Vind het wel jammer dat hij weggaat, leuke persoonlijk en zegt vaak simpelweg wat hij denkt.dutchgio schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:37:
Ho ho, we hebben al 'dibs' op Bosz voor als Ten Hag weg gaat.
Had na zijn interview na afloop van de wedstrijd tegen Ajax wel het gevoel dat hij er klaar mee was hetzelfde overigens ook met Gotze.
Mbt Ten Hag, mocht hij gaan dan is het nog maar de vraag of Ajax weer een trainer vind die weer van 1+1=3 kan maken.
Koeman zou overigens prima voor Oranje zijn, lekker tussendoor een weekje met zijn voetbalhobby aan de slag en soms een toernooitje. Lekker toch als je financieel onafhankelijk bent, lijkt me dat je na het Barcelona avontuur het clubvoetbal wel gehad hebt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hater!Gynnad schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:16:
Zonde, ik had Schmidt graag nog een paar jaar extra gezien bij PSV
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij heeft het gehad tot de volgende trein aan komtBossie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:57:
[...]
Vind het wel jammer dat hij weggaat, leuke persoonlijk en zegt vaak simpelweg wat hij denkt.
Had na zijn interview na afloop van de wedstrijd tegen Ajax wel het gevoel dat hij er klaar mee was hetzelfde overigens ook met Gotze.
Mbt Ten Hag, mocht hij gaan dan is het nog maar de vraag of Ajax weer een trainer vind die weer van 1+1=3 kan maken.
Koeman zou overigens prima voor Oranje zijn, lekker tussendoor een weekje met zijn voetbalhobby aan de slag en soms een toernooitje. Lekker toch als je financieel onafhankelijk bent, lijkt me dat je na het Barcelona avontuur het clubvoetbal wel gehad hebt.
Maarja dan pakken we weer Cocu.. Daar speelden we ook niet top mee (resultaatvoetbal). Ben benieuwd komende tijd heb er niet veel vertrouwen in nu al in midden seizoen dit wordt gezegd..
Niks mis met resultaatvoetbal! Het gaat om titels!dglavimans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:10:
Tsja Schmidt weg, moet je ervan zeggen. We slaan een weg in en vanuit PSV wilden ze door lijkt het. Denk dat Schmidt zelf ook een erg nare smaak aan deze tijd heeft overgehouden..
Maarja dan pakken we weer Cocu.. Daar speelden we ook niet top mee (resultaatvoetbal). Ben benieuwd komende tijd heb er niet veel vertrouwen in nu al in midden seizoen dit wordt gezegd..
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
I guess.. Vond de jaren Cocu ook niet fijn hoor. Eerste half jaar (?) Schmidt was mooiste PSV voor mij in jaren.ST10©DE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:01:
[...]
Niks mis met resultaatvoetbal! Het gaat om titels!
Maar we zullen inderdaad wel weer meer richting dat resultaatvoetbal gaan
Is toch mooi, jaar op jaar de titel winnen! Heb ook nooit begrepen dat Ajax fans niet blij waren met de Boer. Voetbal is geen jurysport, het gaat om de uitslag! Als je niet voor het resultaat gaat kan je beter ijsdansen gaan kijken ofzo.dglavimans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:04:
[...]
I guess.. Vond de jaren Cocu ook niet fijn hoor. Eerste half jaar (?) Schmidt was mooiste PSV voor mij in jaren.
Maar we zullen inderdaad wel weer meer richting dat resultaatvoetbal gaan
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Blijf respectvolGynnad schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:00:
Je hebt natuurlijk wel wat opties:
- Fraser is aan het einde van het seizoen beschikbaar
- Cocu
- van Bommel
- van Nistelrooij doorschuiven
Cocu was qua prijzen succesvol, maar het spel was volgens mij ook niet super geweldig? (beetje hoe Frank de Boer ook bij Ajax was destijds?)
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 04-02-2022 00:40 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 04-02-2022 00:40 ]
Als het alleen om de uitslag ging dan hoefden we ook niet naar het stadion, de stand kun je immers ook via teletekst of nu.nl volgen. Voor mij is de charme van voetbal toch wel de combinatie van attractief spel in combinatie met spanning, (mogelijke) verrassingen en resultaat. Het summum is als mooi voetbal tot resultaat leidt.ST10©DE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:08:
[...]
Is toch mooi, jaar op jaar de titel winnen! Heb ook nooit begrepen dat Ajax fans niet blij waren met de Boer. Voetbal is geen jurysport, het gaat om de uitslag! Als je niet voor het resultaat gaat kan je beter ijsdansen gaan kijken ofzo.
Regeren is vooruitschuiven
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Liever tien keer tweede met leuk, mooi, aantrekkelijk voetbal en spelers die over het veld dartelen en leuke dingen laten zien in plaats van tien keer kampioen met saai, resultaatgericht, geestdodend voetbal.
Misschien dat ik er anders over ga denken nadat we tien keer tweede worden met leuk voetbal maar voorlopig is dit mijn mening en daar zult u het mee moeten doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eerste worden betekent oa 6 CL groepswedstrijden met een leuke beloning.
Ik vind Psv eigenlijk niet een topelftal hebben afgezien van een paar spelers zoals Gakpo.
Schmidt heeft het eigenlijk nog niet zo slecht gedaan.
Maar het ging om of de fans er blij mee zouden zijn. Ik denk trouwens dat "leuk voetbal" ook financieel wel zijn voordeel heeft. Je krijgt er om te beginnen je stadion mee vol. Maar je bouwt er ook een imago mee op bij fans (merchandise) en bij spelers. Barcelona staat heel ver in de drek, maar nog steeds willen spelers graag bij deze "pure" voetballersclub spelen.Harribo schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:22:
Nou denk dat oa de penningmeester van Psv daar toch anders over denkt.
Eerste worden betekent oa 6 CL groepswedstrijden met een leuke beloning.
Regeren is vooruitschuiven
Gravenberch is er niet bij, dus we spelen sowieso met 11 manOPSLAGHOND schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:04:
Ajax vs Heracles, ik benieuwd of Antony Vloet dronken kan spelen!
Alleen de afwezigheid van Martinez en Alvarez is wel een dingetje:X
Weet iemand of Haller al kan spelen zondag?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
zaterdag
16:30u
FC Utrecht v SC Cambuur
18:45u
Fortuna Sittard v sc Heerenveen
20u
PEC Zwolle v N.E.C.
PSV v AZ
21u
FC Twente v Vitesse
-
zondag
12:15u
Feyenoord v Sparta
14:30u
FC Groningen v Go Ahead Eagles
Willem II v RKC
16:45u
Ajax v Heracles
Enjoy
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mooie potjes vandaag ook!
Ze moeten alleen eerder beginnen. Begrijp bijvoorbeeld niet dat ze spelen wanneer de PL/BDL/La Liga niet op TV is. Ze zouden op zaterdag toch ook kunnen spelen rond 12.00u?Harribo schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:22:
Zo blij dat de Eredivisie etc weer begint! die weken geen voetbal voelden als maanden...
Het lijkt me interessant, zeker omdat ze dit al doen bij de eerste zondagwedstrijd.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja mooiHarribo schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:22:
Zo blij dat de Eredivisie etc weer begint! die weken geen voetbal voelden als maanden...
Vanavond naar PEC - NEC
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-02-2022 11:52 ]
Waarom zondag dan wel?Quad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:44:
@HollowGamer zaterdag 12u gaat niet vanwege het amateurvoetbal.
Die dag spelen er ook amateurs.
Maar op zaterdag vele malen meer ivm met jeugdvoetbalMegupe schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:09:
[...]
Waarom zondag dan wel?
Die dag spelen er ook amateurs.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat een feest!Vos schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:52:
[...]
Ja mooi. Gisteren na 3 maand weer naar FC Emmen geweest, 3 punten gelukkig
![]()
Vanavond naar PEC - NEC
Ik volg Emmen ook wat, ze staan er goed voor, zou echt mooi zijn als ze weer promoveren.
Morgen fc Groningen
Niet dit topic maar toch.... Naast eredivisie ook Inter-Ac Milan vanavond en morgenmiddag Barca - Atletico.
Een zelfde regel als die ongunstige zondagavond 20:00 wedstrijd periodiek en voor elke club één keer zou toch wel haalbaar moeten zijn.Martinusz schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Maar op zaterdag vele malen meer ivm met jeugdvoetbal
In Engeland heeft men dan overigens wel wedstrijden maar geldt er een 'blackout window' op het uitzenden hiervan in Engeland zelf om een leegloop bij de lokale clubs te voorkomen.
https://www.economist.com...-rule-in-british-football
Op zaterdag doen ook veel boodschappen.. ik kan nog wel meer redenen verzinnen.Martinusz schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Maar op zaterdag vele malen meer ivm met jeugdvoetbal
Het lijkt me echt nihil dat dit invloed heeft. Zelfde als met de PL waarvan ze zaterdagmiddag niets uitzenden in de UK, mensen doen het dan wel illegaal.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Drommel of Mvogo. Niet dat er veel verschil tussen die twee zitGynnad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:56:
Drommel gepasseerd bij PSV
Gynnad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:56:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die komt er met een wissel nog wel inGynnad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:56:
alles kan off-topic
Was ook echt weer een bijzondere transfer..Gynnad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:56:
Had Oranje in 1974, 1978 en 2010 graag zaaddodend de beker zien pakken...Superkiwi schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:11:
Liever tien keer tweede met leuk, mooi, aantrekkelijk voetbal en spelers die over het veld dartelen en leuke dingen laten zien in plaats van tien keer kampioen met saai, resultaatgericht, geestdodend voetbal.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Of dat Casillas zijn teennagels had geknipt.hoevenpe schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:54:
[...]
Had Oranje in 1974, 1978 en 2010 graag zaaddodend de beker zien pakken...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan hadden we waarschijnlijk niet eens de finale gehaaldhoevenpe schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:54:
[...]
Had Oranje in 1974, 1978 en 2010 graag zaaddodend de beker zien pakken...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Sangaré die er niet was voor PSV woog vorige week ook zwaarder dan Haller die er niet was voor Ajax denk ik.snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:12:
Wat een genot om Sangare te zien voetballen. Daar zit zo veel meer muziek in dan Alvarez. Als ik één PSV speler bij Ajax zou willen zien is hij het toch en niet Gakpo.
Maar veel liever Gakpo dan Bergwijn!snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:12:
Wat een genot om Sangare te zien voetballen. Daar zit zo veel meer muziek in dan Alvarez. Als ik één PSV speler bij Ajax zou willen zien is hij het toch en niet Gakpo.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Of Obispo, BAM!
Mwa, eerste 10 minuten vond ik AZ wel de betere.Exocet schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:24:
Dacht een leuke spannende wedstrijd te kunnen kijken, maar AZ heeft niks te vertellen
Zonder dat ze gevaarlijk werdenElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:25:
[...]
Mwa, eerste 10 minuten vond ik AZ wel de betere.
PSV tot de goal ook niet.. Of je moet dat heerlijke steek/boogballetje van Boscagli op Gakpo (die hij toen niet (goed) aannam) meetellen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze hadden toch gewoon een ander slot kunnen nemen?snmght schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:28:
Vind AZ ook wel zwak, te onrustig. Is toch een stuk minder sinds Slots vertrek.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gebeurt bij iedere tegenstander van PSV. Wat een zwakkelingen zijn het toch.ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:42:
AntiBAM zeg. 1 kans, halve eigenlijk en meteen goal.
Ja de verdediging is overduidelijk het zwakste deel van de ploeg. Mwene stelt weer niks voor. Teze is ook nog niet wakker geworden uit zijn winterslaap.carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:42:
[...]
Gebeurt bij iedere tegenstander van PSV. Wat een zwakkelingen zijn het toch.
Drommel had al in de kleedkamer gezeten voor de rust. Iemand moet het theewater aanzetten.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:44:
Die had Drommel gehad toch?
En, uberhaupt moet je een zondagsschot niet doen op zaterdag..
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 05-02-2022 21:34 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:23
alles kan off-topic
:strip_exif()/f/image/DoQpBzc5YtnEK03VN2r4wKtw.png?f=user_large)
Ben heel blij dat Schmidt zijn record voor geen-overwinningen-tegen-de-andere-top-3-ploegen+AZ blijft verbeteren.
Edit: Tikte de verkeerde aan, was de wens, niet de realiteit.
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 05-02-2022 21:36 ]
Müller en Delanghe kunnen niet slechter zijn dan dit. Hell, wat mij betreft zetten ze er een veldspeler in, die kan ook niet slechter zijn.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:35:
Derde keeper erin?
Mauro junior?ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:36:
[...]
Müller en Delanghe kunnen niet slechter zijn dan dit. Hell, wat mij betreft zetten ze er een veldspeler in, die kan ook niet slechter zijn.
Die komt net boven het gras uit.
Hohoho, hij schijnt wel mee te kunnen voetballen en dat is veel belangrijker voor een keeper dan ballen tegenhouden.ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:38:
Mvogo, clown. Wat hoop ik vurig dat er een clausule is dat Schmidt al die clowns van keepers mee moet nemen bij zijn vertrek. Kost ons gewoon tien punten per seizoen dit soort onzin.
alles kan off-topic
Oh ja! Shit, helemaal vergeten! Nou maar goed dat we zulke goede meevoetballende keepers hebben!Ankona schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:39:
[...]
Hohoho, hij schijnt wel mee te kunnen voetballen en dat is veel belangrijker voor een keeper dan ballen tegenhouden.
Maar een circus oprichten om van je zwakke punten sterke punten te maken, ho maar!carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:42:
Wat een armoede dit PSV. Het zijn parallelprocessen, De directeur is een clown, de TD is een clown, onze trainer is een clown, onze doelman is een clown....etc. etc.
Kortom: Carnaval in Eindhoven!carpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:42:
Wat een armoede dit PSV. Het zijn parallelprocessen, De directeur is een clown, de TD is een clown, onze trainer is een clown, onze doelman is een clown....etc. etc.
Nou is dat in deze corona tijden ook niet echt winstgevend meerElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:43:
[...]
Maar een circus oprichten om van je zwakke punten sterke punten te maken, ho maar!
Carnaval is nooit weg geweest in Eindhoven! Zelfs ten tijde van de pandemie gaat het gewoon door.
HET IS LAMPEGAT POTVERDRIEDUBBELTJES
Zou wel niet het ontbreekt ons al langer van zelfkritiek..
They have more moneydglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:46:
Zou zo Schmidt zich dan niet schamen dat die tegen Ajax hoog van de toren blaast met ‘give the cup to ajax’ en dan hiermee komt vandaag..
Dat is zijn enige repliek op de kracht van Ajax vs PSV.
Tsja moet je ermee.. Ze zijn echt heel erg rustig gebleven onder Schmidt.. Meer verslagenheid nu dan echt woede I guesscarpebios schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:47:
PSV publiek vindt het ook allemaal goed.
Schmidt lijkt nog even zo veel mogelijk stuk te willen maken voor zijn vertrek. Ik zou niet raar opkijken als we nog zakken tot de 4e plek ofzo.dglavimans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:46:
Zou zo Schmidt zich dan niet schamen dat die tegen Ajax hoog van de toren blaast met ‘give the cup to ajax’ en dan hiermee komt vandaag..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TjCVIaQAkpgINgxU8wa4jt5u.jpg?f=user_large)
Zoiets?
Dat is ook wel waar we thuis horen, dus zou niet onterecht zijn.ElPaco schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:50:
[...]
Schmidt lijkt nog even zo veel mogelijk stuk te willen maken voor zijn vertrek. Ik zou niet raar opkijken als we nog zakken tot de 4e plek ofzo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022