Voor dit dreigen om het te doen kan ie ook gewoon rood krijgen...dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:50:
Dat Gotze gewoon die bal frontaal op de scheids ze hoofd gooit
Aja toch nog wat agressie gezien in het spel van Gotze vandaag.toolkist schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:51:
[...]
Voor dit dreigen om het te doen kan ie ook gewoon rood krijgen...
Volgens de verhalen kapt die van AZ nog steeds de PSV'ers van links naar rechts uit in de 16.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
AZ heeft hier de punten enigzins gestolen al is PSV ook wel onthutsend zwak achterin. Dat los je met alleen een keeperswissel niet op.
Scorend vermogen moet ook beter. Eigenlijk zijn alleen Gakpo en Sangare van het niveau dat je moet willen..
Scorend vermogen moet ook beter. Eigenlijk zijn alleen Gakpo en Sangare van het niveau dat je moet willen..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gakpo krijgt een vrije trap mee van de scheids! Duurt 95 minuten maar dan heb je ook wat!
Maar goed, hoog tijd om nog maar eens op zoek te gaan naar een keeper of 3.
Maar goed, hoog tijd om nog maar eens op zoek te gaan naar een keeper of 3.
Mooi slot offensief wel.
Maar weer even fles sterke drank pakken
PSV ook meer dan AZ volgens mij.Exocet schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:49:
[...]
They have more money
Dat is zijn enige repliek op de kracht van Ajax vs PSV.
Tweede keer op rij verloren. Echt PSV mag degraderen dit jaar, als die Gerbrand en de Jong ook maar mee vertrekken met Schmidt. Wat een drama elftal.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar een keeperswissel scheelt je alleen dit seizoen al een punt of 12. Dat lijkt me een goed begin.snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:54:
AZ heeft hier de punten enigzins gestolen al is PSV ook wel onthutsend zwak achterin. Dat los je met alleen een keeperswissel niet op.
Verder helpt het dat we volgend jaar gegarandeerd een trainer hebben die de spelers niet zo snel stuk maakt als Schmidt waardoor je niet vol continu meer spelers in de ziekenboeg dan op het veld hebt.
12!?ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
[...]
Maar een keeperswissel scheelt je alleen dit seizoen al een punt of 12. Dat lijkt me een goed begin.
Verder helpt het dat we volgend jaar gegarandeerd een trainer hebben die de spelers niet zo snel stuk maakt als Schmidt waardoor je niet vol continu meer spelers in de ziekenboeg dan op het veld hebt.
Volgende week Vitesse uit, 3e wedstrijd op rij verliezen...
Naja wat ik mij dus afvraag na zoveel jaar is hoelang mogen Gerbrands en de Jong nog mee doen. Al wat trainers versleten onderhand nu gaan ze wss van Nisterooij kapot makencarpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
Tweede keer op rij verloren. Echt PSV mag degraderen dit jaar, als die Gerbrand en de Jong ook maar mee vertrekken met Schmidt. Wat een drama elftal.
Probleem zit echt veel dieper in de club
Ja heb je die faalcompilaties van Drommel nog niet gezien op YouTube?
Tot het einde der tijde ben ik bang. Ze hadden al jaren geleden weg moeten zijn. Er blijkt geen structuur in die club (raad van toezicht) die de ballen heeft om deze clowns de laan uit te sturen.dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Naja wat ik mij dus afvraag na zoveel jaar is hoelang mogen Gerbrands en de Jong nog mee doen. Al wat trainers versleten onderhand nu gaan ze wss van Nisterooij kapot maken
Probleem zit echt veel dieper in de club
Zou voor ons Ajacieden lekker zijn, maar dan moet Ajax ook gaan winnen van de kleintjes.carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:57:
Volgende week Vitesse uit, 3e wedstrijd op rij verliezen...
XXXVI
Snot-offensief lijkt me beter passen.dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:54:
Mooi slot offensief wel.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoppa… dank je wel AZ 
Altijd prettig om de grootste concurrent punten te zien morsen. Morgen volle bak er tegenaan tegen Heracles en het gat vergroten naar 5 punten.
Altijd prettig om de grootste concurrent punten te zien morsen. Morgen volle bak er tegenaan tegen Heracles en het gat vergroten naar 5 punten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb het in het begin van de competitie al geroepen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen. Die hebben niets te vrezen van PSV, mogelijk van Feyenoord nog.ephymerous schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:59:
[...]
Zou voor ons Ajacieden lekker zijn, maar dan moet Ajax ook gaan winnen van de kleintjes.
Nu Schmidt aangegeven heeft niet te gaan verlengen kun je hem volgens mij beter maar meteen de hort op sturen. Hoe vaak is al niet gebleken dat een trainer die aangeeft binnenkort te vertrekken, meteen geen autoriteit meer heeft over z'n spelers? Kijk volgens mij alleen al naar het gezeik tussen Advocaat en spelers vorig seizoen?
Bijkomend voordeel is dan meteen dat de nieuwe trainer dan kan beginnen met bouwen voor het volgende seizoen.
Bijkomend voordeel is dan meteen dat de nieuwe trainer dan kan beginnen met bouwen voor het volgende seizoen.
PSV in de Eredivisie tegen Ajax, AZ en Feyenoord onder Schmidt:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 5 februari 2022
Ajax-uit, 2-2 ↔️
AZ-thuis, 1-3 ❌
Feyenoord-uit, 3-1 ❌
Ajax-thuis, 1-1 ↔️
Feyenoord-thuis, 1-1 ↔️
AZ-uit, 2-0 ❌
AZ-uit, 0-3 ✅
Feyenoord-thuis, 0-4 ❌
Ajax-uit, 5-0 ❌
Ajax-thuis, 1-2 ❌
AZ-thuis, 1-2 ❌
En dit zegt ook iets over de Jong!
Maar wonnen dik overtuigend de Johan Cruijff schaal toch?
Dat is een prijs!!
Onana heeft ook wel een beetje PSV dna in zich
Dat was wel een moment waarop ik dacht, oei PSV heeft de zaakjes op orde, maar ze maken het zichzelf toch lastig.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:06:
[...]
Dat is een prijs!!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die neemt zijn ploeg wel eens vaker in de zeik!dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:07:
Onana heeft ook wel een beetje PSV dna in zich
Verwijderd
Maar toen deed Madueke mee, dat bleek de verbeterde versie van Neymar te zijnOPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:06:
[...]
Dat is een prijs!!
Rolmodel?Verwijderd schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:08:
[...]
Maar toen deed Madueke mee, dat bleek de verbeterde versie van Neymar te zijn
Johan Cruijff schraalOPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:06:
[...]
Dat is een prijs!!
Eens maar wel van zichzelf helaas.carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:00:
[...]
Ik heb het in het begin van de competitie al geroepen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen. Die hebben niets te vrezen van PSV, mogelijk van Feyenoord nog.
XXXVI
Deze dan:
Aantal thuisnederlagen van PSV in de Eredivisie:
2014/15 - 1
2015/16 - 1
2016/17 - 1
2017/18 - 0
2018/19 - 0
2019/20 - 1
2020/21 - 1
2021/22 - 3 (na 11 van de 17 thuisduels)
2014/15 - 1
2015/16 - 1
2016/17 - 1
2017/18 - 0
2018/19 - 0
2019/20 - 1
2020/21 - 1
Ook nooit eerder vertoond denk ik, scheidsrechter de Graaf blesseert speler Hoedemakers van Cambuur die het veld uiteindelijk verlaat.
Linkje: https://fb.watch/a_Fx14aCGH/
Linkje: https://fb.watch/a_Fx14aCGH/
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 05-02-2022 22:30 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Niet veel clubs kunnen zeggen dat ze twee doelmannen hebben die even goed zijn
Net even de beelden gezien… Mvogo zat goed mis. Maar kon niet goed zien of (volgens mij) Wijndal de bal nog raakte waardoor deze van richting veranderde.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of even slecht.Deadsy schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:26:
Niet veel clubs kunnen zeggen dat ze twee doelmannen hebben die even goed zijn
Deze?Han schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:32:
Net even de beelden gezien… Mvogo zat goed mis. Maar kon niet goed zien of (volgens mij) Wijndal de bal nog raakte waardoor deze van richting veranderde.
https://twitter.com/ESPNn...xjQVsM-Cg7m8nRUALOBw&s=19
Sjonge ik zie net de gelijkmaker van AZ. Ik hoop dat ze zich in Eindhoven nu twee weken druk maken over hoe drie man vogelvrij kan staan.
XXXVI
Misschien nog wel het meest pijnlijke, onze thuishaven was jarenlang een scheer onneembare vesting. Wat is mijn club afgezakt dit jaar, het mocht een wonder heten dat we eerste stonden met de winter.carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:14:
Deze dan:
2014/15 - 1
2015/16 - 1
2016/17 - 1
2017/18 - 0
2018/19 - 0
2019/20 - 1
2020/21 - 1
Yep… die
Of het is inderdaad een onbegrijpelijke blunder met grote gevolgen of de bal werd nog net geschampt door de speler van AZ waardoor de bal van richting werd veranderd. Beelden geven daar geen uitsluitsel over, daarvoor zou je beelden moeten hebben in het verlangde van het pad van de bal.
Die maken zich meer zorgen hoe ze de afkoopsom van Schmidt kunnen betalen en hoe ze af kunnen komen van de halve ploeg die hij ook heeft meegenomen.ephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:21:
Sjonge ik zie net de gelijkmaker van AZ. Ik hoop dat ze zich in Eindhoven nu twee weken druk maken over hoe drie man vogelvrij kan staan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik vermoed dat Schmidt het seizoen af mag maken. Gisteren heeft hij PSV ook flink geld gekost. Drommel passeren is een maar ‘m onbetrouwbaar noemen is niet nodig. De enige keeper die waarde vertegenwoordigd is nu een stuk minder waard.Maarten_E schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Die maken zich meer zorgen hoe ze de afkoopsom van Schmidt kunnen betalen en hoe ze af kunnen komen van de halve ploeg die hij ook heeft meegenomen.
XXXVI
Wacht hij had een contract voor 2 jaar inderdaad, foutje.ephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]
Ik vermoed dat Schmidt het seizoen af mag maken. Gisteren heeft hij PSV ook flink geld gekost. Drommel passeren is een maar ‘m onbetrouwbaar noemen is niet nodig. De enige keeper die waarde vertegenwoordigd is nu een stuk minder waard.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Drommel zelf heeft daar persoonlijk ook flink aan bijgedragen, al zal dit niet helpen natuurlijkephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]
Ik vermoed dat Schmidt het seizoen af mag maken. Gisteren heeft hij PSV ook flink geld gekost. Drommel passeren is een maar ‘m onbetrouwbaar noemen is niet nodig. De enige keeper die waarde vertegenwoordigd is nu een stuk minder waard.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja, maar publiek je keeper afdoen is niet goed. De frustratie die gisteren opliep viel wel op bij PSV, ik denk dat Schmidt de ego's in de ploeg niet onder controle heeft en eigenlijk nooit heeft gehad.Exocet schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:05:
[...]
Drommel zelf heeft daar persoonlijk ook flink aan bijgedragen, al zal dit niet helpen natuurlijk
Wat een bal van kokcu!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die Kokcu is wel helemaal opgeleefd hè?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zo hee. Die begint eindelijk een beetje consistent zijn talent te showen. Wat een stappen maakt hij dit jaar onder Slot zeg.Agent47 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:27:
Wat een bal van kokcu!
PSV en Feyenoord op 1 punt van elkaar zou leuk zijn voor een spannende strijd om plek #2!
Zwijgt!OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:29:
PSV en Feyenoord op 1 punt van elkaar zou leuk zijn voor een spannende strijd om plek #2!
(Je hebt gelijk hoor, en gezien het spel van Feyenoord dit seizoen helemaal niet onterecht als ze P2 eindigen.)
Normaliter als concurrentie punten laat liggen, verspeeld Feyenoord ze. Tot nu toe gaat het goed met m’n club hahahaOPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:29:
Goed om te zien dat er ook ploegen zijn waar je nog van kunt genieten met doelpunten.
PSV - Ajax vrouwen halverwege afgelast vanwege onbespeelbaar veld. Vond het al vreemd dat de scheidsrechter het veld in eerste instantie goedkeurde. De bal rolde wel, maar vraag niet hoe.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQRcHiHbDLgNnCB3RSLYOj6K.jpg?f=user_large)
Hoe is het mogelijk dat een club als PSV zo'n veld heeft? Ook al is het op het trainingscomplex. Het lijkt wel of er geen drainage is. Water blijft gewoon staan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQRcHiHbDLgNnCB3RSLYOj6K.jpg?f=user_large)
Hoe is het mogelijk dat een club als PSV zo'n veld heeft? Ook al is het op het trainingscomplex. Het lijkt wel of er geen drainage is. Water blijft gewoon staan.
Weet niet of ze wel of geen drainage hebben, maar er valt wel behoorlijk wat regen hier in het zuiden vandaag, al de gehele dag..chim0 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:23:
PSV - Ajax vrouwen halverwege afgelast vanwege onbespeelbaar veld. Vond het al vreemd dat de scheidsrechter het veld in eerste instantie goedkeurde. De bal rolde wel, maar vraag niet hoe.
[Afbeelding]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Loopt lekker bij Feyenoord.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
25 liter per vierkante meter in een half etmaal. Ik kan me voorstellen dat dat net teveel van het goede is.Gynnad schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:33:
[...]
Weet niet of ze wel of geen drainage hebben, maar er valt wel behoorlijk wat regen hier in het zuiden vandaag, al de gehele dag..
Talentvol zeker, maar aan nare trekjes heeft Kokcu helaas een overschot.
@Gynnad en @DeKever Ik begrijp dat wanneer er heel veel water naar beneden valt, het op een gegeven moment ophoudt, maar dit is wel erg extreem. Bij ons op de club zie je ook weleens plassen in de hoeken als het extreem veel geregend heeft, maar niet zoals dit. Dit is echt een zwembad. Ziet er erg onprofessioneel uit.
Feyenoord gaat dit seizoen tweede worden
XXXVI
Welke nare trekjes?OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:44:
Talentvol zeker, maar aan nare trekjes heeft Kokcu helaas een overschot.
Voornamelijk zijn reacties op andere spelers, hij laat zich heel erg makkelijk uit de tent lokken.
Zonder twijfel één van de beste Feyenoorders op dit moment, maar hij zou in mijn ogen nog beter kunnen worden als hij meer met het spelletje zelf bezig zou zijn.
Gotze had gisteravond precies hetzelfde probleem bij PSV, die had beter kunnen doorspelen dan mopperend rond de scheidsrechter hangen.
Ondanks dat PSV op papier een veel beter elftal heeft lijkt het er op dat Feyenoord het momentum heeft. Een coach die gaat vertrekken is vaak een extra uitdaging, en het verwachtingspatroon ook. Het geloof dat plek 2 of meer mogelijk is er zeker.
Voor dit seizoen hadden weinig mensen dat verwacht.
Jammer van al dat onnodige puntverlies.
Ik heb overigens niet de indruk dat Kokcu zo'n zuiger is.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 06-02-2022 14:25 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo heb ik niet de indruk dat PSV een beter elftal heeft op papier.
Tenzij dat dat papier een natte krant is.
Tenzij dat dat papier een natte krant is.
Mijn korte voorspelling, Feyenoord wordt 2de.
Zit mijn inziens veel meer voetbal in en na deze winter ook gewoon een ruime bank, ben daarnaast ook gewoon erg fan van het 'Slot-voetbal'.
Zit mijn inziens veel meer voetbal in en na deze winter ook gewoon een ruime bank, ben daarnaast ook gewoon erg fan van het 'Slot-voetbal'.
[ Voor 18% gewijzigd door krissie100 op 06-02-2022 14:30 ]
Dat geldt voor meer ploegen?ph4ge schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:25:
Ondanks dat PSV op papier een veel beter elftal heeft lijkt het er op dat Feyenoord het momentum heeft. Een coach die gaat vertrekken is vaak een extra uitdaging, en het verwachtingspatroon ook. Het geloof dat plek 2 of meer mogelijk is er zeker.Voor dit seizoen hadden weinig mensen dat verwacht.
Feyenoord speelt beter dan ik verwacht had. Ook benieuwd waar AZ nog gaat eindigen. Maar het is wel beetje de waan van de dag soms. PSV kan er nu niks meer van, rond de JC schaal waren ze mede favoriet.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 06-02-2022 14:40 ]
Dat vertekend wel wat, ze kunnen er al zeer lang niets meer van (jaren), met uitzondering van de JC schaal.Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Dat geldt voor meer ploegen?
Feyenoord speelt beter dan ik verwacht had. Ook benieuwd waar AZ nog gaat eindigen. Maar het is wel beetje de waan van de dag soms. PSV kan er nu niks meer van, rond de JC schaal waren ze mede favoriet.
Zo knullig als Feyenoord ze verloor tegen bijv. Vitesse 2x en Ajax zie je ze echter niet vaak.Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Dat geldt voor meer ploegen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hahaha zo blij dat Noa Lang niet meer bij Ajax zit wat een opgefokte gast is dat.
Dat kun je van elk team zeggen, soms win je onverwacht makkelijk en een week later laat je het onverwacht liggen.ph4ge schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:34:
[...]
Zo knullig als Feyenoord ze verloor tegen bijv. Vitesse 2x en Ajax zie je ze echter niet vaak.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Na de sluizen even opengingen, is het glijden bij Fc-Groningen (hoop dat @Harribo niet in het stadion zit
)
Nog een goede 10 minuten om de voorsprong vast te houden.
Nog een goede 10 minuten om de voorsprong vast te houden.
Nee, is ziek.
Alvarez en Martinez 'gewoon' in de basis.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 06-02-2022 16:37 ]
Nou nou Antony, dat leek wel een schot van Gravenberch
Die bal was uit toch?
[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-02-2022 16:51 ]
Welke?
Bij Blind ...
Combinaties mogen wel wat vlotter
Overmars' transfer target nummer 1 is Antony binnen houden.
Nummer 2 Sangare overhevelen.
Gaat het vriezen?
Waarom gaat ie anders zo strooien?
Waarom gaat ie anders zo strooien?
En dat PSV zowel Drommel als Mvogo als keeper houden:Psnmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:57:
De Getafe methode.Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:59:
Och och och… nou, als de maat is voor een gele kaart dan wordt het nog wat vandaag. Beetje schreeuwen en rollen, naai je je tegenstander direct een gele kaart aan. Grensrechter gaat er mooi in mee…
[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 06-02-2022 17:00 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Och och och… nou, als de maat is voor een gele kaart dan wordt het nog wat vandaag. Beetje schreeuwen en rollen, naai je je tegenstander direct een gele kaart aan. Grensrechter gaat er mooi in mee…
Sangare? Alsjeblieft nietsnmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:57:
Leg eens uit.. Zie niet zo vaak een cvm die zo verschrikkelijk goed kan voetballen, even niet naar de absolute top kijkende. Zou voor Ajax een directe versterking zijn.
Blind moet gaan lijndansen, dat doet hij vooralsnog erg goed.
PSV heeft al biedingen van 30m geweigerd, wij hebben Alvarez op die positie, kan niet goed genoeg opbouwen voor dat geldsnmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:02:
[...]
Leg eens uit.. Zie niet zo vaak een cvm die zo verschrikkelijk goed kan voetballen, even niet naar de absolute top kijkende. Zou voor Ajax een directe versterking zijn.
Die was never uit
[ Voor 10% gewijzigd door Han op 06-02-2022 17:05 ]
En je mag dus wel weer voor de bal gaan staan zonder een kaart of uberhaupt een waarschuwing te krijgen... En andersom maar wapperen met de kaarten
Ook voor mijn ogen.Quad schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:01:
Het is hard werken voor Ajax.
En de bal wegtrappen sowieso geel!
Ah, en nu geen kaart. Hakje trappen, prima
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022