Daarom PSV onwaardig, we hebben al jaren keepers die alles doorlaten
Dit was theater toch?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb altijd zo hekel aan die *knip* van Tadic..
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2022 15:07 . Reden: Rustig aan aub. ]
Die Tadic is wel een akelige man zeg, meteen zo agressief reageren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je kan ook gewoon fluiten voor de aanleiding, het vasthouden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bam
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat is er met Brobby? Ik was net even bezig op m'n gsm en mist net dat voorval.
Hahaha met een blessure
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat doet ie alleen als het in het voordeel van PSV is...Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:04:
Je kan ook gewoon fluiten voor de aanleiding, het vasthouden
Hoppaaa lekker hoor
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Omdat het ook akelig toneelspel was wellicht.carpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:03:
Die Tadic is wel een akelige man zeg, meteen zo agressief reageren.
Maar! BAM! Lekker!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:23
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laat Tadic maar zich rustig houden er gebeurde weinig, maar ze zijn wat aan het traineren. Brobbey scoort met blessure
Twee spelers die tegelijk de val trappen, vond de knie van Brobbey minder fijn dan die van Obispocarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:04:
Wat is er met Brobby? Ik was net even bezig op m'n gsm en mist net dat voorval.
En daarom moet je zo agressief reageren. oke.....Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:05:
[...]
Omdat het ook akelig toneelspel was wellicht.
Maar! BAM! Lekker!
That aged well.dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Daarom PSV onwaardig, we hebben al jaren keepers die alles doorlaten
Ik wou net zeggen dat Brobbey de pot op kan ...
Haha Mauro Junior is net een kind die ertussen loopt.
Love deze
Makkelijke goal weer weggegeven zeg
Het gaat precies zoals gepland, nog 0-2 voor de rust en dan uitbouwen naar 0-6
Precies, aansteller 1e klas die Teze (al kan Tadic er ook wat van)Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:05:
[...]
Omdat het ook akelig toneelspel was wellicht.
Maar! BAM! Lekker!
Die mauro junior kan net zo goed niet springen
En Danilo met een hattrick, 2e van de weekcarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:06:
Het gaat precies zoals gepland, nog 0-2 voor de rust en dan uitbouwen naar 0-6
Dekkingsfout van Obispo vooral.KingKoning schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:06:
Die mauro junior kan net zo goed niet springen
Tadic kun je makkelijk uit zijn spel halen door te plagen, die kan wat dat betreft niets hebben.carpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:05:
[...]En daarom moet je zo agressief reageren. oke.....
Blijft in mijn ogen ook altijd te lang doorzagen als er al iets voorvalt.
Als je duidelijk genaaid wordt mag je best verbaal aggressief reageren jacarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:05:
[...]
En daarom moet je zo agressief reageren. oke.....
Ja.. dat toneelspel is gewoon matennaaieriijcarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:05:
En daarom moet je zo agressief reageren. oke.....
Wat een *piep* zeg aan de bal van twee kanten. Jezus.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2022 15:29 . Reden: Geen gescheld aub. ]
Nee, prima, dan weet ik hoe jullie op straat zijn en tegen jullie vrouw en tegen je baas etc.
Het is niet echt reclame voor de Eredivisie. De twee beste ploegen maar voetballend erg ondermaats...
Zo heel goed is ook niet helemaal inderdaad.Typhone schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:08:
Wat een *piep*zeg aan de bal van twee kanten. Jezus.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 23-01-2022 15:29 . Reden: Quote aangepast ]
Ik vind Ajax toch zo slecht niet hoor. Ze hoeven geen 100% te geven, die doelpunten komen vanzelf, dus waarom zou je dan je krachten verspelen?dutchgio schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:09:
Het is niet echt reclame voor de Eredivisie. De twee beste ploegen maar voetballend erg ondermaats...
Op straat tegen de vrouw die duidelijk de baas is ...carpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:09:
[...]
Nee, prima, dan weet ik hoe jullie op straat zijn en tegen jullie vrouw en tegen je baas etc.
En hoe jij je dus blijkbaar alles laat overkomen? Maar laten we hier nou maar mee ophoudencarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:09:
[...]
Drommels!
Gelukkig maar… iemand iets aannaaien om niets is inderdaad niet iets wat ik zou doen, weten we meteen hoe jij er in staat. Naai zecarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:09:
p.s. je mag m’n vrouw hier gewoon buiten laten
Jij snapt hem! Niets in te brengen tegen de leidinggevende thuis en op straatOPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Op straat tegen de vrouw die duidelijk de baas is ...
Dat valt nog maar te bezien, bij PSV kan die ook uit het niets een keer vallen.carpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Ik vind Ajax toch zo slecht niet hoor. Ze hoeven geen 100% te geven, die doelpunten komen vanzelf, dus waarom zou je dan je krachten verspelen?
Hier winnen kan wel eens bepalend zijn.
Dan kun je maar beter sparen bij 0-3 in plaats van tegen een late 1-1 aanlopen omdat je het te rustig aan deed.
Dat zou hier niemand doen denk ik, maar jij vind het moreel prima om dan meteen zo agressief te gaan doen? Dat snap ik gewoon niet. Kusje!Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:11:
[...]
Gelukkig maar… iemand iets aannaaien om niets is inderdaad niet iets wat ik zou doen, weten we meteen hoe jij er in staat. Naai ze![]()
![]()
Mag ik het wel over je baas hebben?Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:11:
[...]
Gelukkig maar… iemand iets aannaaien om niets is inderdaad niet iets wat ik zou doen, weten we meteen hoe jij er in staat. Naai ze![]()
![]()
De kans dat PSV scoort acht ik zeer klein, maar je hebt een punt inderdaad. Dan even doorbijten.dutchgio schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:12:
[...]
Dat valt nog maar te bezien, bij PSV kan die ook uit het niets een keer vallen.
Hier winnen kan wel eens bepalend zijn.
Dan kun je maar beter sparen bij 0-3 in plaats van tegen een late 1-1 aanlopen omdat je het te rustig aan deed.
Ajax moet die Obispo vaker opzoeken, die kan er weinig van en heeft al geel op zak
Eerst ff Suarez halen dan. Schijnt weg te willen bij Atleticocarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:13:
[...]
De kans dat PSV scoort acht ik zeer klein, maar je hebt een punt inderdaad. Dan even doorbijten.
Ik ben de baas… wellicht helpt dat enigszins. Daarom ook een grafhekel aan matennaaierij.dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:13:
Mag ik het wel over je baas hebben?
't is vandaag meer Mazraounie dan Mazraoui...
Die bijt zich wel vast in een (speler) wedstrijd.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:14:
[...]
Eerst ff Suarez halen dan. Schijnt weg te willen bij Atletico
Weet niet of ie er zo happig op is om in de Eredivisie te spelencarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:15:
[...]
Die bijt zich wel vast in een (speler) wedstrijd.
Nou net als in Amsterdam, 1 doelpunt voor Ajax en 0 voor PSV. We weten hoe dat eindigde. Helaas moet ik met dochterlief naar de HAP, dus mis de 2e helft.
Lucky you, moet hier nog 45 minuten naar turencarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:17:
Nou net als in Amsterdam, 1 doelpunt voor Ajax en 0 voor PSV. We weten hoe dat eindigde. Helaas moet ik met dochterlief naar de HAP, dus mis de 2e helft.
HAP, huisartsenpost? Dan succes hopelijk niet te erg
[ Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 23-01-2022 15:18 ]
Dat vind ik wel vaker, blij dat het snel mazradoei is.Terranova schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:14:
't is vandaag meer Mazraounie dan Mazraoui...
Toch speelt ie veel beter dan z'n vervangers doen.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Dat vind ik wel vaker, blij dat het snel mazradoei is.
Nou… buiten het doelpunt om weinig vermakelijk. Ontzettend slordig en in een veel te laag tempo. Wellicht gaat het veranderen nu PSV moet gaan komen.
Dat mag je vinden, hij krijgt ook alle vertrouwen van Ten Hag helaas.toolkist schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:19:
[...]
Toch speelt ie veel beter dan z'n vervangers doen.
Waarom heeft die gek zijn warme pak aan?dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:25:
Waarom zit Phoxy gras te prikken
Dan valt ie wellicht onder de TVL regeling?dglavimans schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:25:
Waarom zit Phoxy gras te prikken
- tweakduke
PSV staat inderdaad tactisch wel zo opgesteld dat de opbouw van Ajax door het midden vast loopt. Eens kijken of er gewisseld wordt in de tweede helft of dat PSV meer komt, waardoor er meer ruimte ontstaat.
Die blessure van brobbey lijkt aan zijn scheenbeen te zijn. Maar hoe kan dat dan? hij draagt scheenbeschermers die tot en met zijn enkels komen....
Och och Timber, wtf?
Ik vond het doelpunt helemaal niet vermakelijk. Een halve tamme kan je toch wel verdedigen..Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:20:
Nou… buiten het doelpunt om weinig vermakelijk. Ontzettend slordig en in een veel te laag tempo. Wellicht gaat het veranderen nu PSV moet gaan komen.
Dit doelpunt was wel vermakelijk!
- tweakduke
Bah Alvarez loopt de hele tijd al te klungelen om die bal eens rond te spelen en nu dus een goal voor PSV.
Weinig met de kwaliteit van psv te maken. Slappe hap bij ajax. Krijgen we weer het spelbeeld van eerste helft te zien. Ajax wandelend op zoek naar de 1-2.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat krijg je dus als je rechtsback weer ergens op het middenveld niets aan het doen is.
Hoppa! PSV maakt gewoon nu in minder dan 1 wedstrijd 20% van de goals tegen Ajax dit seizoen in de eredivisie!
Goed, ik ga weer verder met mijn huis verkoopklaar maken, ik lees dat het toch niet best is verder. Veel plezier nog!
Goed, ik ga weer verder met mijn huis verkoopklaar maken, ik lees dat het toch niet best is verder. Veel plezier nog!
De doelpunten komen inderdaad vanzelf als ze geen 110% gevencarpebios schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Ik vind Ajax toch zo slecht niet hoor. Ze hoeven geen 100% te geven, die doelpunten komen vanzelf, dus waarom zou je dan je krachten verspelen?
Ach dat kan een keer, hoe de rest van de verdediging /middenveld erop reageert (of eigenlijk niet reageert) niet. Gotze zoveel ruimte geven...Han schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:43:
Och och Timber, wtf?
Ajax zet aan en ze kunnen plots weer voetballen. Blind vind ik als LB maar helemaal niks btw. Die is zoooo traag!
PSV heeft die bam niet nodig. Die blazen niet zo hoog van de toren
Jezus Gravenberch… vreselijke piemel
Je weet dat de originele BAM door een PSV'er is geplaatst hesNielz123 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:47:
Je weet dat het bij PSV begon? Maarten is voor PSV...sNielz123 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:47:
Nee hoor, die kwam van mij af en ik ben je och echt AjaciedTerranova schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:48:
Je weet dat de originele BAM door een PSV'er is geplaatst he
Gravenberch zijn manco, goals maken.
Correctie, manco van Ajax...
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 23-01-2022 15:50 ]
- tweakduke
En nog een keer verprutst die het in de 16. Stel aub Klaasen op met Tadic en Berghuis veel meer beweging rondom de 16.Quad schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:48:
Haha Gravenberch.. Jongen ga lekker douchen.
Nou dit wordt niet wat. Weer zo wedstrijd aan het worden waarin je zulke 100% kansen laat liggen. Allememagisch
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik snap dat nooit hea.. Die gasten vertegenwoordigen miljoenen, kosten bakken met salaris, er wordt veel geïnvesteerd in begeleiding en dan laat je ze spelen met scheenbeschermers die het niveau van een bierviltje nauwelijks overstijgen.Megupe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:43:
Die blessure van brobbey lijkt aan zijn scheenbeen te zijn. Maar hoe kan dat dan? hij draagt scheenbeschermers die tot en met zijn enkels komen....
90 minuten goed voetballen is ook een dingetje ...Vos schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:49:
Gravenberch zijn manco, goals maken. Correctie, manco van Ajax...
Tegen Feyenoord scoorde Ajax anders toch wel weer makkelijk.Vos schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:49:
Gravenberch zijn manco, goals maken.
Ow daar gaan we hoor, de tactische meesterzetten
Van Ginkel is wel sympathiek maar veel beter dan de keukenkampioen divisie hoort die ook niet te spelen
Lekker man zo bloedroggel in de herhaling
- tweakduke
Ten Hag wacht natuurlijk tot Schmidt is uitgewisseld
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022