Poeh, Vitesse schiet ff ala Wim Kieft over.
Die had wel mogen zitten ja...Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:19:
Zo das knap van Openda om die missen
Tja Italianen weten wel om te gaan met kansen...
Gezien Openda?
Echt Italiaans team, ze geven je de indruk dat je beter bent, maar 1 kans voor hun en je staat achter
Gezien Openda?
Echt Italiaans team, ze geven je de indruk dat je beter bent, maar 1 kans voor hun en je staat achter
[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 19:33 ]
Die Reiss Nelson heeft wel harde voeten zeg.
Zou toch een talent moeten zijn en staat vaak op de juiste plek, maar verder is het niet veel soeps als hij de bal krijgt.
Zou toch een talent moeten zijn en staat vaak op de juiste plek, maar verder is het niet veel soeps als hij de bal krijgt.
Feyenoord komt ook niet best uit de kleedkamer. Gelijk 2-1 achter.
Zeg dat. Hij beweegt alsof hij Ronaldinho is, maar hij vergeet de bal nogal eens…DaWayne schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:32:
Die Reiss Nelson heeft wel harde voeten zeg.
per aspera ad astra
Die zit er prima in!Grudgie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:06:
Ja ja lekkere goal.
Dat was een mooie van Sini!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Lekker zeg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Geniet ervan. Dat Conference League bevalt prima zo.Grudgie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:19:
Ja ja. Lekker hoor. 2-5!!
Dat is donker rood man

Lekker Feyenoord!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker genieten dit.DoeEensGek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:20:
[...]
Geniet ervan. Dat Conference League bevalt prima zo.
Verkoop de huid nu niet voor de beer geschoten is..Exocet schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:22:
In ieder geval 1 club een ronde verder
⏩ PVOutput☀️
Alireza Jahanbakhsh is het ook steeds niet he
[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 10-03-2022 21:07 ]
Hij maakt wel eens een leuke actie of doelpunt. Maar veeeeeel te weinig. Wat je op links met Sini ziet, wil je ook op rechts zien. Misschien niet dezelfde stijl, maar wel hetzelfde niveau.Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:27:
Alireza Jahanbakhsh is het ook steeds niet he
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 10-03-2022 21:07 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
Serviërs slechte verliezers hoor. Beetje schoppen
Wat is dat voor een regie om overtredingen niet te herhalen?
Volgens mij is die Holender met verlof
Zuur Vitesse
Volgens mij is die Holender met verlof
Zuur Vitesse
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 20:32 ]
Goede overwinning
Clasie valt uit bij AZ, dat is wel een bittere pil met nu een heel licht middenveld.
Die paar minuten van Wålemark waren dat betreft wel hoopgevendOMX2000 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:28:
[...]
Hij maakt wel eens een leuke actie of doelpunt. Maar veeeeeel te weinig. Wat je op links met Sini ziet, wil je ook op rechts zien. Misschien niet dezelfde stijl, maar wel hetzelfde niveau.
Vitesse eerste helft heer en meester maar als je zulke kansen niet af maakt.....
Baal er goed van.
Baal er goed van.
Zeker! Ik ben erg onder de indruk van hem.Bombvis schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:40:
[...]
Die paar minuten van Wålemark waren dat betreft wel hoopgevend
Vinden andere tweakers het ook niet opmerkelijk dat er geen var is in de conference? Vond die laatste actie eerder een pingel dan een overtreding.
Dan maar in Rome niks is onmogelijk :-)
Dan maar in Rome niks is onmogelijk :-)
Top gedaan Feyenoord! Ja, ik ben fan van Ajax, maar ook wel een beetje van Toornstra en Dessers.
Met Vitesse, PSV en AZ heb ik minder, maar die zie ik ook graag winnen in Europa.
Met Vitesse, PSV en AZ heb ik minder, maar die zie ik ook graag winnen in Europa.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Volgens mij leest @zeef gewoon meeCanaria schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:51:
Top gedaan Feyenoord! Ja, ik ben fan van Ajax, maar ook wel een beetje van Toornstra en Dessers.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pff mis ook eens de eerste 15 minuten psv gelijk achter..
Met gelukkig nog maar 0-1dglavimans schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:16:
Pff mis ook eens de eerste 15 minuten psv gelijk achter..
Wie stuur er een appje naar het Philips stadion dat de wedstrijd is begonnen? Holy shit wat is het gruwelijk slecht.
Als dit door blijft gaan neem ik aan dat de mensen in het stadion het geld van hun kaartje terug krijgen.
Als dit door blijft gaan neem ik aan dat de mensen in het stadion het geld van hun kaartje terug krijgen.
Thx! Om hoeveel goals heb je gevraagd?Sempy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:20:
Ik heb Gakpo geappt, werkt het?
Wat een geklooi achterin, manman.
⏩ PVOutput☀️
Heb ik hier nog zin in 68 minuten..
Ik krijg alleen maar negatieve meldingen van psv. In eigen huis zo snel achter en na de gelijkmaker weer gelijk achter. Wat een ellende dat psv.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig zit er nieuw gras in het veldcarpebios schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:25:
Ik krijg alleen maar negatieve meldingen van psv. In eigen huis zo snel achter en na de gelijkmaker weer gelijk achter. Wat een ellende dat psv.
Gelukkig kan ik de wedstrijd niet zien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind dat rode vlakje in dat balkje bovenin niet fijn, ik dacht dat PSV al een rode kaart had geïncasseerd ...
Maar dat komt er een rood vlakje volgens mij boven dat zwarte balkje.
Maar dat komt er een rood vlakje volgens mij boven dat zwarte balkje.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kan zomaar een teleurstellende avond worden voor de meeste ploegen. Gelukkig houdt Feyenoord de eer hoog
psv moet toch verdorie wel van kopenhagen winnen pfffff
Geluk dat die vent op doel schiet, met twee vrij...
En alsnog raak pff.
En alsnog raak pff.
Oke ik ga weer lekker Euphoria kijken op HBO Max.. Ga dit echt niet nog een helft aanturen en chago naar bed :’)
De coëfficiënten carousel komt zo wel abrupt aan een einde. Wat is PSV matig zeg.
XXXVI
Heb je zogenaamd twee voetballende keepers. Kunnen een simpele bal nog niet eens inschatten. Unnerstal had deze ook gewoon gehad.
Niet als je niet verdedigt... Die van Kopenhagen mag gewoon bij de doellijn inkoppen...milotic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:41:
psv moet toch verdorie wel van kopenhagen winnen pfffff
Moet minimaal Drommel bij zitten
Wat beschamend
Max duikt weg bij die speler. Die jongen is ook wel gruwelijk slecht uit zijn covid besmetting gekomen zeg. Long covid snap ik, dan kan je niet 100% van de tijd vol mee sprinten, maar bij een corner duik je toch niet weg bij je man?
Goed, mijn nachtrust is me meer waard dan deze ellende nog langer aanzien.
Goed, mijn nachtrust is me meer waard dan deze ellende nog langer aanzien.
alleen de voorrondes champions leauge waren ze best okayHarribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:46:
Psv in Europa is eigenlijk al een hele tijd niks...
@ElPaco inderdaad.. Max denkt ik spring weg... Zo raar
Vorige wedstrijd tegen Heracles was het niveau van Heracles zo slecht dat het niet eens leek alsof ze tegen 10 man speelden maar tegen een seniorenelftal. Dan verbloemen de 3 punten dat het eigenlijk 6-0 had moeten worden. Dit Kopenhagen is gewoon van een niveau van een AZ dat niet uit vorm is.
PSV nog tegen Utrecht uit, Twente uit en Feyenoord uit. Verwacht ik hooguit 1-3 punten van en dan zijn er Ajax supporters die zich zorgen maken
PSV nog tegen Utrecht uit, Twente uit en Feyenoord uit. Verwacht ik hooguit 1-3 punten van en dan zijn er Ajax supporters die zich zorgen maken

Vanwaar die smiley? Want Ajax kan geen punten verspelen? Go Ahead? RKC hakken over de sloot. Nog niks is zeker.Fleximex schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:54:
Vorige wedstrijd tegen Heracles was het niveau van Heracles zo slecht dat het niet eens leek alsof ze tegen 10 man speelden maar tegen een seniorenelftal. Dan verbloemen de 3 punten dat het eigenlijk 6-0 had moeten worden. Dit Kopenhagen is gewoon van een niveau van een AZ dat niet uit vorm is.
Matige keeper en een paar matige verdedigers.
Ze moeten daar echt eens iets aan doen.
Maar of ze doen niets of ze halen spelers die nauwelijks beter zijn.
Masterplan van John de JongDeadsy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:03:
Matige keeper en een paar matige verdedigers.
Ik gok dat het 4-3 gaat worden, hattrick Madueke tussen de 80e en 105e minuut ofzo.
Vanaf de bank?OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:04:
Ik gok dat het 4-3 gaat worden, hattrick Madueke tussen de 80e en 105e minuut ofzo.
Mag die er niet nog een keertje in dan?
Ok, dan 2x Gotze en Doan
Geloof je het zelf. Al verspeelt Ajax punten. Is het gat alsnog hetzelfde want dat doet PSV ook. Maar ik denk dat Ajax nu wel wakker is.Vos schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:03:
[...]
Vanwaar die smiley? Want Ajax kan geen punten verspelen? Go Ahead? RKC hakken over de sloot. Nog niks is zeker.
Edit: Nou hup doorpakken. Daar was bijna de 2-4...
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 10-03-2022 22:09 ]
Als ik Ajax zie spelen dan steek ik mijn hand daar niet voor in het vuurFleximex schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:08:
[...]
Geloof je het zelf. Al verspeelt Ajax punten. Is het gat alsnog hetzelfde want dat doet PSV ook. Maar ik denk dat Ajax nu wel wakker is.
Huh penalty?
Ok bedankt
Ik zou mijn handen sowieso nooit in het vuur doen maar dat terzijde
Ok bedankt
Ik zou mijn handen sowieso nooit in het vuur doen maar dat terzijde
[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 22:19 ]
In het water durf ik wel.Vos schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:09:
[...]
Als ik Ajax zie spelen dan steek ik mijn hand daar niet voor in het vuur
Een penalty!? Bedankt!
Straks ook weer rood mee?
Straks ook weer rood mee?
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 10-03-2022 22:20 ]
Kado’tje
Float like a butterfly, sting like a bee.
Moet er in he
Edit:wat ik al vermoedde
Edit:wat ik al vermoedde
[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 22:20 ]
Jinxed!Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:20:
Moet er in he
Inderdaad.Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:20:
Moet er in he
Een Engelse scheids, zou ik niet zeggen met dat pietluttige fluiten soms
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mij hoor je niet als we een penalty cadeau krijgenMartinusz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:25:
Een Engelse scheids, zou ik niet zeggen met dat pietluttige fluiten soms
Edit : goed Gakpo!
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 22:28 ]
BAM
1-1AZ , hoe gaat het @krissie100 ?
Ziet er plots weer beter uit voor de punten.
⏩ PVOutput☀️
AZ ook uit het niets gelijk. Wordt het dan toch nog een mooie avond? PSV speelt wel met een hoop power nu.
@OPSLAGHOND dramatisch, traag en niet om aan te gluren
@OPSLAGHOND dramatisch, traag en niet om aan te gluren
[ Voor 22% gewijzigd door krissie100 op 10-03-2022 22:33 ]
Inderdaad, nu allebei er nog eentje bij prikkenQuad schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:32:
Ziet er plots weer beter uit voor de punten.
Dat Bodo is zeker wel een goede ploeg? Zie aan de statistieken dat Az het moeilijk heeft
Psv moet nog een maken
Edit : tjongejonge Psv Psv...
Psv moet nog een maken
Edit : tjongejonge Psv Psv...
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 10-03-2022 22:37 ]
Die verdediging.. wat een gepruts
Flickr PSN ID= cheironnl
Beste kansen zijn voor bodo, AZ komt er eigenlijk niet echt uit en om eerlijk te zijn kijk ik ook PSV nu .. Sangare....Harribo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:35:
Dat Bodo is zeker wel een goede ploeg? Zie aan de statistieken dat Az het moeilijk heeft
Psv moet nog een maken
Oei PSV toch ... zo onnodig.
Sangaré fout, Obispo mis en Drommel zal ook nooit eens een superredding maken.
Die Drommel houdt er dan ook geen een tegen he?
Ook al bij die kopbal...
Ook al bij die kopbal...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022