Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 71% gewijzigd door carpebios op 28-07-2021 20:37 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ipv 5-1 is het nu 6-1 on aggregate, nou nou...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Uitgoals tellen ook niet meer extra, dus daar helpt het ook niet voor.Maarten_E schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:40:
"Fout met grote gevolgen.."
Ipv 5-1 is het nu 6-1 on aggregate, nou nou...
Enige waar het grote gevolgen voor heeft is dat PSV zo weer wat UEFA punten scoort
Inderdaad, en dan hopen dat Feyenoord doet wat het hoort te doen tegen FC Drita.ElPaco schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:42:
[...]
Uitgoals tellen ook niet meer extra, dus daar helpt het ook niet voor.
Enige waar het grote gevolgen voor heeft is dat PSV zo weer wat UEFA punten scoort
ja, anders wordt ik verDritagMaarten_E schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:43:
[...]
Inderdaad, en dan hopen dat Feyenoord doet wat het hoort te doen tegen FC Drita.
Nederland moet zoveel mogelijk punten halen
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 28-07-2021 20:57 ]
Benieuwd of het decor/format voor de groepsfase (en laatste playoff rondes) nog wat beter wordt bij RTL7, dit ziet er ook erg goedkoop en amateuristisch uit voor Champions League…
Nouja, die 2 zinnetjes die ze kunnen zeggen voordat ze weer naar de reclame gaanRobbertC schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:58:
Weten de 2 ‘analisten’ in de studio ook dat ze op de Nederlandse TV zijn? Is meer een analyse voor Galatasaray en Wesley is stikchagrijnig omdat ze achter staan…
Benieuwd of het decor/format voor de groepsfase (en laatste playoff rondes) nog wat beter wordt bij RTL7, dit ziet er ook erg goedkoop en amateuristisch uit voor Champions League…
En ik denken dat het mijn pro-PSV zijn is waardoor het opviel. Ook wel apart dat er geen ex-PSV speler zit.RobbertC schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 20:58:
Weten de 2 ‘analisten’ in de studio ook dat ze op de Nederlandse TV zijn? Is meer een analyse voor Galatasaray en Wesley is stikchagrijnig omdat ze achter staan…
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
[ Voor 67% gewijzigd door carpebios op 28-07-2021 21:18 ]
Denk echt dat de jaren dat hij bij ons zal spelen nog voor een flinke periode herinnerd zullen worden.
En er werd meteen weer wat gegooid

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hier dezelfde pro-PSV bril hoor, maar dit viel wel heel erg op.Maarten_E schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:03:
[...]
En ik denken dat het mijn pro-PSV zijn is waardoor het opviel. Ook wel apart dat er geen ex-PSV speler zit.
Erg mooi dat PSV, dat helemaal niet hoeft in deze hitte, het gewoon prima uitspeelt zo
Waarvoor denk je dat het ze het Zwitsers zakmes hebben uitgevonden?ElPaco schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:23:
Schot van 1 meter op je arm en dan geel, tuurlijk. Alsof je dan nog de tijd hebt om je arm af te zagen of weg te halen.
Ben je daar zo snel mee dan?Maarten_E schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:23:
[...]
Waarvoor denk je dat het ze het Zwitsers zakmes hebben uitgevonden?
Met wat oefenen. Heb alleen nog maar zeven vingers over doordat ik bij het openklappen er 3 heb afgezaagd, maar verder...
Zou echt Bruma in brengen

De spanning bij de eerste goal was om van te smullen. /sHarribo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:27:
De commentator weet de spanning er goed in te houden
Voelt als een wedstrijd tussen Kozakken Boys en SV Sprundel.
Inmiddels dus wel gewisseld maar geen Bruma. Ik dacht al, Bruma inbrengen en vervolgens in Turkije achter laten voor Besiktas. Iedereen blij.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:27:
Hij heeft wel gelijk, zou tijd worden voor wat wissels.
Zou echt Bruma in brengen
Ik ben wel heel blij dat er 0 spanning is omdat de NL ploeg er eens een keer super goed voor staat. Mag ook wel eens een keer.Harribo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:27:
De commentator weet de spanning er goed in te houden
⏩ PVOutput☀️
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Maar dit is ook gewoon dom, je hebt al geel en dan vasthouden.
Had hem er ook al vanaf gehaald, deze wedstrijd gaat nergens meer om en dan moet je alle risicos weg nemen
Akelig mannetje
⏩ PVOutput☀️
Met Teze en Viergever komt het ook wel goed die 1e wedstrijd. Maar het slaat gewoon nergens op. Die Turken maken heel de wedstrijd nare overtredingen en die hebben nog geen kaart gezien, Boscagli krijgt er 1 omdat hij een arm heeft en 1 omdat de scheids in een fopduik trapt. Zonde.Quad schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:36:
Naja, is hij de 2e wedstrijd er weer bij.
Aan de andere kant had Boscagli er na die eerste gewoon al niet meer op moeten staan, is toch een risico wat je neemt.
Wat natuurlijk ook kan is dat iemand flink geld heeft ingezet op een rode kaart voor PSV
Meer gewoon een niet zo'n goede kaartentrekker. Zie hier het aantal gele en rode kaarten in de welgeteld 6 europese wedstrijden sinds 2017Maarten_E schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:34:
Ahh, een Thüüsflüüter.

:fill(white):strip_exif()/f/image/XQFedLZdEWO4bIk4fTD1eHFt.png?f=user_large)
bron: https://www.transfermarkt...saison_id=&wettbewerb_id=
Daar issie dan! Onze grote verlosser Bruma! Heeft toch zeker anderhalve minuut om zich in de kijker te spelen.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:39:
Vraag me af of ze vanavond gaan proberen om spelers in de etalage te zetten.
Bv een Bruma laten spelen en hopen dat hij een goal of 2 maakt.
Of Schmidt wil hem niet kwijt, of hij was bang dat ze nog even 5 goals om de oren zouden krijgenElPaco schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Daar issie dan! Onze grote verlosser Bruma! Heeft toch zeker anderhalve minuut om zich in de kijker te spelen.
Nee het hoefde niet voor PSV, maar waarom speel je dan wel met je beste 11?
Omdat je pas net begonnen bent. Elk beetje wedstrijdritme is mooi meegenomen. Als het seizoen (eredivisie) straks start heeft dit team al iets van 4 of 6 officiële wedstrijden samen gespeeld. Hopelijk zie je dat dan ook.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:53:
Toch wel een vrij slechte wedstrijd.
Duidelijk geen Ajacied, we hebben Galatasaray vanavond van de mat gespeeld man.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:53:
Toch wel een vrij slechte wedstrijd.
Je speelt nu wel al elke week 1 officiele wedstrijd. Zou bepaalde spelers dan echt niet 90min laten staan maar gewoon al in de 60e minuut eraf halen.ElPaco schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:54:
[...]
Omdat je pas net begonnen bent. Elk beetje wedstrijdritme is mooi meegenomen. Als het seizoen (eredivisie) straks start heeft dit team al iets van 4 of 6 officiële wedstrijden samen gespeeld. Hopelijk zie je dat dan ook.
Of wil je ze rust gaan geven wanneer de competitie start en je regelmatrig 2x in de week mag spelen?
En dat gebruiken om spelers die je kwijt wilt in de etalage te zetten.
Denk ook dat het zo wel een heel lang seizoen gaat worden, zou zelf ook eerder wisselen. Die spelers in de etalage zetten, dat weet ik dan weer niet zo. Als Bruma zijn gebruikelijke niveau haalt, dan is dat nou niet echt iets dat meehelpt.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Je speelt nu wel al elke week 1 officiele wedstrijd. Zou bepaalde spelers dan echt niet 90min laten staan maar gewoon al in de 60e minuut eraf halen.
Of wil je ze rust gaan geven wanneer de competitie start en je regelmatrig 2x in de week mag spelen?
Ik ben het met je eens dat Schmidt eerder had kunnen wisselen, maar het starten met je sterkste 11 snap ik wel. Ik had zelf Götze er bijvoorbeeld eerder af gehaald ivm blessure gevoeligheid. Maar goed, we gaan zien hoe Schmidt verder dit seizoen gaat wisselen.Deadsy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Je speelt nu wel al elke week 1 officiele wedstrijd. Zou bepaalde spelers dan echt niet 90min laten staan maar gewoon al in de 60e minuut eraf halen.

Hij gaat totaal niet in op het feit dat het twee andere spelers zijn en dat Boscagli bv. een veel betere pass heeft en (imo) ook verdedigend gewoon beter is. Heb ook het idee dat hij daarvan waarschijnlijk ook absoluut niet op de hoogte is. Toch een makkelijk baantje voor de bekendere ex-voetballers en moet zeggen dat ik niet vind dat Sneijder heel veel bijdraagt. Zie liever andere analisten.
Lijkt me geen stap vooruit voor van Aanholt.
Nu vind ik van Aanholt ook niet echt een topper dus tja...
Vraag is natuurlijk of Psv nu zo goed was of Galatasaray zo slecht?
Edit : Sneijder als analist meld ook weinig.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 28-07-2021 22:21 ]
Nouja, denk dat v Aanholt als hij echt nog wat wilde bereiken wel een betere club had kunnen kiezen, maar goed, duidelijk een money move. Maar goed, begint ook al wat ouder te worden en het is inderdaad geen topper, maar denk dat hij bij een club als PSV bijvoorbeeld zeker wel waardevol zou kunnen zijn.Harribo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:20:
Galatasaray is normaal gesproken wel een redelijk grote club maar blijk zijn ze wat in verval geraakt.
Lijkt me geen stap vooruit voor van Aanholt.
Nu vind ik van Aanholt ook niet echt een topper dus tja...
Vraag is natuurlijk of Psv nu zo goed was of Galatasaray zo slecht?
Wat betreft PSV zo goed of Galatasaray zo slecht, denk dat het een beetje van beide was. De eerste wedstrijd van PSV was best goed en zat het allemaal mee, maar Gala was ook wel vrij pover. Deze wedstrijd, tsjah, was van beide kanten niet veel. Denk dat de volgende ronde toch wel weer even knokken wordt. Hopen dat ze thuis nog zo'n partij op de mat kunnen leggen, dan moet het toch wel goedkomen zou je zeggen. Uit zullen ze zeker ook beter spelen als het echt moet (denk ik).
Midtjylland overtuigd ook nog niet, PSV lijkt me wel favoriet, al zullen ze Boscagli wel missen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Nederland is dit seizoen begonnen als zevende.Han schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Midtjylland mag voor dit PSV geen probleem zijn lijkt mij. Gezien de staat van Galatasaray al met al een fijne weg richting de CL, eindelijk weer twee ploegen in de CL. Dit seizoen wat punten pakken en we kruipen weer dichter richting Portugal. Voorlopig zijn we door de twee overwinningen van PSV en het gelijke spel van Feyenoord volgens mij van plek 9 naar plek 7 doorgeschoven
En als je de bonuspunten voor de CL groepsfase al meeneemt in de telling dan scoort Portugal in alle vijf seizoenen voor de huidige coefficiënt beter.
Daar zou ik op dit moment niet meteen van uit gaan.Han schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Midtjylland mag voor dit PSV geen probleem zijn lijkt mij. Gezien de staat van Galatasaray al met al een fijne weg richting de CL, eindelijk weer twee ploegen in de CL. Dit seizoen wat punten pakken en we kruipen weer dichter richting Portugal. Voorlopig zijn we door de twee overwinningen van PSV en het gelijke spel van Feyenoord volgens mij van plek 9 naar plek 7 doorgeschoven
Voorlopig heeft Psv afgerekend met een zwak Galatasaray.
Midtjylland is een stuk beter. Vorig jaar al tegen wat clubs zoals Atalanta punten gepakt en Ajax heeft tegen ze gewonnen, zij het met minimaal verschil.
En daarna krijg je nog een ronde. Kortom , Psv is er nog lang niet. We zullen het zien.
Ze zijn nu een ronde verder, punt.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-07-2021 08:48 ]
Maar je vergeet even dat na Midtjylland er nog een ronde is voordat PSV CL speelt. Tegenstanders daarin kunnen zijn: Benfica, Spartak Moskou, Shakhtar Donetsk of Racing Genk. Dus afhankelijk van de loting kan dat nogal pittig worden.Han schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 07:41:
Maar goed, eerst maar eens Midtjylland
Harribo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:47:
En daarna krijg je nog een ronde. Kortom , Psv is er nog lang niet. We zullen het zien.
Dat wist ik inderdaad niet... oef.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:49:
Maar je vergeet even dat na Midtjylland er nog een ronde is voordat PSV CL speelt
Tegenstanders daarin kunnen zijn: Benfica, Spartak Moskou, Shakhtar Donetsk of Racing Genk. Dus afhankelijk van de loting kan dat nogal pittig worden.

Float like a butterfly, sting like a bee.
..... haar best gedaan.Martinusz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:24:
Maar hoe zat het ook alweerPSV heeft mocht het niet lukken tegen Midtjylland in ieder geval .....
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je de wedstrijd Ajax-Salzburg voorbereiding vorige jaar eens terug bekijkt , was 22 augustus gespeeld waarbij de competities in begin September starten vorige jaar, dan zag je dat Ramalho het rete moeilijk had met Labyad in de spits, terwijl Labyad een matige spits is.
Daarom ben ik ook zeer benieuwd als PSV echt tegenstand gaat krijgen, of Ramalho dan nog wel zo goed is.
In de wedstrijd tegen Ajax vorige jaar viel hij zwaar door de mand.
Midsjiland is hun 3 sterspelers kwijt geraakt , Onyeka,Schulz en nu Cajuste ..Harribo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:47:
[...]
Daar zou ik op dit moment niet meteen van uit gaan.
Voorlopig heeft Psv afgerekend met een zwak Galatasaray.
Midtjylland is een stuk beter. Vorig jaar al tegen wat clubs zoals Atalanta punten gepakt en Ajax heeft tegen ze gewonnen, zij het met minimaal verschil.
Ze zijn nu een ronde verder, punt.
Die hebben nu alleen nog maar Sisto en Evander die goed zijn.
Midsjiland is lang niet meer te vergelijken met vorige jaar.
Zal aan mij liggen, maar ik kom echt nog totaal geen gehype tegen...Mark31 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:32:
Goeiendag zeg hoe Ramalho word gehyped, word nu zelfs geschreven door menig PSVer dat hij "" de beste verdediger van de Eredivisie is "" waar ik niet mee eens ben (Timber vind ik beter ).
Als je de wedstrijd Ajax-Salzburg voorbereiding vorige jaar eens terug bekijkt , was 22 augustus gespeeld waarbij de competities in begin September starten vorige jaar, dan zag je dat Ramalho het rete moeilijk had met Labyad in de spits, terwijl Labyad een matige spits is.
Daarom ben ik ook zeer benieuwd als PSV echt tegenstand gaat krijgen, of Ramalho dan nog wel zo goed is.
Misschien op een supportersforum, maar daar kom ik niet (voor geen enkele club).
Ze hadden het inderdaad al erg moeilijk met een totaal "uitgekleed" Celtic, mag dus geen probleem zijn voor PSV.Mark31 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:33:
[...]
Midsjiland is hun 3 sterspelers kwijt geraakt , Onyeka,Schulz en nu Cajuste ..
Die hebben nu alleen nog maar Sisto en Evander die goed zijn.
Midsjiland is lang niet meer te vergelijken met vorige jaar.
Ik ook niet qua gehype. Alleen vanwege zijn spel gisteravond en dat was terecht. Los van de tegenstander vond ik hem goed spelen, las het spel en had goede intercepties, kortom, de credits op basis van zijn vertoonde spel tot nu toe bij PSV vind ik billik. Verdere oordelen zijn enigzins voorbarig, we gaan het zien, maar mijn eerste indruk is positieftoolkist schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:38:
Zal aan mij liggen, maar ik kom echt nog totaal geen gehype tegen...
Misschien op een supportersforum, maar daar kom ik niet (voor geen enkele club).
Groepsfase EL. Ze moeten nog 2x een knock-out winnen om CL groepsfase te halen. We halen het welbekende schema er bij van @Harribo. Ik heb voor de duidelijkheid even gemarkeerd waar PSV, Feyenoord, AZ en Vitesse nu zitten.Martinusz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:24:
Maar hoe zat het ook alweerPSV heeft mocht het niet lukken tegen Midtjylland in ieder geval ..... ?
:strip_exif()/f/image/ZnJtbgtfV3QWZi6lnHeKz1by.png?f=user_large)
[ Voor 40% gewijzigd door ElPaco op 29-07-2021 10:13 . Reden: Goed plaatje ]
Hij lijkt in ieder geval meteen de echte leider te zijn achterin.Han schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:51:
[...]
Ik ook niet qua gehype. Alleen vanwege zijn spel gisteravond en dat was terecht. Los van de tegenstander vond ik hem goed spelen, las het spel en had goede intercepties, kortom, de credits op basis van zijn vertoonde spel tot nu toe bij PSV vind ik billik. Verdere oordelen zijn enigzins voorbarig, we gaan het zien, maar mijn eerste indruk is positief
Achja, het bekende verhaal. Zo moest Baumgartl opgeroepen worden voor de Duitse Mannschaft na een redelijk begin bij PSV. Toen Van der Vaart zei dat die Baumgartl er helemaal niets van kon begonnen ze te schuimbekken in Eindhoven.Mark31 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:32:
Goeiendag zeg hoe Ramalho word gehyped, word nu zelfs geschreven door menig PSVer dat hij "" de beste verdediger van de Eredivisie is "" waar ik niet mee eens ben (Timber vind ik beter ).
Ramalho is in ieder geval wel oké begonnen. Maar op je 29'ste nog in de middelmatige Oostenrijkse competitie spelen zegt natuurlijk wel iets. Laten we eerst eens een halfjaar tot een jaar wachten met het beoordelen van spelers.
Verder moeten we niet meegaan in de PSV-hype. Laten ze eerst maar eens CL groepsfase behalen. Dan krijgen ze pas de credits.
[ Voor 5% gewijzigd door VDS91 op 29-07-2021 10:31 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Grappig dat je het hebt over een PSV hype, volgens mij zegt iedere PSVer hier in ieder geval dat ze er nog lang niet zijn en dat we het wedstrijd voor wedstrijd moeten bekijken. Ik zie zelfs een krant als het Eindhovens Dagblad PSV niet hypen. Het enige wat gezegd wordt, en daar ben ik het mee eens, is dat PSV op tijd is begonnen met de selectie voor dit seizoen rond te krijgen en op tijd is begonnen aan de voorbereiding. Dat zie je er nu wel in terug.VDS91 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Achja, het bekende verhaal. Zo moest Baumgartl opgeroepen worden voor de Duitse Mannschaft na een redelijk begin bij PSV. Toen Van der Vaart zei dat die Baumgartl er helemaal niets van kon begonnen ze te schuimbekken in Eindhoven.
Ramalho is in ieder geval wel oké begonnen. Maar op je 29'ste nog in de middelmatige Oostenrijkse competitie spelen zegt natuurlijk wel iets. Laten we eerst eens een halfjaar tot een jaar wachten met het beoordelen van spelers.
Verder moeten we niet meegaan in de PSV-hype. Laten ze eerst maar eens CL groepsfase behalen. Dan krijgen ze pas de credits.
Ramalho begint lekker ja, en als hij in een mindere fase komt dan staat Teze klaar. Die heeft vorig seizoen laten zien dat hij het niveau (voor de eredivisie) gewoon aan kan. Ik maak me vooral zorgen over het wegvallen van Boscagli, Viergever heeft zijn beste tijd gehad en Obispo is nog niet op het niveau wat gehaald moet worden.
Ik vind het wel opvallend dat Teze zo makkelijk opzij geschoven wordt door Schmidt. Alsof hij vorig seizoen de zwakke schakel achterin was.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Grappig dat je het hebt over een PSV hype, volgens mij zegt iedere PSVer hier in ieder geval dat ze er nog lang niet zijn en dat we het wedstrijd voor wedstrijd moeten bekijken. Ik zie zelfs een krant als het Eindhovens Dagblad PSV niet hypen. Het enige wat gezegd wordt, en daar ben ik het mee eens, is dat PSV op tijd is begonnen met de selectie voor dit seizoen rond te krijgen en op tijd is begonnen aan de voorbereiding. Dat zie je er nu wel in terug.
Ramalho begint lekker ja, en als hij in een mindere fase komt dan staat Teze klaar. Die heeft vorig seizoen laten zien dat hij het niveau (voor de eredivisie) gewoon aan kan. Ik maak me vooral zorgen over het wegvallen van Boscagli, Viergever heeft zijn beste tijd gehad en Obispo is nog niet op het niveau wat gehaald moet worden.
Ja ik ook, net op de 2 posities waar Teze goed is (centraal rechts achterin en rechtsachter) worden nieuwe mensen gehaald. Dat Ramalho Teze er uit speelt (op basis van de wedstrijden tegen Galatasaray en in de voorbereiding) snap ik, maar Mwene zou ik nou niet meteen beter noemen dan Teze.toolkist schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:57:
[...]
Ik vind het wel opvallend dat Teze zo makkelijk opzij geschoven wordt door Schmidt. Alsof hij vorig seizoen de zwakke schakel achterin was.
Vind het ook wel vreemd dat hij niet meer in de basis staat. Wisselspeler zou je na vorig jaar niet echt verwachten. Vind het echter ook vrij moeilijk om echt veel te zeggen over Mwene, want heb hem nog niet zoveel zien spelen. Verder vond ik Teze persoonlijk als centrale verdediger vorig seizoen ook wel beter als de paar keer dat hij rechtsback stond (wat wel enigszins raar is), maar misschien heeft het daar ook wat mee te maken? Kan overigens ook aan mij liggen, heb hem niet veel op rechtsback zien spelen.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Ja ik ook, net op de 2 posities waar Teze goed is (centraal rechts achterin en rechtsachter) worden nieuwe mensen gehaald. Dat Ramalho Teze er uit speelt (op basis van de wedstrijden tegen Galatasaray en in de voorbereiding) snap ik, maar Mwene zou ik nou niet meteen beter noemen dan Teze.
Teze heeft zelf aangegeven liever rechtsback te staan dan centraal achterin. Maar als je Dumfries voor je in de pikorde hebt op rechtsback en die raakt maar niet geblesseerd en blijft maar iedere wedstrijd rennen, tja, dan snap ik dat hij er vorig seizoen voor koos om dan 1e keus in het midden te worden.Snowdog schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:45:
[...]
Vind het ook wel vreemd dat hij niet meer in de basis staat. Wisselspeler zou je na vorig jaar niet echt verwachten. Vind het echter ook vrij moeilijk om echt veel te zeggen over Mwene, want heb hem nog niet zoveel zien spelen. Verder vond ik Teze persoonlijk als centrale verdediger vorig seizoen ook wel beter als de paar keer dat hij rechtsback stond (wat wel enigszins raar is), maar misschien heeft het daar ook wat mee te maken? Kan overigens ook aan mij liggen, heb hem niet veel op rechtsback zien spelen.
op basis van wat er vorige week tentoongesteld werd door FC Drita lijkt me dat redelijk overbodig. Feyenoord moet hier met enig gemak van kunnen winnen. Het is lastig om door een volledig verdedigend ingesteld team te komen maar aanvallend hebben ze niets weten te brengen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:42:
Vanavond met samen geknepen billetjes naar de tv kijken, want FC Drita komt naar de Kuip.
Moch Feyenoord verliezen en dat acht ik onwaarschijnlijk dan hebben doen ze waarschijnlijk zichzelf veel en veel te kort.
Ook op de gratis zender Fox.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:44:
Je mag hopen dat Feyenoord vandaag gewoon makkelijk afrekent met FC Drita. Zodra de eerste goal valt zal het snel gaan
Voor degene die willen kijken, het begint om 20:00 op ESPN. Kijk hier op welk kanaal ESPN zit voor jouw TV-aanbieder.
Vond het vorige week niks aan om naar te kijken zo slecht.
Hopelijk vanavond beter
Netjes gedaan met dat schema @ElPaco
Ik hoop dat ze Toornstra wat aanvallender opstellen, die kan met zijn schot en diepgang mogelijk wat forceren tegen een handbalverdediging.Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:56:
[...]
op basis van wat er vorige week tentoongesteld werd door FC Drita lijkt me dat redelijk overbodig. Feyenoord moet hier met enig gemak van kunnen winnen. Het is lastig om door een volledig verdedigend ingesteld team te komen maar aanvallend hebben ze niets weten te brengen.
Moch Feyenoord verliezen en dat acht ik onwaarschijnlijk dan hebben doen ze waarschijnlijk zichzelf veel en veel te kort.
En laat Kokcu de wedstrijd gewoon thuis op de bank kijken, zo zonde van de mogelijkheid om 11 spelers op te stellen als een plek door die luie donder bezet wordt die ook nog eens alle vrije trappen en corners verprutst.
alles kan off-topic
Ik denk niet dat het gaat gebeuren, zie de volgende tweets van Rik Elfrink:
Ongeveer vier vragen per minuut of Boateng nu naar PSV komt. Niets over vernomen tot nu toe. Vanuit de schoot van de club klonk steeds dat men defensief wel klaar is en dat daar op dit moment geen prioriteit ligt.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 29 juli 2021
Na wat er vorig jaar gebeurd is op de laatste transferdag, zullen ongetwijfeld nog de nodige (Duitse) spelers aan PSV worden gelinkt en daarbij gaat zeker ook een aantal sterke verhalen ontstaan. We gaan het tot en met 31 augustus weer meemaken.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 29 juli 2021
Zou zeker een stunt zijn, maar gok dat hij veel keuzes zal hebben.
Daarnaast is het wel een speler met een kras .
Hij is afgelopen jaar uit elkaar gegaan met zijn vriendin.
Die ex heeft vervolgens zelfmoord gepleegd.
Als dat niet lukt koop ik een Feyenoord shirt. FC Dritta, ik heb het niet meegekregen maar ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen. Gokje, Albanië of Noord Macedonië? Kosovo dusElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:44:
Je mag hopen dat Feyenoord vandaag gewoon makkelijk afrekent met FC Drita. Zodra de eerste goal valt zal het snel gaan
Voor degene die willen kijken, het begint om 20:00 op ESPN. Kijk hier op welk kanaal ESPN zit voor jouw TV-aanbieder.
Nou weet je zeker dat ze gaan verliezen, puur om jou in dat Feyenoord shirt te zienTyphone schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Als dat niet lukt koop ik een Feyenoord shirt. FC Dritta, ik heb het niet meegekregen maar ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen. Gokje, Albanië of Noord Macedonië? Kosovo dus
Ok even je quote bewarenTyphone schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Als dat niet lukt koop ik een Feyenoord shirt. FC Dritta, ik heb het niet meegekregen maar ik heb geen flauw idee waar ze vandaan komen. Gokje, Albanië of Noord Macedonië? Kosovo dus
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022