Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toto: 1.20 dat Ajax doorgaat, 4.65 dat Benfica doorgaat.
Bet365: 1.16 dat Ajax doorgaat, maar liefst 5.00 dat Benfica naar de kwartfinales mag.
Betcity: 1.22 voor Ajax doorgaan, 4.50 maar voor Benfica naar de volgende ronde.
Je zal zien, Ajax speelt Benfica weg, Ajax speelt Feyenoord weg, Fortuna Sittard speelt PSV thuis van de mat en er is werkelijk waar niets meer aan de hand.Han schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:01:
[...]
Of, als het tegen zit, in één week zowel uitgeschakeld worden in de CL en de koppositie verliezen in de competitie. Tegen Feyenoord zondag is ook geen uitgemaakte zaak, helemaal wanneer er vanavond verloren gaat worden. En met de huidige vorm is niks zeker. Kwartje kan beide kanten op vallen. WIn je vanavond dan geeft het een boost, verlies je dan zal het nadreunen.
PSV zou eerst zeker kampioen worden, toen weer niet en nu is PSV weer kampioenskandidaat. Ajax zou eerst (op basis van de JC schaal) een ontzettend moeilijk seizoen krijgen, zou toen Europees niets klaarspelen (hahah, Pasveer op goal), zou toen de CL wel winnen (want ja 6 wedstrijden gewonnen) en nu na een gelijkspel in de CL en een paar moeizame wedstrijden in de competitie gaan ze weer alles verliezen.
Geloof dat voetbalvoorspellingen ongeveer even betrouwbaar zijn als koopkrachtplaatjes.
Ik denk dat Ajax vanavond gewoon een prima wedstrijd op de mat gaat leggen en hoe meer Benfica in de weerstand gaat hoe beter we gaat spelen. Daarna zien we zondag wel.
Dan zit de selectie nog in het (Hilton?) hotel. Meestal komen die pas rond 19:30 aangereden.MM99 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:52:
Om 18.30 uur is ook entrade, dat helpt meestal ook wel voor de motivatie.
Waar kan ik tekenen?PolarBear schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:11:
Je zal zien, Ajax speelt Benfica weg, Ajax speelt Feyenoord weg, Fortuna Sittard speelt PSV thuis van de mat en er is werkelijk waar niets meer aan de hand.
CorrectGeloof dat voetbalvoorspellingen ongeveer even betrouwbaar zijn als koopkrachtplaatjes.
Het is de waan van de dag (/week). En normaliter ben ik niet zo snel pessimistisch maar na 180 minuten GAE en RKC ben ik toch wel somberder gestemd, het gaat immers om de vorm en die was totaal zoek. En ja, andere belangen, andere ambiance, gemotiveerd tot op het bot en een volle kolkende Arena geven wellicht weer moed.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ajax heeft nog nooit een CL knock-out wedstrijd gewonnen in de Arena.Han schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:30:
n.b. het zou mooi zijn wanneer Ajax na ruim twintig jaar eindelijk weer een thuiszege boekt in de knock-outfase van de Champions League
- 1996/97 Atletico Madrid 1-1
- 1996/97 Juventus 1-2
- 2002/03 Ac Milan 0-0
- 2005/06 Inter Milan 2-2
- 2018/19 Real Madrid 1-2
- 2018/19 Juventus 1-1
- 2018/19 Tottenham Hotspurs 2-3
Waarom zeg je dit nu....Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:38:
[...]
Ajax heeft nog nooit een CL knock-out wedstrijd gewonnen in de Arena.
- 1996/97 Juventus 1-2
- 2002/03 Ac Milan 0-0
- 2018/19 Real Madrid 1-1
- 2018/19 Juventus 1-1
Verwijderd
Ik ken nog wel iemand die jouw kaartje voor vanavond wil overnemen. Nu dat je toch maar thuisblijft..

I wish dat ik een kaartje had... Kaartjes naar Ajax wedstrijden is echt onmogelijke om tegenwoordig aan te komen. Ja misschien Ajax Vrouwen...Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:50:
[...]
Ik ken nog wel iemand die jouw kaartje voor vanavond wil overnemen. Nu dat je toch maar thuisblijft..
Zelfs die niet, die koopt @Harribo allemaal stiekem opMM99 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:01:
Kaartjes naar Ajax wedstrijden is echt onmogelijke om tegenwoordig aan te komen. Ja misschien Ajax Vrouwen...
Tijd om daar een verandering in te brengenVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:38:
[...]
- 1996/97 Juventus 1-2
- 2002/03 Ac Milan 0-0
- 2018/19 Juventus 1-1
Float like a butterfly, sting like a bee.
hoeft niet eens, gelijk spel en winnen na verlenging of penalties kan ook.Martinusz schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:13:
[...]
Tijd om daar een verandering in te brengen
Maar liever heel ruim winnen inderdaad
Benfica heeft zelfs nog geen groepsfase-wedstrijd gewonnen in de Arena. Ik snap die angst voor Benfica niet zo.. head to head is alles in het voordeel van Ajax. Nou ja, op het aantal goals van Eusebio na dan, maar die gaat vanavond niet meer scoren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:38:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Is het angst? Of gewoon een opvallende statistiek?T-MOB schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:23:
Benfica heeft zelfs nog geen groepsfase-wedstrijd gewonnen in de Arena. Ik snap die angst voor Benfica niet zo.. head to head is alles in het voordeel van Ajax. Nou ja, op het aantal goals van Eusebio na dan, maar die gaat vanavond niet meer scoren.
Ik heb nog wel eentje. Benfica heeft twee wedstrijden in de Arena gespeeld. Twee keer verloren dankzij een doelpunt in blessuretijd. Mazraoui en ?.
Maar één keer tegen Ajax, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Is het angst? Of gewoon een opvallende statistiek?
Ik heb nog wel eentje. Benfica heeft twee wedstrijden in de Arena gespeeld. Twee keer verloren dankzij een doelpunt in blessuretijd. Mazraoui en ?.
Anyway, ik teken voor dit scenario. Veel spanning, en dan met een blij hart naar bed.
Verwijderd
Ivanović in de Europa League finale van 2012/13.autje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:13:
Maar één keer tegen Ajax, toch?
Anyway, ik teken voor dit scenario. Veel spanning, en dan met een blij hart naar bed.
Niet Ajax, dus niet belangrijkVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:21:
[...]
Ivanović in de Europa League finale van 2012/13.
CruijffVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Is het angst? Of gewoon een opvallende statistiek?
Ik maar denken waarom laat hij seizoen 94/95 en 95/96 er buiten want toen heeft Ajax wel degelijk in de ko fase thuis gewonnen. Na herlezen zag ik het woordje Arena staanVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:38:
[...]
- 1996/97 Juventus 1-2
- 2002/03 Ac Milan 0-0
- 2018/19 Juventus 1-1
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gouden handel die soccer babesHan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Zelfs die niet, die koopt @Harribo allemaal stiekem op
Ik zou normaal zeggen Ajax wint van Benfica.
Maar aangezien Ajax niet in goede doen is en ik Benfica zeer taai vind, wordt het spannende pot denk ik.
Vaak gaan dit soort wedstrijden anders dan je denkt... Liefst geen rode kaart meteen voor Ajax of zo...
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 15-03-2022 19:11 ]
EDIT: Als het waar is dan verwacht ik dat ze bij Ruiter uitkomen als nieuwe reserve doelman achter onze Israelier.
[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 15-03-2022 19:18 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:12:
Bijlow volgens VI voorlopig er uit misschien einde seizoen.Lekkere timing weer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/U4XOeOQk37DGrlR7ogEasHg6.png?f=user_large)
De vraag was dan ook niet of Bijlow nog geblesseerd zou raken dit seizoen, maar wanneer.
Op Klaassen en Nico na eigenlijk een hele zwakke bank.
XXXVI
Brobbey is niet zwakephymerous schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:51:
[...]
Op Klaassen en Nico na eigenlijk een hele zwakke bank.
En laten we het ondanks de stand/uitslag beschaafd houden..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan hoeven Ajax en PSV zich niet meer druk te maken om Feyenoord.ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:12:
Bijlow volgens VI voorlopig er uit misschien einde seizoen.Lekkere timing weer.
EDIT: Als het waar is dan verwacht ik dat ze bij Ruiter uitkomen als nieuwe reserve doelman achter onze Israelier.
En AZ maakt weer kans op de derde plek
Ik wou het net zeggen! 😂groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:00:
Onana is al begonnen met tijdrekken
Wacht op miiijjj!
(Fijne wedstrijd!)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nu nog de werkelijke goal maken zo.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Benfica komt evengoed geregeld uit en hoop dat de scheidsrechter de kaarten nog even op zak houdt...
Ambulance standby volgens mijMaarten_E schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:11:
Wat zijn die knipperlichten in de linkerhoek irritant.
Dank je!Typhone schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:13:
Zal ze even uitzetten
Fijn. Ze staan uit.Typhone schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:13:
Zal ze even uitzetten
Gelukkig niet. Dan begint het gejengel met geel hele tijd op elke bal vanaf dat moment.groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:15:
Dit is toch geel. Te hoog gestrekt been.
- tweakduke
Mijn idee ook, de scheidsrechter houdt de kaarten nog op zak. Kijken hoe ver dat gaat.groggy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:15:
Dit is toch geel. Te hoog gestrekt been.
⏩ PVOutput☀️
Dan staat er ergens anders iemand vrijQuad schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:17:
Ze maken het Antony wel lastig, zo met 3 man erboven op.
Nee scheids is prima. Zonde als dat gezeur met kaarten al begint het want dat werkt ook tegen je vroeg of laat.Terranova schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:17:
tijd voor een kaartje scheids...
Hun voordeel met de 2-2, beetje counteren.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 15-03-2022 21:20 ]
Nou, er zijn al een aantal geel waardige overtredingen geweestTyphone schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Nee scheids is prima. Zonde als dat gezeur met kaarten al begint het want dat werkt ook tegen je vroeg of laat.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heeftie al gedaan toch?Deadsy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:20:
Kunnen we eens negatief gaan doen over Haller ? Misschien dat hij dan de goal maakt
#miskoopDeadsy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:20:
Kunnen we eens negatief gaan doen over Haller ? Misschien dat hij dan de goal maakt
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Haller is niet eens goed genoeg voor FC EmmenDeadsy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:20:
Klopt, 'wij' hebben Kharchouch!Terranova schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:21:
[...]
Haller is niet eens goed genoeg voor FC Emmen
Vertiefte sluipmoordenaars.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
⏩ PVOutput☀️
Anders komt er zo nog wel een pingel voor Ajax, Benfica stresst achterin, gewoon de druk er op houden en dan komt er vanzelf een stomme overtreding.Quad schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:28:
Ajax prikt er zo wel eentje in, goede doel, dat wel. @haller.
Zoals gebruikelijksnmght schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:26:
Blind speelt goed, mag gezegd.
Ajax heeft moeite om tot een uitgespeelde kans te komen. De laatste bal is vaak niet goed genoeg.
XXXVI
Ik heb liever een scheids die veel toestaat zodat Timber en Alvarez niet tegen een lichte kaart aanlopen en in de kwartfinale wel gewoon kunnen meedoen. Ook zonder gele kaarten voor Benfica moet Ajax dit kunnen winnen.Terranova schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:25:
Nog vervelender is dat deze scheids ze voorlopig overal mee weg laat komen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Oh een Ajacied krijgt zo als eerste geel, altijd zo in zulke situaties. Tegenstander mag blijven schoppen en de toch komt de 1e kaart bij Ajax terechtCanaria schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:30:
[...]
Ik heb liever een scheids die veel toestaat zodat Timber en Alvarez niet tegen een lichte kaart aanlopen en in de kwartfinale wel gewoon kunnen meedoen. Ook zonder gele kaarten voor Benfica moet Ajax dit kunnen winnen.
- tweakduke
Als Ajax nu wat rustiger bleef in de afwerking, het wordt wat hopeloos schieten zo.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tja, zuidelijke club. Gewoon hoofd koel houden en loeren op de fout, die komt er!Koppensneller schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:32:
Het oogt allemaal vrij gefrustreerd en geniepig van de kant van Benfica, irritant.
Zeggen jullie niet altijd van PSV dat Calimero? Maar goed, allemaal hetzelfde natuurlijk. In Europa ben je dat als niet top 5 league team al snel natuurlijkTerranova schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:31:
[...]
Oh een Ajacied krijgt zo als eerste geel, altijd zo in zulke situaties. Tegenstander mag blijven schoppen en de toch komt de 1e kaart bij Ajax terecht
Nee een zus.Deadsy schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:33:
Ik wist trouwens niet dat Nijhuis een broer heeft
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is dit calimero gedrag dan? Gewoon een constatering, was vorige wedstrijd tegen Benfica ook. Ajax is meestal niet de club met de meeste overtredingen.Snowdog schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:33:
[...]
Zeggen jullie niet altijd van PSV dat Calimero? Maar goed, allemaal hetzelfde natuurlijk. In Europa ben je dat als niet top 5 league team al snel natuurlijk
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klopt; geen uitgespeelde kans gezien nog.Typhone schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:36:
Vind Ajax aanvallend helemaal niet goed. Letterlijk tot aan de 16 is het frivool maar beslissend nee en grote kansen komen er niet uit. Veel vrije voorzetten die ook slecht zijn.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022