[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.071 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Mark31 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:07:
[...]

Teveel zware blessures gehad, 2 jaar er veel uitgelegen , dat kost je je ontwikkeling in die jaren .
Maar inderdaad zeer jammer , want hij was echt goed.
1e seizoen onder Keizer had hij 15 goals en 15 assist, die vorm lijkt een eeuwigheid geleden.
Het was inderdaad echt veel beter. Veel creatiever ook. Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik hem iets heb zien doen waar ik van op keek.
Als je dan kijkt naar Berghuis die vanavond op Ziyech achtige wijze een pass gaf over de hele (als ik me goed herinner op Blind), dat zijn dingen waar je als kijker blij van wordt.

Edit: Neres kon in de zomer van 2019 blijkbaar voor 50m weg naar United. Dat krijg je er nu in geen 50 miljoen jaar meer voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Erapaz op 04-08-2021 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Harribo schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:11:
Dit soort wedstrijden stellen weinig voor.
Net als gisteren van Psv.
Dat zijn geen maatstaven.

Als Psv tegen Benfica moet, dàn wil ik ze zien schitteren, dat is pas knap
+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mark31 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:01:
@toolkist

Haal bij Ajax Blind, Tadic , Klaassen, Berghuis weg
Haal bij PSV Ramalho, Madueke,Gakpo en V Ginkel weg, .
Beide zijn dan zeer matig..
Dus om te stellen dat dat geen invloed op een wedstrijd heeft....
Kijk die periode in het jaar van Ajax toen de competitie gestaakt werd, toen mistten ze op den duur 5 basis spelers, ze verloren toen echt veel punten.
Maar jij noemt het "niet relevant"
Klopt het is totaal niet relevant om Midtjylland van nu en vorig jaar te vergelijken, of nu Ajax Leipzig met PSV Galatasaray en dan ontbrekende spelers gaan gebruiken als motivatie 'en daarom is Ajax favoriet'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
toolkist schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:14:
[...]

Klopt het is totaal niet relevant om Midtjylland van nu en vorig jaar te vergelijken, of nu Ajax Leipzig met PSV Galatasaray en dan ontbrekende spelers gaan gebruiken als motivatie 'en daarom is Ajax favoriet'
Ik zeg alleen door de vele afwezigen en matige tegenstanders, kan je hier zeer weinig uit ophalen.
Idem vandaag Ajax tegen Leeds, kan je veel hosanna over schrijven maar het is niet het niveau wat je na wil streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

Ik zeg alleen door de vele afwezigen en matige tegenstanders, kan je hier zeer weinig uit ophalen.
Idem vandaag Ajax tegen Leeds, kan je veel hosanna over schrijven maar het is niet het niveau wat je na wil streven.
Ok, dan zijn we het helemaal met elkaar eens d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 19:15
Zie ik nu een oefenwedstrijd Feyenoord - Atletico Madrid?
Ik vind het vrij masochistisch.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:11:
Dit soort wedstrijden stellen weinig voor.
Net als gisteren van Psv.
Dat zijn geen maatstaven.

Als Psv tegen Benfica moet, dàn wil ik ze zien schitteren, dat is pas knap
Oh nee, niet tegen Benfica.
Ik was er een aantal jaren bij in het stadion tegen ze in de kwartfinales.

Nou heb mij zelden zo onprettig gevoeld als toen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06:47

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:48:
[...]

Oh nee, niet tegen Benfica.
Ik was er een aantal jaren bij in het stadion tegen ze in de kwartfinales.

Nou heb mij zelden zo onprettig gevoeld als toen.
AEK uit was ook geen pretje though... :X

Gisteren wel mooi om te zien dat er in de Arena geen fluitconcerten en dergelijke waren in de richting van Berghuis. Ondanks dat er veel 'dagjesvolk' zal hebben gezeten is dat toch een positieve noot! Laten we hopen dat dat zo blijft / blijven kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

AEK uit was ook geen pretje though... :X

Gisteren wel mooi om te zien dat er in de Arena geen fluitconcerten en dergelijke waren in de richting van Berghuis. Ondanks dat er veel 'dagjesvolk' zal hebben gezeten is dat toch een positieve noot! Laten we hopen dat dat zo blijft / blijven kan.
Ik heb Berghuis nog nooit zo veel zien lachen op het veld. Die heeft het wel naar zijn zin volgens mij met betere spelers om zich heen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
toolkist schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:14:
[...]

Toch speelt PSV al overtuigend in sleutelwedstrijden, ik hecht daar meer waarde aan dan een regulier oefenpotje ook al zijn die tegenstanders niet zo goed als vroeger. Je moet het maar doen, meestal hebben Nederlandse ploegen er moeite mee om zo vroeg in het seizoen al te presteren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Harribo schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:33:
Zie ik nu een oefenwedstrijd Feyenoord - Atletico Madrid?
Ik vind het vrij masochistisch.....
Ja, er is net een nieuwe centrale verdediger dus logisch wat ze willen oefenen.
Als er een nieuwe spits is zullen ze wel een potje tegen Groningen plannen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:03:
[...]

Toch speelt PSV al overtuigend in sleutelwedstrijden, ik hecht daar meer waarde aan dan een regulier oefenpotje ook al zijn die tegenstanders niet zo goed als vroeger. Je moet het maar doen, meestal hebben Nederlandse ploegen er moeite mee om zo vroeg in het seizoen al te presteren.
PSV speelde zeker overtuigend.
Er werden eerder in het topic vergelijkingen gemaakt tussen Ajax-Midtjylland en PSV-Midtjylland nu, dat ze diverse spelers verkocht hebben enzo waardoor het over kwam dat Ajax een moeilijkere tegenstander had en de winst toen dus knapper was. En dat vond ik krom.
Of Ajax Leipzig vs PSV Galatasaray, die wedstrijden zijn niet te vergelijken en toch werd het geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

ElPaco schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:12:
[...]

Oprechte vraag: wat zie jij als niet PSV-supporter als een prijs voor Madueke waar PSV geen nee tegen kan zeggen? Uiteraard ook voor anderen, ik ben benieuwd hoe anderen dat zien.

Als PSV supporter zou ik zeggen dat alles minder 40 miljoen een no go is, puur omdat hij zo belangrijk is voor PSV.
Ik lees nu dat de interesse van de Spurs zou komen. Die zitten altijd zeer hoog in de boom en halen straks veel centjes op voor Kane.

Dat plus het feit dat je dus niet nog een sterspeler kwijt wil maakt dat ik mijn antwoord wijzig naar 50 millies. Graag of niet he Levy. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06:47

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:33:
[...]

Er werden eerder in het topic vergelijkingen gemaakt tussen Ajax-Midtjylland en PSV-Midtjylland nu, dat ze diverse spelers verkocht hebben enzo waardoor het over kwam dat Ajax een moeilijkere tegenstander had en de winst toen dus knapper was. En dat vond ik krom.
Of Ajax Leipzig vs PSV Galatasaray, die wedstrijden zijn niet te vergelijken en toch werd het geprobeerd.
Nog twee dagen toolkist! Dan gaan we het zien hoe de verhoudingen onderling liggen. Al kun je daar ook geen conclusies uit trekken. Eerste wedstrijd van Ajax tegen NEC. Ook mwaaaaah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:33:
[...]

Sowieso een non-discussie, komend weekend heb je je rechtstreekse vergelijking. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
snmght schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:19:
[...]

Ik lees nu dat de interesse van de Spurs zou komen. Die zitten altijd zeer hoog in de boom en halen straks veel centjes op voor Kane.

Dat plus het feit dat je dus niet nog een sterspeler kwijt wil maakt dat ik mijn antwoord wijzig naar 50 millies. Graag of niet he Levy. ;)
Zitten inderdaad altijd met eigen spelers hoog in de boom, maar voor aankopen wordt nog wel redelijk extreem op de centen gelet. Dus betwijfel dat die zoveel geld over hebben voor Madueke, ook al zou hij als homegrown tellen en ook nog uit hun eigen jeugd komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Pompi schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Zitten inderdaad altijd met eigen spelers hoog in de boom, maar voor aankopen wordt nog wel redelijk extreem op de centen gelet. Dus betwijfel dat die zoveel geld over hebben voor Madueke, ook al zou hij als homegrown tellen en ook nog uit hun eigen jeugd komen.
Je noemt wel nog een tweetal zeer valide redenen voor een hoog bedrag waar ik nog niet eens bij stil stond.

En natuurlijk is dat te veel (hence mijn eerdere 35 miljoen) maar met die contractduur en de mutaties bij PSV wil je ook gewoon helemaal geen afscheid nemen. De vraag van @ElPaco was dan ook wat je niet kunt weigeren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
Vooral het feit dat je Madueke nu gewoon echt niet kwijt wil (icm een langlopend contract) drijft de prijs flink op. PSV hoeft niet te verkopen. De vraag was inderdaad waarvoor je geen nee kan zeggen. Rik Elfrink heeft ook al laten weten dat ze Madueke echt niet kwijt willen, zeker niet voor 25 miljoen:

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
snmght schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:28:
[...]

Je noemt wel nog een tweetal zeer valide redenen voor een hoog bedrag waar ik nog niet eens bij stil stond.

En natuurlijk is dat te veel (hence mijn eerdere 35 miljoen) maar met die contractduur en de mutaties bij PSV wil je ook gewoon helemaal geen afscheid nemen. De vraag van @ElPaco was dan ook wat je niet kunt weigeren. :)
Inderdaad vanuit PSV gezien zorgt het voor extra redenen waarom ze voor hem aan Tottenham een meerwaarde kunnen vragen. Het beste is natuurlijk ook als PSV hem kan behouden, maar behalve een niet te weigeren prijs speelt denk ik ook wel mee of Madueke graag naar één van zijn jeugdclubs terug wil of niet. Want hij gaat bij PSV genoeg kansen krijgen en zou zijn ontwikkeling waarschijnlijk stukken sneller gaan, dan als je op de bank zit terwijl een Son/Lucas/Bergwijn/etc. wel spelen.

Maar 1 ding is zeker, Levy trekt niet graag geld uit dus de onderhandelingen zullen lastig en mogelijk lang gaan duren.
Het is een al iets oudere quote maar dit zegt genoeg over hem als eigenaar/man
We have to get rid of this obsession in England of spending money. It just doesn’t happen overseas
En als je zulke artikelen ziet: 7 Times Daniel Levy Tried to Avoid Spending Money Met onder andere het volgende er in 8)7 8)7
Go a little further back and you'll find a failed move for Sergio Agüero in 2011. Spurs triggered his €45m buyout clause but would not pay the additional tax, allowing ​Manchester City to swoop in and let him become the highest-scoring foreign player in league history.
Dus alleen om de belasting is die transfer toen niet door gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:37:
Vooral het feit dat je Madueke nu gewoon echt niet kwijt wil (icm een langlopend contract) drijft de prijs flink op. PSV hoeft niet te verkopen. De vraag was inderdaad waarvoor je geen nee kan zeggen. Rik Elfrink heeft ook al laten weten dat ze Madueke echt niet kwijt willen, zeker niet voor 25 miljoen:
[Twitter]
Verstandige gozer dus, die blijft.

@Pompi heb je wel gelijk in, zeer onwaarschijnlijk. Overigens zou het ook voor Madueke pas interessant worden bij zo een bedrag denk ik: dan mag je (tussen aanhalingstekens) wel op speeltijd rekenen. 25 miljoen is wisselgeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
Bergwijn is daar wel een goed voorbeeld van. Die was verder dan Madueke nu is, maar komt er bij Tottenham ook al niet echt aan te pas. Dat je dan voor 30 miljoen gehaald bent maakt daarin niet veel uit, dat zijn voor dergelijke clubs niet de megabedragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:58:
Bergwijn is daar wel een goed voorbeeld van. Die was verder dan Madueke nu is, maar komt er bij Tottenham ook al niet echt aan te pas. Dat je dan voor 30 miljoen gehaald bent maakt daarin niet veel uit, dat zijn voor dergelijke clubs niet de megabedragen.
Tja, Mourinho...
Onder de nieuwe coach is het afwachten of hij wel een serieuze kans krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 18:30
dutchgio schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:58:
Vind Madueke wel de potentie hebben om beter dan Malen en Bergwijn te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De eerste 10 minuten van Vitesse zijn niet bijzonder goed, veel passes die simpelweg niet aankomen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Werd tijd ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Napo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:13:
De eerste 10 minuten van Vitesse zijn niet bijzonder goed, veel passes die simpelweg niet aankomen :/
Iedereen wacht op het spektakel later vanavond!
Geen Fer in basis. Ben benieuwd naar Trauner. Spitspositie blijft een probleem. Zo te zien mag Linssen het weer proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 16:12
Nieuwe voorhoede speler bij Ajax bekend?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:57:

[Embed]
Feyenoord zocht toch ook nog een spits?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:31
Gynnad schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:57:

[Embed]
Zocht Feyenoord niet nog een vervanger voor Berghuis?

Edit: dammit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Napo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:13:
Ik schakel nu pas in. Ik zie 1-0 wat positief is. Was de 1e helft verder nog wat?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoeveel kleding heeft Tanane aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:21
ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Ik schakel nu pas in. Ik zie 1-0 wat positief is. Was de 1e helft verder nog wat?
Niet supergoed, maar ze hebben toch aardig wat kansen gehad, hadden wel iets dikker mogen voorstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Een bijzonder zwakke wedstrijd van beide kanten. Één goede counter waar ze dan uit scoren (waar Vitesse met 5 man tegenover 2 man van Dundalk kwam te staan) en voor de rest nogal armoede troef. Niet verrassend dat het in de eerste wedstrijd van het seizoen niet loopt maar goed is het zeer zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Napo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:08:
[...]

Een bijzonder zwakke wedstrijd van beide kanten. Één goede counter waar ze dan uit scoren (waar Vitesse met 5 man tegenover 2 man van Dundalk kwam te staan) en voor de rest nogal armoede troef. Niet verrassend dat het in de eerste wedstrijd van het seizoen niet loopt maar goed is het zeer zeker niet.
Sowieso gaat resultaat boven alles bij dit soort wedstrijden. Als je maar die groepsfase haalt, is eigenlijk het enige wat nu telt.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Lekkah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:15:
[...]

Sowieso gaat resultaat boven alles bij dit soort wedstrijden. Als je maar die groepsfase haalt, is eigenlijk het enige wat nu telt.
Moet je het wel over de streep weten te trekken, spijtig dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Begroting van 2,66 miljoen, minder dan welke club in de eerste 2 divisies van NL. Beschamend dit. Ze lijken ook niet heel erg te willen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Het nadeel van een vreemdelingelegioen is dat het even duurt voordat ze op elkaar zijn ingespeeld. Erg vervelend als je eerst nog plaatsing wedstrijden moet spelen, want dan heb je er niks aan als ze pas bijvoorbeeld halverwege de competitie in vorm raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:24:
Begroting van 2,66 miljoen, minder dan welke club in de eerste 2 divisies van NL. Beschamend dit. Ze lijken ook niet heel erg te willen.
Vorig seizoen groepsfase EL. Dundalk was bij de loting de geplaatste ploeg en niet Vitesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:14
Zou Vitesse vanaf dit seizoen een stier door het stadion laten gaan in plaats van een zeearend?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Hoe hoog zou de boete worden voor dat spandoek bij Luzern - Feyenoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Supporters bij Luzern zijn wel duidelijk.
Fuck Uefa spandoek, zal vast ook wel niet mogen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Die voorzet van Sinisterra in de eerste minuut :/ Hopelijk wint Feyenoord deze pot.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:16
lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Misschien kan PSV Messi wel halen nu :p Doen ze zeker mee om de titel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Jeeeemig 1-2 Dundalk.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
2-1 Dundalk. Vorig jaar EL of niet, dit is natuurlijk verschrikkelijk slecht van Vitesse...

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
Mochten mensen zich zorgen maken over Feyenoord, dit is hun concurrentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Deadsy schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:33:
Mochten mensen zich zorgen maken over Feyenoord, dit is hun concurrentie
Inderdaad, het is FC Emmen niet! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Overgeschakeld naar Feyenoord, dat ziet er al wat beter uit!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Goeie goal zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Lekker Feyenoord!

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Superspits die Guus.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Guus guuus guuus!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:32

Vos

AFCA

Til in Oranje!

Wat een bout pass van Sinistera ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Die maakt Til nog goed af na een bijzondere (lees matige want op heup hoogte :/) voorzet van Sinistera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Vos schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:40:
Til in Oranje!

Wat een bout pass van Sinistera ;)
Die bal mag eigenlijk niet als assist tellen. Zowel doelpunt als assist op naam van Till imho :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
ephymerous schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:41:
[...]

Die bal mag eigenlijk niet als assist tellen. Zowel doelpunt als assist op naam van Till imho :)
Die bal was inderdaad niet lekker, maar zag ook wel een onderschepping aankomen als hij over de grond was geweest. Prima controle en afronding. Lekker aanvallende pot van 2 kanten tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
2-2 VITESSE! OPENDA 88'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
2-2 Vitesse (ja ik was dtiekem weer terug geswitcht)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
2-2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Ben al lang blij dat Feyenoord een 10 keer betere nadruk maakt dan vorige week. Dat is alvast pure winst. Nu hopelijk ook vertaald in een overwinning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Net gedaan. Nu laatste minuten nog de 3-2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Openda deed het trouwens wel mooi. En hardstikke bewust ook nog!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je mag een doeltrap toch niet naar een medespeler passen binnen de 16 :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
En meteen erna rood krijgen, lekker bezig! Hardstikke terecht overigens!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En met tien man verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:45:
Dat natrappen bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:45:
Heb je het nu over de goal of over het natrappen?

:+

Haha @Maarten_E was me voor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 05-08-2021 20:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:46:
Ouwe lul!

Nofi ;) regel bestaat al ff?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Haha, ook!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
PWM schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:46:
Twee jaar geen voetbal gekeken :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:33
Nou wat mij betreft mag Tannane gratis vertrekken. Die heeft er helemaal geen zin meer in en doet ook niets goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
ParaDroid2 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:52:
Nou wat mij betreft mag Tannane gratis vertrekken. Die heeft er helemaal geen zin meer in en doet ook niets goed.
Vraag me af of hij denkt dat andere clubs hem nu zien en denken "ja die gast met overgewicht en nul inzet moeten we hebben"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gevalletje met juiste instelling is/was er veel meer uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:18
Messi is weer beschikbaar, is dat niets voor Feyenoord? :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
hoevenpe schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:54:
Messi is weer beschikbaar, is dat niets voor Feyenoord? :)
En Til eruit halen? |:( /s

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 10-10 08:06

OMX2000

By any means necessary...

SuperTil. Maar Jahanbakhsh overtuigd nog niet. Verdediging is ook wat robuuster. Nu nog wat meer goede creativiteit op het middenveld.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wisselen met Ihattaren? Kijken of ze beiden bij een andere club wel kunnen renderen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 00:18
Gewoon Messi ernaast, vergelijkbaar niveau toch? :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:33
ElPaco schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:01:
[...]

Wisselen met Ihattaren? Kijken of ze beiden bij een andere club wel kunnen renderen.
Bij Vitesse wil ik Ihattaren best zien ja :) Weet niet of PSV nou heel blij wordt van Tannane, maar daar zeur ik niet over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:00
Nou, we kunnen allemaal lacherig doen over Guus Til met zijn bijzondere motoriek en slechte statistieken (en dat deed ik ook toen Feyenoord hem haalde), maar tot nu toe is hij een bijzonder geslaagde aankoop gebleken. Drie Europese wedstrijden, vijf goals.

En ja van vier naar vijf gebeurde op het moment van scoren haha

[ Voor 9% gewijzigd door donleone83 op 05-08-2021 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Hahaha. Alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
ParaDroid2 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:05:
[...]

Bij Vitesse wil ik Ihattaren best zien ja :) Weet niet of PSV nou heel blij wordt van Tannane, maar daar zeur ik niet over.
Sommige spelers kunnen helemaal opleven onder een andere trainer of met betere/mindere spelers om zich heen. Wie weet wat het brengt.

En 2-0, wie anders dan Til!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Dus alle clubs geven Til dubbele dekking?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
KAMPIOENEN!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Is de smederij al bezig met het standbeeld van Til?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Guusje is hard op weg naar een cult status in Rotterdam Zuid :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten_E
Zou AZ zich getild voelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Feyenoord afhankelijk van 1 man is niet goed. Die eruit schoppen en klaar ben je. Maar Guusje is goed bezig!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
donleone83 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:08:
[...]

Nou, we kunnen allemaal lacherig doen over Guus Til met zijn bijzondere motoriek en slechte statistieken (en dat deed ik ook toen Feyenoord hem haalde), maar tot nu toe is hij een bijzonder geslaagde aankoop gebleken. Drie Europese wedstrijden, vijf goals.

En ja van vier naar vijf gebeurde op het moment van scoren haha
Het is, helaas voor Feyenoord, geen aankoop. Huur zonder optie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Denk vooral die Russen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:00
VDS91 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Het is, helaas voor Feyenoord, geen aankoop. Huur zonder optie toch?
Scherp. Beetje onduidelijk of die optie er nou wel of niet is, maar staat in ieder geval niet zo duidelijk op papier geloof ik. Nadeel is wel dat hij op deze manier straks onbetaalbaar is voor Feyenoord 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
donleone83 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:12:
[...]

Scherp. Beetje onduidelijk of die optie er nou wel of niet is, maar staat in ieder geval niet zo duidelijk op papier geloof ik. Nadeel is wel dat hij op deze manier straks onbetaalbaar is voor Feyenoord 🤣
Als de optie er is dan is er ook een bedrag afgesproken.

Maar zou niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een contract heeft waar de belangrijke dingen niet duidelijk op papier staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 19:15
Ik zit net te kijken naar Feyenoord, zie 0-2,goed bezig.
Maar wat ik ook zie zijn een paar overdreven irritante duikelingen van Luzern.
Hoop dat ze dat niet steeds deden, lijken wel Spanjaarden

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-08-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Deadsy schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:14:
[...]

Als de optie er is dan is er ook een bedrag afgesproken.

Maar zou niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een contract heeft waar de belangrijke dingen niet duidelijk op papier staan
Is een huur zonder koopoptie. Spartak heeft onlangs zijn contract ook nog verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Weet iemand wie de mogelijke tegenstanders zijn in de volgende ronde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Napo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:09:
Is de smederij al bezig met het standbeeld van Til?
Eerst komt de DVD he :Y)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Er gaat nog een dag komen dat mijn huis uit elkaar trilt door die basdreun in de ESPN-tune.

Pagina: 1 ... 27 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022