar mag dit allemaal. Voor de rest maak ik me niet zo druk. Zijn nog een aantal spelers die nog niet helemaal op competitie-niveau zijn, maar als ze nu met 11 dit spel op de mat kunnen leggen dan moet je de eerste competitiewedstrijden makkelijk doorkomen. Op het moment dat het echt belangrijk wordt is iedereen weer klaar.
Moet wel meer balans op het middenveld dan dit.
Je ziet dat PSV (waarschijnlijk mede dat ze al Europees aan de bak moesten) net wat verder zijn. Maar als je ziet dat ze het toch behoorlijk lastig hadden (zelfs tegen 10) ben ik bang dat Ajax dat gat rond de winterstop wel weer hebben ingelopen en dat ze PSV dan weer instort wegens een lang seizoen en Ajax met gemak kampioen wordt
Hopelijk gaat PSV het goed doen in de EL. Benfica speelt minder naïef en is een hele lastige horde.Agent47 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:55:
Laten we met z’n allen hopen dat we als Nederlandse clubs het goed gaan doen in Europa!
XXXVI
Verdediging is al jaren de achilleshiel van Ajax.Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:53:
Ajax verdedigend wel extreem zwak vandaag. Wordt nog een lastig verhaal dit in orde te maken voor de competitie.
alles kan off-topic
Een beter team? Vraag het me ernstig af. ze hebben net met 4-0 klop gekregen. Ik ben wel onder de indruk van PSV tot nu toe.mavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:54:
Die 4-0 had nu ook weer niet gehoeven.
PSV is de terechte winnaar, maar Ajax is een beter team. Het komt er nu nog niet uit, maar alle tekenen wijzen erop.
Hulde aan PSV.
Ajax heeft aanvallend leuke dingen laten zien, maar verdedigend zeer zwak.
Wat een trieste opmerking man, het zou inderdaad zomaar kunnen, maar je laat je zo wel weer kennen.ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:56:
[...]
Hopelijk gaat PSV het goed doen in de EL. Benfica speelt minder naïef en is een hele lastige horde.
Waarom zou je? Dit is een wedstrijd die nergens over gaat.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:57:
[...]
Je zou als coach ook maar denken 'wedstrijd gelopen, verloren, dichtgooien die hap'
Dat is echt wel beetje het verlies bagatelliseren. Kan niet voorstellen dat je als prof zo een wedstrijd wil verliezen in feitelijk een thuiswedstrijd. Gewoon een goede pot van psvautje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:50:
Goede oefenwedstrijd, weet je meteen waar je nog aan moet werken.
Dit is precies wat ik eerder bedoelde met indekken.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 07-08-2021 22:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat zeggen ze allemaal als ze verloren hebben en als ze winnen is het 1 van de 3 prijzen die je in Nederland kan winnenautje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:58:
[...]
Waarom zou je? Dit is een wedstrijd die nergens over gaat.
2005. 2x van bommel onder andere.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:52:
Uit het hoofd: laatste keer dat we 4-0 verloren was toen van Nistelrooij nog bij PSV speelde in het jaar dat PSV die blauwe shits had?
Omdat je nooit met 4-0 van een concurrent wil verliezen?autje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:58:
[...]
Waarom zou je? Dit is een wedstrijd die nergens over gaat.
Waarom is het triest? Ik zie het vooral als realistisch. Daarbij als je m’n posthistorie kent ben ik voor iedere NL club in Europa.Snowdog schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:57:
[...]
Wat een trieste opmerking man, het zou inderdaad zomaar kunnen, maar je laat je zo wel weer kennen.
XXXVI
Verlies is niet erg gezien het verloop van de wedstrijd, maar 4-0 is gewoon een afgang en dat gaat wel nadreunenGunner schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:59:
[...]
Dat is echt wel beetje het verlies bagatelliseren. Kan niet voorstellen dat je als prof zo een wedstrijd wil verliezen in feitelijk een thuiswedstrijd. Gewoon een goede pot van psv
Natuurlijk willen die spelers niet zo verliezen, maar ik denk dat ze het liever nu zo doen dan in de competitiewedstrijd tegen PSV. Dit is jammer, maar je kan bete nu met je neus op de feiten gedrukt worden, als het nog nergens om gaat, dan straks in oktober als het om de punten gaat.Gunner schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:59:
[...]
Dat is echt wel beetje het verlies bagatelliseren. Kan niet voorstellen dat je als prof zo een wedstrijd wil verliezen in feitelijk een thuiswedstrijd. Gewoon een goede pot van psv
En dan was PSV nog best slordig met de kansen.mavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:54:
Die 4-0 had nu ook weer niet gehoeven.
Hulde aan PSV.
alles kan off-topic
Oh ja joh?Togi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:59:
[...]
Dat zeggen ze allemaal als ze verloren hebben en als ze winnen is het 1 van de 3 prijzen die je in Nederland kan winnen
toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:55:
De JC schaal winnen ja of nee maakt me geen ruk uit, maar van PSV wil ik altijd winnen
Ik dacht: Ajax verliest een keer dus even kijken of de usual suspects de meest succesvolle coach na van Gaal weer komen afzeiken en roepen om ontslag. Nou, gelukkig word ik niet teleurgesteld.ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:55:
het voorspelbare Erik concept blijft hetzelfde. Dit seizoen zullen meer mensen het gaan zien en komen vanzelf de witte zakdoekjes tevoorschijn.
Of andersom?groggy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:55:
Is Berghuis nou zahavi aan het polsen voor een overgang naar ajax?
Omdat je al vooral uitgaat van het negatieve en dat al als feit neerzet, omdat Ajax voor die finale in de EL ook 20 jaar geen ruk heeft bereikt in Europa.... Maarja, clubbril speelt hier zeker geen rol?ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:00:
[...]
Waarom is het triest? Ik zie het vooral als realistisch. Daarbij als je m’n posthistorie kent ben ik voor iedere NL club in Europa.
Maar Mwene, Ramalho, Sangare waren dat de 1e helft ook , als je die onder druk zet liggen daar echt kansen want toen het tempo omhoog ging konden ze het niet bijhouden.
Madueke heeft het beslist 1e helft, die gadt is echt een fenomeen in wording
Het siert je dat je niet komt trollenD-e-n schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:03:
[...]
Ik dacht: Ajax verliest een keer dus even kijken of de usual suspects de meest succesvolle coach na van Gaal weer komen afzeiken. Nou, gelukkig word ik niet teleurgesteld.
Ah het befaamde clubbril argument. Realisme, negativiteit, we gaan het zien. De prestatie van Ajax heeft daar toch niets mee te maken?Snowdog schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:04:
[...]
Omdat je al vooral uitgaat van het negatieve en dat al als feit neerzet, omdat Ajax voor die finale in de EL ook 20 jaar geen ruk heeft bereikt in Europa.... Maarja, clubbril speelt hier zeker geen rol?
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2021 22:07 ]
XXXVI
Gelukkig stel jij mij ook weer niet teleur. Ten Hag wordt ook afgezeken bij overwinningen en terecht ook.D-e-n schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:03:
[...]
Ik dacht: Ajax verliest een keer dus even kijken of de usual suspects de meest succesvolle coach na van Gaal weer komen afzeiken. Nou, gelukkig word ik niet teleurgesteld.
Probleem is dat geen enkele andere ploeg in de eredivisie dat tempo kan spelen, alleen Ajax. PSV is verdedigend zeker beter geworden dan vorig jaar. Maar goed, dat was ook niet best.Mark31 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:04:
Ik vond Ajax verdedigend kwetsbaar.
Maar Mwene, Ramalho, Sangare waren dat de 1e helft ook , als je die onder druk zet liggen daar echt kansen want toen het tempo omhoog ging konden ze het niet bijhouden.
Madueke heeft het beslist 1e helft, die gadt is echt een fenomeen in wording
We lopen de eerste prijs van het seizoen mis, verder hangt er (gelukkig) niks van af.Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:00:
[...]
Verlies is niet erg gezien het verloop van de wedstrijd, maar 4-0 is gewoon een afgang en dat gaat wel nadreunen
Beter nu in de eerste echte krachtmeting op de bek zodat we nog wat dingen aan kunnen passen. Even de voetjes op de vloer, een weekje om de boel goed op de rails te krijgen en vanaf komend weekend vol goede moed de competitie in!
[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 07-08-2021 22:07 ]
Bij Viergever wil je niet in het team zitten, die wint nooit watgroggy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:06:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt. Nu was viergever Berghuis al aan het polsen
Uhhhh.. Vanavond..Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:07:
[...]
Bij Viergever wil je niet in het team zitten, die wint nooit wat
Dit verklaart alles ! (behalve het goede combinatie voetbal in de eerste helft)dglavimans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:06:
Beter snel Berghuis verkopen die neemt dat ongeluk vanuit Feyenoord mee naar Ajax
Ze geven hem netjes applaus, lief publiek.HollowGamer schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:07:
Hopelijk gaan ze Bjorn niet uitfluiten, stom publiek.
….. wat…. :’)Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:07:
[...]
Bij Viergever wil je niet in het team zitten, die wint nooit wat
Bij vlagen kan PSV dat ook wel, zie die 1e helft tegen Midyiland bijvoorbeeld. Maar goed, we gaan het zien dit seizoen, het gaat er vooral om het op de juiste momenten te laten zien.autje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:06:
[...]
Probleem is dat geen enkele andere ploeg in de eredivisie dat tempo kan spelen, alleen Ajax. PSV is verdedigend zeker beter geworden dan vorig jaar. Maar goed, dat was ook niet best.
Ja, ik heb mijn comment aangepast.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
Ze geven hem netjes applaus, lief publiek.
Beetje gefluit tussendoor, maar dat houd je altijd.
“Ajax kan winnen, Ajax kan verliezen, maar Erik krijgt het altijd voor z’n kiezen!”Terranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:05:
[...]
Gelukkig stel jij mij ook weer niet teleur. Ten Hag wordt ook afgezeken bij overwinningen en terecht ook.
Dat was vast iemand die zijn kind kwijt is.HollowGamer schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
Beetje gefluit tussendoor, maar dat houd je altijd.
Vond je dat ie goed ingreep dan?D-e-n schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:03:
[...]
Ik dacht: Ajax verliest een keer dus even kijken of de usual suspects de meest succesvolle coach na van Gaal weer komen afzeiken en roepen om ontslag. Nou, gelukkig word ik niet teleurgesteld.
Of dat ie de goede tactiek gekozen had met 'we weten dat PSV sterk is in de counter, laten we met z'n allen naar voren rennen'?
Dit verlies begint bij de spelers (en die zijn tot nu toe harder afgestraft dan Ten Hag), maar de coach is zeker ook mede verantwoordelijk.
Denk dat van Ginkel als aanvoerder ook wel helpt en de trainer lijkt 'onzin' niet te pikken.
Nouja, als Ajax wint maar Ten Hag verpest weer een wedstrijd door z'n wissels dan krijgt ie het voor z'n kiezen.dr.lowtune schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
“Ajax kan winnen, Ajax kan verliezen, maar Erik krijgt het altijd voor z’n kiezen!”
Want bij Ajax is winnen niet genoeg, alleen winnen met goed spel is genoeg.
Het ging om een tegenstander van PSV die dat tempo kan spelen, waardoor deze PSV verdediging in de problemen komt. In de eredivisie is dat alleen Ajax.ElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
Bij vlagen kan PSV dat ook wel, zie die 1e helft tegen Midyiland bijvoorbeeld. Maar goed, we gaan het zien dit seizoen, het gaat er vooral om het op de juiste momenten te laten zien.
Nee maar van Ajax ga je waarschijnlijk ook niet zeggen dat ze toch wel 4e eindigen in de poulefase van de CL omdat ze niet eens kunnen winnen van PSV. Waarom probeer je het nog te ontkennen? Ik snap het niet helemaal en heb geen zin om je oude posts terug te vinden, Niet op de man spelenephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:04:
[...]
Het siert je dat je niet komt trollen
[...]
Ah het befaamde clubbril argument. Realisme, negativiteit, we gaan het zien. De prestatie van Ajax heeft daar toch niets mee te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 22:26 ]
Je mag het met me oneens zijn, mijn fanatisme mbt Ajax bekritiseren, iets zeggen over dat ik halsstarrig mijn mening blijf spuien over ETH. Maar op het moment dat we dit soort dingen gaan roepen naar elkaar dan haak ik af. Fijne avond

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 22:27 ]
XXXVI
In dat geval helemaal gelijk. Omgekeerd net zo trouwens. Ik denk dat het dit seizoen echt tussen Ajax en PSV gaat, de rest zal op afstand volgen.autje schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:11:
[...]
Het ging om een tegenstander van PSV die dat tempo kan spelen, waardoor deze PSV verdediging in de problemen komt. In de eredivisie is dat alleen Ajax.
Ik gok ook dat Alvarez snel zijn basis plaats terug heeft.
Blind op linksback, nico mag van mij banken , veel te druistig.
Bedankt Evert! Jammer dat je bij de NOS de wedstrijden van Oranje niet deed.
Dat gaat het altijdElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:13:
[...]
In dat geval helemaal gelijk. Omgekeerd net zo trouwens. Ik denk dat het dit seizoen echt tussen Ajax en PSV gaat, de rest zal op afstand volgen.
Maar wel zin in het seizoen, PSV haakte vorig seizoen te vroeg af, denk dat het dit jaar spannender wordt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee dat is de beker.HollowGamer schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:15:
Stomme vraag, maar was dit niet de beker met de badjassen?
Ik ben met FIFA opgegroeid met Evert. Van ver! En gevaarlijk!Bedankt Evert! Jammer dat je bij de NOS de wedstrijden van Oranje niet deed.
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
1) dit is een schaal, geen beker;HollowGamer schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:15:
Stomme vraag, maar was dit niet de beker met de badjassen?
2) de badjassen horen bij de KNVB beker.
Bijna goed
Dat roep je over jezelf af, maar goed, je gaat niet in op het hoofdpunt. Als je inderdaad altijd uitgaat van het meest negatieve scenario dat kan ik je weinig kwalijk nemen, maar ik gok dat dit niet het geval is. En zoals gezegd ik heb geen zin om door je post history te gaan. Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat je als het om Ajax ging niet hetzelfde zou zeggen though. Al zou ik er graag naast zitten.ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:13:
[...]
Je mag het met me oneens zijn, mijn fanatisme mbt Ajax bekritiseren, iets zeggen over dat ik halsstarrig mijn mening blijf spuien over ETH. Maar op het moment dat we dit soort dingen gaan roepen naar elkaar dan haak ik af. Fijne avond
Ik kijk nog maar weinig Nederlands voetbal, zonde want dit was gewoon een leuke wedstrijd met een goed PSV.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:17:
[...]
1) dit is een schaal, geen beker;
2) de badjassen horen bij de KNVB beker.
Bijna goed
Sure, je bent natuurlijk gedwongen om te schelden als iemand een andere mening heeft. Ik vind het vooral wat over jou zeggen.Snowdog schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:18:
[...]
Dat roep je over jezelf af, maar goed, je gaat niet in op het hoofdpunt. Als je inderdaad altijd uitgaat van het meest negatieve scenario dat kan ik je weinig kwalijk nemen, maar ik gok dat dit niet het geval is. En zoals gezegd ik heb geen zin om door je post history te gaan. Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat je als het om Ajax ging niet hetzelfde zou zeggen though. Al zou ik er graag naast zitten.
XXXVI
In de competitie idd met z'n tweeën een straatlengte voor op de rest. In de CL gaan ze er echter beide keihard af, verdedigend kunnen ze op dit moment geen van beide mee op dat niveau.cheiron schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:17:
Leuke wedstrijd en behoorlijk in evenwicht tot de rode kaart. Dit voorspelt een hoop goeds voor het seizoen van beide teams.
Ok, trekken we die kaart. Prima, ik zie het niet zozeer als schelden, maar goed, mooie manier om niet op de inhoud in te hoeven gaan. Trump much?ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
Sure, je bent natuurlijk gedwongen om te schelden als iemand een andere mening heeft. Ik vind het vooral wat over jou zeggen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022