Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tik op de knie, zou wel moeten jaOPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
Dat is toch geel?
Yep. Dat idee heb ik al bij 2 overtredingen op rij. Blijkbaar komt psv ermee weg.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
Dat is toch geel?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zeker, verbaas me er ook over.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
Dat is toch geel?
Schmidt is blinder?dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
Waarom zetten we Vertessen niet gewoon tegen de veel langzamere Blind?
Doan moet hem er ook makkelijk kunnen uitlopen hoor.dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nou zie het al 67 minuten nietAgent47 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:57:
[...]
Doan moet hem er ook makkelijk kunnen uitlopen hoor.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat Vertessen alleen kan rennen en verder niks?dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:56:
Die is dood toch?sNielz123 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:58:
Koos Alberts is nog sneller dan Blind
Nee maar dat ligt bij PSV.
Echt? RIP Koos dan.
Verandert niks aan de stelling overigens.
Zoo onder welke steen kom jij vandaan dan.sNielz123 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:59:
[...]
Echt? RIP Koos dan.
Verandert niks aan de stelling overigens.
nggyu nglyd
Quad schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:47:
[...]
Ff wachten tot Ajax scoort.
@Maarten_E is verhinderd vandaag.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Wat?
Valt mij niet tegen, gelijkspel tot nu toe
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
BAM!
Tomorrow is not today!
Bij controle of de goal geldig is dus wel, bij andere momenten niet.Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:05:
Was er ook overheen volgens mij. Maar het f de VAR dat 100% kan overrulen ten opzichte van de grensrechter?
Blijft apart inderdaad.
Niet te zien, laat het dan maar gaan.
Hij is uit 100%DoeEensGek schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:06:
Toch als hij maar een mm binnen is is hij geldig... en dus moeten ze 100% kunnen beweren dat hij uit is.
Precies en uit de beelden kan je niet zien dat het anders is.Terranova schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:06:
Bal is rond, dus de bal kan naast de lijn de grond raken, maar nogsteeds boven de lijn zijn
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Formerly known as Ragdoll
Welke zender kijk jij?
Haha inderdaad. Weer patatje halen bij de vierspan vanavond
Tomorrow is not today!
[ Voor 50% gewijzigd door KingKoning op 23-01-2022 16:09 ]
In die stilstaande beelden van ESPN net zag je dat een randje van de bal nog boven de lijn was en in het andere beeld zag je dat ie over de lijn was. Dus zal echt aan camera beelden liggen.PolarBear schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:07:
[...]
Precies en uit de beelden kan je niet zien dat het anders is.
ExactHupske schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:07:
Haha inderdaad. Weer patatje halen bij de vierspan vanavond
En deze week betaal ik zonder chroom het dubbele, zonder enige pijn. Fijne vent, had ik dat al eens gezegd?
Mijn bovenburen zijn voor PSV en hoor ik kijhard juichen, snap er niks van. Ik loop achter met een radio stream…snap er niks van
Die doet ook mee gelukkig! Niets op af te dingen.sNielz123 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:07:
Verlies je dadelijk door onkunde van een grensrechter. Hier is de var toch voor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gewoon, voor alles wat de VAR wél goed kan zien. Wat is dat nou voor een redenatie?dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:08:
Wat heb je aan een VAR als je niet alle lijnen kan waarborgen dan?
Dan moet PSV maar een camera op die lijn zetten. Vinden ze zelf blijkbaar niet nodig.dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:08:
Wat heb je aan een VAR als je niet alle lijnen kan waarborgen dan?
Obv deze beelden kan je niet zeggen of de bal uit was, dus moet je afgaan op de beslissing van de grens. Oftewel goal is geldig
Of misschien wel 100% erover maar kunnen ze niet 100% zeker zijn dat het erover is.tweakduke schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:07:
Wel ja dat is een flinke meevaller hoor, blijkbaar net niet 100% helemaal over de lijn vanuit bepaalde standpunten.
nggyu nglyd
Dus geen duidelijke fout van de lijnrechter.Terranova schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:08:
[...]
In die stilstaande beelden van ESPN net zag je dat een randje van de bal nog boven de lijn was en in het andere beeld zag je dat ie over de lijn was. Dus zal echt aan camera beelden liggen.
MazzelraoutOPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:09:
Mazzelraoui?
Hoorde ik dat nu?
[ Voor 40% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-01-2022 16:11 ]
Tomorrow is not today!
Neutrale toeschouwer, maar PSV word hier wel meteen heel erg genaaid door de arbitrage.
Weten we ook meteen waar alle voetbalprogramma’s/discussies de komende week over gaan helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wist niet dat je als club zelf de VAR beelden mag bepalenMegupe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:09:
[...]
Dan moet PSV maar een camera op die lijn zetten. Vinden ze zelf blijkbaar niet nodig.
Obv deze beelden kan je niet zeggen of de bal uit was, dus moet je afgaan op de beslissing van de grens. Oftewel goal is geldig
Ja, sorry de camera ging net uit bij die aanval ...dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:11:
[...]
Wist niet dat je als club zelf de VAR beelden mag bepalen
Beelden weet ik niet. Camera's kunnen ze zelf toch neerzetten, hangt ook wel van je stadion af.dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:11:
[...]
Wist niet dat je als club zelf de VAR beelden mag bepalen
Denk ook wel dat het vrijwel onmogelijk is om 2x 100m zij lijn te dekken
Was voor het doelpunt toch ook al? Hele wedstrijd al fysiek bezig.Terranova schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:12:
PSV op jacht naar rood denk ik? Lijken nogal gefrustreerd na die 2e goal, wat op zich logisch is, zou ook boos zijn als ik denk dat ik genaaid wordt(maar niet echt genaaid natuurlijk)
Op camera leek hij uit, maar die staat niet op de lijn, dus omdat de var het niet zeker kan zien geldt het beeld van de grens.Bossie schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:11:
Bizar, bal was toch duidelijk uit en dan laten ze het nog 3x4maal zien en elke keer dat dat het toch bevestigd?
Neutrale toeschouwer, maar PSV word hier wel meteen heel erg genaaid door de arbitrage.
Weten we ook meteen waar alle voetbalprogramma’s/discussies de komende week over gaan helaas.
Mogen we nu wel lucky Ajax zeggen overigens, want dit is natuurlijk gewoon een mazzeltje in die zin dat:
9 van de 10 grensrechters toch ervoor hadden gekozen te vlaggen, die zien ook groen tussen de bal en de lijn. En de var kon het niet zien...
nggyu nglyd
Duidelijk?Bossie schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:11:
Bizar, bal was toch duidelijk uit en dan laten ze het nog 3x4maal zien en elke keer dat dat het toch bevestigd?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZvR4TDseVsZiZfx6bkWhNgxV.jpg?f=user_large)
Deze screencap is zeker niet duidelijk. Nogmaals bal moet volledig over de lijn zijn. En daarvoor moet een bal een eindje buiten de lijn liggen.
Lijkt mij hier toch vrij duidelijkPolarBear schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:14:
[...]
Duidelijk?
[Afbeelding]
Deze screencap is zeker niet duidelijk. Nogmaals bal moet volledig over de lijn zijn. En daarvoor moet een bal een eindje buiten de lijn liggen.
Majaa we move
Op deze screencap zie je nog net dat de uiterst linkse pixel van de bal op dezelfde plek zit als een pixel van de lijnPolarBear schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:14:
[...]
Duidelijk?
[Afbeelding]
Nou nog beter dan de afstandschoten van Gravenberch en Antony.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:14:
Tijd voor Nico
En wat bar bar bar slecht ingeschoten zeg
9 van de 20, wat een bizarre cijfers!jbdeiman schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:14:
[...]Mogen we nu wel lucky Ajax zeggen overigens, want dit is natuurlijk gewoon een mazzeltje in die zin dat:
9 van de 20 grensrechters toch ervoor hadden gekozen te vlaggen, die zien ook groen tussen de bal en de lijn. En de var kon het niet zien...
Waar heb je die cijfers vandaan?
4 cameras van boven precies boven de zijlijnen, heb je altijd van 2 kanten beeld. Makkie.Megupe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:13:
[...]
Beelden weet ik niet. Camera's kunnen ze zelf toch neerzetten, hangt ook wel van je stadion af.
Denk ook wel dat het vrijwel onmogelijk is om 2x 100m zij lijn te dekken
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022