Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je hebt wel gelijk hoor. Dat ESPN halverwege al een top 10 keepersfouten compilatie kan maken zegt genoeg.krissie100 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:29:
[...]
zegt mij niks![]()
Het is de laatste weken meerdere keren per weekend gewoon raak met blunders op echt ALLE manieren.
Doeltjes kleiner maken?carpebios schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:31:
Als PSV in 28 minuten 3-0 voor staat, dat weet je als tegenstander dat je bij de F-jes voetbalt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PSV probeerde een penalty te veroorzaken om ze van de 0 af te halen, maar de scheids ging er niet in mee.ParaDroid2 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:38:
Is er een ploeg die Vitesse er weer bovenop wil helpen? Nu is het wel mooi geweest
Fortuna heeft ÉÉN echte kans gehad.... En die ging er in... Jammer
Achjah, zo heeft Fortuna ook wel vaker pech gehad, die staan ook lager dan ze verdienen. Groningen wordt toch niks meer dit seizoenHarribo schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:45:
Groningen verloren van Fortuna, 0-1, onverdiend
Die goalHarribo schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:45:
Groningen verloren van Fortuna, 0-1, onverdiend
Ik kan er wel mee leven. Fortuna heel fortuun. Groningen wordt toch inderdaad weinig meer. Degraderen zullen ze niet doen ga ik vanuit en play offs halen ze niet, laat staan dat ze er iets te zoeken hebbenSnowdog schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:51:
[...]
Achjah, zo heeft Fortuna ook wel vaker pech gehad, die staan ook lager dan ze verdienen. Groningen wordt toch niks meer dit seizoen
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 12-02-2022 21:10 ]
Jinx nog meer een keer!carpebios schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:19:
Vinicius, oke, dat worden geen doelpunten meer voor PSV.
Dit wordt helemaal niets meer! Drommel laat de bal van z'n voet glijden en BAM het is zo 4-4...
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
0-5, zegt het voort, zegt het voort, PSV KRIJGT GEEN TEGENDOELPUNT
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 12-02-2022 21:48 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Go Ahead - PSV
AZ - Ajax
De winnaar van Go Ahead - PSV speelt de finale 'thuis'.
Als PSV met de loting dit jaar nog de beker niet wint...ElPaco schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:38:
Halve finales beker:
Go Ahead - PSV
AZ - Ajax
De winnaar van Go Ahead - PSV speelt de finale 'thuis'.
De laatste 2 wedstrijden van PSV in de Eredivisie (minus die van vandaag) gemist zeker? Go Ahead moet lukken zou je zeggen ja, maar zowel Ajax als AZ hebben 2-1 gewonnen van PSV in Eindhoven..Exocet schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:53:
[...]
Als PSV met de loting dit jaar nog de beker niet wint...
Nou, ben benieuwd wie ze voor de finale loten!Exocet schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:53:
[...]
Als PSV met de loting dit jaar nog de beker niet wint...
Regeren is vooruitschuiven
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:36
Bizar inderdaad, 1-3 is totaal uit de verhouding.tweakduke schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:58:
Go Ahead geeft het dan weer weg. De wedstrijd gaat alle kanten op.
Maa GAE geeft gewoon 2 goals weg.
Iets meer tempo en secuurder passen, dan speel je dit RKC helemaal zoek. Nu is Feyenoord gewoon te slordig en met het huidige tempo blijft de defensie van RKC met gemak overeind.dr.lowtune schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:59:
Feyenoord is veel te laks en slordig. Dat moet echt heel veel beter.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het idee + eerste actie waren goed, maar het vervolg was matig: 6,5/10.Agent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:08:
Die actie van Sinisterra wauw
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-02-2022 15:11 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee, wel (donker)geel.dr.lowtune schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:11:
Dat is toch rood joh??????
Onnodig om zo te zwaaien met de arm, maar de reactie was nogal overdreven lijkt me.
Nee johdr.lowtune schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:11:
Dat is toch rood joh??????
per aspera ad astra
Die durfde geen sliding leek wel? Kon die nog wel maken. Mij hoor je niet klagen.OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:17:
En die laatste speler van RKC probeerde bal over de achterlijn te ademen of wat?
Dat vroegen wij ons ook af, heeft hij misschien geen extra setje schone kleren meegenomen ofzo? Hij had net zo goed niet kunnen lopenOPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:17:
En die laatste speler van RKC probeerde bal over de achterlijn te ademen of wat?
- tweakduke
Die verkeek zich net als de keeper op de bal. Nou ja ik schrok ineens wakker, saaie eerste helft.dr.lowtune schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:22:
[...]
Dat vroegen wij ons ook af, heeft hij misschien geen extra setje schone kleren meegenomen ofzo? Hij had net zo goed niet kunnen lopen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens NOS is er wel wat aan de hand hoorHan schreef op zondag 13 februari 2022 @ 15:59:
Bal gespeeld, niks aan de hand
Handschoenen?carpebios schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:04:
[...]
Volgens NOS is er wel wat aan de hand hoor
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-02-2022 16:07 ]
Wat heeft Pierre nu weer gedaan?OPSLAGHOND schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:06:
Lekkere zwaai van Van Hooijdonk, die mag blij zijn met geel.
Nee, zijn nageslacht (Claire?) van Hooijdonk.
Haha die duik van die gozer
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 13-02-2022 16:19 ]
- tweakduke
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-02-2022 16:26 ]
En daar is de snelle omschakeling. Mooi team.
Ik roep dat al maanden over Blind Maar dat is uit ten bozetoolkist schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:59:
Nicooo Nicoooo Nicoooo en Blind maar eens heel snel wisselen. Traag, slechte voorzetten, half staan te slapen... Heeft zeker niet door dat je snel moet spelen tegen Twente
De meeste Ajacieden zien het ook hoor, elke briljante bal kost minstens 5 slechte ballen lijkt het.Agent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:03:
[...]
Ik roep dat al maanden over Blind Maar dat is uit ten boze
Ik wil al veel langer gewoon Nico op links maar ja, blijkbaar is is maar goed genoeg voor invalbeurten voor de beker.. Je zou toch eens iemand op linksback hebben die wel kan rennen.Agent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:03:
[...]
Blind is inderdaad de beste, dat mag genoegzaam bekend zijnAgent47 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:03:
[...]
Met Taliafico heb je meer beweging, maar moet de passing meer komen van Martinez en Alvarez. Die zijn daar minder goed in.
Als dit zo blijft voorspel ik 0-1 Twente.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij heeft het overzicht ook wel. Maar je rent hem er zo uit. Het ziet er gewoon niet meer uit.DeKever schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:10:
[...]
Blind is inderdaad de beste, dat mag genoegzaam bekend zijnHet is niet voor niets dat dr opbouw meestal over links gaat.
Met Taliafico heb je meer beweging, maar moet de passing meer komen van Martinez en Alvarez. Die zijn daar minder goed in.
Is die doelman van Twente niet wat voor PSV?
Liever voor Vitesse.Deadsy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:14:
Flauwe grap:
Maar nee, die kozen voor Schubert.
Indirect helpt hij PSV nu wel hè.Deadsy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:14:
Flauwe grap:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Denk dat ze liever een doelman hebben die elke wedstrijd helpt
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 13-02-2022 17:16 ]
- tweakduke
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022