[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 295 ... 311 Laatste
Acties:
  • 481.975 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:56
Agent47 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:14:
[...]

Deze top 3 heeft de meeste supporters die kijken naar hun club.
Dat snap ik uiteraard. Dat zal dan blijkbaar hoger wegen dan clubs die ergens om spelen. Blijft alsnog triest in mijn ogen als je vindt dat je er bent voor de fans.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
bennieeee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:31:
[...]

Dat snap ik uiteraard. Dat zal dan blijkbaar hoger wegen dan clubs die ergens om spelen. Blijft alsnog triest in mijn ogen als je vindt dat je er bent voor de fans.
Ze zijn er voornamelijk voor de betalende fans ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Stimulate14 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:46:
[...]

Als jij de grote man was binnen Ajax, wie had jij benaderd?
Zeker wel toch geprobeerd om Bosz binnen te hengelen, anders is Bielsa ook een goede alternatief.
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar Schreuder maar op een of andere manier zit me iets niet lekker bij die man.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Dwight84 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:44:
[...]

Zeker wel toch geprobeerd om Bosz binnen te hengelen, anders is Bielsa ook een goede alternatief.
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar Schreuder maar op een of andere manier zit me iets niet lekker bij die man.
Bielsa, Bosz vind ik vooral geen match voor Ajax, zijn beide trainers die heel stug aan een speelstijl vasthouden (toevallig eentje die zogenaamd bij Ajax past), terwijl je juist op internationaal niveau ook moeten kunnen aanpassen/schakelen op de speelstijl van de tegenstander om te kunnen slagen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd of Ten Hag wat spelers een afscheid in de basis gaat gunnen. Bv een Tyton (of zou ie eindelijk Gorter opstellen??), Klaiber is volgens mij weer fit, Nico hoort sowieso te spelen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 34, Final

Alle wedstrijden starten zondag om 14:30u

AZ - RKC
FC Groningen - SC Cambuur
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Sparta
N.E.C. - Fortuna Sittard
-
PEC Zwolle - PSV (hup pec)
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht

In de top5 kan er niets meer gebeuren, die staat al vast.

Enjoy *O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:33:
Eredivisie speelronde 34, Final

Alle wedstrijden starten zondag om 14:30u

AZ - RKC
FC Groningen - SC Cambuur
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Sparta
N.E.C. - Fortuna Sittard
-
PEC Zwolle - PSV (hup pec)
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht

In de top5 kan er niets meer gebeuren, die staat al vast.

Enjoy *O* *O* *O*
Hup PEC? Die zijn toch al gedegradeerd?
Hup Willem II (of niet @mavaros ;) ) en hup NEC (zelf de play offs in en Fortuna, met die kwal van een Ultee, wat bij winst van Willem II dan degradeert zou geweldig zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:36
PolarBear schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:17:
En de blik vooruit. De competities mogen dan wel bijna afgelopen zijn maar er staat een hoop voetbal nog voor de deur en een zomerstop die met twee keer knipperen over is. Op basis van de info die ik nu kan vinden kom ik tot het WK op het volgende uit. Ik heb de interlands die gespeeld worden ook maar even meegenomen om de drukte van het seizoen te illustreren. Nu hangt het heel erg van de club/spelers af, maar internationals die bij een club spelen die ook Europees actief zijn die komen denk ik niet uitgerust aan op het WK.
  • ENORME LIJST
Wedstrijdritme is ook belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:56
toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:47:
[...]

Hup Willem II (of niet @mavaros ;) ) en hup NEC (zelf de play offs in en Fortuna, met die kwal van een Ultee, wat bij winst van Willem II dan degradeert zou geweldig zijn).
PEC is klaar ja. Willem II eruit zou toch wel echt een verrassing zijn. Plek 8 verdiend niemand echt in mijn ogen maar goed. Ik hoop dat wij (Heerenveen) het seizoen nog even mogen verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 23:19
toolkist schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 21:22:
Wijndal zou deze zomer maar 10m hoeven kosten. Lijkt me een prima vervanger voor Nico en Blind.
Moet ie wel genoegen nemen met flink minder salaris, schijnt nu rond de 1 miljoen per maand te zitten. Benieuwd of Wijnaldum echt het WK wil spelen, want PSG was natuurlijk een miskleun.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:37
loekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:18:
[...]

Moet ie wel genoegen nemen met flink minder salaris, schijnt nu rond de 1 miljoen per maand te zitten. Benieuwd of Wijnaldum echt het WK wil spelen, want PSG was natuurlijk een miskleun.
Wijndal != Wijnaldum

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:18:
[...]

Wijndal van AZ, niet Wijnaldum :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bedoelde hij niet BergWIJN? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Bergwijndaldum.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 23:19
Damn… verkeerd gelezen :(

Wijndal zie ik wel komen ja. Wordt zowiezo drukke zomer voor H2.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bergwijnen wijnen oh nee dat is die gekke gast van SBS. Sowieso is Owen Wijndal nog bij kantoor van Raiola
wat de prijs opdrijft

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:47:
[...]

Ben meer voor PEC dan PSV :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:37:
Bergwijnen wijnen oh nee dat is die gekke gast van SBS. Sowieso is Owen Wijndal nog bij kantoor van Raiola
wat de prijs opdrijft
Blijkbaar dus niet, bij z'n contractverlenging schijnt ie een clausule van 10m bedongen te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Huntstra? Hamstelaar? Hamsteraar? 8) :+

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:35
FC Eindhoven heeft gisteren De Graafschap vakkundig opgerold.

We staan zelfs in de halve finale om te promoveren. Opzich niet bijzonder, maar FC Eindhoven is een soort Feyenoord. Die hebben ook de mazzel aan hun kont hangen en staan elke keer in de volgende ronde.

Laat het volgende slachtoffer zich vanavond maar openbaren. NAC of ADO maakt niks meer uit.

Hup FC Eindhoven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
bennieeee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:14:
[...]

PEC is klaar ja. Willem II eruit zou toch wel echt een verrassing zijn. Plek 8 verdiend niemand echt in mijn ogen maar goed. Ik hoop dat wij (Heerenveen) het seizoen nog even mogen verlengen.
Ik hoop het ook, maar Heerenveen heeft dit seizoen zo verschrikkelijk slecht gespeeld dat ze eigenlijk een plek in de play-offs zouden moeten weigeren. Voetballend een van de allerslechtste ploegen in de eredivisie. Voor de winterstop hield J Veerman de broek nog wat omhoog, na de winterstop was het niks. Gelukkig bleek Sarr een redelijke spits, anders was het eerste divisie geworden.

Sowieso zit de club een beetje op een dood spoor. Hopelijk krijgen we snel een attractief elftal, anders zie ik het somber ik voor de middellange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
FC Eindhoven mag tegen ADO spelen. Dat wordt lachen, gieren en brullen als als ze die club ook over de knie leggen.

Exelsior staat in de andere halve finale. Die wurmde zich langs Roda JC, terwijl Roda eigenlijk veel beter kan voetballen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:55:
Blijkbaar dus niet, bij z'n contractverlenging schijnt ie een clausule van 10m bedongen te hebben.
Dan is het wat mij betreft een no-brainer. Een Oranje international moet je als Nederlandse club altijd halen in mijn ogen.

Hopen dat Ajax snel zaken gaat doen; Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal lijken mij een prima start op 1 juli :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:41

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:00:
FC Eindhoven mag tegen ADO spelen. Dat wordt lachen, gieren en brullen als als ze die club ook over de knie leggen.
Als dat gebeurt juich ik met je mee >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Han schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:19:
[...]

Dan is het wat mij betreft een no-brainer. Een Oranje international moet je als Nederlandse club altijd halen in mijn ogen.

Hopen dat Ajax snel zaken gaat doen; Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal lijken mij een prima start op 1 juli :)
En qua keepers? Pasveer weer?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
mavaros schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:00:

Exelsior staat in de andere halve finale. Die wurmde zich langs Roda JC, terwijl Roda eigenlijk veel beter kan voetballen.
Excelsior kan ik missen als kiespijn in de Eredivisie. Sparta verliest altijd van ze 😇

Eerst maar zien dat Sparta zich handhaaft. Uit tegen Heracles.
Willem II en Fortuna moeten ook geen resultaat halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:23:
En qua keepers? Pasveer weer?
Hmmm… lastige, maar nee. Achteraf goed uitgepakt maar zou mij verbazen als hij nog zo’n seizoen op de mat zou kunnen leggen. Beetje een gevalletje Haller (ik zou die, wanneer er winst gemaakt kan worden, direct verkopen).

Pasveer is een prima backup keeper maar moet je niet als eerste keeper willen hebben. Geen idee of Ajax bijvoorbeeld die Flekken kan losweken bij Freiburg. Die heeft volgens mij nog een contract voor 2 jaar daar en met een leeftijd van 27 jaar nog wat jaartjes als keeper voor de boeg. Daarnaast Nederlander en international, ook niet geheel onbelangrijk :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Excelsior kan ik missen als kiespijn in de Eredivisie. Sparta verliest altijd van ze 😇

No worries:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyOBVh7w5-YUxPqiegNrP29aqWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eprHCRxVobkI0pgLoNco3EW9.jpg?f=fotoalbum_large
🔮🤗

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Vlassie1980 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Excelsior is gisteren vakkundig in de pan gehakt, dus je hoeft je komend seizoen geen zorgen te maken.

Willem II herrijst al maanden op in tijden van nood, dus ook de volgende wedstrijd.

Sparta is wel een probleem. Die pakken nu punten en dat kan net het kwartje de goede kant op laten vallen.

We gaan het zien, en de competitie is nog niet voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 16:04
Han schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Pasveer is een prima backup keeper maar moet je niet als eerste keeper willen hebben. Geen idee of Ajax bijvoorbeeld die Flekken kan losweken bij Freiburg. Die heeft volgens mij nog een contract voor 2 jaar daar en met een leeftijd van 27 jaar nog wat jaartjes als keeper voor de boeg. Daarnaast Nederlander en international, ook niet geheel onbelangrijk :)
Ik zou zeggen: Kampioenschap is toch al binnen, er staat geen druk meer op de ketel. Geef Gorter de kans zich te bewijzen tegen Vitesse. Zet Unuvar en Ihattaren er ook in, of laat ze in ieder geval een helft spelen.
En geef Daramy ook een kans, want die probreerde het heel aardig tegen Heerenveen.

Eigenlijk zeg ik gewoon: geef zoveel mogelijk Jong Ajax spelers de kans die aanspraak maken om volgend jaar minuten te maken in het eerste. Verliezen maakt niks uit, de ervaring opdoen wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
Gorter op doel bij Ajax

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbpnVGaT7kwyaDHYGIq528F7GO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbvI3mGV1wnaXmf3HoMedAyf.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel wat andere bankzitters als gewoonlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
Super dat Gorter speelt! Alleen weer die 4-4-2 he... Jammer weer. Maar goed hup Ajax.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:33
Volgens mij doet PSV zijn line-ups op basis van positie, niet op basis van nummer.

Letterlijk iedere keer dat ik de Ajax-line up zie denk ik: WAT DOET TAGLIAFICO IN DE SPITS?!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 19-09 19:55
Jammer dat Schmidt niet een paar spelers een wedstrijd gunt. Het gaat nergens meer over, laat een paar anders spelers spelen :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:33

Agent47

I always close my contracts.

Best bijzondere statistiek bij Feyenoord:

Trauner heeft dit seizoen geen enkele gele kaart in de competitie gepakt. Hij speelt vandaag niet wegens een hele lichte blessure. Hij wordt gespaard voor de finale.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 16:04
Das mooi, had ik al op gehoopt. Inderdaad een paar verassende namen op de bank.
Maar waarom geen Unuvar? Dacht dat Jong Ajax vorige week al klaar was, of is hij weer geblesseerd?
Edit: Valt me op dat Timber er niet bij is, ook geblesseerd ofzo?

Regeer, Rensch en Timber lijken me een mooie basis voor de toekomstige defensie, met Baas er nog bij ofzo.
Daley Blind heeft daar niks meer bij te zoeken, die zou imo puur een adviserende rol moeten krijgen.
Tagliafico wordt ook al wat ouder, en hij wil graag weg. Maar die kan op zich nog wel een paar jaar mee.

[ Voor 25% gewijzigd door AcidBurn op 15-05-2022 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:29
Agent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:53:
Best bijzondere statistiek bij Feyenoord:

Trauner heeft dit seizoen geen enkele gele kaart in de competitie gepakt. Hij speelt vandaag niet wegens een hele lichte blessure. Hij wordt gespaard voor de finale.
Die man is zo gruwelijk goed, ongelooflijk dat ze die voor een appel en een ei hebben binnengehaald. Met z'n 30 jaar zal hij geen grote stappen meer maken, maar aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Trauner kwam ergens over uit Oostenrijk dacht ik?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
Ik ben echt blij dat Ten Hag weggaat. 442 in een wedstrijd die nergens meer over gaat. Unuvar die weer geen kans krijgt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Erehaag van Vitesse, klasse!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
ph4ge schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:59:
[...]

Die man is zo gruwelijk goed, ongelooflijk dat ze die voor een appel en een ei hebben binnengehaald. Met z'n 30 jaar zal hij geen grote stappen meer maken, maar aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven.
Vind hem beter dan Ramalho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

ph4ge schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:59:
[...]

Beste miljoentje ooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Poh dat had de 0-1 moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 18:26
Gynnad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:26:
Erehaag van Vitesse, klasse!
Daarover gesproken, wie is er kampioen van de eredivisie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

DoeEensGek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:37:
[...]

De mannen of vrouwen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
DoeEensGek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:37:
[...]

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Willem II op voorsprong tegen Utrecht en staat nu virtueel op plek 16.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
Hoppakee - 0-1 Brobbey

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 18:26
Bam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fortuna ook voor, Willem II er nu uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu is Fortuna weer veilig.
Spannende degradatiemiddag dit hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:37
En Fortuna op voorsprong! Lekker! Nu staat Willem II weer op degraderen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Haha PSV. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Fortuna Sittard hype!!

En PEC-PSV 2-1.

GGWP. /s

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2022 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh dat wordt wel teruggedraaid.

Edit: En yep, retour afzender.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 15-05-2022 14:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Schuld van de VAR toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:20

Wokschotel

Op 6 wielen

Come on W2, tegen NAC is het leuk maar niet in de KKD

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
PEC is on fire?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En PSV staat in de fik?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
PEC neemt revanche voor de ontknoping uit 2016. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Nog niet, blijft bij 1-1 :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:53:
[...]

Nog niet, blijft bij 1-1 :(
Opgebrand dankzij Brands wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Weer die kut keeper bij ons

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Je kunt alleen maar bidden voor de CL finale dat Bijlow straks alsnog fit is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Exocet schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:01:
[...]

Dan zou ik wel wat oefenpotjes met jeugd spelers boeken.
Zodat hij wat ritme heeft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heerenveen nu virtueel 8e.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wij (Feyenoord) hebben echt een kut keeper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Willem II moet hopen op Heracles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wat een graf keeper

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heel slecht gekeept ja. Laat de hele korte hoek open haha

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dit was echt heel erg slecht, hij gaf de goal weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:18
Twente lijkt wel een thuis wedstrijd te spelen met het uit publiek. Klasse.

Blijft sneu altijd, feyenoord met de vuurwerk geluiden. De enige club waar het stelselmatig gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leek me toch dat Mvogo de PEC-speler raakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh oh.. Heracles. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 11:07

OMX2000

By any means necessary...

Exocet schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:01:
[...]

Is die al fit om te spelen dan?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En Sparta nu virtueel veilig en Heracles op de playoff plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Robbie T schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:16:
Twente lijkt wel een thuis wedstrijd te spelen met het uit publiek. Klasse.

Blijft sneu altijd, feyenoord met de vuurwerk geluiden. De enige club waar het stelselmatig gebeurd.
Oh ja want er wordt in de arena of in het Philips stadion nooit “ bommen op Rotterdam “ gezongen?

Ik keur dit ook niet goed hoor maar het is echt niet alleen Feyenoord .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Sparta en Fortuna veilig, Heracles op nacompetitie tot nu toe.

*proest*

[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2022 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
Agent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:20:
[...]

Oh ja want er wordt in de arena of in het Philips stadion nooit “ bommen op Rotterdam “ gezongen?

Ik keur dit ook niet goed hoor maar het is echt niet alleen Feyenoord .
Huh waar heb ik het over bommen op Rotterdam?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dwight84
Lekker verdedigd bij Ajax... Rensch doet totaal niets.. Volgend jaar maar verhuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Dwight84 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:42:
Lekker verdedigd bij Ajax... Rensch doet totaal niets.. Volgend jaar maar verhuren.
Zo vaak goal tegen uit een counter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Erik, je mag ook wisselen!
Blij dat ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Vos schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:43:
[...]

Zo vaak goal tegen uit een counter...
Maar het punt van een counter is toch juist om een goal te maken? :? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Twee goals tegen, twee counters. Loop eens voor je geld :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Kokcu geblesseerd eruit geschopt en de scheids vind het goed. Tja, dit is wel het seizoen van de onkundige scheidsrechters. Hopelijk krijgt die vent nooit meer een wedstrijd toegewezen. Hopelijk is Kokcu er bij de finale bij…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:21
Wat is dit nou, Vitesse doet al weken niets meer, maar als de wedstrijd nergens om gaat staan ze opeens voor tegen Ajax. Dat zal dan wel weer niets worden in de play-offs. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:46:
Twee goals tegen, twee counters. Loop eens voor je geld :p
Haha, duidelijk dat de druk er af is, voetballen echt op halve kracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
Man man man... Blind loopt naar een speler toe die al gedekt wordt door die Argentijn.. vervolgens glijd opa blind uit waar die goal uit komt..

Blind mag die aub ook gewoon volgend seizoen lekker in de KKD voetballen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Het is maar een oefenwedstrijd hé ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dwight84 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:47:
Man man man... Blind loopt naar een speler toe die al gedekt wordt door die Argentijn.. vervolgens glijd opa blind uit waar die goal uit komt..

Blind mag die aub ook gewoon volgend seizoen lekker in de KKD voetballen?
Blind is qua snelheid al een tijdje rijp voor 50+ voetbal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
dr.lowtune schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:49:
[...]

Blind is qua snelheid al een tijdje rijp voor 50+ voetbal
Lucky Ajax? lekker met Swart voetballen en Ali B (onee die doet niet meer mee) Gok dat Blind zelfs bij Lucky Ajax nog de langzaamste is.

Wat een onkunde bij die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
dr.lowtune schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:46:
Kokcu geblesseerd eruit geschopt en de scheids vind het goed. Tja, dit is wel het seizoen van de onkundige scheidsrechters. Hopelijk krijgt die vent nooit meer een wedstrijd toegewezen. Hopelijk is Kokcu er bij de finale bij…
100% voor de bal. Allebei de spelers.
Scheidsrechter deed precies wat hij moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 11:07

OMX2000

By any means necessary...

Geertruid speelt als poep. Teveel balverlies.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Weet niet wie er via Langs de Lijn luistert, de chaos van 9 wedstrijden tegelijk is FAN-TAS-TISCH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Feyenoord speelt compleet apathisch nu, die hebben er duidelijk geen zin meer in.

Oh…Dessers nog wel :P

[ Voor 14% gewijzigd door dr.lowtune op 15-05-2022 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Weer Dessers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPARTA-HERACLES 2-0!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Lekker @Vlassie1980 en @Ramzzz :)
Sparta gun ik het wel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Klein wonder dat Sparta op 2-0 staat.

Pagina: 1 ... 295 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022