Ja maar als je door de wedstrijd helemaal niet in die situaties kunt komen, moet je in ieder geval als aanspeelpunt goed de bal aannemen en doorspelen. Deed hij ook niet.Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:30:
Haller moet gewoon op de juiste plek staan en kansen afmaken. Dat laatste kan hij wel, maar Huntelaar had juist het perfecte neusje voor het eerste.
Daarom heb je dan nu ook niks aan hem
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik maak me ook totaal geen zorgen. Ajax was een heel stuk beter en heeft met Tagliafico, Martinez, Alvarez en Antony nog 4 spelers die eigenlijk nog niet klaar zijn voor 't seizoen. Stekelenburg mist nu ook nog.tweakduke schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:32:
PSV zal het wel meer van spelers als Madueke moeten hebben waar Ajax een bredere selectie heeft.
Mooie eerste goal in de eerste helft die werd afgekeurd en teveel heethoofdgedrag. Met wat meer wedstrijden zal dat wel weer beter worden.
En dat zonder mod edit. Moet ik het weer zelf doen.
Zouden ze Evert in de 88e minuut wisselen?sNielz123 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:34:
Ja Evert, publiekswissel in de 72e minuut
Nope ik snap niet wat die jongen in het 1e doet.Maarten_E schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:27:
Even serieus (voor even):
Ben ik de enige die Vertessen echt tegen vind vallen bij PSV tot nu toe?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het zit er toch nog in bij voetballers ondanks de VARZingo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:35:
Jezus, Teze, wat kansloos zeg. Doe eens niet. Gewoon uit principe weer wisselen die man.
Zowaar ook nog bestraft ook. HuldeZingo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:35:
Jezus, Teze, wat kansloos zeg. Doe eens niet. Gewoon uit principe weer wisselen die man.
Uit ervaringsdeskundige zeg ik nee.snmght schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:36:
Die Madueke, is dat wat voor Ajax?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:32
Zit wel eens te denken als hij zich nou in ieder geval verontschuldigt na die tackle en geen kop / neusstoot geeft dan zou je er misschien mee wegkomen. Nu laat je eigenlijk ook geen keus voor de rode kaart. De intentie van de tackle heb je dan tegen.Harribo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:35:
Nico nu in een afkoelende isoleercel neem ik aan?
En nu is het dus wel klaar.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Nota bene Vertessen
…. 5 seconds laterrrrr
Vertessen goed
Nee prima gast, hoezo?Maarten_E schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:27:
Even serieus (voor even):
Ben ik de enige die Vertessen echt tegen vind vallen bij PSV tot nu toe?
[ Voor 65% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:39 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maatje te groot? Nee hoor. Het is dat Ajax rood heeft gehad, anders had het lang niet zo erg zijn en mogelijk nog goed zijn gekomen, zeker gezien het spel.Outerspace schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:38:
Over en uit voor Ajax, PSV is nog een maatje te groot. Wie weet komt dat goed in de competitie.
Ik hou mijn grote mond voortaan
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:40 ]
XXXVI
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:41 ]
Tomorrow is not today!
Stout! De vaste kliek zie ik hier gewoon nog reageren hoor.Agent47 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:38:
[mbr]Doe eens niet[/]
Op basis waarvan ?Exocet schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:38:
Lesje effectiviteit in extremis.
Je zou trouwens bijna vergeten dat Ajax met 10 speelt
PSV leunt achterover en laat Ajax uitrazen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Beetje geflatteerd wel.
Goed dat we wel blijven voetballen en dat het publiek erachter blijft staan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat je dit dan zegt na de 0-3. De minst houdbare bal.Agent47 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:39:
Ajax had beter die keeper van GAE er in kunnen zetten
In de korte hoek, stond compleet op het verkeerde been. Top keeper die Pasveer :-Dmavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:39:
We hebben een rukkeeper. Goh, wat is hij slecht.
Nu moet ik zeggen dat ik Ajax ook wel leuker vindt voetballen, die willen aanvallen. PSV speelt vooral zakelijk en slim.
Dus… Eigenlijk ontkracht je je hele bericht zelf alcarpebios schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:41:
Als Ajax wint is het, WZAWZDB, als Ajax verliest is het, wij domineerde de hele wedstrijd, maar toch verloren. Etc.
Nu moet ik zeggen dat ik Ajax ook wel leuker vindt voetballen, die willen aanvallen. PSV speelt vooral zakelijk en slim.
Was't een penalty dan was die tackle van Tagliafico er ook nooit geweest
Tja hij zit al vol adrenaline/aggressie na die tackle en dan komt van Ginkel je aan de kant douwen.. Niet goed wel begrijpelijk. Tis nou niet dat hij van Ginkel op ging zoeken ofzotweakduke schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:37:
[...]
Zit wel eens te denken als hij zich nou in ieder geval verontschuldigt na die tackle en geen kop / neusstoot geeft dan zou je er misschien mee wegkomen. Nu laat je eigenlijk ook geen keus voor de rode kaart. De intentie van de tackle heb je dan tegen.
En nu is het dus wel klaar.
Nee, dan lees je hem verkeerd.dglavimans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:41:
[...]
Dus… Eigenlijk ontkracht je je hele bericht zelf al
Pasveer keept inderdaad matig.mavaros schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:39:
We hebben een rukkeeper. Goh, wat is hij slecht.
Na afloop :
De ajacied : Ajax speelde slecht, maakte teveel fouten
De psv-er : Psv speelde goed
Ja, de nette Tagliafigotoolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Tja hij zit al vol adrenaline/aggressie na die tackle en dan komt van Ginkel je aan de kant douwen.. Niet goed wel begrijpelijk. Tis nou niet dat hij van Ginkel op ging zoeken ofzo
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:32
Klopt, maar hij had zelf ook meteen de handen omhoog kunnen doen en naar de neergehaalde speler kunnen gaan.toolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Tja hij zit al vol adrenaline/aggressie na die tackle en dan komt van Ginkel je aan de kant douwen.. Niet goed wel begrijpelijk. Tis nou niet dat hij van Ginkel op ging zoeken ofzo
Die adrenaline breekt hem nog wel eens op en bijvoorbeeld in een CL wedstrijd wil je dat al helemaal niet hebben.
Waarom is het zo zwartwit? Ik vind PSV prima spelen anders en dat Ajax niet in de wedstrijd komt vind ik ookHarribo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Pasveer keept inderdaad matig.
Na afloop :
Is dat uiten van onvrede zeker?ElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:43:
Kan iemand mij uitleggen wat de lol is van naar een voetbalwedstrijd gaan als je met zijn allen je shirt uit doet en met je rug naar het veld gaat staan?
Inspectie van het dak en dragende delen, AZ had deze extra checks zeer gewaardeerd.ElPaco schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:43:
Kan iemand mij uitleggen wat de lol is van naar een voetbalwedstrijd gaan als je met zijn allen je shirt uit doet en met je rug naar het veld gaat staan?
Wie zijn 'de fans van Ajax'?carpebios schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:43:
de fans van Ajax vinden het niet om aan te zien.
Ik vind het een vermakelijk potje hoor.
Tuurlijk kunnen er dingen beter maar dat is altijd.
Deze psv-er: Ajax begon veel beter dan PSV. PSV paar goede counters en daarna vooral niet teveel krachten verspeeld. Mooi dat Ajax ondanks alles is blijven gaan, mooi dat PSV eindelijk weer eens een prijs pakt en zonder blessures door kan.Harribo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Pasveer keept inderdaad matig.
Na afloop :
Kijk je wel tv? Die staan met hun shirt uit en met hun rug naar de wedstrijd toe.Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:44:
[...]
Wie zijn 'de fans van Ajax'?
Ik vind het een vermakelijk potje hoor.
Tuurlijk kunnen er dingen beter maar dat is altijd.
Ja jij. Maar voor velen is het wel zwart wit lijkt hetOuterspace schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:44:
[...]
Waarom is het zo zwartwit? Ik vind PSV prima spelen anders en dat Ajax niet in de wedstrijd komt vind ik ook
Dat kan ook niet anders, zestien (16!) puntenAgent47 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:44:
Ben nu wel echt benieuwd naar de competitie! Beloofd spannender dan vorig jaar te worden!
Maar verder ben ik helemaal niet zuur hoor!
Lok het dan niet uit
[ Voor 53% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:46 ]
Drie doelpunten tegen in eigen huis is Ajax onwaardig. Die mag Erik ten Hag zich aanrekenen.carpebios schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:43:
de fans van Ajax vinden het niet om aan te zien.
Volgende keer een keeper op doel, Blind weer achterin en Haller op de tribune. Misschien ook het team wat minder idioot laten aanvallen.
XXXVI
[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:47 ]
En Tagliafico buiten het stadion?ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Drie doelpunten tegen in eigen huis is Ajax onwaardig. Die mag Erik ten Hag zich aanrekenen.
Volgende keer een keeper op doel, Blind weer achterin en Haller op de tribune. Misschien ook het team wat minder idioot laten aanvallen.
Klopt ik lees niet specifiek al jouw posts neetoolkist schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Waar zeg ik dat precies? M'n vorige 5 posts over z'n gedrag zeker ook niet gelezen?
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 07-08-2021 21:46 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Door de keeper is het nog geen 0-5ephymerous schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Drie doelpunten tegen in eigen huis is Ajax onwaardig. Die mag Erik ten Hag zich aanrekenen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee ik kijk op mijn magnetron.carpebios schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Kijk je wel tv? Die staan met hun shirt uit en met hun rug naar de wedstrijd toe.
*dat doet de F-side vaker als ze dat liedje zingen, is niks nieuws
Ik wil ook een magnetron met tv erin!Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Nee ik kijk op mijn magnetron.
Niet dat ie dat gedaan zou hebben, en wie weet wat ie wel nog gedaan zou hebben, maar daar kreeg ie de tijd dus ook niet voor van Van Ginkel.tweakduke schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:43:
[...]
Klopt, maar hij had zelf ook meteen de handen omhoog kunnen doen en naar de neergehaalde speler kunnen gaan.
Die adrenaline breekt hem nog wel eens op en bijvoorbeeld in een CL wedstrijd wil je dat al helemaal niet hebben.
[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2021 21:50 ]
Daar golft het ook lekker heen en weer?Superkiwi schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:46:
[...]
Nee ik kijk op mijn magnetron.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Al 90 minuten lang.
Hier was toch helemaal niks mis mee? Zeker gezien LZ z'n Ajax fan verleden....LZ86 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:45:
[mbr]knip[/]
Maar verder ben ik helemaal niet zuur hoor!
[Mbr]Lok het dan niet uit[/]
Ach in de groepsfase Europa League kunnen ze voldoende punten halen. Qua team hebben ze best wel een team wat CL waardig is.Quad schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:46:
Ik zit in dubio. De ene kant hoop ik dat PSV de Champions League gaat halen, gun ik ze echt. Maar aan de andere kant heb ik liever al het geld naar Ajax toe.. Ze gaan het nog nodig hebben.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap wat je bedoel, maar hoezo kan jij zeker stellen dat een verslaggever 100% neutraal is, dat is toch nooit. Hij moet neutraal verslag doen, maar ze zijn zeker niet neutraal, dat zou gek zijn.Terranova schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:47:
[mbr]Een verslaggever is neutraal, ga aub niet kleinzerig doen[/]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022