[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.781 views

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
C'est un bam

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In dit tempo zal Vitesse zo leeg zijn.
Maak het maar snel af, dan kunnen beide clubs zich focussen op het weekend.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vitesse heeft weinig te vertellen tot nu toe, had meer van ze verwacht.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Exocet schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:35:
Vitesse heeft weinig te vertellen tot nu toe, had meer van ze verwacht.
Ze sparen alle krachten voor aanstaande zondag.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Han schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Zaterdag ;)

Tomorrow is not today!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:01

Quad

Doof

Han schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Ik hoop het voor ze.

En goedenavond, ik schakel nu pas in. Haller en Antony gescoord. Nog een hele helft te gaan, prima!

Supporters zijn nog blij met Nico. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 09-02-2022 19:41 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik hoop ook dat ze het zaterdag niet nodig hebben inderdaad. :9

• Exocet
  • Niet online
Berghuis is weer een van de beteren vandaag, laat Gravenberch er voorlopig maar uit, zeker als hij niet bijtekent.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Exocet schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:52:
Berghuis is weer een van de beteren vandaag, laat Gravenberch er voorlopig maar uit, zeker als hij niet bijtekent.
Blijf erbij met Klaassen en Berhuis op die posities is er veel meer beweging. Helemaal als Anthony en Blind, Tadic ook nog eens de ruimte krijgen.

Dan staat de tegenstander maar in hun eigen 16 en valt de goal vanzelf.

Tweakers Discord

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:39
Ontspannen avondje zo! ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam Hallerrrr.
Erg fijn dat Berghuis al zijn frustratie en agressie heeft omgezet sinds zijn komst bij Ajax.

[ Voor 77% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-02-2022 20:05 ]

• Han
  • Niet online

Han

Gaat prima :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam lekker hoor!!

• Han
  • Niet online

Han

Zoooooooo zeg, die zat er lekker in :o

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Die lach van Berghuis na de 4-0 is prachtig :)

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmnixEobLEiuroMdFJR3E4d71Eo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large
*O*

nggyu nglyd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou de wissels kunnen zo wel komen.

Tweakers Discord

• Han
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:04:
Bam Hallerrrr.
Erg fijn dat Berghuis al zijn frustratie en agressie heeft omgezet sinds zijn komst bij Ajax.
Wat plezier en spelvreugde allemaal al niet kan doen :)

• Han
  • Niet online

Han

tweakduke schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:10:
Nou de wissels kunnen zo wel komen.
Benieuwd of ten Hag Blind weer durft te wisselen. Zou wel verstandig zijn, Vitesse is geïrriteerd en gaat overtredingen maken. Geef Blind maar die rust, volgende week CL :)

• Quad

Quad

Doof

Ik ben er blij mee dat de supporters Nico niet laten vallen. :) onvoorstelbaar dat hij zo weinig speeltijd krijgt. En dan zou hij voor een habbekrats weg mogen richting Barcelona..

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Quad schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:12:
Ik ben er blij mee dat de supporters Nico niet laten vallen. :) onvoorstelbaar dat hij zo weinig speeltijd krijgt. En dan zou hij voor een habbekrats weg mogen richting Barcelona..
Nou inderdaad. Dat gebeurde Martinez een poos geleden ook. Geweldenaren :)

XXXVI

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Zo te zien heb ik niks gemist. :D

• Quad

Quad

Doof

Wow Alvarez is belachelijk baas bezig. _O_

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 09-02-2022 20:17 ]

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam !! Ga maar douchen!!!

• Quad

Quad

Doof

Antony met z'n signature goal. oOo

nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Wat prachtig allemaal, fantastisch. 5-0 en pas 60 minuten onderweg, hulde :)

BAM!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:29

Vos

AFCA

Op deze manier gaat Vitesse zich de komende pot willen revancheren ;)

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Vos schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:20:
Op deze manier gaat Vitesse zich de komende pot willen revancheren ;)
Laten we het hopen haha

Tomorrow is not today!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leuke keeper bij Vitesse, mooi om te zien dat hij niet eens iets probeert bij volgens mij alle 5 de doelpunten.
Zaterdag gaan de keepers beslissend zijn gok ik.

• AMARONE|IA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Ajax speelt heerlijk. Goed dat het voetbal de donkere dagen even breekt.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
AMARONE|IA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:22:
Ajax speelt heerlijk. Goed dat het voetbal de donkere dagen even breekt.
Kijk pas net maar dit is gewoon genieten!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Met zo'n keeper heb je geen tegenstander nodig ...

• Exocet
  • Niet online
Tadic betrokken bij 178 doelpunten in 177 duels. _/-\o_

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:31:
Tadic betrokken bij 178 doelpunten in 177 duels. _/-\o_
En dan heeft ie een paar wedstrijden ook nog bedroevend slecht gespeeld, die moet je vastleggen totdat ie niet meer kan.

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-12-2025

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:32:
[...]

En dan heeft ie een paar wedstrijden ook nog bedroevend slecht gespeeld, die moet je vastleggen totdat ie niet meer kan.
Speler / directeur voetbalzaken lijkt mij prima!

• Han
  • Niet online

Han

Rtoo schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:34:
[...]… directeur voetbalzaken lijkt mij prima!
Is ie daar geschikt voor? Bedoel, is ie een beetje goed bedeeld daar beneden? :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hoe vaak is het al 5-0 of 0-5 geworden dit seizoen bij Ajax?

Al 8x dit seizoen ...

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-02-2022 20:51 ]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:37
Buiten de stand is het echt een klote wedstrijd. Vitesse heeft niks in te brengen en Ajax speelt op 60%. Saai

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Han schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:40:
[...]

Is ie daar geschikt voor? Bedoel, is ie een beetje goed bedeeld daar beneden? :P
Uit bij Dortmund maakte hij er nog een goal mee, dat heeft Overmars nooit voor elkaar gekregen. :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nijhuis ziet echt te weinig.

• Sempy
  • Nu online
Hij ziet alles, maar laat als liefhebber van fysiek voetbal de schoppers hun gang gaan.

• Exocet
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:44:
Buiten de stand is het echt een klote wedstrijd. Vitesse heeft niks in te brengen en Ajax speelt op 60%. Saai
Wat een onzin, Ajax was heel goed en liet prima voetbal zien. De laatste twintig minuten ging het op halve kracht ja, maar dat is volkomen logisch

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:52
Han schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:40:
[...]

Sinds Dortmund uit wat minder ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5cBhpZ9HaR6iS-8BxqooqhfUtmg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s8FT0sWhfJDDNOxmwN7aQZv9.png?f=fotoalbum_large

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-01 22:27
aangezien ik zelf op het veld moest staan alleen de 1-0 gezien, goed potje verder dus?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:44:
Hoe vaak is het al 5-0 of 0-5 geworden dit seizoen bij Ajax?

Al 8x dit seizoen ...
Dat is de hoofdreden dat ik geen Nederlands voetbal meer kijk (wel volg).

Het is gewoon een kopie van de Duitse-competitie geworden, Ajax is vergelijkbaar met Bayern.
Wellicht dat nu de misverstanden bij de club veel geld kosten, maar voorlopig verwacht ik geen tot weinig verschil.

• AMARONE|IA
Malfunctions schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:44:
Klote zou het zijn als Ajax niets liet zien maar dan zou Vitesse weer meer kans gehad hebben. Ze zijn gewoon zo ontzettend goed en spelen oprecht misschien wel het beste voetbal van heel Europa.

En de machine begint nu al te draaien dus hopelijk ook in de CL weer ver komen.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:55

Baseman77

We move

Ramzzz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:57:
Keeperstrainers hebben het daar ook laten liggen. Een uitstekende lijnkeeper kun je best leren mee te voetballen.
Euhm, nee?
Dat ligt toch echt aan de kwaliteiten van de keeper. Unnerstall mist het inzicht om de bal snel vooruit te passen/gooien, hij voelt zich ook helemaal niet comfortabel met de bal aan de voeten. Daarbij is hij nu 31 jaar, alsof hij dan nog ineens tegen zijn natuur in kan gaan keepen en zich ineens wel comfortabel voelt buiten zijn 16.

Bij PSV presteerde Unnerstall uitstekend op de lijn, maar bij elke terugspeelbal hield je je hart vast. Hij heeft meerdere tegenaanvallen ingeleid door een slechte pass, wat zorgde voor onzekerheid bij hem en bij het team. Helemaal in een tactiek waarbij je ver van je eigen goal verdedigt moet een keeper vooruit keepen, hij moet geen probleem hebben om een soort 'ausputzer' te zijn, hij moet dat grote gebied achter de laatste linie verdedigen. Dat vergt lef, inzicht en voetballend vermogen. En daarover beschikt Unnerstall niet (hij heeft wel lef, maar niet buiten zijn 5 meter gebied). Dat valt ook niet te leren, je kunt er beter (of minder slecht) in worden door ervaring maar dat is niet hetzelfde.

Ook helpt het niet als je keeper iedere terugspeelbal maar naar voren ramt, dan is de kans op balverlies veel groter en moet het team iedere keer weer in de duels en achter de bal aan.

Nogmaals, een keeper moet er niet geweldig goed in zijn, maar meer allround kwaliteiten zijn een vereiste.
Als Schmidt het echt verkeerd had gezien bij Unnerstall, dan had een Duitse club hem wel opgepikt. Maar die kwamen niet, ondanks dat hij transfervrij was. Voor Twente is hij wel een geweldige keeper, die hebben slim gehandeld en hij past daar uitstekend.
Een keeper die ballen stopt wint echt heel veel meer punten dan een keeper die leuk een rechts of linksback in de voeten aan kan spelen.
Een keeper moet beide aspecten beheersen, ingewikkelder is het niet.
Past je huidige keeper niet bij de gewenste tactiek verkoop em dan, maar zorg dan ook in ieder geval voor een goede opvolger en niet iemand die het 1 seizoen toevallig leuk gedaan heeft.
Geen idee over wie je het hebt, maar PSV heeft Unnerstall dan ook laten vertrekken en heeft een vervanger gehaald die wel over de juiste kwaliteiten beschikt. En die meer heeft laten zien dan dan "toevallig 1 leuk seizoen". Dat het er niet uitkomt, met name op het gebied van ballen tegenhouden moge overduidelijk zijn. Dat lijkt meer op het mentale gebied te liggen, maar het gewenste niveau haalt hij (nog?) niet.

Wat dat betreft is het erg jammer dat Franse clubs niet doorpakten om Mvogo te halen, anders had PSV hoogstwaarschijnlijk Ortega gehaald als vervanger. Hij keept bij Bielefeld en presteert daar uitstekend, ondanks dat de club op degraderen staat. Hij is een ervaren allround keeper en PSV had hem goed kunnen gebruiken. Hopelijk komt hij na dit seizoen, hij is dan ook transfervrij.
Sommige wel, sommige niet. Een Courtois is echt geen beest in meevoetballen, De Gea, Mendy, Buffon, etc, stuk voor stuk zijn dat in 1e instantie ballenstoppers en geen meevoetballers. Leuk dat het bij Bayern, City en Liverpool anders is, maar dat zijn toch echt de uitzonderingen.
Mendy is een kei in meevoetballen.
De Gea en Courtois beheersen het goed genoeg. Het is bijv. ook geen toeval dat Courtois werd gehaald door Real, terwijl Navas prima presteerde als lijnkeeper.
Buffon keept bij Parma in de serie B, dat is niet te vergelijken. Hij is lange tijd een van de beste keepers geweest en is sowieso een van de beste van zijn generatie. Maar hij is inmiddels 44 en in Italië wordt pressing en gegenpressing het minst toegepast van alle topcompetities, mede daardoor heeft hij zo lang zo goed kunnen presteren bij Juve.

In de top zijn de keepers minimaal allrounders, die prima kunnen meevoetballen.
Daar is Ramalho toch voor gehaald? Die zou de boel allemaal eens even op z'n plek zetten.
Dat doet hij ook, of deed aangezien hij helaas geblesseerd is.
Maar er is meer voor nodig, dat blijkt wel.
Vind je het heel gek dat Nederlandse journalisten niet up to date zijn met het Chinese voetbal? Blijkbaar heb jij het wel uitgezocht, bravo (serieus) maar daar ben je echt 1 van de heeeeeele weinig in.
Sportjournalisten krijgen betaald om de sport te volgen, dan lijkt het mij een kleine moeite en een teken van professionaliteit om je in te lezen. Dat lukte mij ook en ik ben maar gewoon een PSV supporter. Er is online meer dan genoeg te vinden over Schmidt, zijn tactieken en zijn denkwijze. Daarbij speelt Leverkusen in de Bundesliga en in Europa, dat is niet zover weg.

Zo werd de term volgassfussbal door veel media gebruikt om Schmidt te beschrijven, terwijl hij dit maar 1 seizoen heeft gedaan (bij Salzburg). Daarna bleek het op structurele basis toch teveel kamikazevoetbal te zijn, ondanks de successen die hij toen behaalde. Dus paste hij het aan.

Maar bij een aantal sportjournalisten was de tendens dat 'die Duitser' (zo wordt Schmidt nu nog steeds beschreven door Derksen) ons Nederlanders wel even kwam vertellen hoe het spelletje gespeeld moet worden. Onzin natuurlijk, maar het zette wel de toon. Ten Hag bijv. gebruikt dezelfde principes, maar wordt bewierookt. En terecht overigens. Op een trieste poging van Valentijn Driessen na dan, die dacht hem even af te kunnen zagen maar viel voor de zoveelste keer door de mand.

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 09-02-2022 23:34 ]

• Malfunctions
AMARONE|IA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:09:
[...]

Klote zou het zijn als Ajax niets liet zien maar dan zou Vitesse weer meer kans gehad hebben. Ze zijn gewoon zo ontzettend goed en spelen oprecht misschien wel het beste voetbal van heel Europa.

En de machine begint nu al te draaien dus hopelijk ook in de CL weer ver komen.
Je kan ook overdrijven hè? ;)

Het beste voetbal van Europa is nog wel een tandje verwijderd van wat Ajax laat zien. Daar heb je ook betere tegenstanders dan Vitesse voor nodig.

• AMARONE|IA
Malfunctions schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:13:
[...]

Je kan ook overdrijven hè? ;)

Het beste voetbal van Europa is nog wel een tandje verwijderd van wat Ajax laat zien. Daar heb je ook betere tegenstanders dan Vitesse voor nodig.
Nee hoor, ik denk oprecht dat er maar weinig ploegen beter voetbal op de mat leggen. En grote namen of geld zegt daarin niets.

Maar we gaan het zien of ze het ook kunnen waarmaken in Europa.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Vitesse is de laatste tijd gewoon niet zo goed hoor.
Heb ze tegen Groningen gezien, viel me zwaar tegen. Ook toen het 11 vs 11 was voor de rode kaart van Openda. Mi hun enige echte dreiging trouwens.

Laat Ajax maar Benfica verslaan, dan ben ik pas geïmponeerd. Moet dat nog zien namelijk.
Niet tegen een kwakkelend Vitesse of Heracles.

Tadic.... Die vind ik al tijden enorm belangrijk. Olie van de motor. Ajax gaat denk ik een groot probleem krijgen als de tijd komt dat ze die moeten missen.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 10-02-2022 11:08 ]

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:22

MM99

That is the way I am!

Keeper van Vitesse was zo slecht, dat ik vermoed dat die solliciteert om door PSV gekocht te worden.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-01 23:26
AMARONE|IA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:09:
[...]
Gelukkig gebruik je in deze zin het woord misschien :) Je kijkt zeker weinig andere wedstrijden van andere Europese competities? Als ze zo spelen is het leuk om te zien maar het heeft ook te maken met de sterkte van de tegenstander dat vergeet je denk ik even (Vitesse is sws de laatste tijd uit vorm).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

Laat ze maar kritisch zijn @AMARONE|IA, wij weten dat wij de beste zijn. Dat is onze uitspraak en daar zullen ze het mee moeten doen.

:P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Malfunctions
@Superkiwi jullie zijn Ajax? :P

• rikoos
Superkiwi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:08:
Laat ze maar kritisch zijn @AMARONE|IA, wij weten dat wij de beste zijn. Dat is onze uitspraak en daar zullen ze het mee moeten doen.

:P
Heel erg jammer dit soort reacties 8)7 Dacht dat we dit soort dingen hier op het forum wel ontgroeid waren. Hopelijk gaan we niet weer terug naar het kinderlijke FB nivo.

PS je schrijft wij, wat heb jij bij gedragen aan dat de beste zijn dan? Je bent fan van een club maar het succes van die club heeft niets aan jou gehad toch of stond je in de spits, op doel, in de directie of op andere manier bij gedragen aan het succes? Op zijn hoogst heb je een financiële bijdrage gedaan door een officieel shirt te kopen of ben je naar een wedstrijd geweest :P. Ajax is idd nu de beste maar daarmee proberen om andere mensen te kleineren/pesten omdat je toevallig een fan bent is wel heel kinderachtig

• JanW
Wooosh

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kleineren, pesten? Kom op zeg, een beetje minder azijn graag.
Het is voetbal, laten we dat nou alsjeblieft niet ál te serieus nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2022 13:38 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klopt. Derhalve zijn wij de beste.

• rikoos
Superkiwi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:37:
Kleineren, pesten? Kom op zeg, een beetje minder azijn graag.
Het is voetbal, laten we dat nou alsjeblieft niet ál te serieus nemen.
Hou het dan bij voetbal en niet dit soort niets bijdragende opmerkingen.

• JanW
Als je überhaupt al niet ziet dat de opmerking van @Superkiwi een grap was...

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

rikoos schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:56:
[...]
Hou het dan bij voetbal en niet dit soort niets bijdragende opmerkingen.
Fair enough. Ik dacht dat het sarcasme wel duidelijk was, blijkbaar niet. Excuses.
Toch ben ik oprecht wel benieuwd hoe je iets als "wij zijn de beste" als kleineren of pesten ziet.

Je hele betoog in kleine letters is in mijn ogen ook overbodig.
Iedereen snapt toch dat als iemand iets zegt als "we hebben gewonnen" dat die persoon daar zelf niet actief aan heeft bijgedragen. Het is echt niets raars om dat als voetbalsupporter te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2022 14:20 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://m.fcupdate.nl/voe...egen-aanstellerig-gedrag/

Hopelijk goed nieuws voor Ajax :p tegen die portugezen.

nu ook nog daden van ze er tegen en desnoods 15 minuten extra tijd om tijdrekken te straffen ipv te belonen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:22

MM99

That is the way I am!

HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:51:

nu ook nog daden van ze er tegen en desnoods 15 minuten extra tijd om tijdrekken te straffen ipv te belonen.
Vooral dat laatste. zou wedstrijd tegen Getafe toch anders zijn geweest.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:04
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:51:

Ohja, want Ajax (Tadic, Martinez, Anthony, Onana) speelt brandschoon ;)

Ik denk dat Portugezen zich prima aanpassen aan de nieuwe realiteit. Die zijn gewoon wat gehaaider.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 12:23

snmght

imho dan he

Ik post maar weer eens zodat alle ongelovigen de gelegenheid hebben de link in mijn onderschrift eens aan te klikken en zich te vergapen aan kwaliteit, uitgedrukt in kwantiteit.

need I say dat ik het met een knipoog zeg?

[ Voor 15% gewijzigd door snmght op 11-02-2022 15:17 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:46
We gaan het zien zondag. Je kunt 35x de beste zijn geweest, om 3 punten te halen moet je langs Unnerstal. Het gaat allemaal om het het heden. En gemeten sinds november zijn wij het beste.

Regeren is vooruitschuiven

• OPSLAGHOND
  • Niet online
T-MOB schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:14:
We gaan het zien zondag. Je kunt 35x de beste zijn geweest, om 3 punten te halen moet je langs Unnerstal. Het gaat allemaal om het het heden. En gemeten sinds november zijn wij het beste.
Gemeten sinds woensdagavond zijn wij weer de beste! *O* *O* *O*

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:24

Qu3st

T-MOB schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:14:
Volgens mij wordt er gemeten vanaf speelronde 1. En is Twente zeker niet verkeerd bezig, maar nog steeds 3 clubs die toch beter zijn!

• Harribo
Nee FC Groningen is de beste... Lijkt me duidelijk :p

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:24

Qu3st

Harribo schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 18:15:
Nee FC Groningen is de beste... Lijkt me duidelijk :p
Van het noorden zeker!

• Harribo
Noord Europa inderdaad!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 22
vrijdag20u
Heracles 1-0 FC Utrecht
-
zaterdag
18:45u
FC Groningen v Fortuna Sittard
SC Cambuur v PEC Zwolle
20u
Vitesse v PSV
-
zondag
12:15u
Go Ahead Eagles v AZ
Sparta v Willem II
14:30u
RKC v Feyenoord
sc Heerenveen v N.E.C.
16:45u
Ajax v FC Twente

Enjoy ⚽️
*O* *O* *O*

[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 12-02-2022 13:19 . Reden: uitslag ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
v Marwijk is ontslagen.
Zie het gebeuren dat hij naar PSV gaat

• Sempy
  • Nu online
Deadsy schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:38:
v Marwijk is ontslagen.
Zie het gebeuren dat hij naar PSV gaat
Ik zou verwachten dat PSV een trainer zoekt die meerdere seizoenen aan de slag gaat en vanuit zijn eigen visie iets moet opbouwen. Daar lijkt me iemand die binnenkort 70 wordt niet de meest logische kandidaat voor.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Sempy schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:52:
[...]

Ik zou verwachten dat PSV een trainer zoekt die meerdere seizoenen aan de slag gaat en vanuit zijn eigen visie iets moet opbouwen. Daar lijkt me iemand die binnenkort 70 wordt niet de meest logische kandidaat voor.
Dat was er toch ook niet echt met Schmidt, ik bedoel die is na 2 jaar ook al weg.

De Jong zal een trainer willen die zelf kijkt welke spelers hij wil hebben, en Gerbrandts iemand die hem met rust boekjes laat schrijven.

• Harribo
Espn heeft iets nieuws bedacht : namelijk tijdens een wedstrijd de scores van de andere lopende wedstrijden laten zien. Ja leuk...

Die wil ik later zien, ik wil nu nog geen uitslagen weten, zo verschrikkelijk irritant dit! :(

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13
Drommel dus toch weer de vaste eerste keeper..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:08
Nou, dat was snel klaar met de goede bedoelingen van Vitesse. Madueke loopt er gewoon 6 voorbij.

Hopelijk scoort PSV er snel nog een paar!

WoT stats

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
BAM?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ElPaco
@Maarten_E is zeker druk bezig? :p

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:08:
Nou, dat was snel klaar met de goede bedoelingen van Vitesse. Madueke loopt er gewoon 6 voorbij.

Hopelijk scoort PSV er snel nog een paar!
Joh dit is geen wedstrijd, Vitesse is geen schim van de ploeg van het begin van het seizoen. Eitje voor psv.

• carpebios
Harribo schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:09:
[...]

Joh dit is geen wedstrijd, Vitesse is geen schim van de ploeg van het begin van het seizoen. Eitje voor psv.
5-1 dus!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ElPaco
[...]

Nee PSV heeft een lekkere reeks achter de rug :p

WoT stats

• Vos

Vos

AFCA

Als je zo simpel een speler voorbij laat gaan, kunnen wel eens veel goals gaan vallen.

• Quad

Quad

Doof

Aardig wat doelpunten bij Cambuur - PEC.

nggyu nglyd

• carpebios
Vos schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:10:
Als je zo simpel een speler voorbij laat gaan, kunnen wel eens veel goals gaan vallen.
Jajaaaaa, we weten het. De verdediging van PSV is kut. :+

• carpebios
Dit had een doelpunt moeten zijn he! Probleem van PSV ook.

• Exocet
  • Niet online
[...]

Inderdaad, echt een flinke terugval. Hopelijk gaan ze in de Europese wedstrijden wel presteren

• ElPaco
Dat had de 0-3 al moeten zijn..

WoT stats

• carpebios
Man man man

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:22
[...]

Het lijkt juist op het begin van het seizoen, de eerste paar wedstrijden was Vitesse verschrikkelijk, nu ook weer. Dus hopelijk komt het weer goed na een wedstrijd of 5 :+

• ElPaco
Dat is toch gewoon vasthouden van Gakpo? Lijkt me pingel.

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:22:
Dat is toch gewoon vasthouden van Gakpo? Lijkt me pingel.
Te licht volgens de mannen van de VAR.

• Exocet
  • Niet online
Tegen Ajax ging Vitesse vol op de verdediging, tegen PSV denken ze alle ruimte te kunnen geven. Cambuur PEC is spannender

• ElPaco
Als het niet mooi kan via een omhaal, dan maar lelijk!

WoT stats

• krissie100
Wat is dat toch met al die keepers dit jaar!?

• carpebios
Lekker

• Vos

Vos

AFCA

Haha Vitesse gaat op dezelfde voet verder als tegen Ajax. Die keeper is wederom slecht. PSV creëert zat kansen.

• ElPaco
krissie100 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:26:
Wat is dat toch met al die keepers dit jaar!?
Jullie er vorige week anders behoorlijk profijt van ;)

WoT stats

• krissie100
ElPaco schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:27:
[...]

Jullie er vorige week anders behoorlijk profijt van ;)
zegt mij niks :+
Het is de laatste weken meerdere keren per weekend gewoon raak met blunders op echt ALLE manieren.
Pagina: 1 ... 197 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022