Dat snap ik uiteraard. Dat zal dan blijkbaar hoger wegen dan clubs die ergens om spelen. Blijft alsnog triest in mijn ogen als je vindt dat je er bent voor de fans.Agent47 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:14:
[...]
Deze top 3 heeft de meeste supporters die kijken naar hun club.
Ze zijn er voornamelijk voor de betalende fansbennieeee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:31:
[...]
Dat snap ik uiteraard. Dat zal dan blijkbaar hoger wegen dan clubs die ergens om spelen. Blijft alsnog triest in mijn ogen als je vindt dat je er bent voor de fans.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeker wel toch geprobeerd om Bosz binnen te hengelen, anders is Bielsa ook een goede alternatief.Stimulate14 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Als jij de grote man was binnen Ajax, wie had jij benaderd?
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar Schreuder maar op een of andere manier zit me iets niet lekker bij die man.
Bielsa, Bosz vind ik vooral geen match voor Ajax, zijn beide trainers die heel stug aan een speelstijl vasthouden (toevallig eentje die zogenaamd bij Ajax past), terwijl je juist op internationaal niveau ook moeten kunnen aanpassen/schakelen op de speelstijl van de tegenstander om te kunnen slagen.Dwight84 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:44:
[...]
Zeker wel toch geprobeerd om Bosz binnen te hengelen, anders is Bielsa ook een goede alternatief.
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar Schreuder maar op een of andere manier zit me iets niet lekker bij die man.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben benieuwd of Ten Hag wat spelers een afscheid in de basis gaat gunnen. Bv een Tyton (of zou ie eindelijk Gorter opstellen??), Klaiber is volgens mij weer fit, Nico hoort sowieso te spelen...
Eredivisie speelronde 34, Final
Alle wedstrijden starten zondag om 14:30u
AZ - RKC
FC Groningen - SC Cambuur
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Sparta
N.E.C. - Fortuna Sittard
-
PEC Zwolle - PSV (hup pec)
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht
In de top5 kan er niets meer gebeuren, die staat al vast.
Enjoy
AZ - RKC
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Sparta
N.E.C. - Fortuna Sittard
-
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht
Enjoy

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hup PEC? Die zijn toch al gedegradeerd?Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:33:
Eredivisie speelronde 34, Final
AZ - RKC
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Sparta
N.E.C. - Fortuna Sittard
-
Vitesse - Ajax
Willem II - FC Utrecht
Enjoy![]()
![]()
Hup Willem II (of niet @mavaros
Wedstrijdritme is ook belangrijkPolarBear schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:17:
En de blik vooruit. De competities mogen dan wel bijna afgelopen zijn maar er staat een hoop voetbal nog voor de deur en een zomerstop die met twee keer knipperen over is. Op basis van de info die ik nu kan vinden kom ik tot het WK op het volgende uit. Ik heb de interlands die gespeeld worden ook maar even meegenomen om de drukte van het seizoen te illustreren. Nu hangt het heel erg van de club/spelers af, maar internationals die bij een club spelen die ook Europees actief zijn die komen denk ik niet uitgerust aan op het WK.
- ENORME LIJST
PEC is klaar ja. Willem II eruit zou toch wel echt een verrassing zijn. Plek 8 verdiend niemand echt in mijn ogen maar goed. Ik hoop dat wij (Heerenveen) het seizoen nog even mogen verlengen.toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:47:
[...]
Hup PEC? Die zijn toch al gedegradeerd?
Hup Willem II (of niet @mavaros) en hup NEC (zelf de play offs in en Fortuna, met die kwal van een Ultee, wat bij winst van Willem II dan degradeert zou geweldig zijn).
Moet ie wel genoegen nemen met flink minder salaris, schijnt nu rond de 1 miljoen per maand te zitten. Benieuwd of Wijnaldum echt het WK wil spelen, want PSG was natuurlijk een miskleun.toolkist schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 21:22:
Wijndal zou deze zomer maar 10m hoeven kosten. Lijkt me een prima vervanger voor Nico en Blind.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wijndal != Wijnaldumloekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Moet ie wel genoegen nemen met flink minder salaris, schijnt nu rond de 1 miljoen per maand te zitten. Benieuwd of Wijnaldum echt het WK wil spelen, want PSG was natuurlijk een miskleun.
Wijndal van AZ, niet Wijnaldumloekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Moet ie wel genoegen nemen met flink minder salaris, schijnt nu rond de 1 miljoen per maand te zitten. Benieuwd of Wijnaldum echt het WK wil spelen, want PSG was natuurlijk een miskleun.
Bergwijndaldum.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Damn… verkeerd gelezen
Wijndal zie ik wel komen ja. Wordt zowiezo drukke zomer voor H2.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bergwijnen wijnen oh nee dat is die gekke gast van SBS. Sowieso is Owen Wijndal nog bij kantoor van Raiola
wat de prijs opdrijft
wat de prijs opdrijft
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ben meer voor PEC dan PSVtoolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:47:
[...]
Hup PEC? Die zijn toch al gedegradeerd?
Hup Willem II (of niet @mavaros) en hup NEC (zelf de play offs in en Fortuna, met die kwal van een Ultee, wat bij winst van Willem II dan degradeert zou geweldig zijn).
Blijkbaar dus niet, bij z'n contractverlenging schijnt ie een clausule van 10m bedongen te hebben.Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:37:
Bergwijnen wijnen oh nee dat is die gekke gast van SBS. Sowieso is Owen Wijndal nog bij kantoor van Raiola
wat de prijs opdrijft
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
FC Eindhoven heeft gisteren De Graafschap vakkundig opgerold.
We staan zelfs in de halve finale om te promoveren. Opzich niet bijzonder, maar FC Eindhoven is een soort Feyenoord. Die hebben ook de mazzel aan hun kont hangen en staan elke keer in de volgende ronde.
Laat het volgende slachtoffer zich vanavond maar openbaren. NAC of ADO maakt niks meer uit.
Hup FC Eindhoven
We staan zelfs in de halve finale om te promoveren. Opzich niet bijzonder, maar FC Eindhoven is een soort Feyenoord. Die hebben ook de mazzel aan hun kont hangen en staan elke keer in de volgende ronde.
Laat het volgende slachtoffer zich vanavond maar openbaren. NAC of ADO maakt niks meer uit.
Hup FC Eindhoven
Ik hoop het ook, maar Heerenveen heeft dit seizoen zo verschrikkelijk slecht gespeeld dat ze eigenlijk een plek in de play-offs zouden moeten weigeren. Voetballend een van de allerslechtste ploegen in de eredivisie. Voor de winterstop hield J Veerman de broek nog wat omhoog, na de winterstop was het niks. Gelukkig bleek Sarr een redelijke spits, anders was het eerste divisie geworden.bennieeee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:14:
[...]
PEC is klaar ja. Willem II eruit zou toch wel echt een verrassing zijn. Plek 8 verdiend niemand echt in mijn ogen maar goed. Ik hoop dat wij (Heerenveen) het seizoen nog even mogen verlengen.
Sowieso zit de club een beetje op een dood spoor. Hopelijk krijgen we snel een attractief elftal, anders zie ik het somber ik voor de middellange termijn.
FC Eindhoven mag tegen ADO spelen. Dat wordt lachen, gieren en brullen als als ze die club ook over de knie leggen.
Exelsior staat in de andere halve finale. Die wurmde zich langs Roda JC, terwijl Roda eigenlijk veel beter kan voetballen.
Exelsior staat in de andere halve finale. Die wurmde zich langs Roda JC, terwijl Roda eigenlijk veel beter kan voetballen.
Dan is het wat mij betreft een no-brainer. Een Oranje international moet je als Nederlandse club altijd halen in mijn ogen.toolkist schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:55:
Blijkbaar dus niet, bij z'n contractverlenging schijnt ie een clausule van 10m bedongen te hebben.
Hopen dat Ajax snel zaken gaat doen; Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal lijken mij een prima start op 1 juli
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als dat gebeurt juich ik met je meemavaros schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:00:
FC Eindhoven mag tegen ADO spelen. Dat wordt lachen, gieren en brullen als als ze die club ook over de knie leggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En qua keepers? Pasveer weer?Han schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:19:
[...]
Dan is het wat mij betreft een no-brainer. Een Oranje international moet je als Nederlandse club altijd halen in mijn ogen.
Hopen dat Ajax snel zaken gaat doen; Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal lijken mij een prima start op 1 juli
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Excelsior kan ik missen als kiespijn in de Eredivisie. Sparta verliest altijd van ze 😇mavaros schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:00:
Eerst maar zien dat Sparta zich handhaaft. Uit tegen Heracles.
Willem II en Fortuna moeten ook geen resultaat halen
Hmmm… lastige, maar nee. Achteraf goed uitgepakt maar zou mij verbazen als hij nog zo’n seizoen op de mat zou kunnen leggen. Beetje een gevalletje Haller (ik zou die, wanneer er winst gemaakt kan worden, direct verkopen).Quad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:23:
En qua keepers? Pasveer weer?
Pasveer is een prima backup keeper maar moet je niet als eerste keeper willen hebben. Geen idee of Ajax bijvoorbeeld die Flekken kan losweken bij Freiburg. Die heeft volgens mij nog een contract voor 2 jaar daar en met een leeftijd van 27 jaar nog wat jaartjes als keeper voor de boeg. Daarnaast Nederlander en international, ook niet geheel onbelangrijk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
No worries:Vlassie1980 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:41:
[...]
Excelsior kan ik missen als kiespijn in de Eredivisie. Sparta verliest altijd van ze 😇
:strip_exif()/f/image/eprHCRxVobkI0pgLoNco3EW9.jpg?f=fotoalbum_large)
🔮🤗
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Excelsior is gisteren vakkundig in de pan gehakt, dus je hoeft je komend seizoen geen zorgen te maken.Vlassie1980 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:41:
[...]
Excelsior kan ik missen als kiespijn in de Eredivisie. Sparta verliest altijd van ze 😇
Willem II herrijst al maanden op in tijden van nood, dus ook de volgende wedstrijd.
Sparta is wel een probleem. Die pakken nu punten en dat kan net het kwartje de goede kant op laten vallen.
We gaan het zien, en de competitie is nog niet voorbij.
Ik zou zeggen: Kampioenschap is toch al binnen, er staat geen druk meer op de ketel. Geef Gorter de kans zich te bewijzen tegen Vitesse. Zet Unuvar en Ihattaren er ook in, of laat ze in ieder geval een helft spelen.Han schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:18:
[...]
Pasveer is een prima backup keeper maar moet je niet als eerste keeper willen hebben. Geen idee of Ajax bijvoorbeeld die Flekken kan losweken bij Freiburg. Die heeft volgens mij nog een contract voor 2 jaar daar en met een leeftijd van 27 jaar nog wat jaartjes als keeper voor de boeg. Daarnaast Nederlander en international, ook niet geheel onbelangrijk
En geef Daramy ook een kans, want die probreerde het heel aardig tegen Heerenveen.
Eigenlijk zeg ik gewoon: geef zoveel mogelijk Jong Ajax spelers de kans die aanspraak maken om volgend jaar minuten te maken in het eerste. Verliezen maakt niks uit, de ervaring opdoen wel.
Wel wat andere bankzitters als gewoonlijk.
⏩ PVOutput☀️
Super dat Gorter speelt! Alleen weer die 4-4-2 he... Jammer weer. Maar goed hup Ajax.
Volgens mij doet PSV zijn line-ups op basis van positie, niet op basis van nummer.
Letterlijk iedere keer dat ik de Ajax-line up zie denk ik: WAT DOET TAGLIAFICO IN DE SPITS?!
Letterlijk iedere keer dat ik de Ajax-line up zie denk ik: WAT DOET TAGLIAFICO IN DE SPITS?!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jammer dat Schmidt niet een paar spelers een wedstrijd gunt. Het gaat nergens meer over, laat een paar anders spelers spelen
Best bijzondere statistiek bij Feyenoord:
Trauner heeft dit seizoen geen enkele gele kaart in de competitie gepakt. Hij speelt vandaag niet wegens een hele lichte blessure. Hij wordt gespaard voor de finale.
Trauner heeft dit seizoen geen enkele gele kaart in de competitie gepakt. Hij speelt vandaag niet wegens een hele lichte blessure. Hij wordt gespaard voor de finale.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Das mooi, had ik al op gehoopt. Inderdaad een paar verassende namen op de bank.
Maar waarom geen Unuvar? Dacht dat Jong Ajax vorige week al klaar was, of is hij weer geblesseerd?
Edit: Valt me op dat Timber er niet bij is, ook geblesseerd ofzo?
Regeer, Rensch en Timber lijken me een mooie basis voor de toekomstige defensie, met Baas er nog bij ofzo.
Daley Blind heeft daar niks meer bij te zoeken, die zou imo puur een adviserende rol moeten krijgen.
Tagliafico wordt ook al wat ouder, en hij wil graag weg. Maar die kan op zich nog wel een paar jaar mee.
[ Voor 25% gewijzigd door AcidBurn op 15-05-2022 14:05 ]
Die man is zo gruwelijk goed, ongelooflijk dat ze die voor een appel en een ei hebben binnengehaald. Met z'n 30 jaar zal hij geen grote stappen meer maken, maar aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven.Agent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:53:
Best bijzondere statistiek bij Feyenoord:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Trauner kwam ergens over uit Oostenrijk dacht ik?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben echt blij dat Ten Hag weggaat. 442 in een wedstrijd die nergens meer over gaat. Unuvar die weer geen kans krijgt.
Erehaag van Vitesse, klasse!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vind hem beter dan Ramalhoph4ge schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:59:
[...]
Die man is zo gruwelijk goed, ongelooflijk dat ze die voor een appel en een ei hebben binnengehaald. Met z'n 30 jaar zal hij geen grote stappen meer maken, maar aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven.
Beste miljoentje ooitph4ge schreef op zondag 15 mei 2022 @ 13:59:
[...]
Die man is zo gruwelijk goed, ongelooflijk dat ze die voor een appel en een ei hebben binnengehaald. Met z'n 30 jaar zal hij geen grote stappen meer maken, maar aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven.
Poh dat had de 0-1 moeten zijn
Daarover gesproken, wie is er kampioen van de eredivisie?Gynnad schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:26:
Erehaag van Vitesse, klasse!
De mannen of vrouwen?DoeEensGek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:37:
[...]
Daarover gesproken, wie is er kampioen van de eredivisie?
⏩ PVOutput☀️
DoeEensGek schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:37:
[...]
Daarover gesproken, wie is er kampioen van de eredivisie?
Landskampioen @AFCAjax wordt door @MijnVitesse onthaald met een erehaag 💐 #vitaja #deontknoping
— ESPN NL (@ESPNnl) 15 mei 2022
Willem II op voorsprong tegen Utrecht en staat nu virtueel op plek 16.
Nu is Fortuna weer veilig.
Spannende degradatiemiddag dit hoor.
Spannende degradatiemiddag dit hoor.
⏩ PVOutput☀️
Haha PSV.
⏩ PVOutput☀️
Fortuna Sittard hype!!
En PEC-PSV 2-1.
GGWP. /s
En PEC-PSV 2-1.
GGWP. /s
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2022 14:51 ]
Come on W2, tegen NAC is het leuk maar niet in de KKD
De islam kan uw vrijheid schaden
En PSV staat in de fik?Deadsy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:52:
PEC is on fire?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
PEC neemt revanche voor de ontknoping uit 2016.Deadsy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:52:
PEC is on fire?
Opgebrand dankzij Brands wellicht?
Weer die kut keeper bij ons
Je kunt alleen maar bidden voor de CL finale dat Bijlow straks alsnog fit isAgent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:59:
Weer die kut keeper bij ons
Dan zou ik wel wat oefenpotjes met jeugd spelers boeken.Exocet schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:01:
[...]
Je kunt alleen maar bidden voor de CL finale dat Bijlow straks alsnog fit is
Zodat hij wat ritme heeft
Heerenveen nu virtueel 8e.
⏩ PVOutput☀️
Wij (Feyenoord) hebben echt een kut keeper.
Wat een graf keeper
Heel slecht gekeept ja. Laat de hele korte hoek open haha
Tomorrow is not today!
Dit was echt heel erg slecht, hij gaf de goal wegAgent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:09:
Wat een graf keeper
Twente lijkt wel een thuis wedstrijd te spelen met het uit publiek. Klasse.
Blijft sneu altijd, feyenoord met de vuurwerk geluiden. De enige club waar het stelselmatig gebeurd.
Blijft sneu altijd, feyenoord met de vuurwerk geluiden. De enige club waar het stelselmatig gebeurd.
Leek me toch dat Mvogo de PEC-speler raakte.
Oh oh.. Heracles.

⏩ PVOutput☀️
Is die al fit om te spelen dan?Exocet schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:01:
[...]
Je kunt alleen maar bidden voor de CL finale dat Bijlow straks alsnog fit is
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Oh ja want er wordt in de arena of in het Philips stadion nooit “ bommen op Rotterdam “ gezongen?Robbie T schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:16:
Twente lijkt wel een thuis wedstrijd te spelen met het uit publiek. Klasse.
Ik keur dit ook niet goed hoor maar het is echt niet alleen Feyenoord .
Sparta en Fortuna veilig, Heracles op nacompetitie tot nu toe.
*proest*
*proest*
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 15-05-2022 15:23 ]
Huh waar heb ik het over bommen op Rotterdam?Agent47 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:20:
[...]
Oh ja want er wordt in de arena of in het Philips stadion nooit “ bommen op Rotterdam “ gezongen?
Ik keur dit ook niet goed hoor maar het is echt niet alleen Feyenoord .
Lekker verdedigd bij Ajax... Rensch doet totaal niets.. Volgend jaar maar verhuren.
Zo vaak goal tegen uit een counter...Dwight84 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:42:
Lekker verdedigd bij Ajax... Rensch doet totaal niets.. Volgend jaar maar verhuren.
Erik, je mag ook wisselen!
Blij dat ie weg is.
Blij dat ie weg is.
Maar het punt van een counter is toch juist om een goal te maken?
Twee goals tegen, twee counters. Loop eens voor je geld
Kokcu geblesseerd eruit geschopt en de scheids vind het goed. Tja, dit is wel het seizoen van de onkundige scheidsrechters. Hopelijk krijgt die vent nooit meer een wedstrijd toegewezen. Hopelijk is Kokcu er bij de finale bij…
Wat is dit nou, Vitesse doet al weken niets meer, maar als de wedstrijd nergens om gaat staan ze opeens voor tegen Ajax. Dat zal dan wel weer niets worden in de play-offs.
Man man man... Blind loopt naar een speler toe die al gedekt wordt door die Argentijn.. vervolgens glijd opa blind uit waar die goal uit komt..
Blind mag die aub ook gewoon volgend seizoen lekker in de KKD voetballen?
Het is maar een oefenwedstrijd hé
Tomorrow is not today!
Blind is qua snelheid al een tijdje rijp voor 50+ voetbalDwight84 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:47:
Man man man... Blind loopt naar een speler toe die al gedekt wordt door die Argentijn.. vervolgens glijd opa blind uit waar die goal uit komt..
Lucky Ajax? lekker met Swart voetballen en Ali B (onee die doet niet meer mee) Gok dat Blind zelfs bij Lucky Ajax nog de langzaamste is.dr.lowtune schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:49:
[...]
Blind is qua snelheid al een tijdje rijp voor 50+ voetbal
Wat een onkunde bij die man.
100% voor de bal. Allebei de spelers.dr.lowtune schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:46:
Kokcu geblesseerd eruit geschopt en de scheids vind het goed. Tja, dit is wel het seizoen van de onkundige scheidsrechters. Hopelijk krijgt die vent nooit meer een wedstrijd toegewezen. Hopelijk is Kokcu er bij de finale bij…
Scheidsrechter deed precies wat hij moet doen.
Geertruid speelt als poep. Teveel balverlies.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Weet niet wie er via Langs de Lijn luistert, de chaos van 9 wedstrijden tegelijk is FAN-TAS-TISCH.
Feyenoord speelt compleet apathisch nu, die hebben er duidelijk geen zin meer in.
Oh…Dessers nog wel
Oh…Dessers nog wel
[ Voor 14% gewijzigd door dr.lowtune op 15-05-2022 15:59 ]
Weer Dessers
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPARTA-HERACLES 2-0!!!!!!
Klein wonder dat Sparta op 2-0 staat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022