"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:06
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je die eerste geen geel is en die van Max niet dan ook deze niet, dat bedoel ik meer.sNielz123 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:19:
Hoezo? Dit was de tweede al van Martinez. Al was deze keer n de herhaling niet zo hard
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gif en opstootje, check 😋OMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:12:
Ik kan eens lekker objectief kijken naar een wedstrijd in het mooiste stadion van het land.
Ik hoop op een mooie open wedstrijd met een beetje gif, een paar opstootjes en een bevredigende uitslag.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Iets wat eindigt op -ez of -dic.. wat een huilies.DoeEensGek schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:16:
Wie krijgt de eerste rode kaart?
PSN: Finally_Chris
Tomorrow is not today!
De Hornbach is dicht vandaag.....CR1691 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:21:
Tijd dat tadic een keer een echte zaag krijgt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ps.
Maakt het voor de 3e en 4e plek nog eigenlijk uit wie er wint?
Maar het theater van Tadic is wel heel erg kolderiek. Penalty + geel dus.
Welke spelregel stelt dat aanraken verboden is?Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:21:
Wat dom verdedigd en nog dommer als hier geen penalty wordt gegeven. Duidelijk dat hij wordt aangeraakt!
Typisch een Peter en de wolf gevalletje voor Tadic.Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:21:
Wat dom verdedigd en nog dommer als hier geen penalty wordt gegeven. Duidelijk dat hij wordt aangeraakt!
Vergelijkbaar met als Haller zou spelen dus.groggy schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:21:
Speelt brobbey nou? Ik heb hem nog niet gezien
Makali zou zichzelf tot een legende maken hiermee 😄ParaDroid2 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:22:
Dit was duidelijk een penalty.
Maar het theater van Tadic is wel heel erg kolderiek. Penalty + geel dus.
PSN: Finally_Chris

kom op, niet doen.
[ Voor 44% gewijzigd door tweakduke op 17-04-2022 18:27 ]
Tomorrow is not today!
Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:23:
Karma voor de omgekochte scheids hahaha
[ Voor 55% gewijzigd door ephymerous op 17-04-2022 18:25 ]
XXXVI
Jij bent af.Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:23:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat zei je ook alweer?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
!!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig heeft Ajax een absolute killer onder de lat staan.groggy schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:24:
Als psv een echte keeper op goal had gehad was dit geen doelpunt.
Ik denk dat er iemand in de dug-out mee lasdr.lowtune schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:22:
Misschien kan Ajax gaan voetballen in plaats van huilen bij Makkelie?
Ajax heeft gekozen voor ervaring...snmght schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:24:
[...]
Gelukkig heeft Ajax een absolute killer onder de lat staan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Omgekocht in dennenappelsSydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:23:
Ajax is ook niet in vorm dus het kan nog alle kanten op. De bal is rond enzocarpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:25:
De wedstrijd gaat precies zoals verwacht, het lijkt wel een versleten grammofoonplaat. PSV verspilt z'n energie en heeft geen killer, en dan komt Ajax en walst over PSV heen.
XXXVI
30? 80!snmght schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:23:
Zo, nu wel 30 miljoen svp!
Precies. Het is nog ruim een uur.ephymerous schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:27:
[...]
Ajax is ook niet in vorm dus het kan nog alle kanten op. De bal is rond enzo
Beetje scorebordjournalistiek. Ajax en PSV spelen zeer pover en zijn meer met relletjes bezig dan goed voetballen. Als Ajax echt twee klassen beter zou zijn, dan zou PSV geen knikker raken. Ze komen regelmatig gevaarlijk door.Cyberkid schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:25:
Ajax is op nagenoeg iedere positie 2 klassen hoger qua niveau. PSV kon zich nog niet staande houden op het 3e niveau van Europa.
Same shit, different day. De grarmafoonplaat blijft hetzelfde.ephymerous schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:27:
[...]
Ajax is ook niet in vorm dus het kan nog alle kanten op. De bal is rond enzo
Al speelt Ajax voor 20%
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 17-04-2022 18:28 ]
Dat heet eerder vorm dan kwaliteitDeKever schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:28:
[...]
Beetje scorebordjournalistiek. Ajax en PSV spelen zeer pover en zijn meer met relletjes bezig dan goed voetballen. Als Ajax echt twee klassen beter zou zijn, dan zou PSV geen knikker raken. Ze komen regelmatig gevaarlijk door.
Alweer? We blijven elke 3 jaar helemaal opnieuw beginnencarpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:27:
Dit PSV mogen ze cadeau doen aan Oekraïne. Vanaf het nieuwe seizoen helemaal opnieuw beginnen. Nieuwe AD, de Jong weg ermee. Alles nieuw.
Maar het gebeurt helaas niet. De TD, hoe lang zit die al miljoenen te verspillen?dglavimans schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:29:
[...]
Alweer? We blijven elke 3 jaar helemaal opnieuw beginnen
Ik heb iets positiefs over hem gezegd net. Niet iedereen kan goed omgaan met complimentenOMX2000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:28:
Veerman gaat nie heel lekker.
1. De vorm moet wel heel slecht zijn dan
2. Op een gegeven moment, als vorm structureel slecht is...
Tomorrow is not today!
Die zet de vorige wedstrijd Ajax - PSV gewoon voort.Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:33:
Geen idee wat Makkelie heeft vandaag, maar die zit er wel heel vaak naast.
[ Voor 25% gewijzigd door Megupe op 17-04-2022 18:34 ]
Budget stijgt door meer te winnen. Dus 1 team heeft verzaakt dit te doensNielz123 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:33:
Qua budget is er ook een groot verschil. Maar iedere wedstrijd is er 1 op zich en zeker een bekerfinale
Tomorrow is not today!
Ach de belangrijke dingen zoals die schwalbe van Tadic en het buitenspel van Zahavi ziet hij goed.Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:33:
Ik dacht door grond te verkopen. Nu snap ik waarom dat budget niet groter wordt!Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:34:
[...]
Budget stijgt door meer te winnen. Dus 1 team heeft verzaakt dit te doen
Ajax scoorde begin dit seizoen voor het eerst na +-117 corners uit een corner.dglavimans schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:34:
Misschien dat hier een statistiek voor is maar ik kan mij niet herinneren dat psv dit seizoen iets heeft gedaan met een corner
Je bedoeld die schwalbe die geen schwalbe was? Te licht voor een penalty ja, maar geen schwalbe.ElPaco schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:34:
[...]
Ach de belangrijke dingen zoals die schwalbe van Tadic en het buitenspel van Zahavi ziet hij goed.
Die had met acteren meer kunnen verdienen dan met voetbal
[ Voor 43% gewijzigd door sNielz123 op 17-04-2022 18:37 ]
[ Voor 62% gewijzigd door carpebios op 17-04-2022 18:36 ]
Zodra er veel gebeurt dan raakt Makkelie het overzicht kwijt en gaat hij rare dingen doen, niet eens om een team te treiteren ofzo. Hij weet het gewoon niet meer zo goed. Dan is de logica weg enzo bij de beste man.Sydney08 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:33:

Ja ook gestrekt been. Het gaat vandaag toch om een beker, toch geen Oscar? Anders bel ik Will Smith ff om Tadic een smack te geven.
Ik hoop dat Tadic hersteld van deze moordaanslagtoolkist schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:36:
Dat is toch geen inkomen meer, hak vooruit.... En natuurlijk weer onbestraft...
Tadic had bij mij al rood gehad, verschrikkelijk.
Wordt geraakt op zijn scheenbeschermer, wat een acteerwerk. Enige bij/aan voetbal wat ik liever gisteren dan vandaag zie verdwijnen.carpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:36:
Weer een schwalbe! Man wat een toneelschool. Kijk hoe die dood aan het gaan is.
Var is alleen voor rood of penaltyMegupe schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:37:
Kan de var alsnog niet ingrijpen en op geel aansturen?
Schandalig dit.Terranova schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:36:
Martinez speelt de bal en krijgt geel en dit is niets?
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:06
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Want hij kreeg er blijkbaar toch een tik van.
Niet mee eens. Gif, vuur, tempo, spel gaat op en neer. Prima finale !ParaDroid2 schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:37:
Hele rommelige wedstrijd, niet heel leuk om te kijken.
Ik hoop dat Teze alsnog minimaal geel krijgt, zoals hoort na zo smerig inkomen (raken of niet doet er niet toe).dglavimans schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:37:
[...]
Ik hoop dat Tadic hersteld van deze moordaanslag
Maar nee je zult zien dat ie hiervoor niks geeft en in de 2e helft gaat strooien omdat het uit de hand loopt (en goh hoe zou dat komen) en je dan voor verkeerd kijken naar de scheids al geel krijgt.
Tegenwoordig is geraakt worden geen criteria meer. Zodra een speler ook maar doet voorkomen dat het 1% erger is dan het was, dan is het meteen een schwalbe en theater...tweakduke schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:38:
Tadic maakt er veel te veel theater van dat helpt niet bij het oordeel van de scheidsrechter.
Want hij kreeg er blijkbaar toch een tik van.
Tsja zou wel een reden hebben dat Tadic niet de scheids mee heefttoolkist schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:39:
[...]
Ik hoop dat Teze alsnog minimaal geel krijgt, zoals hoort na zo smerig inkomen (raken of niet doet er niet toe).
Maar nee je zult zien dat ie hiervoor niks geeft en in de 2e helft gaat strooien omdat het uit de hand loopt (en goh hoe zou dat komen) en je dan voor verkeerd kijken naar de scheids al geel krijgt.
Eens.Typhone schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:37:
Dat overdreven gejank soms van de Ajacieden bij contact mogen ze van mij mee stoppen.
Al denk ik dat een stel noppen op de zijkant van de scheen wel even pijn doet.
We zullen eens zien wat <insert random PSV speler> doet als iemand van Ajax op eenzelfde manier inkomt... Ik weet het antwoord wel.carpebios schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:38:
Wat een slechte acteur zeg. Echt een sportieve man. Mijn inziens de grootste kneus die op de velden in Nederland rondloopt. Bederft echt elke keer weer het spel met z'n toneel. Laat je voeten spreken.
Zoveel kijk ik PSV niet meer, maar in 't verleden waren PSV spelers daar ook echt niet vies van.toolkist schreef op zondag 17 april 2022 @ 18:40:
[...]
We zullen eens zien wat <insert random PSV speler> doet als iemand van Ajax op eenzelfde manier inkomt... Ik weet het antwoord wel.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022