Overtreffende trap van de Viergever-aankondiging.Gynnad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:52:
PSV media afdeling, man man man.. Wat laat je je dan kennen...
[Embed]
Niet zo zuur man, haha. Is toch gewoon humor.Gynnad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:52:
[Embed]
Wat een sneue club dat PSV zeg. Echt letterlijk elk iets omtrent arbitrage of VAR wat ook maar een klein beetje tegen zit , begint men meteen te schreeuwen daar.Gynnad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:52:
[Embed]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tja, niet voor niets Calimero.Agent47 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:01:
[...]
Wat een sneue club dat PSV zeg. Echt letterlijk elk iets omtrent arbitrage of VAR wat ook maar een klein beetje tegen zit , begint men meteen te schreeuwen daar.
Altijd maar de focus op externe factoren ipv kritisch naar jezelf kijken.
Benieuwd ook met welk materiaal die kan gaan werken volgend seizoenQuad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:52:
'Alfred Schreuder akkoord met Ajax over opvolging Ten Hag' - https://nos.nl/l/2428459
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zwaktebod, die reactie van PSV. Als iemand daar niks aan kon doen is het Ajax, gebeurde niet eens in een wedstrijd tegen Ajax. Is het jammer dat het gebeurde? Ja. Maar daar kan Ajax niks aan doen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Twente, wat een sfeertje. Paar duizend supporters en spelers op het veld zonder problemen. Prachtig!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ze schijnen volgend jaar weer ballen te gaan gebruiken. Maar je weet het nooit, hè.Martinusz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:03:
[...]
Benieuwd ook met welk materiaal die kan gaan werken volgend seizoen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vind het ook nog wel grappig. Ze doen het letterlijk met een knipoog. Had veel zuurder gekund.wErudite schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:00:
[...]
Niet zo zuur man, haha. Is toch gewoon humor.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ben ff weg geweest, heeft Brobbey nog iets met de schaal gedaan of is het allemaal te voorspelbaar en saai?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ook zo origineel hé?!Gynnad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:52:
[Embed]
— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04_en) 23 april 2022
De schaal is inmiddels bij de andere schalen gezet. En door naar de volgende schaal.OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:32:
Ik ben ff weg geweest, heeft Brobbey nog iets met de schaal gedaan of is het allemaal te voorspelbaar en saai?
Lijkt me prachtig en tevens lastig om Ajax supporter te zijn. Je mag een klein beetje uit je dak gaan, want als ze niet kampioen worden is het schandalig.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 11-05-2022 23:42 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha, stel je er niet teveel bij voor hoor.Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:44:
[...]
Jazeker maar @Gonadan schrok even en dat toverde een glimlach op mijn gezicht
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben gisteren bedolven onder de berichten. Liedje van de mafia zit in Zeist tot de vraag of we de KNVB als shirtsponsor krijgen. In en intriest gewoon. Zie ik toch nooit gebeuren bij de Rotterdamse vrienden die op dat gebied zich toch heel anders gedragen.Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:09:
Zwaktebod, die reactie van PSV. Als iemand daar niks aan kon doen is het Ajax, gebeurde niet eens in een wedstrijd tegen Ajax. Is het jammer dat het gebeurde? Ja. Maar daar kan Ajax niks aan doen.
Ik snap de frustratie van het moment altijd wel maar altijd dat vingertje wijzen meteen alsof het een groot Ajax complot is
Hetzelfde als gisteren die Heerenveen supporter die vond dat de 8e plaats te grabbel werd gegooid. Nee dat gebeurde echt niet in deze wedstrijd. Dat gebeurde onder Johnny Jansen eerder die thuis verloor van ploegen die nu op degraderen staan. Dit is daar hooguit een gevolg van.
@OPSLAGHOND die huldiging stelt niks voor zo.
@ephymerous ik heb wel een vraag. Ryan Gravenberch debuteerde in Eindhoven bij een 3-0 achterstand in de competitie. Gisteren laat Ten Hag Ihattaren op de bank em brengt Daramy in. Hoe blij ben je dat hij weg is?
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 12-05-2022 05:48 ]
Die Jari stond er echt wel geniaal nadat hij de schaal had uitgereikt, zoals op deze fotoJorizzz schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:06:
Zo, dat is even lekker wakker worden. Joey nog een mooi plaatje van een juichend Ajax nadat mijn all-time favorite Jari Litmanen de schaal net heeft uitgereikt.![]()
[Afbeelding]

Bij mij komen de KNJB appjes ook altijd alleen uit de Eindhovense hoek. Al zijn er dan ook wel altijd een paar PSV supporters die antwoorden dat ze niet moeten zeuren.Typhone schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 05:43:
[...]
Ik ben gisteren bedolven onder de berichten. Liedje van de mafia zit in Zeist tot de vraag of we de KNVB als shirtsponsor krijgen. In en intriest gewoon. Zie ik toch nooit gebeuren bij de Rotterdamse vrienden die op dat gebied zich toch heel anders gedragen.
Ik snap de frustratie van het moment altijd wel maar altijd dat vingertje wijzen meteen alsof het een groot Ajax complot is.
Zondag kan het nog spannend worden om plek 8, NEC, Heerenveen, Go Ahead Eagles, FC Groningen, SC Cambuur en RKC kunnen in theorie allemaal de 8e plek nog pakken.
NEC (doelsaldo -13) en Heerenveen (doelsaldo -15) staan gelijk in punten en hebben de beste papieren, wanneer ze beide hun wedstrijd winnen is doelsaldo doorslaggevend.
NEC (doelsaldo -13) en Heerenveen (doelsaldo -15) staan gelijk in punten en hebben de beste papieren, wanneer ze beide hun wedstrijd winnen is doelsaldo doorslaggevend.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Jorizzz op 12-05-2022 08:19 ]
Op Feyenoord fora zie je die reacties ook wel voorbij komen hoortoolkist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:10:
[...]
Bij mij komen de KNJB appjes ook altijd alleen uit de Eindhovense hoek. Al zijn er dan ook wel altijd een paar PSV supporters die antwoorden dat ze niet moeten zeuren.
Dat het geen groot complot is, lijkt mij nogal logisch (dat is bijna niet onder de pet te houden), dan hadden we daar veel meer van gezien. Neemt i.m.h.o. niet weg dat de KNVB wel eens in de spiegel mag kijken in hoe ze dingen aanpakken en (vooral) communiceren. Gewoon 1 lijn trekken: Of we verplaatsten altijd bij Europese kwartfinales/ halve finales (voor finales hoeft dit meestal niet, omdat die na het seizoen plaatsvinden), of we doen het niet. Niet de ene keer wel, de andere keer niet.
Dit kunnen ze ook voor het seizoen al communiceren én zelfs rekening houden met de laatste speelronde(n) die gelijktijdig aftrappen, omdat de speelschema's/ datums voor deze speelronden (Europees) al vooraf bekend zijn. Zoiets als:
- Wanneer in ronde X één van de clubs nog Europees speelt verplaatst die ronde naar datum Y;
- Of (wanneer het niet de laatste ronden betreft die gelijktijdig aftrappen) wanneer in ronde X een club nog Europees speelt verplaatst die wedstrijd naar datum Y;
Eigenlijk net als met de spelregels: Duidelijkheid creëren vooraf voorkomt gezeur achteraf. Al die stomme onduidelijkheden op álle vlakken maakt juist dat dit soort reacties ontstaan.
Dan rest mij nu niets anders dan te zeggen: Ajacieden - Gefeliciteerd.
Lekker wakker worden inderdaadJorizzz schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:06:
Zo, dat is even lekker wakker worden. Hier nog een mooi plaatje van een juichend Ajax nadat mijn all-time favorite Jari Litmanen de schaal net heeft uitgereikt.![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CnhW21NDP5EvWEtW1UQCKNh6.jpg?f=fotoalbum_large)
RKC kan in theorie nog in een van beide play-offs terecht komen, ofwel voor Europees ofwel voor degradatie. Let wel, heel erg theoretisch, kwa doelsaldo zal het allemaal niet zo hard lopen.Gynnad schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:16:
Zondag kan het nog spannend worden om plek 8, NEC, Heerenveen, Go Ahead Eagles, FC Groningen, SC Cambuur en RKC kunnen in theorie allemaal de 8e plek nog pakken.
'Malacia dreigt finale te missen vanwege hamstringblessure'
Oef, dat zou echt een flinke aderlating zijn voor Feyenoord. Mocht Malacia inderdaad niet op tijd fit zijn dan leveren ze echt wel wat in qua kwaliteit op het veldHet is zeer de vraag of Feyenoord in de finale van de Conference League kan beschikken over Tyrell Malacia. De linksback kampt namelijk met een hamstringblessure en staat een tijdje buitenspel. Dat is een flinke streep door de rekening voor Arne Slot.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gefeliciteerd mede Ajax supporters! Het was even struikelend over de finish, maar al met al toch een mooi seizoen gehad met een paar prachtige hoogtepunten. Saai was het in ieder geval niet.
Wat betreft de reactie van PSV supporters, lekker negeren. Wanneer Ajax kampioen wordt is altijd een groot deel van Nederland ervan overtuigd dat het onterecht is: hulp vanuit de KNVB, lucky Ajax, te veel geld, kampioen van de armoede, etc. Voorlopig zijn we hard op weg naar de vierde ster dus laat ze maar lekker lullen
Wat betreft de reactie van PSV supporters, lekker negeren. Wanneer Ajax kampioen wordt is altijd een groot deel van Nederland ervan overtuigd dat het onterecht is: hulp vanuit de KNVB, lucky Ajax, te veel geld, kampioen van de armoede, etc. Voorlopig zijn we hard op weg naar de vierde ster dus laat ze maar lekker lullen

Dat komt omdat de KNVB met Ajax en Feyenoord onder één hoedje speelt natuurlijk, zie ook het punt wat ze Feyenoord in de wedstrijd tegen PSV cadeau deden, de vele strafschoppen die Feyenoord in het vorige seizoen meekreeg en het feit dat Feyenoord in de beker altijd thuis loot.Typhone schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 05:43:
[...]
Liedje van de mafia zit in Zeist tot de vraag of we de KNVB als shirtsponsor krijgen. Zie ik toch nooit gebeuren bij de Rotterdamse vrienden die op dat gebied zich toch heel anders gedragen.
Het liefst zien de Feyenoordsupporters ook een fusie met Ajax, vandaar dat ze ook altijd Faja'noord zingen in plaats van Feyenoord
/sarcasme modus
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2022 10:25 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Had niet verwacht dat Schreuder naar Ajax zou gaan, die man is net een paar maanden bezig bij Brugge. Snap dat het voor hem een mooie stap is maar waarom stap je dan begin dit jaar in?
Aan het begin van het jaar wist hij toch niet dat Ajax interesse zou hebben. Voor hetzelfde geld zou Ten Hag blijven. Begin van het jaar leek het er ook nog op dat Overmars nog jaren zou blijven. Maar ik ben benieuwd, toen Schreuder bij ons aan het roer stond was het niet zo'n succes. Al waren dat sowieso niet de fijnste jaren uit de clubgeschiedenis van Twente.GrooV schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:06:
Had niet verwacht dat Schreuder naar Ajax zou gaan, die man is net een paar maanden bezig bij Brugge. Snap dat het voor hem een mooie stap is maar waarom stap je dan begin dit jaar in?
Gisteren wel genoten van de ontknoping. Altijd mooi als er een dramatische beslissing valt in de blessuretijd. Jammer dat we het tegen Fortuna hebben laten afweten, anders was er zondag nog een finale om plek 3 geweest.
Regeren is vooruitschuiven
Naar mijn weten wordt dit met de clubs besproken voor de aanvang van het seizoen na het 'gedoe met Ajax'. Dus dit zijn voor de clubs geen verrassingen.jbdeiman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:19:
[...]
Op Feyenoord fora zie je die reacties ook wel voorbij komen hoorMaar Feyenoorders lopen er ws naar buiten toe wat minder mee te koop.
![]()
Dat het geen groot complot is, lijkt mij nogal logisch (dat is bijna niet onder de pet te houden), dan hadden we daar veel meer van gezien. Neemt i.m.h.o. niet weg dat de KNVB wel eens in de spiegel mag kijken in hoe ze dingen aanpakken en (vooral) communiceren. Gewoon 1 lijn trekken: Of we verplaatsten altijd bij Europese kwartfinales/ halve finales (voor finales hoeft dit meestal niet, omdat die na het seizoen plaatsvinden), of we doen het niet. Niet de ene keer wel, de andere keer niet.
Dit kunnen ze ook voor het seizoen al communiceren én zelfs rekening houden met de laatste speelronde(n) die gelijktijdig aftrappen, omdat de speelschema's/ datums voor deze speelronden (Europees) al vooraf bekend zijn. Zoiets als:
- Wanneer in ronde X één van de clubs nog Europees speelt verplaatst die ronde naar datum Y;
- Of (wanneer het niet de laatste ronden betreft die gelijktijdig aftrappen) wanneer in ronde X een club nog Europees speelt verplaatst die wedstrijd naar datum Y;
Eigenlijk net als met de spelregels: Duidelijkheid creëren vooraf voorkomt gezeur achteraf. Al die stomme onduidelijkheden op álle vlakken maakt juist dat dit soort reacties ontstaan.
Dan rest mij nu niets anders dan te zeggen: Ajacieden - Gefeliciteerd.
Gefeleciteerd nog aan alle Ajacieden hier.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ligt het aan mij of is Daramy met Brobbey de sportschool in gedoken?
Hij heeft zijn haar weer zwart en lijkt 2x zo breed als eerder.
Bij de goal van Brobbey had ik het idee dat eerst Brobbey op de keeper schoot en daarna de andere Brobbey scoorde
Hij heeft zijn haar weer zwart en lijkt 2x zo breed als eerder.
Bij de goal van Brobbey had ik het idee dat eerst Brobbey op de keeper schoot en daarna de andere Brobbey scoorde
Zal wel in voorarrest zitten of 'op vakantie' zijn samen met PromesPolarBear schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:50:
Over Bande 2.0 gesproken, ik heb Labyad eigenlijk helemaal niet gezien of vergis ik mij?
Maar nee, niet gezien gisteravond tijdens de festiviteiten, in tegenstelling tot Klaiber, die wel van de partij was. Zelfs Onana was er bij, dus enige betrokkenheid was geen vereiste
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
To be fair ten opzichte van Labyad, het OM heeft de aangifte geseponeerd. Daarmee zit die echt in een categorie dan Promes.Han schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:00:
[...]
Zal wel in voorarrest zitten of 'op vakantie' zijn samen met Promes
Gracias!
Jullie veel succes in de Conference League finale

Ik doelde erop dat er 'geen mogelijkheden zijn' voor verplaatsen in de laatste speelronden, daar kan men gewoon rekening mee houden, door dit vooraf duidelijk te maken, dan zit je niet met dit soort 'onverwachte verplaatsingen' (al zijn het andere tijdstippen) voor de teams die nog Europees spelen, maar vooral hun tegenstanders.Vos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:25:
[...]
Naar mijn weten wordt dit met de clubs besproken voor de aanvang van het seizoen na het 'gedoe met Ajax'. Dus dit zijn voor de clubs geen verrassingen.
Maar het biedt misschien ook wel mogelijkheden om wedstrijden écht te verplaatsen ipv een paar uurtjes opschuiven, omdat dit vantevoren is bedacht én gecommuniceerd. Daarmee wordt e.e.a. wellicht al flexibeler.
Gefeliciteerd aan alle Ajacieden met het kampioenschap ED 2021-2022. ⚪️
En nou op naar de JC-schaal.
En nou op naar de JC-schaal.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als je mogelijkheden wil creëren dan moet je het seizoen langer maken. Denk niet dat veel clubs daar op zitten te wachten. Ook kijkende naar nacompetitie, voorrondes etc.jbdeiman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 13:33:
[...]
Ik doelde erop dat er 'geen mogelijkheden zijn' voor verplaatsen in de laatste speelronden, daar kan men gewoon rekening mee houden, door dit vooraf duidelijk te maken, dan zit je niet met dit soort 'onverwachte verplaatsingen' (al zijn het andere tijdstippen) voor de teams die nog Europees spelen, maar vooral hun tegenstanders.
Maar het biedt misschien ook wel mogelijkheden om wedstrijden écht te verplaatsen ipv een paar uurtjes opschuiven, omdat dit vantevoren is bedacht én gecommuniceerd. Daarmee wordt e.e.a. wellicht al flexibeler.
Maar wier weet
Daarover: Malacia wordt onderzocht voor een mogelijke hamstring blessure en Bijlow herstelt sneller dan verwacht en kan misschien de finale spelen.Superkiwi schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:57:
[...]
Gracias!
Jullie veel succes in de Conference League finale
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Quote mij maar, die gaat over 3 jaar voor heel veel geld weg.snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:26:
[...]
Ihattaren.. Ik denk het niet maar ik heb het graag mis..
Nou ja, 't woordgrapje var harte i.p.v. van harte vond ik wel grappig gevonden.
Ajax kan er ook niets aan doen en is volgens mij ook gewoon terecht kampioen. Van harte ook aan alle Ajax-fans hier (en ook alle fans die niet hier komen uiteraard
)
KNVB moet 't niveau van arbitrage en VAR zich wel aantrekken imo... Waarom lukt 't heel veel van de grote sporten ter wereld om arbitrage te verbeteren en technologie goed als ondersteuning in te zetten en faalt 't juist in 't voetbal waar ze by far de hoogste budgetten vrij zouden moeten kunnen maken keer op keer
Hoe meer daar aandacht aan wordt gegeven, hoe beter.
Ajax kan er ook niets aan doen en is volgens mij ook gewoon terecht kampioen. Van harte ook aan alle Ajax-fans hier (en ook alle fans die niet hier komen uiteraard
KNVB moet 't niveau van arbitrage en VAR zich wel aantrekken imo... Waarom lukt 't heel veel van de grote sporten ter wereld om arbitrage te verbeteren en technologie goed als ondersteuning in te zetten en faalt 't juist in 't voetbal waar ze by far de hoogste budgetten vrij zouden moeten kunnen maken keer op keer
Mauro lenen voor de finale? Die zit na zondag toch niks te doen. Misschien dat andere teams ook nog wel iemand over hebbenph4ge schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:15:
[...]
Daarover: Malacia wordt onderzocht voor een mogelijke hamstring blessure en Bijlow herstelt sneller dan verwacht en kan misschien de finale spelen.
Burnet kan ook, zit goed in de winning mood!ElPaco schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Mauro lenen voor de finale? Die zit na zondag toch niks te doen. Misschien dat andere teams ook nog wel iemand over hebben
Ha, ik zeg dat ie niet meer dan 15 millies op gaat leveren. We gaan het zien!Stimulate14 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Quote mij maar, die gaat over 3 jaar voor heel veel geld weg.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de ouderwetse insteek en de overtuiging dat ze alles zelf uit moeten vinden in plaats van uit sporten goede zaken overnemen. Daarnaast gaat het om teveel geld voor clubs, waardoor de marge van enkele millimeters al te groot is, dus moet minutieus buitenspel (of een bal over een zijlijnrik86 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:34:
Nou ja, 't woordgrapje var harte i.p.v. van harte vond ik wel grappig gevonden.
Ajax kan er ook niets aan doen en is volgens mij ook gewoon terecht kampioen. Van harte ook aan alle Ajax-fans hier (en ook alle fans die niet hier komen uiteraard)
Er zijn wel ideeën om e.e.a. te verbeteren, maar die komen niet echt van de grond. Daarnaast zijn sommige regels duidelijk als wat (vragen om een kaart bijvoorbeeld), maar zelfs dan worden de regels niet consequent toegepast.
Ander voorbeeld is 'doorgebroken speler': De ene keer is het 'ja er stond nog iemand op 1 lijn' (dat die dan ook nog x meter verder opzij staat en dus meer afstand moet overbruggen tellen we dan niet mee), of soms zelfs dat 'speler X hem nog wel zou bijhalen', dus we houden het op geel en een andere keer is het rood.
Juist doordat iedere scheidsrechter er zijn (of haar) eigen draai aan geeft en vergelijkbare situaties anders behandelen en interpreteren verandert er niet zoveel.
Ik ben bijvoorbeeld heel erg voor het '2 Var requests per helft', blijven staan als het terecht was, anders verlies je m als team. Spelers weten zelf eigenlijk altijd zelf het beste hoe de vork in de steel zit en zullen dit alleen doen als ze echt zeker zijn van hun zaak. (Buitenspel mag de Var bij een goal wel beoordelen vind ik overigens, want dat is nu net zo'n gevalletje waar het ook voor spelers vaak niet helemaal duidelijk is, maar dan wel met de afspraak, is het niet direct duidelijk, gaat het om millimeters, dan voordeel aanvallende partij, dan houd je er wat meer snelheid in, dus is het besluit genomen voordat de bal weer op de middenstip ligt)
En voor mijn part mogen ze die VAR ook inzetten om gele kaarten voor het kaarten vragen te geven, dat mag volgens de huidige regels toch ook, want dat die geel niet geeft is een overduidelijke fout
Waarom bied je dan je slechtste speler aan??ElPaco schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Mauro lenen voor de finale? Die zit na zondag toch niks te doen. Misschien dat andere teams ook nog wel iemand over hebben
Stap 1 zou zomaar werkelijkheid kunnen worden binnenkort;)jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:46:
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen. => Je benoemd dit alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, dat die zo teruggehaald kunnen worden.
Sébastien Haller is de grote favoriet van Borussia Dortmund om de naar Manchester City vertrekkende Erling Braut Haaland op te volgen, zo meldt Sport1 donderdag.
Haha, je hebt duidelijk weinig wedstrijden van PSV gekeken, is niet erg, ik kijk ook weinig Ajax, maar denken dat Mauro Junior de slechtste speler is van PSV gaat nogal ver.toolkist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:39:
[...]
Waarom bied je dan je slechtste speler aan??
Doe wat niet, is er iemand hier die aanstoot nam aan wat ik zei? Geen idee meer waar dit over ging, maar blijkbaar zijn er meldingen over gemaakt?carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:33:
[mbr]Doe dit eens niet[/]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die 3 wedstrijden op rechtsback dat ie gehyped werd?ElPaco schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:44:
[...]
Haha, je hebt duidelijk weinig wedstrijden van PSV gekeken, is niet erg, ik kijk ook weinig Ajax, maar denken dat Mauro Junior de slechtste speler is van PSV gaat nogal ver.
Nee die gast vind ik echt 10x niks.
Max is kan dan misschien ook niet super verdedigen, toch vind ik hem een stuk betere speler dan Mauro Junior. Mwene/Mauro Junior kun je idd wel over discussiëren
Het zijn de clubs zelf die akkoord zijn gegaan met dit speelschema. En dus wisten/zouden moeten weten dat er rond de halve finales Europees nagenoeg geen ruimte zou zijn om te schuiven.Vos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:25:
[...]
Naar mijn weten wordt dit met de clubs besproken voor de aanvang van het seizoen na het 'gedoe met Ajax'. Dus dit zijn voor de clubs geen verrassingen.
Oud nieuws waarschijnlijk.toolkist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:41:
[...]
Stap 1 zou zomaar werkelijkheid kunnen worden binnenkort;)
[...]
Dortmund heeft tegelijk met de verkoop van Haaland al aangekondigd om Adeyemi over te nemen van Salzburg.
Gezien die naar verluid zo'n 30 miljoen kost lijkt het me niet dat ze daarnaast ook nog voor Haller gaan.
Nee die 3/4 van het seizoen daar prima gespeeld heeft, die bedoel ik.toolkist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:04:
[...]
Die 3 wedstrijden op rechtsback dat ie gehyped werd?
Nee die gast vind ik echt 10x niks.
Max is kan dan misschien ook niet super verdedigen, toch vind ik hem een stuk betere speler dan Mauro Junior. Mwene/Mauro Junior kun je idd wel over discussiëren
Max is waardeloos sinds zijn (long) covid. Mwene is maar kijken hoe die terug komt van zijn blessure.
Fouten van de VAR zijn juist niet miniscule foutjes maar echt situaties die niet beoordeeld worden/bekeken of echt gewoon grove fouten zoals de verkeerde lijn trekken bij PEC Zwolle.jbdeiman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 15:18:
[...]
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de ouderwetse insteek en de overtuiging dat ze alles zelf uit moeten vinden in plaats van uit sporten goede zaken overnemen. Daarnaast gaat het om teveel geld voor clubs, waardoor de marge van enkele millimeters al te groot is, dus moet minutieus buitenspel (of een bal over een zijlijn) worden bekeken, tot in den treure toe.
Er zijn wel ideeën om e.e.a. te verbeteren, maar die komen niet echt van de grond. Daarnaast zijn sommige regels duidelijk als wat (vragen om een kaart bijvoorbeeld), maar zelfs dan worden de regels niet consequent toegepast.
Ander voorbeeld is 'doorgebroken speler': De ene keer is het 'ja er stond nog iemand op 1 lijn' (dat die dan ook nog x meter verder opzij staat en dus meer afstand moet overbruggen tellen we dan niet mee), of soms zelfs dat 'speler X hem nog wel zou bijhalen', dus we houden het op geel en een andere keer is het rood.
Juist doordat iedere scheidsrechter er zijn (of haar) eigen draai aan geeft en vergelijkbare situaties anders behandelen en interpreteren verandert er niet zoveel.
Ik ben bijvoorbeeld heel erg voor het '2 Var requests per helft', blijven staan als het terecht was, anders verlies je m als team. Spelers weten zelf eigenlijk altijd zelf het beste hoe de vork in de steel zit en zullen dit alleen doen als ze echt zeker zijn van hun zaak. (Buitenspel mag de Var bij een goal wel beoordelen vind ik overigens, want dat is nu net zo'n gevalletje waar het ook voor spelers vaak niet helemaal duidelijk is, maar dan wel met de afspraak, is het niet direct duidelijk, gaat het om millimeters, dan voordeel aanvallende partij, dan houd je er wat meer snelheid in, dus is het besluit genomen voordat de bal weer op de middenstip ligt)
En voor mijn part mogen ze die VAR ook inzetten om gele kaarten voor het kaarten vragen te geven, dat mag volgens de huidige regels toch ook, want dat die geel niet geeft is een overduidelijke fout.
Een mm buitenspel wel/niet daar kan iedereen wel mee leven als dat anders wordt beoordeeld. Ik geloof echt in een video scheidsrechter maar niet op deze manier.
En misscchien moeten spelregels ook maar aangepast worden zodat het voor de VAR makkelijker wordt, zoals bijv. die wel/niet uit bal die de VAR niet goed kon zien
Moet jij jouw ondertitel niet aanpassen
Schreuder nieuwe trainer Ajax
Weet niet of we hier nu blij van moeten worden?
Ok... Ervaring, ook met de Ajax cultuur etc..
Maar kom op, toch nog nergens echt bewezen een verschil te maken?
Toch?
Ben echt benieuwd (en hoop ook) dat Ajax na alle uitgaande transfers en het vertrek van ten Hag enigszins hun niveau weten te handhaven. Maar daar heb ik nu vooralsnog weinig vertrouwen in.
Toch?
Ben echt benieuwd (en hoop ook) dat Ajax na alle uitgaande transfers en het vertrek van ten Hag enigszins hun niveau weten te handhaven. Maar daar heb ik nu vooralsnog weinig vertrouwen in.
Club Brugge is kandidaat nr 1 om kampioen in België te worden. Dan heeft ie al een echte schaal te pakken dat had Ten Hag weer niet. Ik zie het Alfred Schreuder wel doen, maar dan hopelijk met een deel van de huidige staf. Het is namelijk niet alleen Ten Hag die de club kampioen maakt, ook zijn staf heeft er een groot aandeel in.Harribo schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:23:
Schreuder nieuwe trainer Ajax
Toch?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nope splinternieuw nieuws. Ze willen meer dan 1 spits hebben, naast Adeyemi een "garantie voor doelpunte". Ze hebben als alternatief nu volgens mij alleen Moukoko (16-17 jaar oud, groot talent) en die zou ook weg willen (contract tot 2023). Lijkt me ook wel wat voor Ajaxdutchgio schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:10:
[...]
Oud nieuws waarschijnlijk.
Dortmund heeft tegelijk met de verkoop van Haaland al aangekondigd om Adeyemi over te nemen van Salzburg.
Gezien die naar verluid zo'n 30 miljoen kost lijkt het me niet dat ze daarnaast ook nog voor Haller gaan.
Malen zit er ook nog, al is dat nog geen garantie voor doelpunten gebleken.toolkist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:57:
[...]
Nope splinternieuw nieuws. Ze willen meer dan 1 spits hebben, naast Adeyemi een "garantie voor doelpunte". Ze hebben als alternatief nu volgens mij alleen Moukoko (16-17 jaar oud, groot talent) en die zou ook weg willen (contract tot 2023). Lijkt me ook wel wat voor Ajax
Verwijderd
Het gaat nog wel even door hier! Maandag bij het stadion de huldiging die geen huldiging mag heten en zelf gebak bij de lokale bakkerij:Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:48:
Bij FC Twente is een volksfeest losgebarsten.
🔴😋 𝐖𝐢𝐣 𝐠𝐚𝐚𝐧 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐩𝐚 𝐢𝐧!
— FC Twente (@fctwente) 12 mei 2022
Om dat te vieren zijn er vanaf vrijdagmorgen speciale #FCTwente bollen verkrijgbaar bij onze partner @JumboSupermarkt in de regio Twente.
𝘌𝘦𝘵 𝘴𝘮𝘢𝘬𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬! pic.twitter.com/4OJgvqcmr0
Beter laat dan nooit: het zijn de themakleuren van de mei maand film maandHollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:29:
Waarom heeft het Veronica logo een andere kleur?
Grappig zag net interview met o.a. Brobbey die dan eruit floept volgend jaar CL met Ajax, interviewer zegt ja jij met Ajax? Waarop hij iets roept van ja daar ga ik wel vanuit!
Ik heb ook werkelijk waar geen idee.carpebios schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:44:
[...]
Doe wat niet, is er iemand hier die aanstoot nam aan wat ik zei? Geen idee meer waar dit over ging, maar blijkbaar zijn er meldingen over gemaakt?
Nou ik weet niet of hij überhaupt al een bureautje ingeruimd heeft of een plekje voor z'n schoenen, maar het zagen aan de stoelpoten is alvast begonnen. Zojuist las ik artikel bij de NOS alwaar men alvast even uiteen zet wat men van hem en zijn wisselbeleid vindt. Uiteraard hebben we geen enkel beeld of dit nauwkeurig geselecteerde azijnpallets zijn of een daadwerkelijk breedgedragen mening, maar de toon is alvast gezet.
Zo te lezen heeft hij soms rare keuzes in het wisselbeleid, ik ga vast popcorn maken voor komend seizoen.
Zo te lezen heeft hij soms rare keuzes in het wisselbeleid, ik ga vast popcorn maken voor komend seizoen.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vooral 1 journalist die van alles "denkt":Gonadan schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:21:
Nou ik weet niet of hij überhaupt al een bureautje ingeruimd heeft of een plekje voor z'n schoenen, maar het zagen aan de stoelpoten is alvast begonnen. Zojuist las ik artikel bij de NOS alwaar men alvast even uiteen zet wat men van hem en zijn wisselbeleid vindt. Uiteraard hebben we geen enkel beeld of dit nauwkeurig geselecteerde azijnpallets zijn of een daadwerkelijk breedgedragen mening, maar de toon is alvast gezet.
"Het zijn dat soort keuzes waardoor ook de Brugse fans niet geheel overtuigd zijn van Schreuder, denkt de clubwatcher. "De teneur in België is toch vooral dat Club nu het verschil maakt dankzij de wintertransfers die zijn gekomen.""
man man man wat een journalistiek

En ze hebben de fans om een mening gevraagd. Hetzelfde als 'ophef op social media'.Gonadan schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:21:
Zodra daar ophef over is zie ik altijd een dik wijf bovenop een BMW liggen maar dan met een telefoon in d'r hand haar ongenoegen uiten op Twitter.
Geweldig triest dat mensen daar zoveel waarde aan hechten.
Eerlijk gezegd vond ik de transfer van Ten Hag naar Ajax ook een vreemde keuze. Ik dacht oprecht dat het helemaal op niets zou stranden. Maar gepaard met een goede staf en vaak een sterke / stabiele selectie kom je al heel ver. Lijkt mij belangrijk dat Bogarde, Reiziger en Witschge blijven zitten. Laat Schreuder aub geen andere mensen meenemen want dat kan nog wel eens verkeerd uitpakken. Maar we gaan het zien. Zondag de laatste wedstrijd en dan begint het Transfer Circus.
#dikkeBMW!!!!!!Typhone schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:35:
[...]
En ze hebben de fans om een mening gevraagd. Hetzelfde als 'ophef op social media'.
Zodra daar ophef over is zie ik altijd een dik wijf bovenop een BMW liggen maar dan met een telefoon in d'r hand haar ongenoegen uiten op Twitter.
Geweldig dat mensen daar zoveel waarde aan hechten.
Dat was bij Ten Hag ook zo, wat moest een timide tukker nu bij Ajax, als het goed gaat ligt het aan de spelers dan wel de aankopen, en als het slecht gaat aan de trainer en zijn tactiek , spel , wissels etc.Gonadan schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:21:
Ajax heeft een aantal jaren geleden een weloverwogen gok genomen met het aantrekken van Blind en Tadic. Zonder die 2 was je niet waar je nu staat, maar dat is slechts een deel, de rest volgt uit een constructief beleid in de hele club. En Ten Hag was daarin ook van groot belang.
Nu komt Schreuder op een moment dat het allemaal wat minder gaat, veel bepalende spelers gaan weg of zitten aan het einde van de carrière. De organisatie heeft wat klappen gehad met betrekking tot de hele Overmars kwestie. Het is nu weer een kwestie van het hoofd koel houden en weer verder bouwen met de structuur die is neergezet. Maar het blijft voetbal. Als straks de eerste verlies potjes komen dan wordt de roep om verandering direct groot.
Ten Hag had dan ook wel een lekker elftal om mee te beginnen met oa vd Beek, Ziyech, De Jong en De Ligt maar kon het tij toch niet keren in zijn eerste halve seizoen, iets wat Schreuder wel gelukt is.
Ben overigens wel benieuwd wat zowel Ajax en PSV met hun keepersprobleem gaan doen. Kennelijk zit er gewoon niks in de opleiding tegenwoordig
Ben overigens wel benieuwd wat zowel Ajax en PSV met hun keepersprobleem gaan doen. Kennelijk zit er gewoon niks in de opleiding tegenwoordig
[ Voor 26% gewijzigd door GrooV op 13-05-2022 10:32 ]
Ajax heeft Gorter op dit gebied, ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Overigens zit er wel degelijk bij Ajax wel degelijk iets in de jeugd met Raatsie en Setford.GrooV schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:22:
Ten Hag had dan ook wel een lekker elftal om mee te beginnen met oa vd Beek, Ziyech, De Jong en De Ligt maar kon het tij toch niet keren in zijn eerste halve seizoen, iets wat Schreuder wel gelukt is.
Keepers krijgen over het algemeen toch altijd wel iets later hun plekje in het eerste elftal.
Ik ben benieuwd naar Schreuder naar maar het was niet mijn keuze geweest als ik het voor het zeggen had bij Ajax.
Klopt maar je zou toch denken dat die dit seizoen dan al wat meer minuten had moeten maken dan alleen 1 beker wedstrijdjeDwight84 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Ajax heeft Gorter op dit gebied, ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Overigens zit er wel degelijk bij Ajax wel degelijk iets in de jeugd met Raatsie en Setford.
Keepers krijgen over het algemeen toch altijd wel iets later hun plekje in het eerste elftal.
Ik ben benieuwd naar Schreuder naar maar het was niet mijn keuze geweest als ik het voor het zeggen had bij Ajax.
Eens hoor! ik begrijp ook niet waarom het allemaal zo lang duurde Waren genoeg mogelijkheden waarin keepers uit de jeugd konden keepen. Maar met Ten Hag die liever een falende Onana keer op keer opstelt weet je ook dat dat de kans klein is dat je gaat keepen.GrooV schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:41:
[...]
Klopt maar je zou toch denken dat die dit seizoen dan al wat meer minuten had moeten maken dan alleen 1 beker wedstrijdje
Hopelijk is de doorstroming vanuit de jeugd naar het eerste elftal beter met Schreuder dan onder Ten Hag het laatste jaar.
Misschien zondag wedstrijd 2GrooV schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:41:
[...]
Klopt maar je zou toch denken dat die dit seizoen dan al wat meer minuten had moeten maken dan alleen 1 beker wedstrijdje
Volgens mij is Gorter ook een lange tijd geblesseerd geweest, dus meer kansen om die op te stellen waren er niet.
Regeer en Taylor zijn dit jaar de enige jeugdspelers die zijn doorgebroken. Dat is niet veel en had best meer kunnen zijn. Unuvar, Fitz-Jim en in nog wat anderen hadden wel eens wat minuten mogen maken. Maar ik snap Ten Hag ook wel dat ie in de periode dat 't moeizaam loopt liever vertrouwd op de huidige spelers en niet een talent voor de leeuwen gooit. Zondag tegen Vitesse, laat ze dan maar eens wat minuten maken.
Regeer en Taylor zijn dit jaar de enige jeugdspelers die zijn doorgebroken. Dat is niet veel en had best meer kunnen zijn. Unuvar, Fitz-Jim en in nog wat anderen hadden wel eens wat minuten mogen maken. Maar ik snap Ten Hag ook wel dat ie in de periode dat 't moeizaam loopt liever vertrouwd op de huidige spelers en niet een talent voor de leeuwen gooit. Zondag tegen Vitesse, laat ze dan maar eens wat minuten maken.
Eigenlijk zou je dat juist niet moeten doen. Met en zonder druk spelen is een groot verschil en niet representatief. Kijk naar Rensch. Dit jaar geen schim geweest van de speler die hij afgelopen jaar was bij afwezigheid van Mazraoui.JanW schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:06:
Volgens mij is Gorter ook een lange tijd geblesseerd geweest, dus meer kansen om die op te stellen waren er niet.
Scherpen werd ook als mega talent gezien in zijn jeugd periode, een goede keeper zijn bij de jeugd zegt dus helemaal niets.Dwight84 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Overigens zit er wel degelijk bij Ajax wel degelijk iets in de jeugd met Raatsie en Setford.
Werd hij echt als een mega talent gezien en in de jeugd? Hij keepte aardig bij Emmen kreeg er onwijs veel om zijn oren maar was een jonge keeper. Nog steeds denk ik dat hij best van waarde had kunnen zijn maar ook hij kreeg niet over een lange periode de tijd.rikoos schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:01:
[...]
Scherpen werd ook als mega talent gezien in zijn jeugd periode, een goede keeper zijn bij de jeugd zegt dus helemaal niets.
Onana liet het ook zien in de jeugd(Jong Ajax) en daarna bij Ajax.
Het enige probleem dat Ajax heeft met keepers is hun leeftijd.......
Wat vinden de PSV volgers eigenlijk van 'hun' keepersprobleem? Is Mvogo goed genoeg en hebben ze Drommel al compleet afgeschreven?
Wat vinden de PSV volgers eigenlijk van 'hun' keepersprobleem? Is Mvogo goed genoeg en hebben ze Drommel al compleet afgeschreven?
Hattrick: Thorgal Eagles
Mvogo was volgens mij voor 2 jaar gehuurd en dus na dit seizoen weer terug naar Salzburg.
Geruchten gaan wel dat PSV wellicht door wil gaan met Mvogo.
Steam ID = Ackerfiets
Hij werd na Bijlow gezien als de toekomstige keeper van Oranje kan ik mij nog herinneren.Dwight84 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:11:
[...]
Werd hij echt als een mega talent gezien en in de jeugd? Hij keepte aardig bij Emmen kreeg er onwijs veel om zijn oren maar was een jonge keeper.
Keeper zijn bij Ajax vergt vaak andere of meerdere kwaliteiten dan bij veel andere clubs. Hetzelfde geldt voor spitsen en centrum verdedigers.
Een Ajax keeper moet kunnen meevoetballen, comfortabel zijn met veel ruimte voor zich en daardoor goed zijn in het organiseren van de verdediging (vooral op schakel momenten). Daarnaast is het ook wel handig als je een bal eruit kan houden.
De laatste jaren zie je dat een hoop keepers minimaal één van de kwaliteiten niet goed genoeg beheerst. Eigenlijk was Onana perfect en tot zijn schorsing ook één van de beste keepers die Ajax gehad heeft.
Een Ajax keeper moet kunnen meevoetballen, comfortabel zijn met veel ruimte voor zich en daardoor goed zijn in het organiseren van de verdediging (vooral op schakel momenten). Daarnaast is het ook wel handig als je een bal eruit kan houden.
De laatste jaren zie je dat een hoop keepers minimaal één van de kwaliteiten niet goed genoeg beheerst. Eigenlijk was Onana perfect en tot zijn schorsing ook één van de beste keepers die Ajax gehad heeft.
Mvogo had vorig jaar wel minder tegen doelpunten per wedstrijd dan Drommel dit seizoen maar vind ze beide geen top keepers voor dit niveau.
PSV wil mogelijk Cillesen halen maar dat weet ik ook niet of dat nog wat is
PSV wil mogelijk Cillesen halen maar dat weet ik ook niet of dat nog wat is
Precies dat, een probleem.bregweb schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:33:
Wat vinden de PSV volgers eigenlijk van 'hun' keepersprobleem?
Wordt niet iedere jonge Nederlandse keeper tegenwoordig gezien als mogelijke toekomstig keeper van het Nederlands elftal. (Volgens mij ook Drommel). we zitten volgens mij al jaren zonder een geweldige keeper bij het Nederlands elftal.rikoos schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:42:
[...]
Hij werd na Bijlow gezien als de toekomstige keeper van Oranje kan ik mij nog herinneren.
Als jij de grote man was binnen Ajax, wie had jij benaderd?Dwight84 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Ik kan me vooral herinneren dat Scherpen bij Emmen totaal geen indruk (op mij) achter liet. Een imposant voorkomen, maar afgezien van zijn lengte had hij eigenlijk niets voor zich spreken. Ik was dan ook verbaasd dat hij naar Ajax ging toendertijd en nog meer verbaasd dat hij met grote winst werd verkocht, zonder echt te spelen in Ajax 1.
En de blik vooruit. De competities mogen dan wel bijna afgelopen zijn maar er staat een hoop voetbal nog voor de deur en een zomerstop die met twee keer knipperen over is. Op basis van de info die ik nu kan vinden kom ik tot het WK op het volgende uit. Ik heb de interlands die gespeeld worden ook maar even meegenomen om de drukte van het seizoen te illustreren. Nu hangt het heel erg van de club/spelers af, maar internationals die bij een club spelen die ook Europees actief zijn die komen denk ik niet uitgerust aan op het WK.
- 15 mei laatste speelronde Eredivisie
- 17 mei halve finale play offs promotie/ degradatie
- 18 mei halve finale play offs promotie/ degradatie
- 19 mei halve finale play offs voor tweede voorronde Europa Conference League
- 21 mei halve finale play offs promotie/ degradatie
- 22 mei halve finale play offs voor tweede voorronde Europa Conference League
- 24 mei finale play offs promotie/ degradatie
- 25 mei finale Europa Conference League
- 26 mei finale play offs voor tweede voorronde Europa Conference League
- 29 mei finale play offs voor tweede voorronde Europa Conference League
- 29 mei finale play offs promotie/ degradatie
- 3 juni Nations League (België)
- 8 juni Nations League (Wales)
- 11 juni Nations League (Polen)
- 14 juni Nations League (Wales)
- 21 juli 2e voorronde Europa Conference League
- 28 juli 2e voorronde Europa Conference League
- 30/31 juli Johan Cruyff Schaal - Ajax - PSV
- 2-3 aug PSV 3e voorronde Champions League
- 4 aug 3e voorronde Europa Conference League
- 5-7 aug Eredivisie ronde 1
- 9 aug PSV 3e voorronde Champions League
- 11 aug 3e voorronde Europa Conference League
- 12-14 aug Eredivisie ronde 2
- 16-17 aug PSV playoff Champions League*
- 18 aug playoff overige Europees voetbal
- 19-21 aug Eredivisie ronde 3
- 23-24 aug PSV playoff Champions League*
- 25 aug playoff overige Europees voetbal
- 25 aug loting Champions League
- 26 aug loting overige Europees voetbal
- 26-28 aug Eredivisie ronde 4
- 2-4 sept Eredivisie ronde 5
- 6-7 sept ronde 1 groepsfase Champions League
- 8 sept ronde 1 groepsfase overige Europees voetbal
- 9-11 sept Eredivisie ronde 6
- 13-14 sept ronde 2 groepsfase Champions League
- 15 sept ronde 2 groepsfase overige Europees voetbal
- 16-18 sept Eredivisie ronde 7? (aanname)
- 22 sept Nations League (Polen)
- 25 sept Nations League (België)
- 30 sept - 1 okt Eredivisie ronde
- 4-5 okt ronde 3 groepsfase Champions League
- 6 okt ronde 3 groepsfase overige Europees voetbal
- 7-9 okt Eredivisie ronde
- 11-12 okt ronde 4 groepsfase Champions League
- 13 okt ronde 4 groepsfase overige Europees voetbal
- 14-15 okt Eredivisie ronde
- 25-26 okt ronde 5 groepsfase Champions League
- 27 okt ronde 5 groepsfase overige Europees voetbal
- 28-30 okt Eredivisie ronde
- 1-2 nov ronde 6 groepsfase Champions League
- 3 nov ronde 6 groepsfase overige Europees voetbal
- 4-6 nov Eredivisie ronde
- 11-13 november Eredivisie laatste ronde voor WK
- WK
- 6-8 januari Eredivisie herstart
Pep natuurlijk, garantie om weer een keer de halve finale champions league te halenStimulate14 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Als jij de grote man was binnen Ajax, wie had jij benaderd?
Ik vind dat makkelijk want wij zijn hier geen scouts die fulltime op zoek kunnen. Dat het blijkbaar perse een Nederlander moet zijn vind ik een zwaktebod. Daarmee beperk je de keuze enorm.Stimulate14 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Als jij de grote man was binnen Ajax, wie had jij benaderd?
Zomaar een paar namen; Favre, Hjulmand en Bielsa. Van mij krijgt Schreuder het voordeel van de twijfel
XXXVI
FC Eindhoven is De Graafschap aan het oprollen in de nacompetitie. Wie had dit ooit kunnen bedenken.
Hjulmand zit goed bij Denemarken met een aankomend WK, Bielsa verdiende maar 10-15m per jaar bij Leeds... nee je bent inderdaad geen scout/TDephymerous schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:13:
[...]
Ik vind dat makkelijk want wij zijn hier geen scouts die fulltime op zoek kunnen. Dat het blijkbaar perse een Nederlander moet zijn vind ik een zwaktebod. Daarmee beperk je de keuze enorm.
Zomaar een paar namen; Favre, Hjulmand en Bielsa. Van mij krijgt Schreuder het voordeel van de twijfel
https://nos.nl/artikel/24...-na-zege-op-de-graafschap
FC EINDHOVEN HYYYYYYYYYYYPE!
@ElPaco Ben jij een hartstochtelijk FC Eindhoven fan die ook fan is van de grote broer of is het bij jou andersom?
Even mijn FC Eindhoven verhaal, voor jullie om mee te gillen.
Vroegâh, eind jaren '90 kregen wij thuis het huis-aan-huisblad Groot Eindhoven (bestaat nog steeds denk ik.)
Vermoed dat deze naam gekozen is door het megalomane beleid dat de gemeente destijds leek te voeren als je keek naar de annexatiepogingen van onder andere Veldhoven en Son en Breugel, maar dat terzijde.
Als je daarin keek, las je regelmatig over de prestaties van een club genaamd FC Eindhoven. Waaa?, zei ik in correct Nederlands als 6 jarig jongetje. Dat moest wel PSV zijn dat doordeweeks onder een andere naam speelde. Sparta had het woord Rotterdam in zijn naam, dat moest dan wel de doordeweekse club van Feyenoord zijn! Vreemd genoeg kon ik met mijn redelijke topografische kennis nergens een plaats vinden genaamd Omniworld. Ik zoek het nog tot vandaag de dag.
FC EINDHOVEN HYYYYYYYYYYYPE!
@ElPaco Ben jij een hartstochtelijk FC Eindhoven fan die ook fan is van de grote broer of is het bij jou andersom?
Even mijn FC Eindhoven verhaal, voor jullie om mee te gillen.
Vroegâh, eind jaren '90 kregen wij thuis het huis-aan-huisblad Groot Eindhoven (bestaat nog steeds denk ik.)
Vermoed dat deze naam gekozen is door het megalomane beleid dat de gemeente destijds leek te voeren als je keek naar de annexatiepogingen van onder andere Veldhoven en Son en Breugel, maar dat terzijde.
Als je daarin keek, las je regelmatig over de prestaties van een club genaamd FC Eindhoven. Waaa?, zei ik in correct Nederlands als 6 jarig jongetje. Dat moest wel PSV zijn dat doordeweeks onder een andere naam speelde. Sparta had het woord Rotterdam in zijn naam, dat moest dan wel de doordeweekse club van Feyenoord zijn! Vreemd genoeg kon ik met mijn redelijke topografische kennis nergens een plaats vinden genaamd Omniworld. Ik zoek het nog tot vandaag de dag.
[ Voor 62% gewijzigd door Maarten_E op 13-05-2022 23:12 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben fan van voetbalwedstrijden kijken
Vooral fan van PSV en secundair ook van FCE. Ik ken de selectie van PSV beter, maar ik zit vaker per seizoen in het Jan Louwers stadion dan het PSV stadion, volgt u nog? 
Maar afgelopen winter een lang weekend Mainz en daar naar een wedstrijd van de lokale FC geweest met mijn vrouw, daarvoor samen naar Fulham toen we in London waren. Verder al eens naar een wedstrijd van United en PSG met een vriendengroep.
Verder vinden we het heerlijk om voorheen bijvoorbeeld naar de lichtstad derby te gaan of naar die oefenwedstrijden in de zomer.
Ik woonde een jaar of 10 geleden veel dichter bij het Jan Louwers stadion en dan gingen mijn vrouw en ik denk ik wel 1x per maand. In die tijd gingen we denk ik een keer of 3 per seizoen naar PSV. Nu woon ik juist weer dichter bij het PSV stadion, dus wie weet hoe dat gaat veranderen de komende tijd
Maar afgelopen winter een lang weekend Mainz en daar naar een wedstrijd van de lokale FC geweest met mijn vrouw, daarvoor samen naar Fulham toen we in London waren. Verder al eens naar een wedstrijd van United en PSG met een vriendengroep.
Verder vinden we het heerlijk om voorheen bijvoorbeeld naar de lichtstad derby te gaan of naar die oefenwedstrijden in de zomer.
Ik woonde een jaar of 10 geleden veel dichter bij het Jan Louwers stadion en dan gingen mijn vrouw en ik denk ik wel 1x per maand. In die tijd gingen we denk ik een keer of 3 per seizoen naar PSV. Nu woon ik juist weer dichter bij het PSV stadion, dus wie weet hoe dat gaat veranderen de komende tijd
Ik vind de keuze van ESPN voor de wedstrijden van morgen live uit te zenden nogal raar..
Ze hebben gekozen voor de top 3, die spelen alle 3 nergens meer om.
Dan ga je toch kiezen voor de degradatie strijd om die uit te zenden op kanaal 2,3 en 4.
Dan ga je toch kiezen voor de degradatie strijd om die uit te zenden op kanaal 2,3 en 4.
Deze top 3 heeft de meeste supporters die kijken naar hun club.bennieeee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:09:
Ik vind de keuze van ESPN voor de wedstrijden van morgen live uit te zenden nogal raar..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022