[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 252 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.047 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:36

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:24:
[...]

Sterker nog. Ik vind de laatste 4 van de Conference League hoogwaardiger dan de Europa League als ik eerlijk mag zijn. Roma, Marseille, Leicester vind ik alle 3 toch een stuk beter dan Rangers.
Marseille en Leicester kómen uit de Europa League ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:43:
Ach, bij winst van de Conference League plaats je je direct voor de groepsfase EL. Kortste weg naar Europa. :P
Dat kan wel een raar einde aan het seizoen geven.

Halve finale Eredivisie play-offs 18 en 22 mei
Finale Conference League 25 mei
Finale Eredivisie play-offs 26 en 29 mei.

If the UEFA Europa Conference League titleholder qualifies for the UEFA Europa Conference League through one of its domestic competitions, the number of places to which its association is entitled in the UEFA Europa Conference League is decreased by one.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 14:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

donleone83 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:07:
Toen Ajax ver kwam in Europa legde de KNVB zowat de hele competitie stil. Laten we hopen dat ze ook nu het belang zien.
Bijna letterlijk andere tijden. Ajax mocht niet op de zondag spelen vanwege dinsdag CL en Ajax mocht niet op de vrijdag en zaterdag spelen vanwege Koningsdag.

En is Feyenoord thuis tegen Utrecht geen C-risiciowedstrijd?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
donleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:42:
[...]

Volg je het Engelse voetbal? Newcastle legt doodleuk 30 miljoen neer voor een bankzitter van Arsenal en 40 miljoen voor een verdedigende middenvelder van Lyon. Burnley staat laatste en betaalt 17 miljoen voor Weghorst.
zeer zeker wedstrijd of 5/6 per weekend, maar dat zijn paniek aankopen, alles wat newcastle wou hebben kregen ze niet voor elkaar en burnley moest wel iets doen gezien de plek in de competitie nogmaals pure paniek aankopen zonder enige vorm van lange termijn visie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8? als je weet dat psv nog europees speelt dan verplaatst je die beker finale toch gewoon naar het einde van het seizoen (net zoals vroeger)

ziezo raar dat een beker finale word gespeeld voor de competitie afgelopen is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:51:
is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8?
Nee.
Dat is het risico als je ver komt in Europa, dan worden je schema's drukker.

Denk je dat PSV zich pas vanaf vandaag aan het voorbereiden is op de bekerfinale?
Als jij maandag een examen Nederlands hebt en woensdag een examen Wiskunde, begin jij dan dinsdag pas aan de voorbereiding voor je wiskunde examen? ;)

Ik ben het wel met je eens dat de bekerfinale makkelijk pas ná de competitie gespeeld kan worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2022 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8? als je weet dat psv nog europees speelt dan verplaatst je die beker finale toch gewoon naar het einde van het seizoen (net zoals vroeger)

De verliezend bekerfinalist mag Europa niet meer in dus moet de bekerfinale voor de play-offs gespeeld worden. Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 12:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is ook pure vervalsing. PSV lekker in een flow en Ajax compleet zonder wedstrijdritme. En wat te denken van al die ploegen die geen Europees voetbal spelen en vroegtijdig uit de beker liggen? Mega veel voordeel hebben die. Wanprestaties worden gewoon beloond door de KNVB :|
Eens, dat is sowieso vreemd maar helaas een gevolg van de playoffs.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:57:
[...]
Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?
Ik heb echt geen idee hoe dat in andere competities geregeld is dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Gezien je vraagstelling ga ik ervan uit dat het antwoord 'geen' is ;)

Oh wacht, die vraag was niet aan mij gericht :+

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:07
Superkiwi schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:55:
[...]

Als jij maandag een examen Nederlands hebt en woensdag een examen Wiskunde, begin jij dan dinsdag pas aan de voorbereiding voor je wiskunde examen? ;)
Helaas is dat wel hoe ik meestal door het leven ga.

Maar alle grappen daargelaten: tuurlijk heeft Ajax straks een voordeel. Dat is helaas nou eenmaal hoe het werkt. Extra knap als PSV hem wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:57:
[...]

De verliezend bekerfinalist mag Europa niet meer in dus moet de bekerfinale voor de play-offs gespeeld worden. Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?
Alleen bij de Bundesliga zo te zien.
In Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje wordt de bekerfinale ook gedurende de competitie gespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

OMX2000

By any means necessary...

Als Dessers echt voor 4 mil te koop is, MOET Feyenoord hem echt binnenhouden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
OMX2000 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:30:
Als Dessers echt voor 4 mil te koop is, MOET Feyenoord hem echt binnenhouden.
zou die het zelf willen? erg tevreden met ze rol is die niet als ik zo die interviews zie van hem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:11:
[...]

zou die het zelf willen? erg tevreden met ze rol is die niet als ik zo die interviews zie van hem
Da's wel een goed punt. Maar ja, ik vraag me echt af of het beter zal zijn dan nu. Hij staat nu vaak in de basis. Pakt zo zijn doelpuntjes mee. Maar is hij geschikt voor een hoger niveau? Misschien. Als ik hem was zou ik nog een jaar bij Feyenoord blijven. Me zoveel mogelijk in de schijnwerpers werken, en hopen dat als de zakken van clubs weer wat meer gevuld zijn, dat hij een mooie kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
OMX2000 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:32:
[...]

Da's wel een goed punt. Maar ja, ik vraag me echt af of het beter zal zijn dan nu. Hij staat nu vaak in de basis. Pakt zo zijn doelpuntjes mee. Maar is hij geschikt voor een hoger niveau? Misschien. Als ik hem was zou ik nog een jaar bij Feyenoord blijven. Me zoveel mogelijk in de schijnwerpers werken, en hopen dat als de zakken van clubs weer wat meer gevuld zijn, dat hij een mooie kans krijgt.
ik vind bijv. een openda echt een stuk beter als een dessers, punt is wilt feyenoord nog 2 jaar met brian in de spits spelen? (wat ik begreep van Brian wilt die nog een klapper maken malta, cyprus, turkije ken hem trouwens toevallig persoonlijk toevallig enis natuurlijk ook een jongen op leeftijd.

Dan zou dessers idd een prima optie zijn vermoed ook niet dat feyenoord voor brian nog miljoenen vangen gaat.

denk persoonlijk dat je voor 4 miljoen geen leuke spits gaat halen in nederland, schijnt trouwens wel dat feyenoord veel interesse heeft in die braziliaan van ajax (contract loopt af) ben ze naam ff kwijt danilo ofzo? heeft ook jaartje bij twente gespeeld! maar goed die heeft natuurlijk ook totaal geen ritme dus is ook geen peil op te trekken :) toch wel het grootste probleem in nederland keepers en spitsen lol

[ Voor 14% gewijzigd door milotic op 15-04-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:28:
[...]

ik vind bijv. een openda echt een stuk beter als een dessers, punt is wilt feyenoord nog 2 jaar met brian in de spits spelen? (wat ik begreep van Brian wilt die nog een klapper maken malta, cyprus, turkije ken hem trouwens toevallig persoonlijk toevallig enis natuurlijk ook een jongen op leeftijd.

Dan zou dessers idd een prima optie zijn vermoed ook niet dat feyenoord voor brian nog miljoenen vangen gaat.

denk persoonlijk dat je voor 4 miljoen geen leuke spits gaat halen in nederland, schijnt trouwens wel dat feyenoord veel interesse heeft in die braziliaan van ajax (contract loopt af) ben ze naam ff kwijt danilo ofzo? heeft ook jaartje bij twente gespeeld! maar goed die heeft natuurlijk ook totaal geen ritme dus is ook geen peil op te trekken :) toch wel het grootste probleem in nederland keepers en spitsen lol
en hoger als feyenoord komt dessers niet hoor dat is echt ze plafon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:30:
[...]

en hoger als feyenoord komt dessers niet hoor dat is echt ze plafon
Dat zei men van Pelle ook, die maakte toch ook nog een paar leuke stappen op latere leeftijd. Sommige spelers zijn laatbloeiers.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:19
Dessers voor 4 miljoen is het spreekwoordelijke koopje. Een spits die scoort, waar vind je die nog voor dat geld? Je weet wat je koopt, ipv weer gokken op een transfervrije speler. Als ie weg moet, kan je hem met de huidige prestaties als borg makkelijk weer doorverkopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:58

Vos

AFCA

Zeer waarschijnlijk morgen feest in Emmen *O* :9B

Domme rode kaart zeg...

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 15-04-2022 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Vos schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:35:

Domme rode kaart zeg...
tegenwoordig promoveren de eerste 2 toch rechtstreeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:58

Vos

AFCA

milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:40:
[...]

tegenwoordig promoveren de eerste 2 toch rechtstreeks?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
ok volg de toto/juup niet meer zo daar een wedstrijd van kijken is echt zwaar frustrerend. hoop persoonlijk dat de graafschap/nac promoveert mooie clubs en mooie achterban.

emmen gefeliciteerd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Net om 02:30

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bCnRk05.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FayL4Ty.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2TRr482.jpg

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:16

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:35:

Domme rode kaart zeg...
Gefeliciteerd @Vos !
Toch veel respect voor. Coach Lukkien zit er nog, hebben zich niet laten leiden door de waan van de dag toen het vorig jaar zo slecht ging en promoveren nu gewoon weer. Vergelijk dat eens met wat andere clubs.
Echt veel respect voor! Petje af en welkom terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Fortuna lijkt het onderin nog spannender te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Exocet schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 19:54:
Fortuna lijkt het onderin nog spannender te maken
Als het aan mij ligt heel het noorden in de ere (cam, zwo, gro, hee, her, twe, gae), mag ze niet allemaal even graag, maar dat is gewoon leuker dan vanuit Emmen naar Maastricht of Venlo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LvKAqcz.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 16-04-2022 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Alle voetballiefhebbers —> Ned 1.
Docu over 75 jaar Johan Cruijff.

Wel zojuist een paar min geleden begonnen, maar sowieso het kijken waard alsnog (of vanaf het begin terugkijken via de mediabox). 👌🏼

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
JDx schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:23:
[...]

Als het aan mij ligt heel het noorden in de ere (cam, zwo, gro, hee, her, twe, gae), mag ze niet allemaal even graag, maar dat is gewoon leuker dan vanuit Emmen naar Maastricht of Venlo.

[Afbeelding]
tja je noemtt clubs op die eredivisie waardig zijn met een grote historie en ook nog eens met een grote achterban, kan je van emmen ondanks dat ze het gewoon verdienen niet zeggen. Wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar emmen is natuurlijk niet eredivisie waardig.

Wel een hele leuke ploeg om naar te kijken en een leuke trainer. Succes zullen we volgend seizoen kaartjes swappen :D i.v zon domme combi regeling?

[ Voor 21% gewijzigd door milotic op 16-04-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

AntraXxX schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:32:
Alle voetballiefhebbers —> Ned 1.
Docu over 75 jaar Johan Cruijff.

Wel zojuist een paar min geleden begonnen, maar sowieso het kijken waard alsnog (of vanaf het begin terugkijken via de mediabox). 👌🏼
Was wel mooi, alleen wel abrupt einde.
Besef nu ook dat hij al op z'n 31e is gestopt met voetballen, terwijl hij al een beste carrière achter de rug had.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

milotic schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:43:
[...]

tja je noemtt clubs op die eredivisie waardig zijn met een grote historie en ook nog eens met een grote achterban, kan je van emmen ondanks dat ze het gewoon verdienen niet zeggen. Wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar emmen is natuurlijk niet eredivisie waardig.

Wel een hele leuke ploeg om naar te kijken en een leuke trainer. Succes zullen we volgend seizoen kaartjes swappen :D i.v zon domme combi regeling?
Toen ik in Den Haag woonde heb ik dat ook wel gedaan met jongens waarmee ik voetbalde in Kijkduin, dus waarom niet, als jij hierheen wil volgend jaar kom ik volgend jaar graag naar jullie _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
JDx schreef op zondag 17 april 2022 @ 01:12:
[...]

Toen ik in Den Haag woonde heb ik dat ook wel gedaan met jongens waarmee ik voetbalde in Kijkduin, dus waarom niet, als jij hierheen wil volgend jaar kom ik volgend jaar graag naar jullie _/-\o_
geen enkel probleem graag zelfs ik ga geen 3 uur in een bus zitten met een paar stewards van amper 18 die me de les lezen 1x pissen maximaal 2 biertjes etc, stuur me dan maar een dm tegen die tijd doen we gezellig een biertje en een hapje van te voren.

[ Voor 13% gewijzigd door milotic op 17-04-2022 01:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 18:19
Ajax heeft de laatste twee bekerfinale gewonnen en kan dan vandaag voor de derde keer op rij doen. PSV, AZ en Ajax deden dat al eens eerder.

Overigens de keren dat Ajax en PSV eerder tegen over elkaar stonden in de finale won Ajax altijd (1970, 1998 en 2006).

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 17-04-2022 09:38 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Ronduit belachelijk dat Ihattaren er bij zit, die komt nog geen zak aardappelen voorbij at the moment.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Alvast jinxen dat hij straks de winnende maakt. :+
Prima om op de bank mee te nemen als dat hem gemotiveerd maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 18:19
snmght schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:46:
Ronduit belachelijk dat Ihattaren er bij zit, die komt nog geen zak aardappelen voorbij at the moment.
Schiet gewoon de winnende erin in de 90+3 minuut!

Speelde bij Jong Ajax de laatste keer niet slecht.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26
Aan de Ajacieden:

Doet Gorter het nou zoooo slecht dat een keeper van bijna 40 na 8 maand blessure de voorkeur krijgt? Gorter is toch geen slechte doelman?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoteW schreef op zondag 17 april 2022 @ 14:19:
Aan de Ajacieden:

Doet Gorter het nou zoooo slecht dat een keeper van bijna 40 na 8 maand blessure de voorkeur krijgt? Gorter is toch geen slechte doelman?
Gorter raakte geblesseerd in dezelfde week als Pasveer en heeft sindsdien ook maar één wedstrijd gekeept. Maar met een volle kuip en half Nederland voor de buis is een keuze voor Stekelenburg toch wel te begrijpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
JoteW schreef op zondag 17 april 2022 @ 14:19:
Aan de Ajacieden:

Geblesseerde doelman opstellen is ook weer zo wat hè :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:05

Agent47

I always close my contracts.

Ihatarren is wel gemotiveerd hoor, vooral tegen PSV. Die Onana zou ik voortaan niet eens meer opschrijven joh. Wat naait die de club zeg. Toeval dat die geblesseerd is.

Zal ook rust geven bij de club, als hij weg is. Kost alleen maar geld. Sinds hij in de goal staat krijgt ajax er ook een stuk meer tegen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Gisteren bij BVB Dortmund geweest en dan zometeen weer kijken hoe PSV geslacht gaat worden bij onze topsport mentaliteit vereniging.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:38:
Gisteren bij BVB Dortmund geweest en dan zometeen weer kijken hoe PSV geslacht gaat worden bij onze topsport mentaliteit vereniging.
?
PSV gaat deze winnen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:41:
[...]

?
PSV gaat deze winnen hoor
Hoe kom je daarbij? Hebben ze Reus, Witzel en Haaland gehaald?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Haller bank en Brobbeast basis :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:46:
Haller bank en Brobbeast basis :o
Verrassend, wat is er met Haller aan de hand?
Of gewoon gepasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Exocet schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:47:
[...]

Verrassend, wat is er met Haller aan de hand?
Of gewoon gepasseerd?
Geen idee, zag alleen opstelling voorbij komen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQjb24VXoAolYYi?format=jpg&name=900x900

[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 17-04-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FQjb24VXoAolYYi?format=jpg&name=large

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26
@Martinusz @Verwijderd Akkoord, dat Gorter ook geblesseerd was wist ik niet, vandaar ook de vraag.. Logische keuze dan wel inderdaad

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En zoals verwacht Ihattaren op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Laatst online: 08:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDvzpWcPP_K5UqVxwaQbylwae-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dUutfdVs5gknV0Qj0LF5fQ1Z.jpg?f=fotoalbum_large
Geen verassingen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ik kan eens lekker objectief kijken naar een wedstrijd in het mooiste stadion van het land.

Ik hoop op een mooie open wedstrijd met een beetje gif, een paar opstootjes en een bevredigende uitslag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:12:
Ik kan eens lekker objectief kijken naar een wedstrijd in het mooiste stadion van het land.
Wordt de KNVB Bekerfinale einde in het stadion de wageningse berg gespeeld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:38
Napo schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:15:
[...]

Wordt de KNVB Bekerfinale einde in het stadion de wageningse berg gespeeld?!
Nee, op de Krommedijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:33
Nou ben benieuwd.. Spareribje erbij en lekker luie avond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:33
Snap niet dat iedereen zo leuk doet Ten Hag naar Man Utd. Ben ik de enige die het echt als een slangenkuil ziet daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Whut een wissel van 22 millie in de mickey mouse. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:14
OMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:12:

Ik hoop op een mooie open wedstrijd met een beetje gif, een paar opstootjes en een bevredigende uitslag.
Ze spelen toch in de kuip? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:03
Fijn, crematies zijn in voetbalstadions niet gewenst. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:45

Hupske

AFCA

Zal wel aan mij liggen. Waar slaat dat doek op?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Hupske schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:54:
Zal wel aan mij liggen. Waar slaat dat doek op?
Welk doek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja die groene met die blauwe strepen. Waar later nog 3 doeken over gelegd worden en wat mee geschud werd :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 04-10 21:37
Fijne wedstrijd allemaal! Hopende op sportiviteit van beide zijden en een winst voor PSV.

Alhoewel ik ook geniet van drama op het veld 😄

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Lekker sfeertje daar hoor, dat het een mooie wedstrijd mag worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Met Onana was het 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het lijken de f-jes wel met 20 op een m2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
De kaarten zijn ook niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Kutjes...oh en toch wel buitenspel!

[ Voor 59% gewijzigd door DoeEensGek op 17-04-2022 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 21:43
Quad schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 23:35:
[...]

Was wel mooi, alleen wel abrupt einde.
Besef nu ook dat hij al op z'n 31e is gestopt met voetballen, terwijl hij al een beste carrière achter de rug had.
Dan zit er een grote fout in de documentaire, hij is veel later gestopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Uit buitenspel scoren, zo kan ik het ook :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Buitenspel.
Misschien zijn ze nu wakker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Voor Martinez? Hou op schei uit.. Krijgen we nou ook al kaartenvragers in het topic. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Godverdomme

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
dutchgio schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:11:
Buitenspel.
Misschien zijn ze nu wakker.
Was wel ff een ruimte die daar lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Je ziet dat veerman de bal heeft en dat zahavi de ruimte in loopt. Je weet gewoon dat die bal goed gaat zijn. Net buitenspel. Veerman is echt een aanwinst voor PSV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eindelijk wat niveau in dat oude gebouw.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
En Ajax is wakker en zal zo wel weer scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Die tadic kan ook niet meer mee hea..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Staat daar windkracht 12? Dat iedereen zomaar valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OPSLAGHOND schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:12:
Eindelijk wat niveau in dat oude gebouw.
Dat niveau komt voorlopig slechts van één partij en dat is niet mijn partij, vriend ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Hij geeft ze aan twee kanten niet. Fair enough

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wie krijgt de eerste rode kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
De scheidsrechter hoop ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

DoeEensGek schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:16:
Ik gok niemand vandaag. Maargoed het opgefokte zit er wel vrij vroeg in vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Kaart. Eindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Martinez

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Reiziger of Ooijer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Jammer, gaat hij toch met verschillende maten meten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dit is helemaal geen kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De eerste keer op de bal en dan krijgt ie geel.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Hoezo? Dit was de tweede al van Martinez. Al was deze keer n de herhaling niet zo hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:20
Zo'n klein mannetje, maar o zo giftig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Jawel hoor. Dat gele wat die vasthoud noemen ze een kaart :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Psv kan dit tempo onmogelijk volhouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Zoek nog meer het been op _o-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 21:21
sNielz123 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:19:
Hoezo? Dit was de tweede al van Martinez. Al was deze keer n de herhaling niet zo hard
Deed inderdaad niet echt onder voor die van Max paar minuten eerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Kaart voor schwalbe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Moet penalty zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Dit is voor mij gewoon een penalty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:05

Agent47

I always close my contracts.

Tadic lekker aanstellen weer. Zoekt het zelf op. Had geel moeten krijgen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Pagina: 1 ... 252 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022