Omg Fer! Zelfs ik zie rechtsvoor iemand vertrekken en de verdediger niet mee gaan. Toch maar weer inhouden en balletje breed. Alsof hij niet wil winnen. Die gast staat echt onder contract van Drita, dat kan niet anders.
Ik zou er FerDritag van wordenNapo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:46:
Wellicht was het gewoon een tactiek van FC Drita, de eerste wedstrijd machteloos overkomen waardoor de tegenstander ze zwaar onderschat en zo met de mes tussen de tanden de tweede wedstrijd over de streep trekken
Heb je dat niet altijd bij dit soort tegenstanders? Onderschatting, speelt niet voetbal landen, .. nee, dit soort wedstrijden zijn eigenlijk voor niemand leuk.Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:46:
Wellicht was het gewoon een tactiek van FC Drita, de eerste wedstrijd machteloos overkomen waardoor de tegenstander ze zwaar onderschat en zo met de mes tussen de tanden de tweede wedstrijd over de streep trekken
Voor ons al helemaal nietHollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:48:
[...]
Heb je dat niet altijd bij dit soort tegenstanders? Onderschatting, speelt niet voetbal landen, .. nee, dit soort wedstrijden zijn eigenlijk voor niemand leuk.
Verwijderd
Ik moet bekennen dat ik als Ajacied wel naar de Europese wedstrijden van Feyenoord kijk. Zijn er elk jaar weer twee.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:45:
Thx voor de antwoorden @Deadsy @Terranova en @HollowGamer! @Terranova, maak je geen zorgen, ik was niet van plan heel veel van Ajax te kijken
De “Hoe slecht zijn wij” reclame in de rust is vandaag wel toepasselijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wellicht waar.. Maar het is wel tegen een club waarvan ik in ieder geval niet eens wist dat het bestond..ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:39:
[...]
Mwa, op basis van 2 wedstrijd super vroeg in het seizoen zoiets zeggen gaat wat ver. Maar er is absoluut werk aan de winkel!
Nu moet Feyenoord het sowieso hebben van hard werk maar het elftal wat er nu staat mist wel echt een ster lijkt het.. Hopen dat hard werken ze weer gaat helpen
Ook dat er bij geen Europees voetbal, geen salarissen meer betaald kunnen worden.Bossie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:51:
Is Feyenoord niet inmiddels de grootste sadomasochistische organisatie van Rotterdam?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Denk wel dat het verschil is dat Wenger voetbal wilde blijven spelen en dat was bij Dick toch net wat minder het geval had ik het idee. Andere kant, misschien was dat ook wel gewoon echt niet mogelijk met die ploeg. Je zou toch zeggen dat ze best een paar ok spelers hebben, maar die laten het vandaag ook weer afweten (tot dusverre).Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:35:
[...]
Uiteraard moest er verandering komen, en dat Dick er nog lang zou zitten dacht niemand.
Maar net als Wenger heeft hij gewoon te veel kritiek gekregen, beide hebben gewoon de max gehaald uit het materiaal.
Dat gaat net zo'n klassieker worden als de "kutkeeper" van Achilles.Bossie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:51:
Dit Feyenoord zit nu wel 2 weken extreem door de ondergrens. Volgens mij is toch iedereen aanwezig met uitzondering van die nieuwe Oostenrijkse verdediger? Dat gaat een lang seizoen worden als er inderdaad geen geld voor versterkingen is.
“Hoe slecht zijn wij”Exocet schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:57:
Kan niet kijken, iemand een samenvatting van de eerste helft in tekst?
Vroege goal Feyenoord, daarna een Feyenoord dat niet door kan drukken en door individuele fouten van spelers komt Drita terug en op voorsprong. 1-3 was geen irreële uitslag geweest voor de rust.Exocet schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:57:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik weet wel een 3 letter woord.Exocet schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:57:
Versterkingen zijn pas mogelijk wanneer spelers zoals Fer vertrekken.
Na vandaag zie ik dat niet meer gebeuren
Slot out
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Baldé is er nog niet bij volgens mij, die bleek aardig talentvol vorig jaar. Jahanbaks moet nog fitter worden uiteraard en ik hoop dat Antonucci zich nog gaat ontwikkelen want die is wel creatief dacht ik.Sempy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:57:
[...]
Dit Feyenoord zit nu wel 2 weken extreem door de ondergrens. Volgens mij is toch iedereen aanwezig met uitzondering van die nieuwe Oostenrijkse verdediger? Dat gaat een lang seizoen worden als er inderdaad geen geld voor versterkingen is.
En er gaat nog wel een spits komen mag ik hopen.
Wie had Slot er dan in moeten zetten ipv Jahanbakhsh?Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:03:
Jahanbakhsh blijft langer staan, nee echt/
Ze hebben zelf ook teveel kansen nodig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Slaat ook nergens op, hij staat daar uit noodzaak niet omdat ie van nature CV is.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:16:
Dit gun ik hem ook weer niet. Kom op Leroy. Uitfluiten is sowieso not done
De t#ring, eerste de beste counter van 2de helft en Feyenoord staat met 3 verdedigers tegen 5 aanvallers. Het is dat Drita het slecht uitspeelt maar je had zo tegen nog een tegendoelpunt op kunnen lopen.
Was een reactie op iets wat werd gezegd.Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:04:
[...]
Wie had Slot er dan in moeten zetten ipv Jahanbakhsh?
Hij is nog niet fit en zou niet te lang blijven staan, maar met deze stand moet je hem wel laten staan.
Berghuis?Napo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:04:
[...]
Wie had Slot er dan in moeten zetten ipv Jahanbakhsh?
Dat dachten we de vorige wedstrijd ookVos schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:07:
Dit houdt Drita niet vol lijkt me.
Man man die Fer zeg hee. Zweet ook als een otter, en zo warm is het nou ook niet. Conditie gebrek ofzo 
Wat is dit Feyenoord rampzalig slecht zeg.. Maar goed, scheelt straks weer een abbo op ESPN a €17,95 p/m.

Wat is dit Feyenoord rampzalig slecht zeg.. Maar goed, scheelt straks weer een abbo op ESPN a €17,95 p/m.
De NOS noemt het bij hun liveverslag
Ik weet niet wat zij als vermakelijk zien, maar dit voelt meer als een lijdensweg aan en is niet echt vermakelijk behalve misschien voor supporters van Drita.Drita leidt in vermakelijke, maar voor Feyenoord pijnlijke wedstrijd
Tegen VI zei Arnesen dat die Oostenrijker de laatste centen heeft gekost. Dus er moet eerst financieel ruimte gemaakt worden.D-e-n schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:03:
[...]
En er gaat nog wel een spits komen mag ik hopen.
Ik zal maar geen opendeur in trappen over de voorkeuren van de NOS.Pompi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:10:
De NOS noemt het bij hun liveverslag
[...]
Ik weet niet wat zij als vermakelijk zien, maar dit voelt meer als een lijdensweg aan en is niet echt vermakelijk behalve misschien voor supporters van Drita.
Wat niet? Dritta doet niet veel en Feyenoord kan niet veel. Zoveel energie kost dat niet.Vos schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:07:
Dit houdt Drita niet vol lijkt me.
Zij willen gewoon @Typhone in een Feyenoord shirt zienph4ge schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:12:
[...]
Ik zal maar geen opendeur in trappen over de voorkeuren van de NOS.
Ja Ajax, PSV en AZ hebben het ook niet altijd makkelijk tegen de 1e klassers in de beker, kan gebeuren.dglavimans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:53:
[...]
Wellicht waar.. Maar het is wel tegen een club waarvan ik in ieder geval niet eens wist dat het bestond..
Nu moet Feyenoord het sowieso hebben van hard werk maar het elftal wat er nu staat mist wel echt een ster lijkt het.. Hopen dat hard werken ze weer gaat helpen
Ze moeten gewoon er veel energie in leggen, dan zie ik het nog wel goed komen. De kansen worden steeds groter.
Ik kijk de meeste Europese wedstrijden van NL ploegen ook wel, maar dat zijn er niet veelVerwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:49:
[...]
Ik moet bekennen dat ik als Ajacied wel naar de Europese wedstrijden van Feyenoord kijk. Zijn er elk jaar weer twee.
Ze staan straks met 10 man als ze zo doorgaan
Kan gebeuren... Twee wedstrijden op rij. Komt ook nog eens bij dat de voorsprong van Dritta terecht is.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:14:
[...]
Ja Ajax, PSV en AZ hebben het ook niet altijd makkelijk tegen de 1e klassers in de beker, kan gebeuren.
Ze moeten gewoon er veel energie in leggen, dan zie ik het nog wel goed komen. De kansen worden steeds groter.
Dat je vind dat dit kan gebeuren betekent dat Feyenoord officieel geen topclub meer is. Het zakt af naar de grijze middenmoot. Zonde van ooit zo'n grote club.
[ Voor 7% gewijzigd door VDS91 op 29-07-2021 21:17 ]
Denk wel dat dit energie kost, maar gaan het zienVDS91 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:13:
[...]
Wat niet? Dritta doet niet veel en Feyenoord kan niet veel. Zoveel energie kost dat niet.
Dan moet je al helemaal niet op zo'n manier een gele kaart oplopen.
In ieder geval is de intentie er om te scoren, nu éénrichtingsverkeer bij de goal van Drita, maar de keeper heeft ook de avond van zijn leven.
In ieder geval is de intentie er om te scoren, nu éénrichtingsverkeer bij de goal van Drita, maar de keeper heeft ook de avond van zijn leven.
Ja als je kijkt naar het moment in het seizoen, zo vroeg, ja kan gebeuren. Daarbij zijn NL historisch slecht in vroeg in het seizoen beginnen.VDS91 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:15:
[...]
Kan gebeuren... Twee wedstrijden op rij.
Dat je vind dat dit kan gebeuren betekend dat Feyenoord officieel geen topclub meer is. Het zakt af naar de grijze middenmoot.
Of Feyenoord een topclub is of niet heb ik geen uitspraak over gedaan en dat ga ik ook niet doen
Wauw, ik zal maar niet zeggen wat ik er van vind. Maar ik hoop dat Feyenoord er nog een paar in prikt..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hoe is dit mogelijk, Til.
Guus Til, scorend vermogen!
[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 29-07-2021 21:20 ]
Wordt het zo'n avond? Wel vreemd om een van je betere spelers eruit te halen..
Dit voelt een beetje aan als Feyenoord - Pec Zwolle... het oogt ook zo onrustig bij Feyenoord .
Nog niet fit genoeg voor een hele wedstrijd helaasHollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:20:
Wordt het zo'n avond? Wel vreemd om een van je betere spelers eruit te halen..
Misschien hebben die Feyenoord spelers gewoon net zo veel zin in de Conference League als menig supporter. Dan is dit allemaal te verklaren.
Hahaha, iemand van Feyenoord duwt iemand van Drita tegen Malacia. Malacia boos op die van Drita. En dan ruzie zoeken met geel op zak.
Spelersgroep is denk nog solidair met Advocaatsnmght schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:23:
Misschien hebben die Feyenoord spelers gewoon net zo veel zin in de Conference League als menig supporter. Dan is dit allemaal te verklaren.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Schakel net pas in, het lijkt weer nergens op. Dit gaat een lang en vervelend seizoen worden.
Net zo bedroevend als de scheidsrechter. Daar mag je gewoon die kaart weer trekken.ElPaco schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:24:
Hahaha, iemand van Feyenoord duwt iemand van Drita tegen Malacia. Malacia boos op die van Drita. En dan ruzie zoeken met geel op zak.
Het bepaald wel mede hun salaris, kan mij voorstellen dat dit is opgenomen als een presentatie in het contract voor de meeste spelers.snmght schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:23:
nou hé hé
Wel goede goal!
Wel goede goal!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Can I get a BAM?
Hadden ze beter de playoffs kunnen verliezen en Utrecht deze afgang kunnen gunnen.snmght schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:23:
Volksfeest in Rotterdam

Vraag dat maar aan Dick.HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:25:
[...]
Het bepaald wel mede hun salaris, kan mij voorstellen dat dit is opgenomen als een presentatie in het contract voor de meeste spelers.
Misschien moet men hun dat eens vertellen.HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:25:
[...]
Het bepaald wel mede hun salaris, kan mij voorstellen dat dit is opgenomen als een presentatie in het contract voor de meeste spelers.
2 - 2, ik zou iets willen zeggen over kaarten en na blijven denken, maar dat doe ik maar even niet.
Til, ik zei het toch! Til weet wat ie wil. Til en die ander die is stil, Til till I die, Til is chill.
Hoeveel kansen had Til nodig voor die 2 goals?
Til kikker in je bil? Komt het beste overeen met dit spelniveausnmght schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:26:
Til, ik zei het toch! Til weet wat ie wil. Til en die ander die is stil, Til till I die, Til is chill.
Ben alweer vergeten welke speler bij ons in de spits speelde.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:26:
Til in Oranje!!
Edward Norton op doel trouwens?
Feyenoord Feyenoord.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik wilde net zeggen dat Pederson een lekkere aankoop lijkt, maar dit is wel heel pijnlijk.
Maar met die nieuwe regel kun je op dit soort avonden dus verlenging krijgen. Ik ben blij dat ik geen Feyenoord supporter ben als ik er zo naar kijk.
Je zou Drita BIJNA gaan gunnen, hoe is dit in godsnaam mogelijk?!?!?!
Stel je voor dat deze wedstrijd in lockdown gespeeld zou zijn, dan was het geen 2-2 geworden hoor.
Stel je voor dat deze wedstrijd in lockdown gespeeld zou zijn, dan was het geen 2-2 geworden hoor.
Tja, als het vrouwenvoetbal was geweest had iedereen gezegd dat dit niets met voetbal te maken had.
Net doen alsof je kramp hebt. Slim.
Zwaar seizoen in de benen? Pittige tegenstander?
Blij dat ze optijd begonnen zijn.snmght schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:29:
Maar met die nieuwe regel kun je op dit soort avonden dus verlenging krijgen. Ik ben blij dat ik geen Feyenoord supporter ben als ik er zo naar kijk.
Ja, maar moeten nu wel de 3-2 maken voor geen verlenging, daar zit FEY echt niet op te wachten. Dus begrijp wel dat er niemand staat bij een counter.Deadsy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:29:
Spelen ze wel met een centrum?
Weten ze bij Feyenoord niet dat de uitdoelpunten dit jaar niet meer dubbel tellen? Waarom al deze haast waarmee je enorme kansen weg geeft. Neem nu gewoon even je tijd en zet Drita gewoon 10 a 15 min vast tegen hun 16 door als een handbalploeg de bal van links naar rechts te bewegen en gewoon op je kansje te wachten. Het is nu alleen maar ren je rot voetbal en dan kunnen de mindere teams nog wel eens een overwinning stelen.
Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij wat dit voor tactiek is....
Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij wat dit voor tactiek is....
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 29-07-2021 21:31 ]
Ik hoor weer gonzen dat Feyenoord het vandaag niet zo goed doet.
Dat is heel rot, maar mijn glazen bol voorspelde dit al. Desalniettemin hoop ik voor de Rotterdammers dat het allemaal met een sisser af zal gaan lopen.
En even voor het vergelijk. Dat team uit Kosovo is vergelijkbaar met de zondagamateurs. Het is niet een soort Bayern München of FC Barcelona.
Dat is heel rot, maar mijn glazen bol voorspelde dit al. Desalniettemin hoop ik voor de Rotterdammers dat het allemaal met een sisser af zal gaan lopen.
En even voor het vergelijk. Dat team uit Kosovo is vergelijkbaar met de zondagamateurs. Het is niet een soort Bayern München of FC Barcelona.
Ik vind dit altijd zo goedkoop om eerlijk te zijn. Je kunt het niet met elkaar vergelijken, en het vrouwen voetbal moet toch nog wel wat stappen zetten.VDS91 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:29:
Tja, als het vrouwenvoetbal was geweest had iedereen gezegd dat dit niets met voetbal te maken had.
Maar niet alleen het vrouwenvoetbal. In die zin snap ik de vergelijking.HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:32:
[...]
Ik vind dit altijd zo goedkoop om eerlijk te zijn. Je kunt het niet met elkaar vergelijken, en het vrouwen voetbal moet toch nog wel wat stappen zetten.
Als we geen Bijlow hadden gehad... ongelooflijk. Drita krijgt de kansen.
Is er nou echt niemand die voor Fer kan invallen?
Is er nou echt niemand die voor Fer kan invallen?
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 29-07-2021 21:33 ]
Vrouwenvoetbal is beter dan dit.HollowGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:32:
[...]
Ik vind dit altijd zo goedkoop om eerlijk te zijn. Je kunt het niet met elkaar vergelijken, en het vrouwen voetbal moet toch nog wel wat stappen zetten.
Fer met een goede actie! Na het eerdere affakkelen wil ik hrt toch even gezegd hebben. Zo moet je wegrossen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022