[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 286 ... 311 Laatste
Acties:
  • 481.989 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:16

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:44:
[...]

Wat kan Feyenoord hier aan doen? :?
Financieel mag je ons sowieso bedanken. Want 2 plekken in CL is ook fijn ;) Kusjes

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54

Vos

AFCA

Zingo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
Kunnen de Ajax fans trouwens stoppen met die Roger Schmidt provocaties hier? My god, dit zouden we omgekeerd als PSV fans eens moeten flikken. Tis al erg zat dat we hem als coach hadden oké?
Denk dat zat Ajacieden je toejuichen om het te doen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Even gek dingetje tussendoor... Zou Ten Hag Malacia gepolst hebben voor een transfer naar Man Utd? heel eerlijk ik vond Malacia zo fit en zo strak en fanatiek erboven op.

Wat een heerlijke voetballer is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Nee hij zag een hoop Feyenoorders al schreeuwend en tierend op em af komen als een stel wildemannen en nam toen de beslissing.
Ja dat klopt, maar goed logisch dat ze een penalty proberen te claimen. Het is toch aan de scheidsrechter zelf om de beslissing te nemen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Kunnen de Ajax fans trouwens stoppen met die Roger Schmidt provocaties hier? My god, dit zouden we omgekeerd als PSV fans eens moeten flikken. Tis al erg zat dat we hem als coach hadden oké?
Die gaat toch weg, net als Ten Hag. Provoceer er maar eens rustig op los want die doet soms alles om het spannend te houden. Lijkt soms eerder een mediabons dan een voetbalcoach (Ten Hag dus hè!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:44:
Zo, en weer Feyenoordsupporter af...Was eventjes leuk, maar bleek niks voor mij te zijn.
Prima blijf gewoon fan van je eigen club. Gemaakte steun heeft niemand wat aan.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:01
Aja er was even het geloof vandaag. Beter dat het nu de kop wordt ingedrukt dan op de laatste speeldag

Als wij kampioen worden is het een wonder. Het is Ajax dat hem alleen maar kan verliezen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

CR1691 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:50:
[...]

Wel, 2-2! Dankzij ons!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49
Ik vraag me af of de chauffeur van de Ajax spelersbus dat ding op de weg heeft weten te houden :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 19:49
Ja leuk en spannend! 👍🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ondanks alles wel een een echt oprecht aardige gozer die Dessers

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:54
Vos schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:48:
[...]
Denk dat zat Ajacieden je toejuichen om het te doen :p
Sterker nog, genoeg Ajacieden die zelf het (goede) voorbeeld geven: Weg met Ten Hag.
Die man blinkt al tijdenlang (ik wilde zeggen: het hele seizoen, maar vorig seizoen gebeurde het ook al) uit in zijn onvermogen om te veranderen van tactiek, en veel te laat wisselen - als hij dat al doet. En dan vaak niet de mensen eruit halen die niks klaar spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
Dessers top kerel. sympathieke vent.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:14

Agent47

I always close my contracts.

Nou dan gooi ik hem wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a45cEKQZZMYcGnz2c7hfqnv7vfw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YoL2ZtQKAZoErsZUOzkl8kMv.png?f=user_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:17
Var maar afschaffen? Vitesse geen pingel, blij dat we verloren hebben komt dat 024 niet in de play-offs, maar die bij feyenoord? kom op hey gaan we heen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:45
carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Ja true. Ben er echt slecht van. Elke keer die rare beslissingen daar. Waar is die VAR die zegt, pannenkoek dit is geen penalty.
Hoezo "daar". Wat heeft dat met De Kuip te maken? Feyenoord heeft al eeuwen geen betwiste penal meer gehad in de Kuip. Dus het was wel weer eens tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wat een afgrijselijke thuisfluiter, walgelijk.

Echt schandalig.

[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 08-05-2022 18:57 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:52:
Ondanks alles wel een een echt oprecht aardige gozer die Dessers
Vindt m niks aan.

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:12
Zo, PSV was beter, maar zo onterecht was een gelijkspel nou ook weer niet. De 2-0 kwam na een belachelijke beslissing van Gozubuyuk die met 2 armen duwen blijkbaar prima vindt.

Gefeliciteerd Ajacieden met de schaal, dit kan waarschijnlijk niet meer mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Nou leg die 4 miljoen maar op tafel

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de herhaling lijkt het mij wellicht toch een penal. Onnatuurlijke houding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59
tweakduke schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:49:
[...]

Ja dat klopt, maar goed logisch dat ze een penalty proberen te claimen. Het is toch aan de scheidsrechter zelf om de beslissing te nemen.
Die foute beslissingen zijn natuurlijk niet nieuw, dat is mijn probleem ook niet zozeer. Het feit dat de VAR hem niet opnieuw naar de beelden laat kijken is de grootste flater van dit alles. Over een milimeter buitenspel in de 1e minuut kunnen ze regelmatig 5 minuten slow motion voor- en terug spoelen voordat ze een beslissing nemen, maar in de laatste minuut een penalty met zware impact op de titelrace mag de scheids gewoon in een split-second beslissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:54:
In de herhaling lijkt het mij wellicht toch een penal. Onnatuurlijke houding.
Die bal was denk ik een meter of twee schuinover gegaan, maar ach. Als je hem kan geven, gewoon doen, als je Ajax dan helpt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Waarom accepteert Perez gewoon niet dat er in het voetbal gewoon fouten worden gemaakt? Iedere club maakt dit mee. Bedoel als Ajax supporter krijg je te maken met een Chelsea uit, dus ja het is niet eerlijk, maar het is wel onderdeel van de charme van het voetbal. En zo maakt iedere supporter dat wel eens mee, voor de Ajax supporters is er nu de euforie, volgend jaar wellicht het tegenovergestelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wel akelig dat Feyenoord op Ajax begint te lijken. Bepalende spelers helpen de tegenstander in het zadel en laat orde op zaken stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:57:
Waarom accepteert Perez gewoon niet dat er in het voetbal gewoon fouten worden gemaakt?
Huh? Waar is die VAR dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ten Hag en Manchester, lachkwekkend verhaal. Gaat wat mooie “it aint over till its over” momenten opleveren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dwight84
Ben erg benieuwd naar Feyenoord volgend seizoen. Heel knap echt heel knap wat zij hebben laten zien na donderdag.
Dacht echt dat het 0-4 zou worden, maar zo zie je maar hoe belangrijk het is om in ieder geval een goede bank te hebben.

Feyenoord (hoe pijnlijk het ook is om te zeggen) speelt het beste voetbal van 2022, volgend seizoen wordt dit denk ik alleen maar beter. Bijzonder wat een trainer voor een verschil kan maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:13
Dwight84 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:
Ben erg benieuwd naar Feyenoord volgend seizoen. Heel knap echt heel knap wat zij hebben laten zien na donderdag.
Dacht echt dat het 0-4 zou worden, maar zo zie je maar hoe belangrijk het is om in ieder geval een goede bank te hebben.

Feyenoord (hoe pijnlijk het ook is om te zeggen) speelt het beste voetbal van 2022, volgend seizoen wordt dit denk ik alleen maar beter. Bijzonder wat een trainer voor een verschil kan maken.
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel spelers er in de zomer vertrekken. Vooral als ze zich in de finale ook nog eens in de kijker spelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:57:
[...]
Huh? Waar is die VAR dan voor?
Om ook fouten te maken.
VAR is niet een foutloos iets.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik hoorde hier geen PSVers over de VAR klagen toen ze de 1-0 tegen Willem II maakten.
You win some, you lose some

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 24-09 18:41
simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:00:
[...]

Om ook fouten te maken.
Het aantal fouten is drastisch afgenomen sinds de invoering van de VAR, doellijn en buitenspel technologie.

Maar momenten die kantjeboord zijn, zijn voor het ene team een juiste beslissing, voor de ander niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 19:18
The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:56:
[...]

Die foute beslissingen zijn natuurlijk niet nieuw, dat is mijn probleem ook niet zozeer. Het feit dat de VAR hem niet opnieuw naar de beelden laat kijken is de grootste flater van dit alles. Over een milimeter buitenspel in de 1e minuut kunnen ze regelmatig 5 minuten slow motion voor- en terug spoelen voordat ze een beslissing nemen, maar in de laatste minuut een penalty met zware impact op de titelrace mag de scheids gewoon in een split-second beslissen.
Dit is wel op zijn minst bijzonder ja, maar goed, Ajax zou toch niet te achterhalen zijn als we realistisch zijn.

Volgend jaar geen Schmidt, zouden we dan eindelijk weer eens een topper (in de ED) kunnen winnen?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:00:
[...]

Om ook fouten te maken.
De VAR is er om fouten te maken? :?
De VAR is er om fouten recht te zetten. Als je dit soort cruciale momenten niet nogmaals aan de scheids voor wil leggen, wanneer dan nog wel? Is ie er alleen voor wanneer we zeker willen weten dat een wenkbrauw buitenspel opheft of...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:04

gws24

Thinking is hard!

Gynnad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:59:
[...]

Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel spelers er in de zomer vertrekken. Vooral als ze zich in de finale ook nog eens in de kijker spelen.
En vooral, wat krijgen ze er voor terug, zeker gezien de financiële situatie. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten zodat de competitie komend seizoen spannend wordt met de traditionele top drie die gewaagd zijn aan elkaar.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Exocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:01:
Ik hoorde hier geen PSVers over de VAR klagen toen ze de 1-0 tegen Willem II maakten.
Ik rust mijn kaas :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Dat is in het veld al gecorrigeerd in de heenwedstrijd door Drommel, ruimschoots :p

WoT stats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Degenen die het hardst klagen hebben we bijna heel het seizoen niet gezien. _O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
ElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Dit is wel op zijn minst bijzonder ja, maar goed, Ajax zou toch niet te achterhalen zijn als we realistisch zijn.

Volgend jaar geen Schmidt, zouden we dan eindelijk weer eens een topper (in de ED) kunnen winnen?
Ajax is de laatste paar wedstrijden regelmatig door het oog van de naald gekropen, gooi daar dan nog de immense druk die er plots op staat bij en dat het scenario is ineens zeer realistisch. Dat zeg ik zelfs als raspessimist. ;)
Ik maak mij ook geen illusies dat het zonder Schmidt beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:45
The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:02:
[...]

De VAR is er om fouten te maken? :?
De VAR is er om fouten recht te zetten. Als je dit soort cruciale momenten niet nogmaals aan de scheids voor wil leggen, wanneer dan nog wel? Is ie er alleen voor wanneer we zeker willen weten dat een wenkbrauw buitenspel opheft of...?
Daar zit dus nog wel verbetering in: wat mag de VAR wel of niet terug draaien? Wellicht toch beter om de benadeelde partij om een call te laten vragen, max. zoveel keer per wedstrijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Ik laat m'n snuffert hier anders regelmatig zien ;) ik zit wel op m'n tong te bijten om niet nog meer te klagen though :p

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
CR1691 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:50:
[...]

Rustig maar. Eerder vandaag werd er door meerdere gezegd dat ze vandaag Feyenoord steunden. Dus het was gewoon een grapje :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:05:
[...]

Daar zit dus nog wel verbetering in: wat mag de VAR wel of niet terug draaien? Wellicht toch beter om de benadeelde partij om een call te laten vragen, max. zoveel keer per wedstrijd.
Dan roepen ze de scheids toch naar het scherm om het opnieuw te beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:12
Dwight84 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:

Ik denk het niet. De smaakmakers gaan weggekocht worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:45
snmght schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:46:
[...]

Die wil gewoon exposure. Hij doet het erom. Neemt vaker dubieuze beslissingen. Aandachtsgeil mannetje.
Die scheids was helemaal niet zo verkeerd. Het is een no nonsense fluiter, en dat zie ik honderd keer liever als die types die om de haverklap de wedstrijd stilleggen bij onzinnige zaken.

Een ding weten we wel zeker. Güzübüjuk heeft vanavond geen Philips broodrooster cadeau mee naar huis genomen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:06:
[...]

Ik laat m'n snuffert hier anders regelmatig zien ;) ik zit wel op m'n tong te bijten om niet nog meer te klagen though :p
Da’s ook het grote verschil dat jij tikken kan uitdelen ;). En niet opeens komt opduiken wanneer Ajax of Feyenoord achterstaat met zinloze one-liners maar inhoudelijk niets toevoegt zoals die gast die ik nog even aansprak.

T’is allemaal zo moeilijk niet. Net zoals dat Ajax niet eeuwig kampioen zal worden en er weer een keer een andere club komt. Feyenoord moet wel even slim gaan zijn. Komende jaren wordt de tweede plek wel belangrijker dan ie nu is. Een ‘maf seizoen’ hebben (4e of lager) kost je dan in potentie heel veel geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:53
mavaros schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:07:
[...]Een ding weten we wel zeker. Güzübüjuk heeft vanavond geen Philips broodrooster cadeau mee naar huis genomen.
Güzübüjuk is dan ook al enkele jaren met afstand een van de slechtste scheidsrechters, dit hadden we als PSVers ook gewoon moeten verwachten. You win some, you lose some. Maar wat is die scheids ook een *** ;-)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:06:
[...]

Jij bent er heel het seizoen in goede en ook de slechte tijden. Dus jou bedoelde ik daar zeker niet mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Je zou wel kunnen stellen dat we te veel slechte scheidsrechters hebben. En dat deze ook nog eens te vaak top wedstrijden krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:39
Weet je, die scheids is ka u tee*, maar goed, dat weten we en blijkbaar loopt er niets beters rond of zo. Maar die VAR, dat die niet even zegt, misschien moet je even komen kijken, wat discutabel. Die VAR voegt zo toch maar weinig toe. Of ze gaan eens rustig 5 minuten kijken of het echt niet buitenspel was met een haar van z'n knie.

En dan ook weer in de laatste minuten van de blessuretijd. Man wat frustrerend dit. Maar goed, niet dat we aan die 2 extra punten iets hadden gehad, maar gewoon het principe.

[ Voor 21% gewijzigd door carpebios op 08-05-2022 19:15 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:12:
Je zou wel kunnen stellen dat we te veel slechte scheidsrechters hebben. En dat deze ook nog eens te vaak top wedstrijden krijgen.
Wie zijn dan de goede scheidsrechters? In dit topic zijn het allemaal slechte scheidsrechters of niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:15:
[...]

Wie zijn dan de goede scheidsrechters? In dit topic zijn het allemaal slechte scheidsrechters of niet?
Spreek voor jezelf! Wij zijn kei goede scheidsrechters.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:12:
Hier was nooit gezeik over geweest als de penalty niet toegekend was.

Idem dat er nooit gezeik was geweest twee weken terug in de bekerfinale met dat voetje van Brobbey op 1,5cm buitenspel. Maar de meeste scheidsrechters verstoppen zich nu gewoon achter de VAR. Vind die filmpjes ook schrijnend van de KNVB: “ik keur het doelpunt goed”… ook al is er niks aan de hand dan zoeken ze bij elk doelpunt nog snel naar iets. Waanzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 06:16

OMX2000

By any means necessary...

De uitslag 2-2 was terecht. De penal vond ik dubieus. Het had voor PSV niet van aan die penal moeten liggen.

De enige conclusie die ik kan trekken is dat PSV dit seizoen gewoon niet beter is dan Feyenoord. In onderlinge duels dus niet. Want ze staan terecht boven Feyenoord in de competitie, en hebben een vergelijkbaar zwaar seizoen gehad door Europees voetbal.

Maar ook al doen we al een tijd niet mee voor kampioenschap, is het gewoon een heeeel fijn seizoen als Feyenoord supporter!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:39
Dan wordt Ajax dus kampioen tegen ons aanstaande woensdag ;w de kans dat wij stunten daar is echt nihil helemaal gezien de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 23:39

Oekol

waka waka hey hey

OPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Komt omdat zij wel in het stadion zitten onder de mensen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:15:
[...]

Dat zou denk ik inderdaad een pittige discussie zijn.
Denk dat het erop neer komt dat je scheids A liever hebt dan B.

Ik heb bijvoorbeeld liever Nijhuis dan Gozebuyuk, ook al maakt die eerste gisteren als VAR een fout.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
bennieeee schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
Dan wordt Ajax dus kampioen tegen ons aanstaande woensdag ;w de kans dat wij stunten daar is echt nihil helemaal gezien de laatste jaren.
En de meer dan terechte kampioen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Oekol schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]

En Kerst en Pasen vallen beide op 15 juli.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
Hans mag wel wat aan zijn Engels doen. Roger is kwaad zoals altijd als er iets niet in zijn voordeel valt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:30
[...]

Ah daar is dit argument weer, dat was even geleden :o

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:22:
Hans mag wel wat aan zijn Engels doen. Roger is kwaad zoals altijd als er iets niet in zijn voordeel valt.
Dit ligt nou toch eens niet aan Schmidt lijkt mij, er zouden er meer kwaad geweest zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:23:
[...]

Dit ligt nou toch eens niet aan Schmidt lijkt mij, er zouden er meer kwaad geweest zijn.
Nee klopt, het is terecht dat hij vandaag kwaad is. Ik zie hem alleen zelden anders.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:23:
[...]

Nee klopt, het is terecht dat hij vandaag kwaad is. Ik zie hem alleen zelden anders.
Ik helaas weinig. Altijd lachen en zeggen dat het zo goed gaat. Net zo'n slappe zak als Toon boekjeschrijver en John de geldlozer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Wel slap dat de scheidsrechter geen tekst en uitleg wil geven over de strafschop.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:43:
Hoe kan je zo’n strafschop geven? Echt in ben er niet goed van. Altijd in die laatste minuten. Waar kon die met z’n arm heen?
Niet wegdraaien omdat het misschien pijn doet, dan wil je blijkbaar niet hard genoeg. Bogarde had zo'n bal in z'n gezicht laten schieten. Of Milner bij Liverpool pasgeleden nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
LAD93 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
Wel slap dat de scheidsrechter geen tekst en uitleg wil geven over de strafschop.
Vindt het knap hoe het scheidsrechter korps keer op keer faalt met de VAR erbij. Het lijkt mij dat ze echt enorm lui zijn geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
[...]

Niet wegdraaien omdat het misschien pijn doet, dan wil je blijkbaar niet hard genoeg. Bogarde had zo'n bal in z'n gezicht laten schieten. Of Milner bij Liverpool pasgeleden nog.
Ja, ik zou ook NAH willen. Lekker zo'n bal tegen je gezicht vanaf 150 cm afstand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
De scheids was eerst niet van plan een penalty te geven. Ik geloof niet dat hij het überhaupt heeft gezien. Hij reageerde pas toen er 5 Feyenoorders voor zijn neus stonden en begon toen te twijfelen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:28:
De scheids was eerst niet van plan een penalty te geven. Ik geloof niet dat hij het überhaupt heeft gezien. Hij reageerde pas toen er 5 Feyenoorders voor zijn neus stonden en begon toen te twijfelen.
Schijnt dat een assistent hem erop wees.

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:46:
Tja, van zo dichtbij op de achterkant van de arm schieten van iemand die duidelijk wegdraait van de bal om hem niet op de arm te krijgen, is wel vervelend om dan een penalty tegen te krijgen. Maar wel heerlijk haha
Daar weten wij nog alles van, Chelsea met 1 actie 2 rode kaarten uche uche

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:30:
[...]

Ja, dat moment sloeg echt nergens op. Nog nooit zoiets gezien en mede daardoor niet naar de volgende ronde. Kan er nu nog pissig om worden haha

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:28:
[...]

Ja, ik zou ook NAH willen. Lekker zo'n bal tegen je gezicht vanaf 150 cm afstand.
Zit zijn gezicht op elleboog hoogte?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit net de samenvattingen te kijken.
AZ-Ajax: ik zie voornamelijk kansen voor AZ. Toch weer doorzetten tot het eind en een doelpunt forceren, het begint bijna een trademark te worden.

Fey-PSV: Feyenoord leek het wel te geloven, de verdediging en de keeper leken niet echt hun best te doen bij de twee PSV goals. De penalty was een mazzeltje voor ons, ik vond 'm redelijk overdreven.

Super zondag overleefd, nog 2 potjes!
Eén keer winnen of twee keer gelijk, dat moet wel lukken.
Had PSV vandaag gewonnen dat had ik de kans op een Amsterdams kampioenschap niet meer heel hoog geschat

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Jij zegt zelf dat iemand hem in z'n gezicht had laten schieten, daarom reageer ik met NAH. En als je schiet weet je als verdediger zo dicht bij ook niet waar die heen gaat, dus snap ik best dat je draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:30:
[...]

Terwijl daarvoor volgens mij een overtreding op Blind? werd gemaakt. Plus een penalty tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]

Dat zou denk ik inderdaad een pittige discussie zijn.
Denk dat het erop neer komt dat je scheids A liever hebt dan B.

Ik heb bijvoorbeeld liever Nijhuis dan Gozebuyuk, ook al maakt die eerste gisteren als VAR een fout.
Nijhuis achter de var zetten is vragen om problemen. Hoe slecht ik hem ook vind fluiten, hij is een veld scheids geen computerman. Zet gewoon vaste mensen achter die schermen en vaste mensen op het veld. Wisselen is nergens goed voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]

Kletskoek, tijdens de wedstrijd kan uiteraard, maar ervoor en erna ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:35:
[...]

Nijhuis achter de var zetten is vragen om problemen. Hoe slecht ik hem ook vindt fluiten, hij is een veld scheids geen computerman. Zet gewoon vaste mensen achter die schermen en vaste mensen op het veld. Wisselen is nergens goed voor.
Daar is hij zelf ook voorstander van. Maar de baas scheidsrechers is een prutser

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
Maar ook al doen we al een tijd niet mee voor kampioenschap, is het gewoon een heeeel fijn seizoen als Feyenoord supporter!
Lekker van genieten!
Heerlijk toch d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:35:
Jij zegt zelf dat iemand hem in z'n gezicht had laten schieten, daarom reageer ik met NAH. En als je schiet weet je als verdediger zo dicht bij ook niet waar die heen gaat, dus snap ik best dat je draait.
Tja bang voor auw dus. Dan neem je een risico, eigen afweging dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
OMX2000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
De uitslag 2-2 was terecht. De penal vond ik dubieus. Het had voor PSV niet van aan die penal moeten liggen.

De enige conclusie die ik kan trekken is dat PSV dit seizoen gewoon niet beter is dan Feyenoord. In onderlinge duels dus niet. Want ze staan terecht boven Feyenoord in de competitie, en hebben een vergelijkbaar zwaar seizoen gehad door Europees voetbal.

En nou ook die Conference pakken dan heh d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:09
Ik weet gewoon de regels mbt hands niet meer. Het is niet te volgen. Ik heb het idee dat Feyenoord dit seizoen wel 10 duidelijkere penalties niet mee heeft gekregen. Typisch dat het juist in deze wedstrijd een keer mee zit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:38:
Ik weet gewoon de regels mbt hands niet meer. Het is niet te volgen. Ik heb het idee dat Feyenoord dit seizoen wel 10 duidelijkere penalties niet mee heeft gekregen. Typisch dat het juist in deze wedstrijd een keer mee zit.
Eens, ze blijven het maar vager en vager maken helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Doe gewoon vanaf nu hands is altijd hands. Anders heette het toch ook wel handbal in plaats van voetbal. Makkelijk te controleren met de VAR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dglavimans schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:38:
[...]
En nou ook die Conference pakken dan heh d:)b
Roma is geen PSV he, dat gaat nog een potje worden hoor.
Ik gok niet en dat is maar goed ook want ik zou nu echt niet weten op wie ik mijn geld zou moeten zetten.
Ik hoop op een knotsgekke 4-3 finale :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Martinusz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:46:
Ik denk winst AZ en gelijkspel bij Feyenoord - PSV :)
Mazzeltje vandaag :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:44:
Doe gewoon vanaf nu hands is altijd hands. Anders heette het toch ook wel handbal in plaats van voetbal. Makkelijk te controleren met de VAR.
Je wil de hockeyregels waarbij iedereen continu op zoek is naar een voetje? Alsjeblieft niet, daar is een penalty een te groot voordeel voor, dan moet je weer indirecte vrije trappen gaan geven. In mijn gekleurde mening is het gewoon ontzettend dom wegdraaien van die psv'er, maar PSV was de 2e helft sowieso ontzettend zwak. Eerste helft kwamen we er niet uit, tweede helft geloofde PSV het wel volgens mij, onbegrijpelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:44:
[...]

Roma is geen PSV he, dat gaat nog een potje worden hoor.
Ik gok niet en dat is maar goed ook want ik zou nu echt niet weten op wie ik mijn geld zou moeten zetten.
Ik hoop op een knotsgekke 4-3 finale :9
Mourinho gaat de langste middenvelder die ze hebben mandekking laten spelen op Kokcu en het wordt 0-1 door een foute ingooi van de inval linksback. :|

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat Ten Hag wel uitgebreid kritiek durft te uiten op Berghuis (gezien z'n commentaar op de 2-1, ookal noemt ie Berghuis niet), maar de gigantische flater van Blind bij de 1-1 maar weer onbesproken houdt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:49:
[...]

Mourinho gaat de langste middenvelder die ze hebben mandekking laten spelen op Kokcu en het wordt 0-1 door een foute ingooi van de inval linksback. :|
Als Dessers er daarna 3 maakt is alles koek en ei toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ph4ge schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:38:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zd9E7gS4Wf5ALL3zvf9ZN3Nw1AQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDCVaNgeAy7jle2OxST3MdT0.jpg?f=fotoalbum_large

Penalty tussenstand eredivisie na deze speelronde. Of de een terecht is en de andere niet, geen idee. Puur objectief de aantallen op dit moment.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:09
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:50:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat Ten Hag wel uitgebreid kritiek durft te uiten op Berghuis (gezien z'n commentaar op de 2-1, ookal noemt ie Berghuis niet), maar de gigantische flater van Blind bij de 1-1 maar weer onbesproken houdt?
De ene gaat er niet voor de ander maakt een fout. Dat zijn wel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 06:45
Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
[...]

Hier was nooit gezeik over geweest als de penalty niet toegekend was.

Idem dat er nooit gezeik was geweest twee weken terug in de bekerfinale met dat voetje van Brobbey op 1,5cm buitenspel. Maar de meeste scheidsrechters verstoppen zich nu gewoon achter de VAR. Vind die filmpjes ook schrijnend van de KNVB: “ik keur het doelpunt goed”… ook al is er niks aan de hand dan zoeken ze bij elk doelpunt nog snel naar iets. Waanzin.
Het zal iets zijn van verschil qua wensen in het voetbal. Blijf je altijd houden en er valt altijd wat te klagen.

In mijn optiek hoort de scheids zo min mogelijk voor de voetbalvoeten te lopen, zolang er geen gewonden vallen en alles netjes binnen de voetbalregels gaat. De VAR negeer je, tenzij het niet anders kan. In die filosofie past deze scheidsrechter prima, en doet hij het gewoon best goed. Hij leest de geest van de wedstrijd goed genoeg om zich zo op te kunnen stellen als scheids. In Europa is hij ietsje conservatiever, maar dat zal wel moeten omdat de UEFA het dan voor het zeggen heeft.

Anderen willen een strakke scheidsrechter. Die scheidsrechters heb je genoeg rondlopen, maar dat zijn wel degenen die nooit het spel tot een spektakel laten worden. Die durven nooit extra tijd aan de extra tijd te voegen, laat staan een pingel geven.

Voorlopig krijgt Güzübüjek een dikke pluim voor zijn stijl van fluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 08-05-2022 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

OPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:36:
[...]

Kletskoek, tijdens de wedstrijd kan uiteraard, maar ervoor en erna ook?
Er voor en er na zitten ze natuurlijk in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:50:
Wist gelijk dat hij het over Berghuis had, het lijkt mij dat je niet je spelers moet afkraken, dit is iets wat hij nooit (of bijna nooit deed)
Maar goed meneer zijn transfer naar Man Utd is rond en hij pakt een makkelijk doelwit. Als Ten Hag een vent is pakt hij ook zijn falende spits Haller aan die niets maar dan ook niets goed deed (al maanden)

Blij als Ten Hag weg is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LAD93 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
Terecht, de scheidsrechter heeft altijd gelijk. Opzouten met die bloedzuigers van een journalisten, je hoeft echt geen verantwoording af te leggen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 20:03
Ik heb de wedstrijd van PSV niet gezien maar als ik zo de berichten van mijn PSV vrienden lees is er iets gebeurt waar ze extreem kwaad om zijn lol.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ElPaco
Ga niet verder stoken aub :)

[ Voor 73% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2022 21:27 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DeKever schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:52:
[...]

De ene gaat er niet voor de ander maakt een fout. Dat zijn wel verschillen.
Blind ging er net zo min voor als dat Berghuis deed.
En "een fout"... ik denk wel z'n 5e beslissende fout sinds de winterstop, zo niet meer.
Pagina: 1 ... 286 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022