"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Dat kan wel een raar einde aan het seizoen geven.ph4ge schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:43:
Ach, bij winst van de Conference League plaats je je direct voor de groepsfase EL. Kortste weg naar Europa.
Halve finale Eredivisie play-offs 18 en 22 mei
Finale Conference League 25 mei
Finale Eredivisie play-offs 26 en 29 mei.
If the UEFA Europa Conference League titleholder qualifies for the UEFA Europa Conference League through one of its domestic competitions, the number of places to which its association is entitled in the UEFA Europa Conference League is decreased by one.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 14:51 ]
Verwijderd
Bijna letterlijk andere tijden. Ajax mocht niet op de zondag spelen vanwege dinsdag CL en Ajax mocht niet op de vrijdag en zaterdag spelen vanwege Koningsdag.donleone83 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:07:
Toen Ajax ver kwam in Europa legde de KNVB zowat de hele competitie stil. Laten we hopen dat ze ook nu het belang zien.
En is Feyenoord thuis tegen Utrecht geen C-risiciowedstrijd?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 12:49 ]
zeer zeker wedstrijd of 5/6 per weekend, maar dat zijn paniek aankopen, alles wat newcastle wou hebben kregen ze niet voor elkaar en burnley moest wel iets doen gezien de plek in de competitie nogmaals pure paniek aankopen zonder enige vorm van lange termijn visiedonleone83 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:42:
[...]
Volg je het Engelse voetbal? Newcastle legt doodleuk 30 miljoen neer voor een bankzitter van Arsenal en 40 miljoen voor een verdedigende middenvelder van Lyon. Burnley staat laatste en betaalt 17 miljoen voor Weghorst.
ziezo raar dat een beker finale word gespeeld voor de competitie afgelopen is.
Nee.milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:51:
is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8?
Dat is het risico als je ver komt in Europa, dan worden je schema's drukker.
Denk je dat PSV zich pas vanaf vandaag aan het voorbereiden is op de bekerfinale?
Als jij maandag een examen Nederlands hebt en woensdag een examen Wiskunde, begin jij dan dinsdag pas aan de voorbereiding voor je wiskunde examen?
Ik ben het wel met je eens dat de bekerfinale makkelijk pas ná de competitie gespeeld kan worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2022 12:56 ]
Verwijderd
De verliezend bekerfinalist mag Europa niet meer in dus moet de bekerfinale voor de play-offs gespeeld worden. Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:51:
is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8? als je weet dat psv nog europees speelt dan verplaatst je die beker finale toch gewoon naar het einde van het seizoen (net zoals vroeger)
ziezo raar dat een beker finale word gespeeld voor de competitie afgelopen is.
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2022 12:58 ]
Is ook pure vervalsing. PSV lekker in een flow en Ajax compleet zonder wedstrijdritme. En wat te denken van al die ploegen die geen Europees voetbal spelen en vroegtijdig uit de beker liggen? Mega veel voordeel hebben die. Wanprestaties worden gewoon beloond door de KNVBmilotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:51:
is het trouwens niet pure vervalsing dat psv 2 dagen voorbereiding krijgt op de beker finale en ajax 8? als je weet dat psv nog europees speelt dan verplaatst je die beker finale toch gewoon naar het einde van het seizoen (net zoals vroeger)
Eens, dat is sowieso vreemd maar helaas een gevolg van de playoffs.ziezo raar dat een beker finale word gespeeld voor de competitie afgelopen is.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb echt geen idee hoe dat in andere competities geregeld is dus daar kan ik geen antwoord op geven.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:57:
[...]
Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?
Gezien je vraagstelling ga ik ervan uit dat het antwoord 'geen' is
Oh wacht, die vraag was niet aan mij gericht
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2022 13:02 ]
Helaas is dat wel hoe ik meestal door het leven ga.Superkiwi schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:55:
[...]
Als jij maandag een examen Nederlands hebt en woensdag een examen Wiskunde, begin jij dan dinsdag pas aan de voorbereiding voor je wiskunde examen?
Maar alle grappen daargelaten: tuurlijk heeft Ajax straks een voordeel. Dat is helaas nou eenmaal hoe het werkt. Extra knap als PSV hem wint.
Alleen bij de Bundesliga zo te zien.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:57:
[...]
De verliezend bekerfinalist mag Europa niet meer in dus moet de bekerfinale voor de play-offs gespeeld worden. Ken jij nog competities met als afsluiting de bekerfinale?
In Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje wordt de bekerfinale ook gedurende de competitie gespeeld.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
zou die het zelf willen? erg tevreden met ze rol is die niet als ik zo die interviews zie van hemOMX2000 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:30:
Als Dessers echt voor 4 mil te koop is, MOET Feyenoord hem echt binnenhouden.
Da's wel een goed punt. Maar ja, ik vraag me echt af of het beter zal zijn dan nu. Hij staat nu vaak in de basis. Pakt zo zijn doelpuntjes mee. Maar is hij geschikt voor een hoger niveau? Misschien. Als ik hem was zou ik nog een jaar bij Feyenoord blijven. Me zoveel mogelijk in de schijnwerpers werken, en hopen dat als de zakken van clubs weer wat meer gevuld zijn, dat hij een mooie kans krijgt.milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:11:
[...]
zou die het zelf willen? erg tevreden met ze rol is die niet als ik zo die interviews zie van hem
ik vind bijv. een openda echt een stuk beter als een dessers, punt is wilt feyenoord nog 2 jaar met brian in de spits spelen? (wat ik begreep van Brian wilt die nog een klapper maken malta, cyprus, turkije ken hem trouwens toevallig persoonlijk toevallig enis natuurlijk ook een jongen op leeftijd.OMX2000 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:32:
[...]
Da's wel een goed punt. Maar ja, ik vraag me echt af of het beter zal zijn dan nu. Hij staat nu vaak in de basis. Pakt zo zijn doelpuntjes mee. Maar is hij geschikt voor een hoger niveau? Misschien. Als ik hem was zou ik nog een jaar bij Feyenoord blijven. Me zoveel mogelijk in de schijnwerpers werken, en hopen dat als de zakken van clubs weer wat meer gevuld zijn, dat hij een mooie kans krijgt.
Dan zou dessers idd een prima optie zijn vermoed ook niet dat feyenoord voor brian nog miljoenen vangen gaat.
denk persoonlijk dat je voor 4 miljoen geen leuke spits gaat halen in nederland, schijnt trouwens wel dat feyenoord veel interesse heeft in die braziliaan van ajax (contract loopt af) ben ze naam ff kwijt danilo ofzo? heeft ook jaartje bij twente gespeeld! maar goed die heeft natuurlijk ook totaal geen ritme dus is ook geen peil op te trekken
[ Voor 14% gewijzigd door milotic op 15-04-2022 16:29 ]
en hoger als feyenoord komt dessers niet hoor dat is echt ze plafonmilotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:28:
[...]
ik vind bijv. een openda echt een stuk beter als een dessers, punt is wilt feyenoord nog 2 jaar met brian in de spits spelen? (wat ik begreep van Brian wilt die nog een klapper maken malta, cyprus, turkije ken hem trouwens toevallig persoonlijk toevallig enis natuurlijk ook een jongen op leeftijd.
Dan zou dessers idd een prima optie zijn vermoed ook niet dat feyenoord voor brian nog miljoenen vangen gaat.
denk persoonlijk dat je voor 4 miljoen geen leuke spits gaat halen in nederland, schijnt trouwens wel dat feyenoord veel interesse heeft in die braziliaan van ajax (contract loopt af) ben ze naam ff kwijt danilo ofzo? heeft ook jaartje bij twente gespeeld! maar goed die heeft natuurlijk ook totaal geen ritme dus is ook geen peil op te trekkentoch wel het grootste probleem in nederland keepers en spitsen lol
Dat zei men van Pelle ook, die maakte toch ook nog een paar leuke stappen op latere leeftijd. Sommige spelers zijn laatbloeiers.milotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:30:
[...]
en hoger als feyenoord komt dessers niet hoor dat is echt ze plafon
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Domme rode kaart zeg...
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 15-04-2022 21:37 ]
tegenwoordig promoveren de eerste 2 toch rechtstreeks?Vos schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:35:
Zeer waarschijnlijk morgen feest in Emmen![]()
Domme rode kaart zeg...
Kloptmilotic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:40:
[...]
tegenwoordig promoveren de eerste 2 toch rechtstreeks?
ok volg de toto/juup niet meer zo daar een wedstrijd van kijken is echt zwaar frustrerend. hoop persoonlijk dat de graafschap/nac promoveert mooie clubs en mooie achterban.
emmen gefeliciteerd

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gefeliciteerd @Vos !Vos schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:35:
Zeer waarschijnlijk morgen feest in Emmen![]()
Domme rode kaart zeg...
Toch veel respect voor. Coach Lukkien zit er nog, hebben zich niet laten leiden door de waan van de dag toen het vorig jaar zo slecht ging en promoveren nu gewoon weer. Vergelijk dat eens met wat andere clubs.
Echt veel respect voor! Petje af en welkom terug!
Als het aan mij ligt heel het noorden in de ere (cam, zwo, gro, hee, her, twe, gae), mag ze niet allemaal even graag, maar dat is gewoon leuker dan vanuit Emmen naar Maastricht of Venlo.Exocet schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 19:54:
Fortuna lijkt het onderin nog spannender te maken

[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 16-04-2022 21:13 ]
Docu over 75 jaar Johan Cruijff.
Wel zojuist een paar min geleden begonnen, maar sowieso het kijken waard alsnog (of vanaf het begin terugkijken via de mediabox). 👌🏼
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
tja je noemtt clubs op die eredivisie waardig zijn met een grote historie en ook nog eens met een grote achterban, kan je van emmen ondanks dat ze het gewoon verdienen niet zeggen. Wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar emmen is natuurlijk niet eredivisie waardig.JDx schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:23:
[...]
Als het aan mij ligt heel het noorden in de ere (cam, zwo, gro, hee, her, twe, gae), mag ze niet allemaal even graag, maar dat is gewoon leuker dan vanuit Emmen naar Maastricht of Venlo.
[Afbeelding]
Wel een hele leuke ploeg om naar te kijken en een leuke trainer. Succes zullen we volgend seizoen kaartjes swappen
[ Voor 21% gewijzigd door milotic op 16-04-2022 22:45 ]
Was wel mooi, alleen wel abrupt einde.AntraXxX schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:32:
Alle voetballiefhebbers —> Ned 1.
Docu over 75 jaar Johan Cruijff.
Wel zojuist een paar min geleden begonnen, maar sowieso het kijken waard alsnog (of vanaf het begin terugkijken via de mediabox). 👌🏼
Besef nu ook dat hij al op z'n 31e is gestopt met voetballen, terwijl hij al een beste carrière achter de rug had.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toen ik in Den Haag woonde heb ik dat ook wel gedaan met jongens waarmee ik voetbalde in Kijkduin, dus waarom niet, als jij hierheen wil volgend jaar kom ik volgend jaar graag naar julliemilotic schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 22:43:
[...]
tja je noemtt clubs op die eredivisie waardig zijn met een grote historie en ook nog eens met een grote achterban, kan je van emmen ondanks dat ze het gewoon verdienen niet zeggen. Wil je helemaal niet aanvallen ofzo maar emmen is natuurlijk niet eredivisie waardig.
Wel een hele leuke ploeg om naar te kijken en een leuke trainer. Succes zullen we volgend seizoen kaartjes swappeni.v zon domme combi regeling?
geen enkel probleem graag zelfs ik ga geen 3 uur in een bus zitten met een paar stewards van amper 18 die me de les lezen 1x pissen maximaal 2 biertjes etc, stuur me dan maar een dm tegen die tijd doen we gezellig een biertje en een hapje van te voren.JDx schreef op zondag 17 april 2022 @ 01:12:
[...]
Toen ik in Den Haag woonde heb ik dat ook wel gedaan met jongens waarmee ik voetbalde in Kijkduin, dus waarom niet, als jij hierheen wil volgend jaar kom ik volgend jaar graag naar jullie
[ Voor 13% gewijzigd door milotic op 17-04-2022 01:23 ]
Overigens de keren dat Ajax en PSV eerder tegen over elkaar stonden in de finale won Ajax altijd (1970, 1998 en 2006).
[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 17-04-2022 09:38 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Prima om op de bank mee te nemen als dat hem gemotiveerd maakt.
Schiet gewoon de winnende erin in de 90+3 minuut!snmght schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:46:
Ronduit belachelijk dat Ihattaren er bij zit, die komt nog geen zak aardappelen voorbij at the moment.
Speelde bij Jong Ajax de laatste keer niet slecht.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doet Gorter het nou zoooo slecht dat een keeper van bijna 40 na 8 maand blessure de voorkeur krijgt? Gorter is toch geen slechte doelman?
Twente komt eraan!
Verwijderd
Gorter raakte geblesseerd in dezelfde week als Pasveer en heeft sindsdien ook maar één wedstrijd gekeept. Maar met een volle kuip en half Nederland voor de buis is een keuze voor Stekelenburg toch wel te begrijpen?JoteW schreef op zondag 17 april 2022 @ 14:19:
Aan de Ajacieden:
Doet Gorter het nou zoooo slecht dat een keeper van bijna 40 na 8 maand blessure de voorkeur krijgt? Gorter is toch geen slechte doelman?
Geblesseerde doelman opstellen is ook weer zo wat hèJoteW schreef op zondag 17 april 2022 @ 14:19:
Aan de Ajacieden:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zal ook rust geven bij de club, als hij weg is. Kost alleen maar geld. Sinds hij in de goal staat krijgt ajax er ook een stuk meer tegen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
?carpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:38:
Gisteren bij BVB Dortmund geweest en dan zometeen weer kijken hoe PSV geslacht gaat worden bij onze topsport mentaliteit vereniging.
PSV gaat deze winnen hoor
Hoe kom je daarbij? Hebben ze Reus, Witzel en Haaland gehaald?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Geen idee, zag alleen opstelling voorbij komenExocet schreef op zondag 17 april 2022 @ 16:47:
[...]
Verrassend, wat is er met Haller aan de hand?
Of gewoon gepasseerd?
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 17-04-2022 16:49 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Twente komt eraan!
Ik hoop op een mooie open wedstrijd met een beetje gif, een paar opstootjes en een bevredigende uitslag.
Wordt de KNVB Bekerfinale einde in het stadion de wageningse berg gespeeld?!OMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:12:
Ik kan eens lekker objectief kijken naar een wedstrijd in het mooiste stadion van het land.
Nee, op de KrommedijkNapo schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:15:
[...]
Wordt de KNVB Bekerfinale einde in het stadion de wageningse berg gespeeld?!
Ze spelen toch in de kuip?OMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:12:
Ik kan eens lekker objectief kijken naar een wedstrijd in het mooiste stadion van het land.
Ik hoop op een mooie open wedstrijd met een beetje gif, een paar opstootjes en een bevredigende uitslag.
Fijn, crematies zijn in voetbalstadions niet gewenst.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Welk doek?Hupske schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:54:
Zal wel aan mij liggen. Waar slaat dat doek op?
Ja die groene met die blauwe strepen. Waar later nog 3 doeken over gelegd worden en wat mee geschud werd
Alhoewel ik ook geniet van drama op het veld 😄
2snmght schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:04:
Met Onana was het 1-0.
[ Voor 59% gewijzigd door DoeEensGek op 17-04-2022 18:10 ]
Dan zit er een grote fout in de documentaire, hij is veel later gestopt.Quad schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 23:35:
[...]
Was wel mooi, alleen wel abrupt einde.
Besef nu ook dat hij al op z'n 31e is gestopt met voetballen, terwijl hij al een beste carrière achter de rug had.
Voor Martinez? Hou op schei uit.. Krijgen we nou ook al kaartenvragers in het topic.sNielz123 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:09:
De kaarten zijn ook niet mee
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat niveau komt voorlopig slechts van één partij en dat is niet mijn partij, vriendOPSLAGHOND schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:12:
Eindelijk wat niveau in dat oude gebouw.
Ik gok niemand vandaag. Maargoed het opgefokte zit er wel vrij vroeg in vind ik.DoeEensGek schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:16:
Wie krijgt de eerste rode kaart?
MartinezDoeEensGek schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:16:
Reiziger of Ooijer.DoeEensGek schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:16:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Jawel hoor. Dat gele wat die vasthoud noemen ze een kaartHupske schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:18:
Dit is helemaal geen kaart.
Deed inderdaad niet echt onder voor die van Max paar minuten eerdersNielz123 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:19:
Hoezo? Dit was de tweede al van Martinez. Al was deze keer n de herhaling niet zo hard
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022