Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
BijnaQuad schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:24:
Haller legt de 3e met z'n hoofd erin, let maar op.
Op zich rouleert ten Hag wel met spelers om alle kikkers tevreden in de kruiwagen te houden. Alleen snap ik eveneens niet waarom spelers als Blind en Gravenberch zo vaak in de basis staan.
Hij heeft wel een handicap want hij is Blind.simons schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:30:
Echt Blind een gehandicapte had die bal nog goed gespeeld
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou niet echt hoor. Alleen als het toevallig goed gaat na een blessure blijft die speler staan. Is al jaren zo. Dest, Timber, Mazraoui, Berghuis etc zijn alleen maar door blessures in de basis gekomen en daarna er niet uit gegaan.tweakduke schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:30:
[...]
Bijna![]()
Op zich rouleert ten Hag wel met spelers om alle kikkers tevreden in de kruiwagen te houden. Alleen snap ik eveneens niet waarom spelers als Blind en Gravenberch zo vaak in de basis staan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Er is iedere keer een vaste selectie waar hij aan vast houdt, ik kan het ook moeilijk verklaren.Terranova schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:33:
[...]
Nou niet echt hoor. Alleen als het toevallig goed gaat na een blessure blijft die speler staan. Is al jaren zo. Dest, Timber, Mazraoui, Berghuis etc zijn alleen maar door blessures in de basis gekomen en daarna er niet uit gegaan.
Domme overtreding zeg voor die penalty, maar ja Tadic moet eerst raak schieten.
Alleen discutabel als je een een haat tegen Ajax hebt, maar dan kan je beter ook niet postensNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:34:
En daar is ie.. jonge jonge
Nee hoor, gewoon terecht.sNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:34:
En daar is ie.. jonge jonge
Maar Tadic...
Discutabel was het niet maar dat mag de pret niet drukkensNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:23:
Ajax gaat dadelijk vast met een discutabele penalty winnen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bam.OPSLAGHOND schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:36:
Bam of VAR?
AmsterbamOPSLAGHOND schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:36:
Bam of VAR?
Gemist door de keeper bedoel jesimons schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:35:
Ok zal ik het maar zeggen die pingel wordt gemist
Nou, wat zei ik ......964C2 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:16:
Komt vast nog wel goed met " Lucky Ajax "
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Het is toch wel erg bijzonder hoe vaak Ajax dit seizoen punten laat liggen waarbij ze gigantisch veel kansen hebben en beter zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Ah leuk je komt het topic vaker bezoeken. Je bent voor Ajax aangezien je alleen post tijdens de wedstrijden van Ajax?
[ Voor 67% gewijzigd door ephymerous op 06-03-2022 18:38 ]
XXXVI

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Bedankt voor het zetje in de goede richting
Het was een zeker eentje. Niet discutabel maar wel heel dom (wat je enigszins ook als discutabel kan zien, want dit is oerstom)Terranova schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:35:
[...]
Alleen discutabel als je een een haat tegen Ajax hebt, maar dan kan je beter ook niet posten
Mooi ingeschoten trouwens.
Tja, gaat soms die kant op, soms komt het van die kant. Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet baalde van die domme overtredingExocet schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:38:
[...]
Vervelende manier dan om je hier zo te manifesteren
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zeg je dan prima. Losse scheldwoorden posten mag op het fanforumElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:39:
[...]
Tja, gaat soms die kant op, soms komt het van die kant. Ik kan niet ontkennen dat ik ook niet baalde van die domme overtreding
"Antibam" is het woord wat je zochtWokschotel schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:41:
[...]
Er roept iemand ‘bam’. Er roept iemand ‘f*ck’. What’s the difference?
Heb nog wat van hoop voor einde van de competitie voor psv.. Gaat nog spannend worden
Je bent van harte welkom in het topic hoor. Het is vooral vervelend dat je hier alleen komt tijdens wedstrijden van Ajax en dan alleen als Ajax het moeilijk heeft. Dan is de vraag of je voor het voetbal komt of alleen om te stoken.Wokschotel schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:41:
[...]
XXXVI
Mag die scheids ook nog ff van ze weekend genietenElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:42:
Heel die penalty situatie incl VAR in de extra tijd en dan strak om 95:00 affluiten, lekker hoor.
Je wil zeggen dat het posten van 'bam' na een Ajax/PSV goal nìet voorspelbaar is?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV wint bijna wekelijks op deze manier. Eigenlijk is het leuker kijken dan met 5-0 winnen.Vos schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:42:
Wat een ge-wel-dige overwinning dit!
Brr, wat matig (weer).
Ben jij verstrekker van hartmedicatie dat je dit zegt? Zo ja, doe mij drie potjes aub...sNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:43:
[...]
PSV wint bijna wekelijks op deze manier. Eigenlijk is het leuker kijken dan met 5-0 winnen.
Mwa, ik zie recent betere resultaten bij PSV? Ik zie ze niet veel live spelen.sNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:43:
[...]
PSV wint bijna wekelijks op deze manier. Eigenlijk is het leuker kijken dan met 5-0 winnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 06-03-2022 18:44 ]
Zoals iemand anders ook al zei: Het enige moment dat jij van je laat horen is als het negatief kan jegens Ajax.Wokschotel schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:41:
[...]
Iedereen is welkom, maar jouw hetze tegen een bepaald team is wel erg duidelijk.
Je hebt soort van gelijk, zijn zat wedstrijden van Ajax geweest waar ik wat anders ben gaan doen met de wedstrijd op m'n 2e scherm oid. Nu blijf je gekluisterd aan de buissNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:43:
[...]
Als ik vooraf weet dat het 3-2 wordt mag hetsNielz123 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:43:
[...]
Kijk 90 minuten later na aanvang en check van tevoren de uitslag, relaxed kijken gegarandeerd.
Een 5-0 wedstrijd vind ik alleen leuk als het tussen PSV-Ajax-Feyenoord is.
Waarbij PSV dan niet verliest maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Op naar een spannend einde van de competitie!
XXXVI
Ik heb één tegengoal gezien, maar dat was drie tegen één waarbij een tweede Rkc speler komt aansluiten. Dat is totale miscommunicatie en slechte mentaliteit om mee te lopen/om te schakelen.ephymerous schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:49:
Poe ik zie net de twee tegendoelpunten. De verdediging staat wederom veel te hoog. Blind en Schuurs kunnen echt niet (meer). Iedere andere trainer stelt Tagliafico nu op.
Hij krijgt te veel tijd van Rensch en vanuit het middenveld loopt niemand mee terug, van de Vennen rent iemand voorbij, maar kon zo 123 niet zien wie het was.Hupske schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:53:
Vooral bij de tweede goal wordt er ook slecht ingegrepen. Hoeveel tijd die aanvaller krijgt van Rensch is niet best.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Qua spanning heb je zeker een punt. Maar ik hou ook van mooi voetbal, snelle combinaties, leuke individuele acties. Daar zie ik momenteel niets meer van terug bij Ajax. Dan toch liever 5-0 winnen met mooi voetbalTerranova schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:44:
[...]
Je hebt soort van gelijk, zijn zat wedstrijden van Ajax geweest waar ik wat anders ben gaan doen met de wedstrijd op m'n 2e scherm oid. Nu blijf je gekluisterd aan de buis
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan blind die pass op van der venne eruit halen.
Dat ze het niveau niet hebben is al reden genoeg om minder risico te nemen. Laat staan als je ruim voorstaat.Superkiwi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:51:
Er was tot aan die twee goals ook geen reden voor Blind en Schuurs om ver achterin te blijven staan imo. Ajax had de bal, bepaalde het spel en RKC kwam er niet aan te pas, ook alle afvallende ballen waren voor Ajax.
XXXVI
ElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:14:
Nou prima weekend zo als PSV fan, toch weer ingelopen op Ajax kwa doelsaldo

(Sorry not sorry)
Inderdaad, scheelt nog maar 34 doelpunten!ElPaco schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:14:
Nou prima weekend zo als PSV fan, toch weer ingelopen op Ajax kwa doelsaldo
Maar denk dat PSV die doelpunten niet nodig heeft hoor
Om te winnen zijn ze wel handig, kan ik je zo vertellen.Exocet schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Inderdaad, scheelt nog maar 34 doelpunten!
Maar denk dat PSV die doelpunten niet nodig heeft hoor
Of denk je nu echt dat Ajax meer punten gaat laten liggen dan PSV?
[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 06-03-2022 19:33 ]
Die kopbal van Kramer, Rensch staat met hem te worstelen van te voren, en na die kopbal zit ie te kijken naar volgens mij Schuurs zo van dat is jouw manHupske schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:57:
Blind had gecoacht moeten worden door Onana dat die meer centraal moest blijven en niet volledige rugdekking moest geven aan Rensch.

Snel Timber weer achterin hopelijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat laatste inderdaad. Het is verdedigend zo slecht, dat gaat Ajax heel veel puntverlies kosten.Maarten_E schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:32:
[...]
Om te winnen zijn ze wel handig, kan ik je zo vertellen.
Of denk je nu echt dat Ajax meer punten gaat laten liggen dan PSV?
Schuurs en Rensch (en nu ook Blind) hebben het niveau niet
Er is ook totaal geen reden om als 9e aanvaller te gaan spelen als je 2-0 voor staat. Benfica, Go Ahead, zomaar een paar voorbeelden waar men van had moeten leren.Superkiwi schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:51:
Er was tot aan die twee goals ook geen reden voor Blind en Schuurs om ver achterin te blijven staan imo. Ajax had de bal, bepaalde het spel en RKC kwam er niet aan te pas, ook alle afvallende ballen waren voor Ajax.
Gecoached? Juist hij, op die plek, moet weten dat ie om zich heen moet kijken voor komende spelers.Martinusz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:34:
[...]
Die kopbal van Kramer, Rensch staat met hem te worstelen van te voren, en na die kopbal zit ie te kijken naar volgens mij Schuurs zo van dat is jouw man![]()
Snel Timber weer achterin hopelijk
Daar heb je helemaal gelijk in.toolkist schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:42:
[...]
Er is ook totaal geen reden om als 9e aanvaller te gaan spelen als je 2-0 voor staat.
Al had ik in de eerste helft niet zoiets van "blijf maar achterin hangen want zometeen komt RKC eruit".
Op die manier ja. Ajax draait nu inderdaad niet heel lekker, wel typisch. Normaal gesproken draait Ajax niet tot aan de winterstop, en is het na de winterstop op elkaar ingespeeld. Het lijkt erop dat dat nu andersom is.Exocet schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:37:
[...]
Dat laatste inderdaad. Het is verdedigend zo slecht, dat gaat Ajax heel veel puntverlies kosten.
Schuurs en Rensch (en nu ook Blind) hebben het niveau niet
André Onana heeft dit seizoen net zoveel doelpunten tegen gekregen in de Eredivisie (4 in 2 duels) als Remko Pasveer (4 in 20 duels). #ajarkc
— Bart Frouws (@bartf) 6 maart 2022
Er gaat iets niet de goede kant op bij Ajax heb ik zo het gevoel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Blind lijkt wel pleintjesvoetbal te spelen tegenwoordig. "Oh we gaan lekker, dan kan ik wel naar voren om ook een bal erin te prikken.". Het verbaast mij hoe vaak die gozer uit positie is tegenwoordig en hoe vaak het onderhand gevolgen heeft. Misschien Tagliafico maar weer eens een paar keer een basisplek geven om Blind wakker te schudden?toolkist schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:42:
[...]
Er is ook totaal geen reden om als 9e aanvaller te gaan spelen als je 2-0 voor staat. Benfica, Go Ahead, zomaar een paar voorbeelden waar men van had moeten leren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien ziet Blind ‘t niet?Gonadan schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Blind lijkt wel pleintjesvoetbal te spelen tegenwoordig. "Oh we gaan lekker, dan kan ik wel naar voren om ook een bal erin te prikken.". Het verbaast mij hoe vaak die gozer uit positie is tegenwoordig en hoe vaak het onderhand gevolgen heeft. Misschien Tagliafico maar weer eens een paar keer een basisplek geven om Blind wakker te schudden?
Maar ik vond het verdedigend ook erg slecht, ze hadden echt geluk met die enorm stomme sliding RKC, kan er nog steeds niet bij hoe stom dat was. Bal niet geraakt, speler ook geen optater gegeven, totaal nutteloos.
Cadeautje werd grif uitgepakt.dr.lowtune schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:33:
[...]
Misschien ziet Blind ‘t niet?
Maar ik vond het verdedigend ook erg slecht, ze hadden echt geluk met die enorm stomme sliding RKC, kan er nog steeds niet bij hoe stom dat was. Bal niet geraakt, speler ook geen optater gegeven, totaal nutteloos.
Geen bijzonder sterke beurt weer van de arbitrage. Maar ja, Higler hè?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wij noemen dat F-jes voetbal. Ik ben daar waar de bal is.Gonadan schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Blind lijkt wel pleintjesvoetbal te spelen tegenwoordig. "Oh we gaan lekker, dan kan ik wel naar voren om ook een bal erin te prikken.". Het verbaast mij hoe vaak die gozer uit positie is tegenwoordig en hoe vaak het onderhand gevolgen heeft. Misschien Tagliafico maar weer eens een paar keer een basisplek geven om Blind wakker te schudden?
Blind wakker schudden hoeft van mij niet meer, het is gewoon een risico als je met hem speelt dus zet hem permanent op de bank.
Maarja heel het stadion wil het, dus dat gaat Ten Hag nooit doen.
Als Feyenoorder heb ik geen liefde voor Higler, misschien heb jij zelfs in je mod-periode wel eens een naamverbastering die ik toepaste aangepaktRamzzz schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:34:
[...]
Cadeautje werd grif uitgepakt.
Geen bijzonder sterke beurt weer van de arbitrage. Maar ja, Higler hè?
Ik kan me goed voorstellen dat ze het graag uitpakten, want Ajax stevende wel af op een blamage. Daarom is het ook zo stom van die verdediger. Ze konden een resultaat halen tegen Ajax en vanaf de plek waar die overtreding werd gemaakt was er ook niet zo super veel mogelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niks gemist en doorHan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:54:
Gisteren ouderwets een spontane borrel gehouden thuis, dus niks kunnen zien. Heb ik nog wat gemist buiten de verwachtte 3 punten thuis tegen RKC?
Overigens die handsbal bij AZ waar de 1-0 uit komt, volgens mij was de VAR koffie halen ofzo....

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja;Han schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:54:
Gisteren ouderwets een spontane borrel gehouden thuis, dus niks kunnen zien. Heb ik nog wat gemist buiten de verwachtte 3 punten thuis tegen RKC?
- De onverwachte 2 bonuspunten op het einde.
- Ze speelden net als Duitsers.
- De wekelijkse uitdaging waarbij Blind en Gravenberch niet gewisseld mochten worden.
- Timber werd gemist.
- Klaassen scoorde niet de 1 - 0.
- Haller scoorde er maar 2.
- Onana incasseerde doelpunt 3 en 4 in slechts twee wedstrijden, net zoveel als Pasveer in 20 wedstrijden.
Hoewel waar mag ik toch aannemen dat Blind (ondank zijn naam) en ook Schuurs ook de mogelijkheid hebben om zelf even op zich heen te kijken. Als je de beelden terug ziet zie je Schuurs geen enkele keer achterom kijken. Dat is toch raar?Hupske schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:57:
Blind had gecoacht moeten worden door Onana dat die meer centraal moest blijven en niet volledige rugdekking moest geven aan Rensch.
Dan Van der Venne de hele helft kan opstomen terwijl er minimaal 4 veldspelers + een keeper tussen zijn vertrekpunt en het doel staan kan toch niet bestaan? Het is toch geen speler van de buitencategorie?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022