[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 194 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.806 views

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:50:
Dat Gotze gewoon die bal frontaal op de scheids ze hoofd gooit
Voor dit dreigen om het te doen kan ie ook gewoon rood krijgen...

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
toolkist schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:51:
[...]

Voor dit dreigen om het te doen kan ie ook gewoon rood krijgen...
Aja toch nog wat agressie gezien in het spel van Gotze vandaag.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:50
Volgens de verhalen kapt die van AZ nog steeds de PSV'ers van links naar rechts uit in de 16.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Dat schot van Bruma, dat zou mij ook nog wel lukken. Waar kan ik tekenen de Jong?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:44

snmght

imho dan he

AZ heeft hier de punten enigzins gestolen al is PSV ook wel onthutsend zwak achterin. Dat los je met alleen een keeperswissel niet op.

Scorend vermogen moet ook beter. Eigenlijk zijn alleen Gakpo en Sangare van het niveau dat je moet willen..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:03
Gakpo krijgt een vrije trap mee van de scheids! Duurt 95 minuten maar dan heb je ook wat!

Maar goed, hoog tijd om nog maar eens op zoek te gaan naar een keeper of 3.

WoT stats

• dglavimans
Mooi slot offensief wel.

Maar weer even fles sterke drank pakken

• snmght

snmght

imho dan he

Exocet schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:49:
[...]

They have more money
Dat is zijn enige repliek op de kracht van Ajax vs PSV.
PSV ook meer dan AZ volgens mij. :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:55:
[...]

PSV ook meer dan AZ volgens mij. :+
En duurdere keepers

• carpebios
Tweede keer op rij verloren. Echt PSV mag degraderen dit jaar, als die Gerbrand en de Jong ook maar mee vertrekken met Schmidt. Wat een drama elftal.

• ElPaco
snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:54:
AZ heeft hier de punten enigzins gestolen al is PSV ook wel onthutsend zwak achterin. Dat los je met alleen een keeperswissel niet op.

Scorend vermogen moet ook beter. Eigenlijk zijn alleen Gakpo en Sangare van het niveau dat je moet willen..
Maar een keeperswissel scheelt je alleen dit seizoen al een punt of 12. Dat lijkt me een goed begin.

Verder helpt het dat we volgend jaar gegarandeerd een trainer hebben die de spelers niet zo snel stuk maakt als Schmidt waardoor je niet vol continu meer spelers in de ziekenboeg dan op het veld hebt.

WoT stats

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:02

Vos

AFCA

ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
[...]

Maar een keeperswissel scheelt je alleen dit seizoen al een punt of 12. Dat lijkt me een goed begin.

Verder helpt het dat we volgend jaar gegarandeerd een trainer hebben die de spelers niet zo snel stuk maakt als Schmidt waardoor je niet vol continu meer spelers in de ziekenboeg dan op het veld hebt.
12!?

• carpebios
Volgende week Vitesse uit, 3e wedstrijd op rij verliezen...

• dglavimans
carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
Tweede keer op rij verloren. Echt PSV mag degraderen dit jaar, als die Gerbrand en de Jong ook maar mee vertrekken met Schmidt. Wat een drama elftal.
Naja wat ik mij dus afvraag na zoveel jaar is hoelang mogen Gerbrands en de Jong nog mee doen. Al wat trainers versleten onderhand nu gaan ze wss van Nisterooij kapot maken

Probleem zit echt veel dieper in de club

• ElPaco
Ja heb je die faalcompilaties van Drommel nog niet gezien op YouTube? :p ik ga het nu niet opzoeken, maar het zou me verbazen als het veel minder is.

WoT stats

• carpebios
dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:58:
[...]

Naja wat ik mij dus afvraag na zoveel jaar is hoelang mogen Gerbrands en de Jong nog mee doen. Al wat trainers versleten onderhand nu gaan ze wss van Nisterooij kapot maken

Probleem zit echt veel dieper in de club
Tot het einde der tijde ben ik bang. Ze hadden al jaren geleden weg moeten zijn. Er blijkt geen structuur in die club (raad van toezicht) die de ballen heeft om deze clowns de laan uit te sturen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:57:
Volgende week Vitesse uit, 3e wedstrijd op rij verliezen...
Zou voor ons Ajacieden lekker zijn, maar dan moet Ajax ook gaan winnen van de kleintjes.

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:54:
Mooi slot offensief wel.

Maar weer even fles sterke drank pakken
Snot-offensief lijkt me beter passen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoppa… dank je wel AZ :)

Altijd prettig om de grootste concurrent punten te zien morsen. Morgen volle bak er tegenaan tegen Heracles en het gat vergroten naar 5 punten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• carpebios
ephymerous schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:59:
[...]

Zou voor ons Ajacieden lekker zijn, maar dan moet Ajax ook gaan winnen van de kleintjes.
Ik heb het in het begin van de competitie al geroepen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen. Die hebben niets te vrezen van PSV, mogelijk van Feyenoord nog.

• toolkist
  • Niet online
Nu Schmidt aangegeven heeft niet te gaan verlengen kun je hem volgens mij beter maar meteen de hort op sturen. Hoe vaak is al niet gebleken dat een trainer die aangeeft binnenkort te vertrekken, meteen geen autoriteit meer heeft over z'n spelers? Kijk volgens mij alleen al naar het gezeik tussen Advocaat en spelers vorig seizoen?
Bijkomend voordeel is dan meteen dat de nieuwe trainer dan kan beginnen met bouwen voor het volgende seizoen.

• Exocet
  • Niet online

• carpebios
En dit zegt ook iets over de Jong!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maar wonnen dik overtuigend de Johan Cruijff schaal toch?
Dat is een prijs!!

• dglavimans
Onana heeft ook wel een beetje PSV dna in zich

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:12

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:06:
[...]

Dat is een prijs!!
Dat was wel een moment waarop ik dacht, oei PSV heeft de zaakjes op orde, maar ze maken het zichzelf toch lastig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:07:
Onana heeft ook wel een beetje PSV dna in zich
Die neemt zijn ploeg wel eens vaker in de zeik!

Verwijderd

[...]

Dat is een prijs!!
Maar toen deed Madueke mee, dat bleek de verbeterde versie van Neymar te zijn ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:08:
[...]

Maar toen deed Madueke mee, dat bleek de verbeterde versie van Neymar te zijn ;)
Rolmodel?

• ElPaco
[...]

Dat is een prijs!!
Johan Cruijff schraal

WoT stats

• ephymerous
carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:00:
[...]

Ik heb het in het begin van de competitie al geroepen. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen. Die hebben niets te vrezen van PSV, mogelijk van Feyenoord nog.
Eens maar wel van zichzelf helaas.

XXXVI

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Geen dank jongens! Fijne avond! ;)

• carpebios
Deze dan:

Aantal thuisnederlagen van PSV in de Eredivisie:
2014/15 - 1
2015/16 - 1
2016/17 - 1
2017/18 - 0
2018/19 - 0
2019/20 - 1
2020/21 - 1
2021/22 - 3 (na 11 van de 17 thuisduels)

• Quad

Quad

Doof

FC Twente gaat lekker tegen Vitesse, 3-0 na 54 minuten.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Ook nooit eerder vertoond denk ik, scheidsrechter de Graaf blesseert speler Hoedemakers van Cambuur die het veld uiteindelijk verlaat.

Linkje: https://fb.watch/a_Fx14aCGH/

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 05-02-2022 22:30 ]

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Niet veel clubs kunnen zeggen dat ze twee doelmannen hebben die even goed zijn

• Han
  • Niet online

Han

Net even de beelden gezien… Mvogo zat goed mis. Maar kon niet goed zien of (volgens mij) Wijndal de bal nog raakte waardoor deze van richting veranderde.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:26:
Niet veel clubs kunnen zeggen dat ze twee doelmannen hebben die even goed zijn
Of even slecht.

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:32:
Net even de beelden gezien… Mvogo zat goed mis. Maar kon niet goed zien of (volgens mij) Wijndal de bal nog raakte waardoor deze van richting veranderde.
Deze? :D

https://twitter.com/ESPNn...xjQVsM-Cg7m8nRUALOBw&s=19

• ephymerous
Sjonge ik zie net de gelijkmaker van AZ. Ik hoop dat ze zich in Eindhoven nu twee weken druk maken over hoe drie man vogelvrij kan staan.

XXXVI

• Zingo
  • Laatst online: 12-01 21:11
carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:14:
Deze dan:

Aantal thuisnederlagen van PSV in de Eredivisie:
2014/15 - 1
2015/16 - 1
2016/17 - 1
2017/18 - 0
2018/19 - 0
2019/20 - 1
2020/21 - 1
2021/22 - 3 (na 11 van de 17 thuisduels)
Misschien nog wel het meest pijnlijke, onze thuishaven was jarenlang een scheer onneembare vesting. Wat is mijn club afgezakt dit jaar, het mocht een wonder heten dat we eerste stonden met de winter.

• Han
  • Niet online

Han

Yep… die :)

Of het is inderdaad een onbegrijpelijke blunder met grote gevolgen of de bal werd nog net geschampt door de speler van AZ waardoor de bal van richting werd veranderd. Beelden geven daar geen uitsluitsel over, daarvoor zou je beelden moeten hebben in het verlangde van het pad van de bal.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:31
ephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:21:
Sjonge ik zie net de gelijkmaker van AZ. Ik hoop dat ze zich in Eindhoven nu twee weken druk maken over hoe drie man vogelvrij kan staan.
Die maken zich meer zorgen hoe ze de afkoopsom van Schmidt kunnen betalen en hoe ze af kunnen komen van de halve ploeg die hij ook heeft meegenomen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ephymerous
Maarten_E schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:58:
[...]

Die maken zich meer zorgen hoe ze de afkoopsom van Schmidt kunnen betalen en hoe ze af kunnen komen van de halve ploeg die hij ook heeft meegenomen.
Ik vermoed dat Schmidt het seizoen af mag maken. Gisteren heeft hij PSV ook flink geld gekost. Drommel passeren is een maar ‘m onbetrouwbaar noemen is niet nodig. De enige keeper die waarde vertegenwoordigd is nu een stuk minder waard.

XXXVI

• Maarten_E
ephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Ik vermoed dat Schmidt het seizoen af mag maken. Gisteren heeft hij PSV ook flink geld gekost. Drommel passeren is een maar ‘m onbetrouwbaar noemen is niet nodig. De enige keeper die waarde vertegenwoordigd is nu een stuk minder waard.
Wacht hij had een contract voor 2 jaar inderdaad, foutje.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Exocet
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Drommel zelf heeft daar persoonlijk ook flink aan bijgedragen, al zal dit niet helpen natuurlijk

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Exocet schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:05:
[...]

Drommel zelf heeft daar persoonlijk ook flink aan bijgedragen, al zal dit niet helpen natuurlijk
Ja, maar publiek je keeper afdoen is niet goed. De frustratie die gisteren opliep viel wel op bij PSV, ik denk dat Schmidt de ego's in de ploeg niet onder controle heeft en eigenlijk nooit heeft gehad.

Tweakers Discord

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 14:03

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ja! Lekker 1-0 Feyenoord! :)

• Grudgie

Grudgie

En 2-0! Heerlijk.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

Agent47

I always close my contracts.

Wat een bal van kokcu!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:34
Die Kokcu is wel helemaal opgeleefd hè?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-01 14:05
Zo hee. Die begint eindelijk een beetje consistent zijn talent te showen. Wat een stappen maakt hij dit jaar onder Slot zeg.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PSV en Feyenoord op 1 punt van elkaar zou leuk zijn voor een spannende strijd om plek #2!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:29:
PSV en Feyenoord op 1 punt van elkaar zou leuk zijn voor een spannende strijd om plek #2!
Zwijgt! :+

(Je hebt gelijk hoor, en gezien het spel van Feyenoord dit seizoen helemaal niet onterecht als ze P2 eindigen.)

• Agent47

Agent47

OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:29:
Normaliter als concurrentie punten laat liggen, verspeeld Feyenoord ze. Tot nu toe gaat het goed met m’n club hahaha

• carpebios
Goed om te zien dat er ook ploegen zijn waar je nog van kunt genieten met doelpunten.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:03
PSV - Ajax vrouwen halverwege afgelast vanwege onbespeelbaar veld. Vond het al vreemd dat de scheidsrechter het veld in eerste instantie goedkeurde. De bal rolde wel, maar vraag niet hoe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XM6Nie5bbDTa3Z7NoDLj26V2iAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQRcHiHbDLgNnCB3RSLYOj6K.jpg?f=user_large

Hoe is het mogelijk dat een club als PSV zo'n veld heeft? Ook al is het op het trainingscomplex. Het lijkt wel of er geen drainage is. Water blijft gewoon staan.

• Grudgie

Grudgie

Jaa. Guusje hoor.. 3-0 :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 12:15
chim0 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:23:
PSV - Ajax vrouwen halverwege afgelast vanwege onbespeelbaar veld. Vond het al vreemd dat de scheidsrechter het veld in eerste instantie goedkeurde. De bal rolde wel, maar vraag niet hoe.

[Afbeelding]

Hoe is het mogelijk dat een club als PSV zo'n veld heeft? Ook al is het op het trainingscomplex. Het lijkt wel of er geen drainage is. Water blijft gewoon staan.
Weet niet of ze wel of geen drainage hebben, maar er valt wel behoorlijk wat regen hier in het zuiden vandaag, al de gehele dag..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• OMX2000
  • Laatst online: 16-01 10:14

OMX2000

By any means necessary...

Loopt lekker bij Feyenoord.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:02
Gynnad schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Weet niet of ze wel of geen drainage hebben, maar er valt wel behoorlijk wat regen hier in het zuiden vandaag, al de gehele dag..
25 liter per vierkante meter in een half etmaal. Ik kan me voorstellen dat dat net teveel van het goede is.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Talentvol zeker, maar aan nare trekjes heeft Kokcu helaas een overschot.

• Grudgie

Grudgie

4-0! :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:03
@Gynnad en @DeKever Ik begrijp dat wanneer er heel veel water naar beneden valt, het op een gegeven moment ophoudt, maar dit is wel erg extreem. Bij ons op de club zie je ook weleens plassen in de hoeken als het extreem veel geregend heeft, maar niet zoals dit. Dit is echt een zwembad. Ziet er erg onprofessioneel uit.

• ephymerous
Feyenoord gaat dit seizoen tweede worden :)

XXXVI

• Agent47

Agent47

OPSLAGHOND schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:44:
Talentvol zeker, maar aan nare trekjes heeft Kokcu helaas een overschot.
Welke nare trekjes?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Voornamelijk zijn reacties op andere spelers, hij laat zich heel erg makkelijk uit de tent lokken.
Zonder twijfel één van de beste Feyenoorders op dit moment, maar hij zou in mijn ogen nog beter kunnen worden als hij meer met het spelletje zelf bezig zou zijn.

Gotze had gisteravond precies hetzelfde probleem bij PSV, die had beter kunnen doorspelen dan mopperend rond de scheidsrechter hangen.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Ondanks dat PSV op papier een veel beter elftal heeft lijkt het er op dat Feyenoord het momentum heeft. Een coach die gaat vertrekken is vaak een extra uitdaging, en het verwachtingspatroon ook. Het geloof dat plek 2 of meer mogelijk is er zeker. :) Voor dit seizoen hadden weinig mensen dat verwacht.

Jammer van al dat onnodige puntverlies.

Ik heb overigens niet de indruk dat Kokcu zo'n zuiger is.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 06-02-2022 14:25 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zo heb ik niet de indruk dat PSV een beter elftal heeft op papier.
Tenzij dat dat papier een natte krant is.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Mijn korte voorspelling, Feyenoord wordt 2de.
Zit mijn inziens veel meer voetbal in en na deze winter ook gewoon een ruime bank, ben daarnaast ook gewoon erg fan van het 'Slot-voetbal'.

[ Voor 18% gewijzigd door krissie100 op 06-02-2022 14:30 ]

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:25:
Ondanks dat PSV op papier een veel beter elftal heeft lijkt het er op dat Feyenoord het momentum heeft. Een coach die gaat vertrekken is vaak een extra uitdaging, en het verwachtingspatroon ook. Het geloof dat plek 2 of meer mogelijk is er zeker. :) Voor dit seizoen hadden weinig mensen dat verwacht.

Jammer van al dat onnodige puntverlies.

Ik heb overigens niet de indruk dat Kokcu zo'n zuiger is.
Dat geldt voor meer ploegen? ;)

Feyenoord speelt beter dan ik verwacht had. Ook benieuwd waar AZ nog gaat eindigen. Maar het is wel beetje de waan van de dag soms. PSV kan er nu niks meer van, rond de JC schaal waren ze mede favoriet.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 06-02-2022 14:40 ]

• carpebios
Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Feyenoord speelt beter dan ik verwacht had. Ook benieuwd waar AZ nog gaat eindigen. Maar het is wel beetje de waan van de dag soms. PSV kan er nu niks meer van, rond de JC schaal waren ze mede favoriet.
Dat vertekend wel wat, ze kunnen er al zeer lang niets meer van (jaren), met uitzondering van de JC schaal.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Vos schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Zo knullig als Feyenoord ze verloor tegen bijv. Vitesse 2x en Ajax zie je ze echter niet vaak.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• snmght

snmght

imho dan he

Hahaha zo blij dat Noa Lang niet meer bij Ajax zit wat een opgefokte gast is dat.

• Exocet
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:34:
[...]

Zo knullig als Feyenoord ze verloor tegen bijv. Vitesse 2x en Ajax zie je ze echter niet vaak.
Dat kun je van elk team zeggen, soms win je onverwacht makkelijk en een week later laat je het onverwacht liggen.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Na de sluizen even opengingen, is het glijden bij Fc-Groningen (hoop dat @Harribo niet in het stadion zit :+)
Nog een goede 10 minuten om de voorsprong vast te houden.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

Geen Gravenberch bij de selectie vandaag?
Feest!

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:34:
Geen Gravenberch bij de selectie vandaag?
Feest!
Nee, is ziek.

Alvarez en Martinez 'gewoon' in de basis.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 06-02-2022 16:37 ]

• Han
  • Niet online

Han

Nou nou Antony, dat leek wel een schot van Gravenberch :|

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die bal was uit toch? O-)

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-02-2022 16:51 ]

• snmght

snmght

imho dan he

• OPSLAGHOND
  • Niet online

• Han
  • Niet online

Han

Combinaties mogen wel wat vlotter

• snmght

snmght

imho dan he

Overmars' transfer target nummer 1 is Antony binnen houden.

Nummer 2 Sangare overhevelen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gaat het vriezen?
Waarom gaat ie anders zo strooien?

• Vos

Vos

AFCA

Hard schreeuwen is dus geel. Die laatste was niks.

• toolkist
  • Niet online
Waardeloze scheids.. Reageren op rollebollen, never nooit geel dit.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

snmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:57:

En dat PSV zowel Drommel als Mvogo als keeper houden:P
Han schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:59:
Och och och… nou, als de maat is voor een gele kaart dan wordt het nog wat vandaag. Beetje schreeuwen en rollen, naai je je tegenstander direct een gele kaart aan. Grensrechter gaat er mooi in mee…
De Getafe methode.

[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 06-02-2022 17:00 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Han
  • Niet online

Han

Och och och… nou, als de maat is voor een gele kaart dan wordt het nog wat vandaag. Beetje schreeuwen en rollen, naai je je tegenstander direct een gele kaart aan. Grensrechter gaat er mooi in mee…

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 16:57:

Sangare? Alsjeblieft niet

• Quad

Quad

Doof

Het is hard werken voor Ajax.

nggyu nglyd

• snmght

snmght

imho dan he

Leg eens uit.. Zie niet zo vaak een cvm die zo verschrikkelijk goed kan voetballen, even niet naar de absolute top kijkende. Zou voor Ajax een directe versterking zijn.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Blind moet gaan lijndansen, dat doet hij vooralsnog erg goed.

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:02:
[...]

Leg eens uit.. Zie niet zo vaak een cvm die zo verschrikkelijk goed kan voetballen, even niet naar de absolute top kijkende. Zou voor Ajax een directe versterking zijn.
PSV heeft al biedingen van 30m geweigerd, wij hebben Alvarez op die positie, kan niet goed genoeg opbouwen voor dat geld

• Han
  • Niet online

Han

Die was never uit :+

[ Voor 10% gewijzigd door Han op 06-02-2022 17:05 ]

• toolkist
  • Niet online
En je mag dus wel weer voor de bal gaan staan zonder een kaart of uberhaupt een waarschuwing te krijgen... En andersom maar wapperen met de kaarten

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
Quad schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:01:
Het is hard werken voor Ajax.
Ook voor mijn ogen. :O

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En de bal wegtrappen sowieso geel!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
Jaaahoor doelpunt

• Han
  • Niet online

Han

Ah, en nu geen kaart. Hakje trappen, prima :)

Pagina: 1 ... 194 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022