Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wissel Antony maar, die gaat rood krijgen voor een knipoog ofzo.
[ Voor 39% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-02-2022 17:11 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hadden ze beter een paar maanden geleden mee kunnen beginnen!OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:10:
Nu moet Heracles wel gaan voetballen zou je denken.
Gezakt voor zijn schippers examen.Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:15:
Waarom staat Bakboord rechtsback!?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Inderdaad… ik stel een naamsverandering voor: Stuurboord!Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:15:
Waarom staat Bakboord rechtsback!?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Realiteit van dit seizoen, dit soort ploegen komen alleen om te verdedigen...Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:27:
Het is nog weinig vermakelijk…
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:13
Maar tja als Heracles moet je zo toch helemaal niet willen voetballen, je creëert helemaal niks en bent alleen maar in de 16 aan het vangen.
Tja… wellicht een verdwaalde hoekschop die er met kunst en vliegwerk in gaat of onverhoopt een combinatie die tot een succesvolle counter leidt, dat is waar ze op gokken zo lang de marge maar één goal is. En zelf wanneer het 2-0 wordt zullen ze niks ondernemen, ze komen niet om te voetballen maar om tegen te houden, zo ver is wel duidelijk. Wanneer je gaat meevoetballen ga je er keihard af, dat weten zij ook.tweakduke schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:41:.
Maar tja als Heracles moet je zo toch helemaal niet willen voetballen, je creëert helemaal niks en bent alleen maar in de 16 aan het vangen.
snap toch al niet waarom iemand die over een paar maanden gratis weg gaat nog zo vaak basis staatOPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:53:
Mazraoui mag eraf, veel balverlies, slechte voorzetten en matige schoten.
En Tagliafico zit wel op de bank, wie verzint die ongein?Deadsy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:55:
[...]snap toch al niet waarom iemand die over een paar maanden gratis weg gaat nog zo vaak basis staat
[ Voor 61% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-02-2022 18:00 ]
Die hangen alleen in EindhovenDoeEensGek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:02:
Oeh... Misschien was die bal over de achterlijn. Er is vast wel een camera te vinden die dat kan benadrukken.
Danny of Daley?OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:02:
Die grens is Blind?
Omdat ie gewoon goed speeltDeadsy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:55:
[...]
snap toch al niet waarom iemand die over een paar maanden gratis weg gaat nog zo vaak basis staat
Omdat een linkspoot op rechtsback vragen is om problemen?OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:56:
[...]
En Tagliafico zit wel op de bank, wie verzint die ongein?
Thuis en op de training misschien, op tv zie je er niks van.
Correctie: jij WIL het niet zien. Al scoort ie er 10 dan vind je nog wel iets om over te zeikenOPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Krijg ook het gevoel dat ie momenteel alleen laat zien dat het geen rechtsback is, maar een middenvelder is.OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Hij heeft vandaag wel z'n voorkeur lijkt het...toolkist schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:07:
Goed bezig weer Manschot!
Ik herhaal...toolkist schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:07:
Goed bezig weer Manschot!
Leek alsof hij niet helemaal fit was?Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:08:
Waarom Berhuis er af? Waarom in hemelsbaam?
Die heeft een 3tje staan op zijn totoformulier.
Omdat die niet bijzonder goed speelde en dit een prima moment is om Taylor wat speeltijd te gunnen.Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:08:
Waarom Berhuis er af? Waarom in hemelsbaam?
Oh ja… BAM!
[ Voor 12% gewijzigd door Han op 06-02-2022 18:11 ]
Dat ie lekker friet gaat bakken, jij hebt nog wel een adresje toch?Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:11:
Och och scheidsrechter toch, wat ben jij slecht vandaag, om te janken.
Mijn grote vriend is er volgens mij niet bij… en sinds zijn VAR werkzaamheden tijdens PSV-Ajax kan hij de aankomende jaren weinig verkeerd doen bij mijtoolkist schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:13:
Dat ie lekker friet gaat bakken, jij hebt nog wel een adresje toch?
Of niet....DoeEensGek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:25:
Nou prik dan ook nog maar even de 4-0 erin!
Heb je Haller niet gezien dan vandaag, die komt niet eens in de 16Exocet schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:27:
Danilo was toch de beste van Ajax in de 16?
Struikelt over zijn eigen schaduw.
[ Voor 46% gewijzigd door DoeEensGek op 06-02-2022 18:31 ]
't schietbeen van Danilo krijgt sowieso geen tik...DoeEensGek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:31:
Nee joh geen penalty!
Jawel!DoeEensGek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:31:
Nee joh geen penalty!
Struikelt over zijn eigen schaduw.
Compensatie gedrag...DoeEensGek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:32:
Wtf penalty.... Dit wtf.
Maar zuurpruim Driessen...
Keurig gered Leo? Slecht van Tadic.
[ Voor 46% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-02-2022 18:34 ]
En daar gaan mijn Scorito punten. Bedankt Tadic 😋
[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 06-02-2022 18:34 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Z'n voet hing al voordat ie geraakt werd...Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:33:
Werd aangetikt, geen bal gespeeld, gewoon een penalty. Raakt ie hem niet dan kan ie door naar het doel. Terechte beslissing
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verreweg de slechtste commentator in Nederland
je vergeet Sierd de VosTerranova schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:34:
Echt kan Driessen z'n muil niet houden. Het was een penalty, waarom zo ongelofelijk zuur daar over zijn terwijl je neutraal hoort te zijn als commentator.
Verreweg de slechtste commentator in Nederland
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja die voet van rechts die hem (wellicht) raakt. Alleen liet ie die voet al hangen en maakt ie daarna een veel te overdreven duik. En als de scheids al zo lang moet kijken terwijl ie het eerst niet zag, dan moet ie em gewoon niet geven.Exocet schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:34:
Hoe kun je dit geen penalty vinden? Het is die speler rechts van hem he
Bedoelde Eredivisie commentatoren, my bad. Schelvis is er namelijk ook nog...
Danilo wilde de bal trappen, maar krijgt een tik tegen het been waar hij mee wil schieten. Dus gewoon penaltytoolkist schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:36:
[...]
Ja die voet van rechts die hem (wellicht) raakt. Alleen liet ie die voet al hangen en maakt ie daarna een veel te overdreven duik. En als de scheids al zo lang moet kijken terwijl ie het eerst niet zag, dan moet ie em gewoon niet geven.
Maar hé, 3 punten uitgelopen op PSV, gat vergroot naar 5 punten, prima
Je laat wel de kans liggen om op een +60 doelsaldo te komen 😁Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:39:
Zo, 3 punten in de pocket. Wederom de 0 gehouden. Enige minpuntje is dat er slecht 3x gescoord is, had wel wat meer mogen zijn, minimaal 5-0 had beter gepast.
Maar hé, 3 punten uitgelopen op PSV, gat vergroot naar 5 punten, prima
Maar als je dan toch een penalty moet missen, dan maar deze.
Mooi dat de winst gepakt is, leuk voor Taylor.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als hij bij Defensie zat zal hij ook jankend naar de defensie van PSV hebben gekeken.carpebios schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:22:
Ik hoop zo dat ik morgen lees dat onze Klaas Dijkhoff heeft ingegrepen bij PSV.
Misschien dat hij de defensie wat bij kan leren.carpebios schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:22:
Ik hoop zo dat ik morgen lees dat onze Klaas Dijkhoff heeft ingegrepen bij PSV.
He bah, spuit 11.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 06-02-2022 23:07 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Iets met een bron zou handig zijnkrissie100 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:33:
Overmars per direct weg!?
Doe ik wel even: https://www.ajax.nl/artik...rekt-per-direct-bij-ajax/
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 06-02-2022 23:36 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Marc Overmars vertrekt per direct bij Ajax. De directeur voetbalzaken heeft zich schuldig gemaakt aan het versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega's.krissie100 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:33:
Overmars per direct weg!?
Als dat zo is, lijkt dit me de enige correcte sanctie ongeacht status/verdiensten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022