"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klaassen? Liever niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:17:
Inderdaad geschikt voor PSV!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het aantal tegendoelpunten is inderdaad indrukwekkendAgent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:13:
[...]
Hij heeft het overzicht ook wel. Maar je rent hem er zo uit. Het ziet er gewoon niet meer uit.
En ik vind de voetballer Blind een lust voor het oog, maar ik heb het idee dat we het niet eens worden.
Nee, unnerstall ...Quad schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:17:
[...]Klaassen? Liever niet.
Lekker agressief mannetje, terecht geel.
Sorry, had er een smiley bij moeten zetten.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:18:
[...]
Nee, unnerstall ...
Lekker agressief mannetje, terecht geel.
nggyu nglyd
Haha dat mag hè! De discussie is gezond en we houden het netjes! Fijne wedstrijd.DeKever schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:18:
[...]
Het aantal tegendoelpunten is inderdaad indrukwekkend
En ik vind de voetballer Blind een lust voor het oog, maar ik heb het idee dat we het niet eens worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Troupée, misschien wel de beste rechtsback van de Eredivisie een jaar of 5 geleden, maar viel daarna heel ver terug in zijn ontwikkeling. Had toendertijd verwacht dat hij naar PSV zou gaan ofzo toen Arias wegging, maar toen werd hij uit de basis gespeeld door van der Maarel.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:20:
De rechtsback van Twente is klaar voor een hockeywedstrijd met zijn haar- en zweetbandje?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Corners van Feyenoord nooit gezien?gws24 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:27:
Die korte corners van Ajax blijven drama
XXXVI
En daarna verkopen en laten zitten tot hij is verkocht.ephymerous schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:48:
Ik schakel net in. Fijn dat Gravenberch op de bank zit. Laat ‘n daar maar zitten tot hij zijn contract verlengd
nggyu nglyd
En Gravenbench op zijn shirt zetten.Quad schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:51:
[...]
En daarna verkopen en laten zitten tot hij is verkocht.
Dat werkte snel dit keer! Hahaha
[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-02-2022 17:56 ]
OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:55:
Haller is ook onzichtbaar! #miskoop
Dat werkte snel dit keer! Hahaha
nggyu nglyd
Lekker, 2-0, doorgaan zou ik zeggen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
1 minuut later
Haller topspits!
Dat was ook het motto van OvermarsQuad schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:56:
❤️Liefde is gratis!❤️
Kon hij weinig aan doen? Hele 16 stond vol, zag weinig.ephymerous schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:57:
Was ook niet sterk van het keepertje. Wisselt hele goede momenten af met hele matige momenten.
Hoeveel matige momenten? Kom sinds hele lange tijd niet verder dan deze 2 goals.ephymerous schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:57:
Was ook niet sterk van het keepertje. Wisselt hele goede momenten af met hele matige momenten.
De Haller-jinx!Agent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:58:
Haller slechte voetballer!
1 minuut later
Haller topspits!
Als jullie zeggen dat een speler slecht is is ie waarschijnlijk ook gewoon slecht.
Beide goals vind ik m matig. Daardoor staat FCT nu achter. Mij hoor je overigens niet klagensaert schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:00:
[...]
Hoeveel matige momenten? Kom sinds hele lange tijd niet verder dan deze 2 goals.
/edit
Nou voorlopig geen strafschoppen meer voor Tadic
[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 13-02-2022 18:05 ]
XXXVI
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
danke voor de jinxephymerous schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Beide goals vind ik m matig. Daardoor staat FCT nu achter. Mij hoor je overigens niet klagen
Alsjeblieft, gemiste penalty is altijd onkunde van de nemer imho
/edit
Wissel die Gravenberch maar weer. Waarom daar voor eigen succes gaan?
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 13-02-2022 18:10 ]
XXXVI
Je hebt je momentje gevonden, bravo!Napo schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:11:
Flink lompe actie van Alvarez, doorlopen op je tegenstander als de bal al ruim weg is
Nee en de VAR ook niet.
En dat is?DoeEensGek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:05:
Tadic doet ook waar hij goed in is!
Een wedstrijd winnen gok ik.
Verwijderd
Daar mag je je als trainer voor schamen, want dat is zo'n 75 minuten te laat.
Beter dan helemaal niet inbrengen.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:24:
Nico voor 10 minuten inbrengen ...
Daar mag je je als trainer voor schamen, want dat is zo'n 75 minuten te laat.
Nico
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
nggyu nglyd
Wederom 5 doelpunten gescoord
Wederom de 0 gehouden
Solide 3 punten in de pocket
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Eerst stuur je een mail naar alle medewerkers met de vraag "kom naar voren met seksueel overschreidend gedrag"
De dag erna komen er mensen naar voren.. heel vreemd vind ome Arno dat...
Ik werk bij meerdere bedrijven en bij een heleboel bedrijven is zo'n mail gestuurd rond die tijd wegens the voice
Ze zijn gewoon een beetje zuur omdat ze al lange tijd geen Ajax primeurtjes hebben.Crysania schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:41:
Pff studio voetbal vind de tijdslijn bij Ajax maar vreemd.
Eerst stuur je een mail naar alle medewerkers met de vraag "kom naar voren met seksueel overschreidend gedrag"
Ik werk bij meerdere bedrijven en bij een heleboel bedrijven is zo'n mail gestuurd rond die tijd wegens the voice
Als de samenvattingen van Ajax zo blijven dan teken ik METEEN!Han schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:43:
Wederom een mooie overwinning
Wederom de 0 gehouden
Ah, was Arno weer even lekker ouderwets aan het Arno'en?Crysania schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:41:
Pff studio voetbal vind de tijdslijn bij Ajax maar vreemd.
AL 8x 5-0 dit seizoenHan schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:43:
Wederom een mooie overwinning
Wederom de 0 gehouden
Float like a butterfly, sting like a bee.
Onbegrijpelijk dat ze die gast nog op tv toestaan.. Mislukte Johan Derksen wannabeHenkie_NtA schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:01:
[...]
Ah, was Arno weer even lekker ouderwers aan het Arno'en?
Ben het nu even aan het kijken, maar het is echt weer ouderwets. Er is iets aan de hand bij Ajax en Arno begint gelijk weer te schuimbekken.toolkist schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:11:
[...]
Onbegrijpelijk dat ze die gast nog op tv toestaan.. Mislukte Johan Derksen wannabe
9x, 8x in de competitie en 1x in de beker. Daarnaast nog eens 5x met 4 doelpunten verschil of meer (dus buiten de 5-0) gewonnen.
En maar 14 tegendoelpunten, inc 4-0 oorwassing in de JC schaal.
En dan nog steeds maar 5 punten voorsprong in de competitie.
Dat toont de kracht aan van PSV en Feyenoord.PolarBear schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:42:
[...]
En dan nog steeds maar 5 punten voorsprong in de competitie.
Althans, als Ajax op 15 punten had gestaan dan waren ze NL competitie ontgroeid dus ik draai het eens om. PSV en Feyenoord doen vrolijk mee.
Verrassend dat het als AD is en niet als TD, hopelijk helpt dit wel met het technisch beleid waar John de Jong voor verantwoordelijk is.Marcel Brands (59) treedt na dit seizoen bij PSV in dienst als Algemeen Directeur. Hij tekent na het lopende voetbaljaar een contract tot medio 2027 en volgt Toon Gerbrands (64) op. Gerbrands beëindigt na acht seizoenen zijn werkzaamheden bij PSV.
Of. Brands will ook boekjes gaan schrijven en ziet dit als de perfecte functie.Napo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:08:
[...]
Verrassend dat het als AD is en niet als TD, hopelijk helpt dit wel met het technisch beleid waar John de Jong voor verantwoordelijk is.
Nu kijken of de jong ook opstapt.
Ging Brands eerder niet weg wegens verschil van mening/visie? Nu kan die natuurlijk daar meer op sturen vanuit de AD positieNapo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:08:
[...]
Verrassend dat het als AD is en niet als TD, hopelijk helpt dit wel met het technisch beleid waar John de Jong voor verantwoordelijk is.
Kan me dat niet herinneren dat hij bij PSV weg is gegaan vanwege een verschil van mening/vise., wel dat hij de ambitie had om een stap naar het buitenland te maken (in dit geval dus Everton). Voornamelijke herinnering is dat hij vrij lang bij de club heeft gezeten met redelijk succes (als TD).Martinusz schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:52:
[...]
Ging Brands eerder niet weg wegens verschil van mening/visie?
Zou overigens ook verwonderlijk zijn. Hij is destijds ingestroomt bij PSV toen er financieel flink geherstructureerd moest worden waarna later enige succesen behaald zijn.
Was het niet de situatie Everton die eindigde vanwege verschil van visie?
[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 14-02-2022 11:00 ]
Ja, hij ging bij PSV weg omdat ie een trein zag langsrijen. Bij Everton was ie het haasje ivm de dramatische prestaties op het veld. Dus Brands ging eerst, voordat de Benitez eruit ging.Napo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:59:
[...]
Kan me dat niet herinneren dat hij bij PSV weg is gegaan vanwege een verschil van mening/vise., wel dat hij de ambitie had om een stap naar het buitenland te maken (in dit geval dus Everton). Voornamelijke herinnering is dat hij vrij lang bij de club heeft gezeten met redelijk succes (als TD).
Zou overigens ook verwonderlijk zijn. Hij is destijds ingestroomt bij PSV toen er financieel flink geherstructureerd moest worden waarna later enige succesen behaald zijn.
Ben al blij dat ie straks niet ineens bij Ajax opduikt als TD. Ik vrees bij Ajax nog steeds voor Kluivert btw.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat zal het wel zijn geweestNapo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:59:
[...]
Is dat niet met vrijwel alle functies in het betaald voetbal? Spelers, trainers maar ook bestuurders zien hun plek ergens anders op een gegeven moment passender dan bij de club waar ze zitten. Dat blijft wel een nadeel van veel clubs, ook voor de directie kan ik mij goed voorstellen dat menig club in Nederland - en Ajax is daar wellicht wel de uitzondering in - niet het hoogste podium is dat ze willen bereiken.loekf2 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:20:
[...]
Ja, hij ging bij PSV weg omdat ie een trein zag langsrijen.
In het voetbal bijzonder weinig personen die daadwerkelijk hun contract uitdienen en als ze het doen komen er alsnog grote vraagtekens over die keuze.
Wat dat betreft is er ook niets mis met een persoon die een kans aangrijpt bij een andere club zolang er maar duidelijk in de club is over de ambitie van de persoon, hoe hij er op dit moment in staat en welke factoren hem/haar kunnen bewegen naar een nieuwe rol buiten de organisatie. De club is ten alle tijden verantwoordelijk om een plan te hebben indien een persoon met een cruciale rol uit dienst gaat.
Dat ik er naast zat
De emoji met hamer blijft op meerdere manieren te interpreteren
Overall eigenlijk enkel positief over de Brands destijds bij PSV. Van onmogelijkheden in het tijdperk Sanders (financieel vrij weinig mogelijk waarbij de transfer van Mertens/Strootman op zijn minst bijzonder was) tot een situatie waar er een aantal kampioenschappen zijn gevierd. Natuurlijk niet foutloos (Zanka!) en pech met transfers (Maher) maar geen enkele TD heeft enkel successen.
Grotendeels overigens ook de successen dankzij de spelers maar wel een TD die blijkbaar genoeg perspectief bij Wijnaldum/Depay destijds wist te creeeren dat ze een extra jaar bij PSV bleven en een Guardado bij PSV wist te krijgen. Ben wel benieuwd of hij als AD niet te veel in het vaarwater van de TD gaat zitten, dat kan nog wel eens een risico zijn.
Niet als de huidige TD blijft ...Napo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Overall eigenlijk enkel positief over de Brands destijds bij PSV. Van onmogelijkheden in het tijdperk Sanders (financieel vrij weinig mogelijk waarbij de transfer van Mertens/Strootman op zijn minst bijzonder was) tot een situatie waar er een aantal kampioenschappen zijn gevierd. Natuurlijk niet foutloos (Zanka!) en pech met transfers (Maher) maar geen enkele TD heeft enkel successen.
Grotendeels overigens ook de successen dankzij de spelers maar wel een TD die blijkbaar genoeg perspectief bij Wijnaldum/Depay destijds wist te creeeren dat ze een extra jaar bij PSV bleven en een Guardado bij PSV wist te krijgen. Ben wel benieuwd of hij als AD niet te veel in het vaarwater van de TD gaat zitten, dat kan nog wel eens een risico zijn.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik ook, en ben ook bang dat ze met Cruijff aankomen.loekf2 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:20:
[...]
Ja, hij ging bij PSV weg omdat ie een trein zag langsrijen. Bij Everton was ie het haasje ivm de dramatische prestaties op het veld. Dus Brands ging eerst, voordat de Benitez eruit ging.
Ben al blij dat ie straks niet ineens bij Ajax opduikt als TD. Ik vrees bij Ajax nog steeds voor Kluivert btw.
Alles mensen die nog niets bewezen hebben.
Of Raiola en dan op dag 1 verlenging Gravenberch en transfer Brobbey.Deadsy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:03:
[...]
Ik ook, en ben ook bang dat ze met Cruijff aankomen.
Alles mensen die nog niets bewezen hebben.
Ik denk vooral dat de situatie nu niet echt te vergelijken is met de situatie toen. Het Aanzien van PSV was natuurlijk groter, waardoor het gemakkelijker is bepaalde spelers te halen, ze zullen iig eerder geneigd te zijn ja te zetten, vanwege goed perspectief en Europees voetbal spelen. Het team was in mijn optiek ook (zeer) goed in balans, waarbij ik dit niet alleen op het conto van een TD wil schrijven, maar die werkte in elk geval goed samen met de staf om spelers te halen die passen bij wat PSV wil.Napo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Momenteel zijn het leuke namen (Max, Götze, Vinisius) die gehaald zijn, maar niet per definitie voor het 'voll gas Fussball' dat Schmidt zou gaan spelen. Ditzelfde gevoel heb k momenteel bij de aankopen van jongere spelers die bij het eerste aansluiten (de echte jeugd heb k geen kijk op, want volg ik niets van). Op zichzelf zijn het prima spelers, maar er wordt wat anders van ze verwacht op sommige fronten en dan blijkt dat ze daar niet zo geschikt voor zijn.
Nou helpt het wellicht ook niet dat ze dan weer wél spelen, dan moeten banken, dan weer een heel andere voorhoede voor zicht hebben enzovoorts, dus dat wisselbeleid helpt niet om er automatismen in te krijgen. Ik ben in die zin wel benieuwd in hoeverre straks als er een meer vaste basis staat, deze spelers toh ineens beter blijken te zijn dan dat ze hebben laten zien.
Feyenoord vind ik momenteel een voorbeeld waar dat wel doordacht gebeurt, spelers die zijn gehaald passen in het spel dat ze willen spelen en passen zich dus ook snel aan. En dat met (praktisch) geen investeringen.
Dat vind ik overigens vaker opvallen, clubs worden creatief wanneer er weinig geld is, maar die creativiteit voor het halen van spelers met wat je voor ogen hebt gaat er snel af als er meer geld is. Dan slaat de balans nog wel eens door naar meer kopen en minder opleiden en begint de cirkel opnieuw.
Ajax had dit de afgelopen jaren prima voor elkaar, maar ben erg benieuwd naar de jaren ná Overmars (en vd Sar wellicht als blijkt dat hij er toch vanaf had geweten). Het lastige kán zijn daarbij dat een groot deel van directie/ bestuur wellicht (verwijtbaar) fout heeft gehandeld en eigenlijk niet aan kan blijven. Er komen dan heel snel allemaal haantjes die een positie wel zien zitten, dus dat moeten ze echt in goede banen leiden. Maargoed, is ook wel eens lekker dat er nu eens rust is in Rotterdam, en in Eindhoven en Amsterdam iets meer onrust.
[ Voor 20% gewijzigd door jbdeiman op 14-02-2022 13:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022