de Spijker was toch linksback?D-e-n schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:14:
[...]
Ik denk eerder aan 1988/90. We hadden alleen geen linksback maar dat heeft Michels met een systeem wissel mooi opgelost toen.
Wie heeft laatst die mooie polls gemaakt voorafgaand aan de Europese wedstrijden?
Ik zie de optie nergens om er één aan te maken dus bij dezen een open verzoek
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was @OPSLAGHOND volgens mijSuperkiwi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:06:
Wie heeft laatst die mooie polls gemaakt voorafgaand aan de Europese wedstrijden?
Vanavond PSV?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Yes, op eigen grond
2000u, RTL7.
Hier moeten ze in staat zijn een goede uitgangspositie neer te zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2021 13:20 ]
Komop PSV voor vanavond tegen de voetballers uit het midden van Jutland.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
http://poll.dezeserver.nl/Superkiwi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:06:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dank u!
Poll: PSV - FC Midtjylland
• Winst PSV
• Winst FC Midtjylland
• Gelijkspel

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: FC Luzern - Feyenoord
• Winst FC Luzern
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel

Poll: Vitesse - Dundalk FC
• Winst Vitesse
• Winst Dundalk FC
• Gelijkspel

Poll: PSV - FC Midtjylland
• Winst PSV
• Winst FC Midtjylland
• Gelijkspel
Poll: FC Luzern - Feyenoord
• Winst FC Luzern
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Poll: Vitesse - Dundalk FC
• Winst Vitesse
• Winst Dundalk FC
• Gelijkspel
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2021 13:53 ]
Vitesse speelt toch ook al deze week, of niet?
Ja, hoezo?Deadsy schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:42:
Vitesse speelt toch ook al deze week, of niet?
In elke situatie 10 jaar geleden was dit gewoon 3x winst voor NL club.
Nu vrees ik dat alleen PSV gaat winnen.
Nu vrees ik dat alleen PSV gaat winnen.
Wij denken misschien dat Psv gaat winnen maar je hebt kans dat de aanhang van Midtjylland dat ook verwacht van hun ploeg
Ik vind wel dat als je als Psv dit niet kunt doorkomen, je niets in de CL te zoeken hebt.
Botte pech dat (hwrs) Benfica geloot is
Ik vind wel dat als je als Psv dit niet kunt doorkomen, je niets in de CL te zoeken hebt.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 03-08-2021 14:33 ]
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen. Echt geen speld tussen te krijgenHarribo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:32:
Wij denken misschien dat Psv gaat winnen maar je hebt kans dat de aanhang van Midtjylland dat ook verwacht van hun ploeg
Ach, in '88 was dat geen pech!Harribo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:32:
Wij denken misschien dat Psv gaat winnen maar je hebt kans dat de aanhang van Midtjylland dat ook verwacht van hun ploeg![]()
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De verwachtingen bij Vitesse zijn zeer laag zie ik
Opvallend dat Obispo boven zowel Teze als Viergever wordt verkozen als vervanger van de geschorste Boscagli
Schijnt dat hij nu druk is op het Feyenoord forum. KuchNapo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:15:
[...]
"niet meer actief op Tweakers" aldus mijn welgeinformeerde bronnen
Die van Feyenoord weer erg hoog.Deadsy schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:06:
De verwachtingen bij Vitesse zijn zeer laag zie ik
Hopelijk heb ik ongelijk en pakken ze allemaal de volle buit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Wij gaan winnen! Alleen met hoeveel is de vraag"Quad schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:09:
[...]
Die van Feyenoord weer erg hoog.
Hopelijk heb ik ongelijk en pakken ze allemaal de volle buit.
Wie zijn wij?Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:16:
[...]
"Wij gaan winnen! Alleen met hoeveel is de vraag"
Kleine tip, kan je een linkje naar de poule in je signature zetten? Scheelt mij weer zoeken.
⏩ PVOutput☀️
In het begin wel dacht ik maar in principe was hij meer een centrale verdediger en hij was ook geen linkspoot. Op het EK stond hij vooral in de mandekking in mijn herinnering. En deed Erwin Koeman de hele flank.
Ik vind van Tiggelen overigens een onderschatte verdediger.
Boven Teze is vrij logisch, die is veel meer een speler voor de rechterkant. Maar boven Viergever is wel opvallend ja. Hopelijk stelt hij niet teleur!Pompi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:53:
Opvallend dat Obispo boven zowel Teze als Viergever wordt verkozen als vervanger van de geschorste Boscagli
dat sowieso samen met van Aerle als ze in deze tijd hadden gevoetbald waren ze lang en breed binnen geweestD-e-n schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:53:
[...]
Ik vind van Tiggelen overigens een onderschatte verdediger.
Die zit er goed in!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lekker
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Lekkere goal, verder redelijk gelijkmatig opgaande wedstrijd.
Zijn die half hoge netten achter het doel nieuw? Want was mij eerder nog niet opgevallen, dat ze net als Feyenoord van die dingen hebben staan.
Zijn die half hoge netten achter het doel nieuw? Want was mij eerder nog niet opgevallen, dat ze net als Feyenoord van die dingen hebben staan.
The Athletic zal ook weer blij zijn.
Die staan er al jaar en dag op de korte zijdes.Pompi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:21:
Ik zat ook te kijken, kan me die halfhoge netten ook niet herinneren. Misschien iets wat moet voor CL?Pompi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:21:
Edit: Wat @Napo zegt blijkbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 03-08-2021 20:24 ]
Hm interessant, was mij tot nu toe eigenlijk alleen die metalen hekken opgevallen en niet deze zwarte netten.Napo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:22:
[...]
Die staan er al jaar en dag op de korte zijdes.
Leuk elftal dat psv, knap hoe ze malen en dumfries bijna niet lijken te missen.
Vroeger toen men nog naar het stadion mocht viel het altijd wel op als men een bal naast het doel schoot in de warming up. Naast maar laag genoeg ging die het net in en kan de ballenjongen hem gemakkelijk teruggooienPompi schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:25:
[...]
Hm interessant, was mij tot nu toe eigenlijk alleen die metalen hekken opgevallen en niet deze zwarte netten.
GÖTZE IK HOU VAN JE
Edit: Fantastische assist van die verdediger zie ik nu
Edit: Fantastische assist van die verdediger zie ik nu
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 03-08-2021 20:30 ]
PSV is erg gevaarlijk met die lange passes. Net al een paar keer bijna, maar nu helemaal.
Tomorrow is not today!

⏩ PVOutput☀️
HEUJ!
Dit wordt wel heel makkelijk zo
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Geweldige aanval, wederom lekker
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Praat eens niet zo over PSV....Aghanim schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:33:
BAM!
Nu wil ik echt de pret niet drukken maar dit is wel echt een zaadploeg zeg…..
Wat een heerlijk combinatie spel voorafgaand aan dat doelpunt zeg! Tijd om door te drukken en te zorgen dat ook nu de return nergens meer om gaat.
Aj, die landde niet lekker.
Dat gaat lekker zo, hoewel het combinatiespel soms niet helemaal top is, gaan die goaltjes er wel lekker in.
Oeh PSV geef me eens geen hoop dat we dit jaar mooi gaan voetballen
Er klopt echt niks maar dan ook niks van de samenstelling van de Deense ploeg, zoals iedereen al verwachtte met alle persoonlijke problemen die zij hebben gaat dit een walk-over van PSV worden. Goed voor het Nederlandse voetbal, maar benieuwd naar de wedstrijd tegen Spartak Moskou/Benfica om te zien hoe sterk dit PSV nou is.
Dat scheelt echt zo veel, boost voor jezelf en de tegenstander schijt hem.Snowdog schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:35:
Dat gaat lekker zo, hoewel het combinatiespel soms niet helemaal top is, gaan die goaltjes er wel lekker in.
Er telt maar 1 ding en dat is dat de Nederlandse clubs de groepsfase van een europese competie behalen. Als dat dankzij dit soort teams kan, graag!Aghanim schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:33:
Ben bang dat het tegen (waarschijnlijk) Benfica een ietwat ander verhaal wordt, maar tot nu toe ziet het er prima uit, zowel tegen Galatasaray en Midjiytland, Midjytland, Midijuytland de ploeg uit het Deense Midden-Jutland.Napo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:36:
[...]
Er telt maar 1 ding en dat is dat de Nederlandse clubs de groepsfase van een europese competie behalen. Als dat dankzij dit soort teams kan, graag!
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 03-08-2021 20:43 ]
Moeilijk te zeggen ja. Dit Midtjylland is een heel ander team dan het team wat tegen Celtic speelden, 5/6 andere basisspelers. Maar meer dan goed spelen en vooralsnog dik winnen kan je niet doenMaarten_E schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:42:
[...]
Ben bang dat het tegen (waarschijnlijk) Benfica een ietwat ander verhaal wordt, maar tot nu toe ziet het er prima uit, zowel tegen Galatasaray en Midjiytland, Midjytland, Midijuytland de ploeg uit het Deense Midden-Jutland.
Dit. Doordrukken in de 2e helft, hopen dat je 5 of 6-0 wint en zorgen dat de return echt niet meer spannend wordt. Ze staan best aardig en ik ben blij dat het er op lijkt dat PSV de eerste 2 tests van het seizoen goed lijkt te doorstaan.Vos schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Moeilijk te zeggen ja. Dit Midtjylland is een heel ander team dan het team wat tegen Celtic speelden, 5/6 andere basisspelers. Maar meer dan goed spelen en vooralsnog dik winnen kan je niet doen
Waar tegen wij als NL ploegen in het verleden maar al te vaak de bietenbrug op gingen. Prima zo. En de aanvallen zijn weinig op af te dingen, PSV speelt gedoseerd en dodelijk effectief. UitstekendAghanim schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:33:
Goed om te zien dat PSV meteen doorgaat. Grote kans voor Zahavi en nu weer een schot van Van Ginkel. Op naar de 4-0!
Kan Madueke ff rustig aan doe nu, straks gaat er nog een club met te veel knaken bieden en is ie weg. Zou een gemis zijn voor de competitie.
Het is weliswaar FC Knudde maar soms is het lastig om goed te spelen tegen FC Knudde. PSV doet het uitstekend imho. Zonder Malen, Dumfries en Mo.
Het is weliswaar FC Knudde maar soms is het lastig om goed te spelen tegen FC Knudde. PSV doet het uitstekend imho. Zonder Malen, Dumfries en Mo.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het niveau is zeer hoog. Ik zie ze eigenlijk ook Benfica wel opzij zetten zo.Maarten_E schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:42:
[...]
Ben bang dat het tegen (waarschijnlijk) Benfica een ietwat ander verhaal wordt, maar tot nu toe ziet het er prima uit, zowel tegen Galatasaray en Midjiytland, Midjytland, Midijuytland de ploeg uit het Deense Midden-Jutland.
Eerste echte test volgt zaterdag, stiekem toch wel zin in, geldt voor Ajax net zo goed natuurlijk. Benieuwd waar beide ploegen dan staan.
Een soort oefenwedstrijd plus. Wel een prijs en enige prestige maar wel de minst interessante en in het preseason.
[ Voor 9% gewijzigd door snmght op 03-08-2021 21:11 ]
FC Knudde of niet, PSV zou hier vorig jaar gewoon 1-1 tegen spelen
Spelen toch wel erg lekker deze eerste wedstrijden, wat een teamplay...
Oprechte vraag: wat zie jij als niet PSV-supporter als een prijs voor Madueke waar PSV geen nee tegen kan zeggen? Uiteraard ook voor anderen, ik ben benieuwd hoe anderen dat zien.snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:09:
Kan Madueke ff rustig aan doe nu, straks gaat er nog een club met te veel knaken bieden en is ie weg. Zou een gemis zijn voor de competitie.
Als PSV supporter zou ik zeggen dat alles minder 40 miljoen een no go is, puur omdat hij zo belangrijk is voor PSV.
Hoewel het geen grote prijs is toch inderdaad wel een wedstrijd om naar uit te kijken. Lastig om te voorspellen wat die wedstrijd gaat brengen. Een team met 3 prima wedstrijden tegen een team die enkel oefenwedstrijden heeft gespeeld.snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:11:
[...]
Eerste echte test volgt zaterdag, stiekem toch wel zin in, geldt voor Ajax net zo goed natuurlijk. Benieuwd waar beide ploegen dan staan.
Aanvallend brengen beide ploegen zo ver het te zien en in te schatten is afdoende voor een leuke wedstrijd.
@ElPaco tsja dan is wel redeneren met onze beperkte blik. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten denk ik dat 35 ook een lastig te weigeren bedrag is. Maar in de wetenschap dat Malen al vertrokken is (dus veel inkomsten en in die linie al een ster vertrokken) ga ik mee met 40.
Hij heeft nog een contract tot 2024, dus dat drijft de prijs wel op. Maar tof om te horen dat je ongeveer hetzelfde dacht.snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:14:
@ElPaco tsja dan is wel redeneren met onze beperkte blik. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten denk ik dat 35 ook een lastig te weigeren bedrag is. Maar in de wetenschap dat Malen al vertrokken is (dus veel inkomsten en in die linie al een ster vertrokken) ga ik mee met 40.
Die Denen zijn niet zozeer slecht, ze proberen tegen beter weten in te voetballen. Geen bus parkeren maar ballen vooruit. Tja, risicovol spelen tegen een sterkere tegenstander lijdt tot doelpunten.
alles kan off-topic
Het is misschien veel te vroeg om te zeggen, maar Ramalho heeft me echt positief verrast.
Drommel daar in tegen had ik wel meer van verwacht.
Drommel daar in tegen had ik wel meer van verwacht.

Voor een stukje context, Gakpo is niet per se belachelijk snel, die verdediger was vooral traag
wel knappe actie weer!
Selectie van PSV lijkt me heel erg in orde als ze gevrijwaard blijven van blessures (kijk ik met name naar Marco en Mario). Is het eigenlijk de bedoeling dat er nog een extra talentvolle of ervaren aanvaller (wisselspeler) bijkomt na het vertrek van Malen?
Eerste keus voorin lijkt me Gakpo Zahavi en Madueke. Dat is om te smullen!
Eerste keus voorin lijkt me Gakpo Zahavi en Madueke. Dat is om te smullen!
De Jong zou nog kunnen komen, een Turkse ploeg wilde hem, maar hij wilde niet. Die heeft gezegd bij Sevilla te blijven of naar PSV te gaan, verder niks.
Maar ik geloof dat er voor de breedte nog wordt gezocht naar een redelijk ervaren aanvaller. Vanuit de jeugd staat er wel wat klaar, dus talent hebben ze nu niet nodig.
Maar ik geloof dat er voor de breedte nog wordt gezocht naar een redelijk ervaren aanvaller. Vanuit de jeugd staat er wel wat klaar, dus talent hebben ze nu niet nodig.
Nog een ervaren aanvaller lijkt me nou ook niet nodig? Die zou ik pas halen als Zahavi weg is.ElPaco schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:25:
De Jong zou nog kunnen komen, een Turkse ploeg wilde hem, maar hij wilde niet. Die heeft gezegd bij Sevilla te blijven of naar PSV te gaan, verder niks.
Ik vraag mij oprecht af met welke Eredivisie club je FC Midtjylland kan vergelijken. Ik heb zelf niet het idee dat FC Midtjylland zo verschrikkelijk slecht is.
@extra aanvaller discussie:
Ach, Bruma is toch weer terug van verhuur
edit: en Doan ook
Ach, Bruma is toch weer terug van verhuur
edit: en Doan ook
[ Voor 36% gewijzigd door gws24 op 03-08-2021 21:28 ]
Als het een beetje meezit kan je het zomaar volgend jaar op een pleintje en platte kar vieren.DonRoger schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:12:
FC Knudde of niet, PSV zou hier vorig jaar gewoon 1-1 tegen spelenSpelen toch wel erg lekker deze eerste wedstrijden, wat een teamplay...
Het zit PSV niet tegen.
Maar is ook wel lekker, wat heeft Teze eigenlijk gedaan
Maar is ook wel lekker, wat heeft Teze eigenlijk gedaan
Is alweer vertrokken gelukkig, richting kasimpasa
Nou je wil iets fatsoenlijks hebben als Zahavi een keer een blessure heeft bijvoorbeeld. Als jeugd zijn er bijvoorbeeld Vertessen en Antonisse.toolkist schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:27:
[...]
Nog een ervaren aanvaller lijkt me nou ook niet nodig? Die zou ik pas halen als Zahavi weg is.
Selectie is 50 miljoen waard, dus net 10 miljoen meer dan Vitesse en Utrecht.DonRoger schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:27:
Ik vraag mij oprecht af met welke Eredivisie club je FC Midtjylland kan vergelijken. Ik heb zelf niet het idee dat FC Midtjylland zo verschrikkelijk slecht is.
Lijkt mij ook niks inderdaad, je hebt met Zahavi al een ervaren aanvaller, wie gaat er dan banken?toolkist schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:27:
[...]
Nog een ervaren aanvaller lijkt me nou ook niet nodig? Die zou ik pas halen als Zahavi weg is.
Hlozek zou naar mijn mening wel een topaanwinst zijn voor de komende seizoenen, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren helaas, haha.
Als ik zeg wat ik denk gaan er een paar piepen.DonRoger schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:27:
Waar kan ik tekenen?DoeEensGek schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:27:
[...]
Als het een beetje meezit kan je het zomaar volgend jaar op een pleintje en platte kar vieren.
Verkoop of weer verhuur?Capacitor schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
Klopt, maar dan zou ik toch eerder in de range 20-25 gaan kijkenElPaco schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
Nou je wil iets fatsoenlijks hebben als Zahavi een keer een blessure heeft bijvoorbeeld. Als jeugd zijn er bijvoorbeeld Vertessen en Antonisse.
Doel meer op eentje die weet dat ie voor de bank komt en dat accepteert. Type Huntelaar.DonRoger schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:30:
[...]
Lijkt mij ook niks inderdaad, je hebt met Zahavi al een ervaren aanvaller, wie gaat er dan banken?
Hlozek zou naar mijn mening wel een topaanwinst zijn voor de komende seizoenen, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren helaas, haha.
Misschien die Pelle?
Dat is Jeffrey Bruma, niet de Bruma die nu op de bank zitCapacitor schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
Ja dat lijkt dan wat logischer, of een type die het prima vind om in de nadagen nog de bank warm te houden en in te vallen wanneer nodig. Maar iemand rond de 25 zou mooi zijn.toolkist schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:31:
[...]
Klopt, maar dan zou ik toch eerder in de range 20-25 gaan kijken
@Capacitor Ik zat even te zoeken want het staat niet op transfermarkt maar ben je niet in de watr met Jeffrey Bruma die naar die turkse club gaat? Zie: https://www.vi.nl/nieuws/...gt-jorgensen-naar-turkije. Helaas voor PSV dus.
Zou mooi zijn als PSV nog één goaltje kan maken, Midtjylland ziet er behoorlijk moe uit.
En zo een Danjuna Groeneveld die de strijd om een basisplek aan gaat? Zou ook interessant kunnen zijn. Luuk de Jong als Feyenoord ooit echt een optie was dan pinch hitter bij PSV misschien ook. Lamers terug? Zie wel wat personen die er bij kunnen zo van buitenaf geroepen.
Zou me ergens niet verbazen als ze even wachten tot (/of) Dumfries verkocht is. Dan heb je een stuk meer ruimte/budget om iemand uit te zoeken.snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:38:
En zo een Danjuna Groeneveld die de strijd om een basisplek aan gaat? Zou ook interessant kunnen zijn. Luuk de Jong als Feyenoord ooit echt een optie was dan pinch hitter bij PSV misschien ook. Lamers terug? Zie wel wat personen die er bij kunnen zo van buitenaf geroepen.
Die kost veel te veel (25m+ ofzo).snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:38:
Meerdere clubs hebben al interesse in hem getoond
De Jong kost 2m aan huursom en 2.8m aan salaris als je em wil huren...snmght schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:38:
Pohh wat een aantal gemiste kansen zeg, waar kennen we dat toch ook toch van?
JK, ziet er allemaal solide uit qua spel deze helft.
JK, ziet er allemaal solide uit qua spel deze helft.
[ Voor 3% gewijzigd door DonRoger op 03-08-2021 21:44 ]
hoop dat ze zich niet in de voet schieten door niet met een groter verschil te winnen
Dat was hem bijna. Hopelijk kan de snelheid van Vertessen nog wat doen deze wedstrijd. 4-0 is beter dan 3-0.Deadsy schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:45:
hoop dat ze zich niet in de voet schieten door niet met een groter verschil te winnen
Hmm, ik zeg het eerlijk. Vind het shirt van PSV er wel een beetje qua strepen als een veredelde atletiekbaan uitzien. Normaal zijn de witte strepen toch een pak breder dacht ik.
Zal wel vanwege de sponsor MetropoolregioBrainportEindhoven komen.
Zal wel vanwege de sponsor MetropoolregioBrainportEindhoven komen.
Een tegeltje waardigElPaco schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:47:
4-0 is beter dan 3-0.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022