Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Denk dat zat Ajacieden je toejuichen om het te doenZingo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
Kunnen de Ajax fans trouwens stoppen met die Roger Schmidt provocaties hier? My god, dit zouden we omgekeerd als PSV fans eens moeten flikken. Tis al erg zat dat we hem als coach hadden oké?
Wat een heerlijke voetballer is dat.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja dat klopt, maar goed logisch dat ze een penalty proberen te claimen. Het is toch aan de scheidsrechter zelf om de beslissing te nemen.The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
[...]
Nee hij zag een hoop Feyenoorders al schreeuwend en tierend op em af komen als een stel wildemannen en nam toen de beslissing.
Die gaat toch weg, net als Ten Hag. Provoceer er maar eens rustig op los want die doet soms alles om het spannend te houden. Lijkt soms eerder een mediabons dan een voetbalcoach (Ten Hag dus hè!)Zingo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
Kunnen de Ajax fans trouwens stoppen met die Roger Schmidt provocaties hier? My god, dit zouden we omgekeerd als PSV fans eens moeten flikken. Tis al erg zat dat we hem als coach hadden oké?
Prima blijf gewoon fan van je eigen club. Gemaakte steun heeft niemand wat aan.Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:44:
Zo, en weer Feyenoordsupporter af...Was eventjes leuk, maar bleek niks voor mij te zijn.
PSN: Finally_Chris
Als wij kampioen worden is het een wonder. Het is Ajax dat hem alleen maar kan verliezen
Wel, 2-2! Dankzij ons!CR1691 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:50:
[...]
Prima blijf gewoon fan van je eigen club. Gemaakte steun heeft niemand wat aan.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Sterker nog, genoeg Ajacieden die zelf het (goede) voorbeeld geven: Weg met Ten Hag.
Die man blinkt al tijdenlang (ik wilde zeggen: het hele seizoen, maar vorig seizoen gebeurde het ook al) uit in zijn onvermogen om te veranderen van tactiek, en veel te laat wisselen - als hij dat al doet. En dan vaak niet de mensen eruit halen die niks klaar spelen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/YoL2ZtQKAZoErsZUOzkl8kMv.png?f=user_large)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoezo "daar". Wat heeft dat met De Kuip te maken? Feyenoord heeft al eeuwen geen betwiste penal meer gehad in de Kuip. Dus het was wel weer eens tijdcarpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
[...]
Ja true. Ben er echt slecht van. Elke keer die rare beslissingen daar. Waar is die VAR die zegt, pannenkoek dit is geen penalty.
Echt schandalig.
[ Voor 17% gewijzigd door Ramzzz op 08-05-2022 18:57 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vindt m niks aan.simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:52:
Ondanks alles wel een een echt oprecht aardige gozer die Dessers
Gefeliciteerd Ajacieden met de schaal, dit kan waarschijnlijk niet meer mis.
PSN: Finally_Chris
Die foute beslissingen zijn natuurlijk niet nieuw, dat is mijn probleem ook niet zozeer. Het feit dat de VAR hem niet opnieuw naar de beelden laat kijken is de grootste flater van dit alles. Over een milimeter buitenspel in de 1e minuut kunnen ze regelmatig 5 minuten slow motion voor- en terug spoelen voordat ze een beslissing nemen, maar in de laatste minuut een penalty met zware impact op de titelrace mag de scheids gewoon in een split-second beslissen.tweakduke schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:49:
[...]
Ja dat klopt, maar goed logisch dat ze een penalty proberen te claimen. Het is toch aan de scheidsrechter zelf om de beslissing te nemen.
Die bal was denk ik een meter of twee schuinover gegaan, maar ach. Als je hem kan geven, gewoon doen, als je Ajax dan helptVerwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:54:
In de herhaling lijkt het mij wellicht toch een penal. Onnatuurlijke houding.
Huh? Waar is die VAR dan voor?simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:57:
Waarom accepteert Perez gewoon niet dat er in het voetbal gewoon fouten worden gemaakt?
Ten Hag en Manchester, lachkwekkend verhaal. Gaat wat mooie “it aint over till its over” momenten opleveren.Zingo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:47:
Dacht echt dat het 0-4 zou worden, maar zo zie je maar hoe belangrijk het is om in ieder geval een goede bank te hebben.
Feyenoord (hoe pijnlijk het ook is om te zeggen) speelt het beste voetbal van 2022, volgend seizoen wordt dit denk ik alleen maar beter. Bijzonder wat een trainer voor een verschil kan maken.
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel spelers er in de zomer vertrekken. Vooral als ze zich in de finale ook nog eens in de kijker spelen.Dwight84 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:
Ben erg benieuwd naar Feyenoord volgend seizoen. Heel knap echt heel knap wat zij hebben laten zien na donderdag.
Dacht echt dat het 0-4 zou worden, maar zo zie je maar hoe belangrijk het is om in ieder geval een goede bank te hebben.
Feyenoord (hoe pijnlijk het ook is om te zeggen) speelt het beste voetbal van 2022, volgend seizoen wordt dit denk ik alleen maar beter. Bijzonder wat een trainer voor een verschil kan maken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Om ook fouten te maken.
VAR is niet een foutloos iets.
You win some, you lose some
Het aantal fouten is drastisch afgenomen sinds de invoering van de VAR, doellijn en buitenspel technologie.simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Om ook fouten te maken.
Maar momenten die kantjeboord zijn, zijn voor het ene team een juiste beslissing, voor de ander niet.
Dit is wel op zijn minst bijzonder ja, maar goed, Ajax zou toch niet te achterhalen zijn als we realistisch zijn.The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:56:
[...]
Die foute beslissingen zijn natuurlijk niet nieuw, dat is mijn probleem ook niet zozeer. Het feit dat de VAR hem niet opnieuw naar de beelden laat kijken is de grootste flater van dit alles. Over een milimeter buitenspel in de 1e minuut kunnen ze regelmatig 5 minuten slow motion voor- en terug spoelen voordat ze een beslissing nemen, maar in de laatste minuut een penalty met zware impact op de titelrace mag de scheids gewoon in een split-second beslissen.
Volgend jaar geen Schmidt, zouden we dan eindelijk weer eens een topper (in de ED) kunnen winnen?
De VAR is er om fouten te maken?simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Om ook fouten te maken.
De VAR is er om fouten recht te zetten. Als je dit soort cruciale momenten niet nogmaals aan de scheids voor wil leggen, wanneer dan nog wel? Is ie er alleen voor wanneer we zeker willen weten dat een wenkbrauw buitenspel opheft of...?
En vooral, wat krijgen ze er voor terug, zeker gezien de financiële situatie. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten zodat de competitie komend seizoen spannend wordt met de traditionele top drie die gewaagd zijn aan elkaar.Gynnad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:59:
[...]
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel spelers er in de zomer vertrekken. Vooral als ze zich in de finale ook nog eens in de kijker spelen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik rust mijn kaasExocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:01:
Ik hoorde hier geen PSVers over de VAR klagen toen ze de 1-0 tegen Willem II maakten.
Dat is in het veld al gecorrigeerd in de heenwedstrijd door Drommel, ruimschootsExocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:01:
Ik hoorde hier geen PSVers over de VAR klagen toen ze de 1-0 tegen Willem II maakten.
Degenen die het hardst klagen hebben we bijna heel het seizoen niet gezien.Exocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:01:

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ajax is de laatste paar wedstrijden regelmatig door het oog van de naald gekropen, gooi daar dan nog de immense druk die er plots op staat bij en dat het scenario is ineens zeer realistisch. Dat zeg ik zelfs als raspessimist.ElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:02:
[...]
Dit is wel op zijn minst bijzonder ja, maar goed, Ajax zou toch niet te achterhalen zijn als we realistisch zijn.
Volgend jaar geen Schmidt, zouden we dan eindelijk weer eens een topper (in de ED) kunnen winnen?
Ik maak mij ook geen illusies dat het zonder Schmidt beter gaat.
Daar zit dus nog wel verbetering in: wat mag de VAR wel of niet terug draaien? Wellicht toch beter om de benadeelde partij om een call te laten vragen, max. zoveel keer per wedstrijd.The Realone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:02:
[...]
De VAR is er om fouten te maken?![]()
De VAR is er om fouten recht te zetten. Als je dit soort cruciale momenten niet nogmaals aan de scheids voor wil leggen, wanneer dan nog wel? Is ie er alleen voor wanneer we zeker willen weten dat een wenkbrauw buitenspel opheft of...?
Ik laat m'n snuffert hier anders regelmatig zienOPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:04:
[...]
Degenen die het hardst klagen hebben we bijna heel het seizoen niet gezien.
Rustig maar. Eerder vandaag werd er door meerdere gezegd dat ze vandaag Feyenoord steunden. Dus het was gewoon een grapjeCR1691 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:50:
[...]
Prima blijf gewoon fan van je eigen club. Gemaakte steun heeft niemand wat aan.
Tomorrow is not today!
Dan roepen ze de scheids toch naar het scherm om het opnieuw te beoordelen?D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:05:
[...]
Daar zit dus nog wel verbetering in: wat mag de VAR wel of niet terug draaien? Wellicht toch beter om de benadeelde partij om een call te laten vragen, max. zoveel keer per wedstrijd.
Ik denk het niet. De smaakmakers gaan weggekocht worden.Dwight84 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:58:
Ben erg benieuwd naar Feyenoord volgend seizoen. Heel knap echt heel knap wat zij hebben laten zien na donderdag.
Die scheids was helemaal niet zo verkeerd. Het is een no nonsense fluiter, en dat zie ik honderd keer liever als die types die om de haverklap de wedstrijd stilleggen bij onzinnige zaken.snmght schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:46:
[...]
Die wil gewoon exposure. Hij doet het erom. Neemt vaker dubieuze beslissingen. Aandachtsgeil mannetje.
Een ding weten we wel zeker. Güzübüjuk heeft vanavond geen Philips broodrooster cadeau mee naar huis genomen.
Da’s ook het grote verschil dat jij tikken kan uitdelenElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:06:
[...]
Ik laat m'n snuffert hier anders regelmatig zienik zit wel op m'n tong te bijten om niet nog meer te klagen though
T’is allemaal zo moeilijk niet. Net zoals dat Ajax niet eeuwig kampioen zal worden en er weer een keer een andere club komt. Feyenoord moet wel even slim gaan zijn. Komende jaren wordt de tweede plek wel belangrijker dan ie nu is. Een ‘maf seizoen’ hebben (4e of lager) kost je dan in potentie heel veel geld.
Güzübüjuk is dan ook al enkele jaren met afstand een van de slechtste scheidsrechters, dit hadden we als PSVers ook gewoon moeten verwachten. You win some, you lose some. Maar wat is die scheids ook een *** ;-)mavaros schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:07:
[...]Een ding weten we wel zeker. Güzübüjuk heeft vanavond geen Philips broodrooster cadeau mee naar huis genomen.
Jij bent er heel het seizoen in goede en ook de slechte tijden. Dus jou bedoelde ik daar zeker niet mee.ElPaco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:06:
[...]
Ik laat m'n snuffert hier anders regelmatig zienik zit wel op m'n tong te bijten om niet nog meer te klagen though
En dan ook weer in de laatste minuten van de blessuretijd. Man wat frustrerend dit. Maar goed, niet dat we aan die 2 extra punten iets hadden gehad, maar gewoon het principe.
[ Voor 21% gewijzigd door carpebios op 08-05-2022 19:15 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Wie zijn dan de goede scheidsrechters? In dit topic zijn het allemaal slechte scheidsrechters of niet?Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:12:
Je zou wel kunnen stellen dat we te veel slechte scheidsrechters hebben. En dat deze ook nog eens te vaak top wedstrijden krijgen.
Spreek voor jezelf! Wij zijn kei goede scheidsrechters.Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:15:
[...]
Wie zijn dan de goede scheidsrechters? In dit topic zijn het allemaal slechte scheidsrechters of niet?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier was nooit gezeik over geweest als de penalty niet toegekend was.Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:12:
Je zou wel kunnen stellen dat we te veel slechte scheidsrechters hebben. En dat deze ook nog eens te vaak top wedstrijden krijgen.
Idem dat er nooit gezeik was geweest twee weken terug in de bekerfinale met dat voetje van Brobbey op 1,5cm buitenspel. Maar de meeste scheidsrechters verstoppen zich nu gewoon achter de VAR. Vind die filmpjes ook schrijnend van de KNVB: “ik keur het doelpunt goed”… ook al is er niks aan de hand dan zoeken ze bij elk doelpunt nog snel naar iets. Waanzin.
De enige conclusie die ik kan trekken is dat PSV dit seizoen gewoon niet beter is dan Feyenoord. In onderlinge duels dus niet. Want ze staan terecht boven Feyenoord in de competitie, en hebben een vergelijkbaar zwaar seizoen gehad door Europees voetbal.
Maar ook al doen we al een tijd niet mee voor kampioenschap, is het gewoon een heeeel fijn seizoen als Feyenoord supporter!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Komt omdat zij wel in het stadion zitten onder de mensenOPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:04:
[...]
Degenen die het hardst klagen hebben we bijna heel het seizoen niet gezien.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dat zou denk ik inderdaad een pittige discussie zijn.Verwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:15:
[...]
Wie zijn dan de goede scheidsrechters? In dit topic zijn het allemaal slechte scheidsrechters of niet?
Denk dat het erop neer komt dat je scheids A liever hebt dan B.
Ik heb bijvoorbeeld liever Nijhuis dan Gozebuyuk, ook al maakt die eerste gisteren als VAR een fout.
En de meer dan terechte kampioen.bennieeee schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
Dan wordt Ajax dus kampioen tegen ons aanstaande woensdagde kans dat wij stunten daar is echt nihil helemaal gezien de laatste jaren.
En Kerst en Pasen vallen beide op 15 juli.Oekol schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]
Komt omdat zij wel in het stadion zitten onder de mensen
Tomorrow is not today!
Ah daar is dit argument weer, dat was even geledenOekol schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]
XXXVI
Dit ligt nou toch eens niet aan Schmidt lijkt mij, er zouden er meer kwaad geweest zijn.Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:22:
Hans mag wel wat aan zijn Engels doen. Roger is kwaad zoals altijd als er iets niet in zijn voordeel valt.
Nee klopt, het is terecht dat hij vandaag kwaad is. Ik zie hem alleen zelden anders.carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Dit ligt nou toch eens niet aan Schmidt lijkt mij, er zouden er meer kwaad geweest zijn.
Tomorrow is not today!
Ik helaas weinig. Altijd lachen en zeggen dat het zo goed gaat. Net zo'n slappe zak als Toon boekjeschrijver en John de geldlozer.Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Nee klopt, het is terecht dat hij vandaag kwaad is. Ik zie hem alleen zelden anders.
per aspera ad astra
Niet wegdraaien omdat het misschien pijn doet, dan wil je blijkbaar niet hard genoeg. Bogarde had zo'n bal in z'n gezicht laten schieten. Of Milner bij Liverpool pasgeleden nog.carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:43:
Hoe kan je zo’n strafschop geven? Echt in ben er niet goed van. Altijd in die laatste minuten. Waar kon die met z’n arm heen?
Vindt het knap hoe het scheidsrechter korps keer op keer faalt met de VAR erbij. Het lijkt mij dat ze echt enorm lui zijn gewordenLAD93 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
Wel slap dat de scheidsrechter geen tekst en uitleg wil geven over de strafschop.
Ja, ik zou ook NAH willen. Lekker zo'n bal tegen je gezicht vanaf 150 cm afstand.toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
[...]
Niet wegdraaien omdat het misschien pijn doet, dan wil je blijkbaar niet hard genoeg. Bogarde had zo'n bal in z'n gezicht laten schieten. Of Milner bij Liverpool pasgeleden nog.
Tomorrow is not today!
Schijnt dat een assistent hem erop wees.Sydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:28:
De scheids was eerst niet van plan een penalty te geven. Ik geloof niet dat hij het überhaupt heeft gezien. Hij reageerde pas toen er 5 Feyenoorders voor zijn neus stonden en begon toen te twijfelen.
per aspera ad astra
Daar weten wij nog alles van, Chelsea met 1 actie 2 rode kaarten uche ucheSydney08 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:46:
Tja, van zo dichtbij op de achterkant van de arm schieten van iemand die duidelijk wegdraait van de bal om hem niet op de arm te krijgen, is wel vervelend om dan een penalty tegen te krijgen. Maar wel heerlijk haha
Ja, dat moment sloeg echt nergens op. Nog nooit zoiets gezien en mede daardoor niet naar de volgende ronde. Kan er nu nog pissig om worden hahatoolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Daar weten wij nog alles van, Chelsea met 1 actie 2 rode kaarten uche uche
Tomorrow is not today!
Zit zijn gezicht op elleboog hoogte?carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:28:
[...]
Ja, ik zou ook NAH willen. Lekker zo'n bal tegen je gezicht vanaf 150 cm afstand.
AZ-Ajax: ik zie voornamelijk kansen voor AZ. Toch weer doorzetten tot het eind en een doelpunt forceren, het begint bijna een trademark te worden.
Fey-PSV: Feyenoord leek het wel te geloven, de verdediging en de keeper leken niet echt hun best te doen bij de twee PSV goals. De penalty was een mazzeltje voor ons, ik vond 'm redelijk overdreven.
Super zondag overleefd, nog 2 potjes!
Eén keer winnen of twee keer gelijk, dat moet wel lukken.
Had PSV vandaag gewonnen dat had ik de kans op een Amsterdams kampioenschap niet meer heel hoog geschat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Terwijl daarvoor volgens mij een overtreding op Blind? werd gemaakt. Plus een penalty tegen.toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Daar weten wij nog alles van, Chelsea met 1 actie 2 rode kaarten uche uche
Nijhuis achter de var zetten is vragen om problemen. Hoe slecht ik hem ook vind fluiten, hij is een veld scheids geen computerman. Zet gewoon vaste mensen achter die schermen en vaste mensen op het veld. Wisselen is nergens goed voor.Deadsy schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]
Dat zou denk ik inderdaad een pittige discussie zijn.
Denk dat het erop neer komt dat je scheids A liever hebt dan B.
Ik heb bijvoorbeeld liever Nijhuis dan Gozebuyuk, ook al maakt die eerste gisteren als VAR een fout.
Kletskoek, tijdens de wedstrijd kan uiteraard, maar ervoor en erna ook?Oekol schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]
Daar is hij zelf ook voorstander van. Maar de baas scheidsrechers is een prutsertoolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:35:
[...]
Nijhuis achter de var zetten is vragen om problemen. Hoe slecht ik hem ook vindt fluiten, hij is een veld scheids geen computerman. Zet gewoon vaste mensen achter die schermen en vaste mensen op het veld. Wisselen is nergens goed voor.
Lekker van genieten!OMX2000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
Maar ook al doen we al een tijd niet mee voor kampioenschap, is het gewoon een heeeel fijn seizoen als Feyenoord supporter!
Heerlijk toch
Tja bang voor auw dus. Dan neem je een risico, eigen afweging dus.carpebios schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:35:
Jij zegt zelf dat iemand hem in z'n gezicht had laten schieten, daarom reageer ik met NAH. En als je schiet weet je als verdediger zo dicht bij ook niet waar die heen gaat, dus snap ik best dat je draait.
En nou ook die Conference pakken dan hehOMX2000 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
De uitslag 2-2 was terecht. De penal vond ik dubieus. Het had voor PSV niet van aan die penal moeten liggen.
De enige conclusie die ik kan trekken is dat PSV dit seizoen gewoon niet beter is dan Feyenoord. In onderlinge duels dus niet. Want ze staan terecht boven Feyenoord in de competitie, en hebben een vergelijkbaar zwaar seizoen gehad door Europees voetbal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eens, ze blijven het maar vager en vager maken helaas.ph4ge schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:38:
Ik weet gewoon de regels mbt hands niet meer. Het is niet te volgen. Ik heb het idee dat Feyenoord dit seizoen wel 10 duidelijkere penalties niet mee heeft gekregen. Typisch dat het juist in deze wedstrijd een keer mee zit.
Roma is geen PSV he, dat gaat nog een potje worden hoor.
Ik gok niet en dat is maar goed ook want ik zou nu echt niet weten op wie ik mijn geld zou moeten zetten.
Ik hoop op een knotsgekke 4-3 finale
Mazzeltje vandaag
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je wil de hockeyregels waarbij iedereen continu op zoek is naar een voetje? Alsjeblieft niet, daar is een penalty een te groot voordeel voor, dan moet je weer indirecte vrije trappen gaan geven. In mijn gekleurde mening is het gewoon ontzettend dom wegdraaien van die psv'er, maar PSV was de 2e helft sowieso ontzettend zwak. Eerste helft kwamen we er niet uit, tweede helft geloofde PSV het wel volgens mij, onbegrijpelijkDeruxian schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:44:
Doe gewoon vanaf nu hands is altijd hands. Anders heette het toch ook wel handbal in plaats van voetbal. Makkelijk te controleren met de VAR.
Verwijderd
Mourinho gaat de langste middenvelder die ze hebben mandekking laten spelen op Kokcu en het wordt 0-1 door een foute ingooi van de inval linksback.Superkiwi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:44:
[...]
Roma is geen PSV he, dat gaat nog een potje worden hoor.
Ik gok niet en dat is maar goed ook want ik zou nu echt niet weten op wie ik mijn geld zou moeten zetten.
Ik hoop op een knotsgekke 4-3 finale
Als Dessers er daarna 3 maakt is alles koek en ei tochVerwijderd schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:49:
[...]
Mourinho gaat de langste middenvelder die ze hebben mandekking laten spelen op Kokcu en het wordt 0-1 door een foute ingooi van de inval linksback.
ph4ge schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:38:
Ik weet gewoon de regels mbt hands niet meer. Het is niet te volgen. Ik heb het idee dat Feyenoord dit seizoen wel 10 duidelijkere penalties niet mee heeft gekregen. Typisch dat het juist in deze wedstrijd een keer mee zit.
:strip_exif()/f/image/eDCVaNgeAy7jle2OxST3MdT0.jpg?f=fotoalbum_large)
Penalty tussenstand eredivisie na deze speelronde. Of de een terecht is en de andere niet, geen idee. Puur objectief de aantallen op dit moment.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De ene gaat er niet voor de ander maakt een fout. Dat zijn wel verschillen.toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:50:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat Ten Hag wel uitgebreid kritiek durft te uiten op Berghuis (gezien z'n commentaar op de 2-1, ookal noemt ie Berghuis niet), maar de gigantische flater van Blind bij de 1-1 maar weer onbesproken houdt?
Het zal iets zijn van verschil qua wensen in het voetbal. Blijf je altijd houden en er valt altijd wat te klagen.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:16:
[...]
Hier was nooit gezeik over geweest als de penalty niet toegekend was.
Idem dat er nooit gezeik was geweest twee weken terug in de bekerfinale met dat voetje van Brobbey op 1,5cm buitenspel. Maar de meeste scheidsrechters verstoppen zich nu gewoon achter de VAR. Vind die filmpjes ook schrijnend van de KNVB: “ik keur het doelpunt goed”… ook al is er niks aan de hand dan zoeken ze bij elk doelpunt nog snel naar iets. Waanzin.
In mijn optiek hoort de scheids zo min mogelijk voor de voetbalvoeten te lopen, zolang er geen gewonden vallen en alles netjes binnen de voetbalregels gaat. De VAR negeer je, tenzij het niet anders kan. In die filosofie past deze scheidsrechter prima, en doet hij het gewoon best goed. Hij leest de geest van de wedstrijd goed genoeg om zich zo op te kunnen stellen als scheids. In Europa is hij ietsje conservatiever, maar dat zal wel moeten omdat de UEFA het dan voor het zeggen heeft.
Anderen willen een strakke scheidsrechter. Die scheidsrechters heb je genoeg rondlopen, maar dat zijn wel degenen die nooit het spel tot een spektakel laten worden. Die durven nooit extra tijd aan de extra tijd te voegen, laat staan een pingel geven.
Voorlopig krijgt Güzübüjek een dikke pluim voor zijn stijl van fluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 08-05-2022 19:55 ]
Er voor en er na zitten ze natuurlijk in de kroegOPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:36:
[...]
Kletskoek, tijdens de wedstrijd kan uiteraard, maar ervoor en erna ook?
Wist gelijk dat hij het over Berghuis had, het lijkt mij dat je niet je spelers moet afkraken, dit is iets wat hij nooit (of bijna nooit deed)toolkist schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:50:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat Ten Hag wel uitgebreid kritiek durft te uiten op Berghuis (gezien z'n commentaar op de 2-1, ookal noemt ie Berghuis niet), maar de gigantische flater van Blind bij de 1-1 maar weer onbesproken houdt?
Maar goed meneer zijn transfer naar Man Utd is rond en hij pakt een makkelijk doelwit. Als Ten Hag een vent is pakt hij ook zijn falende spits Haller aan die niets maar dan ook niets goed deed (al maanden)
Blij als Ten Hag weg is.
Terecht, de scheidsrechter heeft altijd gelijk. Opzouten met die bloedzuigers van een journalisten, je hoeft echt geen verantwoording af te leggen.LAD93 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:26:
Wel slap dat de scheidsrechter geen tekst en uitleg wil geven over de strafschop.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 73% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2022 21:27 ]
Blind ging er net zo min voor als dat Berghuis deed.DeKever schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:52:
[...]
De ene gaat er niet voor de ander maakt een fout. Dat zijn wel verschillen.
En "een fout"... ik denk wel z'n 5e beslissende fout sinds de winterstop, zo niet meer.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022