Zolan van die docu dan en een making-of EN een behind the scenes komt is dat prima
Moet haast wel. Je potentieel gevaarlijkste man haal je er niet zomaar uit normaal gesproken.
Dan is dit ook geel!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Whahahha wat een aansteller die Antony
In de ogen van een paar users hier een rode. Ik vind dit niets overigens.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
Dan is dit ook geel!
XXXVI
Die vingertop raakte hem echt wel, misschien zelfs een nagel!Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
Exactly my point. Vreselijk mannetje. Jammer dat hij wel goed kan voetballen normaal gesproken.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
Er is weleens voor minder theater geel gegeven.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit, hoort er bij. Bij amateurvoetbal is dat schering en inslag, gewoon vrije bal.. Klaarephymerous schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
[...]
In de ogen van een paar users hier een rode. Ik vind dit niets overigens.
Dit is een andere overtreding dan die van Anthony op Malacia. Desondanks is een arm zo hoog naar achter zwaaien een risico en wat dat betreft net zo onwenselijk.ephymerous schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
[...]
In de ogen van een paar users hier een rode. Ik vind dit niets overigens.
0,00001bar luchtdruk wellicht.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:38:
[...]
Die vingertop raakte hem echt wel, misschien zelfs een nagel!
Je weet dat op de grond de luchtdruk 1 bar is he
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Kuip valt uit elkaar zo te horen.
Op de achtergrond gooit Sinesterra zijn eigen glazen in ...
Ben je er wel eens geweest? Kan gevaarlijk trillen als het vol zit..Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:40:
De Kuip valt uit elkaar zo te horen.
Ik zei het he! Geel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou wel erg zwaar zijn geweest, geel meer dan terecht
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwoah, niet gevaarlijk en geen doorgebroken speler. Dit is een van de weinige terecht gele.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Paar bekerfinales en 2005 tot aan het pleintje ervoor gekomendonleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:41:
[...]
Ben je er wel eens geweest? Kan gevaarlijk trillen als het vol zit..
Haha natuurlijk. Maar bepaalde users hier vonden een handje rood. Maar eigen overtredingen worden bijna nooit besproken, grappig vaakQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:42:
[...]
Mwoah, niet gevaarlijk en geen doorgebroken speler. Dit is een van de weinige terecht gele.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 19-12-2021 15:43 ]
Ajax kan met de vrije trappen wel wat leren van Corona. Daarvan zijn de variantjes wel effectief.
Overigens zag ik net een goede actie van Gravenberch. Maar weer in het elftal van de week?
Overigens zag ik net een goede actie van Gravenberch. Maar weer in het elftal van de week?
XXXVI
Die van de kantinedienst?ephymerous schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:43:
nggyu nglyd
Hou even op joh. Dat handje van Antony was gewoon een slag met gesloten vuist. Niet helemaal agressief bedoeld wellicht, maar wel hard, onbezonnen en toevallig op een moment dat hij uitgespeeld wordt door Malacia. Smerige overtreding waarbij geel prima was, maar rood ook had gekund want slaande beweging.Vos schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:43:
[...]
Haha natuurlijk. Maar bepaalde users hier vonden een handje rood.
Deze van Aursnes was hartstikke terecht geel, maar nooit rood.
Dadelijk maar Klaassen voor Gravenberch aub
Gravenberch echt… wat een pass weer. Twee keer achter elkaar. Schop die lafaard eens naar Jong Ajax.
Kan iemand mij taggen als Gravenberch gewisseld is? Ik kap ermee voor nu.
nggyu nglyd
Hou even op joh. Slag met vuist? Maar misschien keek ik verkeerd, heb je een video?donleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:45:
[...]
Hou even op joh. Dat handje van Antony was gewoon een slag met gesloten vuist. Niet helemaal agressief bedoeld wellicht, maar wel hard, onbezonnen en toevallig op een moment dat hij uitgespeeld wordt door Malacia. Smerige overtreding waarbij geel prima was, maar rood ook had gekund want slaande beweging.
Deze van Aursnes was hartstikke terecht geel, maar nooit rood.
Natuurlijk was Aursnes geen rood, lees mijn post even goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 19-12-2021 15:48 ]
Ja zo, maar voor jou duurt dat nog ff. Groetjes van de toekomst.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:47:
Kan tot mei 2022 duren dus ik waarschuw je vast!Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:47:
Ik gok dat Heitinga hem wel op de bank zou zetten.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:46:
Gravenberch echt… wat een pass weer. Twee keer achter elkaar. Schop die lafaard eens naar Jong Ajax.
Daar loopt ie talent in de weg. De tribune is de enige juiste plek voor m.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:46:
XXXVI
Vind het mooi dat EtH zo lang vertrouwen houdt in een groot talent dat in een mindere periode zit. Maar het krediet is wel een keertje op ja.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:46:
Voor deze pot is genoeg. Ik trek normaal weinig aan van een speler als die een mindere dag heeft, maar Gravenberch trekt alle irritaties onder m'n nagels vandaan.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:47:
[...]
Kan tot mei 2022 duren dus ik waarschuw je vast!
nggyu nglyd
Zou de VAR nog naar die handsbal kijken?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ach laat Gravenberch maat gewoon staan idd
Berghuis eruit…. Ryan stays.
Gravenberch niet wisselen?
Wat een bagger trainer, hoe kun je dat niet zien?
Wat een bagger trainer, hoe kun je dat niet zien?
Bij dezen:Vos schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:47:
[...]
Hou even op joh. Slag met vuist? Maar misschien keek ik verkeerd, heb je een video?
Dit is gewoon rood lijkt mij waar is die kut VAR als je ze nodig heb 😡 #feyaja pic.twitter.com/c09F10VzkU
— Henny XXL (@hennyxxl) 19 december 2021
Lijkt natuurlijk niet hard maar wat hij daar met zijn hand/arm doet is een raadsel.
Waarom? Via eigen lichaam is geen hands, regel is aangepast.ph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:49:
Laffe kut wissel Erik. Hoezo staat Gravenberch er nog?
Nee want bal komt via zijn eigen been.ph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:49:
[ Voor 64% gewijzigd door ephymerous op 19-12-2021 15:51 ]
XXXVI
Waarom wordt er niet eens naar gekeken?!sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:50:
Ik snap de hands regel echt niet meer
Snap de uitleg van de commentator wel: wel uitgestoken arm maar via eigen lichaam. Onhandig en dubieus, maar niet overduidelijk.ph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:49:
Dat werd er wel, maar was geen hands omdat het via z'n eigen lichaam ging.
Leg mij dat eens uit? Dus je mag de bal opwippen en vangen?carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:51:
[...]
Dat werd er wel, maar was geen hands omdat het via z'n eigen lichaam ging.
Dus als hij eerst op je been komt mag je de bal ook pakken?donleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:51:
[...]
Snap de uitleg van de commentator wel: wel uitgestoken arm maar via eigen lichaam. Onhandig en dubieus, maar niet overduidelijk.
Bal komt tegen lichaam en botst weg. Speler controleert de bal met de hand.Vos schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:50:
[...]
Waarom? Via eigen lichaam is geen hands, regel is aangepast.
Enigszins rare regel dan. Je kan bij een bal via je lichaam toch nog net zo goed voordeel hebben van wapperende armen?
Nee, leer gewoon de regels.D-e-n schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:52:
[...]
Dus als hij eerst op je been komt mag je de bal ook pakken?
Heel simpel. Is het hands dan is het hands! Maar misschien ook niet volgens de interpretatie van de scheidsrechter/grensrechter/var/boswachter/4e man en/of Sinterklaas.sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:50:
Ik snap de hands regel echt niet meer
Zie hierboven.ph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:52:
[...]
Leg mij dat eens uit? Dus je mag de bal opwippen en vangen?
Moest even nadenken waarom dit De Klassieker genoemd kan worden.
Maar dit is natuurlijk een klassieke baggerwedstrijd.
Maar dit is natuurlijk een klassieke baggerwedstrijd.
Saai en slecht vooral. Een 0,0.niekbrug schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:53:
Rare wedstrijd
Hij speelt de bal niet bewust. Dus opwippen en vangen met handen mag nietsNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:52:
[...]
Bal komt tegen lichaam en botst weg. Speler controleert de bal met de hand.
Leg het nou niet zo uit dat ze het snappenVos schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:54:
[...]
Hij speelt de bal niet bewust. Dus opwippen en vangen met handen mag niet
1 Feyenoorder tegen heel Ajax voor de goal
Los van dit geval: ik reageerde op de uitleg die @donleone83 naar voren bracht. Die klopt dan toch ook niet?
Alleen als je voeten van de grond zijn.sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:54:
Opwippen en per ongeluk vangen wel?
SMS even naar een verdediger van Feyenoord of ie het voordoet. Dan weten we het!sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:54:
Jawel. Via eigen lichaam is geen hands meer als het niet overduidelijk een bewuste actie is.D-e-n schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:55:
[...]
Los van dit geval: ik reageerde op de uitleg die @donleone83 naar voren bracht. Die klopt dan toch ook niet?
Aargh dat kunstgras ook, oh nee..
Wat een drama is het zeg..
Wat een drama is het zeg..
Wat een foutenfestival dit… gewoon een kwelling om naar te kijken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alleen als er op dat moment twee vogels overvliegen en er rook is doormiddel van vuurwerk en je allebei de kleur groen hebt in je ogen, maar de aanvallende speler linksdragend is.sNielz123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:54:
De keeper ook?
Feyenoord supporters ben gerust: de 1-1 valt nog wel. Na de 80e minuut.
Het ergste is dat ik straks ook nog PSV moet gaan kijken. Zal niet veel beter zijn.
Dat eerste deel van de regel vind ik dan overbodig en daarom bezopen. Want of de bal nu wel of niet van je lichaam komt zegt niks over de intentie.donleone83 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:55:
[...]
Jawel. Via eigen lichaam is geen hands meer als het niet overduidelijk een bewuste actie is.
Feyenoord hetzelfde probleem als de laatste weken tegen Groningen en twee keer tegen Twente. Wel dreigend op momenten, maar niet doortastend en veel kansen nodig en de tegengoal veel te makkelijk weggeven.
[ Voor 11% gewijzigd door donleone83 op 19-12-2021 15:58 ]
Haller laat zich ook totaal niet zien, miskoop!
Die zou ik dan niet opstellen in de CL.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:58:
Haller laat zich ook totaal niet zien, miskoop!
Dit is echt niet om aan te zien..
Beetpakken in de 16 mag kennelijk ook met de nieuwe regels.
Dat is onlogisch, want daar kan hij het wel.
Timber ook matig op rechts hoor. Veeeeel te traag al voor de vierde keer.
Laat het ajb 1-1 worden. Niemand verdient het hier om te winnen, eerder punten aftrek voor zowel Ajax als Feyenoord
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Feyenoord blijft maar scoren.
Iedereen is matig, binnen Ajax moet echt wat gebeuren.Typhone schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:01:
Timber ook matig op rechts hoor. Veeeeel te traag al voor de vierde keer.
XXXVI
Laat voorop staan: ik snapte Berghuis zijn keuze voor Ajax, wens hem alle succes en was de enige bij Feyenoord die een topsportmentaliteit nastreefde. Goede voetballer, megabelangrijk geweest en nooit iets aan te merken op zijn inzet voor Feyenoord.
Maar dat hij vandaag vrij onzichtbaar was (op 1 goede dieptepass na) en vroeg gewisseld werd voelt toch wel lekker.
Maar dat hij vandaag vrij onzichtbaar was (op 1 goede dieptepass na) en vroeg gewisseld werd voelt toch wel lekker.
Publiek wordt ook echt gemist.
Die zijn ondertussen buiten het stadion gedoucht door de MEph4ge schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:06:
Publiek wordt ook echt gemist.
XXXVI
Het is een Klassieker die in helemaal niets een Klassieker is. Niet in publiek, sfeer, beleving en voetballend. Snel vergeten deze pot.
Dat is de slogan van mijn club.PrinsPils schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:07:
Het is een Klassieker die in helemaal niets een Klassieker is. Niet in publiek, sfeer, beleving en voetballend. Snel vergeten deze pot.
Gravenberch en Ten Hag mafkezen ...
Penalty, ja zeker
Haha, nu geeft ie hem wel
Wat een armoede.
Geen bal gespeeld, terechte penalty. Maar waar blijf die kaart dan?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022