Hebben een hoop tweakers toch wat gemist
Wil Schmidt Vinicius erin doen.... Pffff... Daar heb we nog nooit wat aan gehad...
Eén belangrijke redding naar mijn weten.Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:39:
Die Drommel houdt er dan ook geen een tegen he?
Ook al bij die kopbal...
Hij gleed uit en hield de bal tegen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik begrijp dat die nu HBOmax kijken. Een heel jaar nonstop kwalitatief hoogstaand kijkplezier voor de zelfde prijs als een tribunekaart in Eindhoven.milotic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:40:
Hebben een hoop tweakers toch wat gemist
edit:
komen ze goed weg, hoe kan je die naast schieten zeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Sempy op 10-03-2022 22:42 ]
Bam?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vier F-ing spelers nodig om er één van Kopenhagen af te stoppen. Gooi eens de beuk er in in plaats van dat schijnverdedigen.
4-4
4-4

Van de 8 goals had een beetje keeper er 7 gehouden ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En toch... Misschien beter als psv beter verdedigt...
Zou drommel PSV betalen om te mogen spelen?
Zou het met hem wel aandurven om een hoge premie af te spreken voor het houden van de buik nul
Zou het met hem wel aandurven om een hoge premie af te spreken voor het houden van de buik nul
De techniek van Gakpo waarmee hij de assist geeft, heerlijk toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Geen punten van AZ....
⏩ PVOutput☀️
Belachelijke pingel voor Bodo en je verliest. Welkom in de varloze conference league. ;/
Makkelijk 4-5 kunnen zijn. Dat zie je toch van een kilometer aankomen die laatste kans...
Oef die kans op einde nog. Wat een pot dit, helaas geen winst.
Psv gaf de kansen weg en toch vind ik dat dat Kopenhagen snel kan over tikken. Best gevaarlijke ploeg
Denk dat gelijkspel wel een juiste uitslag is, Kopenhagen kreeg ook nog een paar beste kansen
Denk dat gelijkspel wel een juiste uitslag is, Kopenhagen kreeg ook nog een paar beste kansen
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 22:55 ]
Betaalt contributie net als Berry van Aerle destijdsDeadsy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:46:
Zou drommel PSV betalen om te mogen spelen?
Maar PSV en AZ gaan het in de return wel goed maken. Ik denk dat er 3/4 in de volgende ronde komen te staan. Vitesse alleen als er een wonder gebeurt.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga pitten, hoe kan een scheids nou daarvoor een pingel geven, tis echt ongelooflijk droevig!
Fijne nacht iedereen
Fijne nacht iedereen
Schmidt heeft wel wat aanvallende kracht in het spel van PSV gekregen.
Maar tegelijk zijn de oude ziektes er nog niet uit:
- Veel meer moeite doen om een goal te moeten maken dan de tegenstander.
- En het schijnverdedigen; doen alsof je verdedigt door in de buurt van de tegenstander te zijn, maar nooit happen
Nu ging goals maken deze wedstrijd wel beter dan normaal. En Teze was niet normaal goed vandaag.
Maar tegelijk zijn de oude ziektes er nog niet uit:
- Veel meer moeite doen om een goal te moeten maken dan de tegenstander.
- En het schijnverdedigen; doen alsof je verdedigt door in de buurt van de tegenstander te zijn, maar nooit happen
Nu ging goals maken deze wedstrijd wel beter dan normaal. En Teze was niet normaal goed vandaag.
Net de beelden gezien, wat een blunder.krissie100 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:59:
Ik ga pitten, hoe kan een scheids nou daarvoor een pingel geven, tis echt ongelooflijk droevig!
Fijne nacht iedereen
Idd, goede documentaire over Van Aerle.Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:58:
[...]
Betaalt contributie net als Berry van Aerle destijds
alles kan off-topic
Wat is die Sinisterra toch een geweldenaar, echt ongekend. Als hij dit de rest van het seizoen volhoudt is hij onhoudbaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
niet overdrijven, nog lang niet goed genoeg voor een stap naar een grotere competitie. (veels te wisselvallig)ph4ge schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:44:
Wat is die Sinisterra toch een geweldenaar, echt ongekend. Als hij dit de rest van het seizoen volhoudt is hij onhoudbaar.
kijk maar naar jongens als van der beek, ziyech (in mindere mate) van der ven etc etc
Ik vind hem juist behoorlijk constant, ook na een zware blessure zet hij gewoon de lijn voort.milotic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:50:
[...]
niet overdrijven, nog lang niet goed genoeg voor een stap naar een grotere competitie. (veels te wisselvallig)
kijk maar naar jongens als van der beek, ziyech (in mindere mate) van der ven etc etc
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij doet het meer dan goed. Wel krijgt hij in Nederland en in de CoL relatief weinig weerstand. Ik ben nieuwsgierig naar zijn verdere ontwikkelingph4ge schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:44:
XXXVI
Eredivisie speelronde 26
vrijdag20u
SC Cambuur v Ajax
-
zaterdag
16:30u
Sparta v Go Ahead Eagles
18:45u
FC Groningen v N.E.C.
21u
RKC v sc Heerenveen
-
zondag
12:15u
Fortuna Sittard v Willem II
14:30u
FC Utrecht v PSV
Heracles v Vitesse
16:45u
PEC Zwolle v Feyenoord
20u
AZ v FC Twente
Enjoy this weekend
vrijdag20u
SC Cambuur v Ajax
-
zaterdag
16:30u
Sparta v Go Ahead Eagles
18:45u
FC Groningen v N.E.C.
21u
RKC v sc Heerenveen
-
zondag
12:15u
Fortuna Sittard v Willem II
14:30u
FC Utrecht v PSV
Heracles v Vitesse
16:45u
PEC Zwolle v Feyenoord
20u
AZ v FC Twente
Enjoy this weekend

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat Ajax op vrijdag al
dat gebeurd echt nooit
dat wordt vast een volgend trauma vanavond

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik dacht bij het invullen van de Poule ook 'fake news' maar hey, why the hell not!Martinusz schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:07:
Wat Ajax op vrijdag aldat gebeurd echt nooit
dat wordt vast een volgend trauma vanavond
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
OK, Vitesse gaat ook in de verkoop. De Russische eigenaar stapt per direct op:
https://www.gelderlander....t-op-in-arnhem~ae41f6a92/
https://www.gelderlander....t-op-in-arnhem~ae41f6a92/
(paywall)Oyf (58) treedt onder grote internationale druk terug bij Vitesse. Hij legt per direct zijn functie neer. Alle aandelen van de Arnhemse club zijn te koop. Daarvoor wordt een procedure opgestart, zodat de ‘continuïteit’ van de eredivisionist wordt gewaarborgd. Het doel is dat ‘Vitesse zich kan blijven focussen op de sportieve ambities’.
....
Bij Vitesse komt het vertrek keihard aan. De club is sinds 2010 in Russische handen. In al die jaren werd 155 miljoen euro in de club gestoken. Dat leverde in 2017 de KNVB-beker op, de enige prijs in de clubhistorie. Er is daarentegen ook een schuld opgebouwd van 132 miljoen euro. Die zit in een holding van Oyf opgesloten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ajax gaat cambuur overlopen.
Ik denk dat Kokcu zondag geel krijgt en de klassieker gaat missen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens mij heb je de afgelopen wedstrijden van Ajax niet gezien, ze mogen al blij zijn als ze überhaupt weten te winnen.Agent47 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 17:06:
Ajax gaat cambuur overlopen.
Mee eens. Ik vrees weer spelers (hallo Gravenberg) die met hun gedachten bij Benfica zitten. Waardeloze motivatie en inzet. Gelijkspelletje of krappe winst.Exocet schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 17:29:
[...]
Volgens mij heb je de afgelopen wedstrijden van Ajax niet gezien, ze mogen al blij zijn als ze überhaupt weten te winnen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401318
ze lezen de jaarverslagen weer eens niet erg is geen eens een lening of schuld xD
ze lezen de jaarverslagen weer eens niet erg is geen eens een lening of schuld xD
Hoppa, daar is de 1-0 al
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bam?! Wat een matig licht in stadion?
[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 11-03-2022 20:02 ]
BAM! Lekker, mooie vroege score
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik moet er nog heen zappenGynnad schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:02:
Hoppa, daar is de 1-0 al
En kunstgras, het ziet er niet uit iigVos schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:02:
Bam?! Wat een matig licht in stadion?
Donkergeel dit op z'n minst van Boere... Lomp varken
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 11-03-2022 20:17 ]
Rood zou zwaar zijn lijkt mij
Ja rode kaart. Ohnee toch geel.
[ Voor 40% gewijzigd door DoeEensGek op 11-03-2022 20:18 ]
Gewoon rood… geen intentie de bal te spelen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Had hij niet eens geel gekregen?
Weer voorbeeld van oranje kaart
Weer voorbeeld van oranje kaart
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 11-03-2022 20:18 ]
Geel lijkt mij wel terecht, rood was te zwaar geweest ondanks dat het vrij lomp was
Het was bewust en hard, dus rood.Gynnad schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:18:
Geel lijkt mij wel terecht, rood was te zwaar geweest ondanks dat het vrij lomp was
Wat spelen ze weer slordig zeg
Formerly known as Ragdoll
Traag plastic, je ziet de bal gewoon flink vaart minderen bij een pass over de grond. Sproeiers zullen wel weer uit zuinigheid uit zijn geblevenInFamous schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:21:
Wat spelen ze weer slordig zeg
Hoogstens van SchuursVos schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:25:
Euh geen gevaarlijk spel?
Zo laag was dit niet? Een hoogte waarop koppen logischer is dan voeten te gebruiken.toolkist schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:25:
Niet zeuren nu hij speelt de bal en Schuurs komt gewoon veel te laag in.
Zo leek het althans
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-03-2022 20:26 ]
Net boven z'n middel, mwoah.. beetje 50-50 gebiedVos schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:26:
[...]
Zo laag was dit niet? Een hoogte waarop koppen logischer is dan voeten te gebruiken.
Zo leek het althans
Dit spel ligt echt niet alleen aan het veld, slechte passes, gaten in de verdediging etc.Han schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:24:
[...]
Traag plastic, je ziet de bal gewoon flink vaart minderen bij een pass over de grond. Sproeiers zullen wel weer uit zuinigheid uit zijn gebleven
Volendam gaat lekker in de KKD... 0-4 na half uurtje.
Hoppa… wederom BAM! Uiteraard Haller, onze miskoop
Hoezo is dat nou weer geen geel? De scheids ziet toch dat ie z'n voet op de enkel parkeert? Dat er tussendoor een goal valt wil niet zeggen dat je dan geen kaart meer hoeft te trekken....
Lekker hoe makkelijk hij ze erin legt.
Bij ADO is het geld ook op zo te zien
Edit: ze gaan toch spelen
Edit: ze gaan toch spelen
De wedstrijd tussen ADO Den Haag en Jong PSV zal om 21.10 beginnen. Excuus voor het lange wachten.
— ADO Den Haag (@ADODenHaag) 11 maart 2022
Helaas moeten we het vanwege de stroomstoring vandaag voorlopig zonder geluidsinstallatie doen.
[ Voor 65% gewijzigd door Gynnad op 11-03-2022 21:05 ]
WTF is dat nou weer tegen Antony? Hoe kun je dat nou laten gaan als scheidsrechter?
Schouderduw, niks aan de hand.Koppensneller schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:05:
WTF is dat nou weer tegen Antony? Hoe kun je dat out laten gaan als scheidsrechter?
Lekker het duel aangegaan Davy! Bang ofzo?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Klutsbal en scherp van Kallon. Valt wat mij betreft in de categorie kan gebeuren, nu gewoon weer verder.
Antony liet zich wel makkelijk van de bal lopen in de zestien, misschien is hij toch wat aan de kleine kant
Antony liet zich wel makkelijk van de bal lopen in de zestien, misschien is hij toch wat aan de kleine kant
Het is toch verschrikkelijk met Ajax. Verdedigen lijken ze helemaal verleerd te zijn met Onana op goal en zonder Timber.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit was beetje hotseknotse en veel pech.Hupske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:07:
Het is toch verschrikkelijk met Ajax. Verdedigen lijken ze helemaal verleerd te zijn met Onana op goal en zonder Timber.
Het is eerder kwalijk dat je niet al dikker voor staat.
Lol, grapje toch? Hij loopt hem gewoon met zijn lichaam en twee armen een paar meter van zijn looplijn.toolkist schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:06:
[...]
Schouderduw, niks aan de hand.
Lekker het duel aangegaan Davy! Bang ofzo?
Want met Pasveer ging het beter tegen Benfica?Hupske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:07:
Kijk nog maar eens, hij duwt helemaal niet.Koppensneller schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:08:
[...]
Lol, grapje toch? Hij loopt hem gewoon met zijn lichaam en twee armen een paar meter van zijn looplijn.
En net zei je nog dat het een schouderduw was?toolkist schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:09:
[...]
Kijk nog maar eens, hij duwt helemaal niet.
Verwijderd
Hoop dat ze Antony snel verkopen. Wat een irritante speler, veel beweging, weinig rendement.
Laat maar jij je zin... Hier kan ik niks van maken wat niet weggehaald wordt door 1 van de mods.Koppensneller schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:10:
[...]
En net zei je nog dat het een schouderduw was?
Kan gebeuren inderdaad, maar als je niet als een stel slappe tubes van de thee af komt is die kans wel een heel stuk kleiner.tweakduke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:06:
Klutsbal en scherp van Kallon. Valt wat mij betreft in de categorie kan gebeuren, nu gewoon weer verder.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Ze mogen wel oppassen dat Cambuur niet nog meer in de wedstrijd terug komt.Gonadan schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:12:
[...]
Kan gebeuren inderdaad, maar als je niet als een stel slappe tubes van de thee af komt is die kans wel een heel stuk kleiner.
Het is onderhand wel een probleemfase waar Ajax in zit. De bal gaat snel naar voren, maar dan staat iedereen om de 16 heen te breien en wordt er geen aansluiting gevonden om het goed af te maken.
Eerder was er wel een speler die aanspeelbeer was en zo de defensie kon breken. Nu ook mooi opzet met Tadic links, maar dan is niemand aanspeelbaar in de 16.
Anony loopt daar evengoed tegenaan, is veel aanspeelbaar aan die kant, zoekt naar opties, maar die zijn er niet.
Waarom loopt Haller continue op de flanken? Ga gewoon lekker in de spits lopen man
Meer afstand nemen en gewoon schieten. Valt er vanzelf een keer een bal verkeerd voor Cambuur.tweakduke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Ze mogen wel oppassen dat Cambuur niet nog meer in de wedstrijd terug komt.
Het is onderhand wel een probleemfase waar Ajax in zit. De bal gaat snel naar voren, maar dan staat iedereen om de 16 heen te breien en wordt er geen aansluiting gevonden om het goed af te maken.
Eerder was er wel een speler die aanspeelbeer was en zo de defensie kon breken. Nu ook mooi opzet met Tadic links, maar dan is niemand aanspeelbaar in de 16.
Anony loopt daar evengoed tegenaan, is veel aanspeelbaar aan die kant, zoekt naar opties, maar die zijn er niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Haller loopt steeds uit de punt. En Antony haalt het tempo uit t spel met al die zinloze bewegingen die nergens toe leiden.tweakduke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:18:
[...]
Ze mogen wel oppassen dat Cambuur niet nog meer in de wedstrijd terug komt.
Op deze manier is het dinsdag over en uit voor dit Ajax, 3de ruk wedstrijd op rij tegen kleinere clubs.
- tweakduke
Haller is ook aan het zoeken, maar waarom lopen Klaassen of Berghuis die 16 een keer niet in als Antony of Tadic wat aan het opzetten zijn aan die kant. Ergens klopt het allemaal niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:21:
[...]
Haller loopt steeds uit de punt. En Antony haalt het tempo uit t spel met al die zinloze bewegingen die nergens toe leiden.
Het is duidelijk tijd voor Plan B Erik!
Verwijderd
Verdediger er bij?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:24:
Het is duidelijk tijd voor Plan B Erik!
Cruijff zou het doen. Minder aanvallers is minder drukte in de zestien dus meer kans op een doelpunt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gok dat Ten Hag denkt dat Plan B met Blind te maken heeft, daarom mag Blind zoveel spelen.
Er kan geen andere reden zijn.
Laat Kudus maar eens invallen, was vorige week prima bezig bij Jong Ajax
Daar was ik toevallig bij, dijk van een wedstrijd inderdaad. Doe maar in plaats van Klaassen, die hebben we nog nauwelijks gezien.Gynnad schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:28:
Laat Kudus maar eens invallen, was vorige week prima bezig bij Jong Ajax
Edit: hebben jullie al door dat ik eigenlijk Erik ten Hag ben?
[ Voor 9% gewijzigd door Koppensneller op 11-03-2022 21:32 ]
- tweakduke
Wat een dramatische slechte tweede helft eigenlijk van Ajax. Gelijke stand is onderhand nog verdiend ook nog.
Nah, kansen eerste helft blijven wel staantweakduke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:30:
Wat een dramatische slechte tweede helft eigenlijk van Ajax. Gelijke stand is onderhand nog verdiend ook nog.
Zelf te weinig kansen afmaken en ze simpel tegen krijgen, recept voor problemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 11-03-2022 21:32 ]
- tweakduke
Ik schakelde wat later in, het beste gemist zekerVos schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:31:
[...]
Nah, kansen eerste helft blijven wel staan. Op basis van enkel de tweede helft wel.
Man man man
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022