Waarom ben jij toch alijd zo negatief over Ajax? Als ik jouw posts lees dan lijkt het alsof Hans Westerhof weer aan het roer staat terwijl deze periode onder Ten Hag de beste van de afgelopen dikke 20 jaar is. Ik snap het niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:26:
Een compliment voor Mazraoui, zijn beste actie is de wissel.
Altijd hè?Exo81 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:46:
[...]Waarom ben jij toch alijd zo negatief over Ajax?
Ik raad je aan om de rest dan ook te lezen i.p.v. het merendeel over te slaan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is hier geen HK
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:06 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik snap het ook niet. Ik lurkte hier regelmatig, maar steeds minder. Want je weet gewoon dat als Ajax speelt het hier vol staat met zure reacties van een aantal mensen (ook bij andere clubs hoor, maar vooral Ajax). Wat mij betreft is dit topic voor een lurker echt niet leuk meer.Exo81 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:46:
[...]
Waarom ben jij toch alijd zo negatief over Ajax? Als ik jouw posts lees dan lijkt het alsof Hans Westerhof weer aan het roer staat terwijl deze periode onder Ten Hag de beste van de afgelopen dikke 20 jaar is. Ik snap het niet.
Prima toch? Als je reacties wil die passen bij je eigen beeld kan je altijd naar de fora van je club gaan. Hier is het altijd wel een gezellige sfeer ongeacht je clubvoorkeur.Wmm schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:32:
[...]
Ik snap het ook niet. Ik lurkte hier regelmatig, maar steeds minder. Want je weet gewoon dat als Ajax speelt het hier vol staat met zure reacties van een aantal mensen (ook bij andere clubs hoor, maar vooral Ajax). Wat mij betreft is dit topic voor een lurker echt niet leuk meer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar lijkt de mening van jou en @Wmm toch al verdeeld te zijncarpebios schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:38:
[...]
Hier is het altijd wel een gezellige sfeer ongeacht je clubvoorkeur.
Het is natuurlijk ook niet altijd rozengeur en maneschijn maar het loopt inmiddels niet meer de spuitgaten uit.
Van 1 punt achterstand naar 5 punten voorsprong in 2 wedstrijden. Daar geniet ik toch flink van. Dat dit maar mag blijven.Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:39:
Zo, 3 punten in de pocket. Wederom de 0 gehouden. Enige minpuntje is dat er slecht 3x gescoord is, had wel wat meer mogen zijn, minimaal 5-0 had beter gepast.
Maar hé, 3 punten uitgelopen op PSV, gat vergroot naar 5 punten, prima
@CR1691
Dingen die in privésfeer gebeuren hebben niet zoveel met de interne gang van zaken bij een BVO te maken. Of stuurt Man City de spelers elk jaar op een BHV-cursus omgaan met brandblussen omdat Balotelli ooit zijn eigen huis in de fik stak met vuurwerk? Lijkt me nogal overtrokken
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 07-02-2022 11:42 ]
Dat is een nadeel als je een lurker wilt zijn en een heel andere mening hebt.Wmm schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:32:
[...]Ik snap het ook niet. Ik lurkte hier regelmatig, maar steeds minder. Want je weet gewoon dat als Ajax speelt het hier vol staat met zure reacties van een aantal mensen (ook bij andere clubs hoor, maar vooral Ajax). Wat mij betreft is dit topic voor een lurker echt niet leuk meer.
Het is moeilijk voor een actief topic om alles lurker-vriendelijk te houden.
Niemand weet wat jij/jullie leest/lezen of denkt/denken.
Dat snappen jullie toch wel mag ik hopen?
Ik vind het persoonlijk te makkelijk om onzichtbaar voor de actieve posters een mening te vormen over iemand en dan ineens in te springen en met een beschuldigende vinger te gaan wijzen omdat je blijkbaar een (heel) andere mening hebt.
Ik heb zelf het idee dat Ajacieden (niet alleen hier overigens) erg kritisch (kunnen) zijn en daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee.
Ik ben Ajaxfan omdat ik vind dat Ajax een club is die de lat vaak hoog legt + aanvallend mooi voetbal wil spelen en ervan geniet als er mooi gespeeld wordt zelfs zonder resultaat.
Zijn de resultaten op dit moment goed? Ja, zeker internationaal heeft Ajax vooralsnog een perfect seizoen. In de competitie speelt Ajax een stuk wisselvalliger. Mag je dan helemaal niet kritisch zijn? Mag je niet hopen op meer?
Het gaat goed dus je moet niet zeiken lees ik dan.
Nee, ik wil meer.
Maar dat mag dus niet.
Dit moet een grap zijn toch? Iets banaals eruit vissen om wèl op te reageren maar ondertussen je mond houden en je irriteren aan de mensen die wel wat zeggen. Vreemde gedachtengang. Om jouw lurkertopic even te vullen... weet je hoe het topic eruit zag als niemand meer een mening had en zou lurken?Wmm schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:32:
[...]
Ik snap het ook niet. Ik lurkte hier regelmatig, maar steeds minder. Want je weet gewoon dat als Ajax speelt het hier vol staat met zure reacties van een aantal mensen (ook bij andere clubs hoor, maar vooral Ajax). Wat mij betreft is dit topic voor een lurker echt niet leuk meer.
Komt de samenvatting:
code:
1
2
| Begin: /dev/null Einde: /dev/null |
Er komt geen enkel nieuwswaardig item hier vanzelf in. Of discussiepunt. Of topic. Of whatever you want. Kun je twee dingen doen. Je 'ongehoord' irriteren of iemand overtuigen van het feit waarom Mazraoui in jouw ogen wel goed speelt. Ook daar hoeft geen consensus over te bestaan. Ik ben het vaak zak niet eens met de mening van anderen en krijg soms op m'n flikker als Gravenberch weer eens 'uit' staat en ik daar iets van vind
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 07-02-2022 12:12 ]
Kijk toch eens wat een vooruitgang t.o.v. vorig jaar...
De Amsterdammers hebben een nieuwe ‘vinkjesgate’ voorkomen door Brian Brobbey en Mohammed Ihatteren ‘gewoon’ in te schrijven.
En dat met alle bestuurlijke rommel!toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:15:
Kijk toch eens wat een vooruitgang t.o.v. vorig jaar...
[...]
Stagaire heeft gewoon control-a submit gedaan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Neenee want die nieuwe speler uit Ecuador is bewust niet ingeschrevenMeNTaL_TO schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:50:
[...]
Stagaire heeft gewoon control-a submit gedaan.
Wel een goede zet om Ihattaren in te schrijven. De kans dat hij daadwerkelijk zinnige speelminuten gaat maken is natuurlijk niet groot, maar je moet dat joch wel zien te motiveren. Als hij denkt dat hij met hard werken daadwerkelijk nog CL kan gaan spelen zal hem dat misschien de duw geven die hij nodig heeft. Staat hij nu al niet op het formulier dan is dat ook een openlijk signaal dat het vertrouwen er niet echt is op korte termijn.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ergens heb ik er een hard hoofd in, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn voor hem als het toch nog een keer op de rit komt.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ergens heb ik er een hard hoofd in, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn voor hem als het toch nog een keer op de rit komt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of is het voor hem juist de bevestiging dat hij met zijn mega talent meteen aan kan haken en er juist helemaal niet voor hoeft te werken.Gonadan schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:53:
Wel een goede zet om Ihattaren in te schrijven. De kans dat hij daadwerkelijk zinnige speelminuten gaat maken is natuurlijk niet groot, maar je moet dat joch wel zien te motiveren. Als hij denkt dat hij met hard werken daadwerkelijk nog CL kan gaan spelen zal hem dat misschien de duw geven die hij nodig heeft. Staat hij nu al niet op het formulier dan is dat ook een openlijk signaal dat het vertrouwen er niet echt is op korte termijn.
We gaan het zien.
alles kan off-topic
Dat komt traditiegetrouw ook pas aan het eind van het seizoen. Even geduld nog NapoNapo schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:37:
[...]
Het is natuurlijk ook niet altijd rozengeur en maneschijn maar het loopt inmiddels niet meer de spuitgaten uit.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als dat zo is dan zal dat snel blijken wanneer hij er weer met de pet naar gooit. Wat je wel zeker weet is dat het mentaal een nogal fragiel verhaal is dus je haalt meer kans op slagen uit een positieve benadering. De harde schop onder z'n reet heeft Schmidt al geprobeerd.Ankona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:56:
Of is het voor hem juist de bevestiging dat hij met zijn mega talent meteen aan kan haken en er juist helemaal niet voor hoeft te werken.
We gaan het zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij heeft Ajax eerder plekken over en dan zou het eerder gek zijn om Ihattaren daar niet in op te nemen.
Hopelijk helpt het in ieder geval.
Hopelijk helpt het in ieder geval.
Dat is zeker waar. Maar zoals altijd hebben wij zonder hem persoonlijk te kennen er van achter het beeldscherm natuurlijk wel een betere kijk opGonadan schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:02:
[...]
Als dat zo is dan zal dat snel blijken wanneer hij er weer met de pet naar gooit. Wat je wel zeker weet is dat het mentaal een nogal fragiel verhaal is dus je haalt meer kans op slagen uit een positieve benadering. De harde schop onder z'n reet heeft Schmidt al geprobeerd.
(Ben oprecht heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Er zit gewoon aardig wat talent tussen de moeilijke jongens en het is mooi als een technische staf dat toch tot ontwikkeling weet te brengen. Balotelli is ook zo'n voorbeeld. Voetballend een geweldenaar maar bijna geen coach kan hem op de rails krijgen.)
alles kan off-topic
Sowieso, wat is moeilijk? Ziyech werd ook wel eens als moeilijk bestempeld, maar dat viel volgens mij best mee als je gewoon eerlijk was en niet van hem verwachtte dat hij mooi weer gaat staan spelen voor de camera. Heel veel is afhankelijk van de dynamiek tussen de speler en de omgeving. Blijkbaar heeft Ajax goede hoop dat ze daar wat kunnen betekenen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zou ie het interview met Ten Hag gisteren al gemist hebben, als ie dat denktAnkona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:56:
[...]
Of is het voor hem juist de bevestiging dat hij met zijn mega talent meteen aan kan haken en er juist helemaal niet voor hoeft te werken.
We gaan het zien.
Ik geniet er minder van. Vorige week tegen Ajax was gewoon pech. Als die bal uit was gegeven was het 1-1 geweest wat imo een redelijk terechte uitslag is.Typhone schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Van 1 punt achterstand naar 5 punten voorsprong in 2 wedstrijden. Daar geniet ik toch flink van. Dat dit maar mag blijven.
Afgelopen weekend weer kunnen genieten van de geweldige keeperskunsten van Schmidt-keepers. Wel heel fijn dat ze zo goed meevoetballen. Jammer dat ze alleen geen bal kunnen tegenhouden. Achja, nog een paar maanden pijn lijden tot we van Schmidt verlost zijn.
Met wat geluk kunnen we John de Jong nog lozen bij Ajax, ik hoor dat die nog op zoek zijn
Toch vind ik dat keepersverhaal wel bijzonder. Drommel was 3 jaar uitstekend bij Twente. Unnerstal komt naar Twente en keept de sterren van de lat. Ajax haalt tot ons aller hoon Pasveer op en die houdt zich prima staande in de Champions League. Keeper lijkt me op het eerste oog een vak dat heel erg neerkomt op je individuele kwaliteiten, maar misschien spelen staf en trainingsfaciliteiten toch ook wel een rol (en heeft PSV dat momenteel niet zo goed op orde).ElPaco schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:21:
[...]
Afgelopen weekend weer kunnen genieten van de geweldige keeperskunsten van Schmidt-keepers. Wel heel fijn dat ze zo goed meevoetballen. Jammer dat ze alleen geen bal kunnen tegenhouden. Achja, nog een paar maanden pijn lijden tot we van Schmidt verlost zijn.
Regeren is vooruitschuiven
Bij PSV hebben de keepers de pech dat de verdediging ook niet best is, dan krijg je ook sneller/vaker moeilijke situaties.
Bij PSV is bijna niemand best, van spelers tot bestuur etc. En ze houden iedereen het hand boven het hoofd met de mantel der liefde, maar echt knetteren lijkt het niet te doen (ik hoop dat ik fout zit).OPSLAGHOND schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:47:
Bij PSV hebben de keepers de pech dat de verdediging ook niet best is, dan krijg je ook sneller/vaker moeilijke situaties.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 07-02-2022 15:49 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is het gemoedelijke Brabantsecarpebios schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:48:
[...]
Bij PSV is bijna niemand best, van spelers tot bestuur etc. En ze houden iedereen het hand boven het hoofd met de mantel der liefde, maar echt knetteren lijkt het niet te doen (ik hoop dat ik fout zit).
Zat net te kijken, maar PSV als nummer 2 met nu al 28 tegendoelpuntenOPSLAGHOND schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:47:
Maar wel vrij bizar, Ajax 5 tegendoelpunten, Feyenoord ook netjes 19 tegendoelpunten, maar de rest van de ploegen zijn schietschijven blijkbaar
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 07-02-2022 16:16 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Is vrij simpel, Unnerstall was PSV ook al heel goed, maar als lijnstopper. Precies wat hij nu dus ook heel goed bij Twente doet. Alleen wil onze god Schmidt niet dat een keeper als lijnstopper speelt, de keeper moet mee naar voren (toch zeker tot buiten zijn 16) om mee te doen met het spel. Als echte lijnstopper zoals Unnerstall (maar ook Pasveer) zich daar niet goed voelen zullen ze het ook minder goed doen.T-MOB schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
[...]
Toch vind ik dat keepersverhaal wel bijzonder. Drommel was 3 jaar uitstekend bij Twente. Unnerstal komt naar Twente en keept de sterren van de lat. Ajax haalt tot ons aller hoon Pasveer op en die houdt zich prima staande in de Champions League. Keeper lijkt me op het eerste oog een vak dat heel erg neerkomt op je individuele kwaliteiten, maar misschien spelen staf en trainingsfaciliteiten toch ook wel een rol (en heeft PSV dat momenteel niet zo goed op orde).
Toen Pasveer nog bij PSV zat was hij overigens vooral 2e keeper en zagen we hem niet heel vaak in actie. En zeg nou zelf, er zijn er maar heel weinig die er deze zomer vertrouwen in hadden dat hij Ajax wel even ging redden toen hij kwam.
Het rotte gedoe met keepers begon een beetje toen Zoet ineens uit de selectie werd gegooid door Ruud Hesp. Hesp is inmiddels weg, maar ik denk dat we pas echt weer iets gaan zien als Schmidt (en zijn staf) weg is. Laat een keeper die het ene goed kan, maar het andere minder toch vooral dat wat hij goed kan doen (zoals Unnerstall nu bij Twente), maar ga ze niet dwingen andere zaken uit te voeren dan dat. Zelfs keepers van de allerbeste ploegen zijn vaak niet goed in meespelen en het zijn van een goede lijnstopper, waarom zou een keeper van PSV dat dan wel kunnen?
Drommel was wat mij betreft niet uitstekend bij Twente. Hij speelde bovengemiddeld goed om op te vallen bij de traditionele top 3, maar voor mij was hij nooit een zekerheidje dat hij het zou redden. Het verbaast mij niet dat hij zo blundert, omdat hij vaak dezelfde fouten maakt als hij bij Twente ook maakte. De druk bij een Twente is toch vele malen lager en is anders dan bij een topclub. Dus verbaast mij niet dat Unnerstal het daar goed doet. Ook krijgt hij volop het vertrouwen wat hij bij PSV niet kreeg.T-MOB schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
[...]
Toch vind ik dat keepersverhaal wel bijzonder. Drommel was 3 jaar uitstekend bij Twente. Unnerstal komt naar Twente en keept de sterren van de lat. Ajax haalt tot ons aller hoon Pasveer op en die houdt zich prima staande in de Champions League. Keeper lijkt me op het eerste oog een vak dat heel erg neerkomt op je individuele kwaliteiten, maar misschien spelen staf en trainingsfaciliteiten toch ook wel een rol (en heeft PSV dat momenteel niet zo goed op orde).
Huh heeft Pasveer bij PSV gekeept? Dat was ik dan helemaal vergeten
Ja dat is hoe het tegenwoordig gaat, Ajax krijgt de afdankertjes van PSV, nu ook met IhattarenTyphone schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:27:
Huh heeft Pasveer bij PSV gekeept? Dat was ik dan helemaal vergeten
Dus berg je maar voor het moment dat jullie Drommel krijgen
Voor wie even wil lachen: Databureau: Feyenoord favoriet voor winst Conference League
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 08-02-2022 10:08 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De namen die nog in het toernooi zitten zijn nu ook weer niet zo geweldig, dat ze bij de kanshebbers zitten lijkt mij niet eens zo gek..ph4ge schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:08:
Voor wie even wil lachen: Databureau: Feyenoord favoriet voor winst Conference League
https://projects.fivethir...europa-conference-league/
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens dezelfde lui is de kans dat Ajax de finale champions league speelt bijna net zo groot als dat Feyenoord de finale haalt. (22% versus 25%). Kans op een Nederlandse ploeg in de ECL-finale wordt op 65% gezet. Dat zou toch goed voor het Nederlandse voetbal / coefficient zijn.
Voor mijn gevoel is Drommel alleen maar in the picture gekomen omdat het een relatief jonge Nederlandse keeper is. Zijn prestaties zijn nooit dusdanig bovengemiddeld geweest dat een stap naar een topclub te verklaren was. Voor zijn 25 jaar nog helemaal niet stabiel genoeg, te onzeker en nog teveel fouten. Dat krijg je er ook niet makkelijk meer uit. In goede doen een prima stabiele factor (maar geen puntenpakker zoals bijvoorbeeld Bijlow ondanks zijn mindere periode wel regelmatig geweest is), als het even tegenzit een twijfelkont die door de ondergrens zakt. Onbegrijpelijk dat PSV hem gehaald heeft en inderdaad Unnerstall nu punten pakt voor Twente.Draicon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:38:
[...]
Drommel was wat mij betreft niet uitstekend bij Twente. Hij speelde bovengemiddeld goed om op te vallen bij de traditionele top 3, maar voor mij was hij nooit een zekerheidje dat hij het zou redden. Het verbaast mij niet dat hij zo blundert, omdat hij vaak dezelfde fouten maakt als hij bij Twente ook maakte. De druk bij een Twente is toch vele malen lager en is anders dan bij een topclub. Dus verbaast mij niet dat Unnerstal het daar goed doet. Ook krijgt hij volop het vertrouwen wat hij bij PSV niet kreeg.
Ik heb het nooit in Drommel zien zitten.
En hij heeft zijn uiterlijk niet mee, ziet er altijd uit als een neuroot die slecht geslapen heeft van de stress…
En hij heeft zijn uiterlijk niet mee, ziet er altijd uit als een neuroot die slecht geslapen heeft van de stress…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als het om uiterlijk ging had Cilissen nooit het betaald voetbal gehaald, die heeft er nooit gezond uit gezienRamzzz schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:39:
Ik heb het nooit in Drommel zien zitten.
Het geheugen lijkt wat beperkt tot het huidige seizoen lijkt het wel. Bij Twente was hij absoluut een puntenpakker. Vorig seizoen een uitstekend reddingspercentage in de 70%, en daarnaast viel hij op met een hele goed spelhervatting. Je kunt vergelijkingsartikelen vinden met Bijlow en ook Onana. Ik vind het een bizarre terugval.
Vergeet niet dat bij PSV de druk een stuk hoger is mede door het vollspassfussball van Herr Schmidt.
En hoeveel seizoenen lukte hem dat precies? 1?T-MOB schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:05:
Het geheugen lijkt wat beperkt tot het huidige seizoen lijkt het wel. Bij Twente was hij absoluut een puntenpakker. Vorig seizoen een uitstekend reddingspercentage in de 70%, en daarnaast viel hij op met een hele goed spelhervatting. Je kunt vergelijkingsartikelen vinden met Bijlow en ook Onana. Ik vind het een bizarre terugval.
Ik vind vorig seizoen vooral een bizarre piek.
Say oe aa ...ElPaco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Als het om uiterlijk ging had Cilissen nooit het betaald voetbal gehaald, die heeft er nooit gezond uit geziengelukkig gaat het om kunnen keepen, daar zit het verschil tussen Cilessen en Drommel hem in
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad, gewoon een goede piek gehad, zoals diverse spelers van het kampioens elftal van Feyenoord dat ook hadden.toolkist schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:37:
[...]
En hoeveel seizoenen lukte hem dat precies? 1?
Ik vind vorig seizoen vooral een bizarre piek.
Ik heb liever een doelman die een bal kan tegenhouden dan eentje die dit niet kan en ook niet echt kan mee voetballen.
Gelukkig is Mvogo deze zomer weg, of zullen ze zo slim zijn om hem te kopen?
edit:
Gaat hij nu v Bommel na doen en zijn keepers kapot maken?
https://www.vi.nl/nieuws/...kiest-nu-wel-voor-drommel
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 08-02-2022 18:02 ]
Hij zat ook bij Oranje. Deed het bij Twente idd gewoon prima en stond niet ter discussie.T-MOB schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:05:
alles kan off-topic
In een bekerwedstrijd tegen NAC zou je best je 'tweede' keeper op kunnen stellen.Deadsy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:58:
[...]
Inderdaad, gewoon een goede piek gehad, zoals diverse spelers van het kampioens elftal van Feyenoord dat ook hadden.
Ik heb liever een doelman die een bal kan tegenhouden dan eentje die dit niet kan en ook niet echt kan mee voetballen.
Gelukkig is Mvogo deze zomer weg, of zullen ze zo slim zijn om hem te kopen?
edit:
Gaat hij nu v Bommel na doen en zijn keepers kapot maken?
https://www.vi.nl/nieuws/...kiest-nu-wel-voor-drommel
Het wordt dan weer interessant als Drommel het nu prima doet wie er komend weekend weer speelt of dat hij dan wel weer vasthoudt aan Mvogo.
Of dan plots de 3e keeper erin zetdutchgio schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:05:
[...]
In een bekerwedstrijd tegen NAC zou je best je 'tweede' keeper op kunnen stellen.
Het wordt dan weer interessant als Drommel het nu prima doet wie er komend weekend weer speelt of dat hij dan wel weer vasthoudt aan Mvogo.
Misschien kan Götze wel goed keepen. Maar dit wordt een lastige wedstrijd met minimaal 1 tegendoelpunt, want PSV.
Denk niet dat hij elke wedstrijd kan spelen, of niet 90min lang.carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:31:
Misschien kan Götze wel goed keepen. Maar dit wordt een lastige wedstrijd met minimaal 1 tegendoelpunt, want PSV.
We zullen zien. Opvallend was in de vorige wedstrijd dat de lontjes kort zijn. De spelers weten volgens mij niet waar ze aan toe zijn door Schmidt, hij wisselt zo onvoorspelbaar.ElPaco schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:18:
[...]
Is vrij simpel, Unnerstall was PSV ook al heel goed, maar als lijnstopper. Precies wat hij nu dus ook heel goed bij Twente doet. Alleen wil onze god Schmidt niet dat een keeper als lijnstopper speelt, de keeper moet mee naar voren (toch zeker tot buiten zijn 16) om mee te doen met het spel. Als echte lijnstopper zoals Unnerstall (maar ook Pasveer) zich daar niet goed voelen zullen ze het ook minder goed doen.
Toen Pasveer nog bij PSV zat was hij overigens vooral 2e keeper en zagen we hem niet heel vaak in actie. En zeg nou zelf, er zijn er maar heel weinig die er deze zomer vertrouwen in hadden dat hij Ajax wel even ging redden toen hij kwam.
Het rotte gedoe met keepers begon een beetje toen Zoet ineens uit de selectie werd gegooid door Ruud Hesp. Hesp is inmiddels weg, maar ik denk dat we pas echt weer iets gaan zien als Schmidt (en zijn staf) weg is. Laat een keeper die het ene goed kan, maar het andere minder toch vooral dat wat hij goed kan doen (zoals Unnerstall nu bij Twente), maar ga ze niet dwingen andere zaken uit te voeren dan dat. Zelfs keepers van de allerbeste ploegen zijn vaak niet goed in meespelen en het zijn van een goede lijnstopper, waarom zou een keeper van PSV dat dan wel kunnen?
Nu eiste hij dat ze vanavond winnen. Schmidt geef je spelers vertrouwen en creëer een team. Hij behandelt ze als zijn onderdanen en het is maar goed dat hij weggaat voor PSV. Ik hoop dat de spelers het hoofd koel houden en vanavond weer een redelijke pot spelen.
Goedemorgen zeg, hoe kan je die niet op doel krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 08-02-2022 19:07 ]
Weer veel pogingen nodig voor een doelpunt.
Nou, voor jou dan. De volgende!carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:28:
Weer veel pogingen nodig voor een doelpunt.
Blijven veel probeersels per doelpunt.
Absoluut. Maar wel nu al 2x vaker gescoord dan de vorige 4 wedstrijden voor de beker tegen NAC bij elkaar. En het ziet er nog eens goed uit ook.
PSV lijkt een makkelijke avond te gaan beleven.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is waar, we mogen niet klagen tot nu toe.ElPaco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:30:
[...]
Absoluut. Maar wel nu al 2x vaker gescoord dan de vorige 4 wedstrijden voor de beker tegen NAC bij elkaar. En het ziet er nog eens goed uit ook.
we hebben nog 2 Madueke's nodig, en wat verdedigers en een keeperElPaco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:42:
Wat hebben we Madueke gemist zeg.
Bal gespeeld? Even een varretje lijkt mij.
[ Voor 52% gewijzigd door carpebios op 08-02-2022 19:44 ]
En vaker een KKD tegenstander?carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:42:
[...]
we hebben nog 2 Madueke's nodig, en wat verdedigers en een keeperO ja, en een TD en Algemeen directeur.
Ja.carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:45:
Is er wel een VAR?
Absoluut goede en mooie speler om te zien. Toch is PSV afhankelijk van goede momenten van dergelijke spelers en in combinatie met het gedoe van Schmidt verklaart dat eigenlijk wel de slechte westrijden.ElPaco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:42:
Wat hebben we Madueke gemist zeg.
Pff, die keeper van NAC maar halen ter vervanging van Drommel(s) en Mvogo? Die heeft deze wedstrijd al meer laten zien dan beide PSV keepers bij elkaar de afgelopen 2 seizoenen.
Niet normaal hoe ze die bal er gewoon niet in kunnen krijgen.
U zei?carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:36:
EIN-DE-LIJK
Jij mag vaker jinxen. Dat is al de 2e keer vavanvondcarpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:36:
WAAR BLIJFT DIE GOAL!?
Bij NAC gaan ze er al bij zitten. De 2e al op korte tijd.
Geen trainer?carpebios schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:42:
[...]
we hebben nog 2 Madueke's nodig, en wat verdedigers en een keeperO ja, en een TD en Algemeen directeur.
Hoop voor PSV dat madueke een tijdje fit blijft
Nee voortaan gaan ze verder alles zelfsturend team. Dat werkt in het bedrijfsleven namelijk ook zo lekker. Gebrands gaat lekker mee met de tijd.Deadsy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:38:
[...]
Geen trainer?
Hoop voor PSV dat madueke een tijdje fit blijft
Moeten ze wel helemaal met de tijd mee gaan en een vrouw aan het roer zettenElPaco schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 00:24:
[...]
Nee voortaan gaan ze verder alles zelfsturend team. Dat werkt in het bedrijfsleven namelijk ook zo lekker. Gebrands gaat lekker mee met de tijd.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Weet wat je zegt he, Gerbrands is wel redelijk klaar, dus als ze dat doen zal het voor PSV alleen maar beter wordenMartinusz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:00:
[...]
Moeten ze wel helemaal met de tijd mee gaan en een vrouw aan het roer zetten
"Onze god Schmidt"?ElPaco schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:18:
Is vrij simpel, Unnerstall was PSV ook al heel goed, maar als lijnstopper. Precies wat hij nu dus ook heel goed bij Twente doet. Alleen wil onze god Schmidt niet dat een keeper als lijnstopper speelt, de keeper moet mee naar voren (toch zeker tot buiten zijn 16) om mee te doen met het spel. Als echte lijnstopper zoals Unnerstall (maar ook Pasveer) zich daar niet goed voelen zullen ze het ook minder goed doen.
Bij pressing en gegenpressing is het inderdaad erg belangrijk dat het veld klein gehouden wordt en de achterste linie dus (veel) verder naar voren staat als de bal op de helft van de tegenstander is. Unnerstall kan daar niet mee overweg aangezien hij een echte lijnkeeper is, dat liet hij wel zien bij PSV. Hij mist ook het inzicht om de bal goed vooruit te passen, waardoor hij enkele malen een tegenaanval van de tegenstander inleidde. Bij Twente mag hij op de lijn blijven staan en daarin is hij erg goed. Dat hij transfervrij was en desondanks geen Duitse club interesse toonde zegt ook veel, in de Bundesliga is het namelijk gebruikelijk om van het eigen doel af te spelen.
Het verschil hierin was overduidelijk te zien vanaf de eerste wedstrijden onder Schmidt, dankzij Drommel en Ramalho stond de PSV verdediging veel verder naar voren dan de seizoenen daarvoor. Drommel en Ramalho waren toen ook constant iedereen vooruit aan het sturen, wat daarna meer routine werd.
Pasveer is overigens geen lijnkeeper, hij is uitstekend met de bal aan de voet en durft ook ver van zijn lijn te staan. Hij is altijd een prima keeper geweest voor de Eredivisie, maar zijn huidige prestaties zijn echt uitstekend. Dat had ik niet verwacht, in ieder geval niet zo structureel.
De keeper dient zich aan te passen aan de tactiek, niet andersom. Als het team vooruit verdedigt, maar de keeper blijft staan dan is er niemand die de grote ruimte achter de verdediging bespeelt. Dat is vragen om problemen, aangezien elke lange bal dan meteen gevaarlijk kan zijn.Laat een keeper die het ene goed kan, maar het andere minder toch vooral dat wat hij goed kan doen (zoals Unnerstall nu bij Twente), maar ga ze niet dwingen andere zaken uit te voeren dan dat. Zelfs keepers van de allerbeste ploegen zijn vaak niet goed in meespelen en het zijn van een goede lijnstopper, waarom zou een keeper van PSV dat dan wel kunnen?
Daarbij hoeft een keeper geen Drommel of Pasveer te zijn in het meevoetballen (ze zijn daarin echt goed), maar meer allround dan bijv. Unnerstall is wel noodzakelijk.
De keepers bij de topclubs zijn overigens juist wel heel erg goed in zowel het meevoetballen als het keepen. Neuer heeft bij Bayern de toon gezet, daarna volgde vele andere clubs dat voorbeeld. Mede dankzij de basisprincipes van pressing en gegenpressing die bijna alle topclubs inmiddels toepassen.
Drommel presteerde inderdaad uitstekend bij Twente.T-MOB schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:05:
Ik vind het een bizarre terugval.
Hij oogt bij PSV echter erg onzeker, mentaal lijkt hij niet stabiel/hard genoeg. Hij houdt te weinig tegen, maar ik mis de killersmentaliteit zodra de PSV verdediging weer een tegenstander veel te makkelijk en veel te vrij laat uithalen. Dan moet je als keeper laten weten dat er meer geëist wordt en van je afbijten, maar hij ondergaat het allemaal maar. Opvallend.
Dat Schmidt "vollspassfussball" zou spelen is onzin, dat heeft hij zelf nooit gezegd (ik neem overigens aan dat je vollgasfussball bedoelt).OPSLAGHOND schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:30:
Vergeet niet dat bij PSV de druk een stuk hoger is mede door het vollspassfussball van Herr Schmidt.
Veel Nederlandse media gingen daar vanuit nadat Salzburg onder zijn leiding 2 keer Ajax helemaal dronken speelde, maar ze hebben blijkbaar gemist dat Schmidt daarna zijn tactieken heeft aangepast. Maar ach, die periode beslaat ook alleen maar 2,5 seizoen Leverkusen en 2,5 seizoen Guoan. Het is tekenend voor veel Nederlandse sportjournalisten en hun gebrekkige kennis.
Goed verhaal!Baseman77 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:47:
[...]
"Onze god Schmidt"?
Bij pressing en gegenpressing is het inderdaad erg belangrijk dat het veld klein gehouden wordt en de achterste linie dus (veel) verder naar voren staat als de bal op de helft van de tegenstander is. Unnerstall kan daar niet mee overweg aangezien hij een echte lijnkeeper is, dat liet hij wel zien bij PSV. Hij mist ook het inzicht om de bal goed vooruit te passen, waardoor hij enkele malen een tegenaanval van de tegenstander inleidde. Bij Twente mag hij op de lijn blijven staan en daarin is hij erg goed. Dat hij transfervrij was en desondanks geen Duitse club interesse toonde zegt ook veel, in de Bundesliga is het namelijk gebruikelijk om van het eigen doel af te spelen.
Het verschil hierin was overduidelijk te zien vanaf de eerste wedstrijden onder Schmidt, dankzij Drommel en Ramalho stond de PSV verdediging veel verder naar voren dan de seizoenen daarvoor. Drommel en Ramalho waren toen ook constant iedereen vooruit aan het sturen, wat daarna meer routine werd.
Pasveer is overigens geen lijnkeeper, hij is uitstekend met de bal aan de voet en durft ook ver van zijn lijn te staan. Hij is altijd een prima keeper geweest voor de Eredivisie, maar zijn huidige prestaties zijn echt uitstekend. Dat had ik niet verwacht, in ieder geval niet zo structureel.
[...]
De keeper dient zich aan te passen aan de tactiek, niet andersom. Als het team vooruit verdedigt, maar de keeper blijft staan dan is er niemand die de grote ruimte achter de verdediging bespeelt. Dat is vragen om problemen, aangezien elke lange bal dan meteen gevaarlijk kan zijn.
Daarbij hoeft een keeper geen Drommel of Pasveer te zijn in het meevoetballen (ze zijn daarin echt goed), maar meer allround dan bijv. Unnerstall is wel noodzakelijk.
De keepers bij de topclubs zijn overigens juist wel heel erg goed in zowel het meevoetballen als het keepen. Neuer heeft bij Bayern de toon gezet, daarna volgde vele andere clubs dat voorbeeld. Mede dankzij de basisprincipes van pressing en gegenpressing die bijna alle topclubs inmiddels toepassen.
[...]
Drommel presteerde inderdaad uitstekend bij Twente.
Hij oogt bij PSV echter erg onzeker, mentaal lijkt hij niet stabiel/hard genoeg. Hij houdt te weinig tegen, maar ik mis de killersmentaliteit zodra de PSV verdediging weer een tegenstander veel te makkelijk en veel te vrij laat uithalen. Dan moet je als keeper laten weten dat er meer geëist wordt en van je afbijten, maar hij ondergaat het allemaal maar. Opvallend.
[...]
Dat Schmidt "vollspassfussball" zou spelen is onzin, dat heeft hij zelf nooit gezegd (ik neem overigens aan dat je vollgasfussball bedoelt).
Veel Nederlandse media gingen daar vanuit nadat Salzburg onder zijn leiding 2 keer Ajax helemaal dronken speelde, maar ze hebben blijkbaar gemist dat Schmidt daarna zijn tactieken heeft aangepast. Maar ach, die periode beslaat ook alleen maar 2,5 seizoen Leverkusen en 2,5 seizoen Guoan. Het is tekenend voor veel Nederlandse sportjournalisten en hun gebrekkige kennis.
Aangaande de mentale gesteldheid van Drommel. Ik denk dat je gelijk hebt dat hij op dat vlak nu wat tekort komt, maar het is ook een beetje ervaring. Hij keept nog niet zo lang meen ik. Dikke kans dat hij nu voor het eerst te maken heeft met serieuze tegenslag. Daar moet je ook mee leren omgaan.
Ik kan mij herinneren dat hij in zijn laatste wedstrijden voor Twente ook de nodige foutjes maakte. Misschien is hij ook technisch niet zo'n goede keeper.
Wel grappig trouwens dat de doelmannen nu onder de loep liggen in de eredivisie. Een paar jaar geleden waren de doelvrouwen onderwerp van discussie. Die zouden achterblijven in de ontwikkeling terwijl de rest van het spel snel evolueerde. Blijkbaar is keepen gewoon ook erg moeilijk.
Het lastige aan keepen is dat bijna iedere fout een tegengoal is, dit in tegenstelling tot de spitspositie waar je met 1 goede actie MOTM bent.DeKever schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Wel grappig trouwens dat de doelmannen nu onder de loep liggen in de eredivisie. Een paar jaar geleden waren de doelvrouwen onderwerp van discussie. Die zouden achterblijven in de ontwikkeling terwijl de rest van het spel snel evolueerde. Blijkbaar is keepen gewoon ook erg moeilijk.
Ik moet ook zeggen dat het erg waan van de dag is, Pasveer werd begin dit seizoen compleet afgebrand door een onnodige fout in de competitie. Nu haalt hij veel clean sheets en een paar mooie reddingen tegen Borrusia en hij is voor veel mensen opeens een geweldig betrouwbare sluitpost. Hij doet het zeker niet verkeerd, maar het helpt ook wel dat hij een goede verdediging voor zich heeft.
De keepers van PSV zien er dit seizoen inderdaad vaak niet goed uit, maar het hoge aantal tegendoelpunten (28 vs 33 voor de nr laatst) is echt ook voor een groot deel te wijten aan de verdedigers. Zo'n fout als Mvogo dit weekend mag op dit niveau natuurlijk niet, maar kan op basis van geen wedstrijdritme gewoon voorkomen. Dit fragment heb ik zondagavond zeker 30x teruggezien bij de diverse voetbalprogramma's, maar de fout bij de 1-1 waar 3 aanvallers vrij in de 16 staan, wordt slechts kort aangestipt.
Wat vooral retebijzonder is, is dat een Duitse coach een uitstekende, boomlange en beresterke Duitse keeper laat vertrekken, die misschien wel een beetje vertrouwen kon gebruiken en daarmee ver boven de anderen uit had kunnen stijgen.
Keeperstrainers hebben het daar ook laten liggen. Een uitstekende lijnkeeper kun je best leren mee te voetballen.
Hoe dit constant verprutst wordt bij veel clubs, begrijp ik ten enen male niet.
What the f*** doen die lui dan in vredesnaam hele week?
‘Trainen tot je erbij neervalt’ zit niet meer in het systeem blijkbaar, de ‘easy money’-mentaliteit lijkt me hier de oorzaak.
Keeperstrainers hebben het daar ook laten liggen. Een uitstekende lijnkeeper kun je best leren mee te voetballen.
Hoe dit constant verprutst wordt bij veel clubs, begrijp ik ten enen male niet.
What the f*** doen die lui dan in vredesnaam hele week?
‘Trainen tot je erbij neervalt’ zit niet meer in het systeem blijkbaar, de ‘easy money’-mentaliteit lijkt me hier de oorzaak.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Spelers lijken steeds meer bezig te zijn met o.a. hun kapsels/uiterlijk, (a-)social media en hun uitgaven dan met het spelletje. En een wedstrijd is een optreden/reclamespotje van minimaal 90 minuten.
Dat ging inderdaad een paar wedstrijden goed. Inmiddels heeft PSV na 21 wedstrijden bijna even veel tegendoelpunten als heel vorig seizoen. Ik zou als PSV supporter heel snel terug willen naar de verdediging van vorig seizoen (uiteraard zonder Dumfries, aangezien die verkocht is)Baseman77 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:47:
[...]
"Onze god Schmidt"?
Een keeper die ballen stopt wint echt heel veel meer punten dan een keeper die leuk een rechts of linksback in de voeten aan kan spelen. Maar, vooral doorgaan ik vind het prima zo.
Zie vorige deel, je hebt je prioriteiten echt totaal verkeerd en dat blijkt ook wel uit de cijfers. Juist een keeper moet je laten doen waar ie goed in is. Onzekerheid leidt tot fouten, fouten tot tegengoals en vaak dus puntverlies. Past je huidige keeper niet bij de gewenste tactiek verkoop em dan, maar zorg dan ook in ieder geval voor een goede opvolger en niet iemand die het 1 seizoen toevallig leuk gedaan heeft.De keeper dient zich aan te passen aan de tactiek, niet andersom. Als het team vooruit verdedigt, maar de keeper blijft staan dan is er niemand die de grote ruimte achter de verdediging bespeelt. Dat is vragen om problemen, aangezien elke lange bal dan meteen gevaarlijk kan zijn.
Sommige wel, sommige niet. Een Courtois is echt geen beest in meevoetballen, De Gea, Mendy, Buffon, etc, stuk voor stuk zijn dat in 1e instantie ballenstoppers en geen meevoetballers. Leuk dat het bij Bayern, City en Liverpool anders is, maar dat zijn toch echt de uitzonderingen.De keepers bij de topclubs zijn overigens juist wel heel erg goed in zowel het meevoetballen als het keepen. Neuer heeft bij Bayern de toon gezet, daarna volgde vele andere clubs dat voorbeeld. Mede dankzij de basisprincipes van pressing en gegenpressing die bijna alle topclubs inmiddels toepassen.
Daar is Ramalho toch voor gehaald? Die zou de boel allemaal eens even op z'n plek zetten. Nou... Snel Teze terugzetten zodat je daar nog wat transferwaarde mee opbouwt...Drommel presteerde inderdaad uitstekend bij Twente.
Vind je het heel gek dat Nederlandse journalisten niet up to date zijn met het Chinese voetbal? Blijkbaar heb jij het wel uitgezocht, bravo (serieus) maar daar ben je echt 1 van de heeeeeele weinig in.Dat Schmidt "vollspassfussball" zou spelen is onzin, dat heeft hij zelf nooit gezegd (ik neem overigens aan dat je vollgasfussball bedoelt).
Valt wel mee hoor, met die ervaring. Hij heeft tot lang in de jeugd op het middenveld gespeeld, dat wel. Bij Twente speelde hij sinds seioen 17/18 in het eerste. Daar was hij in het begin absoluut niet onomstreden. Is zijn basisplek kwijtgeraakt en heeft zich teruggeknokt. Heeft de degradatie meegemaakt. En eigenlijk in dat KKD-jaar heeft hij zich ontpopt tot vaste waarde (13 clean sheets dat seizoen, reddingspercentage rond 75%). De druk bij PSV is natuurlijk anders, maar bij Twente was het ook niet bepaald vrijuit voetballen de laatste 5 jaar.DeKever schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Goed verhaal!
Aangaande de mentale gesteldheid van Drommel. Ik denk dat je gelijk hebt dat hij op dat vlak nu wat tekort komt, maar het is ook een beetje ervaring. Hij keept nog niet zo lang meen ik. Dikke kans dat hij nu voor het eerst te maken heeft met serieuze tegenslag. Daar moet je ook mee leren omgaan.
Er zijn ook wel opvallend veel keepersfouten dit seizoen. En een keepersfout is al snel een doelpunt, waardoor je er nog weer extra aandacht voor krijgt. Maar misschien heeft het wat te maken met de nieuwe regel dat de bal niet meer de 16 uithoeft bij een doeltrap. Als je vanuit de 5-meterbox begint met opbouwen mag er niets misgaan.Wel grappig trouwens dat de doelmannen nu onder de loep liggen in de eredivisie. Een paar jaar geleden waren de doelvrouwen onderwerp van discussie. Die zouden achterblijven in de ontwikkeling terwijl de rest van het spel snel evolueerde. Blijkbaar is keepen gewoon ook erg moeilijk.
Benieuwd of de spelers de interne malaise een beetje kunnen verzachten met een mooie pot voetbal tegen Vitesse 
Geen Mazraoui vanavond, dat zal negatieve gevolgen hebben voor het spel van Antony vrees ik. Rensch Is in verdedigend opzicht beter maar qua wisselwerking met Antony zie ik liever Mazraoui. Klaassen op de positie van Gravenberch is geen verzwakking gezien de vorm van Gravenberch. Ben benieuwd
Geen Mazraoui vanavond, dat zal negatieve gevolgen hebben voor het spel van Antony vrees ik. Rensch Is in verdedigend opzicht beter maar qua wisselwerking met Antony zie ik liever Mazraoui. Klaassen op de positie van Gravenberch is geen verzwakking gezien de vorm van Gravenberch. Ben benieuwd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom Vitesse niet gewoon in thuistenue? Te veel wit op veld
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 09-02-2022 19:02 ]
Was inderdaad duidelijker gewees.Vos schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:02:
Waarom Vitesse niet gewoon in thuistenue? Te veel wit op veld
Btw, dat was volgens mij geen buitenspel net, pech voor Vitesse en gelukje voor Ajax.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax heeft tot dusver dit seizoen 66% (2/3) van de wedstrijden die Nijhuis floot verloren.
Kijk… daar zag je het verschil tussen Rensch en Mazraoui, Rensch weet er geen voordeel uit te halen met die overname.
Wel fijn dat Antony nu de ruimte krijgt i.p.v. dat de rechtsback de ruimte dicht loopt.
BAM! Flikflak 2.0!
Vanaf de flanken gaat Antony geen potten breken vandaag, er is 0,0 wisselwerking met Rensch. Maar prima counter en rustig afgemaakt, netjesOPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:17:
Wel fijn dat Antony nu de ruimte krijgt i.p.v. dat de rechtsback de ruimte dicht loopt.
Antony heeft Mazraoui echt niet nodig, eerder andersom.Han schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:18:
[...]Vanaf de flanken gaat Antony geen potten breken vandaag, er is 0,0 wisselwerking met Rensch. Maar prima counter en rustig afgemaakt, netjes
Oeh dat geeft hoopOPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:09:
Ajax heeft tot dusver dit seizoen 66% (2/3) van de wedstrijden die Nijhuis floot verloren.
Absoluut mee oneens. Mazraoui zorgt voor veel ruimte voor Antony en komt er dikwijls overheen. Dergelijke wisselwerkingen zijn heel lastig te verdedigen. Nu met Rensch zie je dat de verdediging bijna geen problemen heeft met Antony, 2 man er op en klaar. Normaliter trekt Mazraoui die ene man weg en is Antony veel gevaarlijker.OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:19:
Antony heeft Mazraoui echt niet nodig, eerder andersom.
Een schoen aantrekken is tegenwoordig een hele klus, de veters moeten los en dan weer vast..
Bam!
Weer veel ruimte op rechts, fijn hoor.
Weer veel ruimte op rechts, fijn hoor.
BAM! Topspits 
Lekkere aanval, mooi tempo in de combinaties, super!
Lekkere aanval, mooi tempo in de combinaties, super!
Goede aftrap wel
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 09-02-2022 19:31 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/gt4vHfwivkAdjcBqERb8pclL.jpg?f=fotoalbum_large)