Ja die was inderdaad wat zwaar. Maar de overige drie waren gewoon geel.toolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:07:
[...]
Waarom was die van Gravenberch terecht? Om er eens 1 te noemen
Ik mag toch hopen dat jij niet zo 'slaat'Napo schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:06:
Dit is weer een geval "niet hard genoeg voor rood"?
Commentator: Hij slaat!
Regie: + slowmotion & Bud Spencer_klap-geluid
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat een geklooi. 
Wedstrijd gaat niet eindigen met 11 vs 11.

Wedstrijd gaat niet eindigen met 11 vs 11.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Man man man, waar kijk ik naar. Ik dacht dat PSV erg was.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oei dit is donkerzwart volgens de regels van Higler.
Jullie staan bovenaan!carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:09:
Man man man, waar kijk ik naar. Ik dacht dat PSV erg was.
VAR had er nog wel even naar mogen kijken. Til werd flink beet gehouden leek het.Gynnad schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:09:
Pasveer-> Onana 2.0?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En zo'n tekstwolkje met "KAPOW"OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:09:
Commentator: Hij slaat!
Die Gravenberch, die moet gewoon banken, speelt echt dramatisch
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gravenberch wat ben je toch slecht. En waarom mag je altijd alles blijven spelen ???
Gravenberch mafkees. Dat je daarmee een vrije trap mee krijgt..
⏩ PVOutput☀️
Als er VAR was geweest vragen jullie al met 10 gestaanph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:10:
[...]
VAR had er nog wel even naar mogen kijken. Til werd flink beet gehouden leek het.
Was dit geen geel?
Altijd nog een man meer dan jullie.toolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:11:
[...]
Als er VAR was geweest vragen jullie al met 10 gestaan
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als Highler de rode kaart net zo snel zou trekken als de gele kaart dan is de pot meteen kapot gemaakt door de arbitrage.
Als Nijhuis deze had gefloten dan werd er misschien meer doorgespeeld, maar werd het een snoeiharde pot. Voor beide fluitwijzen valt wat te zeggen, ik heb liever dat ze gewoon beter gaan voetballen dan dit geklungel.
Als Nijhuis deze had gefloten dan werd er misschien meer doorgespeeld, maar werd het een snoeiharde pot. Voor beide fluitwijzen valt wat te zeggen, ik heb liever dat ze gewoon beter gaan voetballen dan dit geklungel.
Ik snap nu waarom! Heel de top 3 is blijkbaar niet om aan te gleuren. Dit legt de lat wel een stuk lager voor straks, kan ik mij minder ergeren. Met nadruk op minder.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tis meer dan Gravenberch deed dus tja...
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 19-12-2021 15:11 ]
En Tadic mag ook naar het theater.
⏩ PVOutput☀️
Als dit ook geel was eindigt het met Pasveer vs Bijlow.
Pedersen is verdedigend nie veel waard.
Maar dit is echt slecht wat ze laten zien.
Maar dit is echt slecht wat ze laten zien.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wil je niet zo pesten? Dat wij met Gravenberch en Haller gewoonlijk met 9 man spelen is al erg genoeg
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan adviseer ik je in maart weer Ajax te kijken. Die voetballen al even niet meer in de Eredivisie maar sparen alles voor de CL.tweakduke schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:11:
Als Highler de rode kaart net zo snel zou trekken als de gele kaart dan is de pot meteen kapot gemaakt door de arbitrage.
Ja hehe, BAM!
Ik heb het liefst dat ze Nijhuis EN Higler per direct met scheidsrechterpensioen sturentweakduke schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:11:
Echt he, het grote talent, op basis waarvan?!Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:10:
Gravenberch wat ben je toch slecht. En waarom mag je altijd alles blijven spelen ???
XXXVI
Wie zat er allemaal te F5-en?
Viel de camera naar beneden?
Lulcarpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
Ik dacht even wat leven in de brouwerij, want deze wedstrijd is goed voor de aanmaak van melatonine.
Was geen plaatje, dus zag gelijk dat het nep was.carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
- tweakduke
Ja dat verschil blijft bizar groot, maar het is ook niet het eerste seizoen dat Ajax dit probleem heeft en vooral voor de winterstop.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
[...]
Dan adviseer ik je in maart weer Ajax te kijken. Die voetballen al even niet meer in de Eredivisie maar sparen alles voor de CL.
Bam!
Op een of andere manier is dit een traditie.
- tweakduke
Je was te vroegcarpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
Ja hehe, BAM!
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Droef dit!
Valt me ook erg op ja, vooral Pedersen.toolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:15:
Feyenoord mag ook echt elke uitworp 15 meter verderop nemen
EIN-DE-LIJK, ALLEBIJ GESCOORD!
Senesi heeft toch wel eens vaker voor Ajax gescoord?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Bc35sM84UUa5tuxKV8VoAb0p.gif?f=user_large)
Past er wel een beetje bij.

⏩ PVOutput☀️
Whahahaha… hoe typisch dit
Exact passend in deze wedstrijd:o
BAM!
Exact passend in deze wedstrijd:o
BAM!
Vorig seizoen ook.Terranova schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:16:
Senesi heeft toch wel eens vaker voor Ajax gescoord?
Jullie te laat, ik loop 5 minuten voor zie je wel, het is al lang pauze!
Daar moet Bijlow toch zo hard los roepen dat je dat zelfs over de fake toeschouwers heen hoort? Kun je Senesi zo niet kwalijk nemen
Het ergste was het verwijt richting Bijlow, alsof hij er iets aan kon doen ...
@toolkist niettes!
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-12-2021 15:19 ]
Heat of the momentOPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:18:
[...]
Misschien krijgen we de 2e helft wel een wedstrijd te zien met de 0-1
Dat kan ie ook. CommunicerenOPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:18:
[...]
@OPSLAGHOND welles!
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 19-12-2021 15:20 ]
Geweldige eerste helft. Dik en dik verdiende voorsprong! Euhh, ja whatever
Tomorrow is not today!
Saaie klassieker. Hoe kan Anthony nog op het veld staan? Eerst dat trapje na tegen malacia en daarna mag je met je vuist inkomen in het gezicht ?
0-1 of 1-0 had beide gekund.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is dit serieus? Senesi kan hier maar één ding doen en dat is die bal het stadion uit peren. Dit is gewoon een soort kortsluiting, was ook al niet bezig aan een sterke reeks helaas.toolkist schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:19:
[...]
Dat kan ie ook. Communiceren
@OPSLAGHOND welles!
Feyenoord verdiende te scoren en Ajax verdiende de voorsprong.Sydney08 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:20:
Geweldige eerste helft. Dik en dik verdiende voorsprong! Euhh, ja whatever
Zoiets?
Vuist is ook wat overdreven voor dat aaitjeAgent47 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:21:
Saaie klassieker. Hoe kan Anthony nog op het veld staan? Eerst dat trapje na tegen malacia en daarna mag je met je vuist inkomen in het gezicht ?
Trauner wordt dubbel gemist. Die maakte best veel fouten van Senesi en Malacia goed. Senesi is dit seizoen gewoon niet goed bezig.PrinsPils schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:21:
[...]
Is dit serieus? Senesi kan hier maar één ding doen en dat is die bal het stadion uit peren. Dit is gewoon een soort kortsluiting, was ook al niet bezig aan een sterke reeks helaas.
Het gekke is dat hij prima stond te spelen. Niks aan de hand, eigenlijk geen kans weggegeven. En dan uit het niets dit. Lijkt wel match fixing.OMX2000 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:22:
[...]
Trauner wordt dubbel gemist. Die maakte best veel fouten van Senesi en Malacia goed. Senesi is dit seizoen gewoon niet goed bezig.
Ik heb niet eens zin om koffie te pakken zo in slaap ben ik gesukkeld door die honden.
Honden is Ajax dus even voordat het explodeert
Honden is Ajax dus even voordat het explodeert
[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 19-12-2021 15:24 ]
Het leek niet helemaal bewust inderdaad dus ik snap geel best, maar rood had ook prima gegeven kunnen worden.KingKoning schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:22:
[...]
Vuist is ook wat overdreven voor dat aaitje
Dit past hier niet
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 19-12-2021 18:19 ]
Valt nog mee, alleen Senesi zou vervangen moeten worden door Bassie. Zie nu die herhaling, wat probeert die dan?
Als je dat natrappen vind... Dat hakken getrap mag ook nietAgent47 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:21:
Dat hakje was niet perse nodig. Maar waarom Malacia nog om Antony ging hangen terwijl die bal allang weg was, dat was ook totaal niet nodigVos schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:27:
[...]
Als je dat natrappen vind... Dat hakken getrap mag ook niet
Rustiggg, jij zou toch niet in het topic komen?Agent47 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:21:
XXXVI
Haha goed lezen. Ik gaf aan dat ik mijn return misschien wel maakte haha:) het is rust hèephymerous schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:29:
[...]
Rustiggg, jij zou toch niet in het topic komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Agent47 op 19-12-2021 15:30 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De wedstrijd verdient onze aandacht niet, beter wat leuks met de familie doen.Agent47 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:29:
[...]
Haha goed lezen. Ik gaf aan dat ik mijn return misschien wel maakte haha:) het is rust hè
XXXVI
Die docu van Cerny lijkt me wel wat.
Ja ze zijn weer begonnen hoor!
Waarom lijkt zo'n groot deel van de voetballer tegenwoordig een eigen docu te hebben?OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:33:
Die docu van Cerny lijkt me wel wat.
Sinisterra blijft achter in de kleedkamer. Groot gemis voor Feyenoord. Laten we hopen op een vermakelijke tweede helft.
Omdat ze ergens hun geld mee moeten verdienenNapo schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
[...]
Waarom lijkt zo'n groot deel van de voetballer tegenwoordig een eigen docu te hebben?
Daar zal nog wel een docu over komenNapo schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
[...]
Waarom lijkt zo'n groot deel van de voetballer tegenwoordig een eigen docu te hebben?
Blessure?donleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
Sinisterra blijft achter in de kleedkamer. Groot gemis voor Feyenoord. Laten we hopen op een vermakelijke tweede helft.
Lijkt mij echt ideaal om 5 minuten in de toekomst te leven.carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
Ja ze zijn weer begonnen hoor!
Tomorrow is not today!
Door het gebrek aan wedstrijden die de herhalingen waard zijn gok ik.Napo schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
[...]
Sini en Trauner waren wel de sterkhouders de laatste weken, dit valt niet mee.donleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:34:
Geel!
“Iedereen die er niet hoort is inmiddels van het veld”, aldus de commentator. Maar Gravenberch speelt nog :’(
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022