[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Als Feyenoord er vandaag uit gaat hebben we het recht om hier op zijn minst 24 maanden grappen over te mogen maken.

Of hoe lang zijn er opmerkingen geweest over toen Utrecht er uit lag tegen die amateurs uit Luxemburg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Harribo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:20:
Galatasaray is normaal gesproken wel een redelijk grote club maar blijkbaar zijn ze wat in verval geraakt.
Lijkt me geen stap vooruit voor van Aanholt.
Nu vind ik van Aanholt ook niet echt een topper dus tja...

Vraag is natuurlijk of Psv nu zo goed was of Galatasaray zo slecht?

Edit : Sneijder als analist meld ook weinig.
Naja het is ook wel gemakkelijk om een grote club te zijn als je jarenlang op te grote voet leeft en over-the-hill spelers miljoenen salarissen geeft. Ze zitten nu zo diep in de schulden, dat ze als straf alleen nog maar transfervrije of huurspelers mogen halen. Wat waarschijnlijk ook niet helpt is dat buitenlandse spelers in Turkije, vaak in hun contracten laten opnemen dat ze hun salaris in euro's of dollars willen krijgen. En als de Turkse Lira dan al een aantal jaren in waarde daalt, kost het hun steeds meer om aan de overdreven hoge salarissen te voldoen.

Ik heb er totaal geen problemen mee als al de clubs die de ene lening na de andere lening afsluiten in de problemen raken als het even niet mee zit. Dus clubs zoals in Spanje, Italie, Engeland en nu ook in Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:38:
[...]

En laat Kokcu de wedstrijd gewoon thuis op de bank kijken, zo zonde van de mogelijkheid om 11 spelers op te stellen als een plek door die luie donder bezet wordt die ook nog eens alle vrije trappen en corners verprutst.
Ik zit wat minder diep in de feyenoord selectie, maar het valt me wel op dat die kokcu een paar jaar geleden als groot talent werd neergezet en nu toch wel behoorlijk wordt uigekotst / te licht bevonden.

Zit het er echt niet meer in? of is het een lange vormdip? Of is hij gewoon niet populair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:16:
[...]

Ik zit wat minder diep in de feyenoord selectie, maar het valt me wel op dat die kokcu een paar jaar geleden als groot talent werd neergezet en nu toch wel behoorlijk wordt uigekotst / te licht bevonden.

Zit het er echt niet meer in? of is het een lange vormdip? Of is hij gewoon niet populair?
Ik denk een combinatie van te lang niet goed genoeg presteren en nu wel de blabla (ik wil nr 10)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Hij mocht ooit als jeugdspeler invallen tegen Emmen, dat deed hij best aardig. Daarna mocht hij als groot talent vaak in de basis meedoen maar heeft zich in ruim 2,5 jaar totaal niet ontwikkeld. Laat constant zijn man lopen, is lui. Heeft soms een leuke actie en kwam toevallig een paar keer op het scorebord omdat een kansloos schot via een been van een verdediger toch doel trof.

Ik zie niets in hem en daarin ben ik niet de enige. Meer dan genoeg kansen gehad maar altijd de zwakste man op het veld.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 22:22
[...]

Feyenoord spelers afzeiken is de favoriete hobby van zowel Feyenoord fans als geen Feyenoord fans. Het is duidelijk dat Kokcu de hoge verwachtingen nog niet waarmaakt en vorige week slecht speelde, maar zo slecht is hij nou ook weer niet. Het is meer dat hij in de jeugd een creatieve middenvelder was die aan de lopende band scoorde en dat nu maar niet echt wil lukken, er wordt erg veel van hem verwacht en dat brengt hij niet. Zn uitstraling zit ook niet mee als het niet loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 29-07-2021 16:23 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:22:
[...]

Feyenoord spelers afzeiken is de favoriete hobby van zowel Feyenoord fans als geen Feyenoord fans.
FTFY... maakt niet uit welke speler, zeiken zullen we! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:45:
Als Feyenoord er vandaag uit gaat hebben we het recht om hier op zijn minst 24 maanden grappen over te mogen maken.

Of hoe lang zijn er opmerkingen geweest over toen Utrecht er uit lag tegen die amateurs uit Luxemburg?
Lijkt me in beide gevallen overbodig om zo'n prestatie keer op keer terug te blijven halen met "grappen"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08-10 18:22

Typhone

Who Dares Wins

tweakduke schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:32:
[mbr]Er komen wat plaagstootjes langs over clubvoorkeur, laat dat gewoon achterwege aub.[/]
Overigens mag je hier zoveel plaagstootjes over clubvoorkeuren uitdelen als je wil. Want elke wedstrijd heb je minimaal 1 voorkeur welke club er ook speelt.

Dus niet hier lopen te blaten over welke club beter is, maar gewoon ballen tonen en met de grote mannen gaan meespelen. Er zijn er VEEL die hier wekelijks actief zijn maar die we al jaren missen in het voetbal-voorspel-topic. Leiding is in handen van zowel Ajax, PSV als Feyenoord maar aanhangers van andere clubs (@Harribo, @Vos) zijn of course gewoon welkom. Het kán wel gezellig maar de ervaring leert dat het vooral in het weekend en op de maandag erg druk is in het topic met wekelijks een review van de gespeelde wedstrijden en káns op leuke schaaltjes achter je naam toch @Superkiwi?

Je mag pas echt binkie doen als je één van onderstaande SUPERTROFEO'S in handen hebt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/LRmJl7R4I7oKJ8qSmlIyQ7Yd.jpg

DOE GEZELLIG MEE DUS

Deze post is natuurlijk met de nodige humor opgesteld en dient als zodanig geïnterpreteerd te worden. We proberen met zijn allen de sfeer goed te houden en te krijgen en dat lukt de laatste tijd met een aardig gemêleerd gezelschap in dat andere topic aardig goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:41:
[...]

Lijkt me in beide gevallen overbodig om zo'n prestatie keer op keer terug te blijven halen met "grappen"
Een wall of shame is beter inderdaad :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:01:
[...]

Een wall of shame is beter inderdaad :+
Gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 22:27

gws24

Thinking is hard!

Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:21:
[...]

Ik zie niets in hem en daarin ben ik niet de enige. Meer dan genoeg kansen gehad maar altijd de zwakste man op het veld.
Zelfs zwakker dan Diemers?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
gws24 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:15:
[...]
Zelfs zwakker dan Diemers?
Ik vind van wel, Diemers heeft een goed schot en doet gewoon zijn best. Hij heeft alleen een probleem met aannemen van een bal waardoor hij onder druk veel balverlies lijdt. (Ook niet goed genoeg dus maar m.i. wel beter)

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Zie net trouwens dat Feyenoord ook om 8 uur speelt net zoals PSV gisteren. Bij mij zit standaard 20:45 of 21:00 in het hoofd voor europese wedstrijden dus als je daar van uit gaat mis je de 1e helft alhoewel ik mij afvraag of dat tegen Drita nou zo heel erg gaat zijn. Die gaan toch de bus parkeren en Feyenoord gaat er door heen proberen te worstelen en dat gaat denk ik niet heel enerverend/vermakelijk zijn.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hoop dat ze vanavond niet weer met 5 of 6 man voor de bal gaan spelen.
Want tegen een ploeg met 8 man achterin werkt dat totaal niet, aangezien ze bij Feyenoord nauwelijks spelers hebben die sterk zijn in de kleine ruimte.

En ook niet weer alles over dezelfde flank, dat zullen ze net als de vorige wedstrijd snel door hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
weer Mario Been als analist.
Weet ik tenminste dat ik die 15min iets anders kan doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wat ziet het er weer prachtig uit in de Kuip! Het veld, een fatsoenlijk aantal supporters. Het zonnetje! Moet helemaal goedkomen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Succes Feyenoorders! Ik zet in op 4-0. Gaat even duren voor de score geopend wordt, maar dan gaat het hard.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
hoop op een vroege goal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Bijna!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

en bijna ook aan de andere kant, lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Hoppa! 1-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
JAAAAAAA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En nu door gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Daar issie dan! Gelukkig wel snel nu!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Goede assist van Linsen

edit: misschien wordt het toch nog leuk deze wedstrijd :)

[ Voor 57% gewijzigd door gws24 op 29-07-2021 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:26
Nice, nu gaat 't niet meer verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:24:
[...]

Ik vind van wel, Diemers heeft een goed schot en doet gewoon zijn best. Hij heeft alleen een probleem met aannemen van een bal waardoor hij onder druk veel balverlies lijdt. (Ook niet goed genoeg dus maar m.i. wel beter)
Diemers is traag, draait 9/10 achter uit, is niet sterk, kan geen man passeren, zwakke aanname.
Maar hij heeft een aardig schot idd. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Snowdog schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:08:
Jinxer!

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
jinx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Arm, arm Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

lekker gejinxed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hadden ze vorige week ook al 2 sponsors op de borst?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Die nummer 8 van Feyenoord reageert daar bij de goal wel echt heel traag zeg.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Fer raken we echt nooit meer kwijt zonder er geld bij te leggen. Maargoed hij is ook geen CV normaal gesproken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
Sorry jongens, denk dat Drita ze nu wel gaat overlopen (even de counterjinx erin gooien dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:12:
Fer raken we echt nooit meer kwijt zonder er geld bij te leggen. Maargoed hij is ook geen CV normaal gesproken.
Is Fer nummer 8? Zag er niet best uit nee.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 21:42
Fer mist de handelingssnelheid, techniek en het inzicht voor letterlijk elke positie op het veld. Echt een aanfluiting dat die man aanvoerder is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
PrinsPils schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:14:
Fer mist de handelingssnelheid, techniek en het inzicht voor letterlijk elke positie op het veld. Echt een aanfluiting dat die man aanvoerder is.
Hij is heel snel heel oud geworden, helaas. Eerste seizoen na zijn terugkeer was prima.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Holy hell :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32

Quad

Doof

Feyenoord........

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Zit me toch een potje kapot te schamen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
man, man, man.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:12:
Nou inmiddels lijkt me duidelijk dat je die zelfs met geld bijleggen niet kwijt raakt. Man man man..

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Wtf, niet normaal. Begonnen zo lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Poeh, dat gaat wel weer erg slecht allemaal na een hoopvol begin. Gelukkig iig nog tijd zat om de schade te herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:02
Ik zit de herhaling nog even te kijken tot aan de 1-0, schakel over naar het liveverslag..
WAT?!?!?!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Staat Fer nu als CB te voetballen? Hij is een CM en ook uit vorm, waarom je hem dan zo opstelt is mij een vraagteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Zit er nog iemand op de bank voor in het centrum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Dit gun ik hem ook weer niet. Kom op Leroy. Uitfluiten is sowieso not done

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Snowdog schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:12:
Sorry jongens, denk dat Drita ze nu wel gaat overlopen (even de counterjinx erin gooien dan).
Waar ben je mee bezig man, misschien gewoon niet meer posten :> :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:16:
Zit er nog iemand op de bank voor in het centrum?
Burger stond daar laatst. Kan niet slechter zijn dan Fer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die aanvallers gaan nu extra Fer op zoeken als ze een beetje slim zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Berghuis is wel redelijk onzichtbaar de eerste 15 minuten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32

Quad

Doof

Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:17:
Berghuis is wel redelijk onzichtbaar de eerste 15 minuten :+
Die lacht zich een ongeluk nu.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Jeetje mina, dit tegen een stel amateurs. Hopelijk draaien ze het nog om. Hoe dan ook beschamend dit zeg pff

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Quad schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:18:
[...]

Die lacht zich een ongeluk nu.
Ik mag hopen dat die nog wat gevoel voor zijn oude ploeg heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Als het hier mis gaat, kun je tegen Ath. Madrid gelukkig weer je vertrouwen terugwinnen. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:57
Kan straks nog van pas komen dat de uitgoals niet meer beslissend zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Schakel net in, 1-2!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Hoe zeer schrok je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Fer speelt stiekem voor Drita.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:22:
[...]

Die heeft zijn jaar salaris in gezet. Is vanavond de rijkste voetballer ter wereld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

8/10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:22:
[...]

Ah undercover!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:16:
Staat Fer nu als CB te voetballen? Hij is een CM en ook uit vorm, waarom je hem dan zo opstelt is mij een vraagteken.
Slot wondercoach. Tactisch meesterbrein.

Nee, ik denk dat Advocaat een wereldprestatie heeft geleverd. Ook al winnen ze nog met 6-2 van de nummer 300 nog wat van Europa.

[ Voor 9% gewijzigd door VDS91 op 29-07-2021 20:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:19:
[...]

Ik mag hopen dat die nog wat gevoel voor zijn oude ploeg heeft...
Waarom? Misschien wel voor zijn oud-teamgenoten, maar voor de supporters hoeft hij het niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Dat zie ik nu ook weer niet als uitslag gebeuren.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Knap hoe ver Linsen die bal over kopt. Leek me een enorme kans.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Dat kan Linsen normaal beter, zeker met de tijd die hij had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
VDS91 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:23:
[...]

Slot wondercoach. Tactisch meesterbrein.

Nee, ik denk dat Advocaar een wereldprestatie heeft geleverd.
Dat Dick een wereldprestatie met dit team heeft gehaald, is wel duidelijk. ;)

Op basis van één wedstrijd en dit spelersmateriaal kan je nog niet veel zeggen, al zou ik Fer nooit als CB willen zien. Hij is langzaam, uit vorm en is sowieso een CM.

Waarom is hij eigenlijk aanvoerder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En Drita wil de nr3 maken, want ze hebben het gevoel dat er iets te halen valt. En dat is nooit goed.
Zoiets zullen ze in de rust wel zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Waarom pakt Toornstra hier nou geel? Nummer 4 kwam er al bij en had die van Drita wel afgestopt. Nu weer niemand die oplet bij de vrije trap. Ze zijn het even helemaal kwijt zeg. :|

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Was vergeten hoe de ESPN commentatoren zijn.. heel erg goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Bedankt Bijlow!
Drita gewoon beter tot nu toe. Heel heel pijnlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:26
Mijn God… 1-2, ik mag hopen dat Dick met terugwerkende kracht wat krediet krijgt. Dit is zo slecht voor het Nederlands voetbal.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:30:
Waarom pakt Toornstra hier nou geel? Nummer 4 kwam er al bij en had die van Drita wel afgestopt. Nu weer niemand die oplet bij de vrije trap. Ze zijn het even helemaal kwijt zeg. :|
Zal ook wel frustratie zijn, verder wordt hij een beetje overschat, maar dat is mijn persoonlijke mening. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dit seizoen loopt er weer een camera van Disney mee bij Feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die rechtsback van Drita noemen ze ook wel de Blanke Neymar

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
@Typhone shirtje al aan het passen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:31:
Mijn God… 1-2, ik mag hopen dat Dick met terugwerkende kracht wat krediet krijgt. Dit is zo slecht voor het Nederlands voetbal.
Het is zo'n beetje als bij ons, Wenger kreeg ook te weinig kritiek, maar het was gewoon tijd voor verandering. Je kunt niet eeuwig blijven bij wat je kent, maar dan moet je die persoon wel de middelen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:33:
[...]

Het is zo'n beetje als bij ons, Wenger kreeg ook te weinig kritiek, maar het was gewoon tijd voor verandering. Je kunt niet eeuwig blijven bij wat je kent, maar dan moet je die persoon wel de middelen geven.
Uiteraard moest er verandering komen, en dat Dick er nog lang zou zitten dacht niemand.
Maar net als Wenger heeft hij gewoon te veel kritiek gekregen, beide hebben gewoon de max gehaald uit het materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:32:
Dit seizoen loopt er weer een camera van Disney mee bij Feyenoord?
Goede vraag inderdaad. :)

Heb de eerste serie nog niet gekeken, is deze het kijken waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:33:
[...]

Bij Nagoya Grampus Eight was Wenger ook een matige coach :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:35:
[...]

Goede vraag inderdaad. :)

Heb de eerste serie nog niet gekeken, is deze het kijken waard?
Nog niet, maar in de reclame zeggen al die mensen die ervoor betaald krijgen om het te zeggen dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:35:
[...]

Uiteraard moest er verandering komen, en dat Dick er nog lang zou zitten dacht niemand.
Maar net als Wenger heeft hij gewoon te veel kritiek gekregen, beide hebben gewoon de max gehaald uit het materiaal.
Klopt, al deed Wenger het niet goed in zijn laatste twee seizoenen. De opvolgers zijn tot nu toe ook niet super en onervaren. Dat is deze trainer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 19:47
Wat gaat Feyenoord een rot seizoen beleven zeg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:37:
[...]

Klopt, al deed Wenger het niet goed in zijn laatste twee seizoenen. De opvolgers zijn tot nu toe ook niet super en onervaren. Dat is deze trainer ook.
maar dat ze besloten een trainer te halen met nauwelijks ervaring kun je Dickie niet aanrekenen :+

maar iemand met veel ervaring was ook denk ik niet gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Schakel net in en vind dat Feyenoord wel heel va-banque speelt. Met een beetje pech is Drita er zo doorheen met een snelle counter. Daarnaast maak je het ook veel te druk op een klein stukje veld, dat zie je ook al meteen terug met alleen maar lange ballen die voor het doel geslingerd worden.

Ik hoop dat mijn bericht van vorige week geen werkelijkheid gaat worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
dglavimans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:37:
Mwa, op basis van 2 wedstrijd super vroeg in het seizoen zoiets zeggen gaat wat ver. Maar er is absoluut werk aan de winkel!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dglavimans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:37:
Money money, it's so.. rest ken ik niet, maar er is gewoon geen geld en dan krijg je al snel middelmaat. Berghuis die naar Ajax ging is natuurlijk ook pijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Pas de 1e helft, voelt veel langer aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Bij deze wil ik graag ook even mijn frustratie uiten over het ontbreken van namen op de rug. Nu is het bij Feyenoord, maar ik irriteer me er altijd aan. Ik noem iemand liever bij de naam dan bij nummer. Hopelijk gaat dit geen trend worden en doen er niet teveel teams aan mee.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:41:
Bij deze wil ik graag ook even mijn frustratie uiten over het ontbreken van namen op de rug. Nu is het bij Feyenoord, maar ik irriteer me er altijd aan. Ik noem iemand liever bij de naam dan bij nummer. Hopelijk gaat dit geen trend worden en doen er niet teveel teams aan mee.
Is in de voorrondes dacht ik niet verplicht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Pfoeh dan zit je vorige week PSV-Gala te kijken, voorronde CL. Goed, PSV heeft geluk met de staat van Gala op dit moment, maar 5-1 is afgetekend. Dan speelt Feyenoord 0-0 gelijk in Kosovo. Kan, stugge ploeg, je speelt uit in Betondorp, geen probleem.

Dan wint PSV gisteren met 1-2 van Gala, op het einde met 10 man maar het wordt redelijk zakelijk uitgespeeld.
En dan zie je nu dit bij Feyenoord... Ben echt verbijsterd, hoe dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13
Dan zou ik niet naar Ajax kijken dit jaar :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dat is alleen zo in de zomer. Spelers kunnen nog vertrekken of worden gekocht, dan kan je beter niet alvast alle shirts gaan printen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pompi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:38:
Schakel net in en vind dat Feyenoord wel heel va-banque speelt. Met een beetje pech is Drita er zo doorheen met een snelle counter. Daarnaast maak je het ook veel te druk op een klein stukje veld, dat zie je ook al meteen terug met alleen maar lange ballen die voor het doel geslingerd worden.
Zeker gezien de uitgoal regel er niet meer is en je dus nu maar 1x hoeft te scoren om niet te verliezen. Er is nog tijd om in ieder geval die goal te maken, daarna kan je gaan zien hoe je 2e maakt voor de winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Thx voor de antwoorden @Deadsy @Terranova en @HollowGamer! @Terranova, maak je geen zorgen, ik was niet van plan heel veel van Ajax te kijken ;)

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wellicht was het gewoon een tactiek van FC Drita, de eerste wedstrijd machteloos overkomen waardoor de tegenstander ze zwaar onderschat en zo met de mes tussen de tanden de tweede wedstrijd over de streep trekken :+
Pagina: 1 ... 20 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022